Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Agilní jízdní vlastnosti?
| 11. 11. 2019 13:05
Spíše nedotáčivost jako hrom.
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - CICERO
Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 11. 11. 2019 15:38
taková žvejka… to radši duster 4x4.... :-[]
Avatar - J@...
Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 11. 11. 2019 18:33
Jako žvejky mi připadají všechny menší motory TSI. Bůh ví proč k testování nedali silnějši dvoulitr. Pak si na srovnatelné turbo ani nevzpomeneš. A máš lepší spotřebu.
Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 12. 11. 2019 08:56
Co to meleš? Oni se baví o losím testu - o tom, jak je v tomhle Mazda skoro vždy naprosto tragická. Ten jejich základní dvoulitr je komedie pro hlupáky, kteří si myslí, že jako atmosféra = spolehlivost. Vůbec to nejede a nedá to výkon ani základního tříválce koncernu. Všichni básní o tom, jak to drží na cestě a jak je to řidičské auto - no spíš je to o tom, že to auto prostě rychle jet neumí. Tam, kde je většina dnešních aut konkurence se základními motory, se Mazda při pružném zrychlení doplazí o 5-10 sekund pomaleji. Pokud chci jednoduchý motor atmo s velkou výdrží, tak vezmu Mivec od Mitsu (kdy bude ten "zastaralý" dvoulitr brát v reálu možná tak půl litru víc než ta brutální inovace Mazdy), než nějakou nevyzkoušenou splácaninu s podivnýma inovacema, kterou mi soudruzi od Mazdy nacpou v motorovém prostoru navíc do jakési bedny, aby byl z každé výměny čidla (kterých je v tom motoru požehnaně) mechanik na mašli. To bude strašná legrace, až se to jednou začne sypat - podobně jako to udělal jejich nafťák, kdy konstruktéři Mazdy udělali z klikovky soustruh... Mazda vždy dělala jen tragická, měkká auta, která navíc rezla jako divá. To moje zkušenosti za posledních 20 let. Dodnes si pamatuju, jak jedna Mazda musela vzdát lyžovačku v Rakousku po srážce se zajícem, protože ji to vymlátilo celý předek před motorem včetně chladiče.
Avatar - 2mato
Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 12. 11. 2019 13:15
u teba je to tak bolestive, ze ani nema zmysel oponovat... kup si 1.0 r3 turbo ked tomu ostatnemu nerozmies, na vyber toho mas habadej
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 12. 11. 2019 15:56
Zrážka so zajacom nie je problém len Mazdy ale všeobecný.Kolegovia s Peugeotom a VW by mohli rozprávať. Keď sme videli autá tak sme mysleli že zajace mali namiesto uší železné roxory :-[]
Avatar - 2mato
Re: Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 12. 11. 2019 17:52
male turbo prezije aj zrážku s playboyom lepšie ako atmo mazda :D
Avatar - reign88
Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 12. 11. 2019 23:44
A inak v hlave vsetko v pohode? :-)

Jazdim Octaviu, Golfa oba ako sluzobaky. Motorizacia 2.0 TDI a 1.5 TSI a ako sukromne auto mam Mazdu 3 2019 s najslabsim motorom. Vsetky tri auta by som dal zhruba na rovnaku uroven. Na kazdom najdem pozitiva a negativa. V Mazde by som ako jedine negativa pre mna hodnotil slabsi motor, ktory je vsak na bezne jazdenie uplne dostacujuci a menej priestoru vzadu pre dospelych nad 180 cm. Inak sa, ale na kazdu jazdu s nou tesim. Cize bachorky o tragickych autach od Mazdy ukazuju len vasu neznalost.
Re: Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 13. 11. 2019 08:57
Já prostě nechápu současnou glorifikaci této značky. Asi je to vyvoláno tím, že jako jedni z mála jdou cestou vylepšování atmosfér malých objemů - což je dle mého názoru cesta slepá. Buď chci atmosféru, pak musím počítat s tím, že vše pod 3 litry nejede, nebo se smířím s turbem. Konstrukčně šíleně složitý dvoulitr s výkonem oturbeného tříválcového litru, kdy to nezachraňuje ani spotřeba, je prostě výkřik do tmy. A jinak jako pěkné auto v základu přes 600 tisíc. Rozměry kamíka, torzka "vzádu", zadní lavice pro trpajzlíky nebo Japonce, zdechlý motor jezdí za 8-9 litrů. To mi opravdu přijde jako super nabídka. Btw Mazdy znám, na současných modelech mi vadí úplně vše - málo místa, motory, tragické ovládání infotainmentu (ve spojení třeba s Android Auto je to vážně lahůdka, i Dacie je o dvě třídy výš). Jediná věc, kterou bije konkurenci, je ta fejková koženka snad úplně všude - vypadá to luxusněji.
Avatar - reign88
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 13. 11. 2019 10:37
O glorifikaci by sa dalo velmi dlho debatovat hlavne v suvislosti so Skodovkou :-). Mazdu 3 som kupil na 2 - 3 roky a potom ju vymenim za nieco vacsie, kedze sa rodina rozrasta. S motorom a jeho vykonom tiez nemam problem. Napriklad mne sa prejav 1.0 TSI nezda vobec lepsi a jazdilo sa mi s nim neprijemne. Ale mal som ho len par dni na dovolenke.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 14. 11. 2019 17:23
To muselo dát práce, a přitom taková blbost. Počínaje placanim o nesmyslné spotrebe, konce tím, že dvoulitr je malý objem. Pokud máš dvacet let zkušeností s Mazdou, a přitom ti tak ukrutně nevyhovuje, pak jsi prostě jen osel co si neumí vybrat auto.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 18. 11. 2019 18:55
Mazd mám kolem sebe dost, sám jsem do ní nikdy nešel, nevím proč bych měl. Majitelé, které znám, mají ale názor jasný - nikdy více. Taky mi stačí projít po parkovišti a podívat se na to, jak ta desetiletá auta krásně hnijí - takhle prostě nehnije naprosto NIC jiného! Btw na tu suprovou nejspolehlivější atmosféru (s kompresorem) už je po pár týdnech první svolávačka, tak šup do servisu... Jsem zvědavý, co ty motory budou dělat po ujetí nějakých 300 tisíc kilometrů - to dává naprosto většina dnešních tříhrnků s turbem s prstem v nose, tak uvidíme, co spolehlivost tady toho pseudozázraku od Mazdy. Btw spotřeba, kterou jsem psal, je reálná zkušenost. S obdobně velkých autem osazených 1.4 turbo benzínem, podobná trasa, spotřeba o 1,5 litru menší a hlavně výkon toho motoru je něco, o čem se ani té sky x ani nesní, natož té základní atmosférické verzi, která prostě naprosto nejede a netáhne a může to uspokojit tak leda někoho, kdo na to přechází z motoru jako 1.6MPI od VW.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 20. 11. 2019 11:09
Tak ja zase poznám iných majiteľov mázd, ktorý iné auto nikdy nebudú chcieť. Raz mazda, navždy mazda. Ja mám momentálne piatu v poradí mazdu 6. Mal som všetky 6-ky, čo doteraz boli, vždy benzínové. Bežne som posielal dalej s 300k na tachometri a viac. Úplne prvá z 2002 síce hrdzavela, takže som dával vyvárať zadné lemy, ale to bola operácia za 200€. Motor mal pri predaji 400k km. Teraz mám tú tvoju zavrhovanú atmosféru 2.5G. Ťahá ako blázon, som presvedčený, že viac než 200 koní nikto na verejnej komunikácii nepotrebuje. 200 na dialnici ide hneď a hocikde. Predbieham kde chcem, nič neriešim, proste idem. Včera som šiel Poprad-Žilina-Poprad, diaľnica 150-160, mimo diaľnice koľko sa dalo, okolo 100-120. Výsledná spotreba 6,6 l benzínu!
Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 29. 11. 2019 23:41
ježiši to je blbec :-O
Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 30. 11. 2019 15:01
Tady na začátku byl taky jenom malý problém se SW a pak se z toho vyklubal soustruh.
Mazda Prodávala auta s výrobní konstrukční vadou kde se brousila váčky s hřídelem. Moc dobře o tom věděli. Udělali svolavacku, prý kvůli brzdam, podle VIN A VŠEM VYMĚNILI VE VSI TICHOSTI OLEJ S PILINAMI ZHRUBA KDYŽ TY AUTA MĚLA NAJETO CCA 15000km. Pak začal kolotoč. Kecy o software, vypalování filtru, krátké jízdy, auto nevhodné do města.... byla byla... bylo jasne ze ty motory moc nevydrží a tak přišli s nabídkou ze to auto vykoupi od prvního majitele s tím ze si u nich koupi další auto. To vykoupene prodají dal a druhy majitel uz nemá šanci na reklamaci. No proste sviňárna největšího kalibru !!!!
Tady je jasně vidět co prodávali:
https://youtu.be/Th58DpEIX98
tady je strojový překlad diskuse pod videem:
Vlastním Mazda6 Skyactiv 2013 s motorem 2,2D 175HP, nástupcem motoru v tomto videu, a měl koncem 16. srpna a podruhé za rok varování „Nízký tlak oleje“.
Tentokrát jsem nebyl schopen dokončit cestu domů a zachránil jsem se na dálnici.
Po dvou měsících jsem konečně dostal svou Mazdu6 zpět, nízký tlak oleje měl následující následky:
- vačkové hřídele + kolébky + výměna krytu
- kompletní výměna turbo (osa zkroucená v důsledku špatného mazání)
- výměna tyčí
- náhrada kloubů vstřikovačů (to byla hlavní příčina)
- výměna filtru olejového čerpadla
- kompletní čištění motoru výměnou motorového oleje a filtru, výměna oleje převodovky, ...
Také zjistili, že baterie byla téměř mrtvá (jedná se o speciální baterii, která vyžaduje reset i-eloop) a také vakuovou pumpu.
Má být přidán do MRCC radaru, který zemřel, podruhé také několik měsíců před tím.
Celkové náklady, jen pro části, byly kolem 13K $ a Mazda za to nechtěla zaplatit, protože k selhání došlo po skončení záruky.
Přesně necelé 2 měsíce po ...
Garáž naštěstí našla způsob, jak tyto náklady snížit až na 7000 $, včetně radaru.
Nejsem s
i jistý, jak přesně to udělali, ale to zachránilo auto před vrakováním, pr
Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 12. 11. 2019 10:43
No já nevim, ale podíval ses i na jiný videa z toho kanálu? že jsou tam všechny auta stejně hrozný páč tam maj asfalt na *** https://www.youtube.com/watch?…
Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 12. 11. 2019 11:53
No díval, Kodiaq je o dvě třídy větší, sedmimístná stodola a dala manévr jeden o km/h rychleji.
Tohle je malé SUV a srovnatelná konkurence to dává daleko suverénněji a s daleko menší nedotáčivostí.
https://www.youtube.com/watch?…
Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 12. 11. 2019 11:59
No hádat se nechci, jen mi přijde, že snad kromě Porsche 911 to ideálně nedalo snad ani jedno auto. Každopádně co tam předvedl Rexton bylo až k smíchu.
Avatar - 2mato
Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 12. 11. 2019 13:19
hlavne mazda neladi auta LEN na meratelne hodnoty ako koncern... koncern ladi podvozky na vyhybaci manever (škoda naj priklad) tak tam dosahuje dobre vysledky (kvoli stabilizacii), ale jazdne vlastnosti nie su len o vyhybacom manevri a drncaní ...
Avatar - woody-alien
Re: Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 12. 11. 2019 14:52
Osobně losí test považuju za příliš jednostranně zaměřený na to, aby se na jeho základě daly obecně hodnotit jízdní vlastnosti. Hodně dobrých výsledků je vykoupeno prakticky zastavením auta. Např. Karoq takhle zvládne 80 km/h, zatímco MX-5 se nedostane přes 76 km/h. Interpretovat to tak, že má Karoq lepší jízdní vlastnosti, je nesmysl.
Avatar - 2mato
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 12. 11. 2019 15:01
no a o tom som si kedysi pisal sukromne spravy s Bertoldom, ktory mi tvrdil, ze jeho Fabia 3gen 1.2tsi ma lepsi podvozok ako nejake porsche, pretoze urobila losi test vo vyssej rychlosti :D Bohuzial take typy sa najdu...
Avatar - woody-alien
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 12. 11. 2019 20:00
Čerstvě dopadla jak sedlák u Chlumce i nová 1-er.
http://youtu.be/WAjUbSYzFAE?t=66
Avatar - verizon
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 13. 11. 2019 09:51
To preto, že je to úplne iné auto, ako 2 active tourer z roku 2012. Aj ncap testy s 80% tomu dávajú za pravdu :-)
Avatar - 2mato
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 13. 11. 2019 11:23
to veru hej, pri tom je to opat velmi solidne jazdiaca predokolka :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 18. 11. 2019 19:02
Ona Mazda rezne, má problémy s motory (vyhlášené problémy s naftou, nyní po pár týdnech od spuštění prodeje problémy se sky x), nedává losí test, v zádu jsou ta auta prostorově nastejno s vozy nižších tříd, trojka a crossover maj torzku v zádu... Ale stále to bude pro spoustu lidí modla a tihle lidé budou vždy hledat na všechny ty nedostatky výmluvy. Mazda je prostě aušus, který momentálně letí kvůli tomu, že udělal nějakou nesmyslnou pseudoatmosféru. Pořád je to jen japonský lowcost, který umí proti konkurenci udělat jen pěkný interiér z koženky. Vše ostatní je deset let za konkurencí. Vždyť to nemá ani dotykovou obrazovku, čili je to třeba na propojení s mobilem naprosto nepoužitelné auto...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 19. 11. 2019 21:29
Veru, dajte si poradiť od dotyčného mudrlanta, vďaka jeho názorom sa zaradíte do davu, pekne do ohrádky ako ovce, on sa na tom iste už ukojil, že vypustil zo seba svoj irelevantný názor. Hejtuje tu mazdu, ale pozrite si videorecenzie od uznávaných automobilových novinárov na mazdu 3 resp. Cx30, ktorá z nej vychádza a všimnete si, o aké pocity Vás chce tento mudrlant pripraviť. Ale aj vďaka jeho "robote" mám výnimočný pocit, že som majiteľom nie sterilného a tuctového auta pre ovce, ale mazdy cx30. Mne je jedno, či je vzadu priečka, ktorú má 90 % áut, či zvládne losí test a zhodí kužeľku v 76 či 80 km/h keď sa auto správa predvídavo a má čitateľný podvozok, narozdiel od iných áut, kde je ESP, naladené tak tupo, že človek ani nevie, čo robí ktoré koleso, či poskladám dozadu 190 cm chlapov, ktorých som nikdy v aute nevozil, ale ten pocit z chrumkavého manuálu, točivej benzínovej atmosféry, presného riadenia, akustického komfortu a uvoľnenej jazdy a skutočne prémiového interiéru mi nedalo žiadne mainstreamove ASX, Sportage, Tucson, Golf, Leon, ceed, i30, astra a už vôbec nie Octavia. Dotykovú obrazovku to nemá, lebo nepotrebuje - má systém podobný iDrive v BMW, s rukou pohodlne na lakťovej opierke opretý v sedačke ovládam, čo potrebujem a nemusim sa triafať do displeja za jazdy, ktorý nie je upatlaný od odtlačkov ako dotyčného klávesnica či smartfón, keď píše tieto bludy. A porovnávať motory z mazdy napr. s motormi od ospevovaného VW, ktorý sa zasekol kdesi pri 1.9 Tdi za čias euro 3 a nedokáže napriek jednoduchej konštrukcii motorov zaručiť spoľahlivosť aspoň po dobu trvania záruky je priam komické. A na ďalšie je aj škoda reagovať, čím viac hlupákov, tým rýchlejší profesionálny rast ako sa vraví
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 20. 11. 2019 10:15
Co to tady meleš o ovcích prosímtě? Momentálně jezdím autem, kterých se u nás prodá kvůli neexistující distribuci tolik, co té tvojí Mazdy v Košickém kraji za týden...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 29. 11. 2019 20:45
A koho to asi tak zaujíma čím jazdíš? Nikoho! Kľudne si jazdi hoc aj nejakou indickou rikšou. A to že tvoje auto nemá distribúciu vnímaš ako pozitívum? To je lepšie chodiť ho servisovat do inej krajiny? Fakt super! Rozdávaš tu rozumy a v živote si v tom aute nesedel, ja ho vlastním a preto viem poskytnúť relevantné informácie. Mazda je malá automobilka, ktorá si robí veci po svojom a robí to dobre, nemusí sa prispôsobovať. A kto mazdu pozná, ten si ju kúpi v benzíne, aj tak sa značka neorientuje na firemnú klientelu, na to sú tu ovce a wageny
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 29. 11. 2019 20:51
A to s tou dotykovou obrazovkou si ma pobavil, aspoň vidno, aké priority máš v aute. Mazda totiž považuje ovládanie infotainmentu dotykom za nebezpečné, preto má na to systém ovládania podobný v BMW. Choď kaziť vzduch niekde inde, tu nikoho kto vlastnil mazdu nepresvedčíš svojimi dristami. Mazda hrdzavie? No a? Mám aj 23 ročnú 323f a stále jazdí, kde sú také trojkove golfy? - v lise. A že je 10 rokov za konkurenciou? Akože na základe čoho, tvojho irelevantného názoru? Veď dotiahli do sériovej podoby motor, ktorý iné automobilky nedokázali aj keď sa snažili, napr Infinity. A porovnávať ho s krabicou od mlieka alias 1.0 trojvalec, to už je na psychiatrickú diagnózu
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agilní jízdní vlastnosti?
| 30. 11. 2019 08:21
A čo sa týka zvolávačky na Skyactiv X, jedná sa len o úpravu software-u prípravy zmesi u vozidiel vyrobených do 9/2019, žiadne konštrukčné vady a pod. Práveže to hovorí o dobrej popredajnej starostlivosti o zákazníka a jeho auto, keď tak skoro prišli so zvolávačkou pri minime predaných áut, takému VW trvalo viac ako 2 roky, kým priznal, že ich nosná motorizacia 1.5 TSI má problémy s trhavými rozjazdmi (čo môže viesť k zhasnutiu motora a človek ostane visieť napr. v strede križovatky), pričom na vine je alternátor. A za tie 2 roky sa ich predalo hodne, kým si priznali chybu. A tie reči o japonskom lowcoste a aušus-e, s tým môžeš ísť kŕmiť malé deti.
Avatar - 3_diamanty
oplastovanie
| 11. 11. 2019 13:18
to masivne oplastovanie sa mi vobec nepaci... navyse v tom potom aj velke kola posobia ako relativne male a zapadnute do kasne ... https://img2.auto.cz/…ull/6020727_.jpg ... pritom stejne to do terenu nikfy nepojde.. ako sa robi pekne decentne oplastovanie ukazuje ASX a to bez sradny teraz :yes:
Avatar - Ozzman
Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 13:20
Já navrhuji udělat sbírku na benzín do Košic a jako další diskuzní sraz přivézt ASX + ještě nějaké konkurenční SUV za tebou na Slovensko , aby si se projel ! :D
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 13:22
akoze fakt ved sa pozri https://img2.auto.cz/…ull/5768504_.jpg .. hned to lepsie vyzera ked tam nie je 10 centi nepekneho vypukleho plastu nad kolesami ;-) ...

mazda bude jazdne inde ok... ale to oplastovanie je strasne... snad casom po facelifte so nejak "zlepsia" :yes:
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 13:28
No někdo má rád plasty u SUV, někdo ně. Mne to u SUV moc nevadí , třeba Oktávky Scout se díky prodávali dost a to měly taky hodně oplastované karoserie... auto vypadalo víc terénní.
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 14:20
Niekto ho nabúral zozadu?
Re: Re: Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 14:34
Nešlo o ten strom v pozadí?
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 15:00
Takže to je dokumentácia z nehody?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 15:02
:-[]
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 13:32
Jeden příspěvek do sbírky = máš zajištěn :-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 13:33
Já myslim, že přivézt tam ASX a třeba .. Cayenne, tak stejně zvolí ASX :D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 13:36
Nojo to je fakt moc = holt je to láááska a tak mu jí přejme. A nám MÉNĚ jeho příspěvků s písmeny ASX :-!

Já kdybych si moh vybrat mezi hybridnim Aurisem a hybridnim NSX = mám OKAMŽITĚ vybráno :D
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 13:44
No..vzal by sis ASX s manuálem, chápu :D :D
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 14:19
hlavne by si mal prečítať blog aby videl aké "žihadlo" je ten väčší brat od ASX.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 14:33
No podle měření je to auto pro hodně nenáročné a value for power je tedy nic moc.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 14:41
Měření je neúprosné, to je pravda, ale pohon jako takový zlý není, já jsem ten Zettiho kousek neřídil, jen jsem byl vezen, ale novější MY2019 ve sportovním režimu na fullAWD jede docela dobře a když už jedeš, tak elektrika tlačí zadek a v zatáčkách je to docela fajn, kdyby ten pohon byl v ASX, bylo by to zajímavější, Outlander je už takový parník :)

Nechápeme nikdo, proč ale jakožto hybrid tak strašně váhá při rozjezdu z nuly.. to hybridy od Toyoty reagují okamžitě.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 15:04
Toyota ten hybrid piplá už dekády, někdo to musí být znát a ve finále to klientovi podáš jako bezpečnostní příspěvek. ;-)

Auto jen na rozjezdu pomalejší, nikdy vás nevystraší a je to bezpečnější v kolonách i na semaforech.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 15:09
Nojo evoluce víc jak 20 let je znát = ale ne v tomhle = elektromotor musí zabírat v první vteřině naplno = z principu. Ostatně proto ho maj i některý supersporty. V zásadě by měl fungovat ca stejně v levný Toyotě i tom supersportu = proto je jeho chování v Outlanderu = divný? :-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 15:26
Jo, je to divný, proto o tom píši, navíc to dokazují i měřená data 0-60 a to je vše díky nástupu, než se auto hne z nuly, jinak opravdu na takovou stodolu ten PHEV Outlander nejede špatně.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 15:25
Škoda, že mi to prodejce Mitsubishi neřekl předtím, než jsem si to půjčil, 2x jsem zůstal stát v křižovatce a řval na auto JEEEEĎ s plynem na podlaze :D
Avatar - verizon
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 18:17
Ved stačí skôr dať plyn :-) len nesmie byť človek prvý na semafore
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 20:41
Ty mi asi nerozumíš. Situace, že jsi na křižovatce, kde je provoz, máš auto s automatem a 4x4, takové auto i se spalovákem vystřelí z křižovatky okamžitě (mrkni na blog, jak taková auta zrychlují na 60). Outlander má k tomu všemu ještě elktromotor, který by měl zabírat okamžitě na plno a než se roztočí, respektive hýbne autem, je tam obrovská prodleva (opět mrkni nam ěření).

V tomto kontextu pak to stejné auto, pokud jedeš 50-70-130 (nebo do kolika to umí jet na elektro) a šlápneš na plyn, tak reaguje okamžitě, bez prodlevy... proto je to divné.
Avatar - verizon
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oplastov
| 11. 11. 2019 21:26
Lebo to zoderie pneumatiky, keby dali hned plny vykon od zaciatku. To je jeden z problemov elektromobilov. Ale okamzite by to ist malo, len pomalsie sa rozbiehat.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: opla
| 12. 11. 2019 07:46
Ale prd žere, od toho má to auto protiprokluz... jel si někdy něčím takovým? Já za poslední rok projel dost hybridů, včetně elektroaut a drtivá většina jede okamžitě.
Avatar - verizon
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 12. 11. 2019 08:44
S autom som este takym nesiel, ale toto moze byt jeden z dovodov:
"Goodyear EfficientGrip Electric Drive je pneumatika vyvinutá speciálně pro auta s pohonem na elektřinu. Lépe zvládá jejich vyšší točivý moment i způsob, jakým ho motor podává."
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 13. 11. 2019 07:53
Šmarjá u Outlanderu nejde o žádný brutální výkon! Jde o nesoulad mezí pohonným ústrojím a přenosem výkonu na kola.
Re: Re: oplastovanie
| 20. 11. 2019 09:39
Som rád, že sa to niektorým ľuďom nepáči, o to bude moje auto na ceste výnimočnejšie, a ja sa budem len veselo usmievať, keď mi v zime nebudú cinkat drobné kamienky z posypoveho materiálu na podbehy a boky a nepoškodia ten krásny lak Soul Red crystal a vtedy vôbec nebudem riešiť, či sa to niekomu páči alebo nie
Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 13:53
Skoda ze nam ASX neukazuje ako vyzera exterier, interier a motor 21.storocia. Ale zjavne tieto veci ludom ktory prechadzaju na ASX z Pola nevadi. Hlavne ze to ma tensie plasty okolo kolies. Uvidime co za 10 rokov kupis ako nastupcu Pola. Zeby dalsie Polo?
Avatar - Ozzman
Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 14:02
No, klidně ASX, za 10 let ho budou ještě pořád prodávat v této generaci... :) A když se mu tak líbí...
Avatar - Ozzman
Re: Re: oplastovanie
| 11. 11. 2019 14:02
No, klidně ASX, za 10 let ho budou ještě pořád prodávat v této generaci... :) A když se mu tak líbí...
Avatar - KANKUNEN
Já si to vyzkoušel a musím uznat,
| 11. 11. 2019 15:27
že se mi nelíbí to velké oplastování a háčky v kufru fakt chybí. Co je úplná nádhera, jak to auto funguje, vše je odladěno k dokonalosti, brzdy, spojka, řazení a to dávkování plynu je luxusní. Uvnitř ticho a hezko. Jede to vlastně rychleji než máš pocit, žadné turbo prostě nezabere, ale stejně je to lepší než ty tříválce. Ale něco jsem čekal od sky X, ale na 180 koní to mohlo být živější. Možná jsem čekal víc a nejede to tak špatně, jak to na mě nechalo dojem. Pokud na to trochu šlapeš tak to nejede jako ten diesel a žere to jako Mazda.
Avatar - verizon
Re: Já si to vyzkoušel a musím uznat,
| 11. 11. 2019 18:19
Aj ten losi test je vyladený dokonale :-)
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Já si to vyzkoušel a musím uznat,
| 12. 11. 2019 07:21
Já jel, ty čumíš na video.
Avatar - verizon
Re: Re: Re: Já si to vyzkoušel a musím uznat,
| 12. 11. 2019 08:48
Verim, ze lepsie ste to dali, len na tom videu to nevedia :-)
Ja som mal kedysi tiez uzasnu atmosferu, so sportovym pocitom s vytocenym motorom som rezal zatacky. Kym som nezistil, ze uzasna rychlost v zatackach bola 90 km/h a s nesportovym Citroenom C5 som to daval absolutne nesportovo v tichu a pohodli rychlostou 100 km/h :-)
Re: Re: Re: Re: Já si to vyzkoušel a musím uznat,
| 13. 11. 2019 07:56
Naštěstí po všech možných story o C5 si ho můj kamarád v poslední generaci před dvěma lety koupil. Je to pohodlný kombík, co umí znejistět na sérii nerovností, jen u toho nemlátí jako běžné tlumiče. Jízdní vlastnosti při snaze jet trochu dynamicky jsou takové, jaké se dají předpokládat, auto je měkké a hrne se přes přední kola v rychlostech, které bych očekával mnohem vyšší.
Avatar - verizon
Re: Re: Re: Re: Re: Já si to vyzkoušel a musím uznat,
| 13. 11. 2019 09:46
Ale určite by C5 išla lepšie, ako táto mazda, len z mazdy by bol sportvovejší pocit. A dnes je svet o pocitoch, nehovorím, že je to zlé.
Avatar - Verny_2013
Re: Já si to vyzkoušel a musím uznat,
| 11. 11. 2019 20:06
Já to taky ze zvědavosti projel a ten Sky -X mi výkonově připadal jako G122. žádný podstatný rozdíl. Ani spotřeba na 15 Km - 8 L nijak nenadchla. Když už jsem začal negativně , budu pokračovat. Pominu nesmyslný název, ale to oplastování hyzdí jinak nádherné auto. Sedáky stejně jako v nové M3 dělali na subtilní japonce. Bohužel nesnesou srovnání s evropskou konkurencí. Na poměry třídy je interiér dost stísněný. A teď pozitiva - skvělé řidičské auto, propojení podvozek řízení motor funguje výborně. Interiéru je opravdu krásný a skvěle zpracovaný a je v něm příkladné ticho. Ale na to abych si to koupil, má CX 30 příliš mnoho nedostatků které nevyrovná ani skvělé propojení řidiče s autem.
Re: Re: Já si to vyzkoušel a musím uznat,
| 29. 11. 2019 21:22
Interiér nie je stiesnený, interiér má človeka obklopiť, aby mohli obe ruky spočinúť na lakťových opierkach naraz, skúšal som Sportage a tam bud pravý alebo ľavý lakeť. Stredová lakťová opierka je pomerne výrazne široká, takže si so spolujazdcovým lakťom nezavadziame. Výška 180, váha 115 a v pohode si sadnem sám za seba, predné sedačky majú dokonca voliteľný sklon podoprenia stehien aj dobre bočné vedenie, koľko času ste strávil nastavením sedačky pred jazdou? - celkom podstatná vec. A oplastovanie, keď oplastuju obyčajný kombík, to je v pohode? Mňa teší, že v zime mi odletujúce skalky nepoškodia lak
Re: Já si to vyzkoušel a musím uznat,
| 11. 11. 2019 20:42
Mně to oplastování ke crossoveru sedí, háčky v kufru jsou fajn, sám mám v kufru 4, ale i bez nich se dá žít. Motorově na běžné ježdění pro mě OK, podvozek skvělý, mně na tom autě nejvíc vadí japonská (ne)konfigurovatelnost výbav, takže když chci třeba vyhřívané sedačky, musím vzít druhý stupeň výbavy, který ale už má (opět specialita japonců) neuvěřitelně otravně pomalé elektrické víko 5. dveří, navíc to při otvírání a zavírání protívně pípá. Dá se ta zbytečnost nějak dodatečně deaktivovat ?
Avatar - _beta
ASX rulez ...
| 11. 11. 2019 16:19
O mazdu nikto ani pohľadom nezavadí.

Je tu ASX.

Dvojliter bez priameho vstrekovania, manuálna klimatizácia, 5 stupňov v prevodovke. Konštrukcia overená desaťročiami.
Skoro tak dobré ako, .... ja neviem, skoro tak dobré ako Polo tsi.
Avatar - Ozzman
Re: ASX rulez ...
| 11. 11. 2019 16:29
...ako Felda!
Avatar - _beta
Re: Re: ASX rulez ...
| 11. 11. 2019 17:36
Felda nie je overená časom. Je ohlodaná zubom času a hrdze (rzi).
Avatar - _Karel_
Cx-30
| 11. 11. 2019 16:59
Oplastování by sice mohlo být decentnější, ale daleko víc mi to vadí u CX-3. Tohle je pro mě nejhezčí Mazda a být aspoň o třídu větší, už si pro ni mažu :yes:
Avatar - woody-alien
Re: Cx-30
| 11. 11. 2019 17:54
Tentokrát nesouhlasím. CX-30 je pěkná, ale to oplastování ji hyzdí víc než CX-3. V testu je to ještě trochu schovaný v barvě karoserie, ale tady...hmm. http://d19-a.sdn.cz/…F_X/Ba0BsLt.jpeg?…

A pro ty, kdo zvažují "mazat pro ni", ať si pospíší. Chystá se taková jedna nepříjemnost. Viz. poznámka k ceně. http://www.sauto.cz/…a/cx-30/18362079?…
Avatar - _Karel_
Re: Re: Cx-30
| 11. 11. 2019 18:19
No dobrá, píšu si tě...
Počkej až tobě se bude něco líbit, taky ti sem strčím nelichotivý obrázek.

:D
Avatar - woody-alien
Re: Re: Re: Cx-30
| 11. 11. 2019 19:49
:D Budu si dávat pozor.
Re: Re: Cx-30
| 12. 11. 2019 09:33
No hezké, tzn. že budeme ještě větší vrakoviště než dosud!!! Pokud dosud na nové auto nebylo, tak po zavedení emisních pokut to bude ještě horší.
Avatar - KANKUNEN
Dle diskuze to Topper
| 11. 11. 2019 17:40
dotáhl do absolutního šášulu.
? Priestornost
| 14. 11. 2019 09:58
Čakal som na novú Mazdu3, lebo som zvažoval kúpu.. prišla, a vzadu je strašne málo miesta.. tak že počkám na cx30, prišla a vzadu je málo miesta! Síce viac ako v 3, ale vzhľadom na rozmery auta katastrofa.. a teraz čítam test.. tester má 182cm, to nie je preklep prosím? Nemá to byť 162cm? Ja mám 180...
Tenis - velmi spolehlivé informace - sportovní sázení
| 16. 11. 2019 12:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tenis - velmi spolehlivé informace - sportovní sázení
| 18. 11. 2019 10:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mazda 3 nezvláda LOSÍ TEST?
| 21. 11. 2019 10:00

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku