Novinky
marianek
0
Volkswagen Golf treti generace se zacal vyrabet v roce 1991. Od te doby se pouze faceliftoval. Je to velice vyhodna taktika Volkswagenu. Nova generace neprekvapi a nezklame. Navic uz vime jak bude vypadat sedma a osma generace. Vime, ze nas zase nezklame, podle logickeho retezce treti generace vypada jako ctvrta, ctvrta jako pata, pata jako sesta, atd., atd. Uz se tesim na devatou generaci Volkswagenu Golf. 😄
0
Ten, kdo chce zachovat tajemství, musí zachovat tajemství, že má tajemství k zachování.
marianek
0
Hmmm..... Freude. Toto je hodne zamysleni, neco na tom bude. 😉
Ronault.
0
To není Freud, ale seriál "Jistě, pane ministře" 😉
Nuda nuda a nuda, co jinýho k tomu dodat :no:
ale přes 25 mil lidí si tu nudu koupilo,konečně pro čecháčky jsou určeny ojetiny ze záp.části EU,tak bych zase moc neřešil,co si lidé jinde koupí za auto,neb těch ušmudlaných 180 tis.ks/rok zde snad i vč, GTIho kovbojové překážky je pro 10 mil obyvatel tak úsměvný prodej,že se tu v nadsázce nová auta téměř ani neprodávají >😁
Prostě u VW jsou blbci.Taky by mohli zkusit něco jinýho srabi.Pořád dělají to samí aby NEZKLAMALI to je to hlavní.Dyť VW Golf je vlastně jen první generace a ostatní už jsou jenom facelifty. :no: :no: :no:
ty si dobra *, od toho to je Golf ... je to proste jeden typ auta, ktery se nemeni, jen vylepsuje ... to bys chtel, aby z toho byl off-road?!
Vylepco? A co je na posledním Golfu vylepčené? 😉
Především si blbec ty v marketigu.Dělají auta záměrně s designem solidnosti a nadčasovosti.Až vytvoříš auto které budeš moct,jak říkaš jen faceliftovat,a bude se prodávat jeko Golf,tak sem můžeš opět napsat.Pak nebudeš brán jako ubohý vulgární nýmand.
Nebudu s váma ztrácet čas.Každej má svůj názor a ten váš je nýmande "ADR" ubožejší.
To víš,že nebudete,protože vaše saturace inteligencí toho není schopna.Je totální looser ten,který si není chopen obhájit svůj názor,který napsal.Ve vašem případě to chápu,s lískovým oříškem místo mozku se dá fakt jen napsat je,že ostatní jsou blbci.Takže žvaňte nesmysly dál,my budem již vědět,jakou mají tvé příspěvky váhu.He he
Nechte WENCU,dyť přiznal,že má ubohé názory...
Já rozhodně nepřiznal že mám ubohé názory,ale já se nebudu bavit s .......... kteří akorát nadávají.prostě si myslím,že by mohl nový Golf trochu překvapit,aby nebyl pořád tak nudnej. Je sice asi pravda že je to spolehlivý auto ale design mi leze na nervy je to pořád to samí.Jak vidím vy si ale myslíte něco jinýho a protože já si myslím něco jinýho než vy tak se do mě navážíte nadávat a já nevim co ještě.Já jsem jenom řekl svůj názor tak nevim co furt máte.
...novinári premenovali VI generáciu Golfa na iba "medzigeneráciu".
Ale aj v tom je Volkswagen "iný", majú medzigeneráciu, pričom ostatní sa v tejto úrovni zmôžu iba na facelift. Nechápem celkom tento postup VW, keď ostatní výrobcovia držia krok s dobou a ponúkajú dizajnové skvosty, pretože dizajn je teraz na výslní záujmu verejnosti.
Na Golfe sa zmenia svetlá vpredu a vzadu, zatiaľ čo konkurencia uvádza alebo chystá zbrusu nové veci. Keď postavíme Golfa vedľa nového Brava, bude vyzerať ako žobrák vedľa šľachtica. Ak to bude pokračovať týmto spôsobom ďalej, a dokonca novonastúpený smer šetrenia preberú aj ostatné modelové rady, Volkswagen prehrá aj priazeň mnohých doteraz skalných.
Auto ako Golf, ktoré si získalo česť a slávu v dobách minulých za svoju pokrokovú konštrukciu, úžitok a spoľahlivosť, je dnes v bahne, pričineným ľudí, ktorí o tomto zjavne nemajú ani šajn a za všetkým vidia nie iba peniaze, ale najmä (podľa ich názoru) isté peniaze.
Veľmi smutná jeseň života pre umierajúcu hviezdu... :no: 😒 :no: 😢 :no:
Ale aj v tom je Volkswagen "iný", majú medzigeneráciu, pričom ostatní sa v tejto úrovni zmôžu iba na facelift. Nechápem celkom tento postup VW, keď ostatní výrobcovia držia krok s dobou a ponúkajú dizajnové skvosty, pretože dizajn je teraz na výslní záujmu verejnosti.
Na Golfe sa zmenia svetlá vpredu a vzadu, zatiaľ čo konkurencia uvádza alebo chystá zbrusu nové veci. Keď postavíme Golfa vedľa nového Brava, bude vyzerať ako žobrák vedľa šľachtica. Ak to bude pokračovať týmto spôsobom ďalej, a dokonca novonastúpený smer šetrenia preberú aj ostatné modelové rady, Volkswagen prehrá aj priazeň mnohých doteraz skalných.
Auto ako Golf, ktoré si získalo česť a slávu v dobách minulých za svoju pokrokovú konštrukciu, úžitok a spoľahlivosť, je dnes v bahne, pričineným ľudí, ktorí o tomto zjavne nemajú ani šajn a za všetkým vidia nie iba peniaze, ale najmä (podľa ich názoru) isté peniaze.
Veľmi smutná jeseň života pre umierajúcu hviezdu... :no: 😒 :no: 😢 :no:
Jo Jo uplně přesně vystiženýho máš naprostou pravdu a nedá se na to říct nic jinýho nežže máš pravdu.6e vám není hanba hoši od VW.
Vidím to trochu jinak.Nový golf nebude jen facelift "předku a zadku",budou nabídnuty nové motory,jiný bude interiér,změn pod kapotou bude daleko více.VW golf jako takový,je auto na vysoké technické úrovni,avšak základním rozhodujícím faktorem je výrobní cena,která je u současné generace prostě vysoká,takže nová generace bude využívat prvky starého modelu,něco jako nová fabie.Když už srovnáváš Golf a Bravo,srovnej jak po určité době jde vidět výrazné zastarání Bravy oproti Golfu.Postav si ty auta vedle sebe a poznáš ten výrazný rozdíl... 😉
Někdy mám dojem, že GTI má několik nicků a rozvijí debatu v mírně upraveném duchu, ale v jasném směru ... 😉
Vše je jinak,GTI je jenom jeden 😉
Inak alebo nie. Zvonku je to facelift, nič menej a nič viac. Zvnútra tak podobne. Interiér, resp. celá palubovka sa v rámci faceliftu menila napríklad vo Forde Fusion. Nové motorizácie, alebo zlepšené tie staré, to sa tiež v rámci faceliftu bežne deje. Takže podľa mňa dôkladný facelift, nazvaný novou generáciou. Hodnotu auta ako takého to neznižuje, obavu vzbudzuje skôr nepokrytá snaha ušetriť, ktorá sa už negatívne podpísala na novej Fabii. Čo urobí s Golfom? Mne sa proste sága Golf od istej doby nezdá zdravá. Je to tým, že v jednom momente sa vtedajší páni vo VW rozhodli zdvihnúť latku nahor, smerom k prémiovkám. Nové kvalitné materiály, nové technológie, drahá technika, aj keď za vyššiu cenu. Nejakú dobu to vychádzalo, Golf naozaj stúpol markantne hore, v niektorých krajinách sa dokonca zmenili kategórie zákazníkov, ktoré po Golfe siahali. Ale nastala iná doba, ekonomická. Do nej vkročil Volkswagen s príliš hvieznymi modelmi. Nutné šetrenie a zlacňovanie, naviac dosť markantne viditeľné hrozí znížením image. Nie je to o tom, že v porovnaní s inými je Golf horší, lacnejšie vyzerajúci alebo niečo podobné. Je to o znižovaní úrovne v rámci rodiny Golf. Keď som poukazoval na nové Bravo, mal som na mysli stagnáciu v dizajne, ten nemecký starne podstatne pomalšie, ale vedľa noviniek z radov konkurencie ten súčasný už šedne. Model ako Golf by si zaslúžil oveľa prepracovanejšiu vizáž.
:yes: :yes: :yes: konečne niekto s triezvou hlavou... Klaudius hanobí súčasnú techniku a pritom VW určoval pri každej novej generácii trendy, sa pozri koľko áut v danej triede dnes používa viacprvkové zavesenie a koľký iba smiešnu skrutnú tyč, kto prišiel aktuálne s downsize-ingom teda TSI, ostatný sa len snažia dobehnúť... To že niekto vsádza viac na hodnotný a trvalejší design ako na posledný módny trend ešte neznamená že je outsider alebo že zaspal dobu, pre niekoho nuda niekto hľadá práve niečo konzervatívnejšie... 😉
Fascinace Golfem, už podle nicku 😄
Myslím, že máte ale pár špatných argumentů. Víceprvkové zavěšení používá více aut, než jen Golf a ukazuje se, že i dobře vyladěný podvozek se "směšnou" zkrutnou příčkou se může víceprvku vyrovnat.
A pokud jde o TSI, je to dobrý motor, ale není první. Je to pouze odpověď na vysoké výkony japonských variabilních vysokootáčkových motorů. Ostatně, prvním, kdo přišel s downsizingem, byl právě Fiat se svým 1,4 turbo. A v oblasti vznětových motorů to byl pro změnu koncern PSA s 1,6 a 1,4 HDi. VW dělá dobré motory, ale není s ničím první, pouze dohání.
Myslím, že máte ale pár špatných argumentů. Víceprvkové zavěšení používá více aut, než jen Golf a ukazuje se, že i dobře vyladěný podvozek se "směšnou" zkrutnou příčkou se může víceprvku vyrovnat.
A pokud jde o TSI, je to dobrý motor, ale není první. Je to pouze odpověď na vysoké výkony japonských variabilních vysokootáčkových motorů. Ostatně, prvním, kdo přišel s downsizingem, byl právě Fiat se svým 1,4 turbo. A v oblasti vznětových motorů to byl pro změnu koncern PSA s 1,6 a 1,4 HDi. VW dělá dobré motory, ale není s ničím první, pouze dohání.
1, netvrdím že Golf je jediný s viacprvkovým zavesením, 2, TSI určite nieje odpoveď na japonské vysokootáčkové neprepĺňané motory ale skôr ako cesta k vysokému výkonu a nízkym emisám keďže legislatíva tlačí... 3, VW Group prišiel ako prvý napr. s technológiou TDI čo vo vtedajšej dobe bola revolúcia... 😉
Fakt? Pokial viem Fiat pouzival naftove turbomotory s priamym vstrekom este nejaky rok-dva pred VW. Asi si nepocul o Crome s "TDi" motorom v druhej polovici 80.rokov.
V obchodě i technice nejde o to,kdo byl či nebyl první,neb to zákazníka opravdu,ale opravdu nezajímá,ale to,jaký je výsledek.Vzhledem k celkovému prodeji Golfů to snad zase až takový paskvil a propadák není,seč chápu že v Česku a Slovensku jsou zákaznící nesmírně nároční,byť před 15.-17.lety většina,z těch tehdy dospelých, jezdila v ošuntělých šáde 105 aj skvostech.Na západě jsou lidé holt méně nároční,auto mají na ježdění a ne na dokazování něčeho někomu.Spořební zboží.Takže mnohým ten Golf stačí.Konečně,každý si může koupit lepší,hezčí atd.V čem je problém?Nejsou love?Je třeba pracovat a pak jsou. :-!
Ty jich ale asi moc nemáš.. (podle toho jména) Takže tě tahle diskuse vlastně ani moc nezajímá, netušíš o co v ní vůbec běží.
Máš naprostou pravdu. Někdo tady píše o tom, že Italové měli v Cromě TDi. Ale miliony těhle motorů dokázal technicky, výrobně a marketingově zhodnotit VW. Je mi toho motoru líto, kolega má Superba s 1,9 TDI a z Prahy do Brna jsme měli spotřebu 5,3 na sto. Který srovnatelný common rail to dneska dokáže? A co se týká výlevů diskutujících tady, vsaď se, že většina z nich ani auto nemá a tady si léčí komplexy méněcenosti. Nejvíc mě vždycky pobaví hysterické výlevy na adresu fábie II - jak je prý hnusná (mně se sice taky moc nelíbí...), ale pro MB je důležitější, že se líbí v Německu a dalších zemích, kam se vyváží. V Německu se škodovek prodá víc, než v Česku, na Slovensku a Maďarsku dohromady. A výlevy na adresu motoru HTP tady? To, že si tady většinou kupují lidé Fábii s nejlevnějším motorem, to neznamená, že je to jediná možnost. V Německu jsou to většinou lépe vybavené čtrnáctistovky, jen tak mimochodem. Ale pracovat? Vydělat si třeba i tím, že zvednu zadek a půjdu jinam, abych poznal trochu víc? To bys chtěl asi moc.......
Golf byl,je a bude tutovkou...To není moje nadšené provolání ale pouhé konstatování prověřené jeho 30 letým prodejem.Jeho největší zbraní stejně jako u Passata je to že nikdy nemůže překvapit.Co víc si spotřebitel může přát,udržuje li se výroba v konstantní kvalitě.Revoluční změny a esteticé kotrmelce jsou zaručeně jízdenkou k poklesu prodejů.Mám li použít výše uvedený výraz😜řizdipřisrávači nemůžou prodělat,reformisté za každou cenu to brzo zabalí... :-!
maloobjemove motory s turbom su tu uz celu vecnost, uno turbo, renault turbo, toyota starlet (neskor yaris) turbo, ... a v Japonsku frci 0,66 litre s turbom
No, ony ty vysokootáčkové výkonné motory dělají přesně to samé. Mají vysoký výkon a EU spotřebu shodnou s méně výkonnými motory. Turbomotory prostě nebyly první. Technologii TDI také VW představil až pár let po přímovstřikových Fiatech. VW umí využít poznatky a dobře je skloubit v dobrá auta. Ale není ničím výjimečný ani konstrukčně, ani těmi auty. Je prostě "jen" dobrý. Za tři.
Kamoš, za prvé mi ukáž, kde v mojom príspevku hanobím súčasnú techniku VW. Ani ja sám som nič také nezaregistroval, keď som ho písal, tak kde si to vyhrabal Ty? A čo sa týka toho viacprvku - nikto ho nehanobí, je to dobré, ale nákladné riešenie, pre nižšiu strednú triedu až príliš, a prišli na to aj vo VW. Dilemou môže byť otázka, či sa pokúsiť zlacniť výrobu tohto technického riešenia, alebo použiť ľahšiu cestu a ušetriť montážou jednoduchšieho zavesenia.
Dizajn Golfa je možno trvácnejší ako dizajn tých, čo idú s módou, to nepopieram, ale zároveň pôsobí staršie, menej dynamicky a nudne. Nižšia stredná je triedou aj pre mladých a dynamických ľudí, nie len pre usadlých konzervatívcov.
Dizajn Golfa je možno trvácnejší ako dizajn tých, čo idú s módou, to nepopieram, ale zároveň pôsobí staršie, menej dynamicky a nudne. Nižšia stredná je triedou aj pre mladých a dynamických ľudí, nie len pre usadlých konzervatívcov.
zajimalo by mne, jak dokazet srovnat tu urcitou dobu, po ktere bravo zastara- vzdyt je na trhu ani ne rok- to uz je videtnebo jen fabulujes... coz asi spis. Snad jen ze by sklenena koula ti prozradila tajemstvi pristiho. Kazdopadne WV se mohl vice pochlapit, nicmene je jasne jak hovori marketingove prognozy a take vime, co znamena byt verny znacce.
K tomuto příspěvku lze už jen napsat,bohužel pane,nemáte pravdu a veřte,že Wolfsburg dobře ví,co dělá,tam žádní hlupáci neseděj a navíc,já bych neměl odvahu cokoliv hodnotit podle plachty,co,když to je pojízdná automatická pračka,která vypadá jako auto? A na Vaše vize samozřejmě máte nárok,ovšem já s nimi nesouhlasím a ještě bych chtěl vidět ty "dizajnové skvosty". To není flame,jen střízlivé hodnocení nečeho,co 99,99% lidí nevidělo,ale už pálí od boku
třeba pán myslel Lagunu 3, tím desinérským skvostem...jj,je kouzelné napsat,že VW prohrává u zákazníků,ale mám pocit,že mu letos prodeje rostou a nevím,kdo v EU prodává víc? Fiat? 😲
jj,pán nahoře je znalec a vidí nejen do "dizajnu",ale dokonce i do financí,do marketingu,do prodejů a dokonce je vizioář a svůj pohled zobecňuje jako názor všech,fakt nemám rád tyhle typy lidí stylu "se vším sem hotovej za 5 minut,všude sem byl a všechno znám,zeptejte se mě,na co chcete,všechno vím,poradíme,posloužíme...",znovu opakuji,to není flame ani urážení dotyčného pána
Isteže, každý má právo na svoj pohľad a svoj názor. Ovšem mne sa to tvoje "škatulkovanie" napáči ani trochu, tým menej štýl, ktorým píšeš. Nepíšeš o Golfe, nepíšeš o dizajne, nepíšeš o Volkswagene a jeho počinoch. Proste iba urážaš, bez toho, aby si čokoľvek konštruktívne napísal. Oponuj mi k téme a môžme sa baviť. Týmto spôsobom ma ovplyvníš len do tej miery, že si radšej prečítam iné, zaujímavejšie príspevky K VECI. Prečítaj si napríklad príspevky pána s nickom Tomiss a skús sa od neho poučiť. Má úplne iný, opačný názor ako ja, a predsa vie napísať solídne a zaujímavo, že má cenu sa k tomu vyjadrovať a komunikovať s ním. Toto, čo teraz píšem tebe, cenu nemá. A nebude mať, kým nezmeníš svoj štýl. :no:
Přečti si to,co jsem napsal,prosím,ještě jednou pořádně a řekni,kde jsou nějaké urážky a prosím,já nepotřebuji,aby mě někdo poučoval. To byla jen prostá reakce na tvůj příspěvek,nic víc a nic míň. Ano,nemám problém se bavit o designu,motorech atd,ale ty používáš slova jako žebrák,šlechtic,bahno,lidi,který o tom nemají ani šajnu,peníze a hodnotíš něco,cos neviděl. Na co chceš,abych oponoval,na obecnou rovinu lze oponovat jedině obecně,napiš něco konkrétního,tak,aby to byla smysluplná debata. Jinak co se týká Golfu : opět bude plnit pro VW tu funkci,jakou má,nic víc a nic míň,designově žádný výstřelek,ono to ani jinak opravdu nelze,motoricky na špičkové úrovni,kvalita opět jde nahoru,to,že se šetří,to je mj také důsledek ne úplně jasných vizí let minulých a "přehmatů" a třeba i rozhazovačných odborů a jejich interního "socialismu". Jestli chceš čti,jestli nechceš nečti,je to tvoje volba,stejně jako moje 😄 :yes:
Neviem odkial mate tuto informaciu ("letos" je este len 22.januara, to je dost malo na hodnotenie), ale za r.2007 VW predaje v zapadnej Europe klesli oproti roku 2006 o 4.1%. Za celu VW-Group je ten vysledok menej tragicky (pokles o 1.3😖 vdaka narastom predaja Audi a Skoda. Peugeot a VW patria k tym, ktori v minulom roku na automobilovom trhu najviac stratili...
(zdroj: AID Newsletter 0801)
(zdroj: AID Newsletter 0801)
největší tajemství na novém Golfu budou asi kliky - že jsou začerneny.A pak barva a provedení světel.To budou pak kecy z marketingu VW.
Jen doufám, že kvalita zpracování bude vyšší. Vrzání přístrojovky a dveří u týden starého (nového) Golfa je ostuda.
Nevim co čekali/chtěli věční odpůrci G a vlastně potažmo celého VW. Patrně variaci na téma ufo Civic kříženej s italskou dokonalostí a řízlej šarmem z francie. Nutno si uvědomit, což někomu dělá neuvěřitelný problém, že Golf pochopitelně evolučně vychází od první řady a celou dobu staví na dojmu solidnosti a díky této solidnosti má velmi pevné místo na trhu a také klientelu (ostatně jako celé VW). Stačí se podívat, kam doevolucovala Toyota Corollu... do zrušení modelu. Doufám jen, že aspoň Honda udrží svůj evergreen. Přijde mi totiž docela škoda zazdít model, který už má historicky zažité jméno a VW to zatím zvládá výborně.
Honda zatial nic nezazdila. Co sa tyka dizajnu, tak Honda nikdy nesla takou konzervativnou cestou ako VW pri Golfe a napriek tomu sa stal Civic pojmom. Takze s tym zazdenim by som to tak cierne nevidel.
Corolla sa este stale vyraba ako combi, sedan a bude sa znovu vyrabat. Dokonca je uz pripravena nova verzia. Auris bude len ako HB pre Europu ..............takze Corolla tu je bola i bude.
Tak super. Jméno Corolla beru jako kus automobilové historie, stejně jako toho Civica a Golfa.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ale ale, to jsou blafy. Golf měl od prvopočátku dvouprostorovou pětidvéřovou karosérii. Až takový byl vizionář, že nedělal "malý sedan". Není důvod opouštět tuto úspěšnou koncepci, kterou Ford dohnal až modelem Focus. A taky nechápu, proč je VW označován jako přizdisráč, když se Golf prodává už pěknou dřádku let pořád výborně. Vy mladí kluci byste všechno změnili i za cenu toho, že by vám uteklo hafo zákazníků, ale hlavně, že byste nebyli "přizdi***". Jak dětinské.
Máš kus pravdy. Ale oživenie by Golfu určite neuškodilo. Bolo by načase prejaviť trochu viac invencie. Nič netreba preháňať, ani konzervatizmus. Viď Mercedes, BMW, Volvo. Každopádne Golfu držím palce, aby aspoň 7. generácia vyšla z tieňa nudy. :yes:
Spytam sa ta takto: pre akeho zakaznika je Golf?
Pre mladych ludi? Ale ti predsa chcu novinky, moderne tvary a technologie, priaznivu cenu, pritazlivy dizajn, skratka zmenu! Nie auto, na ktorom sa vozil uz otec a dedecek, a ktore sa od tych cias prakticky nemeni...
Pre strednu generaciu? Na rodinne auto male, na podnikanie prilis "obycajne", na mestske auto prilis drahe...
Pre dochodcov? Tak neviem ale vidiet ako vystupuje obstarozny 60-tnik z Golfa, asi sa rozosmejem. To uz mi pride vhodnejsi skor Mercedes s tym ich "dochodcovskym" image (aj ked to je samozrejme "ina cenova")...
Pre zeny? Kde su krasne krivky a tvary, dizajn ktory je pre zenu dolezitejsi nez motory a prevodovky? Kde su jagave napadne farby, modne doplnky?
Pre dedinskych "tuzerov", ktori dozadu pribiju kridlo z Blanika, na vyfuk ruru zo sporaka, a do kufra 5kW hifi-supravu?
Ja neviem. Fakt neviem, pre akeho zakaznika je Golf vlastne urceny. Pritom (aby bolo jasno) Golf jednoznacne *je* uspesne a predavane auto, aj po vsetkych tych rokoch a generaciach (a v historii nebolo vela takych aut). Akurat sa mi zda, ze az nebezpecne vsadilo na "tradicny konzervativny dizajn". Hrozi, ze od golfu sa pomaly uplne odvrati mlada generacia, a to su ti klienti, ktori by si po case za Golf kupili Passat a po nom Touareg. Myslim ze by bolo dost zle prist o tuto skupinu perspektivnych klientov, ktorych by si VW mohlo k sebe priputat na dlhe roky...
Pre mladych ludi? Ale ti predsa chcu novinky, moderne tvary a technologie, priaznivu cenu, pritazlivy dizajn, skratka zmenu! Nie auto, na ktorom sa vozil uz otec a dedecek, a ktore sa od tych cias prakticky nemeni...
Pre strednu generaciu? Na rodinne auto male, na podnikanie prilis "obycajne", na mestske auto prilis drahe...
Pre dochodcov? Tak neviem ale vidiet ako vystupuje obstarozny 60-tnik z Golfa, asi sa rozosmejem. To uz mi pride vhodnejsi skor Mercedes s tym ich "dochodcovskym" image (aj ked to je samozrejme "ina cenova")...
Pre zeny? Kde su krasne krivky a tvary, dizajn ktory je pre zenu dolezitejsi nez motory a prevodovky? Kde su jagave napadne farby, modne doplnky?
Pre dedinskych "tuzerov", ktori dozadu pribiju kridlo z Blanika, na vyfuk ruru zo sporaka, a do kufra 5kW hifi-supravu?
Ja neviem. Fakt neviem, pre akeho zakaznika je Golf vlastne urceny. Pritom (aby bolo jasno) Golf jednoznacne *je* uspesne a predavane auto, aj po vsetkych tych rokoch a generaciach (a v historii nebolo vela takych aut). Akurat sa mi zda, ze az nebezpecne vsadilo na "tradicny konzervativny dizajn". Hrozi, ze od golfu sa pomaly uplne odvrati mlada generacia, a to su ti klienti, ktori by si po case za Golf kupili Passat a po nom Touareg. Myslim ze by bolo dost zle prist o tuto skupinu perspektivnych klientov, ktorych by si VW mohlo k sebe priputat na dlhe roky...
...este musime pockat na vyjadrenie pana dokonaleho GTi, pretoze on nam vysvetli ake ten Golf je auto: nadherne, nadcasove, dokonale, spolahlive, bezkonkurencne, technicky najvyspelejsie, pouzivajuce nanovsie technologie a bla, bla, bla, bla ............hned ako pride GTI a zhodnoti to ....tak LEXUS zlikviduje svoju LS 600h a povedia si, "kua kam sa hrabeme s nasou 600hackou na Golfa?" >😁 >😁 >😁
myslím,že "dokonalý" a hlavně vysoce kultivovaný se právě vyjádřil.s GTI sice nemusím a ani nesouhlasím,ale není alespoň hulvát.
😉 zeby neprihlaseny GTI sa menoval "povalec" ??? 😉
Už ti to tady psalo několik lidí, že se projevuješ jak prostoduchý člověk. Není na čase začít hledat chybu u sebe?
ja mam chyby ako kazdy. A ako som uz napisal....akceptoval som aj VW i Skodu (niekedy) no jazdenie soferov vo Fabiach, Octaviach a VW ma postupne doviedlo k averzii voci koncernu. Som ochotny pisat v inom tone ...ale musi sa to naucit aj GTI. Ak verejne uzna to, ze japonci, francuzi, korejci a italove - su sucastou svetoveho automobiloveho trhu ....tak zmenim retoriku - prisaham!
Ak si si nevsimol dokazem pochvalit design, techniku akejkolvek znacky. GTI dokaze na vsetko okrem VW koncernu napisat: "odpad, humus, sracka a pod.
Ak si si nevsimol dokazem pochvalit design, techniku akejkolvek znacky. GTI dokaze na vsetko okrem VW koncernu napisat: "odpad, humus, sracka a pod.
Hele, víš, v čem je problém? Že tvůj názor nikoho nezajímá. Více viz Deception 18😁2. A jestli svůj názor na auto odvozuješ z řidičů, tak upřímnou soustrast. S každým autem vždyc nejvíc prasí referenti. Až se budou hondy masově dávat referentskému lidu, budeš mít pocit, že dobytek jsou řidiči hond. Kapišto?
Jestli mě měco v téhle diskuzi nepřekvapilo, tak to jsou to donekonečna opakované "pravdy" o nudnosti, šedosti a zastaralosti Golfu a neschopnosti (dokonce blbosti) vedení z Wolfsburgu. Nevím, co je cílem podobných hysterických výlevů, jestli léčba vlastních komplexů či závist, že si Golfa (nového) prostě nemůžu koupit (i když je stejně drahý - či levný, jako srovnatelné vozy...ve stejné výbavě). Mino 1 tvrdí, že Honda nic nezazdila - upozorňuji, že Hondu jako značku pokládám za jednu z nejlepších (navíc jsme ji už měl a její vesměs vynikající hodnocení není podle mě vůbec přehnané), ale jestli chce tvrdit, že předchozí generace Civicu byla designově zdařilá, tak je zcela mimo. Právě revoluční (a stále fascinující) design posledního Civicu byl výsledkem reakce na předchozí ne zcela úspěšný model. Už při nástupu předchozí generace byla řada fandů značky velmi zklamána, takže jestli to nebylo zadění, tak nevím co by jím mělo být jiného. Nicméně nejen VW jde prostě cestou evoluce a ne změnou za každou cenu - nový Focus i Mondeo taky vycházejí z předchozího typu a co jiného je snaha Forda (ale i všech tři francouzů) mít všechny řady designově podobné.
Jinak prosím GTIho, aby se konečně ozval, něco málo napsal (stačí pár interpunkčních znamének...), aby uspokojil několik těžce frustrovaných jedinců v předchozí diskusi a umožnil jim odčerpat si nahromaděné komplexy méněcennosti alespoň formou hysterických výlevů na auto.cz...... 😄
Jinak prosím GTIho, aby se konečně ozval, něco málo napsal (stačí pár interpunkčních znamének...), aby uspokojil několik těžce frustrovaných jedinců v předchozí diskusi a umožnil jim odčerpat si nahromaděné komplexy méněcennosti alespoň formou hysterických výlevů na auto.cz...... 😄
uz chyba iba prispevok od GTIho...veru...a stavim sa,ze v nom popise aj legendarny C stlpik >😁 >😁 >😁 >😁
Hohoho. Ja som netvrdil, ze predchadzajuca generacia bola podarena. To vobec nie. Prave naopak. Honda sa v minulej generacii pokusila zalovit do konzervativnejsich vod (klasicke lovisko Golfu) a nevyplatilo sa to. Ja som naopak tvrdil, ze Honda sa nevydala klasickou konzervativno-evolucnou cestou. Mimochodom sam tiez Hondu vlastnim, ale upozornujem, ze nie som ziadny fanaticky stupenec.
😄 :yes: napsal jsi to velmi trefně. Honda se pokusila (nepochybně úspěšně) zlomit svou předchozí designovou nejistotu u modelu Civic. Paradoxně, právě obě automobilky, jak VW tak Honda mají v kompaktech dnes jako jediní legendární reprezentanty. Přitom každá automobilka na to jde po svém. VW tradičně tradičně... což oceňují zejména ti, kteří příliš neoceňují až "raketový" design Hondy. V Evropě má VW samozřejmě výhodnější postavení, je tu doma.
Honda, když připravovala nového civika, tak vyslala šéfdesignéra na půl roku do Itálie, kde čerpal evropské inspirace o tvarech. Jistě i to bylo důvodem, proč se tu Civic v tom sci-fi podání chytil velmi rychle. Filosofie VW je trochu jiná a vykrývá širší spektrum zákazníků. O technice netřeba hovořit, ta je na světové výši u obou. Možná snad jen Honda v rámci úspor trochu ošidila zadní nápravu. Co předvede VW, uvidíme za rok. GOLF je dokonalý Evropan a jsem přesvědčen, že z trůnu ho zde nesundá ani nový Focus. Každopádně budeme mít o čem psát.
Honda, když připravovala nového civika, tak vyslala šéfdesignéra na půl roku do Itálie, kde čerpal evropské inspirace o tvarech. Jistě i to bylo důvodem, proč se tu Civic v tom sci-fi podání chytil velmi rychle. Filosofie VW je trochu jiná a vykrývá širší spektrum zákazníků. O technice netřeba hovořit, ta je na světové výši u obou. Možná snad jen Honda v rámci úspor trochu ošidila zadní nápravu. Co předvede VW, uvidíme za rok. GOLF je dokonalý Evropan a jsem přesvědčen, že z trůnu ho zde nesundá ani nový Focus. Každopádně budeme mít o čem psát.
s tym rozdielom, ze Honda ma techniku na vyssej urovni a kvalitu na omnoho vyssej urovni a samozrejme je to o vodicoch. Vodici VW a Skody su uplni magori, ktori sa musia za kazdu cenu na ceste predvadzat, kdezto vodici Hondy si idu svojim tempom a nepotrebuju reagovat na hlupost inych 😉
V tomhle mi bohužel přijde, že image řidičů VW a Škody kazí letci ve firemní raketě. Přeci jen, neřešíš spotřebu, opotřebení, prostě z cizího krev neteče. Jinak nevěřim, že normální majitel rodiného Golfu nebo Octavie/Fabie s rodinou v autě potřebuje lítat jak Gagarin.
niekedy som nemal proti Skode a VW uuuplne NIC! Akceptoval som ich tak isto ako akceptujem ine znacky: renault, fiat, peugeot, saab, volvo, mazda, suzuki, bmw, mercedes....atd, atd .......lenze to hnusne spravanie sa vodicov Skody a VW a nasledne kecy Zezulku a GTI mi privodili totalnu averziu voci koncernu!
Co to meleš? Já viděl plno hovad jezdit jak v BMW, tak japonských kárách. Tvoje averze je čistě suběktvině založená na úplně něčem jiném.
Tenhle subjektivni pocit ma ale vice lidi. A jak psal GTI na svem blogu, Jsi takovy, jake mas auto. Takze VW, Audi a Skoda bud pritahuje blbce nebo naopak.
Existuji tu i archetypy, jako trebas:
-Nagelovany frajirek v golfu III
-Upoceny manazer s malim prirozenim v Oktavii TDI
-Nabusenej chlapek s cernymi bryleni v cerne audi s cernymi foliemi.
Deda s klouboukem ve Fabii HTP
Existuji tu i archetypy, jako trebas:
-Nagelovany frajirek v golfu III
-Upoceny manazer s malim prirozenim v Oktavii TDI
-Nabusenej chlapek s cernymi bryleni v cerne audi s cernymi foliemi.
Deda s klouboukem ve Fabii HTP
Tak to na tebe určitě žádný vodič Hondy nebude reagovat,hlúpy si dost.Zkus někdy sjet ze salaše do civilizovaných končin a zjistíš,že jako dobytek jezdí řidiči napříč celým spektrem automobilových značek,kterým to alespoň trochu jede.Není to moc složité? >😁
je zaujimave, ze cele spektrum aut(jazdim 1800 km tyzdenne) jazdi uplne normalne. Len Skodovaci a VWaci musia lietat ako blazni. Cim to asi je? PReco ja idem na okreskach 90 ???? Pretoze je tam 90-ka? Nie! Pretoze to povazujem za primeranu rychlost ..... obcas tam prebehne lesna zver, obcas nejaky nedisciplinovany chodec a ked stlacim pri 90 brzdovy pedal (pri nejakej necakanej situacii) je iste, ze ma Hondacky brzdny system ubrzdi na 40-50 km/hod.....co je rychlost pri ktorej je sanca prezit. Ale nechapem, ked ma na takom useku obehne pako vo Fabii rychlostou 140-150 km/hod .......naco? Bude v cieli skor o kolko? O 5-10 min? A ak nie? Potom o tak vyzera.....skoro kazda nehoda Fabie konci smrtou ! Vsak vpalit v 120 do stromu je celkom fajn, nie?
A to je přesně to, co mi vadí taky. Že pokud si koupíš Golfa, tak automaticky spadneš do škatulky prasete na cestě. Opravdu neposuzujme auta podle řidičů nebo podle jejich počtu na silnicích. Zkus se nad tím zamyslet a podívej se na Golfa, jako na výtečné auto nižší střední třídy, které je zpracováním, celkovou kvalitou pomyslnou branou do prémiového segmentu.
A porovnáním kvality u Civica bych se moc neoháněl. Ve všech dostupných statistikách vychází hůře než Golf. Např. TUV uvádí v poslední statistice Golf na 25. místě a Civic na 41. místě. ADAC staví v posledním roce Golfa a Civica na stejnou úroveň, ale rok předtím byl na tom Civic o poznání hůře. A až Honda nabídne alespoň v otázce bezpečnosti, to co Golf, tak o ní možná začnu uvažovat, stejně tak jako msuí mít v nabídce solidní automat. Zatím jsem zvolil pro rodinu GTI s DSG převodovkou a jsem maximááálně spokojený. Po 19000 kilometrech ani náznak nekvality.
A porovnáním kvality u Civica bych se moc neoháněl. Ve všech dostupných statistikách vychází hůře než Golf. Např. TUV uvádí v poslední statistice Golf na 25. místě a Civic na 41. místě. ADAC staví v posledním roce Golfa a Civica na stejnou úroveň, ale rok předtím byl na tom Civic o poznání hůře. A až Honda nabídne alespoň v otázce bezpečnosti, to co Golf, tak o ní možná začnu uvažovat, stejně tak jako msuí mít v nabídce solidní automat. Zatím jsem zvolil pro rodinu GTI s DSG převodovkou a jsem maximááálně spokojený. Po 19000 kilometrech ani náznak nekvality.
A ještě něco, miloval jsem japonská auta, hlavně Subaru Legacy nebo Hondu Accord. Mazdu3 jsem si koupil do rodiny a otce přemluvil, ať si koupí Forestera v Turbu. Jenže pak jsem se svezl v GTI a to auto je skutečně nad tak vyjímečné úrovni, že jsem neváhal a jeden kus si koupil. Kamarád, který má hóódně vyšperkovaného Skylina ho chce prodat a buď půjde do GTI, do kterého se zamiloval nebo si vezme na leasing Audi S5. Prostě také jsem byl japanofil, ale nyní mi ty jejich interiéry připadají fakt ubohé. Mimochodem, myslím, že co se týče etiky jízdy, mám ji na velmi solidní úrovni, takže mě prosím nepovažuj za prase jen proto, že mám pod kapotou 240 koní.
Cože, v ČR je skyline ??? a hoodně vyšperkovanej ???? a kterej ? Nejde mi moc do hlavy, když má kamarád vyšperkovanýho skylina, že chce skočit do GTI. Jaký má důvody ?
Není to trochu divná otázka? A kterej? Já nevím, ale já na to nedokážu odpovědět. Kterej? No asi nějakej jo, jinak bych to nepsal. Teď tam je cca 800 koní a zážitek je to šílený. Pošli mi mail, můžu poslat fotky (opravdu nemám ve třiceti důvod si vymýšlet). A proč GTI? Nevím, zeptej se mého kamaráda. Co já vím, tak ho to auto svými vlastnostmi uchvátiolo. Doslova mi řekl, že když byl mladší, nesnášel nic evropského (proto šel taky do úprav skyje), ale teď už nic jiného než produkt Audi nebo VW nechce. Ještě uvažuje o BMW, ale BMW nemá tak úžasné interiéry jako Audi. Jeho slova...
a teraz este tu o cervene karkulce... chcel by som vidiet cloveka, ktory ma 800k skyline (je taky vobec v europe???) ako hovori, ze okrem audi alebo vw nic nechce loooooooool, tomu sa hovori chudak :yes:
OK, napiš mi prosím na p4u@email.cz a můžeme se na toho Skyline podívat spolu. Domluvíme se na podrobnostech. Opakuji, že je to tak, jak jsem napsal a pokud mi nevěříš, tak se můžeš přesvědčit. Můžeme se i vsadit. Dávám 50000 sázku, že je tady, má takový výkon a jeho majitel hodně vážně uvažuje o GTI, je jím unešen a nechce už japonské auto. Napiš prosím
Bohužel to pár lidí nepochopí nikdy. Jen tak na okraj.... ten "klacek" Civicu mě taky trochu mrzí. Chápu, že i s "trubkou" vzadu jde auto naladit velmi dobře a Hondě se to ostatně povedlo, ale u automobilky, která vždy hrála na sportovnější strunu a špičkovou techniku mi to přijde trochu škoda.
To není možné, to je napsáno dokonale. Čekal bych pošpinění Civica a ne přesné vytknutí kontroverzní zadní nápravy, která už vyšla z módy. To co nedokázala Honda dlouhá léta, dostat do podvědomí lidí "důležitost" nezávislé zadní nápravy zvládli pánové z VW za jeden rok a navíc v době kdy ji Honda nemá.
:yes: "Prostě trefa". Rád čítam Tvoje príspevky v tomto duchu. Žiadne nepodložené tvrdenia ani nič podobné. Nezdieľam síce s Tebou ten optimizmus, ale úspech im treba dopriať, pokiaľ sú schopní ho dosiahnuť. Tento krok VW, totiž vsadiť na "staré" tvary a podržať si tradičných zákazníkov nie je nijak prekvapujúci. Ale príde mi už veľmi "na istotu", až príliš konzervatívny a nehodný mena Volkswagen. V minulosti táto firma predsa aj e😜erimentovala a žiadny neúspech ju nepoložil, hoci ich tiež bolo niekoľko? Kde je dnes ich invencia? Naozaj je to všetko len o prachoch? Ešte rozdiely medzi 2 a 3 generáciou Golfa boli sympatické, nikto si ich medzi sebou nepomýlil, 4 generácia už až tak odlišná nebola, ale predsa sa toho zmenilo veľa, až na typické prvky Golfa vlastne všetko. O čo sa snažia dnes, to mi je jednoducho ťažko pochopiteľné. Každopádne uvidíme, ako Volkswagenu jeho zámery vyjdú.
Rad bych jen pripsal, ze novy Civic byl genialnim tahem Hondy. Vyplnil tim diru na trhu v teto tride. Timto tez dostal vic zakazniku. Kdyz porovname vek a pohlavi zakazniku (nove vozy) Golfu a Civicu, vidime, ze si vetsinou "hrabou na svem pisecku". Pouze okrajove casti obou marketingovych segmentu se zcasti prekryvaji. Otazkou ale zustava, jak se trh zmeni po prichodu noveho Golfu. Jeho evolucni (ne)promena urcite zasahne zakazniky.
O zadní nápravě GOLF VS. CIVIC se již napsalo mnoho 😉 Musím ovšem bránit své a podotknout, že jsem měl nedávno možnost jezdit CTR a GTI hned po sobě a srovnat. Zadní náprava? Je to neuvěřitelná hloupost řešit. Ta auta jsou tak neuvěřitelně odlišná a přitom tak svá, že srdce automobilového fanouška plesá a ve výšinách se vznáší. Proč? Protože se jedná o stejný segment, konkurenční model a oba vozy mají svůj charakter, osobnost, auru, styl... Obojí na opačném konci galaxie: Golf jakoby byl opravdu býk z Evropy, opravdový svalnatý Ethalon se silou turba. Civic zase naopak krouží v kosmických výškách otáček, agrese a jízdy na hraně kdesi na orbitě. Řešit zadní nápravu člověka vážně nenapadne, obě auta jsou tak jistá a výkon tak perfektně přenesený na vozovku, že je to hloupost. Prostě rozdíl nepoznáte a smiřte se s tím už konečně! Obě auta mají takový grip, že když je pošlete na hraně do zatáčky, máte úplně jiné starosti, než myslet na zadní nápravu. (Pro supervnímavé jedince je u Civicu na typických českých nerovnostech na limitu cítit o něco větší vibrace) Prostě drží! Šed´? Možná mírně u VW v tom, že nedělá razantní změny ve stylu. CO se týče sportovních modelů na to ale hezky rychle zapomente a běžte se nějakým svézt!! Ono vás to přejde, věřte mi... 😉
Taky tady nikdo nezpochybňuje jízdní vlastnosti a naladění Civicu a už vůbec ne CTR. Ale pravdou je, že prostě honda použila klacek místo předešlého výceprvku. Ano, je to jednodušší, levnější, úspora místa, ale... Jak už jsem psal, Honda se dost dlouho profilovala jako značka hrající na sportovní notu a dává důraz na technickou a technologickou vyspělost a najednou zákazníkům naservíruje technický krok zpátky.
Dobré poznatky :yes:.Těch frustrovaných jedinců se obzvláště na trase Tokio-Blava zaseklo docela dost.Jinak stratagie koncernu není z hlediska těchto podivných individuí vůbec hodnotitelná,to je jako kdyby medvídek Pů posuzoval práci burzovních makléřů.Golf vždycky byl,je a bude synonymem pro spolehlivé,bezpečné a kvalitní auto a právě proto se tolik prodává (i přes vyšší cenu) a ten kdo by čekal u nové generace nějaké pouťové výstřelky je fantasta a snílek (můžete chtít po Adidasu,aby přidělal čtvrtý pruh,nebo Nike otočil fajfku dolů?).Zajímavé je,že Toyota v pozici světové jedničky nabízí designově nijak oslnivá auta a o šedi a nudě se nijak nehovoří (snad s výjimkou Aurisu,ten se opravdu nepovedl).Takže na VW frustraci opravdu něco bude a nejzarytějším odpůrcům doporučuji koňskou dávku VWlkopyrinu. >😁
:yes: :yes: :yes: Skvělé shrnutí - jenom dodám k tomu addidasu (první věc, která mě dneska rozesmála) onen otřepaný vtípek o Vitenamci v tržnici, který prodává boty s nápisem addidas a když se zákazník diví, že má čtyři pruhy odpoví: - Čím víc pruhů, tím víc addidas. No a pro auta to platí taky......
S Civicem máš pravdu, já sám jsem byl z minulé generace dost zklamaný.. Narostla do výšky, ztratila na agresivitě ve výrazu. Nová generace všechno napravila.. Ne nadarmo pravil při představení Jeremy CLarkson: Podívejte se na to! Myslím, že tohle auto bylo navržené, aby na přechodech děsilo důchodce! A Kdo někdy viděl TYPER v akci, nemůže tvrdit nic jiného... 😉
Jeden takovej blbeček ve fialový metalíze, golfu poslední generace mě včera málem sejmul na kole. Od té doby mám vážnou alergii na tento vůz, není totiž příjemné, když se proti vám (jste pouze na kole!) vyřítí předjíždějící golf (odbočoval sem->sunul sem se ke středu, naštěstí ne dost rychle), ke všemu na plné bílé čáře a ještě na to dupe, takže sem i málem ohluchl... 8-s
...ale za to nemôže Golf...blb za volantom môže mať aj Hyundai, Forda alebo čokoľvek, nie?
Buď rád,že to byl Golf,kdyby se proti tobě vyřítil takovej dobytek kupříkladu třeba v Meganu,tak se nevyhne.A máš vůbec odrazky a blatníky?Třeba teď sedí doma a naříká: "to se vám proti mně najednou vyřítil psychopat na kole,odbočuje si bez upažení,vůbec není vidět,já sedím pouze v autě,zvonek neslyším...bože jak teď nesnáším Meridy (Authory,Cannondale aj.)" 😉
Je uplne jedno co na noveho Golfa napisete, stejne je to nejlepsi auto ...teda "best world car". Prodalo se ho az 50 milionu kusu a to nedokazal nikdo. Je to legenda a legendou zustane. Toyota si svoj zasratou Corollu muze strcit. VW jsom spolehliva auta, je to nemecka kvalita a nikdy se nekazi. Maji imidz a kvalitu o ktere muzou ryzojedi jenom snit! Na VW se nechytaji ani zabozrouti s tema kraksnama, ani italove, ani svedi, ani amici, ani japoncici, ani korejci - NIKDO!!! Tak vyspelou techniku jak VW nema ani Mercedes a ani BMW. Dokonce i Skoda ma lepsi techniku (diky VW) jak Mercedes nebo BMW! SKoda Laurint Klement je spickove auto, vrchol luxusu, ktery posila ostatni automobilky se jeste mnoho ucit. Novy Golf prinese technologickou revoluci a stane se svetovou jednickou jiz tohoto roku. :yes: :yes:
Změň si nick. :no:
Přátelé, copak nevidíte, že je to hloupost. Já stále více nabývám dojmu, že cílem člověka s přezdívkou GTI je naopak co nejvíce pošpinit jméno Volkswagen. Řekl bych, že pracuje pro importéra jedné z korejských nebo japonských značek a cíleným a přehnaným vychvalováním se snaží v lidech vzbudit pocit nenávisti.
Je to podobné jako s prasaty na silnicích, bohužel tady ty lidi jsou ubozí a neuvědomují si to. Ale ta auta za to skutečně nemůžou.
Je to podobné jako s prasaty na silnicích, bohužel tady ty lidi jsou ubozí a neuvědomují si to. Ale ta auta za to skutečně nemůžou.
Tou vyspělou technikou myslíš dýchavičná TDI-PrD, GTI juniore? 😄
na TDI se nechyta zadny motor sveta a s cervenym íčkem je to technologicka bomba, ktera predbehla prumysl o 50 let!
A pak ses probudil, vytáhl jsi z vitríny čtyřkového golfa od Bburaga v 1:43 a fascinovaně sis s ním začal jezdit po koberci, viď 😄 To nemyslíš vážně, že ne.... ale je fajn, že už umíš 25 milionů vynásobit dvěma, to jsou hodně velký čísla 😄
To je fakt spíše historicky.Myslel jsi TDI jako pojem,který vznikl u Audi v 80.letech a odstartoval obrovský boom "přeplnovaných naft",ne?I přesto,že považuji techniku VW za špičkovou nejen v dieselech,tak si myslím,že nejlepší turbodiesely dnes vyrábí BMW.A nemám na mysli jen výkon.Jinak musím tvé příspěvky označit za fundované,vycházející z objektivních faktů,což je zásadní,ne praktikovat dojmologii,jak bývává zvykem u jiných...
Mame zde 2 moznosti. Bud je ta ironicka nadsazka opravdova, nebo se nam vratil DanielDesign
VW jsou spolehliva auta jen protoze jejich majitele nereknu nahlas co vsechno jim v tom aute nefungovalo, nebo to spis ani nevi kdyz mu to za jejich zady opravili behem garancky, ze? Ne jako ostatni automobilky ktere rády svolaji 100 000 vozu na opravu nejake prkotiny..
technologickou revoluci??? A v cem?? V tom ze pouziva 4 kola, nebo v tom ze ma vepredu svetla?? Nebo pasy i na zadnich sedadlech???
😒
Fotky Golfa uz byly pred nejakou dobou na carmonitor.cz/spy
Ale fakt je to porad stejny. Zase zmeni jen ksicht
Ale fakt je to porad stejny. Zase zmeni jen ksicht
Ach to se tu zase sešlo mudrlantů a chytrých hlav.Důležitá jsou pro VW čísla prodejů. Pro VW je nejdůležitější trh západní Evropa a tam je VW značka pro masy.Když se něco dobře prodává,proč to radikálně měnit. Prodeje mírně poklesly,je čas na evoluci a to nový Golf určitě naplní. Ač mne jako příznivce jiných značek nechává nový Golf chladným,naprosto strategii VW chápu
V přední části budem svědky revoluční změny designu krytek ostřikovačů světel, v zadní části jsou revolučně přepracovány skla osvětlení SPZ. Jinak nic. Jedná se opět o revoluční generační změny. Divím se, že vývojáří tak razantní přepracování vozu nazvali pouze mezigenerační facelift. >😁
Není tohle už oprášený článeček z loňského roku?Křísení mrtvoly,nebo něco na ten způsob :-!
Vidíme ako bude vyzerať karoséria. Bude fakt podarená. Golf nepotreboval meniť meno a určite nás meno Golf prežije. Golf vyzeral vždy možno trošku konzervatívne, ale veľmi vyspelo. Na celom aute bolo vidieť, že VW robí autá pre život. Nie lifestylovky, ktoré sa o rok pokazia. Proste auto, ktoré má slúžiť a zároveň potešiť. Aj preto je Golf stále etalónom. U Fiatu už vysriedali veľa mien, aby si našli zákazníkov. Vystriedali dizajn. Ale Golf základne proporcie nepotrebuje meniť. Pretože už od prvej verzie je to stále kvalitné, vyspelé a solídne auto. Teraz to ešte okorenili dynamikou. Takže Golf určite opäť bude č. 1. :yes:
Až na jeden problém.Nie každý chce turbo,čo sa pokazí je drahé a aj servis.Prečo už nemá konečne VW motory ako napríklad 1,6 88kW,čo má Peugeot od BMW.
Toto by mal byť základný motor pre Golf a nie technicky vyspelé,1,2 oturbené,atď,ale nevhodné pre tak ťažké auto.
Keď také motory koncern nevie vyvinúť,nech ich kúpi.
Toto by mal byť základný motor pre Golf a nie technicky vyspelé,1,2 oturbené,atď,ale nevhodné pre tak ťažké auto.
Keď také motory koncern nevie vyvinúť,nech ich kúpi.
kde su tie reci spred roka, ze 6. Golf bude najdravejsi a najsportovejsi Golf vsetkych cias...ach,ach...zase setrime :no: :no: :no: - ved aj tak sa najde dost milionov ludi, ktori si zase zo zotrvacnosti vyberu Golf s tou itou technikou ako mala 5-ka...
Golfy nemam rad,ale je to asi tem tuzingarema.jinak me prijde ze design Golfu se moc nevyviji a to je skoda,auto je to urcite super,to jo,ale s tim vzhledem by neco udelat mohli,poslednoi generace se od ty pradesli fakt moc nelisila...teda lisila,samozrejme,je to nove auto,ale cekal jsem vic,ne jen obmenena svetla (v uvozovkach).
Jen mala poznamka k veci. Na VW mam celkem jasny nazor a nic lichotiveho to neni. Tim tady nikoho neprekvapim. Ale takova mala uvaha. VW dela Golfa furt dokola "stejnyho a nudnyho". Neco na tom je, ale podstatny je, ze TO PRODA! Jaguar dela/l auta furt dokola "stejy a uzasny". Na tom je taky neco, ale to podstatny je, ze NEPRODA! Takze at je to s tou nudou jak chce, vitezu se nikdo nepta a po porazenych se casem slehne zem. V jakemkoliv snazeni jsou nejpodstatnejsi vysledky a ty ten Golf ma. Vzhledem k tomu, ze se jedna o mainstream, tak dokonale splnuje, co se po nem chce. Tak a ted vsichni mazejte koupit Jaga, at to na tech silnicich trochu vypada! 😉
Viem aké budú predné svetlá. Po vzore Tiguana také namosúrené. Dosť dramaticky sa zvažujúce hore. Samozrejme, nevidel som ho ako VIP, tak až tak kvalitné to nebolo. Ale tie svetlá sa mi zdajú trošku malé oproti karosérii. Ale to nič. Všetko uvidím až po predstavení. Ale aj keď je to celkom pekné som trošku sklamaný. Už od 3 generácie mal Golf charakteristický dizajn predných svetiel. S ničím iným sa nedal pomýliť. Ale nevadí. Revolúcia prišla s treťou, príde teraz so šiestou. 😄
Bože,kdy už Němčouři přestanou opruzovat s tímhle křápem sto let starým?Jejich vydechlé stařičké motory,chvějící se a chroptící jak střelená ***..(:--(((..Možná v 70 letech minulého století byl Golf něco,ale teď??A o ceně za polovybavený vůz nemá cenu diskutovat..Jděte s ním do háje..
Jen je mi záhadou, že něco co nemá v podstatě kufr má v SRN takovou prodejnost. Že by tam bylo tolik hoperů s placatýma čepicema co potřebují "duc duc" auto ? Daleko lepší mi v tomhle směru přijde Jetta. Když už teda....
Víte proč je VW Golf nejčastěji tuningovaným autem...?