Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auto Moto Styl: nový pořad o autech a lidech

Někdo má rád holky, jiný zase vdolky. Někdo se vyžívá v záplavě technických dat a neřeší věci okolo, někdo chápe auta jako zábavu a životní styl. Pro ty vznikl pořad AMS.
Zpět na článek
23. 1. 2008 09:22
23. 1. 2008 09:25
neregistrovaný "A2"
23. 1. 2008 11:05
neregistrovaný "Kerrow"
23. 1. 2008 15:06
neregistrovaný "_Fidel_"
23. 1. 2008 17:22
neregistrovaný "LT"
23. 1. 2008 19:49
anonym
23. 1. 2008 09:54
neregistrovaný "soldier"
23. 1. 2008 11:11
neregistrovaný "Kvasoň"
23. 1. 2008 10:33
neregistrovaný "Atomas"
23. 1. 2008 10:45
anonym
23. 1. 2008 10:46
23. 1. 2008 11:44
neregistrovaný "Michal Polan"
23. 1. 2008 22:34
neregistrovaný "Level5"
23. 1. 2008 10:53
neregistrovaný "Jauda"
23. 1. 2008 11:53
neregistrovaný "A2"
24. 1. 2008 13:30
neregistrovaný "geroc I."
23. 1. 2008 11:51
neregistrovaný "Robis"
23. 1. 2008 12:23
neregistrovaný "dCi"
23. 1. 2008 13:13
anonym
23. 1. 2008 13:59
neregistrovaný "markz"
23. 1. 2008 14:05
neregistrovaný "Kepke88"
23. 1. 2008 14:09
neregistrovaný "markz"
23. 1. 2008 15:18
anonym
23. 1. 2008 15:40
23. 1. 2008 16:14
anonym
23. 1. 2008 14:17
23. 1. 2008 14:49
23. 1. 2008 15:46
23. 1. 2008 16:32
23. 1. 2008 16:43
23. 1. 2008 16:53
23. 1. 2008 16:55
23. 1. 2008 17:23
23. 1. 2008 17:54
23. 1. 2008 18:28
neregistrovaný "c2b3"
23. 1. 2008 18:34
23. 1. 2008 14:54
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 1. 2008 15:04
neregistrovaný "sestys"
23. 1. 2008 16:04
23. 1. 2008 16:16
23. 1. 2008 21:39
anonym
24. 1. 2008 03:01
24. 1. 2008 13:22
23. 1. 2008 17:02
neregistrovaný "Ondřej Bobal (AUTO.CZ)"
23. 1. 2008 17:08
23. 1. 2008 18:09
23. 1. 2008 18:17
23. 1. 2008 18:55
neregistrovaný "exup nepřihlášený"
24. 1. 2008 02:43
23. 1. 2008 21:30
neregistrovaný "Peeskle1"
24. 1. 2008 03:00
24. 1. 2008 20:27
neregistrovaný "Peeskle1"
24. 1. 2008 20:55
24. 1. 2008 02:55
23. 1. 2008 17:22
23. 1. 2008 17:53
23. 1. 2008 18:20
23. 1. 2008 18:26
23. 1. 2008 18:32
23. 1. 2008 18:38
23. 1. 2008 18:39
23. 1. 2008 17:57
neregistrovaný "assasin-cz"
23. 1. 2008 18:27
anonym
23. 1. 2008 19:23
23. 1. 2008 19:40
neregistrovaný "Kuklajs"
23. 1. 2008 22:05
23. 1. 2008 22:13
neregistrovaný "Deception"
23. 1. 2008 22:41
24. 1. 2008 07:54
neregistrovaný "A2"
23. 1. 2008 21:22
23. 1. 2008 22:13
23. 1. 2008 22:32
23. 1. 2008 23:03
24. 1. 2008 14:17
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 1. 2008 03:05
23. 1. 2008 22:08
23. 1. 2008 22:18
neregistrovaný "Deception"
23. 1. 2008 19:54
23. 1. 2008 22:15
23. 1. 2008 20:08
23. 1. 2008 22:17
23. 1. 2008 22:22
neregistrovaný "Deception"
23. 1. 2008 22:35
23. 1. 2008 22:21
23. 1. 2008 23:10
neregistrovaný "AleScout"
24. 1. 2008 03:12
25. 1. 2008 22:03
neregistrovaný "AleScout"
26. 1. 2008 15:22
24. 1. 2008 02:50
23. 1. 2008 19:44
neregistrovaný "Naj"
23. 1. 2008 20:31
neregistrovaný "skih"
23. 1. 2008 20:33
neregistrovaný "skih"
23. 1. 2008 20:54
neregistrovaný "JirkaN"
23. 1. 2008 23:21
neregistrovaný "BcM"
24. 1. 2008 00:53
neregistrovaný "Milap"
24. 1. 2008 03:14
28. 1. 2008 00:43
neregistrovaný "Milap"
24. 1. 2008 08:23
24. 1. 2008 08:45
neregistrovaný "Kerrow"
24. 1. 2008 08:57
neregistrovaný "Michal Polan"
28. 1. 2008 00:35
neregistrovaný "Milap"
28. 1. 2008 21:06
29. 1. 2008 10:15
anonym
29. 1. 2008 15:51
24. 1. 2008 08:51
neregistrovaný "A2"
24. 1. 2008 10:49
neregistrovaný "AUTOSALON TV PRIMA"
24. 1. 2008 13:31
anonym
24. 1. 2008 13:34
neregistrovaný "AUTOSALON TV PRIMA"
24. 1. 2008 14:50
neregistrovaný "Kryten."
24. 1. 2008 21:00
neregistrovaný "Kryten."
24. 1. 2008 13:22
neregistrovaný "Whoever"
24. 1. 2008 18:23
neregistrovaný "moderator"
24. 1. 2008 18:26
24. 1. 2008 20:34
neregistrovaný "Kryten."
24. 1. 2008 14:19
neregistrovaný "ten co vidi"
24. 1. 2008 18:25
24. 1. 2008 22:56
26. 1. 2008 15:29
26. 1. 2008 16:28
neregistrovaný "goodspeed84"
26. 1. 2008 17:09
27. 1. 2008 13:09
anonym
26. 1. 2008 17:11
neregistrovaný "bobr"
26. 1. 2008 23:37
27. 1. 2008 10:24
neregistrovaný "jen něco na okraj"
27. 1. 2008 17:27
anonym
23. 2. 2008 18:15
neregistrovaný "bratři"
23. 1. 2008 09:22
Těšme se
Hovado v minicooperu >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "A2"
23. 1. 2008 09:25
AMS
Jo, to bude zase úžasná zábava, puberťák s jalovým hlasem se opět probijí davem řvoucích studentů, snad tu nudli si alespoň na konci nebude utírat do rukávu..
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Kerrow"
23. 1. 2008 11:05
Re: AMS
presne tohle me na prvnim dile vadilo, radoby vtipna scenka proste pusobila az trapne, ten slovak v kufru by byl mozna lepsi kdyby nic nerekl a zacal zdrhat, at si kazdej domysli v cem byla pointa. Jinak zbytek poradu dobry :yes:
neregistrovaný "_Fidel_"
23. 1. 2008 15:06
Re: AMS
Slovák čech
neregistrovaný "LT"
23. 1. 2008 17:22
Re: AMS
Jo, ale bohužel to tak je. Trapnost nad trapnost. Ať žije druhý GO-GO Šou, ještě ten Gondík tam chybí..
anonym
23. 1. 2008 19:49
Re: AMS
Také si říkám že to až taková bomba nebyla.Když jsem viděl minulý díl tak to byl pruměr proti autosalonu dokonce slabší. Tak že jak jste tady dělaly buh ví co to není tak nic moc.
neregistrovaný "soldier"
23. 1. 2008 09:54
Auto Moto Styl
První díl AMS nestál opravdu za nic. Jsem zvědav na ten druhý.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kvasoň"
23. 1. 2008 11:11
Re: Auto Moto Styl
Tak tak... brzy na finální soudy... ale ten první byl takový jakoby trapný... aaacho jo :-(
neregistrovaný "Atomas"
23. 1. 2008 10:33
TopGear
Kdyby peníze na výrobu takového pořadu radši věnovali na nákup pořadů TopGear, byly by to 100x lépe investované peníze...
Rozbalit vlákno
4
anonym
23. 1. 2008 10:45
Re: TopGear
:yes: :yes: :yes:
Avatar - T613
23. 1. 2008 10:46
Re: TopGear
Nápad dobrý, nicméně by to šlo s takovým zpožděním, že by vysílání takového pořadu nemělo vlastně žádný smysl, viz. 5thgear na Discovery
neregistrovaný "Michal Polan"
23. 1. 2008 11:44
Re: TopGear
:no: :no: :no:
Aneb nemusíme žrát všechno, co žerou ostrované.
neregistrovaný "Level5"
23. 1. 2008 22:34
Re: TopGear
Jo to by byli protože žádný z českých pořadů takový nikdy nebude Top gearu sem viděl jen pár dílů případně nějaké vystříhané testy a Top Gear je prostě jinej to nejsou testy aut typu fabie 1,2 HTP atd. ale je to čistě jen o zábavě s auty testy supersportů a naopak starejch aut jako například skákání s volvem do přívěsů nebo napouštění aut vodou až po střechu a ježdění s nima po okruhu a na tohle prostě televize v čechách nemaj nebo se bojej že by se jim to nezaplatilo takže nic takovýho nedělaj a asi ani v nejbližší době dělat nebudou :'-(
neregistrovaný "Jauda"
23. 1. 2008 10:53
Já myslím, že na ČR dobrý..
To mě se první díl AMS moc líbil, nasmál jsem se.. jasně, že to není, jako zahraniční pořady o autech, ale myslím, že ve srovnání s AMR nebo Autosalonem je to krok kupředu..
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "A2"
23. 1. 2008 11:53
Re: Já myslím, že na ČR dobrý..
V čem prosím tě?

V ubohosti...maximálně.
Avatar - Hory
23. 1. 2008 15:01
Re: Já myslím, že na ČR dobrý..
Tak to si dovolím nesouhlasit... Myslím, že na ČR dost trapný, Autosalonu to nesahá ani po čerta... Moderátor trapnej: výslovnost hrůzostrašná, vzhled alarmující, rádoby vtipnost a neprofesionalita do očí bijící! A co jsme se za těch pár desítek minut vlastně dozvěděli? Hmm, dejte mi chviličku, snažím se vzpomenout... ...No vlastně nic, jedna recenze, asi už pomiliontý, rady vo ničem a jestli si tenhle pořad chce jít svou vlastní cestou, jak se tady někde psalo, tak proč je to nezdařilá kopie AMR? Viz relace autobazar, chce to trošku invence, pánové a (bože, v příštím díle bude mít názor na káru ženská!!!) dámy.

Abych furt nehanil, tak zas ten Moravák, jak to uvádí (i přes veškerou snahu bejt vtipnej za každou cenu a ono to jaksi nejde..) je stokrát lepší, než ten vyžilej suchar, co uváděl AMR minulej rok, to se mi vždycky votvíral nůž v kapse...

Tak jsme zvědavý, jak se pořad vyvine v budoucnu, porodní bolesti byly hodně nesnesitelný a bojím se, že děcký nemoci budou téměř smrtelný...
neregistrovaný "geroc I."
24. 1. 2008 13:30
Re: Já myslím, že na ČR dobrý..
Můj názor také. Co fungovalo, a bylo dobré a solidní - AMR, je nahrazeno ve stylem Autosalónu, uřvaným pořadem v bulvárním stylu.
Avatar - T613
24. 1. 2008 14:04
Re: Já myslím, že na ČR dobrý..
není nahrazeno, ale doplněno
neregistrovaný "Robis"
23. 1. 2008 11:51
RE
ja bych to s autosalonem nebo auto moto revue moc nesrovnával.AMR bylo v televizi už pěknou řádku let jedinej jeho problém byl,že trval 25min.Autosalon je určitě zatím nejlepší trvá skoro hodinu a je na co se dívat.Ten novej pořad mě spíš přijde jak pořad pro teenagery a né širokou mot.veřejnost.Stále tady chybí něco jako Top Gear nebo reportáže o autech jako třeba na konkurenční DSF.Jestli ten novej pořad má za něco stát,chce to tam vložit trochu profesionality a taky prodloužit dobu vysílání. 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dCi"
23. 1. 2008 12:23
Pro redakci: Možnost stáhnutí
RoadLOOKy jsem si vždy stahoval a ukládal, zde tady ta možnost chybí. Lze odkaz ke stáhnutí videa přidat? Děkuji. :-!
Rozbalit vlákno
1
23. 1. 2008 14:38
Re: Pro redakci: Možnost stáhnutí
Stačí zaslat Janečkovy Dárcovskou SMS za 79Kč a můžeš si to jednou stáhnout ;-)
anonym
23. 1. 2008 13:13
nebylo to spatny..
nejak je potreba zacit, ocenuju napriklad, ze to neni suche, navic vime, ze kluci jsou vicemene objektivni v soudech => jen bych odstranil ty scenky, nebo je alespon vyrazne zkratit a radsi pridat dalsi recenzi => treba Autorevue je nekdy az moc rychla, navic u jejiho porovnani konkurentu absolutne nevim, nakolik tomu mam verit (myslim ceny vs. vybava)...ale jinak budu rad vznikne-li protivaha poradu na Prime (mimochodem jediny, na ktery se da na Prime koukat;)))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "markz"
23. 1. 2008 13:59
...
Podle mě tada bylo v prvním díla až moc trpných scének a chyběla tomu jakásy úroveň ;-\ a ve srvnání s Auto Moto Revue se jakoby vytratlo to hlavní což je že to má být seriózní pořad o autech a ne povidání traktoristy jak bylo za konče dobře ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kepke88"
23. 1. 2008 14:05
AMS
Trapnější pořad si dlouho nepamatuju,hrozné komentáře. Zlaté Revue. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "markz"
23. 1. 2008 14:09
Re: AMS
Nezbývá než souhlasit ... měli nechat Revou každý týden jako doposud
anonym
23. 1. 2008 15:18
Re: AMS
Mě se pořad AMS velmi líbil a to stejné řeknu i o novém AMR protože to staré se mi zdálo nudné a tak jsem se na něj vubenedíval. Ted se na oba dívám pravidelně a když na něco zapomenu tak se podívám na internetu. Mám tu ještě doporučení pro ty kterým se AMS nelíbí: Když se vám to nelíbí tak se na to jednoduše nedívejte a máte to vyřešeno ;-)
Chtěl bych se zeptat jestli by šly stahovat alespon testy Roadlook.tv protože se mi hrozně líbí a ten s Kiou Cee'd SW se mi zdál jako jeden z nejlepších co jsem doposud viděl. Pokračujte v dobře odváděné práci a doufám že vás neodradí řeči lidí kterým se to prostě nelíbí (ne každému se všechno líbí a to plně respektuji) a proto hoši jen tak dál a doufám že se vám bude dařit :-) ;-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: jste totiž uplně super :yes:

Ps: a diskutovat nad tím jestli tam odečetli nebo přičetli o bod mín a že někdo řekne špatně Pathfinder mi nepřipadá jako nějaké velká chyba protože to rozhodně nezničí tak dobrý pořad ;-) ;-)
Avatar - Hory
23. 1. 2008 15:40
Re: AMS
Souhlasím s tebou a budu se řídit tvou radou: NEBUDU SE NA TU NUZNOST DÍVAT A BUDU TO MÍT VYŘEŠENO! :-!
anonym
23. 1. 2008 16:14
Re: AMS
No ten první díl byl podle mě rozjezd, chtěli se přesvědčit jaké budou reakce. Lehké to určitě není, dělat takový pořad. Věřím, že se to bude jen a jen zlepšovat.
A ty nesmyslné dohady tady o tom kdo je pražák a kdo moravák jsou fakt k smíchu... :-!
Avatar - Pjenkava
23. 1. 2008 14:17
Angličtina?
Pathfinder se nečte péthfájndr, ale páthfajndr... :-(
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Hory
23. 1. 2008 14:49
Re: Angličtina?
Jasný, zrovna jsem to chtěl taky komentovat... Na tohle nemusí mít člověk všeobecnou státnici jako já, aby věděl, jak se to čte... Pak vznikaj takovýhle obludný výrazy, kterejm nerozumí ani anglán či amík a čeština tenhle výraz taky nezná, takže příště, Vy v tom Brně, si udělejte pořádek, takhle Váš pořad vypadá dost lacině a neprofesionálně!!! :no:

A k osobě toho Zezulky (mimochodem trapnost sama) se radši ani nebudu vyjadřovat...

To se ty moraváci asi cejtěj furt ukřivděný, tak mermomocí musej dělat pořady, ten přízvuk, to je hrůůůza...

Chudáci my Pražáci, vždyť to rve ušiska!!! ;-\
23. 1. 2008 15:17
Re: Angličtina?
...a kvůli takovým kecům, jaký jsi teď předvedl, jsou všichni Pražáci vnímaný jako namyšlený hovada. Jestli si myslíš, že jsi něco víc, když máš pražskej přízvuk, je mi tě líto. Abych k tomu podotknul takovou drobnost, tak je to právě Morava, kde se čeština nejmíň křiví. Přípony ej (blbej, mladej...) jsou doménou Čechů, ale se správnou češtinou maj pramálo společnýho.
A co se týká tý výslovnosti... zeptej se Angličana a pak Američana, jak se řekne "rychlý". Jestli si toho rozdílu mezi "fást" a "fést" nevšimneš, tak tu nepiš nic o státnici.
Avatar - Hory
23. 1. 2008 15:46
Re: Angličtina?
Hele, jestli si myslíš, že jsou VŠICHNI Pražáci namyšlený hovada, tak si prostě xenofob-to je prostě fakt.

Já jsem nikde nepsal a ani si nymyslím, že jsem něco víc, jen kvůli tomu, že jsem Pražák, to opravdu ne. Takže tu je druhEJ fakt: Máš z toho mindrák, že jsi vodněkat z prd.lákova.

A o angličtině mě opravdu nepoučuj, bo se s ní každej den, co jsem v práci setkávám, a to jak s "cockny" tak s american...

Ale můžu tě ujistit o jedný věci a to je to, že "péthfajndr" by neřek nikdo, možná tak vožralej Australan, ale předpokládám, že tam si ti naši zlatí hoši z mORAVY příklad nebrali, a jestli jo, tak to je dost k zamyšlení, ne?

>:-[]
23. 1. 2008 16:16
Re: Angličtina?
Myslím, že o mindrákách by se dalo v první řadě mluvit u tebe. Jak moc velká musí bejt obec, aby to pro tebe už byl ***ákov?
O angličtině se s tebou hádat nehodlám, je vidět, že jsi všude byl a všechno viděl.

...mimochodem, jsem z Prahy ;-)
Avatar - Hory
23. 1. 2008 16:32
Re: Angličtina?
Všude byl, všechno viděl, když si lítáš po světě... Doufám, že to slovo "všude" nebereš vážně... Fakt nechci probírat, kdo je odkud, hodně lidí bych tady asi nakrk, mě prostě vadí jako Pražákovi Moravskej přízvuk na veřejnoprávní televizy, that´s all.

A chápu, že hodně lidem vadí zase Pražskej dialekt a neradi ho slyší v televizi, prostě každej to má jinak a to je dobře, od toho jsme lidi s vlastníma názorama.

Prostě tenhle pořad nevydejchávám, popravdě jsem se na něj těšil, ale jsem hodně moc zklamanej a byl bych určitě rád, kdyby se zlepšil. Můj názor je, že na AS na Primě to prostě nemá a s osobou nynějšího moderátora a strašně "vtipnejch" scének asi ani mít nebude... Škoda, lidi by si za svý peníze na čétéčku zasloužili víc!
23. 1. 2008 16:54
Re: Angličtina?
Už toho nech. Akorát tu ze sebe děláš hlupáka
Avatar - T613
23. 1. 2008 16:43
Re: Angličtina?
Nejlepší jsou všechny zpravodajství, kde Pražáci čistým přízvukem doslova ječí každé slovo >:D
Avatar - Hory
23. 1. 2008 16:53
Re: Angličtina?
No jasný, to máš rovnou se zpěvem. ;-) Já nechápu, že lidi říkaj, že Pražáci zpívaj, když mluvěj, já mám tenhle pocit u Moraváků, čím to asi bude? >:-[]
Avatar - T613
23. 1. 2008 16:55
Re: Angličtina?
jestli tenhle pocit máš například u ostraváků tak bych doporučoval návštěvu ušního >:-[]
23. 1. 2008 17:23
Re: Angličtina?
Chudáci Pražáci? Normální čeština bez různých přízvuků a komolenin zůstala jen v západních a severních čechách (Kraj KV,Usti,Liberec) takže žádná Praha ;-)
Avatar - Hory
23. 1. 2008 17:54
Re: Angličtina?
Tak v tom případě chudáci severo a západočeši! ;-)
neregistrovaný "c2b3"
23. 1. 2008 18:28
Re: Angličtina?
když už jsi tak chytrý, tak bys mohl vědět, že R na konci se nevyslovuje, tak si to laskavě oprav ;-)
Avatar - Hory
23. 1. 2008 18:34
Re: Angličtina?
Opravdu ne? Hmm, tak to asi soudruzi v Americe dělaj velikou chybu, měl bys je na to upozornit!

Nebo patříš do skupinky lidí, co si myslí, že když to R vůbec neřeknou, že jsou in a určitě prožily několik let ve Státech?

Takže ty vyslovuješ finder-fajnd, fajnda nebo fajde? Tak to mě zajímá!?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 1. 2008 14:54
AMS
Nemám rád Autosalon,ale měl jsem a mám rád AMR.Autostyl je dobrý doplněk k AMR.Autosalon se může jít klouzat :no: :no: Hlavně moderátoři
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sestys"
23. 1. 2008 15:04
Mdloby na vas!
Po prvnim dilu sly na me, druhemu se radeji obloukem vyhnu. Zatim bylo dobre, ze se tak trapne(rozumej radoby vtipne) testy vysilaly jen na siti. Clovek se temer tesi na AMR a ocaruje ho AMS >:-[]
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2008 16:04
Doporučení
Pan Zezulka se na sebe moc rád dívá, že? Jinak si neumím vysvětlit jeho snahu pózovat na všech fotografiích, které kdo kdy v jeho blízkosti pořizuje... Když se hlavní fotka u článku popisující Autosalon Frankfurt 2007 objevila jeho hlava, pokládal jsem to za omyl, ale vzhledem k tomu, že tam "straší" dodnes, zřejmě to byl úmysl... Trochu skromnosti by mu slušelo více. Mohl by nechat diváka, ať se sám podívá, kdo že se pustil do tak těžkého úkolu, jakým moderování pořadu o automobilech je. Vždyť co jiného tvoří rozdíl v kvalitě motoristických pořadů, než právě moderátor a jeho schopnosti? Takhle se škatulkuje někam k Liboru Boučkovi, což by si snad nikdo soudný nepřál... Jinak - "péthfajndr" je ušitahající. Nakonec upozornění všem, kdo by chtěli omlouvat fakticko-technicky-lingvistické chyby odvahou a ochotou "hošanů" z auto.cz tvořit tento pořad ve svých volných chvílích. Teď už totiž nejde o žádný ples dobrovolných hasičů, ale o práci související s přerozdělováním koncesionářských poplatků.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Hory
23. 1. 2008 16:16
Re: Doporučení
Jestli někdo má rád styl vysypanýho odpadkovýho koše (rozuměj Libora Boučka), tak to určitě nejsem já, ale proti tomu Zezulkovi si myslím, že je prostě machr! :no:

Souhlasím s tebou, poukázal jsem na fakt, že ten pořad je dělanej neprofesionálně (jedna šílená angličtinářská hrubka v několika se***vý upoutávce, co nás asi čeká během celýho dílu?) a hded tě tady lidi osočujou, že jseš závistivej (napsal bych Čech, ale rovnou jsem Pražák-to je asi nějaká strašná urážka...) člověk. Dokud byl tenhle pořad jen tady na netu šit horkou jehlou, tak se to (rozuměj amatérský a neprofesionální přístup) dá omluvit i pochopit, ale za naše (rozujměj peníze každýho z vás nejen tady, pakliže máte TV) prachy dělat takovej šlendrián na veřejnoprávní televizi, to už je moc.

Dejme panu Zezulkovi (mimochodem, to že je vidět všude ten jeho hnusnej obličej, možná se o něm bude mluvit jako o celebritě nebo osobnosti, v ČR jich je totiž určitě málo) šanci, třeba mu někdo tuto kritiku, jestli to neudělá sám, doručí a on se zamyslí. A zamyslí se i spolutvurci tohoto freecoolinovskýho (free, cool, in) pořadu, byl bych moc rád, protože mě auta zajímaj a takovýhle prznění malejch dětí se prostě nedělá!
23. 1. 2008 17:11
Re: Doporučení
"to že je vidět všude ten jeho hnusnej obličej" To už trochu přeháníš, měl by ses krotit. Hodnotit vzhled moderátora je jedna věc, ale používat takový výrazy? Trochu ubohost.
Chtěl bych vidět, jak bys před kamerou blekotal ty, "Emeričan z Vysočan" co :no: :no: ?
Jistě p. Zezulka má stále co zlepšovat, ale jak dlouho se objevuje na obrazovce jako moderátor. Dva roky? A tak bych ho z profi moderátorem jako je Bouček, který na sobě maká prakticky každý den v rádiu, vůbec nesrovnával. Protože, to co umí, je jen moderovat. Kdežto p. Zezulka se z běžného redaktora, píšícího články a různé testy musel přeškolit i na moderátora. Což není vůbec jednoduchý. Chce to čas a zkušenosti, které za pár Roadlooků nezískáš. Takže klídek.
anonym
23. 1. 2008 21:39
Re: Doporučení
Boučka nemusím, ale umí výborně několik světových jazyků. Pan Zezulka umí akorát tak moravsky... A u toho "hnusného obličeje" jsem se královsky zasmál :-)
Avatar - Hory
24. 1. 2008 03:01
Re: Doporučení
Dík, já jen produkuju pravdu a ta bohužel někdy bolí... Chtěl jsem použít trošku jinej výraz, ale nebudu kopat do vosího hnízda. (Obličej měl bejt ksicht) ;-)
24. 1. 2008 13:17
Re: Doporučení
Ale článek o autech si od Boučka taky nepřečteš...jde mu jen to moderování.
Avatar - Hory
24. 1. 2008 13:22
Re: Doporučení
Ták, a teď sis odpověděl sám... Boučkovi jde jen to moderování, za to Zezulkovi jde jen to psaní. Tak ať u něj zůstane a moderovat může profík...

To je asi závěr celý týhle debaty a ty si ho hezky ukončil, díky moc. Tady se to totiž zvrhávalo v osobní a nesmyslné útoky mimo mísu... ;-\
neregistrovaný "Ondřej Bobal (AUTO.CZ)"
23. 1. 2008 17:02
Re: Doporučení
Dobrý den, musím se zastat Libora, protože ho zde osočujete z věcí, se kterými nemá nic společného. Libor Zezulka nejen, že je redaktorem AUTO.CZ a výrazně se podílí na výrobě Roadlooku, ale je také projekt manažerem moje.auto a našich zahraničních projektů. Samozřejmě, že norozhoduje o tom, kde se objeví jeho fotografie, to rozdělují grafici a operátoři webu. Nechápu proč vám leží v žaludku obrázek z videa z franfurtského autosalonu, kde je Libor záměrně, protože byl jediným moderátorem videoreportáže. Mimochodem sledovanost Roadlooku na internetu je podobná jako např. Autosalon na Primě, takže má rozhodně své příznivce, a rozhodně ji neděláme ve svém volném čase. Jestli chcete, přijeďte se na natáčení nebo na to, jak to my "hošani" v AUTO.CZ děláme, podívat. Mimochodem reportáž i upotávka na Pathfinder vzniká v Praze ne v AUTO.CZ.
Avatar - Hory
23. 1. 2008 17:08
Re: Doporučení
Tak díky za vysvětlení a prosím tedy vás, "hošany" z Auto.cz, aby byl pořad více profesionální, lidi tady si to určitě zasloužej.

Jestli byla dělaná upoutávka v Praze, Brně nebo třeba Náhorním Karabachu je mi celkem jedno, jen mi vadí, že není dělaná profesionálně (čti: mizerná až nesmyslná výslovnost). Jestli to teda dělali v Praze, tak tady prostě "hošani" neodvedli pořádnou práci, nepředpokládám, že to byla práce zadarmo, takže bych jim to minimálně oznámil...

Jinak do budoucna držím palce a snad bude díl od dílu lepší, Auto.cz je super web, o tom žádná! :yes:
23. 1. 2008 18:09
Re: Doporučení
Hory,zajímalo by mě, jestli bys vyváděl stejně hystericky, kdyby hošani naordinovali do pořadu ten tvůj pražský dialekt, který tak trapně ortodoxně používáš v každé druhé větě. Předpokládám, že bys ani nehlesnul, protože by sis toho při té své pražské zpupnosti a sebestřednosti ani nevšimnul. Protestuješ snad stejně vehementně proti dabingu, kde se z tvého dialektu pomalu ale jistě stává norma a je ho skrze dabované us filmy plno i v té zmíněné "nestranné" veřejnoprávní televizi? Pochybuju. Jak tu někdo výše napsal - děláš pražákům pěknou reklamu a medvědí službu. Pak se div, že pražáky nemá nikdo nikde rád. Jen zásluhou takovýhle prosťáčků.. Tou puberťáckou zmínkou o ***ákově ses vážně obnažil až na svoji pražskou kost. A přitom ti je celých 26! Ustrnul jsi ve svém vývoji snad někde mezi svými soukmenovci na střední škole, nebo rovnou na základce? Patrně patříš mezi ty echt pravověrné pražáky, co jsou opravdu upřimně přesvědčeni, že civilizace končí hned za Chuchlí, nebo Černým Mostem, ne? Jdi trochu do sebe a nedělej z té své Prahy pupek Čech a ze svého dialektu jediný profesionální způsob mluvy! Ačkoliv nejsem moravák, jejich dialekt mně zní příjemněji než tvůj. Ale že bych se šel kvůli tomu pražskému, který musím poslouchat takřka denně, uraženě vyvřískat na internet, natolik to zase neprožívám. Takže nasedni do svého Dodge a jeď to rozjezdit, když to nemužeš rozdejchat. Udělá se ti jistě líp..
Avatar - Hory
23. 1. 2008 18:17
Re: Doporučení
Bravo! Musím říct, že teď jsem se u tvýho příspěvku opravdu nasmál a to myslím vážně! :-) Samozřejmě, že máš pravdu, moravskej dialekt mi rve uši, jak slonovi pytlák! Já taky psal, že vím, že Pražskej dialekt určitě není příjemnej hodně lidem.

A já českej dabing na DVD vynechávám, Bohdan Tůma a spol se fakt nedá! A k tomu, cos psal o Praze, už ani ten Černej most není echt Praha, to už je okraj...

Ale to není důvod, proč jsem tak hysterickej, kdyby sis přečet pozorně moje příspěvky (věřím, že ti to ničí zrak), tak bys zjistil, že mi na pořadu především vadí jeho RÁDOBY VTIPNOST A NEPROFESIONALITA!

Takže půjdu rozjezdit mýho Calibera po pražským centru a hned mi bude líp.

A na tenhle pořad se rád podívám až s 3. dílem a pak zhodnotím, jestli proběhly změny k lepšímu. Pakliže ne, se budu dívat každej čtrnáct dní jen na AMR, to má aspoň nějakou úroveň, o AS na Primě ani nemluvě!
neregistrovaný "exup nepřihlášený"
23. 1. 2008 18:55
Re: Doporučení
Ivánku, Ivánku, nic jsi nepochopil - pokud ses opravdu smál. Ale to je jedno, nehodlám tě předělávat na soudného a srážet ti tvůj pražský hřebínek. Jen jsem ti chtěl naznačit, že ne všichni ti tvé kecy o ***ákově žerou. Takže prosím tě, abys tomu lautr úplně rozuměl a jen si darmo nehuntoval bránici - nechceš-li být příště za pražského tukana, neužívej takovéhle výrazy. Je pořád lepší být pražským medvědem, než hlupákem.
Jinak nejsi moc taktik. Pouštíš se do diskuzí a ohrazuješ se proti univerzálním pražským namyšleným hovadům. Na druhé straně připouštíš, že pražský dialekt není příjemný spoustě lidem, ale demonstrativně a provokativně ho užíváš v míře nadbytečné a sám se k nim pak škatulkuješ. Chápeš? Neřeším vůbec to, že ty řešíš (ne)profesionalitu pořadu. Žádný jsem neviděl, ani se k tomu nechystám.
A proč bych měl číst pozorně tvé příspěvky a ničit si tak jinak pořád ještě dobrý zrak? Na to, abych si o tobě udělal nějakou představu a jen ti pootevřel dvířka do té tvé pražské škatulky (lezeš tam poslušně sám..) mně stačí pár řádek, na které mně padl zrak hned na začátku. Jinak kde začíná a končí Praha ze všech stran vím docela dobře. Žiju tam právě tak dlouho, jako ty jsi na světě. Ale přirovnání "..mi rve uši jako slonovi pytlák" mi, prosím, vysvětli. Co je slonův pytlák? Jeho šourek? Nebo snad slonovi dře šourek, či něco jiného, pytlák (t.j. osoba v rozporu se zákonem, třímající např. AK 47) ve snaze získat jeho slonovinu? Tady bych se nechal poučit..
Avatar - Hory
24. 1. 2008 02:43
Re: Doporučení
Tak milý kolego (když žiješ v Praze tak dlouho, jak já jsem na světě) nejdřív k tvé poslední otázce... Kdyby si měl všeobecný rozhled, tak víš, že v Africe se loví sloni mimojiné kvůli klům (slonovina) a tak, když ten africkej neznaboh uloví takovýho slona kvůli paketu dolarů, tak ho tahá za ucho, třeba, aby se obrátil na tu správnou stranu a pak mu šli kly uříznout. Ale to už jsme opravdu mimo téma...

Jen k tvé kritice k mému jazyku, já si tady opravdu na nic nehraju, mluvím (píšu), jak mi huba narostla, žádný pozlátka, abych se zalíbil.

A je mi jasný, že když jsem se takhle zmínil, že jsem si na sebe ušil bič, bo většina lidí tady asi z Prahy nebude...

Ale to je jen okrajový téma, máme se tady přece věnovat AMS pořadu, tak nechápu, proč to hrotíš do takovejhle rovin, že by došli argumenty?
neregistrovaný "Peeskle1"
23. 1. 2008 21:30
Re: Doporučení
Tady je videt rozdil mezi prazanem a prazakem... Ty jsi taky hodne profesionalní s tim tvym "zaslouzej" (cti: mizerna az nesmyslna vyslovnost) No tak jako tebe trha usi nase na konci useknuta vyslovnost od ostravy... tak me zase sere ten tvuj "nemoznej dialekt vod prahy vííš,,,," Nejdrive by sis mel zamest pred vlastnim prahem v praze:D
Avatar - Hory
24. 1. 2008 03:00
Re: Doporučení
Peeskle1 napsal: "No tak jako tebe trha usi nase na konci useknuta vyslovnost od ostravy... tak me zase sere ten tvuj "nemoznej dialekt vod prahy vííš,,,,"

Co k tomu dodat? Snad jen jedinej podstatnej rozdíl mezi mnou-Pražákem a tebou-že by Ostravák? Já jsem nepoužil žádný sprostý výraz v diskusi na téma jazyka a ty hned vyrukuješ se s.re...

Bohužel se ukazuje, co tam u vás máte v hlavě! Nezlob se na mě, ale podle mě to sou jen sr.čky!
neregistrovaný "Peeskle1"
24. 1. 2008 20:27
Re: Doporučení
Mam nasrano v hlave protoze napisu slovo "sere"?, promin ty si asi navstevoval cirkevni skolu... Mas pravdu je to tady u nas takovy normalni vyraz za ktery se nestydim... zato nemam zaludek na to abych napsal o nekom ze je tak hnusny ze nemuze na obrazovku... Ty s timhle problem nemas... a to je vetsi svinstvo... Nejsem z ostravy...
Avatar - Hory
24. 1. 2008 20:55
Re: Doporučení
Poďme si schrnout fakta. Já napsal: "Dejme panu Zezulkovi (mimochodem, to že je vidět všude ten jeho hnusnej obličej, možná se o něm bude mluvit jako o celebritě nebo osobnosti, v ČR jich je totiž určitě málo) šanci, třeba mu někdo tuto kritiku, jestli to neudělá sám, doručí a on se zamyslí. A zamyslí se i spolutvurci tohoto freecoolinovskýho (free, cool, in) pořadu, byl bych moc rád, protože mě auta zajímaj..."

Tys hned napsal:"zato nemam zaludek na to abych napsal o nekom ze je tak hnusny ze nemuze na obrazovku... "

Takže jak je vidět z výše uvedeného, úplně jsi překroutil můj příspěvek, jediný, čím ses trefil byl ten hnusnej obličej.

A jestli je tam u vás na dědině normální při běžný konverzaci používat slovo "sere", tak taková mluva dlaždiče se u nás běžně nepoužívá (píšu běžně, abys to zas nepřekroutil, nejsem svatej) a možná by ses nad sebou měl minimálně zamyslet, jestli je vše v pořádku, když už se za to aspoň nestydíš.

Jinak pojďme se vrátit k tématu, nemáš co k AMS napsat?
23. 1. 2008 20:11
Re: Doporučení
Dobrý den, můžete mi, prosím, podrobněji rozepsat, co zahrnujete pod pojem "osočovat"?
Dovolím si reagovat na jednotlivá tvrzení ve Vaší odpovědi:
"Libor Zezulka nejen, že je redaktorem AUTO.CZ a výrazně se podílí na výrobě Roadlooku, ale je také projekt manažerem moje.auto a našich zahraničních projektů." - Děkuji za upřesnění, nicméně jeho manažerské schopnosti jsem ani nijak nekomentoval...
"Samozřejmě, že norozhoduje o tom, kde se objeví jeho fotografie, to rozdělují grafici a operátoři webu." - Toto trochu naznačuje jeho manažerské dovednosti...
"Nechápu proč vám leží v žaludku obrázek z videa z franfurtského autosalonu, kde je Libor záměrně, protože byl jediným moderátorem videoreportáže." - Ne, nijak mi v žaludku neleží, jen jsem přesvědčen, že 95% dotázaných by na otázku "Jakou titulní fotografii by jste vybrali k reportáži o autosalonu?" odpovědělo "Logo autosalonu". Kolik procent dotázaných by navrhlo fotku moderátora, si netroufám odhadnout. Pochopitelně se nejedná o žádný zločin proti lidskosti, jen to prostě působí tak, jak jsem popsal v prvním příspěvku. Ale to už je pak o citu a domýšlení souvislostí, na což už argumenty neexistují.
"Mimochodem sledovanost Roadlooku na internetu je podobná jako např. Autosalon na Primě, takže má rozhodně své příznivce, a rozhodně ji neděláme ve svém volném čase." - Sledovanost chválím a ani se nebudu pouštět do rozborů samotného srovnání těchto dvou pořadů (záznam dostupný kdykoliv vs. vysílání kvůli kterému musí divák obětovat sobotní přispání si... no nevím, nevím...). To, že pořady netvoříte na koleni vím, pouze jsem se obracel k těm komentářům, které veškeré výtky směřující k RL odrážejí právě poukazováním na bojové podmínky, ve kterých Vaše relace údajně vzniká.
"Jestli chcete, přijeďte se na natáčení nebo na to, jak to my "hošani" v AUTO.CZ děláme, podívat. Mimochodem reportáž i upotávka na Pathfinder vzniká v Praze ne v AUTO.CZ." - Za pozvání děkuji, třeba si jednou s rodinou uděláme dobrodružný výlet spojený s návštěvou Vašeho natáčecího dne... Poslední větě nerozumím, má-li to být doplněk k aktualním stupidním "pražsko-brněnským" šarvátkám, probíhajícím v ostatních komentářích, či ospravedlnění něčeho, co ospravvedlnitelné není...?
Avatar - Hory
24. 1. 2008 02:55
Re: Doporučení
Co k tomu říct? Já s tebou souhlasím, ale protože AMS vzniká ve spolupráci s Auto.cz a ty sis dovolil vznést kritiku, tak to máš hned na talíři, nic víc k tomu asi nejde říct... Bohužel.
Avatar - T613
23. 1. 2008 17:22
Klid, klid
Vy tady všichni lamentujete a první díly Autosalonu nebyly taky nic moc. Nechte je srazit hrany, usadit se. Pokud se Vám něco nelíbí tak nenadávejte jako malé děcka, a radši napište co by jste místo toho tam chtěli vidět. Kritizovat umí každý, vymyslet námět, napsat scénář a vlézt před tu kameru pak málokdo! Pokud se Vám nelíbí styl pana Zezulky tak to prostě v uvedenou dobu přepněte, jste snad svéprávní a můžete to udělat ne?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hory
23. 1. 2008 17:53
Re: Klid, klid
Píšu tedy, "a radši napište co by jste místo toho tam chtěli vidět.": Chtěl bych vidět nějakého méně trapného nebo ještě radši profesionálního moderátora!

Já nevím, jestli to tady lidem dochází, ale ten pořad dostal prestižní čas na České televizy, žádný Óčko, žádná Prima!

Jestliže tedy pan Zezulka (jak tady píše Baracuda) nemá dostatek praxe v moderování nebo na to nestačí, tak není nic lehčího, než to přenechat nějakýmu profíkovi, to snad dochází i malejm dětem!!! Jaký "chce to čas a zkušenosti.."? Proboha, vždyť ČT je veřejnoprávní médium a jako takový musí prostě mít profesionální pořady s profesionálními moderátory!

To je jako kdyby zprávy uváděl nějakej nekňuba a ty by ses ho zastával, že je sice špatnej, ale chce to čas a on se snad stane profíkem časem? Ale ten čas v TV je hodně drahej, aby se na to ještě někdo díval!
>:-[]
Avatar - T613
23. 1. 2008 18:20
Re: Klid, klid
A koho bys tam chtěl vidět? Dolejše ze začátku AMR? Petra Rychlého? Roadlook měl na netu očividně úspěch, tak to zkusili přenést na klasickou TV, jestli to půjde s tímto nebo jiným moderátorem ukáže čas. Roadlook tady každý zná, takže pokud byl někdo překvapen stylem AMS tak je mírně na hlavu.
Pana Zezulky se nezastávám, ale taky ho nehodlám jen tupě kritizovat. On má totiž dvojnásob těžší pozici než moderátoři v AS nebo AMR. AMR je pro polykače dat a suchých testů, AS je pro polykače dat s rochou humoru, a AMS má být čistě o životním stylu a tedy doplněk k AMR. Už jen toto plno lidí nespolkne, a on musí přesvědčit diváky o kvalitách AMS a o kvalitách svých. Sám přiznal, že na sobě musí pracovat. Nikdo učený z nebe nespadl, a všichni byli před kamerou poprvé, i ti moderátoři zpráv. A radši uvidím ztrémovaného Zezulku než milionkrát provařený obličej jako je Dejdar a spol.
Avatar - Hory
23. 1. 2008 18:26
Re: Klid, klid
No vidíš, a já ti chtěl navrhnout třeba zrovna Dejdara. Proč ne? Proč ne Gondíky, Mareše, Meruňky, Novotný, Pergnerový a spol? Jsou to všichni klasický dojiči a je jim jedno za kterej tým kopou, ale jsou aspoň profesionální.

Já tupě nekritizuju, kritizuju, co mě-řádného plátce nesmyslnej TV poplatků štve. Jestli se roadlook líbil na netu (a o tom nepochybuju), tak to ale neznamená, že se bude automaticky líbit na TV, tam je skladba diváků trošku jiná, víc konverze...

Jestli na sobě osoba pana moderátora zapracuje, tak je to jen ku prospěchu věci, ale moc se obávám, že včera bylo pozdě! :no:
Avatar - T613
23. 1. 2008 18:32
Re: Klid, klid
Nejdřív si spočítej kolik činí tvůj příspěvek půlhodinového AMS při 2880 hodinách, které ČT měsíčně odvysílá.
Ano překlopení z netu na TV se nemusí podařit, o tom sem také nahoře psal.
Já zase radši uvidím neznámou tvář, která po pár dílech bude profík než poslouchat stále stejné frky a fráze, které jsem slyšel v receptáři, u vaření, cyklistiky apod. Jediné co by bylo dobré, kdyby ukecali na testy některého závodního jezdce.
Avatar - Hory
23. 1. 2008 18:38
Re: Klid, klid
Souhlasím, nejlepší by byl někdo přímo z motorismu, třeba ten jezdec, ale bojím se, že by s díkem odmítli.

Jak říkám, dejme Zezulkovi čas, zatím ten jeho výkon byl na dostatečné úrovni (čti známka za 4) a jak by řekla paní Tachecí, výkon nebyl profi. Já budu mezi prvníma, kterej bude rád, že se na AMS dá dívat a že má patřičnou úroveň.
Avatar - T613
23. 1. 2008 18:39
Re: Klid, klid
aspoň na něčem se shodnem :-)
neregistrovaný "assasin-cz"
23. 1. 2008 17:57
ach ta angličtina
zaměstnejte někoho kdo umí vyslovovat anglická slova,jako Pathfinder
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dave-lamino
23. 1. 2008 17:59
Jak si uložit pořad .........
Ahoj odesílám odkaz kde si můžete stahnout vše co potřebujete : [odkaz]
Co se týče moderování snad jen každej začátek je těžký a mluvit na kameru je fakt kumšt .Sám jsem se o tom mohl přesvědčit na vlstní kůži >:D .Jen bych uvítal kdyby moderátor mluvil pomalu a srozumitelně .Jako Roman Beránek kde to bylo fajn ho poslouchat .Přeji stejně šťastnou ruku jako to bylo v AMR :yes: :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hory
23. 1. 2008 18:03
Re: Jak si uložit pořad .........
Souhlasím, Zezulkovi je špatně rozumět, zlatej Beránek! No uvidíme, snad vyslyší kritiku a něco s tím udělá, dejme mu čas do 3. dílu, snad není ještě natočen a ze svých předchozích chyb se poučí nejen on ale i celý tým. A hlavně se snad už bude dát poslouchat ta anglická výslovnost, nechme se (snad příjemně) překvapit.
anonym
23. 1. 2008 18:27
Hnus
od počátku doby auto moto revue se na něj dívám,ale změna na styl je otřesná!budu se dívat jen jednou za 14 dní.
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2008 19:23
KUP SI AUTO
Nevím, jak je to v jiných oborech lidského zájmu, ale snad jen v motorismu platí, že ti, kteří auto viděli zatím jen zpoza klandru nástupního ostrůvku tramvaje se nejnáruživěji vyjadřují k ústřednímu tématu, totiž k... pořadu o autech.

Ještě, než se tedy vyjádřím k AMS jako celku, nemohu odolat té lákavé možnosti, které se tu ti pubertální profesionální amatéři silnic a zejména amatéři života zhostili na můj vkus místy až velmi nechutně, a vyjádřím se k osobě pan Zezulky. Čtu s velkým zaujetím jeho testy, čtu je dlouho, roky, a často mě napadá, hergot, mladej kluk, brzy už mu musí dojít dech. Jenže... on mu ten dech nedochází, naopak, je lepší a lepší. Testy zvoní jak čepel z damascénské oceli. Vedle velkých znalostí o autech a autosvětě vůbec má pan Zezulka též velký dar, umí poutavě napsat. Jo, když to člověk čte, zdá se to jednoduché - alegantní přirovnání, dokonale odtušené souvislosti, realistické závěry... tak si to zkus sám, nepsat tu jen holověté přisprostlé pokřiky a zkus napsat pár složitějších vět. Shoříš jak vylágrovanej vzduchovej filtr v tvé obrezlé stopět. Já myslím, že těm diskuzním amatérům zde nejvíc vadí právě schopnosti pana Zezulky, jeho mládí a odvaha, jeho organizační schopnosti, jeho um... sakra, vždyť to samé přece mohou dosáhnout i jeho zdejší kritici. Klid, nemohou. Nemají čím... Neboť než vědomí vlastní omezenosti je jim ohněm, nad nímž pálí louče svých slov.

No, a do toho další rána, AMS. Dost jsme se tu nakoukali a následně vypsali (mnozí opět vymasturbovali) nad videem, a nyní... velkej svět... televize. A opět, krysí kvikot malých duší, vystrašené reakce ze své vlastní malosti, zhůvěřivá slova, vrhaná ovšem podprahově na svá vlastní zrcadla...

AMS je AMS je AMS. Pokud tohle dokážeš pochopit, stav se ve vrátnici pro metál... Takhle to totiž chodí. Jsou ti, co kvičí ve stínu strachu a pak jsou ti, kteří nasvíceni sluncem pravdy předstupují před oči světa se svým názorem. A já tomu AMSnázoru fandím. AMS je svěží, s fórem a s věcným obsahem. Je to nový produkt, který se musí usadit jak na obrazovce, tak následně v našich hlavách. Dopřejme AMS čas... odmění se nám tím, že se na něho budeme těšit třeba tak, jako se těšíváme na to, až ráno otevřeme stránky auto.cz, přečteme nové články a přečteme si i každodenní diskuzní vpruhu, třeba o tom, že Passat je Apoštol tvých snů... kapiš?

BRAVO AMS :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "Kuklajs"
23. 1. 2008 19:40
Re: KUP SI AUTO
Sakra GTI, tak dobrej příspěvek tak proč ta poslední věta, ty si tu větičku asi nikdy neodpustíš co??
23. 1. 2008 22:05
Re: KUP SI AUTO
Ta poslední věta... no ta je tam přece pro jistou sortu diskutérů...
neregistrovaný "Deception"
23. 1. 2008 22:13
Re: KUP SI AUTO
:yes:
Přesně a ti kdo ví, ti chápou a ti kdo neví, ti se začnou vrhat po hlavě do černé díry.
23. 1. 2008 22:41
Re: KUP SI AUTO
:-) ;-) :yes:
neregistrovaný "A2"
24. 1. 2008 07:54
Re: KUP SI AUTO
Teď si ukázal svoji malost, pří***níku. Jako ty se vidíš v tomto exotovi, on se vidí v rádoby moderátorovi tohoto (ne)motoristického pořadu. :no:
23. 1. 2008 19:50
Re: KUP SI AUTO
Tak doufám, že se pan Zezulka (či jeho zástupce pan Bobal) vyjádří i k tomuto příspěvku a zdravě se od něj distancuje, protože pokud je konstruktivní kritika z řad platících koncesionářů pečlivě sledována a jsou k ní přinášeny argumenty, pak "druhoextrémní" počin ho musí přímo urážet.
Jinými slovy - příteli GTI - ber dobrou radu - tímto nikomu nepomůžeš...
23. 1. 2008 21:22
Re: KUP SI AUTO
Jestli jsem to dobře pochopil, pak jste, pane Neku, nějaký funkcionář, zaměstnanec, akcionář, či prostě osoba blízká serveru AUTO.CZ a GTI, jinak takto Váš přítel, platící koncesionář čehosi, co má s AUTO.CZ nějakou souvislost. Takže nikoliv civil z virtuálního internetového prostoru, jako jsem třeba já, nebo T613, či někdo jiný. Jako koncesionář (pořád nevím čeho..) tím příspěvkem výše zřejmě překročil své kompetence, nebo minimálně nějaký etický kodex koncesionáře. Může jen konstruktivně kritizovat, nikoliv nekriticky(?) chválit práci někoho, kdo mu za něco platí, nebo komu naopak platí za něco on, co já vím, do toho nevidím. Podezření o tom, že to není jen tuctový internetový přivandrovalec, co se jich povaluje na netu tisíce, ale agent v placených službách AUTO.CZ tady bylo už kdysi vzneseno. Takové křesadlo, dlužno říci že účinné, zdejších diskuzí. Čím více se diskutuje, tím větší návštěvnost diskuzí, tím více potenciálních zákazníků zdejších inzerentů, tím více peněz pro AUTO.CZ. O tom, že tomu tak nějak bude svědčí už jen to, že se GTI veřejně, aspoň nějakým tím palcem, nezapýřil za, nejen moji, upřimnou pochvalu jeho tentokrát vpravdě skvostného slohu. Zdá se, že se jím ale dostal do nějakého střetu zájmů. Nereagoval ani na Vaše pokárání, pane Neku. Asi se kaje. Jiného týpka by v takovém případě zašlapal svými jedovatými, ale slušnými výrazy do země. Za tím můžou být jen peníze, na které on dobře slyší, ohrožení jeho cti, na kterou si potrpí, nebo narušení dobrých vztahů s vedením AUTO.CZ, které evidentně udržuje . Takže si vzal Vaše slova k srdci, zdá se. Nijak se proti nim neohradil (zítra půjde na telefonický či mailový kobereček..), ani se nepobil v prsa za naši chválu. Čert to vem, jak to je. Ale pane Neku, proč tohle s GTI propíráte tady takhle veřejně a ne soukromě? Aniž bych se ho chtěl nějak zastávat, přijde mi to zvláštní, až ubohé. Nebo je v tom nějaký záměr?
23. 1. 2008 22:13
Re: KUP SI AUTO
Jasně... a také jsem noční vrátnej v Pentagonu a hlavní mravokárce u Armády spásy... Klid exupe, pravda, jak známo, je sice tam někde venku... ale ty své naivní spekulace o nicku GTI si prosím odžívej ve snech, nikoliv na diskuzi.
23. 1. 2008 22:14
Re: KUP SI AUTO
Milý exupe, z celé duše je mi postavička GTI protivná a není mi nic vzdálenějšího než úlisný styl jeho extrémistických a jednostranně vedených monologů. Pokládám za přímo odpornou, jeho neustálou snahu vštěpovat ostatním diskutujícím jeho vlastní názory a jeho prazvláštní úchylku - prezentovat svoje stanoviska jako obecně platná. Ač s církvemi jinak přátelsky vycházející, osypávám se při slově apoštol. Hluboce pohrdám tímto indiviuem, které není schopno diskuze, aniž by neuráželo všechny, kdož s ním nesouhlasí. Zároveň je argumentačně natolik impotentní, že se často ukrývá za snůšku frází, marketingových proklamací a jeho vlastních masturbačních výkřiků.
Tolik tedy o mém vztahu (lze-li mluvit o nějakém) k osobě Vámi zmiňované.
Můj příspěvek odkazuje na reakci pana Bobala (viz výše), ve které se on zastává pana Zezulky, kterého jsem si dovolil kritizovat. Očekával bych tedy cosi podobného i k tomuto "slintu", který vypotil GTI.
Tedy - nejsem ani nějaký funkcionář, zaměstnanec, akcionář, či prostě osoba blízká serveru AUTO.CZ a GTI rozhodně není můj přítel.
Zřejmě jste si mylně vyložil mou poslední větu (...příteli GTI - ber dobrou radu - tímto nikomu nepomůžeš...) - jedná se o sarkasmus, kterým jsem chtěl upozornit na jeho snahu glorifikovat výkon redakce, čímž ji ale koná spíše medvědí službu. Nejsem si totiž jist, jestli je milý GTI schopen tak "hluboké" úvahy.
A co se týká Vámi zmiňované možnosti funkce této postavičky jako placeného "agenta", tipoval bych, že se na jeho výplatní pásce podílí i koncern VW ;-)
23. 1. 2008 22:32
Re: KUP SI AUTO
"Přítel", "milý GTI"... :-) sakra neku, já jsem tvrdě a výhradně na ženský >:D mě nepředěláš...

P.S. Kdybych tě strašil ve snech, požádej maminku a půlku rohypnolu. Jasně, hele 20 tisíc měsíčně za pár vět... kdo by to nebral... když je to navíc v eurákách, viď. Seš dobrej komik neku, zkus se udělat u Berouska.
23. 1. 2008 22:47
Re: KUP SI AUTO
Ty jsi v první řadě tvrdě a výhradně mimo.
"požádej maminku a půlku rohypnolu"? Ty žádáš maminku? Člověče, na chlapy teda nejsi, ale tohle pokládám za daleko větší zvěrstvo...
Držím palce, ať ti na to nepříjdou, je na to zákon.
23. 1. 2008 23:03
Re: KUP SI AUTO
Popros maminku raději o celej, snad se z toho do rána vyspíš, ty rozumrado :-)
24. 1. 2008 08:28
Re: KUP SI AUTO
Možná bys mohl přijít a povyprávět mi některou z tvých oblíbených pohádek... Třeba tu o tom, jak si musím koupit Passata, nebo si pro mě přijde čert. Nebo mou oblíbenou o bejcích (nebo to bylo o volech?), kteří si musí dokazovat, že mají koule tím, že budou vyjíždět jenom "dlouhý táhlý"...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 1. 2008 14:17
Re: KUP SI AUTO
:yes: to radši,ať si pro mě příjde čert
Avatar - Hory
24. 1. 2008 03:05
Re: KUP SI AUTO
Ty frky, co psal GTI jsem fakt nepobral, koukám na jeho sáhodlouhej příspěvek a kde nic tu nic... Samý žvásty, že by se ani Topolánek nemusel stydět... A jestli je to nějakej pánbíčkář, tak ať si píše na servry typu: Otcenasjenzsinanebesich.cz
23. 1. 2008 22:08
Re: KUP SI AUTO
Nikomu nepomáhám... píši. Jen píši.
neregistrovaný "Deception"
23. 1. 2008 22:18
Re: KUP SI AUTO
A pro některé jsi ztělesněné zlo, noční můra a ten, na kterého nikdy nedosáhnou. ;-)
23. 1. 2008 19:54
Re: KUP SI AUTO
Solidní text. Chtěl jsem se zeptat, jestli se najde se někdo, kdo se chytne na tu udičku na konci. Kuklajsi, to byl přece zcela jasný záměr, taková provokace, rudý hadr pro spuštění dalšího krysího vřískotu od věci, který si GTI po tom výkonu výše klidně mohl dovolit..
23. 1. 2008 22:15
Re: KUP SI AUTO
Děkuju, kratší texty ti jdou dobře ;-) :yes:
Avatar - T613
23. 1. 2008 20:08
Re: KUP SI AUTO
Moje řeč! Spousta lidí si představuje pod nadávkami a urážkami konstruktivní kritiku. Jenže to platí v mateřské školce a v hospodě z IV.cenové.
Všechno chce svůj čas, všichni to ví, ale dělají jako by byli první dny v práci, hned po škole, mistři světa. Malost je některým velice blízká. :no:
neregistrovaný "Deception"
23. 1. 2008 22:22
Re: KUP SI AUTO
Zrovna jsem se vrátil z IV. cenové. Velice příjemné posezení, až na ten nehorázný smrad z oblečení, jehož dekontaminace potrvá týden. Natočí ti míru, všichni jsou tak nějak jedna rodina, tedy všichni rovni, nikdo tam nikomu nenadává, že jezdí v VW, je to o respektu.
Tady, tady je to o krysím řevu... Smutné.
23. 1. 2008 22:35
Re: KUP SI AUTO
Velmi trefné... tam by dostal rovnou po kušně a zalez´ by do kotce...
Avatar - da_b0mb
23. 1. 2008 21:00
Re: KUP SI AUTO
Ten zaver je zbytecnej. Takova okata provokace...Uz me to nudi. Akorat to rozpouta diskuzi lidi, kteri se neumeji ovladat a skocej ti na spek. Zapraskaj tim pulku diskuze, ktera se koncernu vubec netyka. Takze za to palec...dolu ;-) AMS: uprimne, pan Zezulka mi taky prilis na pozici moderatora nesedi (ohledne jeho pisemneho projevu nemam vyhrad :yes: ). Jako porad je to teprve v plenkach, takze nechapu urazlive projevy nekterych individuii. Teprve cas ukaze. Jestli AMS chce obstat pred konkurenci, tak jeho uroven pujde urcite nahoru.
neregistrovaný "AleScout"
23. 1. 2008 23:10
Re: KUP SI AUTO
Naprosto s tebou GTI souhlasim. Porad AutoMotoStyl se skutecne povedl. Jde si svou vlastni cestou, je dynamicky, svezi a podle meho nazoru skvele doplnuje Autosalon, nebo AMR. Tesim se na kazdou sudou sobotu, konecne jsem v Ceske televizi nasel porad, ktery mi za ty poplatky opravdu stoji!

Ja panu Zezulkovi fandim a byl jsem mile prekvapen, kdyz jsem ho v testu AMS videl. I kdyz mi automobil Kia Ceed vubec nic nerika, v podani pana Zezulky jsem test zaujate sledoval. Nejen pro server auto.cz (zajimavymi testy, poradem RoadLook i rubrikou MojeAuto), ale i pro porad AMS odvadi opravdu skvelou praci. Presto se, kde jinde nez v diskusi, najdou jedinci, kteri mu jeho schopnosti, jeho praci a jeho zaslouzene uspechy zavidi. Typicky ceska vlastnost.

Fakt me ale pobavily nazory uzivatele "Hory", ktery tady pise o nejvetsich trapnostech a uhobostech poradu AMS a pana Zezulky. Bylo by ale dobre, aby si sam sve nazory jeste pred odeslanim po sobe precetl, pripadne je nechal precist nekomu jinemu, pokud svou trapnost sam nevidi.
Avatar - Hory
24. 1. 2008 03:12
Re: KUP SI AUTO
AlesTDI napsal: "Tesim se na kazdou sudou sobotu, konecne jsem v Ceske televizi nasel porad, ktery mi za ty poplatky opravdu stoji!"

Je mi tě líto, chlape!

Kdyby sis pořádně přečetl názory, co tady lidi píšou, tak bys nemoh napsat * typu, že uživatel Hory píše o největších trapnostech a ubohostech pořadu AMS a pana Zezulky.

Takhle jsem to nenapsal, to už trošku básníš. Jen se mi pořad nelíbí, připadá mi trapnej a osoba pana moderátora mi nesedí...

A kvůli tomu jsem jako špatnej? V době svobody? Tak to si strč svůj názor někam a laskavě respektuj můj. Chápu, že se ti asi líbilo za komančů mít vždy pravdu a každej, kdo nesouhlasil byl hned kapitalistickej póvl, ale člověče prober se, máme tady svobodu názorů!

Jestli tohle nechápeš, tak se odstěhuj do severní Korei, tam tě budou žrát, ty jelítko!
:no:
neregistrovaný "AleScout"
25. 1. 2008 22:03
Re: KUP SI AUTO
Tvuj nazor na porad AMS respektuju, tak me tady neosocuj totalkou.
Tou tvou trapnosti a ubohosti se prezentujes kritikou moderatora predevsim kvuli jeho prizvuku "od nekud z vidlakova", pricemz sam se tady pred zbytkem sveta vychlebujes tvou zpivankovou reci. Uvedom si, ze Ceska televize neni jen pro Prazaky, ty troubo z Vaclavaku.
Avatar - Hory
26. 1. 2008 15:22
Re: KUP SI AUTO
To máš pravdu, nepřijel jsem do Prahy na babetě, jak kdysi řekl Petr Zvěřina z Václaváku... :-!

To je jasný, že ČT nedělá pořady jen z Prahy a vlastně je to i dobře, občas si rád připomenu spisovnou češtinu, kterou pořád na Moravě udržujete. Tak ať vám to vydrží, hodně lidí, co maká v Praze se rychle zkazí...
Avatar - Hory
24. 1. 2008 02:50
Re: KUP SI AUTO
GTI napsal: "No, a do toho další rána, AMS. Dost jsme se tu nakoukali a následně vypsali (mnozí opět vymasturbovali) nad videem, a nyní... velkej svět... televize. A opět, krysí kvikot malých duší, vystrašené reakce ze své vlastní malosti, zhůvěřivá slova, vrhaná ovšem podprahově na svá vlastní zrcadla..."

Člověče, ty by sis moh podat ruku s Jackem Kerouackem, jeho dílo On the road (Na cestě) jako by ti z rukávu vypadlo.

Nebudu ti brát tvůj názor, jak ty bereš mě, to je pod mojí úroveň.

Jestli jsem pochopil tvůj přispěvek dobře, tak negativní názor na AMS a pana Zezulku je automaticky špatnej a automaticky jsem nějakej zamindrákovanej nýmand, kterej nerozumí autům? Tak to mi tě je pak líto a hlavně tvých známých, protože asi musí být vždy jen po tvém!!!
neregistrovaný "Naj"
23. 1. 2008 19:44
Velké zklamání
Podstatně slabší než Autosalon na Primě, o kterém jsem se dosud domníval, že hůře už to nejde. Šílený kameraman, slabý moderátor-celé zaměřeno na tu méně inteligentní část diváků.
Asi nová politika naší veřejnoprávní televize,viz např. nový pořad paní Bubílkové.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hory
24. 1. 2008 02:51
Re: Velké zklamání
Souhlas, je vidět, že je zde více diváků, kteří jsou soudní... :yes:
neregistrovaný "skih"
23. 1. 2008 20:31
AMS je dobrej, par veci
Ja bych rekl, ze AMS je dobrej a ze vsech ceskych poradu se nejvice blizi Top Gearu. Recenze Roadlook jsou vtipny, obcas nejaky meziscenky trochu delsi.
Skoda ze to neni monost stahnout z webu anebo aspon prohlidnout ve vetsim rozliseni jako treba Autoalon.
a moravstine je prece krasna, i kdyz je clovek ze zapadnich cech :-)))
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "skih"
23. 1. 2008 20:33
Re: AMS je dobrej, par veci
jeste jsem zapomnel dodat
pridat na stranku RSS kanal .... jako ma celkem nudne AMR
neregistrovaný "JirkaN"
23. 1. 2008 20:54
Nejde přehrát
Ahoj, mám problém s přehrátím videa. Píše jenom že je připraven ale nic se neděje. Kdyby mi tak mohl někdo poradit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BcM"
23. 1. 2008 23:21
Trapas...
Dobrý den redakce Auto.cz, přestávám sledovat tento web...duvod ... AMS ... ANO ... tak trapně zpracovaný pořad(např. Revoluce u Kie CEED)jsem neviděl ani v podání pana Meruňky a hlavně testovacího jezdce Františka...I když pán redaktor AMS by se v kvalitě testů mohl s panem Františkem měřit... PÁNOVE HRŮZA STRAŠNÁ, pochybuju o solidnosti článků na tomto webu, protože to co převedl pan redaktor...otřesný. Nechci vás hazet do jednoho pytle,ale pořad AMS vám to silně kazí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milap"
24. 1. 2008 00:53
AMS
Co na to říct? Jsem z nového AMS v šoku! Staré dobré AMR mělo úroveň a profesionální redaktory! Trapné scénky které jsem shlédl, do takového pořadu vůbec nepatří!!! Ubírají zbytečně místo informacím, pro které je pořad určen. Chápu, že byla snaha pořad omladit a udělat atraktivnějším, ovšem ne za cenu toho, že poklesne tak hluboko. Přijde mi to, že se snaží vyrobit stejně trapný pořad, jako je Autosalon na Primě s ještě trapnějším panem Merunkou - jestli to takhle půjde dál, odhlašuji TV a přestávám platit poplatky!!!
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Hory
24. 1. 2008 03:14
Re: AMS
Hele souhlasím, ale přece kvůli jednomu trapnýmu pořadu (rozuměj AMS) si nebudeš odhlašovat TV. Vždyť tam je tisíc lepší věcí. Prostě se na tu ohavnost nedívej jako já, nic víc s tím bohužel udělat nejde.
neregistrovaný "Milap"
28. 1. 2008 00:43
Re: AMS
No bylo to myšleno spíše obrazně, i když těch trapností je v TV poslední dobou víc a víc. Zprávy zkouknu na Netu a to mi bohatě stačí :-)
Avatar - Blue Sun
24. 1. 2008 08:23
Re: AMS
Je vidět, že jste AMS vůbec nepochopil. Ten pořad není přednáškou nudných dat, ta se dají přečíst na internetu. Nemyslím si, že nastoupená cesta je špatná. Ostatně, po prvním vysílání to ani nemáme právo odsuzovat.
Kdosi tu volal po pořadu typu TopGear. Ano, můžeme nakoupit zahraniční produkt, který je svým způsobem a provedením stejný, jako AMS. Je vyzrálejší, protože už běží nějaký ten rok. Ale také to není přednáška nudných dat, nýbrž stylový pořad. Proč mají lidé tak rozdílné pohledy na podobné věci? Nedivím se, že u nás podobný pořad chyběl. Také bych se bál, při znalosti názorů lidí, byť i jen začít s něčím ve stylu AMS.
neregistrovaný "Kerrow"
24. 1. 2008 08:45
Re: AMS
prave o to jde, je vyzralejsi protoze se nesnazi zaujmout divaka scenkama, ktery bohuzel tady pusobi pomerne trapne a srazi zbytek poradu. ;-\
neregistrovaný "Michal Polan"
24. 1. 2008 08:57
Re: AMS
TG taky začínal. Jenže tady nikdo nedá novému projektu ani šanci. Ony některé "testy" v TG taky nemají daleko ke komickým scénkám a přesto nad nimi lidi slintají.
neregistrovaný "Milap"
28. 1. 2008 00:35
Re: AMS
Jasně, mně ani tak nejde o nudná data, ale ten "klasický" starý dobrý pořad AMR, tak jak jsem na něj byl zvyklý, vč. sympatických moderátorů - to se o těch současných (AMS) říci nedá. Každému se líbí něco jiného a jen jsem prezentoval svůj názor ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
28. 1. 2008 11:06
Re: AMS
Nekdo ma rad holky, jiny zase... Pouzil jsi trefna slova - klasicky a stary dobry. Presne pro takove divaky je AMR urceno, jenze existuje tu i jina sorta lidi. Ja, ackoliv jsem do aut blazen, nikdy jsem nedodival AMR az do konce, byla to hruuuzna nuda. Pan Beranek je uspavac hadu. Vsechny testy probihaly stylem: "Tady mame prihradku, pod ni dalsi.. a tady za sedadlem jeste jedna.."
Avatar - Hory
28. 1. 2008 21:06
Re: AMS
Beránek v AMR a "uspávač hadů"? Tak to jseš na něj ještě hodně hodnej... Prostě nudnej páprda, kterej zaspal dobu někde v 80. letech a neuměli ho ani pořádně oblíknout. Beránka tak jedině Na Vlachovku!

Byl to hroznej suchar a vyžila! :no:
anonym
29. 1. 2008 10:15
Re: AMS
ty vole, existuje neco co nekritizujes ? >:D
Avatar - Hory
29. 1. 2008 15:51
Re: AMS
No jasný, jsem zastánce Autosalu na Primě, ten v našem éteru nemá konkurenci! :yes:
neregistrovaný "A2"
24. 1. 2008 08:51
Srovnání
Jen k jednomu, se dá AMS, jak už zde někdo trefně poznamenal přirovnat, je jím pořad GO-GO ŠOU, ubohost sama o sobě.
Nejsme zvědaví na výlevy, ale na auta,na informace (technické) o nich..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AUTOSALON TV PRIMA"
24. 1. 2008 10:49
Stanovisko konkurence
Dobrý den ! Rádi bychom se, jako tvůrci AS na PRIMĚ také přidali k této diskuzi. Podle nás byste měli nechat AMS nějaký čas na to, aby se pořad vyprofiloval. Náš názor je ten, že teď spíš než obsahovou stránku řeší AMS výrobní věci. Tzn - kolik dní zabere natáčení, kolik času se musí trávit ve střižně. Ono totiž, pokud začnete něco dělat pravidelně, není to až tak jednoduché, a v televizní profesi už vůbec ne - a z vlastní zkušenosti víme, že než se to usadí a najde se ten správný systém - uběhnou i tři měsíce. AMS se vydala cestou, která není jednoduchá - hodně efektů ve střihu, hodně promluv na kameru, klip-styl sekvence záběrů. To všechno jsou hodiny a hodiny, co se musí odsedět za "kniplem" střižny. A dny a dny které musíte natáčet, za každého počasí, za všech podmínek. Myslíme si, že se AMS zcela logicky, v době existence už dvou motoristických formátů na TV, vydalo touto složitou a pro někoho diskutabilní cestou. A tvůrci sami mohou být překvapeni tím, jak je to náročné. Ale pokud mají chuť a výdrž, věřím, že se jim to podaří, protože nakonec to není o ničem jiném než o poctivé práci. My jim držíme palce, stejně tak jako druhému magazínu na ČT - AMR. A nakonec i dalšímu magazínu, který jste možná ani nezaznamenali a sice AUTO MAG na digitální PUBLIC TV ( teď ho dávají v pátek ve 23.10 - pokud máte možnost podívejte se). Všechny tvůrce totiž známe. Jsme prostě malá zem. Navíc - s přibývajícími digitálními stanicemi bude motoristických formátů taky přibývat a věřím, že si nakonec vyberou i ti nejnáročnější. Za AS Helmut Hesse - režie pořadu
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Dave-lamino
24. 1. 2008 12:47
Re: Stanovisko konkurence
Vauuu super .Proím pana Helmuta Hesse aby až bude pan František ukazovat jak je auto ovladatelné za jízdy. Tak ať prosím jezdí jako pan jezdec a né jako čerstvý držitel řidičského oprávnění .Ty nájezdy do protisměru v běžném silničním provozu nejsou fakt hodné ,,mistra" .... :'-(.
Jinak souhlasím všechno chce svůj čas a odlišnost každého pořadu je na místě .
anonym
24. 1. 2008 13:31
Re: Stanovisko konkurence
Pokusím se mu to předat. Jinak během natáčení je silnice hlídaná v obou směrech - aby nedošlo k nehodě - cca 200 m od plánovaného místa záběru
Avatar - Dave-lamino
24. 1. 2008 13:40
Re: Stanovisko konkurence
Nešlo o to ,že by se něco mohlo stát .To ani nepředpokládám nejste žádní začátečníci .Jen to na obrazovce opravdu působí ,,divně" 8-s >:D
Avatar - Hory
24. 1. 2008 12:58
Re: Stanovisko konkurence
Je krásný, že se zastáváte svých kolegů a popravdě i nečekaný, ale souhlasím s vámi v hodně věcech. AS na Primě je, dle mého názoru, prostě v ČR bezkonkurenční, má spád a dozvím se tam hodně info. To se bohužel o AMS zatím říct nedá.

Samozřejmě, že to je práce, někdy i dřina dělat ať už jakýkoliv pořad, ale předpokládám, že ho dělají profesionálové a určitě ho nedělají zadarmo. Nehledě na to, že já jako řádný plátce poplatků ČT prostě tu kvalitu chci.

Pochopil jsem správně, že se pořad bude zlepšovat "za pochodu" a není tedy perfektně připraven a promyšlen ještě před tím, než se dostane na obrazovku ČT? V tom případě je to smutné a nesvědčí to zrovna o kvalitách naší veřejnoprávní televize. Tachecí na ně, aby se probudili!
neregistrovaný "AUTOSALON TV PRIMA"
24. 1. 2008 13:34
Re: Stanovisko konkurence
Většinou to tak chodí , že určitě není nic natočeno dopředu. My jsme například odevzdali díl AS k sobotnímu vysílání asi před dvěma hodinami.

V případě motoristického formátu se mírně balancuje na hranici "zpravodajství" - (motor show atd.) Výrobní plán je tedy důležitý, ale často se hodně improvizuje.
Avatar - Hory
24. 1. 2008 13:40
Re: Stanovisko konkurence
Tak to si mě nepochopil, tak jsem to nemyslel.

Já myslel, jestli se nový pořad (čti úplná novinka na obrazovce, 1. díl, jak tomu u AMS bylo) může dostat do vysílání, aniž by byla koncepce a celkový "look" pořadu dotažená do konce, prostě není perfektní a bude se zlepšovat a dolaďovat až s dalšími díly. Takhle to opravdu na VEŘEJNOPRÁVNÍ stanici chodí? Dej mi příklad jinýho pořadu, protože to nějak nepobírám, díky.
24. 1. 2008 13:53
Re: Stanovisko konkurence
Břečíš na nesprávném hrobě! Pokud jako řádný plátce poplatků, chceš po ČT tu požadovanou kvalitu, tak s tím něco udělej. Sjednej si třeba schůzku s programovou ředitelkou nebo generálním ředitelem ČT a vysvětli jim, že si takový ubohý pořad na veřejnoprávní televizi nepřeješ. Nebo nabídni své bohaté zkušenosti tvůrcům AMS za účelem zkvalitnění pořadu. Ale hlavně tady už anonymně nevykřikuj ty své hraběcí rady, jako v nějaké vesnické hospodě. Vykřikovat z davu, to umí každý, ale vylézt na pódium a navrhnout řešení daného problému včetně jeho vyřešení, to umí jen velké osobnosti.
neregistrovaný "Kryten."
24. 1. 2008 14:50
Re: Stanovisko konkurence
Mimochodem, pane, ČT za tento pořad NEPLATÍ, je to věcí sponzoringu (stejně jako AS na Primě). Tož tak.
Avatar - Hory
24. 1. 2008 18:24
Re: Stanovisko konkurence
Mimochodem, pane, já platím ČT za to, co tam dávaj, tož si úplňa mimo.
neregistrovaný "Kryten."
24. 1. 2008 21:00
Re: Stanovisko konkurence
Jo tak...no tak pak jo, pane.
Avatar - Hory
24. 1. 2008 18:23
Re: Stanovisko konkurence
Anonymně? Hmm, tak to seš trošku mimo, v čem anonymně?

Tomáš Horák, Praha.
neregistrovaný "Whoever"
24. 1. 2008 13:22
omg
Ani sa mi nexe citat vsetky tie mudre prispevky od majstrov moderatorov, ktori len buzeruju, ale aby dali nejaky konstruktivny navrh, to nie..

Imho, celkom som sa potesil, ked som zbadal roadlook - pekny priklad toho, ako sa da z webu predrat aj do televizie. Vedel som co mam cakat, v akom podani to asi bude - presne tak to dopadlo. Ja si dovolim hodnotit celkom pozitivne, tesi ma, ze to rozbehli vo velkom a dufam, ze aj napriek kritike to este parkrat skusia...

Moj tip: nesnazte sa robit novy format ASM, skuste len rozsirit zauzivany Roadlook ako ho pozname z webu :-) 2 moderatori, obcas nejaky ten humor a hlavne osobity styl
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "moderator"
24. 1. 2008 18:23
Re: omg
"pekny priklad toho, ako sa da z webu predrat aj do televizie" ... ked je ciasi mama programovou riaditelkou Ceskej televizie.... doplnil by som :-!
Avatar - Hory
24. 1. 2008 18:26
Re: omg
A čí máma je programovou ředitelkou, to mě zajímá?
neregistrovaný "Kryten."
24. 1. 2008 20:34
Re: omg
Fričů je spousta, třeba to je shoda jmen...
neregistrovaný "ten co vidi"
24. 1. 2008 14:19
Who is Hory
Hory je *
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hory
24. 1. 2008 18:25
Re: Who is Hory
What is *? :-!
Avatar - Ronault.
24. 1. 2008 22:46
Re: Who is Hory
* tam naskočí, když jde o vulgarismus, takže se tak blbě neptej, ty hňupe :-!
Avatar - Hory
24. 1. 2008 22:56
Re: Who is Hory
A-ha, tak to jo... Tak dík*********************************… :-!
Avatar - Hory
26. 1. 2008 15:29
2. díl
Tak jsem si dneska zhlídnul druhej díl AMS a musím přiznat, že proti dílu prvnímu (tam jsem pana moderátora a celý AMS ohodnotil za 4-dostatečně) je to pořádný krok vpřed.

Už to nebylo tak vtíravý a trapnost už mi taky "chyběla", takže hodnotím za chvalitebně (2).

Popravdě jsem to nečekal a byl jsem příjemně překvapen. Jak se říká méně je někdy více, takže méně rádoby vtipnejch scének z jedničky a bude to OK.

K "petfajndru" jsem se už vyjádřil, takže není důvod, co hanit.

Doufám, že už to do budoucna bude standart a už se tady nebudou objevovat negativní emoce-byl jsem jejich součástí, protože jsem k tomu měl důvod, ten snad už napříště nebude.

"Hošani", neusnout na vavřínech a pořádně makat, třeba si z vás brzo sednu "na zadek" a ještě se budu stydět za minulý vyjádření. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "goodspeed84"
26. 1. 2008 16:28
e?
Nissan "petfajndr"...???
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hory
26. 1. 2008 17:09
Re: e?
Bohužel... Výslovnost je odlišná, ale to nikoho v AMS netrklo... :no:
anonym
27. 1. 2008 13:09
Re: e?
No cekal jsem, ze posadku petfinderu bude tvorit duo Srstka-Kubisova ale nikdo tam nehladal zadneho zatoulaneho pejska ani kocicku, zklamalo mne to :'-(
neregistrovaný "bobr"
26. 1. 2008 17:11
Neskutečné!
Tak uboze připravený pořad o autech to se jen tak nevidí.Myslel jsem si ,že Meruňku už nikdo nepřekoná,ale ten chlapec to ser.. na celé čáře.Jenom řev,cukání obrazem ,auto neukáže a to s tou holkou jak mu ujede .. ubohst!Doufám ,že ho tam dloho nenechají,a nebo zase nějaká protěž?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hory
26. 1. 2008 23:37
Re: Neskutečné!
No, ta holka tam, to nevím... Ženská se má držet vařečky a ne volantu, ještě k tomu byla dost průhledná a k "dokonalosti" jí chyběla jen minisukně...

Tos asi neviděl první díl, bo ten byl přímo úděsnej, teď už to bylo lepší, ale ty ženský si mohly odpustit, to je jako kdyby pořad o líčení uváděl chlap, ale to by asi už ani potom chlap nebyl... (nějaká buzna...)
neregistrovaný "jen něco na okraj"
27. 1. 2008 10:24
Akční fotografie
dost proti smyslu magazínu číslo 2. byly sekvence poskládané s fotografií. cca 5 minut pořadu. Vždycky jsem si myslel, že televize je o kamerách a ne o foťácích. A ty ženský ? Kdyby uměla řídit a alespoň věděla co je to HDI, ESP, diferenciál, pístní kroužek - ale myslím si, že to neví a tak to považuji za urážku, když mi nějaká p... vykládá něco o autech.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hory
27. 1. 2008 15:04
Re: Akční fotografie
Asi tak... Ale na druhou stranu, kolik vidíš v běžným provozu ženských za volantem drahejch aut? Já docela hodně... Bohužel.

Když vidím kravku v X5, jak si neví rady s parkováním, nebo sedí za volantem jak vosa na bonbóně, tak mě to fuckt dostává :'-(

A pak když píchne a ráda by měnila kolo v minisukni, tak to už pak smíchy nemůžu... Jenže von jí vždycky nějakej ten ochotnej trouba pomůže a ušpiní si ruce za ní...

Jen si tak říkám, kolik těch slečen si na to auto opravdu vydělalo, kolik jich má káru od zazobanejch rodičů a kolika to koupil o 30 let starší přítel.

Hold, doba je zlá, měl jsem se narodit jak ženská a měl bych vystaráno. 8-s
anonym
27. 1. 2008 17:27
ams
Hele jako proč ne ams je jiné není to amr či as!!Takže bych jim dal šanci a vtipný scénky mi nevadí naopak v tom je originalita, jsem chlap mám rád auta a mám rád hezký ženský!!!Takže mně se nápad kdy Zezulkovi ujede blondýnka s autem líbil, pobavil a zafungoval,jdete pomalu ale stále kupředu.. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enthusiastic.driver
28. 1. 2008 11:17
Zacatky jsou trnite...
...ale myslim, ze se postupne vyprofilujete a najdete svuj styl, ktery cilova skupina divaku oceni :yes: Verim vam !! Graficky jste o nekolik svetelnych let napred pred konkurenci. Co se tyce humoru a scenek, nejlepsi byly v ranych dobach roadlooku, ted uz je to na me moc. Humor nemusi byt ve scence, staci par vtipnych glos primo pri testu. Kazdopadne, AMS vyplnil mezeru, je jiny nez konkurence a to je hlavni !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bratři"
23. 2. 2008 18:15
Proč ta změna!
Velice rádi jsme s bratrem sledovali staré dobré automotorevue. To co předvádíte nyní je bohužel dost trapné a z pořadu, který poskytoval divákovy zajímavé informace a technická data představovaných strojů bez zbytečného okecávaní a bezcených rádoby vtipných vložek, je nyní nezajímavý pořad, ve kterém se předvádějí možná dobří známí někoho???
Nemyslím si, že to je pouze náš názor, ale zároveň si nemyslím, že se na základě našeho dopisu něco změní, ale každopádně přicházíte o dva věrné diváky.

S pozdravem Tomáš a Petr
Rozbalit vlákno
0