Byl čas vyměnit znak Kimova korporátu,
kvalita jak párky ze strojního separátu.
Protože na klopě mělo křivácký Háčko,
udělal dobře, že zahodil služební sáčko.
To dnes z dělnického skladu od Terky,
vysmátý Vóša fasuje modré montérky.
Brouzdá halou evropské firmy normální,
zlepšila se mu pleť i holky zase prohání.
Přemýšlím co teď s načatým večerem,
Hnůjdaj je pryč, tak se tu moc ožerem.
Vládík je v civilu zase normalní kolega,
škrábe brambory, myje podlahu bez ega.
Hyundai vyrábí kvalitní auta. Nechápu proč Češi pomlouvají kde co. Navíc jedinou svoji automobilku prodali Němcům. Takže co máme? PRD !!!!! Mimochodem Kona patří mezi nejlepší elektromobily.
Dalsi cechacek, ktory ma nervy z toho, ze Hyundai je ozajstna automobika, zatial co Skoda je len montovna nemeckych dielov.
Kona je skutocne vytvorena Hyundaiom, nie ako "cesky" Citygo iV, ktory vznikol nalepenim slepice na e-up!.
Elektrická tiskovka, to tam do novinářů pouštěli proud?
:-) Na Hyundai podle mě nadavaj hlavně skodovkari. Na jinou značku ani nadávat nemůžou, zijou v doměn i, že jejich oktavka je lepší a superb je prémiovka...no ale časy se mění. Na co budou nadávat za pár let? Na dacii?
Nemam. Ja sa na nadutych ceskych hlupakoch bavim.
Chodim aj na nemecke a anglicke servery ale s nicim podobnym ako cechackovske "Kdo si koupí Hjundaje, na dosmrti ku.n. da je." som sa nestretol. Dokonca mi ani nikto nehovoril baco. V inych statoch je zrejme menej primitivov ako v Cesku.
A ty cechackovsky primitiv nemas nic k veci? Tvoj mozocek nezvladne viac, ako si predviedol?
Co uz, na debatu aky je rozdiel medzi iV a e-up ti chybaju vedomosti a inteligencia, tak si aspon vydal zo seba to najlepsie.
Najlepsi elektromobil je Citigo iV. A ukazuje aj obrovsku efektivitu "automobilky" Skoda.
Hyundai musel Konu navrhnut a vyrobit od zakladu, zatial co Skode stacilo nalepit slepicu na e-up!.
Sklidni hormon Pepiku. Toto je sukromny web nie cesky narodny. Ty si tu rovnaky host ako
hocikto iny.
Holt, primitiv si mysli, ze vsetko patri jemu a rad by z cudzieho vyhadzoval.
Bóže, Howník Noszowiczny je horší než Sládovi Republikáni. Howník má zas nějaké demagogické kidy. :D No jo, takových nesmyslů už tady bylo a pak si přečteme o cituji "slabším zájmu" kde opět leda šroubovák v zadku, auto na cihlách a řeči kolem 8-s
Z principu plest si jizni a severni koreu uz je stejny ulet jako davat SK do souvislosti s hyundai . Jsou to dve odlisne kultury i ekonomiky. Opet pripominam jak se Nokia pred par lety smala jihokrejskemu Samsungu a kde je dneska Nokia a kde je dneska Samsung. Kde je huawei a kde je nokia.
Zcela strizlive predpovidam, ze Hjundai nebo jak se to pise evropskym automobilkam poradne zatopi a s ohledem na progres vyvoje to nebude dlouho trvat. Jak rika klasik: smich? ....prejde....
:D:D:D XY dělá pomocnou sílu v kuchyni, že myje podlahu a škrábe kobzole? Hlavně aby nebyl brajgl z podlahy v kobzolích nebo jiná vylomenina, jak to mělo jednou křivé H ve znaku, tak je třeba se míti na pozoru. :'-(:-[]
Přesně tak, koncern VW je skoro celý o vývoji pro VW a Škoda nebo Seat je prostě jen jinak oplechovaný VW. Myslet si, že by Škoda sama vytvořila a uvedla na trh čistě svůj model na svém podvozku a svým motorem je přímo komická naivita. Škoda je prostě montovna s nějakým centrem vývoje, které řeší možná tak kvalitu použité koženky. Hyundai je úplně někde jinde, je to imho krom Toyoty a Hondy nejsilnější automobilka z Asie. Mají svůj vývoj, nemusí se plácat v nějakých podivných aliancích jako třeba Mitsu, Nissan. Za deset let bude Hyundai určovat trendy a ostatní budou jen čumět. A tohle píšu jako člověk, který má rád VW a Hyundai nikdy neměl - jen to prostě takhle vidím. Btw na Hyundai jsem se byl několikrát podívat a třeba Tucson je prostě za ty peníze (610 tisíc za turbobenzín s automatem a 4x4) bezkonkurenční, a to háčko na kapotě bych asi i kvůli nějakýcm ušetřeným 200-300 tisícům oproti konkureni i přežil. Hejterům, kteří se svezli jen v oktávce, u které končí jejich automobilový svět, a vše ostatní je zlo, se musím jen smát...
Kvalita spracovania priserna? Hmmm, ked myslis. Zeby bola o tolko horsia ako tebou spominana skoda. Hyundai vyrobil prvykrat v historii hot hatch a ide na dracku ako teple rozky. Nie zle si myslim. Ostatne modely sa tiez nepredavaju zle.
Netvrdím že Škodovka je nejlepší. Ale rozhodně lepší než hnujdaj už jenom kvůli tý jejich kampaní která na Škodovku tak útočí. A kvalita zpracování jejich aut je pro mně příšerná, i Kiu mám radši... Hnujdaj si to podělal už jenom tím, jak agresivně se chovají (a ještě sou ty auta ošklivý) :-[]
Asi mas problemy s porozumenim textu. Neporovnavam kvalitu Citigo a Kony. Porovnavam ako vznikli, Konu Hyunadai navrhol a vyrobil, Citygo je len kopia VW up!. Alebo Hyundai je autonomna automobilka, Skoda je montovna koncernovych dielov. Aj Oktavia pouziva platformu, motory, prevodovky a vela dalsich dielov od VW. Samozrejme proti vrcholnym Hyundai s 5 litrovym V8, je Oktavka sliapacie auticko. https://www.auto.cz/…ericky-trh-23163
Pre Hyundai je konkurentom VW, nie Skoda. Ta nestiha ani na KIA. Staci porovnat globalne predaje Hyundai, KIA a Skody a je jasne, kto je ten maly sused.
Akonahle sa spomenie H alebo T, ci nebodaj Musk, alebo dokonca EU, tak sa dementi zlietaju ako muchy na ***. Akoby ich niekto z kopy hnoja vidlami nahadzal. Keby aspon islo o obsah clanku.
Karel nic proti ale ma pravdu. Taky Superb iV sa v com odlisuje od Passatu GTE? Ktore prislo na trh ako prve? Rovnako to je aj s Upom a Citigom E + Up bude vypracovany lepsie.
A) Z hloupého výkřiku proti Hyundai sis odvodil příběh o čecháčcích, Škodě a všem okolo. Nikdo o tom nemluvil... to vzešlo z tvé hlavy.
B) Největší kritiku škodovky vídám právě na českých serverech, kde je in kritizovat. V zahraničí jí chválí více. Jak si to mám vyložit vzhledem k tomu co píšeš?
Mathew nic proti, ale pod článkem o hyundai je to další z idi.otů, co tahají škodovku všude. Tak jako jsou primitivní ***i ti tři nahoře, tak tento je stejnej. Souvislost elektrifikace Hyundaie s vývojem citigo? A je snad nějaká novinka, že škoda, seat a vw mají +- stejnou techniku? On to snad někdo neví?
Ó, děkuji za šanci.
Moje příspěvky s elektrifikací Hyundaie nesouvisí. Moje příspěvky v této diskuzi kritizovaly hatery Hyundaie, a potom jednoho slovenskýho trotla. O Hyundai nic.
Od Golfa nahoru je to v cajku. T-Cross a T-Roc je strašně plastový, Polo taky, ale to působí tak nějak "líp". V T-Rocu v základu po slevě u dealera za nějakých 430 tisíc bych ten interiér zkousnul a vlastně mi to auto jako celek přijde úplně v pohodě, pokud bych ale v takovém plasťáku měl sedět v nějaké verzi s 4Motion za mega, tak bych musel být asi na drogách, abych do toho auta šel...
Koncern trochu vice setri. No povedal by som ze setria rapidne, staci sa pozriet na interier pola, T roc, T cross. Zeby toto mal byt interier hodny ceny ktoru zato pytaju? No ja ti neviem. Vw ide hore technologicky ale to kazdy, bohuzial pouzitymi materialmi je to coraz horsie.
Hyundai sice drží, ale kámoš si teď vybíral auta a od první i30ky ustoupil kvůli korozi a opotřebení kusů v bazarech. Nakonec skončil u Golfa. Nepopírám, že od té doby šlo Hyundai nahoru (a koncern trochu více šetří), Jsem upřímně zvědavý na současnou i30ku jako ojetinu.
Dost trapne uhybas. Ale dam ti este jednu sancu: Ako TVOJE prispevky suvisia s elektrifikaciu Hyundaie?
Zatial vyzeras ako paradny hlupak, co si strelil vlastenca.
Suvislost medzi elektromobilmi a Citigo iV, by sa vystopovat dala. Ale ani netusim, ako s elektrifikaciu Hyundaie suvisia tvoje vyblitky. Mozes tu suvislost aspon naznacit?