Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - CICERO
RAV4 PLUG IN, že by ZETTIHO nová kára?
| 20. 11. 2019 19:02
:-! :-! :-! á propos hon na emíše… EURO 7 ´´capre dyjem´´, Grétu beru kyjem... 8-s
Avatar - Zetti
Re: RAV4 PLUG IN, že by ZETTIHO nová kára?
| 20. 11. 2019 19:16
Nic neni nemozne, 300 koni melo i moje evicko X, uvidime. Narozeniny se nezadrzitelne blizi a ja mam rad darky co se nevejdou do kapsy
Avatar - CICERO
Re: Re: RAV4 PLUG IN, že by ZETTIHO nová kára?
| 20. 11. 2019 19:26
a bacha na SQ7 :-[]
Re: Re: Re: RAV4 PLUG IN, že by ZETTIHO nová kára?
| 20. 11. 2019 19:38
Design nechat, me se to libi.
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: RAV4 PLUG IN, že by ZETTIHO nová kára?
| 20. 11. 2019 19:46
Ja to tak neprozivam, i s malym kasparkem se da hrat velke divadlo
Avatar - _Karel_
RAV
| 20. 11. 2019 19:25
Paráda! :yes: Ještě trochu umravnit design karoserie a nebudu tomu mít co vytknout.
Avatar - rokyta.p
:-)
| 20. 11. 2019 20:03
Design je věcí (ne)vkusu, ale jinak docela dobrý :yes: :-!
Avatar - KANKUNEN
To zas bude cena
| 20. 11. 2019 20:25
Máloto, že se to dotuje z peněz pracujících, dotuje se to z běžných aut, tak to ještě zdraží elektriku.
Avatar - WinDiesel
Re: To zas bude cena
| 20. 11. 2019 21:14
Ale ten dobrý pocit že jsi progresivní a v jednom šiku s Klimakterickou Grétou zachraňuješ planetu.
A planeta se nejlépe zachraňuje z paluby jetu, či z paluby hodně výkonné jachty a nakonec i z paluby Tesly S, elektrické Porsche se taky dá započítat :*)
Avatar - Emel
Re: Re: To zas bude cena
| 20. 11. 2019 21:56
Prostorný auto, 300k, stovka 6s... bez ohledu na klima je to zajímavej mix.
Avatar - pradeda777
Re: To zas bude cena
| 21. 11. 2019 08:20
Právě. Když ptáčka chytají....pěkně mu zpívají. Letos se elektřina zdražila o 10%. Příští rok o 12%. Za 10 let...???
Avatar - Zetti
Re: Re: To zas bude cena
| 21. 11. 2019 08:58
Muzes nejak dolozit ze elektrina zdrazila? Ja mam jine onformace. https://www.energie123.cz/…rgie/cena-1-kwh/

I kdyby zdrazila elektrina, tak je tak pulka uctovane ceny

A i kdyby elektrina zdrazila, aktualne je levnejsi nez vloni nebo predloni vzhledem k inflaci a rustu mezd

Znas neco co nezdrazuje?

A i kdyby elektrina zdrazila, hybridy muzou jet na benzin a daleko efektivneji nez na stejny benzin klasicky spalovak

Tohle opakujes stale kolem dokola bez jakehokoliv podkladu pradedo.....
Re: Re: To zas bude cena
| 21. 11. 2019 09:59
Takže v dome svietiš sviečkami a mobil nabíjaš zásadne dynamom? Ja doma miniem viac ako by prevozilo moje druhé auto. Elektrika nezdražuje kvôli EV, ale iným stupidným ECO nariadeniam.
Avatar - Dinar
Na toyotu
| 21. 11. 2019 07:47
slušný interier, bohužel ukrutně asijsko/dětinský design exterieru.
Plug-in hybridní technika, proč ne, toyota dohání, co zaspala, hodnoty zrychlení fajn, jen nikde nečtu, jestli se to zase ve 180 km/h zastaví, ale i tak ok. Jen bych si odpustil u toyoty RAV4 nesmyslná porovnání s X5, tohle auto v této verzi bude u nás zápasit nejspíš s kodiaqem RS, úspěch/neúspěch bude odviset čistě od ceny, pokud bude stát více než ty kodiaqy nebo tiguany v dynamicky porovnatelných verzích, bude to paběrkování.
Re: Na toyotu
| 21. 11. 2019 09:20
Za mě je zas aktuální Rav4 první generace, co vypadá dospěle a důstojně, téměř až offroadově. :yes: Naopak starší mi přišly mířené na ženy, nemluvě o pokulhávajících interiérech.
Avatar - Dinar
Re: Re: Na toyotu
| 21. 11. 2019 10:04
Důstojnost je asi poslední slovo, které by mě u toho designu napadlo, mě to přijde jak poskládané z lega, taková dětská hračka. https://img2.auto.cz/…ull/6037644_.jpg

Interier naopak na toyotu překvapivě dobrý, být ten "televizor" na palubce lépe zakomponovaný nebo tak o 2cm nižší, řekl bych, že je interier výborný.
Avatar - Emel
Re: Re: Na toyotu
| 21. 11. 2019 11:30
Mně se líbilo tohle... a offroad to bylo dost:
https://i.pinimg.com/…025d0cb798b7.jpg
I 5d byla fajn, ale ta 3d byla tehdy top.
Avatar - Hammunasakra
Re: Na toyotu
| 21. 11. 2019 09:55
Toyota s plug-in zaspala tak moc že první Priusy PHEV jezdily v roce 2009 = a samozřejmě Toyota PHEV vyrábí dodnes https://auto-mania.cz/…-plug-in-hybrid/ tohle je mírnej facelift současný generace
Roky před BMW i3 a já nevim čim dalšim

Zdrženlivější postoj Toyoty k plug-inu = je danej z cenovejch důvodů. Narozdíl od hybridů = PHEV cenově moc nevychází = auto musí bejt dražší. Takže cena týhle RAVky = bude možná eště zajímavější než ceník nový Okty :-!

Českej Tyota dodatek https://www.idnes.cz/…223_automoto_fdv
Avatar - Emel
Re: Re: Na toyotu
| 21. 11. 2019 12:57
i3 ale není PHEV....
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Na toyotu
| 21. 11. 2019 13:49
No tak i8 = prostě PŘED ne "Toyota zaspala" jak myslí Dinar

Neměl by tě trápit spíš nesmysl co napsal Dinar než ty malý chybějící kousky v obloučcích 3 = co ti chyběj u mě? :-!
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Na toyotu
| 21. 11. 2019 15:00
Kdyby mi místo i3 dodali i8, tak bych taky nemávnul rukou ;-)

To předtím je složitější. Já to vidím v první řadě tak, že PHEV i EV je něco, co zatím není ekonomicky rentabilní... příliš vysoká cena limituje cílovku a příliš malá cílovka zvyšuje cenu, je to začarovaný kruh. Toyota je mainstream... a jaké PHEV nabízí mainstreamoví konkurenti - Renault, Opel, Volkswagen, Mazda, Ford? (Řečnická otázka, není třeba odpovídat - nikdo nemá nic moc)

Takže pokud to výrobci zatím nenabízeli, tak to (převážně) není tím, že by neuměli nebo zaspali, ale tím, že moc nechtěli. Viz i Toyota - jo, dala PHEV do Priusu jako technologickou vychytávku pro fanoušky, jako imagemaker... ale nikam jinam, což se fakticky rovná "nechceme to prodávat" (viz prodeje Auris vs. Prius)

Se zpřísněním emisní legislativy ale získává SUVko s 300k a 30g/km na atraktivitě. Co na tom, že 30g/km je teoretické číslo, které se od reality bude lišit klidně víc, než bájné emise naftových motorů... prostě je to 30 a limit je 95 a rozdíl dělá nějakých 160t na emisním výpalném.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Na toyotu
| 21. 11. 2019 15:15
Fakt = no tak to já ani náhodou :-)
Napsal sem "..a já nevim čim dalšim" protože ta éra elektřiny tady aspoň z mýho pohledu začala i3 a 8 bylo asi o rok dva pozdějš = ale vůbec nejde o BMW. Šlo o to že Toyota začala o ROKY dřív = tak nějak opak než si Dinar myslí = dřív a PHEV má celou tu dobu má v nabídce

No viz ceny co nasadil koncern = při plánovaný masoVWý výrobě se asi snad dostanou na docela zajímavý ceny = aspoň ty úvodní možná jen lákací ceny oznámený třeba u Škodovky = sou až nečekaně zajímavý

Ty prodeje Auris vs Prius = to pozor to platí pro náš trochu divnej kousek světa = jinak celkově bude spíš prodanejch VÍC Priusů = i když to je narozdíl od "Golfu od Toyoty" dost jiný auto

No smutný že automobilky se na PHEV vrhly HLAVNĚ JEN aby plnily nějaký teoretický emise = jinak ten budoucí flotilovej limit 95 = téměř zvládá i docela velký docela výkonný auto jako je Camry 2.5 litr 160kW. A ty emise nejsou až tak bájný = vim že za psaný hodnoty spotřeby se fakt téměř dá jezdit = teď mluvim obecně nejvíc najezdim s Aurisem hybrid kde by to za psanejch 3,9 kdybych ubral na dynamice kdy moc nešetřim ale snažim se bejt spíš nejrychlejší, tak bych se k těm 4 asi i dostal. To samý Camry = jezdil sem s ní víceméně jen po městě a 5,5 = mikesus umí samozřejmě i za míň :-)

No já sem rozhodně zvědavej na cenu týhle RAVky

To mi připomnělo aktuální losí test = s docela překvapivejma výsledkama
Audi e-tron 60 km/h; RR Evoque 63 km/h; Subaru Forester e-boxer 64 km/h; BMW X7 + Mazda CX-3 + Kamiq TDI + Camry 65 km/h; Scala 68 km/h; DS3 Crossback + Kia e-Soul + Mazda 3 sedan + T-Cross + RAV4 + Corolla + Clio + 208 70 km/h; Tesla Model 3 + BMW 135i 73 km/h a Supra 75 km/h
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na toyotu
| 21. 11. 2019 16:18
S hybridem dejme tomu, jenže u pluginu je to kalkulováno za předpokladu nabíjení ze zásuvky. Tahle RAV 4 má normovanou spotřebu 30g/km = 1,29l / 100, u 300k SUV. Z mýho pohledu je to ekologie na papíře... ale ať si o tom každý myslí co chce, samozřejmě záleží jak to kdo bude používat.

Losí testy slabota - když si vezmu, že jejich "default" vstupní rychlost co čekají že by auta měla dát je 77km/h. Pokud tedy mluvíme o km77
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na toyotu
| 21. 11. 2019 16:39
To ale neni ekologie na papíře = statisticky drtivá většina lidí = najezdí míň než je to co ujedeš na baterku. Samozřejmě když jedeš do Chorvatska = je to už normální hybrid

Jednak nic moc jednak bych tu a tam čekal trochu jiný výsledky = no rozhodně zajímavý
Pozor s tim km77 = tohle je test COTY = může tam bejt třeba i nepatrnej rozdíl v rozestupu kuželů nebo nájezdový rychlosti a..
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na toyotu
| 22. 11. 2019 15:52
Tipnul bych, že kdybys za rok změřil, kolik emisí reálně vyprodukovaly PHEV RAVky, tak by ti vyšlo třeba 90g/km a ne 30... ale třeba se pletu.
Avatar - Emel
Re: Na toyotu
| 21. 11. 2019 11:28
No... taky se mi to moc nelíbí. Z druhý strany - BiTDI mně neláká, tohle bych si představit uměl... jako u všech pluginů, hlavně tehdy, pokud bych fakt využíval auto na dojíždění.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku