Testy
Duster modni auto pred centrem - :no: - to mam jinou predstavu - treba infiniti - ale tohle ruchadlo ani za polovic
Zvlášť při uvážení toho, že Daciím málo klesá zůstatková hodnota. Ale i tak bych spíš volil o něco dražší Vitaru (kde je možnost automatu i AWD v libovolné kombinaci) z důvodu větší předpokládané spolehlivosti a renomé značky (Suzuki nepůsobí tak lowcostově). Na Dusteru je tím nejlepším rozhodně motor 1.3TCe.
ale teda zeby toto zrovna bol nejaky modny kus pred nakupne centrum to ani nahodou... na to je skor C-HR alebo Q2 ci novy cross CX-30 a podobne naslapane kusky... bez ohladu na farebne sedacky je to nadalej klasicky pracant ( za babku ) ktory sa nebude bat ziadneho blata na rozdiel od testera ktory zjavne ( sudiac podla testu ) si asi ani neuvedomil ze netestuje mestske auto ale terenak... za mna slaby test.. nic v zlom..ktory sa zaroven uplne mina aj pointe tohto auta.. 😒 ... ale ako auto fakt ok.. ono za nic nemoze :yes:
Nissan moze zavidiet tu 1.33 ... ani micra ani juke... to uz aj v dácii si clovek kupi silnejsi, moderny motor... ach jo.
AD ta cena VS vybava, Duster kazdym lepsim pohladom na celok prezradi zastaralu platformu, aj preto nema podla mna zmysel vo vysokej vybave... hmotnost vs pasivna bezpecnost je pod priemerom dnes, niekto na to nehladi uznavam. Z pohladu celkovej hodnoty, radsej bezpecnejsie a menej vybavene aut👋crossover. Z pohladu spracovania, materialov v interieri alebo dizajnu, funkcnosti je cene odpovedajuci.
AD ta cena VS vybava, Duster kazdym lepsim pohladom na celok prezradi zastaralu platformu, aj preto nema podla mna zmysel vo vysokej vybave... hmotnost vs pasivna bezpecnost je pod priemerom dnes, niekto na to nehladi uznavam. Z pohladu celkovej hodnoty, radsej bezpecnejsie a menej vybavene aut👋crossover. Z pohladu spracovania, materialov v interieri alebo dizajnu, funkcnosti je cene odpovedajuci.
Dopátrat se na webu Nissanu technických paramatrů je nadlidský úkon, ale DIG-T 117 musí být 1.3, ne?
1.0 vsetko ... je to najsilnejsia verzia lotra
Právě, dneska je litr pro prcky jak zaklínadlo. Za chvíli se snad auta budou dělit na normální tedy litrová. A pak nenormální, tedy s motory nad 1.0 Co naděláme, svět je zlej.
Ono uz je dnes jasne ze Juke tu 1,3 nedostane?
oficialne nie, ale som skeptik kvoli micre... tam som si tiez myslel, ze casom pride... neprisla a nissan mlčí a tvari sa, ze jukemu na 100% staci litrík...
Tak mikra nemela v predesle generaci skoro 200k jednasestku. K certu s tim, vzdyt do mikry ani nenacpali jen tak z legrace V6 z GT-R... 😄
Osobne bych byl hodne prekvapenej kdyby Juke zustal jen na tom litru, zvlast kdyz to auto v nove generaci ma prostorove lip zvladnout obslouzit i rodinu, tak proc to zariznout na nedostatecne 117k jednotce. Podle me tam 1.3 do roku bude, chce to pockat. 😉
Osobne bych byl hodne prekvapenej kdyby Juke zustal jen na tom litru, zvlast kdyz to auto v nove generaci ma prostorove lip zvladnout obslouzit i rodinu, tak proc to zariznout na nedostatecne 117k jednotce. Podle me tam 1.3 do roku bude, chce to pockat. 😉
Zalezi akou optikou na to pozeras... clio ma 1.33 micra by mohla mat tiez... aspon nejaka warm verzia... ale budis, u juke je to tak ako pises, no nissan nerobi casto kroky podla toho co by bolo adekvatne... živorí, uz aj micra doplatila na 3valec, celu dlhu dobu tam bol len 1.0 atmo s 54kw a 0.9tce 66kw... veelmi dlho, kvoli tomu prisla o velke predaje hned v prvych 2 rokoch... neskutocna chyba... teraz tam dali novy liter so 100 a 117k, ale po 2r !
V tom bude něco jiného... až se nebude chtít Nissan trhnout z aliance, která ho zachránila, dostane 1.33 :-!
to si myslim tiez, no oficialne nic nazaznelo a myslim, ze nissan na to ani nemá aby sa odlucil... renault ho zachranil len na chvilu, ideove poskodenie bolo vacsie a ukazalo sa az po case, teraz si to konecne uvedomili, ked sa ostatni japonci za posledne roky prebrali aj v EU prave japonskym pristupom ... na ten nissan za poslednych 15r zabudol
renault nissan je velmi dobry priklad niecoho co sa nemalo spajat, dvoch veci uplne odlisnych... v konstalacii takejto aliancie spatné, jediny kto profitoval bol renault z dlhodobeho hladiska, to ze nissan mozno nespadol na hubu ako profit neratam... nasiel by sa aj niekto iny, nie len renault
renault nissan je velmi dobry priklad niecoho co sa nemalo spajat, dvoch veci uplne odlisnych... v konstalacii takejto aliancie spatné, jediny kto profitoval bol renault z dlhodobeho hladiska, to ze nissan mozno nespadol na hubu ako profit neratam... nasiel by sa aj niekto iny, nie len renault
Meky
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A proč by měl být Duster uvnitř nějak větší než Vitara? Vždyť je to jeden z konkurentů. Zbytek je jen nedůstojné vyzvracení se na rušné ulici.
Tak nevim.... furt je to maly auto s nafouklejma blatnikama, postaveny na platforme staryho clia. I ty dvere jsou snad z malyho sandera. Akcelerace za 10,5 sekundy? Na 1300 kg to je spis 150 osliku nez koni.
Duster TCe 150k je na tom v reálu plus mínus stejně jako Karoq 1.5 TSI 150. http😐/www.zeperfs.com/…uel8085-7380.htm
To abychom tedy začali přepočítávat na oslíky i jinde... 😉
To abychom tedy začali přepočítávat na oslíky i jinde... 😉
Ale jo ja taky nepisu nic o tom ze 1.5 tsi je proti tomu střela...
Kdyz teda pominu ze kde kdo pise ze ta 1.5 tsi je lenoch, tak je stejne v o cca 150kg tezsim karoqu na stovce skoro o pul sekundy lip.
Ja mel kdysi a je to uz hodne let 150osliku v A4. Ta ma skoro na kilo presne jak duster.
http😐/www.zeperfs.com/…/duel8085-37.htm
Kdyz teda pominu ze kde kdo pise ze ta 1.5 tsi je lenoch, tak je stejne v o cca 150kg tezsim karoqu na stovce skoro o pul sekundy lip.
Ja mel kdysi a je to uz hodne let 150osliku v A4. Ta ma skoro na kilo presne jak duster.
http😐/www.zeperfs.com/…/duel8085-37.htm
porovnavas neporovnatelne... duster je vyssi + krabicoidnejsi, plni uplne ine emisne normy... na 1.3ku su to slusne vykony
Odpor vzduchu při 0-100km není zas tak podstatný. Je fakt, že vzhledem k nízké váze Dusteru (pokud tedy je ta váha reálná) to není nic moc.
Jasny, nechtel jsem tady rozebirat jak by mel duster jezdit a na co je urcenej. Jen jsem čekal vic od 150 koni v 1300kg tezkym aute. Nic vic. 20 let stary stejne tezky auto s motorem ktery ma horsi parametry je o dost zivejsi.
Ty jednotlive pruzne zrychleni jsou na pevne kvalty tam hraje roli zprevodovani.
A nemuzu si pomoc ale pokud se podivam na jen o 3 kila lehci scalu😒br />
http😐/www.zeperfs.com/…uel8085-7929.htm
Ty jednotlive pruzne zrychleni jsou na pevne kvalty tam hraje roli zprevodovani.
A nemuzu si pomoc ale pokud se podivam na jen o 3 kila lehci scalu😒br />
http😐/www.zeperfs.com/…uel8085-7929.htm
cakal som, ze sa vyhovoris na prevodovku... porovnavas dve konkretne auta, tak aj s prevodovkou aku mali láskavo... to, ze mala audi len 5kvalt smola, ide o celok a dacia ma tak lepsie pruzne zrychlenie na kvalty a aj celkovo 60-100 a 80-120 teda to co realne pouzivas... nie 0-100 (v preklade ide ta dacia ovela lepsie nez naznacuje udaj 0-100)
Hovorit u Dusteru o akceleraci mi prijde ponekud mimo misu. To neni zavodni auto, ale auto-krabice na ceske vymoly, kde 100 Kmh je uz moc vysoka rychlost ten wagen ukocirovat mezi dirami. Jestli zrychli na kilo za 10s nebo 15s je zcela nepodstatne. Motor 1.33 je dusteru odpovidajici vykonem, ale ne objemem. Jenze to bychom se dostali k diskuzi o tom, proc uz neni 1.6 a je 1.33 namisto ni a to nechci.
Přidám taky svoj názor..😊
doma mám Prestige 1.6/84kW, měl jsem Dokkera 1.6/75kW a je zvláštní, jak byly motory rozdílné.. Duster při "závodu" s Dokkerem totálně nestíhal, ta 1.6 v Dusteru je a byla fakt mrtvá (2x reklamace na výkon motoru, 2x uznáno).
Ale k té 150k variantě.. jezdil jsem pár desítek kilometrů a muj poznatek, jako.. hýbe se to. Ale chybí mi nějaká dravost, přijde mi to zrychlení takové mdlé, nic se neděje a máš tam stopade, OK.. Kupovat ten motor je blbost. Radši bych z ruského trhu benzinový 2.0 + klasickej automat. 😁
doma mám Prestige 1.6/84kW, měl jsem Dokkera 1.6/75kW a je zvláštní, jak byly motory rozdílné.. Duster při "závodu" s Dokkerem totálně nestíhal, ta 1.6 v Dusteru je a byla fakt mrtvá (2x reklamace na výkon motoru, 2x uznáno).
Ale k té 150k variantě.. jezdil jsem pár desítek kilometrů a muj poznatek, jako.. hýbe se to. Ale chybí mi nějaká dravost, přijde mi to zrychlení takové mdlé, nic se neděje a máš tam stopade, OK.. Kupovat ten motor je blbost. Radši bych z ruského trhu benzinový 2.0 + klasickej automat. 😁
nuž si zvyknuty na chut po otackach z atmosfery... to u turba nedostanes bezne, tam dostanes ine veci...
k tomu vykonu dokky mal este klasicku 1.6 8V myslim, alebo nie ? duster vazi 1300 kg a dokky tak 1100 ... tie 84kw su od nissanu a su vyborne, asi si mal nejaky sahly kus... mozno ta hmotnost dusteru... mne sa v dokkeri lubila aj 1.5dci tiez isla vyborne na udavane parametre
k tomu vykonu dokky mal este klasicku 1.6 8V myslim, alebo nie ? duster vazi 1300 kg a dokky tak 1100 ... tie 84kw su od nissanu a su vyborne, asi si mal nejaky sahly kus... mozno ta hmotnost dusteru... mne sa v dokkeri lubila aj 1.5dci tiez isla vyborne na udavane parametre
beneu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
benetn
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
teneoo
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
beneti
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
penetv
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
benime
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Na druhou stranu částečně souhlasím s autorem, že za cenu blížící se půl milionu mi Dacia až takový smysl nedává, byť si ji obhájí.
Ze zvědavosti, jestli jsem měl Velvet v ceně nebo ne, jsem koukl na konfigurátor Škody - fíha, za dva roky je cena mé specifikace Kodiaqu +75t, to teda není zrovna málo. A jestli všude slibují po novým roce další nárůsty cen... 😒
Lidem dávají smysl různý věci, někdo zase může kroutit hlavou nad mými volbami.
Ty prosklené šíbry/panoramy jsou (pro mě nepochopitelně) hrozně populární, má to už dokonce i většina nových 911ek, teda kromě GT3../GT2.., tam to naštěstí nejde dát.
Anebo se věnuje těm blbinkám.