Po modelech Turbo a Turbo S ukázalo Porsche i základní model Taycan 4S, který nabídne akceleraci z 0 na 100 km/h během 4 sekund a jeho dojezd může dosahovat až 463 km.
Do května na reálné auto se dá počkat. Ten plastový krám co tady obhajuješ měl dodací lhůty ,které se počítaly ne v měsících ,ale rocích. A to jsi ještě musel poslat tučnou zálohu do v podstatě neexistující firmy. Porsche je dobře fungující automobilka se servisní sítí. Což Tesla není. ;-\
A teď mě ztýrej.
Počkat se dá to je pravda.Jen je rozdíl čekat na auto několik měsíců od prestižní automobilky a něco jiného čekat na auto několik let od začínající manufaktury.
Zkus se vcítit do role kupce a sedni si do Porsche a Tesly . A pak se svobodně rozhodní zač dáš své peníze.
Jen bys mel vedet, ze lidi cekali na M3, coz je jina trida nez Taycan.
A cekali na nej z toho duvodu, ze to je naprosto bezkonkurenci elektromobil (dodnes). A sice kombinaci dynamiky, dojezdu a ceny.
Narozdil od Taycanu. Ano marketingova oddeleni Nemcu pracuji dobre. A ty jsi presvedceny, ze Porsche je über auto.
Realita je ale takova, ze Model S a Taycan jsou srovnatelna auta a neda se rict, ze Taycan je lepsi.
Ten interier Modelu S uz taky neni zas takova tragedie.. Ty jsi v nem sedel? Po FL? A v Taycanu? Asi ne, vid.
https://electrek.co/2019/10/11/tesla-updates-model-s-cream-interior/amp/
tak z carrery je dnes uz monstrum ale mensi lahsi cayman ba mal byt este tym skutocnym sikovnym porsche akym bola kedysi carrera ... takze za mna ked porsche tak cayman by som dnes chcel najskor :yes:https://img2.auto.cz/…ull/5771336_.jpg:yes: