Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche v Los Angeles vystavilo nejlevnější Taycan 4S, známe i jeho českou cenu

Ondřej Mára
Diskuze (14)

Po modelech Turbo a Turbo S ukázalo Porsche i základní model Taycan 4S, který nabídne akceleraci z 0 na 100 km/h během 4 sekund a jeho dojezd může dosahovat až 463 km.

Po působivých modelech Turbo a Turbo S vystavilo Porsche na právě probíhajícím autosalonu v Los Angeles i základní model 4S, který stále nabízí velice působivé parametry. Navíc bude k dostání ve dvou konfiguracích, díky čemuž nabídne dojezd na jedno nabití od 407 po 463 kilometrů.

Základní Taycan 4S s menší Performance Battery o kapacitě 79.2 kWh nabídne maximální výkon 390 kW (530 k), dojezd až 407 km na jedno nabití a maximální nabíjecí výkon 225 kW. Taycan 4S s dvoupodlažní Performance Battery Plus o kapacitě 93.4 kWh nabídne 420 kW (571 k), maximální dojezd 463 km a maximální nabíjecí výkon 270 kW.

Oba modely však mají shodnou akceleraci z 0 na 100 km/h za rovné 4 sekundy a oba mohou dosáhnout maximální rychlosti 250 km/h.

Stejně jako Taycan Turbo a Turbo S by však i základní verze 4S měla nabídnout dechberoucí akceleraci, trakci sportovního vozu a vynikající nepřetržitě dostupný přísun výkon. Elektromotor u zadní nápravy je sice o rovných 80 mm menší než elektromotory u verzí Turbo a Turbo S, nicméně u elektromotorů na přední nápravě ani dvoustupňové převodovky u zadní nápravy se nic nezměnilo.

 I verze 4S by tak měla nabídnout prakticky stejné jízdní a technické charakteristiky, jako jeho výkonnější sourozenci. Změny se nedotkly ani inteligentního nabíjecího managementu a karoserie s koeficientem odporu vzduchu 0.22 Cd, což by mělo Taycanu zaručit nižší spotřebu a lepší dojezd..

Podvozku samozřejmě nechybí vzduchové odpružení s tříkomorovou technologií, včetně systému PASM (Porsche Active Suspension Management) a dostupný je i inteligentní systém Porsche 4D Chassis Control. S efektivním zpomalením pak pomáhají šestipístkové červeně lakované hliníkové brzdiče vpředu a čtyřpístkové hliníkové brzdivě vzadu. Přední se zakusují do ventilovaných kotoučů o průměru 360 mm, zatímco zadní do kotoučů o průměru 358 mm.

Video se připravuje ...

Porsche Taycan 4S je možné objednat i v Česku, kde jeho cena začíná od 2.890.000 Kč. Pokud ale zatoužíte po vyšším výkonu a delším dojezdu, budete si muset připlatit dalších 177.670 Kč.

Ondřej Mára
Diskuze (14)

Doporučujeme

24. 11. 2019 21:20
Re: Pche...
No je asi pravda, ze 911 vyrostla.

Cetl jsem nazory par nadsencu, kteri si kupuji oldtimery Porsche kvuli mensim rozmerum, ze je lepsi na uzke okresky..

https://m.sunshinecoastdaily.com.au/…nd-2017/3180000/
Avatar - speedfred
24. 11. 2019 15:28
Re: Pche...
Carrera je monštrum? Že ty si v tom ešte ani nesedel a už vôbec ani nejazdil.
Cayman je tiež parádny, ale keď už by som mohol tak GT4.
23. 11. 2019 11:08
Re: Problemy s nabehem vyroby
Kdyz myslis :-)

Jen bys mel vedet, ze lidi cekali na M3, coz je jina trida nez Taycan.
A cekali na nej z toho duvodu, ze to je naprosto bezkonkurenci elektromobil (dodnes). A sice kombinaci dynamiky, dojezdu a ceny.

Narozdil od Taycanu. Ano marketingova oddeleni Nemcu pracuji dobre. A ty jsi presvedceny, ze Porsche je über auto.
Realita je ale takova, ze Model S a Taycan jsou srovnatelna auta a neda se rict, ze Taycan je lepsi.

Ten interier Modelu S uz taky neni zas takova tragedie.. Ty jsi v nem sedel? Po FL? A v Taycanu? Asi ne, vid.
https://electrek.co/…am-interior/amp/
22. 11. 2019 23:58
Re: Problemy s nabehem vyroby
Počkat se dá to je pravda.Jen je rozdíl čekat na auto několik měsíců od prestižní automobilky a něco jiného čekat na auto několik let od začínající manufaktury.
Zkus se vcítit do role kupce a sedni si do Porsche a Tesly . A pak se svobodně rozhodní zač dáš své peníze.
Avatar - 3_diamanty
22. 11. 2019 19:42
Re: Pche...
tak z carrery je dnes uz monstrum ale mensi lahsi cayman ba mal byt este tym skutocnym sikovnym porsche akym bola kedysi carrera ... takze za mna ked porsche tak cayman by som dnes chcel najskor :yes: https://img2.auto.cz/…ull/5771336_.jpg :yes: