Cupru Atecu už dobře známe, speciální limitovaná edice je ale ženevská novinka. Kromě toho se naše novinářská skupinka podívala taky do kanceláře šéfa cupry. A ještě někam.
Hlavně bych se pana šéfa zeptal, proč už nedělají Leona Cupru s manuální převodovkou a proč tři pedály a pořádnou řadicí páku alespoň alternativně nedostala taky Cupra Ateca!!! :-(:no::no::no:
Nic novyho bych od toho neocekaval. Mam pocit, ze podvozkova platforma bude opet MQB, takze tam nic jinyho nevymysli. Motor stejny 2.0 TSI. Novy bude hybrid, ale koho to u cupry zajima? Mozna tam daji v zakladu ty odklony na predku, ty jsou fajn, to funguje. Ale co je stoprocentni, tak to auto bude jeste drazsi nez dnesni Leon cupra. Tipnul bych si, ze zacnou nekde u 900 000 tisic. To uz bych vzal radsi TypeR.
Jsem docela zvědavý, jestli generace čtyři, už pod samostatnou značkou přinese Leona Cupru s nějakým zásadním posunem - vylepšěním. Jinak marně i jako příznivec Seatu hledám důvod, proč si připlatit a tak trochu mě mrzí, že se z toho asi stane podobný marketingový blábol jako u Škodovky pseudosportovní RS, kdy si hraji na něco, co nejsem a blbci to kupují. Zatím jsem zaznamenal pouze výrazný růst ceny, úpravu odklonů přední nápravy a estetické blbůstky jako čtyři laufy nebo volant potažený Alcantarou.