Cupru Atecu už dobře známe, speciální limitovaná edice je ale ženevská novinka. Kromě toho se naše novinářská skupinka podívala taky do kanceláře šéfa cupry. A ještě někam.
Jsem docela zvědavý, jestli generace čtyři, už pod samostatnou značkou přinese Leona Cupru s nějakým zásadním posunem - vylepšěním. Jinak marně i jako příznivec Seatu hledám důvod, proč si připlatit a tak trochu mě mrzí, že se z toho asi stane podobný marketingový blábol jako u Škodovky pseudosportovní RS, kdy si hraji na něco, co nejsem a blbci to kupují. Zatím jsem zaznamenal pouze výrazný růst ceny, úpravu odklonů přední nápravy a estetické blbůstky jako čtyři laufy nebo volant potažený Alcantarou.
Nic novyho bych od toho neocekaval. Mam pocit, ze podvozkova platforma bude opet MQB, takze tam nic jinyho nevymysli. Motor stejny 2.0 TSI. Novy bude hybrid, ale koho to u cupry zajima? Mozna tam daji v zakladu ty odklony na predku, ty jsou fajn, to funguje. Ale co je stoprocentni, tak to auto bude jeste drazsi nez dnesni Leon cupra. Tipnul bych si, ze zacnou nekde u 900 000 tisic. To uz bych vzal radsi TypeR.
Hlavně bych se pana šéfa zeptal, proč už nedělají Leona Cupru s manuální převodovkou a proč tři pedály a pořádnou řadicí páku alespoň alternativně nedostala taky Cupra Ateca!!! :-(:no::no::no: