Opel/Vauxhall představil novou generaci populárního modelu Corsa teprve v červnu, někteří zástupci automobilky přesto již nyní spekulují o podobě nástupce.
jsou ekonomický, a ukazuje se že i ekologický, nesmysl, se současnými technologiemi je to slepá cesta. Hybridy jsou ekologický podfuk. Správný směr je Hydrogenium.
Jsou to blbečkovský pindy (jeho, ne tvoje). Právě jsem četl rozhovor se šéfem Peugeotu a má výrazně racionálnější názor. Keců "Za dva roky budeme..." už tu bylo až až.
Takže do šesti let skoro všechna dnešní supermini skončí a nahradí je čisté elektromobily, přesto, že se ani neblížíme potřebné úrovni infrastruktury, konkurenceschopným cenám bez dotací a důstojnému dojezdu.
Já snad začnu tahle marketingová moudra a vizionářské předpovědi zoufalců z řad automobilek sbírat, aby bylo možné pak jednu po druhé vyhodnotit.
Taky si myslím, protože pokud by Corsa za 5 byla jen čistě elektrická, nikdo by jí nekupoval - by la by příliš drahá. Takže ať si jde pan manažer vypláchnout ústa a zkusí to znovu ;-)
"Největším problémem v masovějším malých městských mini je prý podle Normana chybějící infrastruktura k nabíjení – především pro lidi v bytech. Jakmile se ale tento problém podaří vyřešit, Norman věří, že věci naberou rychlý spád." Co spád, to bude takovej hukot, až jednou v noci jeden elektroautomobil, v řadě dalších mnoha současně nabíjených, zaplane na sídlišti jasným plamenem a od něj pak další, nedejbóže. No jdu zakládat firmu na ty dohašovací kontajnery, zájemci na podílnictví ve firmě, hlaste se prosím přes SZ, jistý zisk zaručen ;-)
"Jakmile se ale tento problém podaří vyřešit, Norman věří..."
Jakmile se podaří vyřešit problém teleportace, jakmile se podaří vyřešit problém perpeta mobile, jakmile se podaří vyřešit všechny problémy světa, atd. Víra je slepá.
Hele, elektrikari, vidite svou budoucnost ve zpravach o cng?
Vlada prijala jednomyslne usneseni o podpore vozidel pohanenych alternativnimi palivy, z tech siroce dostupnych lpg a cng... a nekolik dni na to zdvojnasibila spotrebni dan na cng!
Mnohé z toho, o čom dnes niektorí básnia, leží niekde v šuplíku a čaká na svoj čas, kým na tom niekto bude môcť získať peniaze a moc. Nikola Tesla nezomrel len tak pre nič-za nič. A nebol žiaľ sám.
V tom máš úplnú pravdu. Ale vzhľadom na to, ako euroúradníci tlačia na pílu, by som nedal ruku do ohňa za to, že k tomu nepríde. Ak "ekologicky" znevýhodnia spaľovacie motory voči elektrickým, nič iné ti nezostane, ako jazdiť na elektrinu alebo vlakom. A výrobcovia nebudú mať inú možnosť, ako vyrábať autá, ktoré sa budú rentovať. Aj keď budú musieť byť elektrické.
„V roce 2025 už nebude nikdo vyrábět benzínové nebo naftové motory.“
Ja som trochu opatrnejší a hovorím, že v roku 2025 bude mať aspoň polovica nových áut predaných v EÚ nejaký typ elektropohonu - buď to teda budú hybridy alebo čisté elektromobily.
Teraz tomu ľudia ešte nechcú veriť, ale boom elektromobilov bude ako snehová lavína. Veľké firmy sa zobudili spolu investujú desiatky a desiatky miliárd eúr do tejto novej technológie. A vynaložená práca a peniaze sa skôr či neskôr musia niekde prejaviť.
Nakoniec veľké firmy zistia, že na elektromobiloch sa dajú - vďaka jednoduchšej výrobe - zarábať peniaze ľahšie a jednoduchšie ako na spaľovákoch.