Novinky
Dopravní omezení na dálnici D1 pro letošek skončila. Na kamiony teď čeká zákaz předjíždění
17 komentářů
Naložím Ti.
Pamatuješ, jak jsem tady vedl debatu o tom, jak nacisti a jiný totaliťáci jsou v tomhle lepš?
Není to ale nutně systémem. Žjeme v nemocné době.
Toto je o dálnici D1 v prvopočátcích. Ta poslední slova Tě švihnou jako bič. 😄
"Po Mnichovské dohodě a ztrátě pohraničního území bylo nutné plány přepracovat, protože změna poměrů si vynutila i rychlou relokaci všech významných center a vztahů. Nový návrh trasy Praha – Jihlava a okruhu kolem Prahy byl Zemským úřadem v Praze připraven v rekordním čase dvanácti dnů. 5. listopadu 1938 bylo rozhodnuto o vypracování detailních projektů silniční magistrály Praha – Jihlava – Brno – Zlín – slovenská hranice. 13. ledna 1939 byl projekt hotov a schválen. O týden později začala stavba (kácením lesa) na úseku Zástřizly – Lužná, v květnu pak na úseku Praha – Humpolec. S dostavbou celé třísetkilometrové dálnice se počítalo během neuvěřitelných čtyř let"
To je co :-!
Pamatuješ, jak jsem tady vedl debatu o tom, jak nacisti a jiný totaliťáci jsou v tomhle lepš?
Není to ale nutně systémem. Žjeme v nemocné době.
Toto je o dálnici D1 v prvopočátcích. Ta poslední slova Tě švihnou jako bič. 😄
"Po Mnichovské dohodě a ztrátě pohraničního území bylo nutné plány přepracovat, protože změna poměrů si vynutila i rychlou relokaci všech významných center a vztahů. Nový návrh trasy Praha – Jihlava a okruhu kolem Prahy byl Zemským úřadem v Praze připraven v rekordním čase dvanácti dnů. 5. listopadu 1938 bylo rozhodnuto o vypracování detailních projektů silniční magistrály Praha – Jihlava – Brno – Zlín – slovenská hranice. 13. ledna 1939 byl projekt hotov a schválen. O týden později začala stavba (kácením lesa) na úseku Zástřizly – Lužná, v květnu pak na úseku Praha – Humpolec. S dostavbou celé třísetkilometrové dálnice se počítalo během neuvěřitelných čtyř let"
To je co :-!
"Příští rok by měli být stavbaři na sedmi částech dálnice měřících dohromady 71 kilometrů"
Vede to banda zdegenerovaných imbecilů. Jeden rok zavřou na půl roku dálnici, aby opravili povrch (jsou země, kde udělají za noc kilometr), a příští rok zavřou tentýž úsek znovu, aby tam vyměnili svodidla.
Na dálnici Brno-Břeclav pracují u svodidel pravidelně na úseku sotva 200m, ale zavřou rovnou na půl roku 7km. Přece se nebudou se značením posouvat.
Kua jakej já mám vztek na tu bandu a na ten systém, kde se musí vyčerpat rozpočet stůj co stůj, i za cenu nesmyslných nepotřebných oprav. V něčem jsem špičkoví a v něčem jsme rozvojová země.
Vede to banda zdegenerovaných imbecilů. Jeden rok zavřou na půl roku dálnici, aby opravili povrch (jsou země, kde udělají za noc kilometr), a příští rok zavřou tentýž úsek znovu, aby tam vyměnili svodidla.
Na dálnici Brno-Břeclav pracují u svodidel pravidelně na úseku sotva 200m, ale zavřou rovnou na půl roku 7km. Přece se nebudou se značením posouvat.
Kua jakej já mám vztek na tu bandu a na ten systém, kde se musí vyčerpat rozpočet stůj co stůj, i za cenu nesmyslných nepotřebných oprav. V něčem jsem špičkoví a v něčem jsme rozvojová země.
Slez z kozla vole a začni žít.
Máš to za 5 12.
Nebo na víc nemáš? Prochcaný parkoviště, smradlavá kabina, parohy a dluhy?
Seber se.
Máš to za 5 12.
Nebo na víc nemáš? Prochcaný parkoviště, smradlavá kabina, parohy a dluhy?
Seber se.
Ne, tak píšou tam, že to bude za zhoršených podmínek a to si myslím, že 115 je cajk. Lepší než záplošák s Rumunem vedle sebe 5 kiláků.
Ale pokud se těšíš, jak ti to bude trvat, tak jsi samozřejmě hovado.
Ale pokud se těšíš, jak ti to bude trvat, tak jsi samozřejmě hovado.
To by Vám šlo, místo udržování té rádoby dálnice dáte zákazy co nic neřeší, pokud bude cesta stát za prd tak se vlevo plechovkáři pozabíjejí... :no:
Podobne jako ceska D1 se rekonsruuje nemecka dalnice A3 (https😐/cs.wikipedia.org/…3_(N%C4%9Bmecko)), akorat nemci zvetsuji kapacitu ze soucasnych 2+2 na 3+3 a v nekterych usecich (Frankfurt, Spessart) na 4+4. Jde jim to o poznani svizneji nez v CR a taky museji prekonavat kopce a udoli. Navic A3 je nasobne delsi nez D1.
beneti
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To je jedna věc a dělají to i jinde (svodidla, povrch, pak most, viz. D7 pár let zpět), ale ok, člověk by to snad i přežil, jak už je z toho rezignovanej. Ale když je to za rok samá díra, mostní spáry jsou ÚVP (úplně v pr...), napojení jednotlivých úseků příšerné a zvedá se do vln několik centimetrů vysokých (D11 např. nyní), to je fakt na palici. Ale když Ministerstvo dopravy vedou opravdoví nekecači a makači, kteří za 6 let podělají tendr na mýto 2x, staví dálnice ve stylu zahrneme do toho rekonstrukci, to je jak nová dálnice... Ale tak co chtít od vlády kterou vede jelito, co by bez dotací krachlo a s nejvyššími příjmy stát dovede do stavu, že bude prodávat hmotné rezervy a zadržovat lidem přeplatky daní o polovinu déle, aby to aspoň na oko zaplácl.
Hitlerovy dálnice rozšířili a zrekonstruovali před pár lety
nebyly v horším stavu než stará dobrá D1
nebyly v horším stavu než stará dobrá D1
Už se těším, až budu ten vláček kamionů předjíždět, to bude trvat.
Do kopce jedu se svým HTP pouze 115 km/h a rozhodně se nebudu omezovat ve vláčku kamionů jedoucím i pod 80 km/h.
Zdejší čtenáře by asi uspokojilo, kdyby do levého pruhu nesměla auta, co jedou méně než 130.
Taky nechci vidět, jak to bude v okamžiku, kde se zase bude moci předjíždět.
Do kopce jedu se svým HTP pouze 115 km/h a rozhodně se nebudu omezovat ve vláčku kamionů jedoucím i pod 80 km/h.
Zdejší čtenáře by asi uspokojilo, kdyby do levého pruhu nesměla auta, co jedou méně než 130.
Taky nechci vidět, jak to bude v okamžiku, kde se zase bude moci předjíždět.
Je to malý krůček, ale světlo na konci tunelu je.
Dlouhodobým cílem a jediným stavem, se kterým budu spokojen, budou ale pouze koncentráky pro kamioňáky!