Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Evropské Auto roku 2020 zná své finalisty. Vyhraje Taycan, Clio, Model 3, nebo někdo jiný?

37 komentářů

Anonym
Loňský vítěz, elektrojaguár, je takovej propadák, že táhne k zemi celou značku. :no:
Dokonce i koncern Tata je díky investicím do tohoto obrovského zklamání v největší ztrátě v historii.
Možná to bude "Auto roku" s nejnižším prodejem v historii. Myslím že je tam betl s nějakám NSU nebo čím. Ale to byly jiné roky a prodeje....
Škoda, že se za 100 bykupců nepočítá aspoň jako jeden kupec. To by byl trhák! :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
podla mna je to aj preto lebo zakaznik jaguaru proste nepojde do elektra ... a ked uz chce elektro tak zase nekupi jaguara ale skor nieco na styl leafu alebo zoe a pod... a to je presne to co sme tu uz viaceri pisali.... ze tieto luxusnejsie znacky na to elektro este raz dojedu .. a uz sa to tu a tam aj deje... vid prave znacka jaguar ...
Arese
Na značce podle mého názoru ani moc nezáleží, prostě elektrovehykly (kromě pár elektrofanatiků) nikdo rozumný nechce! 😄
Avatar - xxc
xxc
Coby nikto nechcel, kto zije naplno, nebude cakat 10 km, kym sa mu zahreje motor a moze si uzivat jazdu 😄 Hlavne na kratkych jazdach po meste.
Arese
Jasně, ale pak musí kromě městského elektroautíčka vlastnit ještě jedno pořádná rodinné auto. Je to ekologické? 😉
Avatar - xxc
xxc
nie je, elektromobily nie su o ekologii 😄
Arese
A o čem tedy? 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
O hov*ně 😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tak to je naprosto unikátní směs blábolů. Kdo žije naplno, ten si může užívat jízdu hlavně při krátkých jízdách po městě. 😁 😁 😁
http😐/youtu.be/ewjkrWmo73A?t=14
Avatar - xxc
xxc
S elektromobilom asi moze, ide to hned za plynom, tie vykonnejsie maju dostatocny vykon a motor sa nemusi zahrievat. Skuste si kluckovat v rannej kolone so studenym dieselom 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
Za to u nabíječky si počkáš podstatně déle a pokud nechceš jezdit jen kolem komína, aby jsi to doma nabil ze zásuvky, tak stejně budeš mít na delší trasy normální auto. Ať žije ekologie.

Ty sedneš do auta a šlapeš podlahu? Neznám moc lidí, co by museli šlapat podlahu, jakmile sednou do auta, respektive i když jedou v autě se zahřátým motorem, proč by to v provozu dělali? pokud nepotřebují předjet.
Trochu se to pak vymyká tvé představě šlapat na to od samého začátku, Tesla neujela ani kolo, aby "neuvařila" baterky.
Avatar - xxc
xxc
Ale to je o tych, co maju Jaguare a kupili by ipace. Urcite maju doma aj ine auto.
A ja mam z domu rovno vyjazd na dialnicu, cize mohol by som slapat podlahu, ale neslapem, lebo nie je zahriaty motor. To by mohol elektromobil riesit.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Snad tentokrát budou poctivě vybírat nejlepší auto, nikoli politicky korektní.
Avatar - iudex
iudex
A možno by tu prienik medzi "politicky korektným" a "dobrým" mohol byť. Čo tak Porsche? 😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Porsche je poněkud drahé aby mohlo být korektní 😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ať jsem korektní i já - pro mě za mě i ta T3 - ale jen, pokud je opravdu nejlepší, ne "za zásluhy".
Přijdou mi ti finalisti jako podivná směska. Nějak při pohledu na ně necítím žádnou radost, jaký parádní auta vznikly. I když by mi to Porsche určitě vyrazilo dech a určitě je vycizelované, stejně...tráva bývala zelenější. ;-\
Asi budu držet palce Corolle, i když myslím, že má nejmenší šanci.
Anonym
K.O.jota K.O.rela Hamuna Edition Rulez!
Car of the Century ...Millenium maybe.
😁 :yes:
Avatar - iudex
iudex
To súhlas, žiadne auto nevzbudzuje nadšenie, to Porsche vyzerá výborne (ak sa niečo môže volať "štvordverové kupé", tak je to Taycan) a má aj fascinujúce parametre, ale proste je to bzučiak na baterky, rezignácia pred tlakom eko-noriem. Tesla to isté, len je naviac škaredá a bezpohlavná zvonka i zvnútra.
Paradoxne ma najviac oslovuje malé Clio, vyzerá výborne, vraj aj prekvapivo dobre jazdí, no a potom Corolla, ktorá má konečne nejaký výraz a charakter a hybrid posunula opäť o kus ďalej (myslím ten silnejší), v podstate tam už nie je žiaden kompromis len preto, že je to HEV.
Avatar - kari.laz
kari.laz
pokud tam dají poctivý motor (což se samozřejmě nikdy netane), tak proč ne, zatím je to jen další mixer na silnici.

Doufám, že rozum zvítězí a vyhraje 208, nebo Clio. S přivřenýma očima BMW 1.
Avatar - iudex
iudex
BMW 1er nemá najmenšie právo na titul, to nielenže nie je posun v žiadnej oblasti, ale v oblasti techniky je to krok späť, doteraz technicky jedinečné auto zapadlo medzi šedý priemer.
Inak fabrické 208 sa stále po okolí PSA preháňajú a to auto naozaj vyzerá parádne, hlavne GT s výraznou žltou metlou. Len tá kvalita výroby; aj chalani z PSA, ktorí sú zvyknutí na francúzsky štandard pri nábehu nového modelu sú celkom zhrození, aká je chybovosť a na parkovisku PSA parkujú tisícky 208, ktoré nemôžu ísť do Francúzska, ale čakajú na repas.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ono BMW je krok zpět a zapadlo do klasické šedi třídy. Nemá víc než čtyřválec, předohrab.... já bych ho ani nedal do užšího výběru, ale když už se podívám finálovou sedmičku, tak co si tam má člověk vybrat?
Puma je parodie, další znásilnění jména modelu, T3 nechápu co tam vůbec dělá, pak jen další hybrid, nic víc, nic méně....elektrické Porsche je snad horší, než SUV Porsche, jenže to SUV alespoň vydělává na klasické modely, jak je to s Elektrickým nevím, ale odhaduji, že na sebe sotva vydělá a tak můžeme jen spekulovat, jestli to je alespoň kvůli emisím značky, aby mohla prodávat pořád skvělé šestiválcové motory. No zbyly modely 208, Clio a BMW1.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Zcela a bezvýhradně souhlasím. Pažout mi byl vždy sympatický … ale asi to BMW.
Avatar - xxc
xxc
Bmw nie je krok spat, len model z roku 2012 s aktualizovanym infotainmentom. Ostatne auta, su az myslim na Toyotu, novinky.
webpaja
Model z roku 2012?
Avatar - xxc
xxc
Nie, asi z 2014. Som sa sekol, ale na prispevku to nic nemeni, ze nejak tam to bmw nepasuje. UKL2 bola predstavena v roku 2014. To je genialita toho systemu, trosku pomenia karoseriu a vzdy maju uplne ine auto 😄
webpaja
A to jsi o platformách zjistil až teď?
Avatar - xxc
xxc
Uz davno, len roky som presne nepamatal. Zase Toyota ma TNGA od 2015, cize si velmi nemaju co vycitat.
Avatar - kari.laz
kari.laz
koukám, pán je odborník, to dost vysvětluje tvé úvahy v příspěvcích
Arese
Podle mě je z té finálové bídy relativně největší technický přínos ta nová Corolla (kromě toho na Japonce i slušně vypadá), byť je to z větší části modelové řady odporný hybrid... ;-\
Avatar - xxc
xxc
Aj podla mna, Corolla alebo Taycan. Preco by hybrid mal byt odporny? Tie silnejsie budu v pohode.
Arese
Až nabídne manuální převodovku, možná o něm někdy začnu uvažovat...
Avatar - Emel
Emel
Absolutní hledání "toho nejlepšího" to s takhle různorodou směskou nikdy být nemůže...

Jinak... jsem docela překvapený absencí Corsy a i Golfu...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já vím, že jen tak plácám - ale čtyři auta ze sedmi jsou +- nejlevnější, tudíž i nejhorší, co daná automobilka nabízí. Vlastně i Tesla, ale to je malinko jiný případ.
Avatar - Emel
Emel
Pořád nemůžeš srovnávat nejlevnější BMW s nejlevnějším Renaultem. Ta další dvě nejlevnější auta mi asi unikla... Peugeot pořád ještě prodává 108, Toyota má Aygo a Yaris, Porsche má Boxstera a Caymana, Ford má Fiestu... ono i Renault pořád dělá Twingo, jen ho neprodává u nás (aspoň myslím).
Avatar - _Karel_
_Karel_
Psal jsem +- nejlevnější, vím, že někdo má i supermini, ale myslel jsem Peugeot, Clio, Puma a BMW. A i když BMW není Renault, přece jen na něj koukám se značným despektem.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tipol by som si clio ale po minulorocnej skusenosti to moze byt vlastne uz hocikto.. kludne aj famozne ekologicky a moc sikovny ( az rodinny ) a v podstate ani nie drahy ( vzhladom na to co ponuka ) taycan 😒]
beneti
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.