Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeEvropské Auto roku 2020 zná své finalisty. Vyhraje Taycan, Clio, Model 3, nebo někdo jiný?
37 komentářů
_Karel_
Snad tentokrát budou poctivě vybírat nejlepší auto, nikoli politicky korektní.
A možno by tu prienik medzi "politicky korektným" a "dobrým" mohol byť. Čo tak Porsche? 😉
Ať jsem korektní i já - pro mě za mě i ta T3 - ale jen, pokud je opravdu nejlepší, ne "za zásluhy".
Přijdou mi ti finalisti jako podivná směska. Nějak při pohledu na ně necítím žádnou radost, jaký parádní auta vznikly. I když by mi to Porsche určitě vyrazilo dech a určitě je vycizelované, stejně...tráva bývala zelenější. ;-\
Asi budu držet palce Corolle, i když myslím, že má nejmenší šanci.
Přijdou mi ti finalisti jako podivná směska. Nějak při pohledu na ně necítím žádnou radost, jaký parádní auta vznikly. I když by mi to Porsche určitě vyrazilo dech a určitě je vycizelované, stejně...tráva bývala zelenější. ;-\
Asi budu držet palce Corolle, i když myslím, že má nejmenší šanci.
To súhlas, žiadne auto nevzbudzuje nadšenie, to Porsche vyzerá výborne (ak sa niečo môže volať "štvordverové kupé", tak je to Taycan) a má aj fascinujúce parametre, ale proste je to bzučiak na baterky, rezignácia pred tlakom eko-noriem. Tesla to isté, len je naviac škaredá a bezpohlavná zvonka i zvnútra.
Paradoxne ma najviac oslovuje malé Clio, vyzerá výborne, vraj aj prekvapivo dobre jazdí, no a potom Corolla, ktorá má konečne nejaký výraz a charakter a hybrid posunula opäť o kus ďalej (myslím ten silnejší), v podstate tam už nie je žiaden kompromis len preto, že je to HEV.
Paradoxne ma najviac oslovuje malé Clio, vyzerá výborne, vraj aj prekvapivo dobre jazdí, no a potom Corolla, ktorá má konečne nejaký výraz a charakter a hybrid posunula opäť o kus ďalej (myslím ten silnejší), v podstate tam už nie je žiaden kompromis len preto, že je to HEV.
pokud tam dají poctivý motor (což se samozřejmě nikdy netane), tak proč ne, zatím je to jen další mixer na silnici.
Doufám, že rozum zvítězí a vyhraje 208, nebo Clio. S přivřenýma očima BMW 1.
Doufám, že rozum zvítězí a vyhraje 208, nebo Clio. S přivřenýma očima BMW 1.
BMW 1er nemá najmenšie právo na titul, to nielenže nie je posun v žiadnej oblasti, ale v oblasti techniky je to krok späť, doteraz technicky jedinečné auto zapadlo medzi šedý priemer.
Inak fabrické 208 sa stále po okolí PSA preháňajú a to auto naozaj vyzerá parádne, hlavne GT s výraznou žltou metlou. Len tá kvalita výroby; aj chalani z PSA, ktorí sú zvyknutí na francúzsky štandard pri nábehu nového modelu sú celkom zhrození, aká je chybovosť a na parkovisku PSA parkujú tisícky 208, ktoré nemôžu ísť do Francúzska, ale čakajú na repas.
Inak fabrické 208 sa stále po okolí PSA preháňajú a to auto naozaj vyzerá parádne, hlavne GT s výraznou žltou metlou. Len tá kvalita výroby; aj chalani z PSA, ktorí sú zvyknutí na francúzsky štandard pri nábehu nového modelu sú celkom zhrození, aká je chybovosť a na parkovisku PSA parkujú tisícky 208, ktoré nemôžu ísť do Francúzska, ale čakajú na repas.
Ono BMW je krok zpět a zapadlo do klasické šedi třídy. Nemá víc než čtyřválec, předohrab.... já bych ho ani nedal do užšího výběru, ale když už se podívám finálovou sedmičku, tak co si tam má člověk vybrat?
Puma je parodie, další znásilnění jména modelu, T3 nechápu co tam vůbec dělá, pak jen další hybrid, nic víc, nic méně....elektrické Porsche je snad horší, než SUV Porsche, jenže to SUV alespoň vydělává na klasické modely, jak je to s Elektrickým nevím, ale odhaduji, že na sebe sotva vydělá a tak můžeme jen spekulovat, jestli to je alespoň kvůli emisím značky, aby mohla prodávat pořád skvělé šestiválcové motory. No zbyly modely 208, Clio a BMW1.
Puma je parodie, další znásilnění jména modelu, T3 nechápu co tam vůbec dělá, pak jen další hybrid, nic víc, nic méně....elektrické Porsche je snad horší, než SUV Porsche, jenže to SUV alespoň vydělává na klasické modely, jak je to s Elektrickým nevím, ale odhaduji, že na sebe sotva vydělá a tak můžeme jen spekulovat, jestli to je alespoň kvůli emisím značky, aby mohla prodávat pořád skvělé šestiválcové motory. No zbyly modely 208, Clio a BMW1.
Bmw nie je krok spat, len model z roku 2012 s aktualizovanym infotainmentom. Ostatne auta, su az myslim na Toyotu, novinky.
Model z roku 2012?
Nie, asi z 2014. Som sa sekol, ale na prispevku to nic nemeni, ze nejak tam to bmw nepasuje. UKL2 bola predstavena v roku 2014. To je genialita toho systemu, trosku pomenia karoseriu a vzdy maju uplne ine auto 😄
Podle mě je z té finálové bídy relativně největší technický přínos ta nová Corolla (kromě toho na Japonce i slušně vypadá), byť je to z větší části modelové řady odporný hybrid... ;-\
Absolutní hledání "toho nejlepšího" to s takhle různorodou směskou nikdy být nemůže...
Jinak... jsem docela překvapený absencí Corsy a i Golfu...
Jinak... jsem docela překvapený absencí Corsy a i Golfu...
Já vím, že jen tak plácám - ale čtyři auta ze sedmi jsou +- nejlevnější, tudíž i nejhorší, co daná automobilka nabízí. Vlastně i Tesla, ale to je malinko jiný případ.
Pořád nemůžeš srovnávat nejlevnější BMW s nejlevnějším Renaultem. Ta další dvě nejlevnější auta mi asi unikla... Peugeot pořád ještě prodává 108, Toyota má Aygo a Yaris, Porsche má Boxstera a Caymana, Ford má Fiestu... ono i Renault pořád dělá Twingo, jen ho neprodává u nás (aspoň myslím).
Psal jsem +- nejlevnější, vím, že někdo má i supermini, ale myslel jsem Peugeot, Clio, Puma a BMW. A i když BMW není Renault, přece jen na něj koukám se značným despektem.
3_diamanty
tipol by som si clio ale po minulorocnej skusenosti to moze byt vlastne uz hocikto.. kludne aj famozne ekologicky a moc sikovny ( az rodinny ) a v podstate ani nie drahy ( vzhladom na to co ponuka ) taycan 😒]
beneti
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dokonce i koncern Tata je díky investicím do tohoto obrovského zklamání v největší ztrátě v historii.
Možná to bude "Auto roku" s nejnižším prodejem v historii. Myslím že je tam betl s nějakám NSU nebo čím. Ale to byly jiné roky a prodeje....
Škoda, že se za 100 bykupců nepočítá aspoň jako jeden kupec. To by byl trhák! :-!
http😐/youtu.be/ewjkrWmo73A?t=14
Ty sedneš do auta a šlapeš podlahu? Neznám moc lidí, co by museli šlapat podlahu, jakmile sednou do auta, respektive i když jedou v autě se zahřátým motorem, proč by to v provozu dělali? pokud nepotřebují předjet.
Trochu se to pak vymyká tvé představě šlapat na to od samého začátku, Tesla neujela ani kolo, aby "neuvařila" baterky.
A ja mam z domu rovno vyjazd na dialnicu, cize mohol by som slapat podlahu, ale neslapem, lebo nie je zahriaty motor. To by mohol elektromobil riesit.