Chevrolet sice ještě nezahájil výrobu ani základního provedení nové Corvette C8, přesto už se na veřejnosti začínají objevovat informace o vrcholném provedení ZR01. A prý se máme na co těšit.
jako vždy leader inovací a odvážných řešení v rámci US značek. 900 koní bude mazec pokud to bude pravda a široká nabídka motorů od atmosféry po hybrid je určitě pro zákazníky super, vybere si každý.
Proboha, kdo se zabývá takovýma blbostma? Nacpat tam 900 koní dnes umí každý blb, a kde s tím chcete jezdit a kafrat se před stejně postiženýma lidma a blbkama? Veškerá energie věnovaná takovým blbostem a peníze a čas mluví jen o hlouposti lidí. Ta je nekonečná. Tykové křápy nemají
vůbec existovat. Éra vozu Corvette dávno skončila před dvaceti lety. :-[]:no:
Kde s tím chcememe jezdit? Na okruhu, na silnicích. Dneska sem drandil do práce Camarem a pořád si to užívám, v záplavě nudných šedých plechovek co si myslí jaký sou frajeři když ti to tam hodí z levýho bez blinkru a pak na dalších světlech čumí že jejich sazomet nebo oturbenej dvoultr nemá takovej rozjezd a odpich :-)
Tak kamaráde, jezdil jsem Camarem, jezdil jsem Corvettou, jezdil jsem Mustangem Shelby, vše OK,
chybí tomu však rozumový podklad. Až jsem na to přišel v 35 letech, přesedlal jsem na auta, které opravdu něco umí, ale ty tři jmenované šunky žraly i kamení podél silnice, když jsem je trochu protáhl.
Neumělo to nic, v listopadu na Ještěd, když bylo náledí, mně s Mustangem dotáhl Outback 4x4 Subaru, Mustang neměl šanci, těžkej předek, lehkej zadek, to jsou auta pro americký farmáře na rovinky, kde navíc tahají s koňmi na pole cisterny benzínu. Americký auta jsou na h...o. a to i ty, co
mají 4x4, protože jezdí na benzin, čouďáky nevyrábějí. Když mi dovezli Mustanga lodí z USA, musel jsem předělat celou elektriku, CU dráty byly všude zelené od měděnky, kontakty vypadávaly. Dílenské zpracování amerických vozů je katastrofální. Už nikdy amíka. Ahoj.