Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Octavia spustila konfigurátor. Vytvořili jsme verzi za 1,1 milionu korun

Dnes ráno jsme se oficiálně dozvěděli ceny nové generace Škody Octavia. Chybět samozřejmě nesmí ani její konfigurátor.
Zpět na článek
Avatar - Ozzman
28. 11. 2019 13:46
Re: super
Nebo si za to mužeš koupit 2 Tranzity.... to je ještě lepší, než Mini Clubman, auto pro homosexuální kadeřníky.....Tranzit je alespoň kus auta a navíc 2x a převezou i ledničku.. několik ledniček...
28. 11. 2019 15:30
Re: super
Jdi se tou propagací Clubmana už vycpat. Kolik že příspěvků na stejný téma jsi sem nacpal? Asi si nejseš moc jistej, žes pořídil dobře, když se tím teď musíš všude vytahovat a čekat kolik lidí s tebou bude souhlasit ... :no:
Avatar - Emel
28. 11. 2019 14:41
Re: mini
No ale daleko zábavnější auto než Mini je třeba GT-86... proč jsi pro zábavu za volantem koupil obyč FWD stylovku?
28. 11. 2019 13:22
Jojo ty hrozný elektromobily ...
To je metla průmyslu. Jsou předražený jako prase.

Na jedné straně tedy máme auto s jemnými retušemi rok za rokem vyráběné stejně.
Na druhé straně tady máme exoskeletový 2,5t těžký pick up z nerezové pevnostní oceli, jezdící zadarmo, šíleným dizajnem, nabyté elektronikou a jízdními vlastnostmi o kterých si může jakákoliv škoda nechat jen zdát.

A přitom to dokáže někdo vyrobit a prodávat za stejný peníze. Ale tady se člověk dozví jaká je tesla bůhví jaká sekta, letadlo a že to jako není ani možný. Elektromobily jsou fuj atd.
Avatar - Ozzman
28. 11. 2019 15:02
Re: mini
Jo , myslel jsem si to, tak proto to tu tak velkohube provolávás. Takže na ti gratuluji, jsi lepší než ostatní, co kupuji za mega hnusnou a nudnou Oktávku, vyzrál si na to a musím tě pochválit, ať to nemusíš dělat sám pod každou diskuzi o Oktavce. Jen taková maličkost... Zkus se naučit reagovat v diskuzi ve vlákně , díky ;)
28. 11. 2019 13:04
super
Tak za ty penize se da poridit Mini Clubman ve verzi John cooper works s 305konmi, nyni se zvyhodnenim 250tis, takze jeste levneji. A to se zabavnym podvozkem a solidnim kufrem. Ano, ne kazdyho bavi jezdit a ne kazdemu se libi, ale poprosim ty klauny co jim v novinach rekli, ze nemuzu porovnavat oktavii a clubman ze to neni stejna trida at si jdou radsi nakonfifurovat oktavii f kombiku pico a zmerit na showroom jeste radsi metrem ty litry jestli sedi :D
Avatar - Ozzman
28. 11. 2019 14:27
Re: chce se to svezt :)
Smím se zeptat? Ty si si ten Clubman koupil, žejo? :)
28. 11. 2019 13:16
Re: super
Za tie peniaze si mozez poridit toho viac v tej istej triede alebo inych, alebo to mozes investovat do manzelky alebo palenky. To uz je na kazdom sudruhovi, comu da prednost. Mame vela moznosti, tak je to dobre. Skode sa dari, oktavka si kupcov najde. Treba sa ist povozit a potom uvidime, ci je to dobra kupa
28. 11. 2019 13:47
Uz
sa nemozem dockat tych testov na tomto serveri, kde sa docitame o jazdnych vlastnostiach ala 3er, interieri na urovne mb a rychlosti ala Ferrari. Proste nejlepší. Mam pocit ze uz dnes vsetci majitelia priemie blednu zavistou a robia pocetne objednavky na tento klenot.
Avatar - Barrichello
28. 11. 2019 21:48
Re: Další alternativy kolem 1,1 mega
Chci tím říct, že kdo si koupí dobrovolně Oktávka za 1,1 je šíllenec, když je v nabídce xy jiných daleko zajímavěších auta a vybere si každý, at preferuje MPV, SUV, sedan, kupé atd.
Avatar - _Karel_
28. 11. 2019 17:12
Re: Jojo ty hrozný elektromobily ...
On už tu Teslu někdo vyrábí a prodáva za nějaký konkrétní ceny? Fakt to jezdí zadarmo? A fakt víš, jaký to má jízdní vlastnosti? Ty seš dobrej! :yes:
Avatar - Ozzman
28. 11. 2019 13:57
Re: super
Ne, teď je aktuálně nejlepší si odplivnout nad celkem rozumným ceníkem, který je startovací a vnést sem nějakou nesmyslnou myšlenku, jako, že si místo kombíku nižší střední třídy v plné palbě máš koupit minipohřebák s 300k, nebo 2 Stčkové Fiesty, Kodiaqa, 2 ASX, Golfa R, Landcruisera, BMW 3er, nebo ojeté Camaro....

Jinak ano, Superb by za mega dával větší smysl, nicméně, každý asi nepotřebuje velké auto, takže proč ne :)
Avatar - Barrichello
28. 11. 2019 14:54
Re: Jojo ty hrozný elektromobily ...
Von tě někdo nutí si koupit Superb za 1,1?
A jako jediný ekvivalent je obludná Tesla?

Vono je blbý, že za 1,1 jde sehant i fungl novou V8 víš :-)
28. 11. 2019 15:31
Cena ???
Tvl, 1,1 mega za nižší střední třídu :D :D :D
Avatar - iudex
28. 11. 2019 16:34
Re: Cena ???
To je len prázdne cvičenie v konfigurátore. Takáto Octavia za danú cenu sa nikomu reálne nepredá, veď aktuálne modely RS sa dajú kúpiť nové za cenu mierne cez 800, viď môj odkaz vyššie.
Avatar - xxc
28. 11. 2019 14:02
Re: super
Clubman a zabavny podvozok? :-)
Avatar - iudex
28. 11. 2019 16:31
Re: Další alternativy kolem 1,1 mega
A tým chceš povedať akože čo? Že za cenníkovú (!) cenu Octavie s maximálnou možnou výbavou, čo sa dá nakonfigurovať, si vieš kúpiť iné/väčšie/výkonnejšie auto? Dobré ráno.
Btw. keď už dávaš ceny na sauto, čo keby si dal napr. Octaviu kombi RS DSG s 245k za 820t? https://www.sauto.cz/…octavia/18446224?…
Avatar - Barrichello
28. 11. 2019 14:50
Za 1,1 mega je V8
za tuto cenu je skladovka 2019 Dodge Charger R/T 5,7 V8 https://www.sauto.cz/…charger/18302354?…

20" alu, vyhřívaný volant, sedačky , el. šíbr, 8. st převodovka ZF s pádly pod volantem, , atd a hlavně 375 HP a zrychlení za 5 sekund a motor co perfektní snáší LPG
https://www.sauto.cz/…charger/18302354?…

Komu by přišel V8 moc, může mít V6 https://www.sauto.cz/…charger/17668891?…
Avatar - xxc
28. 11. 2019 20:35
Re: Předraženost pro ovce
Ako moze len jedno auto chytit za srdce, ked vsetky octavie, golfy a leony maju podvozek stejny, platformu stejnu, motory stejne? Logicky by mali za srdce chytit vsetky :-)
Avatar - kosmonaut
28. 11. 2019 16:04
Jako vážně?
Článek o tom, že Škoda Auto spustila konfigurátor a v něm příběh, jak a za kolik jste naklikávali výbavu? Děláte si legraci? Který idiot autorovi za tohle zaplatí?
Avatar - Ozzman
28. 11. 2019 15:12
Re: Za 1,1 mega je V8
Tohle je Oktávka....;)
28. 11. 2019 20:20
Re: super
Akurat, ze C-klasse alebo 3er v tej cene tiez (este) nedava ziaden zmysel.
Avatar - Jaros71
28. 11. 2019 19:07
Re: super
ŠKODOVKA za cenu BMW nebo Mercedesu NEDÁVÁ SMYSL !! :no: :-O

Reálné ceny asi budou brzy jinde..fleety nemluvě.
29. 11. 2019 09:17
Re: Porovnání
Jenže článek je o zcela teoretické konfiguraci, kdy v konfigurátoru zaklikám vše co jde. Když totéž udělám u Focusu, tak se ze základní ceny ST kombíku (nyní už 813tKč) taky dostanu někde k 1.15M.

A odobně jako v minulých generacích, i Okta nabídne k ST alternativu v podobě RS, která bude taky začínat někde okolo 800tKč s tím, že ten dvoulitr byl třeba v OIII/G7 výrazně silnější, než papírové hodnoty a běžně měl na brzdě okolo 260 PS.
28. 11. 2019 23:37
Re: Předraženost pro ovce
Hmm obojí na platformě MQB, v čem je ten podvozek octavie malý.
A v čem konkrétně ten podvozek nefunguje_?
Avatar - curwasportiva
28. 11. 2019 19:31
Pick up
Dobry no, za oceanem si za to koupim full size pickup s V8 (s dani) ve velmi podobne vybave :-[] :no:
28. 11. 2019 16:49
Radek
Tak je jasne, ze v takovehle nalozi si to koupi malokdo. To je jakou s levnou Dacii, ktera stoji v zakladu 200tis,taky se da taky nakonfigurovat skoro na 400tis. Za tu cenu ji vsak nikdo kupovat nebude, pac uz se za ty prachy da koupit treba pekna i30 ci focus
Avatar - kaa
29. 11. 2019 07:24
Re: Za 1,1 mega je V8
DODGE. Je to nádhera. Ale hlavně nemá vystrčený tablet, chybějící rameno na volantu a image služebáku.
Avatar - Emel
28. 11. 2019 14:50
Re: super
Uvidíme. Kdyby se člověk orientoval podle dění u mateřského VW, tak spíš Octavia i Superb v Evropě skončí a nahradí je úplně nové modely.
28. 11. 2019 18:12
Re: chapu
Velmi hodnotný příspěvek k nové Octavii :yes: Už jsi toho o jiných autech napsal dost, tak prosím konec, nebo si alespoň reaguj na svoje příspěvky, případně si založ fanklub na svoje Mini. Já taky koupil sportovní auto za výrazné méně a co jako?

Tajemství pro ostatní diskutéry: jestli vás napadá nějaké jiné auto v hodnotě do 1.1M, tak ho sem prosím neposílejte, my všichni víme, že existují i jiná auta.
Avatar - Ozzman
28. 11. 2019 15:02
Re: Za 1,1 mega je V8
A mohu to mít jako kombi ?
28. 11. 2019 14:51
zadokolka
Mel sem mustangy, z4ku, 330i a mini posloucha v zatackach lip, zere min, bavi me kazdej den i kdyz jen popojedu a za min penez
Avatar - twistedTSD
28. 11. 2019 22:30
Re: Další alternativy kolem 1,1 mega
A nenapadlo tě třeba, že Octavii za 1,1 mega si nekoupí nikdo, koho reálně 1,1 mega stát bude / kdo by to dával ze svého / kdo by neměl předem určeno, kde bude nakupovat? Nebo že takové auto se kupuje ke kapku jinému účelu než Camaro V8?.
Avatar - _Karel_
28. 11. 2019 19:02
Re: Předraženost pro ovce
Předpokládám, že 1982 je rok narození. To je smutné, když i v sedmatřiceti seš takovej imbecil. Být ti dvacet, řekl bych si, že se to ještě může změnit. :-)
Avatar - _Karel_
28. 11. 2019 17:21
Re: Předraženost pro ovce
Tak se pochlub, který sourozenec stojí ceníkově o 300t míň, chytrá ovce.
28. 11. 2019 15:10
Drahy
Za oktavku max 700, 750 k. Hraje si to na prémii ale odpovídá jen cena.
Avatar - CICERO
28. 11. 2019 13:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
28. 11. 2019 13:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 11. 2019 14:34
mini
Mam mini cooper S, a kdyz porovnam co za ty penize dostavam za zabavu tak mi oktavia za mega prijde sileny. Ale chapu, vetsina bude zaklad, bez motoru a jako skladovka. Jenze to je pak jeste bidnejsi vizitka
Avatar - Emel
29. 11. 2019 15:52
Re: Kdyby takto a za tuto cenu vypadala O III v roce 2013, O
Je snadný to svádět na domácí značku v Čechách... jenže Octavia je druhý nejprodávanější kompakt (2016-2018) v celé Evropě. Evidentně tam tu hodnotu vidí nejen české firmy.
Avatar - iudex
29. 11. 2019 13:58
Re: Cena
Dovolím si máličko pochybovať, pretože už základné Céčko s naftou a automatom stojí 1,07M a to si si k tomu neklikol jedinú vec v konfigurátore, to je auto na nedôstojne malých 16" diskoch a bez farby. Zaklikneš jedinú vec: červenú metalízu a si na vyššej sume. Naklikáš si výbavu ako v predmetnej Octavii a cena je takmer o pol milióna vyššia. Nahádžeš tam všetko čo sa dá (ako do Octavie v článku) a prekročíš 1,8M. A to potom zase môžeš povedať: čo, 1,8M za strednú triedu so štvorvalcom? Veď E-Klasse so šesťvalcom kúpim za menej!
Atď. ;-)
29. 11. 2019 13:58
Re: Cena
Za 1,1M aj po zlave bude to Ccko na tom o kus horsie. Ked som si C-classe konfiguroval, skoncil som u 70k€ a to bol priemerny motor a vybava, ktora len splnala moje standardne poziadavky. Za fakt slusne C co aj nejako vyzera a jazdi sa pod 2M dostanes tazko. Nakoniec toto je vecna debata, ci nalozene auto v nizsej triede, alebo social edition vo vyssej.
Avatar - kaa
29. 11. 2019 08:20
Re: Předraženost pro ovce
Co třeba KIA ProCeed GT.
28. 11. 2019 20:33
Škoda Octavia Combi
Základní výbava Škody Octavie combi je 636 000 Kč,-. Dělá si Škoda srandu??? Za to si koupím Mercedes třídy A a ještě 1000 Kč ušetřím. Fakt u mě klesli. Cenu bych si představoval jako u předchozí generace tedy okolo 430 000 Kč. Jako ten design super, ale cena .......
28. 11. 2019 18:19
Re: Předraženost pro ovce
Tipuji že srovnáváš s Leonem? U Octavie se bavíme o novém modelu a taky je o dost větší. Do Leona ani Golfu nenakonfiguruješ třeba ty drahé sedačky s ventilací a masáží a další věci. Přijdou pakety, skladovky, zvýhodnění a nebude to tak hrozný.

Já mám spíš názor opačný než většina, nová Octavia nezdražila a udělala velký posun, takže to vidím spíš pozitivně. Uvidíme až budou k dispozici další verze a hlavně skladovky atd. A taky jaká bude realita a zda je lepší odhlučnění atd :)
Avatar - CICERO
28. 11. 2019 14:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 11. 2019 22:42
jak tak
jak tak koukam na ten interier, tak kdyz si k tomu nekdo misto cerveny objedna cernou metlu, bude to mit dokonalej pohrebak. :)
Avatar - Emel
28. 11. 2019 20:42
Re: Škoda Octavia Combi
A četl jsi to? Cena liftu s litrem bude +- jako předtím... 456t. Jenom náběh chvíli potrvá.
Avatar - Emel
28. 11. 2019 15:41
Re: Cena ???
Navíc v kombinaci s relativně obyč technikou - FWD 150k nafta. Je to holt spíš ukázka toho, co všechno to auto umí...
Avatar - Barrichello
28. 11. 2019 15:14
Re: Za 1,1 mega je V8
Tím hůř, ještě auto o třídu níž :-)
Avatar - Ozzman
28. 11. 2019 14:07
Re: super
Je to novinka a za těch 700 cca dostaneš velké kombi s 150k dieslem, jsou levnější auta, ale taky dražší. Navíc za čas by to mohlo být 600. Třeba zrovna tebou zmíněný Fokus taky není nejlevnější a nakonfiguruj si ho trochu ve výbavě a jsi taky na 700, jen to hvízdne (ceníková cena Titania kombi s 2.0 MT je 674 tisíc, nyní je na něj ale - 100 tisíc akce) :). Oktávka jednou Superb nahradí... uvidíš ;)
28. 11. 2019 13:34
škoda peněz
osobně bych bral pak tu nejlevnější + jen nafta, klima, vyhřívaná sedadla, litá kola a tažné zařízení
Avatar - Barrichello
2. 12. 2019 13:40
Re: Další alternativy kolem 1,1 mega
Právě, kupují to jen firmy a stát, i firem ti co nemůžoou mít prémii nebo se bojí vyčívat z řady a tak si koupí nabušenou škodovku :-)

Trapárna
Avatar - Mikesus
1. 12. 2019 22:20
Re: Maximální výbavy
To jsou ceny bez jakýchkoliv příplatků?
1. 12. 2019 08:45
Budu v roce 2019 pořizovat auto
Máte nějaké auto s touto výbavou? Pouze pro inspiraci při nákupu. Zatím koukám po tiguanu allspace, Volvu XC90 (když by výbava cena byla přijatelná) passatu. Nebo nové Oki.
Max 75000, 2 roky staré
Easy open kufru
Led světla
Automat
Adaptivní tempomat s funkcí do kolony
Line asistent
Keyless Ideálně na všech dveřích
Pádla
Kufr na kočárek
Sklápěcí zrcátka
Park kamera
Metla
Roletka pro děti nebo tmavá skla
Místo na koleno (180cm postava)
30. 11. 2019 12:35
Re: Octavia 1,1
Pozor, nebavim se o základu. Největší marže jsou na priplatcich. A jestli si myslíš že strategie automobilek funguje na půl roku dopředu tak potom pardon. O tom že bude potřeba udělat polštář na dotovani elektroaut ví už několik let. A určitě budeš dělat polštář na nejmíň prodávaném modelu. Já oktavku II měl, v plné palbě s výjimkou kožených sedaček a stála skoro polovinu.
Avatar - _Karel_
30. 11. 2019 09:10
Re: Octavia 1,1
To je mi panečku teorie. Takže oktávka za 470t. ve skutečnosti před náběhem výroby citiga stála 270? Všiml sis, kolik se prodá oktávek a kolik se tak bajvočko může prodat elektrickejch cíg?
Oktávek v Evropě ročně okolo 200t.
30. 11. 2019 00:34
Octavia 1,1
Každý by si měl uvědomit že v ceně Octavie je schováno 200 t. které škodovka prodělá na prodeji jednoho elektromobilu. Bohužel to je daň za projekt EU s emisemi CO2 a elektromobilitou. Cena škodovek roste nekolikanásobně rychleji než inflace. Je opravdu Octavie tak dobrá, aby stala 1,1 mil? Audi A4 s najezdem 30t. Za 700t. při prakticky stejne ceně náhradních dílů bude asi lepší volba.
29. 11. 2019 21:18
Re: Cena
Jasne, ze sa da aj za menej. Ale potom je otazka preco si kupovat premiu, ked vsetko to, co ju odlisuje od mainstreamu, clovek odignoruje? Poznam mnohych takych, co maju premiove auta - na ten efekt zvonku pre okolie. A sadnes dovnutra a rozmyslas ci si v 10 rocnom aute a ze polovica veci tomu autu chyba oproti tvojej "tuctovke".
29. 11. 2019 21:10
Re: Cena
Aha, tak to pak jo :) Jenom AMG line je snad za 5tis., za tech par plastu a vetsi kola co drncaj (pak musi clovek automaticky priplacet za lepsi podvozek, a uz se to nabaluje) bych treba ja urco nepriplacel :) Pokud se clovek drzi trochu na uzde, tak nejaky rozumny c200 nebo c220 do 50tis. urcite posklada. A i takovy obycejny cecko je jinde nez octavia (seovnavam ted s 3. gen, protoze nova 4. gen muze jeste prekvapit) :)

Jinak nerozporuju, ze i do Ccka tech 70tis. muze zahucet :) Ale tam bych zase obetoval vybavu, hlavne aby mi tech 70tis. vystacilo na C43 :P
29. 11. 2019 20:44
Re: Cena
No hej, bez dane s nejakym bonusom a priemernej vybave. To aj celkom verim. V opacnom pripade ani nahodou. Aktualne som to srpavil znovu pre C200 benzin (135kW) zaklad za 41k bez pridania akejkolvek vybavy. Doplnil som par balikov asistentov, AMG line exterier avantgarde interier a som na 58. Farba + kolesa a som cez 60. Viac to komentar nepotrebuje. Ak by som siel do C300 alebo vyssie, tak cez 70k ako nic.
Avatar - _Karel_
29. 11. 2019 18:05
Maximální výbavy
Dal jsem si trochu práce - konkurenti, pokud lze tak kombi, ideálně nafta 110kw, kdo nemá tak podobný výkon, všichni automat, snaha o nejdražší výbavu, ale bez příslušenství (koberečky, střešní boxy atd) a bez prodloužených záruk.
Golf 2,0TDI DSG 1,32mil.
Oktávka 2,0TDI DSG 1,134mil.
Leon 2,0TDi DSG: 1,12mil.
Focus 2,0TDCi AT 943t. - "zvýhodněná cena", jinak 1,054mil.
Astra - nefunguje konfigurátor, žebrácké motory, fuck off frantíci! - odmítám
Levorg 2,0i AT 892t.
308 2,0HDI AT 857t.
Mazda 3 skyX AT 857t.
Corolla 2,0hybrid 847t.
Megane 1,8dCi AT 834t.
Ceed 1,6CRDi AT 747t.
Hyundai i30 1,6CRDi AT 607t

Mini Clubman 306koní od 1,069mil.
29. 11. 2019 16:55
Re: Cena
Tyjo, za 70k€ cenikovku si u nas ve firme lidi konfigurujou E300de, teda jinak pekne mastnej plugin hybrid... Za 70k€ musi bejt to cecko v uplne plny palbe :D
29. 11. 2019 14:19
Re: Cena
Říkám že stojí o něco víc, dostal jsem se asi na 1,4 ale to jsem si tam dal i věci co nemá ani Octavia (hlavně sedadla) takže byl bych tak kolem 1,3 s amg interierem a exterierem, ale je tam silnější motor a je to lepší auto.
29. 11. 2019 14:04
Re: Kdyby takto a za tuto cenu vypadala O III v roce 2013, O
OK, prostě někdo chce to nejlepší od "domácí značky" a Octavia má tradici, tak to potom chápu, prostě ne každý přemýšlí při nákupu auta hlavou.
Blbý je, že hodně lidí nakupuje už zažitě bez vyzkoušení alternativ, firmy nakupují Škody a nic jiného nechtějí.
Je to sranda, že lidem není Škoda peněz na něco takového. Ale právě pro podnikatele to chápu. Ostatně, LaurintKlement Škod jezdí docela dost.
Avatar - Jerry.Gunman
29. 11. 2019 13:58
Re: Kdyby takto a za tuto cenu vypadala O III v roce 2013, O
SLeone,
proč to hrotit. Ať si ZA SVOJE každej koupí, co chce a co se mu líbí
Avatar - Jerry.Gunman
29. 11. 2019 13:55
Re: Octávií za 1,1 mega se asi moc neprodá
Já sám jsem nedesignoval zhola nic.

Vždyť přece jasně píšu, že jsem se na tom designu malounko spolupodílel...
Byla to nějaké díly do kabiny a kufru Octy a Supa a řešily se tam věci jako mechanické vlastnosti a odolnosti toho dílu, odstín barvy, hladkost / hrubost povrchu a podobné, pro NE technika veskrze nezajímavé věci.
Ale projekt najel a dá-li Bůh, do budoucna by mohly přibýt i nějaké díly do motorového prostoru (Octa, Sup) + nějaké další záležitosti pro Chnujdaj/Kyja, FauVé, BMW a jiné...
29. 11. 2019 13:47
Kdyby takto a za tuto cenu vypadala O III v roce 2013, OK al
https://www.sauto.cz/…octavia/17166595?…
Za tu cenu bych raději bral tuhle. Není to sice kombi, ale to místo vzadu... Navíc za pár let určitě na ceně poroste.

Ale teď vážně. Za tuhle cenu fakt ne. Nebo jako jo, ale pořádnej motor, podvozek, interiér, sedačky apod.
Jestli škoda umí jen 4 válce se škubavýma DSGčkama, tak ať si to nechá.
Od 1 mega jsou motorově, třídně, jízdně neporovnatelně lepší prostornější kombi a SUV.
Nechutný hranatý design bez nápadu a emocí se slisovaným čumákem.
Prostornost je i přes rozměry směšná - skloněné boční linie oken, zbytečně dlouhá kapota, uprostřed ten zas* tunel, místo uprostřed k ničemu. Místa nad hlavou také zrovna moc není ve předu i vzadu se boucháte o sřechu nad okny, sezení nízko, vystupování a nastupování nic moc.
Přidejte si tradičně tvrdý, údajně sportovní podvozek, jak je u VW a jeho značek zvykem a je to supr.
Simply Clever a 2 displeje to nezachrání.
29. 11. 2019 13:21
Cena
Nějak si nemůžu pomoct ale za 1,1 mega (ano před slevou ale tu si vyjednam i jinde) si namodeluji i céckovej Mercedes, za diesel a stejnou výbavu dam o něco víc ale zase motor má o 33kw víc. Každopádně mě to přijde předražené.
Avatar - Emel
29. 11. 2019 12:56
Re: Octávií za 1,1 mega se asi moc neprodá
Můžu se zeptat co jsi designoval :-) ?
Avatar - Jerry.Gunman
29. 11. 2019 12:18
Octávií za 1,1 mega se asi moc neprodá
Protože to by si člověk musel do konfigurátoru nacpat OUPLNĚ FŠECKO - a zároveň si nevyjednat žádnou slevu
Čtyřková Oktávka je už autem, za které se člověk rozhodně nemusí stydět - ten rozdíl v porovnání s 1. geenrací je skutečně velice výrazný. A je fajn, že za částku okolo 1 mio si dneska člověk může vybírat z téměř nepřeberné palety auťáků...

Když si to člověk koupí za svoje a nedobírá k tomu žádné dotace od státu, tak ať si každej koupí, co jest mu libo a nač mu šrajtofle vystačí, ne?

Pro mne je podstatné, že v každé (nové) Octávii a v každém (novém) Superbu jezdí díly, na jejichž designu jsem se malounko podílel a které jsou vyráběny z materiálů, které jejich výrobce nakupuje ode mne. Takže vítám KAŽDOU novou Octu i Supa - a přeji jim vysokou popularitu mezi lidmi po dlouhý dlouhý čas :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Emel
29. 11. 2019 10:59
Re: Cena ???
No tak jistě, protože pokud promítáš obraz na čelní sklo, tak se to pak odráží k řidiči... a polarizační brýle právě eliminují horizontální odrazy. Takže potenciální problém tam je, systémový. Obecně za sebe říkám, že palubní systémy v Octavii fungovaly líp než u konkurence.

Něco drahé je (třeba ty masážní sedačky za 70t), něco je naopak překvapivě levné - třeba třízónová klima za 6000 nebo bezdrátové nabíjení s LTE a WiFi rovněž za 6000, sklopné opěradlo spolujezdce za 1900. Pro mě je podstatná ta možnost výběru - vezmu MatrixLed a adaptivní podvozek, adaptivní tempomat nebo elektrický sedačky obětuju :-)
Avatar - iudex
29. 11. 2019 10:42
Re: Další alternativy kolem 1,1 mega
Ale veď ti dávam odkaz, že reálne sa podstatne výkonnejšia Octavia RS predáva za podstatne nižšiu cenu, tak nerozumiem, čo riešiš.
Avatar - Ozzman
29. 11. 2019 10:34
Re: Předraženost pro ovce
Zajímavé auto, které i zajímavě jezdí, ale kombik nenahradí ani omylem :D
29. 11. 2019 10:14
Re: Škoda Octavia Combi
Jako Áčko, které má za tu základní cenu malý motor z Renaultu, horší výbavu a které v žádném případě neposlouží jako rodinné auto?
Navíc tu bude levnější liftback a verze active.
Avatar - Emel
29. 11. 2019 08:36
Re: Cena ???
To se dočteš všude. Za mě třeba lane assist byl v Octavii o parník lepší než v Insignii - no, řekněme, že byl použitelný :-) . HUD nevím kde jsi se co dočetl, tohle je první Škodovka s HUD... ale vzhledem k principu fungování HUD a polarizačních brýlí bych nebyl překvapený. A bixenony určitě byly lepší než jednoduché LED, "lepší světla" jsou tady ty MatrixLED.
Avatar - iudex
29. 11. 2019 08:27
Re: ju jasny
Focus ST ako kombi fakticky okrem končiaceho Leonu nemá konkurenciu, tam je výber jasný, za 33000 eur rodinné kombi s 280k a samosvorom, nie je o čom.
V hatchi má konkurencie viac, tam hlavne Megane RS, ktorý je lacnejší, alebo rovnako drahé Trophy, ktoré má výkon naviac. i30N je o chlp lacnejší, ale aj o chlp slabší.
Inak k tomu Mini: známy kúpil Clubman Cooper S (predtým mal 308GT) a veľmi si pochvaľuje. Len malý problémik je, že za tú cenu sa dajú kúpiť výkonnejšie hotheče, aj so samosvorom, Cooper S má síce 2,0T, ale len 192k (141 kW), za tú cenu ponúka konkurencia skoro 100k naviac. Takže viac imidžovka než hotheč, na to treba už verziu JCW (resp. tú novú GP), ale to je už zase cenovo atakuje 2er kupé a to je ako RWD predsalen iný level.
28. 11. 2019 21:22
skvele
Taky sis koupil auto jo? To je parada a sportovni. To je asi kazdej den super s tim jezdit. A vyrazne mene korunek, to bude asi super stav. Tak ted uz jen zkusit nejake mini, zda to neda lepsi zabavu a chlebik tak bude jeste lacnejsi :D
28. 11. 2019 19:33
pobavilo...
Tak dát už takovou nesmyslnou cifru za Koktu, což je stále vůz nižší střední, může jenom blázen, nebo naprosto zaslepený fanda Škodovky :D
Avatar - Jaros71
28. 11. 2019 19:10
Re: Cena ???
Cena je blbost...realita je jasně jiná.
28. 11. 2019 17:51
chapu
Ja chapu ten zadni nahon. Ale jak zminujes awd je ok. U me bylo vzdy zabavnost na prvni miste a to ne vzdy prichazi s vetsi rychlosti. Proti tezkymu a neohrabanymu mustangu a z4ce je mini jak sprinter. Sice je to takova damska kabelka ale ten motokarovej pocit tam je. A tak sem dospel k tomu ze je mi fuk jak auto pusobi. Kdyz dela to co chci je vyhrano. Focus ST je urcite zajimavy, ale i ten golf gti me laka. Az klesne M2 na 700tis tak by to slo, ale bojim se v jakym bude stavu. No a cayman od 2013 je sen. Ten pocit kdyz se rozjedes a poprvy zatocis ti vsecko zmeni. Jako kdyz delaji auto na miru jen pro tebe.
Avatar - Emel
28. 11. 2019 17:37
Re: ju jasny
Tak já jsem se nedávno utvrdil v tom, že když fun car, tak nutně zadokolku, resp. auto s preferencí zadku (klidně dobře udělané AWD). Takže pro sebe ideálně Caymana v manuálu, nebo z lidovějších holt třeba tu GT-86 nebo nějaké 2xx bávo. A pak si můžeme říct, že auto na hraní nemusí být nutně nové... ale to už je zase jiná diskuse.

Z FWD je můj aktuální favorit Focus ST, protože dostal motor a samosvor a přitom je cena pořád dost dobrá. Je fakt, že jsem primárně koukal na kombíka, bez požadavku na kufr by byl výběr bohatší, klasicky TypeR, za menší peníz třeba i30N Perf... ale to fordí ST by určitě bylo ve hře taky.
28. 11. 2019 17:30
Re: Jako vážně?
Platí mu zato každý, kto klikne na článok, alebo prispeje do diskusie. A keže pod týmito článkami je vždy nakrúcané, tak na tom z reklamy zarobia viac ako na mnohých testoch, ktoré ich stoja týždeň práce.
28. 11. 2019 17:29
vyndat hlavu z ***e
Cekas snad solidni prispevky pod clankem, kde redaktor naklika vybavu a vyjde to? :D A nebo pod jinym clankem o nove octavii? Hele a co novej countryman? Uz si v nem jel? :D jinak mini cooper s a clubman jcw jsou dve ruzna auta. Ale nevadi, ty jsi to vedel :)
Avatar - CICERO
28. 11. 2019 16:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 11. 2019 05:26
Pěkné auto to je, což o to
Nejvíce se mi líbí ta palubní deska á la Hjondé. Vyhozený Vošický může pociťovat jisté zadostiučinění ................ tolik o to usiloval. ;-)
28. 11. 2019 23:47
Re: Cena ???
A potom sa v recenziach majitelov docitas ako adaptivny tempomat funguje naprd, front assist detto, ze HUD nefunguje pri pouziti slnecnych okuliarov, ze automat stale cuka, ze kapacitny volant strajkuje aj ked mas nanom obe ruky, ze tie zakladne led svetla vlastne niesu az take dobre a ze predosle bixenony boli lepsie a pod.
28. 11. 2019 23:42
Re: Uz
To proste nejlepsi je nadpis testu poslednej octavie RS ;-)
28. 11. 2019 21:31
Porovnání
Tak to si Škoda dělá legraci.Když bych ji chtěl se 110 kw motorizací v lepší výbavě,dám za ní okolo 800 000,v plné výbavě přes milion.I když interier je fakt parádní a auto je nabušené technologiemi,které jsou mi ovšem ukradené,tak za cenu 790 000 mám Ford focus st v kombíku s motorem 2.3 ecoboost,206 kw,krouticí moment 420 N.m,se samosvorným diferenciálem,adaptivními tlumiči.A když se podívám na obě auta z bočního a zadního profilu,tak je jasné kde Škoda opisovala.
28. 11. 2019 17:19
ju jasny
Co by si poridil? Taky jsem pro pestrost, proto si tady delam srandu. Kdyz redakce naklika oktavii za mega a mrdne to sem. Az naklikaji takhle kazdy novy auto tak si muzou rikat redakce. Do ty doby je to nadrzovani jedny znacce, nic vic. A je videt ze nekteri odbornici, nemuzou rozdejchat clubmana, kteryho sem vystrelil od boku, protoze to bylo posledni novy auto co jsem zkusil :D Trochu nadhled by neuskodil, ale nevadi jedem dal :D
Avatar - Emel
28. 11. 2019 14:55
Re: zadokolka
Inu, pak... proti gustu... já bych si i mezi FWD vybral něco jiného, ale nakonec jsem pro pestrost, takže proč ne.
Avatar - CICERO
28. 11. 2019 14:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 11. 2019 10:03
Re: Cena ???
Viem ze octavia je prva Skoda s HUD ale necudoval by som sa ak by to s tymi okuliarmi bolo ako pisem. Chcel som tym len povedat to ze je pekne ze octavia moze byt "nalozena" vsemoznymi systemami, bohuzial su dost drahe a nefunguju tak akoby mali. Rovnako LED svetla, je to len na efekt ale ich pridana hodnota je pochybna.
28. 11. 2019 22:00
Re: Uz
99maťko99, to kde si sa naučil ten hybridný SK-CZ jazyk? ;-)
28. 11. 2019 14:17
chce se to svezt :)
Verim ze jsi s novinkou clubman jcw s novym motorem jel. Mozna jsme se na predvadecce v Cestlicich potkali. I kdyz, asi ne, vid?! :D
Avatar - Barrichello
28. 11. 2019 15:09
Re: Za 1,1 mega je V8
Ne, ale o něco níže máš dalších xy alternativ v ceně kolem 1,1 míče.

Kdo si místo toho vybere Superb když si ho vybrat nemusí by sem asi nikdy neměl vstoupit, proto že je na serveru pro fandy aut zřejmě omylem :-) :-)