Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 640d xDrive Gran Turismo – Jiné, ale skvělé

V BMW myslí i na zákazníky, kteří sice pokukují po velkém, luxusním bavoráku, ale z nějakého důvodu nechtějí ani sedan, ani kombík, ani SUV nebo snad kupé.
Zpět na článek
4. 12. 2019 13:26
4. 12. 2019 13:56
4. 12. 2019 14:01
4. 12. 2019 14:03
4. 12. 2019 14:20
4. 12. 2019 16:38
5. 12. 2019 09:30
4. 12. 2019 14:21
4. 12. 2019 14:32
4. 12. 2019 14:50
4. 12. 2019 15:02
4. 12. 2019 19:56
4. 12. 2019 14:56
4. 12. 2019 14:57
4. 12. 2019 15:05
4. 12. 2019 15:17
4. 12. 2019 15:24
4. 12. 2019 15:32
4. 12. 2019 15:37
4. 12. 2019 15:45
4. 12. 2019 15:49
4. 12. 2019 19:32
5. 12. 2019 09:34
4. 12. 2019 22:29
4. 12. 2019 15:33
4. 12. 2019 15:41
4. 12. 2019 19:54
5. 12. 2019 06:41
4. 12. 2019 19:31
4. 12. 2019 19:59
4. 12. 2019 20:33
4. 12. 2019 20:42
4. 12. 2019 20:47
5. 12. 2019 07:11
5. 12. 2019 10:50
5. 12. 2019 10:48
5. 12. 2019 10:57
5. 12. 2019 11:07
5. 12. 2019 12:41
5. 12. 2019 16:32
6. 12. 2019 06:30
6. 12. 2019 06:57
6. 12. 2019 08:19
5. 12. 2019 08:21
5. 12. 2019 21:04
6. 12. 2019 11:20
6. 12. 2019 12:00
8. 12. 2019 10:14
Avatar - KANKUNEN
4. 12. 2019 13:20
Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacích motorů
jak to mává s těma dvoutunovýma krabicema a za kolik to jede je fantazie.
Rozbalit vlákno
33
Avatar - Dinar
5. 12. 2019 07:45
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Souhlas, píšu to tu při každé podobné příležitosti, naftové motory jsou momentálně na svém vrcholu, zejména řadový naftový šestiválec je s přehledem nejlepší motor pro jakékoliv konfekční cestovní/rodinné auto od střední třídy nahoru.
Avatar - speedfred
5. 12. 2019 10:52
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Tieto R6 d majú už aj hodne dobrý zvuk.
Avatar - fOE
5. 12. 2019 11:08
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Uvazoval jsem jestli na to neco napsat, ale vy si o repete debaty s Migem primo rikate i beze me. :D
Avatar - Dinar
5. 12. 2019 12:43
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Tak, pokud nebudeš tvrdit, že zvuk bezninového R4 je oproti dýzlovému R6 ušní nirvánou, zůstaneš ušetřen. :D ;-)
5. 12. 2019 13:58
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
jenom škoda, že ten chrochták jede hůř, než čtyřválcový benzín o 140 tisíc levnější:)
https://i.imgur.com/OW1ee49.jpg
Avatar - iudex
5. 12. 2019 15:40
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Tak je diskutabilné, či "ide horšie". Na zepfers je aj zrýchlenie z nuly v prospech nafty, a to či na stovku, alebo 200 kmh. A hlavne pre subjektívny pocit dynamiky je dôležitejšie pružné zrýchlenie a tam 30d tiež dominuje.
http://www.zeperfs.com/…uel7147-6562.htm
5. 12. 2019 15:58
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Na te fotce je vidět jak si vedou v jednotlivých dílčích rychlostech. Jsou to minimální rozdíly a nakonec benzin vítězi. Ne o moc. Podstatný je rozdíl masivních 140 tisíc:) a krabicka za 500 eur z toho udělá auto, které dieselu ukáže zada už od startu.
P.S. Ano - subjektivní pocit - subjektivně to auto šetří :)
P.S.2: dávám to sem, protože Dinar s oblibou píše, jak to auto všem ujede s touhle motorizací... ve finále nestačí ani čtyřválcovýmu benálu
Avatar - fOE
5. 12. 2019 16:40
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Ta krabicka za 500e se dela jen pro benzin? To mi je argument panecku... :-[]
5. 12. 2019 16:56
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Až dostaneš z dieselového motoru 400-600 koní jako se to dela už léta u benzinu, prijd se mi pochlubit...
Protože kdyby se srovnávaly ctyrválce, nafta by si ani neškrtla:)
A ještě jednodušeji : ano, ta krabicka je i pro 30d, ale rozdíl 140 tisíc pořád zůstává stejný

edit: mimochodem, po úpravě na 300 hp jede např. 330i takhle, stovka za 5,16 vteřiny
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - iudex
5. 12. 2019 17:12
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Nechcem rozhodne bojovať za naftu, ale tie čísla čo som dal hovoria jasne: 30d vo všetkých disciplínach poráža 30i. A kým Tvoja jedna fotka ukazuje zrejme jedno meranie, zepfers spravilo priemer zo 7 meraní siedmich renomovaných časopisov. Takže síce netvrdím, že Tvoja fotka klame, to rozhodne nie, ale je to zjavne odchýlka z meraní, ktoré väčšinovo preukazujú dynamickú prevahu tej nafty. A teda potvrdzujú Dinarovo tvrdenie, že 30d ujde 30i (na dvestovku je rozdiel 2,7 sec, to je pri rýchlosti 200 km/h 150 metrov).
5. 12. 2019 17:45
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
https://m.youtube.com/watch?…

...a ještě k tvrzení "30d ve všech disciplínách poráží 30i" - 30d je o cca 140 kilo těžší, o 140 tisíc dražší,a nepochybně bude taky míň obratné a ovladatelné. Takže v rovném směru možná budou podle videa víceméně vyrovnanými soupeři, ale na okresce už bude benzín výrazně obratnější...
6. 12. 2019 06:22
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Rozdíl 30i vs 30d je 105kg ;-) Já vím, tvůj boj, ale nikdy bych nedal přednost 30i vs 30d.
6. 12. 2019 06:28
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
V tom iudexove odkazu dokonce 175 kg :-)
Respektuji tvoji volbu, jen dokladuji, ze nafta stoji víc, váží víc, hůř jede. Jízdní projev a zvuk je pak osobní volbou každého a nevydavam svůj vkus za normu:)
edit: "verified EU" - rozdíl dokonce 240 kg:)

edit číslo dvě: nijak neshazuju naftu. má svoje uplatnění. ale nechápu, proč by měl první majitel, který s autem najede max sto tisíc km, než ho pošle dál, dát přednost naftě dražší o 140 tisíc. ledaže by chtěl naftu. za každou cenu. protože jinak to vypadá jako tendr napsaný dopředu pro budoucího vítěze:)
Avatar - Dinar
6. 12. 2019 07:40
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Ty jsi přeborník v nabíhání si na vidle. G30 530d je ve všech režimech zrychlení lepší než 530i (0-200 o 4s), x měření a srovnání si můžeš prohlédnout na YT.

Ale hlavně, já tu píšu o tom, že R6 dýzl je nejlepší motorizací pro konfekční auta od stř. třídy nahoru. To jsou auta, která se používají jako pracovní, rodinná, prostě cesťáky, auta, u kterých jsou hodnoty "red line" asi tak podstatné, jako možnosti ambientního osvětlení u sportovního roadsteru.
U cesťáků je mnohem podstatnější dostupnost síly, tedy ono známé pružné zrychlení, zvukový projev (vč. míry hluku) a spotřeba (hlavně v poměru ke k svižnosti ježdění). A v tomto je 30d např. ve zde probírané G30 o parník lepší než 30i, v dálničních rychlostech zrychluje bez neustálého podřazování (které je pro 30i nutnost), má hutný šestiválcový zvuk (díky nižším otáčkám je v autě ticho) a umí spotřebu v mixu, při svižném ježdění, kolem 7 litrů (stejně ježděná 530i se nepodívá pod 10). Jinými slovy, kromě osobní preference benzinu není žádný objektivní argument, který by mluvil pro 30i v takovém autě. Ano, budeme-li se bavit o těchto motorech ne pro 5er, ale třeba pro 2er kupé, řeknu 30i, jenže tu o 2er nemluvíme.

A blábolení o tom, co je obratnější (spec. u bmw s rozložením váhy 50:50) a debata o 100kg rozdílu u skoro 2t vážícího modelu vyšší střední třídy je směšná. Ještě bys měl poplakat, jak je hrozné, že to nemá manuál.
Musím říct Migu, že v poslední době jsi tu všech pozérů futrál.

A že je 530d dražší než 530i?! No, tak si představ, že i v BMW vědí obecně známou skutečnost, že auto se šestiválcem je lepší než auto se čtyřválcem, a můžou si tak za něj říct o víc peněz. Smutné je, že někdo (kdo se považuje za automobilového fandu) může něčím takovým vůbec argumentovat.
6. 12. 2019 08:34
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Automobilový fanda - neříká se tomu anglicky petrolhead?:)

BMW má nějakou hierarchii a proto musí být 530i tam kde je, i když přímé srovnávací video ukazuje, že k omezovači dojde dřív než šestiválcová nafta. Nicméně AMG ukazuje, co se dá z benzínového dvoulitru bez obtíží dostat a tam už se šestiválcová nafta podívá až se 4 turby:)

A pokud ti ochota auta měnit směr připadá jako pózérství - tady je jeden test
https://www.youtube.com/watch?…
který končí poměrně jednoznačným doporučením... cca od deváté minuty mluví o daleko větší zábavě a ochotě měnit směr a jeho doporučení pro člověka, kterého řízení baví je jasné... asi také pózér:)
Avatar - Dinar
6. 12. 2019 08:55
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Ano, je vůbec těžko pochopitelné, že bmw dělá 540i nebo dokonce 550i, když mají nejlepší auto v podobě 530i. Svatá prostoto. :D
6. 12. 2019 08:57
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
ještě doplním spotřebu, nepodívá se totiž pod deset litrů
https://www.spritmonitor.de/…-BMW/38-5er.html?…

8,76 checht checht:) dva litry, benzín/nafta, už asi sto let.
nikdo netvrdí, že šestiválec není lepší a osmiválec, když se zrovna nemění motor za nový, bude taky super. celkově, jakýkoliv benzín je vždycky lepší než nafta:)
Avatar - iudex
6. 12. 2019 10:07
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Mig: ad 30d ve všech disciplínách poráží 30i: samozrejme je to tak, veď sa logicky bavíme o dynamických disciplínach a nie o cene či hmotnosti. A napriek tej vyššej hmotnosti (prekvapivo R6 váži viac, ako R4, kto by to čakal) dízel vyhráva vo všetkých dynamických meraniach, či už z pokoja, alebo pri pružnom zrýchlení (a to je pri jazde relevantnejšie, notabene pri SUV).
A k argumentu, že auto s R4 bude obratnejšie, ako s ťažším R6: to je argument, ktorý by som bral pri ľahkom športiaku, max. pri kompakte (aj keď napr. nový 1er má cez 1,5 tony), ale nie pri veľkom, takmer dvojtonovom liftbacku ako je 6GT, tam je jednak vplyv 100 kíl neciteľný, jednak pre veľké rodinné auto je agilita v zákrutách pre kupujúcich asi jedno z najmenej podstatných kritérií.
Takže kým ten tvoj boj za benzínové štvorvalce ešte ako tak chápem pri 3er (aj keď mám iný názor), pri aute cez 5 metrov je absolútne mimo misu.
6. 12. 2019 11:10
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
o SUV nepadlo ani slovo. nebo ano? to je jedna z mála aplikací, kde někomu může dávat nafta smysl.

nechápu obsesi motorizací 30d. 30i jede velmi podobně /nebo je to video zfalšované? od 150 nahoru už diesel ztrácí dech až do 250 ale samozřejmě, jsou to nelegální rychlosti/ a stojí o 140 tisíc míň. kdy se mi to vrátí? řekl bych v okamžiku, kdy bude potřeba pořídit nové vstřiky:)

já samozřejmě, když projevím hodně empatie, pochopit Dinarovy pohnutky pro naftu, ale probůh, on točí auta každé tři měsíce, jak sám s oblibou píše - tohle asi není člověk, od kterého bych si nechal doporučit pořízení automobilu za 1,5M do osobního vlastnictví na několik let:)

a to není boj za benzínové čtyřválce. to je prostě snaha pochopit proč někdo musí mít naftu za každou cenu... když benzín vychází evidentně finančně líp minimálně na prvních 150 tisíc km...
6. 12. 2019 12:44
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Od vyšší střední jsou hmotnosti takové, že R4 chybí krouťák, při potřebě zrychlení se ozývá trápení motoru a R6d jede oproti tomu sametově jako na gumě. Možná kromě stání na semaforech nevím, kde by byl čtyřválcový dvoulitr příjemnější než R6d.
6. 12. 2019 14:23
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Pájo viděl jsi to video? Zkus mi vysvětlit, jaktože se k omezovači podívá 530d o kus později než 530i. Trápení motoru? Někomu se vytočený benzín líbí:) Jsem rád, že nezazněl oblíbený argument o spotřebě, to už jsme si taky vyvrátili...
6. 12. 2019 14:26
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Vytočený běžný čtyřválec? To se na mě nezlob, ale na tom nic libozvučného nenajdu, a ano víc se mi líbí V6d nebo R6d. Ať už v Jagu, BMW, MB nebo Audi...příjemný nenásilný chod.
Spotřeba? Tu nechci komentovat, s 5er při vyšších než povolených rychlostech se budeš stále válet kolem 6. Argument o spotřebě? Ano, jediné co ti budu vyvracet je omyl v tom, že benzín dynamicky horší by měl mít podobnou spotřebu a stejně tak při stejně dynamické jízdě shoří i dvoulitrová nafta.
S 530d nemáš v 95% situací na silnici pocit, že máš nedostatek výkonu, u 530i tomu tak není a u 520d už vůbec ne.
7. 12. 2019 10:07
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Pájo, ty to vidíš svojí optikou. Kupec 550d řekne, že 530d vůbec nejede. Já vidím co vidím, čtu co čtu, jak můžeš říct, že 530i trpí nedostatkem výkonu, když i papírově je třeba jen o 10% horší?
7. 12. 2019 17:43
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Este par cisiel ktore ukazuju ako "zle" je na tom 530ix v porovnani s 530dx

Overtaking factors
The times show how fast a car accelerates using the optimal gear or gears, in typical overtaking situations. It is an overtaking with gear reduction or kick-down, the best possible times. Not including the transmission reaction time.

BMW 530ix G31 Touring: (https://www.automobile-catalog.com/…ive_touring.html)
60-100 km/h through gears (sec):3.6
80-120 km/h through gears (sec):4.6
100-180 km/h through gears (sec):15.5

BMW 530dx G31 Touring (https://www.automobile-catalog.com/…ive_touring.html)
60-100 km/h through gears (sec):3.5
80-120 km/h through gears (sec):4.5
100-180 km/h through gears (sec):15.3

pre porovnanie aj starsi F11 model...
BMW 530dx F11 po fcl Touring: (https://www.automobile-catalog.com/…ive_touring.html)
60-100 km/h through gears (sec):3.9
80-120 km/h through gears (sec):5
100-180 km/h through gears (sec):17.3
9. 12. 2019 20:16
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
díky, ty rozdíly jsou naprosto hrozivé, 530i absolutně nestíhá 530d...
napadá mě jen jedna otázka: Pájo jel jsi s tou motorizací vůbec někdy?
Avatar - _Karel_
6. 12. 2019 14:02
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Pokud někomu jde v první řadě o šetření, pak je tu 520D. Za sebe můžu říct, že bych radši šestiválcovou naftu než čtyřválcový benzín i kdyby nebyl rozdíl ve spotřebě. Ještě radši povedený šestivál benzín, ale tam už bych váhal, jestli mi stojí za peníze (spotřebu) navíc, protože mě osobně by dal navíc jen zvuk.
6. 12. 2019 14:21
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Nepochybně Karle. 520d naprosto stačí pro většinu všedních situací a bude jezdit kolem pěti litrů a při PC ušetřím randál. Takové šetření chápu.
6. 12. 2019 14:28
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Dynamicky i akusticky je mezi 520d a 530d rozdíl odpovídající pořizovací ceně. Jakmile chci rychlejší přesun, je už 520d s úsporností na štíru. A o 530i se ani pak nemá smysl bavit...
9. 12. 2019 20:12
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
hahaha Pájo četl jsi příspěvek kolegy výše? v pružném zrychlení rozdíly cca 0,1 sekundy a u větších rychlostí je íčko lepší:)
6. 12. 2019 14:50
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Btw, nevadí ti, že srovnáváš 530xd a 530i s RWD? ;-)
6. 12. 2019 16:14
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Kde? V tom videu?

Nerozumím ??
6. 12. 2019 20:19
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Jasně. To video je na YT a jde o drive u nafty a čistou zadokolku u benzínu, to se projevuje ve vyšších rychlostech.

A btw, v dalších soubojích periodik je na tom lépe d.
6. 12. 2019 20:37
Re: Naftový šestiválec je výkladní skříň spalovacíc
Tak to je vážně legrační. Tím se vysvětluje proč je to dřív na stovce - trakce:)
Avatar - Alf1k
4. 12. 2019 13:26
Třída
Tu kategorii, se kterou přišla A7 (pokud se pletu opravte mě) se mi od začátku a vždy zamlouvala.
Je to odlišné, luxusní a když je třeba, tak se do nich vleze miliarda věcí, až si člověk např. s jedním dítkem říká na co kombík, když to auto má potenciál v pohodě pobrat klidně i druhé ;-)
Dnes už ten wow efekt pro mě není takový jako v těch začátcích, ale pořád tu třídu vidím jako skvělou alternativu na “všechno” :-) A že někdo říká něco o “pseudokupé” je mi jedno, to pak můžem říct o 90% SUV, že jsou “pseudooffroad” ale faktem zůstává, že jsem rád za existenci těchto variant.
Rozbalit vlákno
11
4. 12. 2019 13:56
Re: Třída
Řekl bych, že s tím přišlo právě BMW s 5GT ;-)
Avatar - Alf1k
4. 12. 2019 14:01
Re: Třída
Hele a nebylo to spíš CLS? Vidím, že se začalo vyrábět 2004, představeno bylo 2003.. :-)
Avatar - wakantanka
4. 12. 2019 14:03
Re: Třída
Ja mám za to, že prvé bolo CLS a ostatní povzbudení jeho úspechom až neskôr.
Avatar - iudex
4. 12. 2019 14:20
Re: Třída
CLS bolo skôr, ale to bol trochu odlišný koncept, to malo byť dynamickejšie vyzerajúce Éčko, kvázi "štvordverové kupé", kdežto 5GT (a teraz 6GT) ako liftbacky majú byť praktickejšie a priestrannejšie verzie 5er sedanu.
Avatar - CHerokee
4. 12. 2019 16:38
Re: Třída
Jen je to fakt škaredé a to z většiny úhlů...
Avatar - iudex
5. 12. 2019 09:30
Re: Třída
Naživo to nie je zlé, rozhodne o level lepšie, ako predchodca 5GT, čo bolo fakt neforemné auto. Ani 6GT nie je vzor elegancie, ale už by som s tým nemal problém jazdiť, hovorím, naživo celkom OK.
4. 12. 2019 14:21
Re: Třída
A7 a 6GT podle mě není stejná kategorie. A7 je nižší a širší než A6 se snahou navodit sportovnější dojem než A6. 6GT je naopak výrazně vyšší než 5er takže spíše takové MPV. A7 je ve stejné kategorii jako CLS, ale 6 GT je třída sama pro sebe, vysoké, na maximální prostor a užitek zaměřené auto, A7 nebo CLS jdou přesně opačným směrem, hodně nízké a rozpláclé auta snažící se o styl čtyřdveřových kupé (A7 tedy pětidveřových), 6 GT je úplně jinde a ani Audi, ani Mercedes nemají přímého konkurenta.
4. 12. 2019 14:32
Re: Třída
Ano, A7 a CLS v dražších verzích mají konkurenci spíše v 8GC. ;-)
Avatar - Alf1k
4. 12. 2019 14:50
Re: Třída
No je fakt, že předchozí 6er gran coupe mi je bližší víc než 6GT, takže vlastně jediná A7 má v té třídě lift kufr, BMW si tedy udělalo kategorii samo pro sebe, na druhou stranu ale touto logikou nemá konkurenta pro MB a Audi.. :-)
Avatar - Alf1k
4. 12. 2019 15:02
Re: Třída
Edit: Právě jsem si projel config. a opravdu už vidím toho konkurenta MB a Audi a tím je jak říká pája 8er (defakto i cenou i když je o chlup dražší), 6GT si teda jede svoji cestu, díky za vysvětlení, měl jsem v tom chaos :-[]
4. 12. 2019 19:56
Re: Třída
5 GT není (nebylo) 4door coupe. Nemá napodobitele, nemá konkurenci. Je skaredy samo o sobě:)
Avatar - _Karel_
4. 12. 2019 14:56
6GT
Zvenku ošklivé, ale skvělé :yes:
Pojmenování podle mě dost hloupé. Jako náhrada R-classe (kromě kufru) fajn.
Rozbalit vlákno
30
4. 12. 2019 14:57
Re: 6GT
GT Grand tourismo, velké cestování. Podle mě vše sedí a navíc se mi 6GT líbí ;-)
Avatar - _Karel_
4. 12. 2019 15:05
Re: 6GT
Já mám grand turisma za spíše sportovnější, minimálně tvarem karoserie. Jako velký cestovatel je tohle auto ale určitě perfektní ;-)
4. 12. 2019 15:17
Re: 6GT
Jasně, je to tak vžité, ale ponejprve se tak označovala luxusní auta schopna převést posádku na dlouhé vzdálenosti bez únavy ;-)

A ve chvíli, kdy je tu GC, tak GT dává celkem smysl.

P.S.: 5GT jsem měl kdysi v merku, ale hanušovi by se vzadu nelíbilo. Nicméně po úplném zničení jedné zadní pneu u XF jsme od JLR Austria jako náhradní auto dostali 5GT a tenkrát si luxusně Dinár s Matesem medili v zadních křeslech s lahví Jégra. :-) To je GT!
Avatar - Ozzman
4. 12. 2019 15:24
Re: 6GT
S lahví jágra se nechám převézt i v ASX po D1! :D
Avatar - _Karel_
4. 12. 2019 15:32
Re: 6GT
Jágr už kromě reklam pro číňany fušuje i do chlastu? :-O

:D
Avatar - Ozzman
4. 12. 2019 15:37
Re: 6GT
No, tak Hašek má Smarty drink, Jarda má Kladýnko a kalí Jägermeistera, jezdí se Zemanem do Číny... ale je to skoro soused a jinak to asi nebude zlej kluk :D
Avatar - _Karel_
4. 12. 2019 15:45
Re: 6GT
Jako sportovec je super borec, nezapomenu mu, jak se jako jediná hvězda NHL nevykašlal na nároďák a vyhrál s mladýma klukama MS. :yes: :yes: :yes:
Ale pak jsou věci, který mi na něm dost vadí. Ale kdo jsem, abych ho soudil.
Avatar - Ozzman
4. 12. 2019 15:49
Re: 6GT
Více méně souhlasím, myslím, že je prostě svůj a na rozdíl od jiných ty věci možná ani nedělá ze zjištných důvodů, ale prostě proto, že je takovej ...:) Jen názor... taky nesoudím :)

Ale cesta s Jágrem a Jégrem na zadních v ASX po D1 by mohl být zajímavý zážitek :D
Avatar - speedfred
4. 12. 2019 19:32
Re: 6GT
ASX do každej diskusie? Zdatne nahrádzaš Topera. :-[]
Avatar - Ozzman
5. 12. 2019 09:34
Re: 6GT
Já chtěl napsat Oktávku s torzkou, ale pak jsem zapřemýšlel a vyšlo mi z toho, že s ASX to bude ještě horší, nic horšího se sedačkama jako tvrdými lavicemi, mne nepadalo :D
Avatar - honzaHK
4. 12. 2019 22:29
Re: 6GT
Lahev chlastu k otupení smyslů je do ASX nutnost...pro jistotu dvě lahve, ještě před jízdou.
Avatar - _Karel_
4. 12. 2019 15:33
Re: 6GT
Hanuš je pes, předpokládám? :D
4. 12. 2019 15:41
Re: 6GT
Automatická oprava textu...hafuša.
Avatar - Emel
4. 12. 2019 19:54
Re: 6GT
No, i dřív se tak označovala spíš auta se sportovním espritem, Astony a Jaguary E a tak...
Avatar - fOE
5. 12. 2019 06:41
Re: 6GT
Jen technicka, je to "Gran Turismo" ;-)
Avatar - speedfred
4. 12. 2019 19:31
Re: 6GT
....mne sa to auto neskutočne páči, a sám si vymýšlam do budúcna dôvody prečo ho kúpiť aj keď liftbacky nemám rád. Jazdil som s 5GT a to ma celkom dostalo komfortom, fakt parádna jazda a priestor v aute.
Avatar - _Karel_
4. 12. 2019 19:59
Re: 6GT
Pokud se ti líbí, proč vymýšlet důvody? ;-)
4. 12. 2019 20:33
Re: 6GT
Zdůvodnění pro manželku, proč zrovna tohle auto nutně potřebujeme ? :-)
Avatar - _Karel_
4. 12. 2019 20:42
Re: 6GT
:D
To by mělo být daleko snazší, než u Giulie Quadrifoglio.
Avatar - speedfred
4. 12. 2019 20:47
Re: 6GT
U QV bol dôvod ten klenot pod kapotou s kombináciou kutáča (manuál).
Ono nejaký dôvod sa vždy nájde.
Avatar - _Karel_
5. 12. 2019 07:11
Re: 6GT
Myslel jsem to směrem k manželce. Manželku asi motor od Ferrari zajímá míň než chlapa. Na prostor a komfort pro rodinu v 6GT by naopak měla slyšet poměrně dobře.
Avatar - speedfred
5. 12. 2019 10:50
Re: 6GT
Pochopil som ťa, ale dovod kúpi som jej vysvetlil ako "investičné auto" s ktorým sa aj občas zveziem. :-)
Avatar - fOE
5. 12. 2019 10:48
Re: 6GT
Puvodni 5er GT stala na platforme 7er, tohle uz stoji na platforme soudobe 5er pokud se nepletu. Tak pozor aby z toho clovek nebyl prekvapenej, ze uz to treba nema tu sedmickovou noblesu (tim samozrejme nemyslim vzhled, tam puvodni 5GT kulhalo na obe nohy, kulantne receno :-) ).
Avatar - Dinar
5. 12. 2019 10:57
Re: 6GT
Současné 5er, 6er, 7er jsou na jedné platformě CLAR, v noblese se můžou lišit max. typem odpružení, ale z mé zkušenosti je už základní pasivní podvozek 5er - 7er pro dané třídy noblesní velmi dostatečně. :-) ;-)
Avatar - fOE
5. 12. 2019 11:07
Re: 6GT
Novou 7er neznam, starou vlastne taky ne, ale F10 a F07 jo a tam rozdil byl. Aktualni 5er je super, ale snad nechces rict ze 7er je "jen tak" dobra jako petka? Jednoduse v minule generaci jsem mel pocit ze je mezi 5er a 5GT kvalitativni rozdil a otazka zni: je i v te dnesni?
PS: dost z noblesy pro me dela i odhlucneni a tu cekam ze vyssi trida tu nizsi vzdycky trumfne.
Avatar - Dinar
5. 12. 2019 12:41
Re: 6GT
Úplně nevím, co přesně si představuješ pod tím rozdílem v noblese ohledně podvozku, pětka neumí vzduch, 6er a 7er ano, osobně považuju projev vzduchového podvozku ve srovnání s adaptivním na pružinách za méně noblesní, páč mlátí, jako každý vzduch, a to pro mně je méně noblesní, na druhou stranu vzduch umí takové to mercedesí pohupování, což je přesně ten typ noblesy, na kterou slyší zase mnoho jiných lidí, takže ho má teď i bmw v 7er, protože v testech se vždy pěly ódy na esko, jak umí pohoupat a vzduchový polštář a bla, bla. Každopádně bych řekl, že pětce vzduch nechybí, a obecně, že vzduch bmw je lépe zvládnutý než u MB s výjimkou top verze active body control, ta je slušná.
5. 12. 2019 16:32
Re: 6GT
mohu se mýlit, ale nemají kombíky pětkové řady a následně i GT vzduchové tlumiče vzadu?
6. 12. 2019 06:30
Re: 6GT
Mají vzduchovou nivelaci pro udržování stálé světlé výšky, nejsem si jistý, že jde o plnohodnotné vzduchové odpružení.
6. 12. 2019 06:57
Re: 6GT
Nemlátí. Tak bych řekl, že je to dokonce plnohodnotnější než plnohodnotné:) Šlo mi o "médium" používané v tlumičích. A tam se vzduch v karoserii touring používá už léta...
6. 12. 2019 08:19
Re: 6GT
U všech MB co jsem kdy na vzduchu jel byl problém na ojedinělých dírách, kdy to podvozek nestíhá dotlačit a přijde rána. Při snaze o dynamickou jízdu pravá/levá pak je cítit, že vzduch nestíhá. Poslední X5 na vzduchu pak nemá třeba nectnost bouchání.
5er combi nemám najetou vůbec.
5. 12. 2019 00:06
Světlá výška
K 6GT nikde nejsou dostupné informace o světlé výšce, ani oficiálně. Netuší někdo zda je podvozek vyšší než v případě 5er? Případně zkušenost s módem na přizvednutí?
Rozbalit vlákno
2
5. 12. 2019 09:43
Re: Světlá výška
138 mm, 5,43 inch.
Avatar - _beta
5. 12. 2019 08:21
No fuj.
Takéto čudo dostane pri absencii elementárnej estetiky 4,5 hviezdy.
To naozaj?
Rozbalit vlákno
3
5. 12. 2019 21:04
Re: No fuj.
Furt je to hezci nez x4 a x6, nebo jiny modni suv kupe.
Avatar - _beta
6. 12. 2019 11:20
Re: No fuj.
Veď o tom žiadna.
Ale uznaj, štyri a pol?
To kde sme?
Blesk auto CZ?
Avatar - speedfred
6. 12. 2019 12:00
Re: No fuj.
Mne sa to auto páči, tak sa pýtam prečo iba 4.5?
8. 12. 2019 10:14
plevel
Trošku plevel ne tady nemyslis :D
Rozbalit vlákno
0
11. 12. 2019 11:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2019 22:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0