Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
Kolik už aut bylo zcela zabité designem. Kdejaké auto je hned po představení zralé na úpravu různých nehezkých bizarností. Vezmeme si třeba současnou Mazdu 6, tak tam není na úpravu nic, ale CX 30 by se hodilo ubrat na plastech kolem kol, MX 5 má takové prasečí světýlka a Mazdě 3 HB by se hodilo zvětšení spodní linie zadních oken. No a teď tu máme třeba fordí ksicht ve stylu aston po bouračce.
ty robíš niekde šéfdesignéra ?
mazda má možno najlepší design
mazda má možno najlepší design
Kankuken zcela jistě není Mazda-hater, jenom nemá oči zaslepené zoufalým fandovstvím. A jeho poznámky stran bolavých míst u konkrétních modelů jsou dosti trefné.
Pravdou je, že Mazda 3 sedan vyzerá lepšie ako Hatchback. Nakoniec každý z nás má nárok na vlastný vkus. Čo sa páči mne, nemusí sa páčiť inému.
Začo toľko záporných hlasov pre "abc"? Tiež si myslím, že dizajn Mazdy je v súčasnosti jeden z najlepších. Potvrdzuje to aj nárast predaja. Kedysi bola Mazda pomerne ojedinelým zjavom na cestách, dnes je ich veľa, hlavne preto, že sú pekné...
evocolt
..bude mat najvacsiu radost urcite Mr.Holden ,ktory si tak bude moct pravidelne ulavovat na kazdom novom dizajne auta VW,ktore pride na trh 😒]
99matthew99
Od ledna vystřídá ve funkci šéfdesignéra značky VW Klause Bischoffa, který se stane šéfdesignérem celého koncernu.
To on akoze schvaluje ako bude vyzerat kazde auto? Nerozumiem velmi tejto pozicii.
To on akoze schvaluje ako bude vyzerat kazde auto? Nerozumiem velmi tejto pozicii.
V každej veľkej firme sú od určitého levelu pozície, ktoré už reálne nerobia nič, len berú veľké peniaze. Ale keď sa nedarí, tak si to odskáču. Proste taká "politická pozícia". 😁
tzv obetni barani, neschopne persony vo vysokych funkciach, kt. dostanu kefu a pak masakruju vsetko pod nimi, kde to pod jeho vedenim napravia... možno
Kundomil
Chtě jsem napsat do rakve, ale pak jsem si to rozmyslel, Jako by toho neměli málo. ;-\
PowerHouse
Alespoň se nyní ukáže, zda to bez Kabáně zvládnou.
Podle mnohých to Škodovka bez Kabáně nezvládne.
Podle mě, úspěch Škody nebyl určen Kabáněm, ale tím, že Škoda je abnornálně prostorná a měla jít proti Volvu, které působí hodně rozměrně.
Kdyby Octavia byla menší, jako Leon, Golf, tak by takový úspěch nebyl, i kdyby to designoval Kabáň.
Pokud Golf bude malý a Octavia velká, tak Octávka může dále dohánět v prodejích Golf, i když ten Golf bude navrhovat Kabáň.
Podle mnohých to Škodovka bez Kabáně nezvládne.
Podle mě, úspěch Škody nebyl určen Kabáněm, ale tím, že Škoda je abnornálně prostorná a měla jít proti Volvu, které působí hodně rozměrně.
Kdyby Octavia byla menší, jako Leon, Golf, tak by takový úspěch nebyl, i kdyby to designoval Kabáň.
Pokud Golf bude malý a Octavia velká, tak Octávka může dále dohánět v prodejích Golf, i když ten Golf bude navrhovat Kabáň.
škoda proti volvu
to môže napísať len čech
a škoda pozitív
to môže napísať len čech
a škoda pozitív
Vždyť se to psalo všude pořád dokola, tak proč jseš překvapen?
To se muselo objevit i ve slovenských denících.
To se muselo objevit i ve slovenských denících.
Nevycitaj Cechovi, ze ma rad Škodovku... je to logicke a pochopitelne, ty by si mal brindzu velebit, len nie na svojom k..... 😁 (sorry to mi nedalo)
To je neuvěřitelné, co tady dokážete napsat,
když jsem uvedl, že se dříve všude psalo, že Škodovka má jít proto Volvu, to je prostě fakt.
A psalo se to jistě i na slovenském tisku.
když jsem uvedl, že se dříve všude psalo, že Škodovka má jít proto Volvu, to je prostě fakt.
A psalo se to jistě i na slovenském tisku.
Tohle je jen tvoje neznalost, o pozicionování Škody proti Volvu mluvilo, jako o strategii značky, její německé vedení někdy po roce 2000. Jestli ji tak trh chápe, je věc jiná, každopádně před patnácti lety takové prohlášení mohlo znít mnohem absurdněji než dnes, Volvo dělalo auta i s osmiválci, technikou bylo před Škodou, dnes bych se takového srovnání bál mnohem méně, Volvo dělá výjimečným (oproti jinému mainstreamu) max. ta švédská vlaječka ve švu sedaček.
Skoda urobila skok, nepochybne, ale zeby bola na urovni Volva si nemyslim. Predsa len interierom, vypracovanim, pouzitymi materialmi, odhlucnenim si myslim ze je stale vpredu volvo. Dizajn dnesnych volv sa mi velmi pozdava a tazko v ich ponuke najst vyslovene dizajnovo pokazene auto. Na verzie CC so svetlou vyskou nad 20cm konkutencia nema velmi odpoved. Samozrejme ze so 6 valcom by to bolo este lepsie.
Že je škoda na úrovni volva si snad nemyslí nikdo. Resp. technikou to možná nebude zásadní rozdíl, ale interiér atd. určitě ano.
Ale ano, ta vlaječka je samozřejmě zjednodušení, materiály v interieru, cit pro detail je u volva pořád lepší, ale faktem je, že jak mohlo to prohlášení vedení vw před patnácti lety znít absurdně (protože mezi škodovkami a volvy té doby byl rozdíl obrovský), dnes už tak absurdní zdaleka není. Jinými slovy, umím si představit, že někdo dá přednost škodovce před volvem ve stejné třídě s tím, že platit premiovou cenu za techniku mainstreamu se mu nechce a lepší kůže ve volvu mu třeba za půl milionu nestojí.
Cau Dinare.
OK jsem rad, ze se stiraji rozdily mezi "premii" a mainstreamem..
Nemam problem 😄
Ale prijde mi, ze mas dvoji metr, kdyz porovnavas Teslu (ktera se ke vsemu povazuje za "premii") s BMW.
Pocitas do techniky bezpecnost? 😉
OK jsem rad, ze se stiraji rozdily mezi "premii" a mainstreamem..
Nemam problem 😄
Ale prijde mi, ze mas dvoji metr, kdyz porovnavas Teslu (ktera se ke vsemu povazuje za "premii") s BMW.
Pocitas do techniky bezpecnost? 😉
Ať se ti to líbí nebo ne, tohle skutečně prohlásili zástupci Volkswagenu, tuším, že Piech. Takže opravdu to nemůže napsat jen Čech, byl to totiž ve skutečnosti Rakušan. To, zda se tak stalo, je věc jiná, každopádně takový záměr Volkswagenu tu skutečně byl a nejde o výmysl Čechů.
No, už originální OI měla hezkou kastli a prodeje byly solidní. Další řady Octávky už jen "budovaly" na solidním základu. Ano, Golf je na tom podobně.... :-!
Drevokocůr
Chtěl sice k Dacii ale tam ho odmítli!!!:no: :no: :no:
miromen
Po tom co škodovka předvadi "dno" u poslednich modelu by to chtělo velkou změnu. Takže nejlepe novy designersky tym.
Dnom myslíš novú Octaviu, pri ktorej sa drvivá väčšina zhoduje, že ten dizajn je podarený? 😉
Podařeny ? A to v jakem směru... jo na foto nevypada tak lacině a činsky jako u předchozich modelu. Ale pořad jde o nijak zajimavou "konzervu" to se daři jak už jsem dřivěji psal akorat u seatu. Jinak u škodovky docela klasika, kdy kombik je přece jen povedenějši.
Podľa môjho názoru (a nielen môjho) sa nová Octavia dizajnovo dotiahla na Superb, všeobecne akceptovaný ako najkrajšia a najvydarenejšia Škoda. Ako každé koncernové auto to bude chcieť priplatiť pri konkfigurácii, ale vybavená vyzerá parádne, čistý moderný dizajn bez výhrad (typu štvoroké svetlomety), z niektorých uhlov skoro ako Audi či Volvo, proste vydarené: https😐/akm-img-a-in.tosshub.com/…04-1200x4000.jpg?…
mne sa to pozdava dizajnovo tiez, az na😒br />
- predna maska ako aj zakomponovanie spodnych hmloviek ma taky trochu divny vyraz ako scala, u octavie to je kazdopadne ovela lepsie zvladnute, takze cas a zvyk to asi spravi..
- zadne sklo je potiahnute jak na liftbacku uplne ku hrane kufra (dnes bezne, mne sa to nelubi, mam rad sedan look)
- napis skoda ja trapny a pozersky, skoda ma navyse pekne logo malo by tam byt
- napojenie zadneho svetla na naraznik je prilis velky kus plechu, tam ten slide... pride mi to take nasilne, neelegantne, velka plocha plechu... bude treba vidiet na zivo
https😐/editorial.pxcrush.net/carsales/general/editorial/2020-octavia-3-rear-side.jpg?width=1024&height=683
- predna maska ako aj zakomponovanie spodnych hmloviek ma taky trochu divny vyraz ako scala, u octavie to je kazdopadne ovela lepsie zvladnute, takze cas a zvyk to asi spravi..
- zadne sklo je potiahnute jak na liftbacku uplne ku hrane kufra (dnes bezne, mne sa to nelubi, mam rad sedan look)
- napis skoda ja trapny a pozersky, skoda ma navyse pekne logo malo by tam byt
- napojenie zadneho svetla na naraznik je prilis velky kus plechu, tam ten slide... pride mi to take nasilne, neelegantne, velka plocha plechu... bude treba vidiet na zivo
https😐/editorial.pxcrush.net/carsales/general/editorial/2020-octavia-3-rear-side.jpg?width=1024&height=683
S maskou souhlasím, a určitě nejsem sám.
Nápis vzadu místo znaku - za mě dobrý, protože písmenka se na rozdíl od znaku dají odlepit a máš čistej zadek.
Mě se okta na špionských malůvkách nelíbila, na ofiko fotkách se mi naopak líbí překvapivě moc. Uvidím na živo. 😄
Nápis vzadu místo znaku - za mě dobrý, protože písmenka se na rozdíl od znaku dají odlepit a máš čistej zadek.
Mě se okta na špionských malůvkách nelíbila, na ofiko fotkách se mi naopak líbí překvapivě moc. Uvidím na živo. 😄
Za mě nápis strašný. To teda nevím, kterého vola napadlo.
Smysl nápisu jsem taky moc nepobral, ale jak píšu - kvituji ho proto, že se zadek dá uklidit víc než doteď. I když já jsem si vůl při odlepování písmenek poškrábal hypertenkej hyperměkej lak.
to je len opakovanie... malo ho volvo, teraz ford a skoda uz tiez... isto je ich viac...trendy + snaha priniest nieco nove za kazdu cenu (asi)
logo skodovky sa mi paci a pride mi to elegantnejsie ked tam nie je napis, ale v číne to zaberie... trebars aj inde, s moznostou odstranit bez potiazi som neratal, to bude asi realne mozne v pohode...
logo skodovky sa mi paci a pride mi to elegantnejsie ked tam nie je napis, ale v číne to zaberie... trebars aj inde, s moznostou odstranit bez potiazi som neratal, to bude asi realne mozne v pohode...
Na zivo + cas je dolezity poznatok... sam viem ako som kritzoval 4oko u 3ky FL a dnes v peknej farbe a kombiku sa mi vyslovene paci... podobne to moze byt aj so 4kou
nezvykol som si na fabiu, na prvych ofic foto bol boom a v reale je moc uzka, subtilna a ma velmi male zadne svetla...trochu hračkárske... predok OK (naj kombinacia kombik+megneziova metla+lyžiny+16ky+1.2tsi 81kw+6kvalt... good auto)
nezvykol som si na fabiu, na prvych ofic foto bol boom a v reale je moc uzka, subtilna a ma velmi male zadne svetla...trochu hračkárske... predok OK (naj kombinacia kombik+megneziova metla+lyžiny+16ky+1.2tsi 81kw+6kvalt... good auto)
Jen doplnění - "s maskou souhlasím" - myšleno s kritikou masky souhlasím.
áno pochopil som... aj tam tych dvoch najvacsich k... na ACZ minule
😁
Až hodně opožděně jsem si všiml SZ.
Až hodně opožděně jsem si všiml SZ.
to bolo urazlive zbytocne... taketo slova nevytahujem ani na tych s kt. sa nebavim, vobec nie na tych s kt. sa bavim... s tym si ma prekvapil
aplikacia v tej diskusii bola snaha pouzitia rétoriky toho diskutujuceho co ju pouzil nadomnou, (komunikacia v jeho reči) osobne takto nikoho neoznacujem... ty si to urobil, why ?
aplikacia v tej diskusii bola snaha pouzitia rétoriky toho diskutujuceho co ju pouzil nadomnou, (komunikacia v jeho reči) osobne takto nikoho neoznacujem... ty si to urobil, why ?
Abych řekl pravdu, už si tu diskuzi vůbec nepamatuji, takže ani to, koho jsem takto hezky označil. Nicméně z té velké spousty diskutujících zde si to určitě o pár jednotlivcích myslím a jsem trochu prchlivej. Občas ujedu, ale většinou si za tím stojím.
Ja len aby som si ujasnil ako to myslis, teda si za tym stojis, ze som podla teba jeden z dvoch najvacsich k... na ACZ, je to tak ?
??? Jsem si jistej, že jsem ti hned v té tehdejší diskuzi vysvětlil, že to bylo myšleno na ty dva nad tebou, na které jsi reagoval. My dva spolu přece dlouhodobě bezkonfliktně vycházíme - pokud s tebou nebudu souhasit (což klidně nebudu) určitě tě nebudu takto pojmenovávat ani si to myslet. Je mi líto, pokud jsi to pochopil na sebe, nemám vůbec žádný důvod si něco takového o tobě myslet. Teď už nevím - nebyl to Cicero+ někdo podobnej?
Pochopil som to na seba, bol si treti prispevok, nad tebou len 2 tj povodny prvy prispevok a moj... teda ti dvaja naj k.... sme boli prvi 2ja v tom vlakne.., tiez evidujem bezproblemove diskusie a rad si s tebou podebatim... vzhladom na to co tu vidno v diskusiach niekedy ma trochu šokovalo, preco si ma tak hrubo oznacil ...
fajn, dik za vysvetlenie 😄
fajn, dik za vysvetlenie 😄
Tady jsem tu diskuzi našel - https😐/www.auto.cz/diskuse/72535/1
dokonce jsem v příspěvku oba ty k.. jmenoval. Jen jsem ti tam vyjadřoval souhlas. 😉
dokonce jsem v příspěvku oba ty k.. jmenoval. Jen jsem ti tam vyjadřoval souhlas. 😉
mal si to tam bez tych konkretnych mien, tak som bol vztahovacny... to clenenie diskusie tomu moc nepomaha, prislo mi ze reagujes na prve 2 prispevky...
neva som rad, ze si ma teda netituloval tak vysoko 😁
neva som rad, ze si ma teda netituloval tak vysoko 😁
Nechci tě úplně naštvat, ale nová Octávka se povedla, včetně toho předku. Alespoň nevypadá jak vylovenej kapr 😁
nenaštveš, ja budem len rad ked bude dobra aj pekna pre ostatych... myslim, ze sa bude predavat bez problemu ak to neskazia motory pripadne doladovanie podvozka na 3x.. na 3ke sa ta vlecka celkom dlho ladila v zadu 😉
maxi!
Na svoj vek mal už celkom zaujímavé funkcie :-!
Missouri
vodky a dvě dvanáctky, a i ta škodověnka je krásná. Hoši, buďte na sebe hodní. Anebo si nalejte... 😁
lordlord
Sice octavie po FL jsou hrozné, ale někdo je přece musel schválit do výroby. Otázka je, zda byl vybrán nejlepší z návrhů.
ericn
... no nakonec proč ne? Může zkusit Golfu 8 udělat facelift - třeba na předku už není co zkazit 😉
holden1
slovenskej vandrak co to jde ale stejne skonci v ty armaturce Myjava designovanim hajz*lprkynek. vykopali ho vsude kde mohli
Pokud bys dosáhl desetinu jeho pracovních úspěchů a mezinárodní proslulosti, mohl by sis gratulovat! 😁 😁 😁
jam2015
😉
Sorry, ale Golf, Passat, Tiguan, Touareg sú ako ,,Po babičce klokočí".
Za chvíľu je tu rok 2020 a oni stále tunujú dizajn avivážou!
Sorry, ale Golf, Passat, Tiguan, Touareg sú ako ,,Po babičce klokočí".
Za chvíľu je tu rok 2020 a oni stále tunujú dizajn avivážou!
Modrý blesk
Kde kdo kritizuje vzhled přední části a předních světel Octavie III po faceliftu jak je to strašné a hrozné, ale neznám nikoho kdo by šéfovi nebo ředitelovi ve firmě řekl, že tuto strašně vypadající Octavii nechce.... 😁 😁 😁. Přece když je auto pro někoho tak strašného, proč s ním vůbec jezdí i když je firemní. A dokonce s ním jezdí i na dovolené, tedy soukromě....a to najednou nevadí...vždyť si každý může přece půjčit nebo koupit auto jaké se mu líbí.... 😁 😁 😁
Za mě je Octavie III po faceliftu velice originální, na silnici nepřehlédnutelná a má sympatické denní svícení z diodových proužků. 😁 😁 😁
Na Octavii III mi nejvíce vadí chybějící víceprvková zadní náprava pro slabší motorizace, vždyť ji mohli dát do příplatkové výbavy např. od linie Ambition a tříválce, toto je velké zklamání i u představené 4. generace :no:
Za mě je Octavie III po faceliftu velice originální, na silnici nepřehlédnutelná a má sympatické denní svícení z diodových proužků. 😁 😁 😁
Na Octavii III mi nejvíce vadí chybějící víceprvková zadní náprava pro slabší motorizace, vždyť ji mohli dát do příplatkové výbavy např. od linie Ambition a tříválce, toto je velké zklamání i u představené 4. generace :no:
JirkaV8
Pepíno je trochu fluktuant koukám. 😁 Že střídá rychle to bych pochopil, někdy se to tak v životě semele. Ale vracet se jakoby zpátky je divné. Jako člověka ho moc nemiluji, ale auta za mě nemívá zas až tak špatné. Snad se bude dařit a nějakou dobu to vydrží no.
Emel
Volkswagen už měl dost řečí o tom, jak je Superb hezčí než Passat, tak se rozhodl zakročit. Protože by ale přímé přetažení Kabaně do Volkswagenu způsobilo povykování odborářů v Boleslavi, domluvili se na Oktoberfestu u piva, že ho na oko přesunou do BMW a až pak do Volkswagenu...
Na druhou stranu musí zákonitě odejít někteří zákazníci konzervativní. Jsem docela zvědavej, kterých bude víc.