Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hammunasakra
Ty VWoe
| 13. 12. 2019 09:49
Hmmm
Avatar - Alf1k
Re: Ty VWoe
| 13. 12. 2019 10:14
Vidím, že ty jsi vážně jenom špatnej vtip tady na auto.cz stejně jako existence CVT převodovky a houpavých, hlučných podvozků, prostě takovej průměr :-[] (ps: Hamunko - nemám Seat :D)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Ty VWoe
| 13. 12. 2019 10:19
K tvýmu vtipu = náhodou TAKY znám lidi co maj ve spodní garáži Ferrari a v horní.. a NEKECÁM :-)

CO si myslíš že si teď napsal = to asi nevíš ani sám nebo? :D

Takže CO si svým nesmyslným výkřikem = chtěl říct? :*)

Tipuju že si v mym případě nemysle CVT ale e-CVT = ale fakt těžko říct :-!

Mě se narozdíl od tebe SUV nelíbí a jejich masový šíření který zvedlo nutnou těžbu ropy asi o 3,5 milionu barelů denně = to považuju za špatnej vtip :no: :-|
Avatar - Alf1k
Re: Re: Re: Ty VWoe
| 13. 12. 2019 10:32
Já to vím, to jen ty musíš provést edit po pár minutách vygenerování své blitky, varuju tady jen všechny před lowcost naprogramovaným čipem s poznávacím znaménkem = patřící na hatelist, pa :-[]
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Ty VWoe
| 13. 12. 2019 10:33
No comment :no: ;-\

Hodně ujetej byl už tvuj úvodní příspěvek = tady už :no: :no:

A takovej drzej úchyl jako ty = co po Hmmm dostane ámok a je drzej jak štěnice = fakt patří na hate list :-|

Už sem řikal = že si drzej? ;-)

Ale CO máš za problém = to vysvětlit neumíš. No hlavně že znáš někoho kdo má Ferrari :-!

Ubožáčku trapáčku = jaký máš další nicky? Jen abych věděl KDO je tak MOC úchyl :D
Avatar - Alf1k
Re: Re: Re: Re: Re: Ty VWoe
| 13. 12. 2019 11:09
Další problém čipu hammunasakra je ten, že propočtům a racionálním vyhodnocením věcí předchází lhaní a následné urážení a laciné nadávky na adresu všech v síti, při kterém se schovává za z editované příspěvky, které jsou obsahem úplně o něčem jiném než původní. Vesměs jsou ale takové příspěvky chudé duchem i provedením, takže nemá cenu na ně dále reagovat. :-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ty VWoe
| 13. 12. 2019 11:12
To začíná vypadat na velmi těžkou úchylka = viz hned tvuj ÚVODNÍ příspěvek v diskuzi = naprosto ÚCHYLná reakce na moje hmm zase vwyhrál... = tak celkem VÍME jak je to s lacinejma NADÁVKAMA :-!

Takže frustrovanej ÚCHYLE pověz CO tě vede k až takhle ÚCHYLNEJM příspěvkum? :-)

To tě fakt tak rozlítil odkaz na srovnávačku T-Roc vs XCeed? Nebo to že sem jí pak smazal? :D

KDO si = jakej jaký je/sou tvuj další nick(y)? ;-)
Jinak Tarranco
| 13. 12. 2019 09:55
vypada mnohem lepe nez Kodiaq
Re: Jinak Tarranco
| 13. 12. 2019 10:46
Naprostý souhlas. Jistě se najde hodně lidí, kteří budou opačného názoru.
Avatar - xxc
Re: Re: Jinak Tarranco
| 13. 12. 2019 12:35
A Koleos je najkrajsi :-)
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Jinak Tarranco
| 13. 12. 2019 13:13
kasnou je to u mna tak pade na pade.... ale staci pohlad do kabiny a tarraco tu uz v mojom rebricku ma tu architekturu aj budiky krajsie prevedene :yes:

popravde ale v tejto cenovke sa uz da kupit aj rexton a to je este podla mna lepsie auto aj ako tarraco https://www.auto.cz/…ny-navrat-127690 :yes: o terene ani nevravim .. tu voci tuhemu ramu nema tarraco mimo asfalt voci yongu absolutne ziadnu sancu
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Jinak Tarranco
| 13. 12. 2019 17:20
:-O
Na ceste nebude rexton lepsi ani nahodou.
To uz je teraz nejaky etalon ? Vies, co znamena slove absolutne ?
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Jinak Tarranco
| 13. 12. 2019 18:03
Staci pozriet na sedadla Taracca a hnej je jasne, co je krajsie :-) Renault ma architekturu v pohode, Seat oproti tomu nevyzera ako ziadna vyhra. Zbytocne sem miesat Rexton s ramom, tie auta nebudu jazdit v terene, alebo aspon ludia bezne v terene nejazdia.
Re: Jinak Tarranco
| 13. 12. 2019 12:43
Az na ten zadok mas pravdu, a co som pozeral su aj pekne zlavy na skladovky
Avatar - Emel
Re: Jinak Tarranco
| 13. 12. 2019 16:07
Je to těžký.
Tarraco je hezký, úhledný... ale fakt je to takový generikum, bez nějaké vlastní identity, pár rádoby SEAT markant naházených na Tiguan Allspace tak, že bys z boku skoro nepoznal rozdíl...

Jako majitele by mě asi zajímal hlavně výsledek, ale jako nestranný pozorovatel z toho teda moc vodvařenej nejsem... a poněkud překvapivě... bych v dané třídě a v naftě šel projet Hyundai :-O
Avatar - Beefcake
Re: Re: Jinak Tarranco
| 13. 12. 2019 17:23
Nie generikum, ale sterilny dizajn. :-)
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Jinak Tarranco
| 13. 12. 2019 21:51
To mi samo o sobě neva. Nakonec (vím, je to trošku unfair rýpnutí)... ikonické Imprezy byly třeba taky sterilní, až STi tomu dodalo nějakou šťávu.... a i tak to za mě bylo lepší, než když pak přišlo monstrum s kulatejma světlama, aktualizované na monstrum s černejma kulatejma světlama
http://car-from-uk.com/…413650611047.jpg

Za mě je Tarraco vlastně dobré, působí moderně... a asi se mi samo o sobě líbí z koncernové trojky nejvíc. Jen v tom holt vidím moc ten Tiguan.
Avatar - 3_diamanty
tarraco
| 13. 12. 2019 10:46
krasna kombinacia... aj disky .. vsetko... este aj ta outdoorova farba tu na SUV nema chybu... dokonalost :yes:
Avatar - xxc
Re: tarraco
| 13. 12. 2019 12:33
Ano, a navyse ma aspon v predu isofix :-) Na rozdiel od Koleosu.
Re: Re: tarraco
| 13. 12. 2019 12:37
XXC? :D :D :D
Avatar - xxc
Re: Re: Re: tarraco
| 13. 12. 2019 12:46
ano, zmenili mi nick, nejak to asi upravovali. a nejde to zmenit :-)
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: tarraco
| 13. 12. 2019 12:56
to poznam.. tiez som s tymto "bojoval" v case pri prechode na novu "platformu" .. ale nejakym zazrakom sa to nakoniec dalo dokopy .... :yes:

ale inak paci sa mi aj koleos... na rozdiel od megana mi tu na SUV tento jeho face s klami sedi.. a aj zadne partie s tymi megasvetlami mu tu na SUV ladia ... je tiez moc pekny... :yes:
Re: Re: Re: Re: tarraco
| 13. 12. 2019 12:58
Zmenili ti nick? Kto? :D
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: tarraco
| 13. 12. 2019 18:05
Neviem kto zmenil, asi upravovali redakcny system. Ja som si len nahodne vsimol, prihlasujem sa pod rovnakymi udajmi a ako prezivku v profile mam "xxc".
Re: Re: Re: Re: Re: Re: tarraco
| 14. 12. 2019 11:45
A prečo im to nenapíšeš? Nech napravia čo pokazili.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tarraco
| 14. 12. 2019 16:50
na mojom mene nezalezi :-) vsetko pokracuje po starom, len ma premenovali
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tarraco
| 14. 12. 2019 17:11
Protože obří seznam chyb a nedostatků, kterej si šéfredaktor vyžádalna základně ostrý kritiky diskutujících hned po spuštění týhle nepovedený verze = dodnes nezvládli opravit

Dokonce se nedávno objevil přístup k dávno zrušenejm účtum = kterej když se na něj dostaneš fakt napíše i příspěvek = ale když na nick klikneš = píše ÚČET NEEXISTUJE :-!

Tak asi proto = tohle trefil první týden po nasazení po týhle když je 2cifernej počet příspěvků nepřehledný diskuzní platformy, takže vlastně pro něco jako ACZ z principu špatně = tak to hned na začátku pojmenoval Karel: Machi(avelli) tuhle novou platformu zadal nějakýmu svýmu mírně dementnímu příbuznýmu = následující měsíce až do teď = mu bohužel dávaj spíš za pravdu :-|
Avatar - Ozzman
Bída s nouzí
| 13. 12. 2019 12:51
Vybral bych si Kodiaq, nebo nějaké jiné auto. Tarraco mi příjde lowendovější ve všech ohledech, proti sesterské Škodovce, Koleos má pak dle mne hodnotnější interiér, ale zase je menší. Doufám, že se mi tu nikdo nebude snažit namluvit, že koncernová auta (možná samotný VW + prémie je na tom lépe, to jsem ochotný připustit), jako Seat a Škodovka mají lepšé interiéry než Francouzi...to už dnes neplatí a pokud v tom někdo jezdí, tak to musí taky vidět...
Re: Bída s nouzí
| 13. 12. 2019 12:55
S tim intrrierem s tebou souhlasim. Je to otrepana a zazita fraze, ze co neni z D, nemuze byt dobry. Pritom frantici na tom dost makli a nemci zacali vic setrit.
Z dane dvojice bych si asi vybral Sorento nebo Santa fe :-[]
Re: Bída s nouzí
| 13. 12. 2019 13:07
SUV zvlášť nemusím, ale s takýmto Koleosom som nejaké kilometre absolvoval. Nie je to na detailné hodnotenie, ale vytýkať nie je veľmi čo, výhľad mi prišiel napriek kritike v článku lepší ako u kórejskej konkurencie, aj ako u menšieho brata Renaultu Kadjar. Priestorovo vpohode, možno je konkurencia v priamom porovnaní priestrannejšia, ale deficit priestoru som nepociťoval. Na výtku by bolo možno ohlučnenie, motor bolo naozaj počuť viac, ako by som u auta tejto triedy a cenovky čakal, ale možno to už s posledným faceliftom opravili.
Avatar - xxc
Re: Re: Bída s nouzí
| 13. 12. 2019 18:08
Hlavne aby to nevrzgalo, ale kedze to vyrabaju niekde v korei, tak snad ma Samsung iny pristup ku kvalite :-)
Re: Re: Re: Bída s nouzí
| 15. 12. 2019 20:55
neviem ci slo o testvaci kus ale s vrzganim ani kodiaq nie je bezchybny:
https://youtu.be/I40CphzcpoI?…
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Bída s nouzí
| 15. 12. 2019 21:28
Skor by som sa zaujimal pri jazde, pri stojacom aute bezne neobchytavam plasty a neskusam. Na Topspeede su aj testy Renaultov a tam sa na vrzganie vyslovene stazuju tiez. Ale kde ako, uz som sa viezol aj v Renaulte, co nevrzgal :-)
Re: Bída s nouzí
| 13. 12. 2019 13:33
Mam realnu skusenost s kodiakom dizel 4x4 dsg za cennikovu 40k € a je to total low end co sa tyka interieru, pouzitych materialov a spracovania. Najviac ma stval fakt, ze na sedadle spolujazdca tusim na 3ku pri nizkych otackach chytala podlaha od motora vibracie, ktore cez nohy prechadzali do celeho tela. Fakt neprijemne
Re: Bída s nouzí
| 13. 12. 2019 14:15
Tak Tarraco je na stejne lince s dlouhym Tiquanem v Nemecku, kvalita vseho je srovnatelna. Pokud se interier nelibi, tak je to spisvtim, ze Seat cili na mlade zakazniky, kteri maji radi jednoduchost a prehlednist. Skodovky maji interier takovy nacancanejsi - proste cili na jineho zakaznika... Hlavne to chce sednout si do obou a udelat si nazor podle realu, ne podle fotek. Podle fotek treba miluju interier Peugeotu 5008, v realu je to ale splacanina z vietnamske trznice a kdyz se tim clovek projede, tak ma pocit asi jako ve dvacetiletem aute, kteremu odesly tlumice...
Re: Re: Bída s nouzí
| 13. 12. 2019 15:36
Za mě celý koncern VW neumí interiéry větších aut. Tím nemyslím kvalitu materiálů, ale celkovou kompozici ovládacích prvků, funkčních ploch a designu. Je to zřejmě důsledek toho, že všechno vychází z Golfu. Příkladem právě tyhle MQB SUV. Tiguan Allspace se silnějším motorem a výbavou vyjde klidně i hodně přes 1M, ale interiér má jak Golf, kterého jsem měl 6 let zpátky. Vpředu se prostorově cítím i podobně. Ať pak jezdí jakkoliv, já s tím mám obrovský psychologický problém, protože chci nové velké auto, ale jezdím jak něčím malým co jsem měl X let zpátky za třetinovou cenu. Leon vs Ateca to stejné, Leon mi přišel vevnitř lowcost už v době uvedení (2012) a v půlce jeho životního cyklu přijde větší dražší auto se stejným interiérem...

Passat je docela velké auto, ale pokaždé když do něj přesednu z jiných (menších) aut, tak nechápu proč sedím natlačený na čelním skle a střecha se mi svažuje ještě nad hlavou. Palubka je velmi krátká. Sedím v obřím autě, ale mám klaustrofobický pocit. Detaily jsou kvalitní, to jo, ale...

Tarraco teda vypadá, že už má novou generaci Seat interiérů a ty se přiznám, že neznám, takže se vyjadřuji jen obecněji v rámci VW, které znám.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Bída s nouzí
| 13. 12. 2019 16:50
Každé auto má něco... v rámci třídy dneska nevidím ani jedno, ke kterému bych v interiéru neměl výhrady.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Bída s nouzí
| 13. 12. 2019 18:26
Presne tak. Ukazuje v Seate zapnutie stretavacich svetiel kontrolka? Lebo v Renaulte pravdepodne ano. Tak isto trojblik, da sa plynulo blikat pri castom meneni jazdnych pruhov/obchadzani prekazok?
Re: Re: Re: Re: Bída s nouzí
| 13. 12. 2019 20:38
Vidím to stejně ;-)
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Re: Bída s nouzí
| 13. 12. 2019 22:31
veru tak... mne pride ze cim "modernejsi" interier v co novsom aute tak tym tam vidim viac "zadrhelov" a kdejakych nepraktickych rieseni ... cest vynimkam lebo tarraco ozaj ma este vcelku klasicky ponaty interier ... tam by sa mal clovek zorientovat hned .. aj interiet kodiaqa je paradny... povedal by som ze na SUV perfektne architektonicky aj vizualne stvarneny a dodnes asi najkrajsi od skody... ( za mna ) :yes:
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Bída s nouzí
| 14. 12. 2019 16:52
To je dost subjektivny pohlad, na ten otocny ovladac svetiel si doteraz zvykam :-) Ale na dobre veci sa rychlo zvyka.
Re: Re: Bída s nouzí
| 13. 12. 2019 16:10
To, že sa niečo vyrába na jednej linke neznamená, že kvalita je na rovnakej úrovni. všetky plasty dodal subdodávateľ v cene(kvalite) akú požadovali.
Okrem toho priemerný vek zákazníkov Seatu je 44. Žiadny buberťáci, ale ľudia v rokoch. Ja už som sedel vo veľa Seatoch, ale žiadny na mňa nepôsobil dojmom kvality. Napriek tomu, že používali veľkú kusy plastu, kde tých spojov bolo asi menej a oku to moc nelahodilo, tak tam často niečo povrávalo už v autách čo nemali na konte ani 10 tisíc km.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Bída s nouzí
| 13. 12. 2019 19:04
Jenže já mluvím podle zkušeností a ne podle obrázku. Kodiaq na mne působí hodnotnější a to třeba i v detailech , třeba zpracování tapecu kufru a podobně.
Re: Re: Bída s nouzí
| 13. 12. 2019 16:09
edit: zla vetva
Avatar - _Karel_
Koleos/Teraco
| 13. 12. 2019 20:37
Sedačky Teraca vypadají jak ušitý z nějakýho jutovýho pytle. Marná sláva, interiér levnějšího Koleosu vypadá rozhodně hodnotněji. V bodování se to bohužel neodrazilo, byť by to na výsledku nic nezměnilo.

Nepřijde mi moc dobrý nápad z hlediska životnosti dávat CVT k těžkýmu autu, k motoru s vysokým krouťákem.

Překvapuje mě, že Teraco má o 0,6sec. lepší zrychlení než Kodiaq se stejným motorem, převodovkou i hmotností.
Avatar - 3_diamanty
Re: Koleos/Teraco
| 13. 12. 2019 22:38
pokial je hmotnost rovnaka tak je mozne ze ma tarraco lepsiu aerodynamiku ako kodiaq.... aj ked neviem ci len ( lepsie ) aero by dokazalo vycarovat az vyse pol seku.ndy ( zase mi to nebere sila :D ) k dobru... ale ktovie ;-)

mne sa tarraco paci.... a najlepsie na nom je to ze v reale v nom vobec nevidim tigiho allspace ... a dovolim si tvrdit ze z koncernovej trojice ( skoda seat vw ) je tarraco aj najkrajsie a najstylovejsie :yes:
Avatar - woody-alien
Re: Koleos/Teraco
| 13. 12. 2019 23:16
Oni tak nevypadají, oni z jutového pytle nejspíš jsou. Prolezl jsem si Tarraco z nudy při čekání v showroomu a jak to auto relativně dobře (byť souhlasím s Emelovými výhradami) vypadá zvenku, tak uvnitř je to s ohledem na cenovku bída. Už jen ten "kožený" volant, co jak kdyby vypadl z ceníku základních verzí Dacie. Jestli někdo něco vyčítá Kodiaqu, tak Tarraco ho spolehlivě probere. A to píšu přesto, že mě osobně vyděsilo neskutečný vrzání madel dveří u Kodiaqa LaK.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Koleos/Teraco
| 14. 12. 2019 00:51
Tak tak... :yes:
Re: Re: Koleos/Teraco
| 16. 12. 2019 08:34
Mas recht. Bohuzel, ale z otrepaneho klise "lepe uz bylo" se nam stava interierova realita.
z tychto dvoch modelov
| 14. 12. 2019 10:43
by som si vybral jednoznacne santa fe. Francuza sme uz v rodine mali a skoncilo to tragicky, kvalita bola desiva...v rodine mame aj Seat a tam je to vyrazne lepsie. Ked sme skusali so synom Tarraco, prekvapilo ho, ze sedacka vodica nesla viac dolu a z auta nevidel. Je vysoky dva metre, popritom v normalnych autach strednej triedy nema problem.
Avatar - Ronault.
Opět tendenční kidy
| 15. 12. 2019 21:09
Že já blbec se nechal přesvědčit na to abych si přečetl test... stačilo se podívat na mikinu figuranta a mohlo být jasno...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku