Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Petrolheadi smutní. Výroba Fiatu 124 Spider končí

36 komentářů

Avatar - Emel
Emel
Když chci Miatu, nepůjdu k Fiatu...
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Moje řeč, navíc dát tam malý trurbomotor je úplně proti duchu tohoto auta, kdy potřebuješ přesně dávkovat plyn. Holt Fiat se moc na této spplupráci nesvezl.
Avatar - white label
white label
Někteří zřejmě nechtěli větší Miatu od Fiatu...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a rovnako nemohol fungovat ani freemont ci fullback ( ktore skoncili rovnako tento spider ) ... aj ked paradoxne prave tieto "nedomace" fiaty su dodnes tie najlepsie fiaty vsetkych cias...
Avatar - Beefcake
Beefcake
Freemont najlepsi fiat vsetkych cias ??!?
webpaja
No na fotce tak vypadá 😉
Avatar - Anonym
Anonym
jistě že to byl nejlepší fiat, protože to je Dodge 😄
Avatar - Plautus
Plautus
Keby si ty netrepal sprostosti, tak by si to už ani nebol ty. Rozumieš autám ako hluchý symfónii.
ACE.
Stačí se podívat do ceníku Mazdy, na jak nesmyslnou cenu se má dostat Miata příští rok. U Fiata by to asi bylo podobný a to při jejich prodejích...…..
Arese
Nikoliv, 124 je jasně hezčí a motor s větším krouťákem odspodu může některým zákazníkům vyhovovat víc, než atmosférický motor Miaty. Taky podvozkově je 124 komfortnější. Za všechno mohou ty z.k.u.r.v.e.n.é emisní normy EU!!!
ACE.
To hezčí je krapet nejednoznačné, já bych se hádal že je hezčí Miata 😄 , ale to je celkem fuk, jde o to že s těma...…...normama máš pravdu.
kyklop
Ešte že si si našiel vinníka 😒] . Nebude za tým skôr malé množstvo predaných kusov?
webpaja
:yes:
Arese
Nebude.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
ani když jim ho vyrobí někdo jiný. Mohli to převzít i s motorem. Je neuvěřitelné, jak dlouho lze přežívat na starých modelech a nic nevyvijet.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - palix
palix
Načo vyrábať rovnaké auto ako robí Mazda? Ak by som už vyberal z tejto dvojice, beriem Mazdu MX-5. Je to originál, navyše je to legenda. Aj Fiat 124 bol kedysi dávno legendou, ale na to už každý zabudol.
Je mi tak trochu smutno, kde boli Taliani s autami v 50, 60, 70, 80 rokoch a kde sú teraz... O Fiatoch tej doby ľudia snívali... Dnes sa Fiat často kupuje len preto, lebo je lacný (Tipo). Fiat dnes nie je ani nejako extra pekný, nemá ani extra modernú techniku... Na trhu je veľa lepších áut.
Príklad (mimo tému) - minule som videl nový Peugeot 208 a je to nádherné auto.
V dobe, keď predáva dizajn by mohli Taliani zabodovať. Alebo sa niečo stalo s ich vkusom? Veď najlepší dizajnéri boli hlavne z Talianska.
Avatar - white label
white label
Kteří petrolheadi smutní, ti kteří ho nekupovali...?
Ti co ho chtěli a měli na něho prachy, už ho mají doma.
Avatar - Emel
Emel
No... obecně je škoda každého takového auta... ale zrovna Fiatu Made in Hiroshima mi teda moc líto není.
Avatar - _Karel_
_Karel_
A přesto je to zřejmě víc Fiat než je Supra Toyotou.
Avatar - Emel
Emel
Asi jo, na druhou stranu, Supra je víc jedinečná... v tom smyslu, že se od svého sourozence liší víc. Já bych sice radši originál, ale pak bych radši kupé... a to by asi převážilo. Takže z dvojice MX-5 a 124 bych bral bez váhání Mazdu, z dvojice Supra Z4 bych vzal Toyotu. Musím se podívat, jestli se mi nešikmí oči.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Kabrioletů je jako šafránu, stejně jako hezkých aut...takže jistě ho je škoda.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Kategoria petrolhead-bychar, ta je vzdy najvacsia.
pgg
Svezl jsem se ve verzi abarth jela bozsky mnohem lip nez 2.0 v miate. Velka opravdu velka skoda.
Avatar - Anonym
Anonym
ruší jeden model za druhým a prodávaj jen derivace 500 a užitkáče
TT
Celkovo je počínanie Fiatu medzi tými diskutabilnejšími. Tam, kde by mal dupnúť na plyn, opúšťa pozície a naopak kde nemá veľmi čo robiť, sa hrnie. Myslím, že od Fiatu sa čakajú práve malé autá, vo všetkých možných variantoch, aj tých športových, ale čo Fiat? Punto je za horizontom, nové nie je, Panda tak podobne. Kompakty reprezentuje lowendové Tipo a zbytok produkcie je 500, ktorá by už tiež potrebovala nejaké oživenie. Neverím, že na to nemajú, skôr ako keby nechceli.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Omyl.Male autacnikoho nevytrhnu, lebo ich nikto nekupuje.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ty si neumíš ani zjistit nejprodávanější auta v Evropě.
Avatar - palix
palix
Práve tie "derivácie" 500-ky sú otrasné autá. Originálna 500-ka ešte celkom ujde.
Nechápem, prečo Fiat nespraví v dnešnej dobe nejaké SUV (okrem 500-ky).
Okrem toho by mohli obnoviť Punto - je konkurenti Clio, 208 sú momentálne nádherné autá, ktoré sa myslím nepredávajú zle.
Meky
Chcel som si 124 kúpiť, lenže to auto je nepoužiteľné malé.
Takze sa nemožno čudovať, že to nikto normálny nechce.
Avatar - CHerokee
CHerokee
A místo toho jsi vybral Octu TDI v kombíku, bo má větší kufr? Proč by všechna auta musela být velká? Na roadster to přeci stačí...
Avatar - speedfred
speedfred
A čo si nakoniec kúpil?
Od 2-miestneho kabria čakáš že budeš prevážať skrine a 5 členné rodiny? Mne to auto prišlo priestorovo v interieri veľmi dobré..
Avatar - palix
palix
Ešte môže mať viac ako 195 cm a auto je mu malé, lebo sa do neho nevojde. Celkovo MX-5 je akurátna pre vodiča s cca výškou do 185 cm. Byť vysokým nie je vždy výhodou.
Meky
Ďalšiu už kupovať nebudem.
Servis je príšerný a zaujem importéra nulový.
Skodovku môžem osrat.

Spoder 124 je však maly - jednoducho človek s 180 čím a viac (čo je úplne komfekcna veľkosť) sa do toho fiatu nezmestí.
Avatar - speedfred
speedfred
Tak ja mám hodne cez 180cm ale problém s priestorom som absolutne nemal. Asi som si to všetko aj nastavil. 😄
martinpilot
Bohužel chlapci zapoměli ža mají 1750 TBi... ach jo, mohli s tím drtit i Z4 ;-\