Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auto Bild TÜV Report 2008 (vozy stáří 2-3 roky): lidové Mazdy momentálně vládnou

Japonská a německá auta nadále obsazují první třetinu žebříčku kvality automobilů na německém trhu. První italský automobil obsadil letos mezi nejmladšími až 25. místo, nejvýše umístěný francouzský výrobek je na 42. příčce.
Zpět na článek
19. 1. 2008 00:34
anonym
19. 1. 2008 00:37
anonym
19. 1. 2008 11:35
neregistrovaný "povaleč"
19. 1. 2008 11:37
neregistrovaný "antiVW2"
19. 1. 2008 13:51
neregistrovaný "povaleč"
20. 1. 2008 00:07
neregistrovaný "jeden_z_davu"
20. 1. 2008 00:33
anonym
19. 1. 2008 01:39
anonym
19. 1. 2008 10:56
neregistrovaný "SMRT"
19. 1. 2008 00:49
19. 1. 2008 00:56
anonym
19. 1. 2008 04:44
neregistrovaný "alla"
19. 1. 2008 11:42
neregistrovaný "povaleč"
19. 1. 2008 11:55
neregistrovaný "Daves"
19. 1. 2008 13:35
neregistrovaný "NorgE"
20. 1. 2008 00:37
neregistrovaný "antiVW2"
21. 1. 2008 09:41
neregistrovaný "NorgE"
20. 1. 2008 15:40
anonym
19. 1. 2008 11:43
neregistrovaný "Daves"
19. 1. 2008 13:12
neregistrovaný "Drobnochovatel"
19. 1. 2008 09:11
anonym
19. 1. 2008 01:44
anonym
19. 1. 2008 06:44
neregistrovaný "dlabas"
19. 1. 2008 08:09
neregistrovaný "TECH-"
19. 1. 2008 22:59
neregistrovaný "tedwine"
20. 1. 2008 17:28
neregistrovaný "pogo26"
19. 1. 2008 08:35
neregistrovaný "Andre_Fux"
19. 1. 2008 10:30
neregistrovaný "borar"
19. 1. 2008 22:08
anonym
19. 1. 2008 08:36
neregistrovaný "Whizz"
20. 1. 2008 00:12
neregistrovaný "jeden_z_davu"
19. 1. 2008 08:41
neregistrovaný "Chris K."
19. 1. 2008 09:38
anonym
19. 1. 2008 17:00
neregistrovaný "Chris K."
20. 1. 2008 00:45
neregistrovaný "antiVW2"
20. 1. 2008 12:00
neregistrovaný "klik-klak"
20. 1. 2008 14:16
neregistrovaný "antiVW2"
20. 1. 2008 19:43
neregistrovaný "Daves"
21. 1. 2008 04:11
neregistrovaný "antiVW2"
21. 1. 2008 13:19
neregistrovaný "Daves"
21. 1. 2008 13:23
neregistrovaný "Daves"
19. 1. 2008 10:14
neregistrovaný "Milý stydlín"
19. 1. 2008 15:01
neregistrovaný "Ada je zase tady"
20. 1. 2008 12:18
neregistrovaný "Milý stydlín"
19. 1. 2008 13:54
anonym
20. 1. 2008 10:39
anonym
20. 1. 2008 23:59
neregistrovaný "Samuel"
19. 1. 2008 14:13
anonym
19. 1. 2008 17:08
neregistrovaný "Baby"
19. 1. 2008 19:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2008 19:45
anonym
19. 1. 2008 20:37
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 1. 2008 00:18
neregistrovaný "jeden_z_davu"
21. 1. 2008 00:10
neregistrovaný "Samuel"
19. 1. 2008 09:47
neregistrovaný "Sarkan"
19. 1. 2008 09:48
anonym
19. 1. 2008 09:53
neregistrovaný "Sarkan"
19. 1. 2008 10:28
neregistrovaný "johnn"
20. 1. 2008 00:36
neregistrovaný "kox"
19. 1. 2008 10:24
neregistrovaný "michalsru"
19. 1. 2008 10:52
anonym
19. 1. 2008 10:47
neregistrovaný "Vel Satis"
19. 1. 2008 12:23
neregistrovaný "Daves"
20. 1. 2008 20:37
anonym
20. 1. 2008 20:38
anonym
19. 1. 2008 13:16
neregistrovaný "Alessio."
19. 1. 2008 10:52
neregistrovaný "BuffaloCZ"
19. 1. 2008 11:09
neregistrovaný "Mkrider"
19. 1. 2008 11:38
neregistrovaný "kentucky"
20. 1. 2008 23:51
neregistrovaný "Samuel"
19. 1. 2008 11:39
neregistrovaný "antiVW2"
19. 1. 2008 11:47
neregistrovaný "aaaaaakkkk"
19. 1. 2008 11:49
19. 1. 2008 11:51
19. 1. 2008 12:36
19. 1. 2008 15:43
19. 1. 2008 19:52
19. 1. 2008 11:52
neregistrovaný "Daves"
19. 1. 2008 13:37
neregistrovaný "antiVW2"
19. 1. 2008 14:07
19. 1. 2008 14:44
19. 1. 2008 15:15
anonym
19. 1. 2008 21:48
20. 1. 2008 01:15
neregistrovaný "Daves"
19. 1. 2008 11:52
neregistrovaný "povaleč"
19. 1. 2008 19:10
neregistrovaný "Hatlatitla"
19. 1. 2008 11:45
neregistrovaný "aaaaaakkkk"
19. 1. 2008 11:54
neregistrovaný "povaleč"
19. 1. 2008 17:05
neregistrovaný "Chris K."
20. 1. 2008 12:39
neregistrovaný "kluboš"
21. 1. 2008 14:58
neregistrovaný "rr72"
19. 1. 2008 12:16
neregistrovaný "dzouzi"
19. 1. 2008 12:22
neregistrovaný "aaaaaaaaaakkkk"
19. 1. 2008 14:41
neregistrovaný "povaleč"
19. 1. 2008 21:50
20. 1. 2008 23:49
neregistrovaný "Samuel"
19. 1. 2008 14:06
19. 1. 2008 14:57
neregistrovaný "povaleč"
19. 1. 2008 15:07
neregistrovaný "Ada je zase tady"
20. 1. 2008 15:53
anonym
20. 1. 2008 23:45
neregistrovaný "Jeann aus muenchen"
21. 1. 2008 09:55
anonym
22. 1. 2008 21:27
neregistrovaný "Jeann aus muenchen"
19. 1. 2008 15:06
neregistrovaný "johnn"
19. 1. 2008 15:25
19. 1. 2008 16:01
neregistrovaný "johnn"
19. 1. 2008 15:48
19. 1. 2008 15:52
anonym
19. 1. 2008 15:57
19. 1. 2008 20:05
anonym
19. 1. 2008 21:59
20. 1. 2008 12:32
neregistrovaný "MiSho1969"
19. 1. 2008 16:48
anonym
19. 1. 2008 17:11
neregistrovaný "Chris K."
19. 1. 2008 20:08
anonym
20. 1. 2008 15:42
anonym
19. 1. 2008 14:57
neregistrovaný "mikkis"
19. 1. 2008 15:08
neregistrovaný "Johnn"
20. 1. 2008 00:54
neregistrovaný "antiVW2"
19. 1. 2008 15:09
neregistrovaný "Ada je zase tady"
19. 1. 2008 19:45
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 1. 2008 00:05
neregistrovaný "Ada je zase tady"
20. 1. 2008 00:32
neregistrovaný "jeden_z_davu"
20. 1. 2008 04:05
neregistrovaný "pallas_"
19. 1. 2008 16:57
anonym
20. 1. 2008 00:21
neregistrovaný "Ada je zase tady"
19. 1. 2008 22:03
anonym
20. 1. 2008 01:16
neregistrovaný "antiVW2"
20. 1. 2008 12:47
neregistrovaný "MiSho1969"
20. 1. 2008 15:46
anonym
20. 1. 2008 15:50
anonym
20. 1. 2008 16:01
neregistrovaný "Michelangelo"
20. 1. 2008 16:07
anonym
20. 1. 2008 16:32
neregistrovaný "klik-klak"
21. 1. 2008 12:26
anonym
20. 1. 2008 22:34
anonym
20. 1. 2008 17:57
anonym
20. 1. 2008 18:25
neregistrovaný "Primka P11"
20. 1. 2008 23:28
neregistrovaný "Samuel"
21. 1. 2008 23:53
anonym
23. 1. 2008 21:39
neregistrovaný "Carspector"
anonym
19. 1. 2008 00:34
zmanipulovane
Zaujimave, ze Golf/Bora sa vo vsetkych statistikach umiestnili daleko, daleko za japonskou produkciou. Zrazu sa ocitli na tretom mieste a to i napriek tomu, ze su neustale v servise. Nuz co dodat? Ze TUV su Nemci a Nemci si predsa neobseru svoju produkciu ;-) Takze objektivita ako vysita >:D >:D
Nuz co? redakcia auto.cz, fantom GTI a VW manazeri si z toho honia pero :yes:
Rozbalit vlákno
10
anonym
19. 1. 2008 00:37
Re: zmanipulovane
ale nerozumiem tomu, ze preco je tu rovnaky clanok 2x???? Ked sa VW produkcia umiestnovala pod 20 miestom, tak taketo clanky tu neboli publikovane....zrazu, ked je GOLF/BORA na 3 mieste, tak tu je clanok o tom hned 2x ;-) ...ach jaaaaj, uz viem....som na auto.cz ;-)
19. 1. 2008 10:52
Re: zmanipulovane
možná kdyby jsi si přečetl ten první článek tak bys viděl větičku: kompletní tabulku uvedeme v nejbližších dnech ;-)
a co se týče golfu,tak pod prvním článkem v diskusi to někdo rozepsal,jeho výsledky v různých letech a věku auta,je tam vidět jasně klesající spolehlivost postupem času,ale golf se taky nekupuje na deset let,nejsem jeho fanoušek,ale jen aby jsme byli v obraze ;-)
neregistrovaný "povaleč"
19. 1. 2008 11:35
Re: zmanipulovane
Mno,ale to bys po některých s. čtenářích chtěl moc! Něco si pamatovat,no tak,neblbni :-!Já tuhle statistiku neřeším,neb tam mám 3 auta,všechna jezdí bez poruch,včetně toho na více než stém místě.Dal jsem jej kondičně na STK a nic.Že by zacházení a údržda? ;-)
neregistrovaný "antiVW2"
19. 1. 2008 11:37
Re: zmanipulovane
woe! Tie 3 auta tam mas:
Fabia, OctaviaI a Golf3 ? ;-) ;-)
neregistrovaný "povaleč"
19. 1. 2008 13:51
Re: zmanipulovane
Tak KII opravdu nemám,d€dilům je hovco do toho čím jezdím, ale jednu výjimku udělám:Laguna2,Swift a M6,stáří 3,5-2r a 2 měsíce.Ještě něco? >:D Jo,mmám jeden psychologický dotaz: Proč mají příslušníci(naštěstí už bývalého státu)potřebu neustále vyrypovat?Nějaký komplex,bo čo také?Myslím jedinci,neb většina je normální...a ty se už zařaď kam chceš. :-!
neregistrovaný "jeden_z_davu"
20. 1. 2008 00:07
Re: zmanipulovane
Toto fakt neries,
blbcov mas vsade dost. Akurat vzdy sa to berie inak ked rypne slovak ako cech a naopak..:)
anonym
20. 1. 2008 00:33
Re: zmanipulovane
:-O
Laguna, Swift a M6 ?????? Tak ked ta stretnem, poklaknem pred tebou! ;-) a ja som ta radil ku GTI-ho parte....odpust mi to :'-(
20. 1. 2008 18:54
Re: zmanipulovane
Ja mam no tata ma Š 1000 MB už 40 let a je naprosto spolehliva. Když skončim vejšku budu agronom tak my ji da.
anonym
19. 1. 2008 01:39
Re: zmanipulovane
Mas v uvaze nejakou chybku. Proc potom Nemci 2 vozy sve prestizni znacky umistili okolo krasneho 100ho mista (Marcedes)??? Asi to bude nejak jinak, ze jo.
neregistrovaný "SMRT"
19. 1. 2008 10:56
Re: zmanipulovane
Pise o VW ne o Mercedes, BTW: muj znamy z Belgie si musi kupovat VW nebo Audi, i kdyz ma rad Mercedes, ale jinak by ho nevzali mezi sebe bratr sefa firmy dela manazera u VW. Kdyz jsem videl foto ze svatby na jeho hrade tak jsem neveril vlastnim ocim, same Audi nebo VW.
Avatar - skejpa
19. 1. 2008 00:49
BRAVO MAZDA
jen tak dal. at si to pekne vsichni uvwedomej :-) krasne, dynamicke vozy za rozumnou cenu a jeste k tomu spolehlive... GO MAZDA !
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 1. 2008 00:56
golf na třetím místě?
TUV report, no nic proti inženýrům z Německa, ale vypovídající schopnost této statistiky je zvláštní(pro mě), když máme ve firmě pět VW GolfV(koupené nové), a v průměru 5krát za 80000km se museli ukázat v servisu (nepočítám garančky), jednou i turbo KO, ještě, že je zatím platná záruka, tak nevím co bude za 20000km, proto mi přijde třetí místo hodně zvláštní, nechci se s nikým hádat ;-), jen vlastní zkušenosti...........
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "alla"
19. 1. 2008 04:44
Re: golf na třetím místě?
si * nebo ruský tank? golf is best
19. 1. 2008 09:11
Re: golf na třetím místě?
No jo, ale to s tím autem nesmí jezdit oslík. Takže něž někoho posadíš do auta a on předtím jezdil v tátově Š 120, tak mus musíš spoustu věcí vysvětlit. Třeba to, že nemůže s autem které ma turbo valit 160 km/hod. po dálnici a pak hňáp na brzdy a zastavit na kafčko u benzíky. Když to tak párkarát udělá, tak samozřejmě odrovná turbo. Já jsem měl několik Octavií, VW, ale nikdy jsem nebyl v servisu mimo garančku.
neregistrovaný "povaleč"
19. 1. 2008 11:42
Re: golf na třetím místě?
V okrese je opravna na turba.Mohli by vyprávět...konstr.chyba, nebo spíš výrobní vada je něco naprosto ojedinělého, ale když vidí olej,zjistí,jak se dělal servis vozu,je to dost jasné.To s benzinkou je přesné.Lidi přilítnou a hned típnou motor.Pak se diví.A titíž se v nějaké diskusi o turbu asi smějí,že se musí turbo lehce dochladit-a také nedát plný kotel studenému.Jenže to bývá řidičům služebních aut,a těch s turbem je absolutní většina, naprosto jedno...z cizího krev neteče.
neregistrovaný "Daves"
19. 1. 2008 11:55
Re: golf na třetím místě?
presne ;-)
neregistrovaný "NorgE"
19. 1. 2008 13:35
Re: golf na třetím místě?
MiraTDi pise: Já jsem měl několik Octavií, VW, ale nikdy jsem nebyl v servisu mimo garančku.

Ja na to rikam jedine: ZAZRAK !!!

Ale tak trochu ti, MiroTDi, stejne neverim, i ja mam totiz se tremi koncernovymi auty sve zkusenosti (kazde jsem mel tri roky) a to jsem s temi auty jezdil jen ja sam, nebyly sluzebni (cili cca 20 000 km rocne), byly to benziny, koupeny nove a servisovany pravidelne a vzdy ve znackovem servisu. Jenze tuhle nesly sterace, tamhle stahovani oken, pak hlasila chybu elektronika (na nic se opakovane neprislo), pak to nestartovalo, pak se podelal Climatronic, pak nesel zadni ostrikovac, u jednoho odesla spojka (pry vada materialu, ale bohuzel po zaruce), pak potize s predni napravou a tak bych mohl pokracovat... S benzinovymi motory ale problem nebyl. A tak jsem se poucil, jezdim uz pres dva roky v Subaru a zatim bez jedineho problemu.

Cili, MiroTDi, jestli tak trochu nekecas, tak ti doporucuju koupit si los nebo vsadit Sportku. Mas asi fakt stastnou ruku.
19. 1. 2008 21:42
Re: golf na třetím místě?
Mě přijde, že tady kecá spíš někdo jinej, jestli máš na nová auta takový štěstí jak popisuješ, tak bych neopouštěl bydliště a už vůbec né v autě. Jinak vlastní zkušenost s O1 TDI 220 000km, jediný problém vadná páčka na blinkry a O1 1,8T 4x4 180 000km bez problému.
neregistrovaný "antiVW2"
20. 1. 2008 00:37
Re: golf na třetím místě?
ZAZRAK! :-O To si asi jediny ;-)
...inac mam suseda (uspesne rozbil 2 sluzobne Octavie)a teraz ma tretiu. On tvrdi, ze nikdy nebol s Octaviou v servise.......a tak som sa spytal jeho kolegu, ktory ma na starosti vozovy park vo firme .....a ten uz tvrdil nieco ine ;-)
20. 1. 2008 22:24
Re: golf na třetím místě?
No vidíš, já zase neznám lidi co mají s koncernovými vozi tak tragické zkušenosti jak se zde neustále popisuje, všem jezdí auta bez problémů. To nemluvím o proběhu 10-15tkm ročně ale o autech co mají najeto 200-300tkm a některá i více. Aby jsi byl v klidu tak nyní koncernový vůz nemám. Ale klidně si ho koupím opět. Toho tvého souseda bych vyrazil na hodinu.
neregistrovaný "NorgE"
21. 1. 2008 09:41
Re: golf na třetím místě?
Abys mi rozumel, pavkine, ja netvrdim, ze se mi na Subaru v budoucnu nic neporoucha, nejsem zadnej fanatik a s touhle znackou mam zatim jen dvoulete zkusenosti. Ale zatim se neporouchalo a i jinak jsem spokojenej. Auto, se kterym jezdim jen na pravidelne prohlidky, je pro me prijemnym prekvapenim. A k tem trem koncernovym autum: dve byly Octavie (1,6 a 1,8T), dalsi byl Sharan (1,8T). Spolehlivost: prvni Octavia nic extra, druha az na mensi veci (stahovani oken, elektronika apod.) docela fajn, ale me vadi i ty "mensi veci", kdyz kvuli tomu musim trcet v servisu. No a zdaleka nejhorsi byl ten Sharan, kterej stal novej pres milion navic se zarukou pouhy 1 rok, takze vetsinu oprav jsem taky zaplatil. Chapu, ze by sis klidne koupil koncernove auto, je to tvuj nazor, ale ja po svych zkusenostech uz fakt ne. Nechce se mi dal poslouchat vymluvy prodejce typu, ze jsem asi narazil na blbej kus, kdyz pak clovek zjisti, ze stabilizatory predni napravy se brzo meni prakticky na vsech techhle autech, ze s Climatroniky jsou caste problemy atd., takze zadnej "blbej kus". Nerad ze sebe nechavam delat vola. Reknu ti, ze kdyz jsem se zbavil toho, cemu bych rekl "koncernova slepota", zacal se o auta vic zajimat a prestal si myslet, ze na VW v produkci beznych vozu hned tak nekdo nema, zjistil jsem, ze neni vubec spatne koupit i jinou znacku. No a pokud si dal myslis, ze kecam, tak se asi neda nic delat. At ti tve auto slouzi.
anonym
20. 1. 2008 15:40
Re: golf na třetím místě?
Muj deda mnel Š 120 a taky sni nebyl v servisu za 30 let. A to sni jezdil každou nedeli do kostela.
neregistrovaný "Daves"
19. 1. 2008 11:43
Re: golf na třetím místě?
Nas sef ma cc160 aut.3Mazdy,5Sonat,cc40Passatu,10Golfu,ne… ty Adiny,Seaty,Octavie,Fabie.Ma pujcovnu na kratkodoby i dlouhodoby pronajem az do 5let.S temato autama jezdi prakticky kdo ma ruce nohy.Coz se na nich podepisuje.A zastance VW jsem prave kvuli tomu co vidim v praci.A tohle m,i nikdo nevymluvi.Prakticky se na tech autech delaji bezne veci.Prohlidky,rozvody,kotouce,sem tam nejaky ten cep nebo spojka.Neco jineho je Sonata.U trech se uz menil motor.Duvod jedna rozpadle rozvody,dalsim dvoum uletela
ojnice.S mazdama taky nejsou problemy ;-)
neregistrovaný "Drobnochovatel"
19. 1. 2008 13:12
Re: golf na třetím místě?
Toz, asi to bude aj tym, KTO a AKO na tych Golfoch jazdi, ze ano... ;P
Avatar - Well-being
19. 1. 2008 01:16
frantíci a taliáni
Když se řekne: Francouze a Itala nebrat, mnozí se naježí a oponují, že je to pouze klišé. Něco na tom však bude ;-)
Rozbalit vlákno
1
anonym
19. 1. 2008 09:11
Re: frantíci a taliáni
dude no, to ze ses magor >:D
anonym
19. 1. 2008 01:44
Korea jako Skoda
Legracni je, ze tolik vysmivany korejsky automobil se umistil tesne vedle Skody Fabia. Proto miluju ty diskuze, kde zastupy lidi vyhlasuji, ze oni by si nikdy korejske auto nekoupili. Kvuli spolehlivosti si radeji koupi Skodu . >:D
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "dlabas"
19. 1. 2008 06:44
Re: Korea jako Skoda, zkušenost Renaut
jj taky mi to tak připadá. Můj kámoš má Getze z roku 2003 a maximální spokojenost. Najeto má necelých 100tis a pohodička. Ale už prý pokoukává po I30. Jinak moje clio má něco přes 107tis a v záruce jen měnili alternátor, který začal být hlučnější. Já mám naftu, ale švagr si koupil Megane II 1.6 16V a s tím bych do zahraničí nejel. Pořád se mu něco kazí okolo motoru. Už snad vyměnil 9 cívek, předsuvník, rozvody (dřív než se mají dělat) a naposled snímač otáček motoru. Naposled mu konečně přehráli SW v řídící jednotce. Megane se mi líbí v modelu Grandtour, ale kdybych ho chtěl koupit, tak jedině v naftě.
TUV statistiku bych bral s rezervou ;-)
neregistrovaný "TECH-"
19. 1. 2008 08:09
Re: Korea jako Skoda, zkušenost Renaut
Koukám že švagr vyměnil skoro všechno, ted už zbejvá vyměnit jen manželku. >:D ;-)
neregistrovaný "tedwine"
19. 1. 2008 22:59
Re: Korea jako Skoda, zkušenost Renaut
bohuzial s tym meganom mam rovnake skusenosti-- 50 tis km a ked startujem, vzdy sa modlim aby to slo... esteze mam aj ine priblizovadla...
neregistrovaný "pogo26"
20. 1. 2008 17:28
Re: Korea jako Skoda, zkušenost Renaut
příčtě si nekupuj renaulta z Turecka a kup si orig.
neregistrovaný "Andre_Fux"
19. 1. 2008 08:35
Malá technická
Jen taková malá technická připomínka. Sedan od VW vycházející z Golfu V se nejmenuje Bora, ale Jetta.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "borar"
19. 1. 2008 10:30
Re: Malá technická
V dobe, kdy se data sbirala (leto 2006 - leto 2007), prevazovala na technickych prohlidkach triletych aut Bora.
anonym
19. 1. 2008 22:08
Re: Malá technická
jasně, jetta začala někdy před rokem a půl nebo 2 roky ;-)
neregistrovaný "Whizz"
19. 1. 2008 08:36
Bravo Japan
Hmn, no to je naozaj krasa.4 auta z 10tich su Japonci.Golf je svetla vynimka tohoto roku - vlastne asi skokan roka >:D tak uvidime dokedy mu to vydrzi. Diamonds are forever - Bravo Japan :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jeden_z_davu"
20. 1. 2008 00:12
Re: Bravo Japan
To je slogan Mitsubishi. Nejako si to pleties...
neregistrovaný "Chris K."
19. 1. 2008 08:41
Preco "lidove"?
Preco lidove? Preto, ze na nich privrzenci koncernu, ktori o autach nemaju ani sajnu, pokladaju za menejcenne?
Rozbalit vlákno
10
anonym
19. 1. 2008 09:38
Re: Preco "lidove"?
asi tak. Ti privrzenci su:
- auto.cz
- GTI
- jeho ritolizaci (AG, Falco, Klaudius, Deception a mnoho dalsich)
19. 1. 2008 12:39
Re: Preco "lidove"?
Jasně robo, seki, danieli nebo jen obyčejnej Slováku, tobě nikdo do zadku neleze a strašně tě to mrzí, jak koukám. Až budeš mít názory, který budou ukazovat, že je píše uživatel disponující mozkem, možná se taky jednou dočkáš nějakého uznání a podpory. Zatím jsi tu za šaška. :-!
neregistrovaný "Chris K."
19. 1. 2008 17:00
Re: Preco "lidove"?
Sod off
neregistrovaný "antiVW2"
20. 1. 2008 00:45
Re: Preco "lidove"?
nuz, jedni su hore...dalsi dole...vdaka za kazdu poziciu. Ono je vzdy lepsie robit saska na kralovskom dvore ako umriet na poli v kralovskom vojsku >:D >:D

....ono je totiz rozdiel ci chcem pisat pisat normalne prispevky, alebo chcem rypat do koncernakov. Si vsimni trosku diskusie....akonahle sa objavi nejaka ina znacka ako "koncern" ...hned vsetci do nej rypu. Naco? Nech nereaguju, alebo nech pisu slusne. Nic ma nevie * viac, ako ked naskoci clanok o novom Mitsubishi a horeuvedena skupinka (v zatvorke) pouzije vyrazy: "SRACKA" !!! Este to nie je ani v predajni, no koncernaci tvrdia, ze je to sracka!
Tak potom fakt neviem, ze ci oni disponuju mozgom 8-s
A nie som ani robo ani daniel...seki je len jeden ;-)
neregistrovaný "klik-klak"
20. 1. 2008 12:00
Re: Preco "lidove"?
...seki je len jeden ;-) ...absolutně souhlasím,takového kašpárka je těžké si vymyslet,natož najít...
neregistrovaný "antiVW2"
20. 1. 2008 14:16
Re: Preco "lidove"?
:yes:
...a nezabudni si pred jazdou na svojej sluzobnej Ochcavii pozriet stranku:
[odkaz]
..lebo podla vsetkeho patris k tym kovbojom, ktory sa za firemne peniaze predvadzaju na tédeíčkových Ochcáfkach priemernou rychlostou 160km/hod a zabijaju ludi!!!! Alebo si jeden z tych, ktory si dotrepe jazdenu sunku (VW/AUDI), otoci silt dozadu a "RALLYE ***BALL" moze zacat ;-)
neregistrovaný "Daves"
20. 1. 2008 19:43
Re: Preco "lidove"?
Ty jsi ale prostacek.Radoby zavodnici jezdi v cemkoliv a nezalezi na znacce ty MAGORE!!Chces rict ze bouraji jenom VWGroup?Uz se probud.Podle lidi soudit auta...JSI OPRAVDU JINY!
neregistrovaný "antiVW2"
21. 1. 2008 04:11
Re: Preco "lidove"?
nie, nie som iny! Len pisem to, co zazivam denne na cestach! Hufy vymletych d.e.b.i.l.o.v v sluzobnych Octaviach, sluzobnych Passatoch, ojazdenych a tunovanych Golfoch a Polach! Niekedy mam pocit, akoby koncern montoval do aut nejake vrecka s drogou, z ktorej sa potom soferi nafetuju a zatemni im to pred jazdou mozog!
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
neregistrovaný "Daves"
21. 1. 2008 13:19
Re: Preco "lidove"?
Takze chces rict ze za vsechny bouraky muzou jenom ridici Skody a VW.Ostatni nebouraji jo?Stejny odkazy ti sezenu na jakoukoli jinou znacku.Zijes asi v pohadce.Uvedom si ze tyhle auta svym poctem prevazuji nad ostatnima!Takze jdou vic videt.To je vse.Ale je to vazne hloupost..
neregistrovaný "Daves"
21. 1. 2008 13:23
Re: Preco "lidove"?
A tyhle hovadiny co tam pise nejaky prostacek nemuzes snad myslet vazne???Jestli ano,tak je mi te vazne lito stejne jako autora tech clanku.. :-!
Avatar - Dylan McKay
19. 1. 2008 09:46
No, nevím...
Když jsem uvažoval o Cayennu, byl jsem doslova všude upozorňován, že je poruchový- a tady je spolehlivý(6). Od prodejců Land Roveru vím, že Freelander je i jako jiné LR poruchový- a tady je zase spolehlivý(25)...

Podívejte, víme o Němcích svoje...

A Mercedes. Asi přestal sponzorovat Auto Bild, když mu dali tak napít...

PS: A kde je VW Touareg a Audi Q7?
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Milý stydlín"
19. 1. 2008 10:14
Re: No, nevím...
Mě spíš dobře pobavilo, že mají v kategorii 2-3 letých aut Fiat Bravo/Brava - tedy auto, které se už 8 let nevyrábí. Kde Němci ty skladovky berou. Nebo Mitsubishi Colt a Lancer vedené jako jedno auto... Metodiku těchto statistik bych chtěl vidět >:D >:D
Avatar - Dylan McKay
19. 1. 2008 11:27
Re: No, nevím...
Ahoj Nestydo, já myslím, že to jsou tabulky dělané pro průměrného německého člověka...
Myslím, že by se ani v jiné zemi neměly uveřejňovat. Prostě tentokrát je to celé k smíchu. >:D >:D >:D

Jsem rád, že AUTO.CZ tohle zveřejnilo, snad už si každý tady uvědomí, jak to s německými testy a články je. Auto Bild bych nazval německým automobilovým bulvárem... :-!
neregistrovaný "Ada je zase tady"
19. 1. 2008 15:01
Re: No, nevím...
Ano, ta tabulka je skutecne v mnohem podivna. Napriklad v tak prekvapive dobrem umisteni vozu koncernu rendlik a syn. >:-[]
neregistrovaný "Milý stydlín"
20. 1. 2008 12:18
Re: No, nevím...
Vidíme to stejně :-)
anonym
19. 1. 2008 13:54
Re: No, nevím...
do katergorie vozů stáří 2 - 3 roky spadají vozy vyrobené okolo roku 2003
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
19. 1. 2008 18:48
Re: No, nevím...
Nicmene stare Bravo a Brava se nedozili ve vyrobe toho Tveho "okolo roku 2003"...;-) Colt a Lancer sice ano, lec mi taktez neprijde uplne jako objektivni zalezitost davat je dohromady ;-)
anonym
20. 1. 2008 10:39
Re: No, nevím...
tak tak, klasicky Peugeot 406, který se už 4 roky nevyrábí:-)

Navíc mě vždy pobaví jak dokážou nacpat do jedný statistiky auta typu Porsche Boxster, které si někdo hýčká doma v garáži a o víkendu se jde projet a auta se kterými se jezdí denně za každého počasí.
neregistrovaný "Samuel"
20. 1. 2008 23:59
Re: No, nevím...
porsche boxter neni gt4 a urcite si ho moc lidi nehycka v garazi auto bylo vyrobene pro zeny a ty co jsou stale na ceste a nemaji chut poslouchat 500konovy motor. Cenove konkuruje spis tt a z4, kupuji si ho na zapade normalni lide kteri snim najezdi vic jak lide v CZ z oktavii. Prave porsche jsou celosvetove zname ze na svoji narocnou techniku jsou obrovske drzaky americti prominenti ho proto uprednostnuji pred ferrari z kterym po 5tisic km muzes delat generalku. V JD power je uz roky neohrozitelne NR 1
Avatar - Ghostyx
19. 1. 2008 11:30
Re: No, nevím...
Ten Cayenne me pobavil taky, horsi blaboly uz jsem davno necetl... Kazdy soudny clovek co se o Cayenne kdy zajimal musi vedet, ze mu pravidelne po urcitem case odchazeji motory a elektronika! Ale inu soudruhum z TUV to zrejme tezkou hlavu nedela a pro ne je Cayenne spolehlivost sama... :no: >:D
Avatar - Dylan McKay
19. 1. 2008 11:36
Re: No, nevím...
Ano, opravdu jsem se o Cayenne zajímal, a právě tohle všechno je více než zvláštní...

Akorát mě tu štve, jak tady hned někteří kopou do GTIho, proč? Copak ten článek psal on? Myslím, že taky s umístěním některých aut nesouhlasí, a pravda je, že podle těch údajů co tady jsou, sem některá auta skutečně nepatří.
anonym
19. 1. 2008 14:13
Re: No, nevím...
ano GTI s umistenim nekterych aut nesouhlasi. podle nej by byly auta z koncernu pak dlouho nic a zbytek by se v prvni stovce ani neobjevil.
neregistrovaný "Baby"
19. 1. 2008 17:08
Re: No, nevím...
Ono je to taky možná způsobeno tím, že se berou v potaz jen technické prohlídky. Nikdo se na technický už nezeptá na to, jestli tam máš třeba druhej motor a hned to běží zapsat do statistik. Ve statistikách jsou jen závady zjiště né při technické, proto tam může být rozpor s tím kolik opravdu těch závad na autě bylo. Takhle bych to viděl já.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2008 19:24
Re: No, nevím...
Mercedes a BMW je jen navoněná bída,ale ten Cayenne mě zarazil,žeby byl nespolehlivý
anonym
19. 1. 2008 19:45
Re: No, nevím...
Každé auto s namontovanými hogh-tech riešeniami bude zákonite poruchové. Čím viac sereptičiek v tom voze máš, tým väčšia je pravdepodobnosť, že sa niečo pokazí. Kto neverí, nech si zopakuje matematiku zo strednej školy, tam sa to učí. Čím zložitejší voz, tým väčšia možnosť poruchy, to dá rozum. Plus zakomponovanie nemeckého zvyku narýchlo tlačiť do sériovky nové a poriadne neoverené a nevyskúšané komponenty.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2008 20:37
Re: No, nevím...
přesně tak,třeba taková Thalia,ale i Logan jsou jednoduché a spolehlivé vozy.Mluvil jsem s prodejcem a nemají na Thalie ani jednu výtku,ani reklamaci.Třeba Laguna II doplatila na revoluční elektroniku.U faceliftu se už mouchy vychytaly
neregistrovaný "jeden_z_davu"
20. 1. 2008 00:18
Re: No, nevím...
Mas fakt pravdu..
nebolo by to prvy krat keby nemci "mierne korigovali" testy
spomente si na dobre znamu aferu z Loganom a losim testom a nemecky klub ADAC. Nemci si vzdy prisposobovali veci svojim cielom. Ak by ste porovnali skoro totozne auta (Octavia a Golf) na akych rozdielnych miestach sa umiestnili. Vychadza z toho, ze problem je vo vyrobe auta, nie v jeho dieloch, nakolko su skoro identicke. A to sa mi vobec nechce verit.
neregistrovaný "Samuel"
21. 1. 2008 00:10
Re: No, nevím...
oktavka a golf nejsou uplne indenticke, oktavie je postavena na starem golfu iv, proto ma dobrou cenu.

Podobne Logan neni identicky z novym megane.
Statisticky rozdil je stejne jen nejake 2%, neni se ani o co hadat
neregistrovaný "Sarkan"
19. 1. 2008 09:47
nie je to moc obejktivne
japonci su vo vseobecnosti velmi spolahlivy, ale ciastocne je to dane aj tym, ze si ich skor kupuju ludia ako "domace" vozidla. Tym som nechcel povedat,ze sa nepouzivaju ako sluzobne,alebo vozidla taxisluzby.A vela taxikov v nemecku su vozidla MB triedy C.A ked si pozrite tabulku MB triedy C sa nachadza az na 95 mieste.Zeby MB bol az o tolko horsi,alebo menej spolahlivy ako niektore ine vozidla, ktore su nad nim v tabulke? No nezda sa mi.Je to dane tym, ze nezohladnuju najazdene kilometre za dany cas a toto je podlka mna najvacsi kamen urazu tychto tabuliek.Pretoze oni to beru iba podla roku vyroby a nezohladnuju
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 1. 2008 09:48
neobjektivní
To tady ale pánové zapomínáme ještě na jednu podstatnou věc.Mám příbuzného v německém servisu - prémiovky jako Audi.Bawo, Mergl mají přece tu záruku 100% mobility. Neboli, když se něco posere, tak si proto jede rovnou jejich technik a to se pak do žádných statistik nedostane >:D
Tak to jen tak
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ghostyx
19. 1. 2008 11:35
Re: neobjektivní
Presne tak... :yes: Obavam se, ze nebyt toho, tak potom by ta cisla mohla pro ne vypadat daleko nelichotiveji. ;-)
neregistrovaný "Sarkan"
19. 1. 2008 09:53
nie je to moc obejktivne 2
pokracovanie
najazdene kilometre.Ved taky taxik dokaze uz za rok a pol najazdit vpohode 300 tis. km pricom bezny uzivatel najazdi rocne 15,20 tis. km.Takze by som to bral z hodne velkou rezervou. tolko moj osobny a sromny nazor.prijemny den.amen >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "johnn"
19. 1. 2008 10:28
Re: nie je to moc obejktivne 2
A kde máš zohlednění servisování.Služební,taxi má pravidelný servis.Soukromé auto už tak pravidelný autorizovaný servis nemá,ani tady,ani v Německu.
19. 1. 2008 10:44
Re: nie je to moc obejktivne 2
jenže v té statistice se počítají soukromá vozidla. Auta sloužící pro taxi apod. tam nejsou zahrnuta,tak asi tak ;-)
neregistrovaný "kox"
20. 1. 2008 00:36
Re: nie je to moc obejktivne 2
A jak jsi na to, prosim te, prisel? TUV maji vsechna auta, tedy i taxi a sluzebni.
neregistrovaný "michalsru"
19. 1. 2008 10:24
Vohnouti
Vypůjčím si jeden výraz. Vohnouti dostávaj na prd.l.
Rozbalit vlákno
1
anonym
19. 1. 2008 10:52
Re: Vohnouti
kto su "vohnouti"?
neregistrovaný "Vel Satis"
19. 1. 2008 10:47
Jsem rád že...
Jsem velice rád, že zatím valná většina příspěvků, které jsou založeny na racionálních základech, přesně nastiňují (každý svým úhlem pohledu ) úroveň předhozených painformací.
Sečteno podtženo.
Další matení, další faleš,další KO od všech zainteresovaných.
Lepší nic, než takový paskvil.
Halt platí čím dál víc, i na www.auto.cz, že prachy až na posledním místě.
Když sypeš....
Rozbalit vlákno
5
Avatar - skejpa
19. 1. 2008 12:18
Re: Jsem rád že...
tebe asi hodne mrzi, ze je na tom renault jako vzdy bídně co ? :no:
neregistrovaný "Daves"
19. 1. 2008 12:23
Re: Jsem rád že...
>:D :yes:
anonym
20. 1. 2008 20:37
Re: Jsem rád že...
...a nezapoměň nám zase napsat, jak jsi žil v tý černý Africe a jak víš, co to je rasizmus!!!!!! >:D >:D >:D
anonym
20. 1. 2008 20:38
Re: Jsem rád že...
Omlouvám se Davesovi, samozřejmě to platilo Vel Satisovi!
neregistrovaný "Alessio."
19. 1. 2008 13:16
Re: Jsem rád že...
A od koho si myslíš, že je to jako podplacené? od Mazdy, která má první dvě místa? Nebo že se VW potřebuje chlubit tím, že další vůz má "až" na 30. místě? (Mazda v první dvacítce 6!). Tohle obviňování opravdu nechápu.
neregistrovaný "BuffaloCZ"
19. 1. 2008 10:52
první bmw na pěkným 40tým místě...
a to ještě navíc X3ka se 4ma procentama :)) taková 5ka se dokonce umístila o jednu desetinu před fábií :))
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Mkrider"
19. 1. 2008 11:09
Re: první bmw na pěkným 40tým místě...
Ono jde asi taky o to kolik km najezdí ročně ti co si kupuji BMW a Mercedes a ti co si koupí Fabii - Jinak mám doma 5ku 4r a x3 1,5r a není problém a mám švagra fabie 4 roky 40000 dvakrát čepy pár krát otáčky motoru atd Holt co kus to kus.
neregistrovaný "kentucky"
19. 1. 2008 11:38
Re: první bmw na pěkným 40tým místě...
Najezdi podle tebe majitele Audi A8 (16. misto, 2,8 %) mene km nez majitele BMW 7 (55.misto, 4,6 %) nebo Mercedesu tridy S (68.misto, 5,0 %)?

Srovnani modelu v ramci tridy je podle mne naprosto legitimni.
neregistrovaný "Samuel"
20. 1. 2008 23:51
Re: první bmw na pěkným 40tým místě...
mezi 2,8% a 5% neni zadny rozil, problem bych videl v diferenci nad 20%
neregistrovaný "antiVW2"
19. 1. 2008 11:39
ako?
Co to akoze je? Moji znami, ktori si kupili GOLFA5 su neustale odtahovani do servisu. To v tom Nemecku maju asi lepsiu produkciu ;-)
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "aaaaaakkkk"
19. 1. 2008 11:47
Re: ako?
jasně, vymyslet se dá cokoliv... hlavně ty nesmysly o závadách a známých, že? >:D
19. 1. 2008 11:49
Re: ako?
A mojí známí s Golfem jen jezdí a jezdí... Čím to asi bude?
Většinou je problém mezi volnatem a sedačkou.
Avatar - Dylan McKay
19. 1. 2008 11:51
Re: ako?
To bude spíš tím, že je tady někdo golfofil. Ani naše názory tady nejsou objektivní, každej víme h.o.v.n.o...

A já vím dvě ***..
19. 1. 2008 12:36
Re: ako?
No koukám, musíš být vždycky lepší. Já se jdu toho jednoho teď zbavit. :-!
Avatar - sabikeuk
19. 1. 2008 19:52
Re: ako?
Mozno to bude tym ze rok 2003 bol posledny rok vyroby Golf-u IV/Bory, takze posledny rocnik co vacsinou byvaju vychytane vsetky muchy.Hmm..?
neregistrovaný "Daves"
19. 1. 2008 11:52
Re: ako?
Zrovna tobe to verim :no: Jak neco vyjde od VW tak tomu nemuzes prijit na slovo.Nezur ze je neco spolehlivejsi nez tvuj vyjezdeny stary(pocitam jap)kram ;-)
neregistrovaný "antiVW2"
19. 1. 2008 13:37
Re: ako?
tak za prve:
na rozdiel od teba, Zezulku, GTI a vsetkych koncernovych kovbojov si kupujem zasadne nove auta. To su take, ktore si sam zabehnes a sam si ich aj financujes. Pre pochopenie "koncernovych kovbojov" to nie su jazdene sunky dovezene a ani nie sluzobne Octavie ci Fabie, ktore vam prepozicia vas zamestnavatel ;-)
za druhe:
Golf bol vo vybere pre moju manzelku. Takze nie som jeho odporca. Pisem na zaklade skusenosti par ludi s tymito vozidlami. Je mozne, ze niektore Golfy su spolahlivejsie ako Mazdy3 (pripadne Toyoty, Hondy)....vsetko zavisi od kusu. V kazdej automobilke sa vyskytuju nepodarky a opacne.

Je mi len velmi povedome, ze Golf sa nikdy neumiestnil tak dobre ako teraz. Ten obrovsky skok sa mi jednoducho nepozdava.

A k japoncom versus koncernu:
japonci su lacnejsi, spolahlivejsi, maju lacnejsi servis/ND, vykonnejsie motory a NEKRADNU SA !!!
Takze preco ist do koncernoveho vozidla?
19. 1. 2008 14:07
Re: ako?
to umístění golfu není zas podezřelé jak si myslíš,u starších aut je ve 3.desítce,což je pořád dobrý výsledek na to jak tu píšeš,že se sype jak písek,ostatně jak jsem psal výše,Golf se nekupuje na 10let :-)
Avatar - KANKUNEN
19. 1. 2008 14:44
Re: ako?
To je asi trochu blbost tvrdit, že golf se kupuje na 3 roky a ostatní na deset. Nevím o nikom, co by šrotoval Golfa po leasingu.
anonym
19. 1. 2008 15:15
Re: ako?
Já taky netvrdil,že po třech a že ostatní ne,myslel jsem tím,že Golf kupují lidi,kteří mění auto po leasingu za nové tak po 5-6 letech,takových pár znám,ale neznám nikoho kdo by si golfa nechal déle,starší golfy vidím spíše u těch mladých "kovbojů" ;-)
neregistrovaný "Daves"
20. 1. 2008 01:15
Re: ako?
Ja si nepujcuji auta.Sve auta mam 3 a stare nejsou >:D
neregistrovaný "povaleč"
19. 1. 2008 11:52
Re: ako?
On má spíš někdo problém pochopit,že z nějaké roční produkce(a teď nevím,kolik Golfů se dělá-půl mega?) se občas "sejdou"dobré díly,možná bezva uživatel a je...Mám M6 a v servise mi narovinu řekli,že u nafty už měli u nového auta roztrhlé turbo.Na to,jak malý prodejce,že v naftě prodají menšinu,začít počítat stat.šanci, je obrovká.To mám sedat do auta s tím,že se může rozpadnout i mně?No tak... :-! Nebo to byl Golf vyroben v některé rozvojové zemi...
neregistrovaný "Hatlatitla"
19. 1. 2008 19:10
Re: ako?
len upresním: Golfy 5 sa na Slovensku nikdy nerobili
neregistrovaný "aaaaaakkkk"
19. 1. 2008 11:45
A kde jsou toyoty???
Japonci nějak zaspali dobu... Jinak se ani nedivím, že je 3 VW bora resp. golf. Já s borou najel přes 270 tis. km a krom pár drobností to auto naprosto bez problémů slouží a to ještě nebyly měněny díly typu tlumiče, ložiska, cokoliv na pohoném ústrojí atd. Je to zkrátka držák... :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - skejpa
19. 1. 2008 11:49
Re: A kde jsou toyoty???
mazda je taky japonec. ja myslim, ze dobu nezaspali :-)
neregistrovaný "povaleč"
19. 1. 2008 11:54
Re: A kde jsou toyoty???
Přesnější by bylo napsat především...pokud pomineme omyl vyrábět auta ve Španělsku-proto i nová M2 je zase z JAP
neregistrovaný "Chris K."
19. 1. 2008 17:05
Re: A kde jsou toyoty???
Ono, Mazda 2 i Ford Fusion schadzali z jedneho pasu v Spanielsku. Napriek tomu ma Dvojka lepsie skore. Cele je to o navrrhu auta. Jedoducha si mazda dala viac zalezat na tom, ako nalozi so spolocnymi komponentmi...
neregistrovaný "kluboš"
20. 1. 2008 12:39
Re: A kde jsou toyoty???
fusion se vyrabi v koline na rynem. muj r. 2007 je odtamtud stopro. zarazi me ale rozdil umisteni fusion/fiesta. naprosto stejna technika, stejna tovarna a rekl bych ze fusion jako uzitkovejsi verze vzhledem k cilove skupine (podnikatel, fremni vozidla) bude vic nachylna na vyskyt zavad.
neregistrovaný "rr72"
21. 1. 2008 14:58
Re: A kde jsou toyoty???
Japonci zaspali?? To co se prodává v Evropě se většinou v Evropě i vyrábí - a Německo to zrovna moc není. Vezmeš -li v úvahu, že se třeba takový yaris vyrábí ve Francii a v Maďarsku, tak to zrovna jako zaspání nevypadá. Navíc tyhle testy spolehlivosti mohou být ovlivněny i servisní a asistenční podporou a desetinky procent o ničem nemusí vůbec vypovídat.
neregistrovaný "dzouzi"
19. 1. 2008 12:16
Nic noveho
Zase jedno a to same.Jeden tabor vyzdvihje spickova japonska auta,jini se opiraji a legendarni spolehlivost VW...tohle uz asi nikdo nezmeni. :-).Muj Peugeot 307 je ve statistice na konci..Jiz vlastnim druhy model 307ky a s zadnym nebyl a neni problem....Davam radeji na vlastni zkusenost.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "aaaaaaaaaakkkk"
19. 1. 2008 12:22
Re: Nic noveho
Přesně tak. Není nad vlastní zkušenost a proto jsem po ventu a boře koupil novou jettu a ani jedno auto nemělo zatím závažný problém a celkem jsem s těmito auty najezdil cca. 400 tisíc dohromady. Pokud máš podobnou zkušenost s Renaultem, tak není co řešit a asi si kvůli těm kecům a výmyslům tady nebudeš kupovat toyotu nebo nějákýho němce...
neregistrovaný "povaleč"
19. 1. 2008 14:41
Re: Nic noveho
Máš pravdu,jenže:
1.o čem by novináři psali?
2.nad čím by se jedinci vášnili?
Moje,sice teprve 32 letá zkušenost s auty,kus života spojeno i profesně,je: obecně jsou všechna auta stále spolehlivější,ať se to někomu líbí nebo ne.Ale:díky uspěchanému vyývoji,tlaku na náklady a globalizaci výroby jsou občas problémy,to pořeší svolávačky.Jsou levnější,než vyrábět v centru Londýna,obrazně.Další zkušenost:záleží na způsobu zacházení a údržbě.Pokud se jedno dlouhodobě nedělá tak jak má,přijde dříve nebo později problém a je jedno,kde bylo auto vyrobeno.Poslední vliv:tragický stav vozovek.Auto provozované někde po D1, nebo na SK,např. směr od Martina na Turč.Teplice,kde je panelka,která pamatuje i příjezd ruských tanků,jen jede o to,jestli ve 45 nebo až 68...ale takových úseků je mraky,všude v ex-ČSSR, pak auto u nás nemůže vydržet to,co vydrží,když bude jezdit pro francouzských dálnicích,nebo španělských.Zbytek jsou kecy,když to zjednoduším.U nás za to nesou zodpovědost navíc i socani,protože se vědělo,že Německo a Rakousko spustí mýtné,že pokud nebude u nás,vlítnou sem kamiony a dálnice rozmlátí.Stačily dva roky a tragédie.16" kola a nějaká 55% pneu je max.,pokud se má jet v pravém...17"kola jsem vyhodil.
neregistrovaný "Samuel"
20. 1. 2008 23:49
Re: Nic noveho
nevim jestli neumis cist statistiku ale i z autem na 110miste melo jen 8% zakazniku problem to znamena ze 90% jsou z tvojim peugeotem 307 spokojeni!!!!!!!!defakto kromne tech 20% u kIA jsou vsichni dobre umistneni
19. 1. 2008 14:06
ESTÉKÁČKO
Klid hoši, ta horní tabulka je přesně to, co vás nezajímá, resp. nevypovídá vůbec nic o spolehlivosti auta z pohledu uživatelského komfortu. Jsou zde shromážděné než výsledky němckého zkušebního ústavu, tedy jde o obdobu zdejších estékáček. Výsledky tedy vypovídají než to, jaké kdo vykazuje závady vztahující se k bezpěčnosti silničního provozu, nikoli o tom, jak jsi s autem spokojený. Kouřivost výfuku, případně netěsnosati vany motoru... to je ústředním tématem. Z výsledků se samozřejmě nedozvíš, které auto má po dvou letech vysezená sedadla, či komu nefunguje klimačka...

Co se týká informační hodnoty pro řidiče, pak je asi nejpřesvědčivější zjišťování ADACU, který vyhodnocuje výjezdy k autům, která klekla na cestě... to má již své praktické kouzlo informace. No a tohle všechno musíš dát do konfrontace s třetí možností a tou je tabulka hodnocení spokojenosti podle majitelů aut... Jinak se v tom utopíš.

Přesto, tedy s ohledem na ten informační TUV výsek - italská a francouzská auta, to je tedy úspěch... 8-s
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "povaleč"
19. 1. 2008 14:57
Re: ESTÉKÁČKO
Nevím, ale kolem silnic není vidět,že by stály mraky nepojízných aut obecně, tu či jinde vč. italských či francouzských. Před rokem jsem na D2 viděl maďara s A6,otevřená kapota,trojúhelník a mobil u ucha. Nafta mu snad nedošla,když to bylo asi 2 km za čerpačkou sm. Hustopeče.A6 je snad spolehlivé jako ceed nebo cokoliv jiného,že? Tak je občas vidět auto kdekoliv,jakákoliv značka, ale žádné drama.Pamatuji,kdy stávalo kolem a u silnic spousty soc. skvostů,ze škodovek valila pára,nefungovaly termostaty atd...možná byly solidní první žigulíky.Ale o prvních fáčkách se to říct nedá-když upadne vlečné rameno 30 km po vyjetí z Motoechny(to byla jedna ze dvou prodejen aut,to pro mladé,druhou byl Tuzex,ale to už by vůbec nepochopili).Jinak souhlasím,že každá anketa je o trochu něčem jiném,nicméně i např. tzv."spokojenost"Co to je? Kdo nemá žádná očekávání je nadšen,kdo má přehnaná,je zklamán.V diskusi se majitelé Mondea diví,že kdesi cosi lupe.Jednak koupili první várku a pak,poslední dobou šla úroveň plastů dole obecně,viď Aurisi, ale např. Corolla sedan je přesný opak.Osobně to neřeším.Navíc:je uváděno "závažné poruchy"-takže nebudu šťouchat,ale pokud se provádí seriozně údržba,závažné poruchy se nekonají.
neregistrovaný "Ada je zase tady"
19. 1. 2008 15:07
Re: ESTÉKÁČKO
Je pravda, ze okolo silnic jsou odstavena ruzna nepojizdna auta. Pokud ovsem nepotvrdis, ze tech od rendliku je statisticky nejvice, asi jezdis nekde jinde, nez v Evrope.
Avatar - Subaru4ever
19. 1. 2008 15:06
Re: ESTÉKÁČKO
Předem se moc omlouvám, ale nemohl jsem se při čtení tvého příspěvku nezasmát. Práve ADAC je ta nejméně věrohodná instituce na porovnávání kvalit aut (můj názor + auto-novinářský názor). Tys ji musel jednoduše uvést proto, že se tam ty německé výrobky umísťují na nejlepších pozicích ze všech srovnávacích raportů. Ono je to proto, že levné a málo etablované značky v Německu nemají vlastní asistenční a odtahové služby a musejí holt volat ADAC. Takže majitel má např. Kiu a zavolá na ADAC, ti si tam napíší: "další porouchaná Kia". ALe když se porouchá například Mercedes, BMW nebo "náskok na odtahovku díky technice" tak majitel automaticky zavolá na značkovou asistenčku a ti se o to "postarají" = nic se nikam do statistik nezenese a pěkně se to zamete pod koberec. Jen ti majitelé výše uvedených značek co si zapomenou kartičku s číslem do Mercu/BMW/Audi zavolají ADAC.... Co z toho vyplývá: to je jako říkat, že s chřipkou k doktorovi přišlo jen 100000 obyvatel z 1 milionu. Pak by se totiž uvedlo, že chřipku mělo jen 10% obyvatel a těch zbylých např. 300000, co to přechodili/vyléčili u šamanů/jeli do lázní/... už nemocných nebylo....... Nerad to dělám, ale stejně to musím napsat: "pročítáš ty tabulky od zadu nebo od předu" Totiž Pan Apoštol se vždy objeví rychleji při čtení odzadu. (jen u 4-5 let se objeví o trochu dřív při čtení odpředu) ;-)
19. 1. 2008 22:03
Re: ESTÉKÁČKO
Já se bavím spíš tady, myslím že, naprostá většina automobilek má vlastní asistenci, včetně KIA, tahle statistika spíše vypovídá o kvalitě servisu a přípravě auta na STK, a to už vůbec neřeší nájezd kilometrů. Většina německých značek budou hlavně služební auta s podstatně větším proběhem km.
anonym
20. 1. 2008 15:53
Re: ESTÉKÁČKO
Jasne, Jedine J.D. Power.
neregistrovaný "Jeann aus muenchen"
20. 1. 2008 23:45
Re: ESTÉKÁČKO
to co pises je uplna blbost, videt ze nezijes v nemecku. ADAC byla v 90letech prvni instituce, ktera nemecke automobilky za setreni na kvalite strasne kritizovala a dokonce je vymenila ve svojich "mietautech" za volva a asijaty. Porovnej ty same statistiky z roku 1998 a uvidis, ze mercedes obsazuje posledni mista, mne chodi domu kazdy mesic jejich casopisy a kazde druhe vydani se zabivalo problemy ze servicem premiovych aut. Dneska se kvalita hodne zlepsila, co je videt i na statistikach z USA a GB!
Testovani jako takove z jinych krajin jak nemecko mne moc nezajima, protoze tam neumi jezdit autem, staci kdyz prijede na nemeckou dalnici holandan, cech, francouz a jede spoceny 170kmh v levem pruhu, v te "hrozne" rychlosti se mi boji uhnout do prava, neumi odhadnou kdy brzdit atd... V GB je maximalka 110KMH, v USA 80-120 auta tam pouzivaji jen na vozeni a maji uplne jine pozadavky na vyrobce jak v nemecku. Nejaky Lexus je dobry v USA ale kdyz se ti rozskace pri 250 tak je to smrtelne.

Co se tyce odtahovani tak nabizi ji i toyota- prave ta ma posledni 3roky velke problemy z poklesem kvality.
Kdyz stojis na dalnici tak volas z orangove budky a ta ti automaticky posle ADAC
anonym
21. 1. 2008 09:55
Re: ESTÉKÁČKO
Ja myslel, ze z dalnice se da dokonce i v Nemecku volat mobilem, a to na libovolne cislo. Mylim se?
neregistrovaný "Jeann aus muenchen"
22. 1. 2008 21:27
Re: ESTÉKÁČKO
da ale zavolat technicke hotline nebo adac stoji pres mobil 2-4euro na minutu, telefoni spolecnosti vi ze mnozi lide kupuji telefonni karty jen kdyby meli poruchu nebo havarii - tak delaji ksefty z umele zvednutymi poplatky na hotline cisla. Dalsi vec je ze kdyz zavolas pred dalnicni budku nemusis popisovat kde se nachazis
neregistrovaný "johnn"
19. 1. 2008 15:06
Re: ESTÉKÁČKO
Gti tvůj výčet statistik doplnim o statistiku pojišťoven,kde si zalatíš jakousi záruku na ojetinu(USA,Velká Británie).Ať to máme pěkně ucelené.
neregistrovaný "johnn"
19. 1. 2008 16:01
Re: ESTÉKÁČKO
GTI ty asi nevíš jak si v této statistice vede VW >:D >:D >:D
Avatar - T613
19. 1. 2008 15:48
Re: ESTÉKÁČKO
Asi nejlepší je zeptat se přímo někoho kdo dělá v autoservisu. A vím, že se můj "extchán" u některých značek doslova křižoval >:D
anonym
19. 1. 2008 15:52
Re: ESTÉKÁČKO
Jmenuj, ať se zasmějeme. :-)
Jinak do servisu se většinou auta jezdí opravovat, takže tam dřív nebo později zavítá každý s jakoukoli značkou.
Avatar - T613
19. 1. 2008 15:57
Re: ESTÉKÁČKO
Jmenovat nechci, neboť by se to tu změnilo akorát ve změť urážek a napadání. S těmi opravami máš bez pochyb pravdu, ale myslím, že jde o to jak často a s čím.
anonym
19. 1. 2008 20:05
Re: ESTÉKÁČKO
Konkretizuj. Nech viem, či mám dobré auto, alebo jazdím šrotom...
Avatar - T613
19. 1. 2008 21:59
Re: ESTÉKÁČKO
Nebudu konkretizovat. Ať bych uvedl jakýkoliv typ byl bych okamžitě označen za poskoka Ronaulta, GTI, Wolffa a hned by mi bylo řečeno, že sem ***, protože tohle auto je best. A jestli ty nevíš jestli jezdíš ve šrotu, tak doufám že tě nikdy nepotkám >:D
neregistrovaný "MiSho1969"
20. 1. 2008 12:32
Re: ESTÉKÁČKO
no ja pracujem v najvacsiom servise VW a Skoda na slovensku a mozem ti povedat ze ked za den nezbadam aspon 10-15 fabii,3 golfy a 5 apostolov tak som asi zostal doma ;-)
anonym
19. 1. 2008 16:48
Re: ESTÉKÁČKO
Vypovedá to málo. Vyskytnú sa závady, ale kde je zaručené, že sa nestali kvôli nehode?
neregistrovaný "Chris K."
19. 1. 2008 17:11
Re: ESTÉKÁČKO
Uzivatelsky komfort - OK, Top Gear robi presne takyto prehlad, nechava ludi, aby im napisali, ako su spokojni s autom, znackou, ustretovostou dealera a tak. Prieskum je zalozeny na dobrovolnosti (takze ak sa klub mjitelov Jaguarov rozhodne zakrocit, tak XJ skonci na prvom mieste) a skodovky sa tam umiestnuju na poprednych miestach.
Ale aby som citoval Jeremyho Clarksona z Top Gear a jeho komentar k Top Gear survey: Ked cakam, ze sa mi auto pokazi 20 krat za rok a pokazi sa len 10x, tak samozrejme napisem, ze som spokojny, lebo vysoko predcilo moje ocakavania.