Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic v nové verzi: Sport Line je baby Type R s tříválcem pod kapotou

Před časem se model Civic představil v inovovaném balení pro rok 2020. To nyní doplňuje zcela nová varianta Sport Line.
Zpět na článek
11. 12. 2019 18:04
11. 12. 2019 19:07
11. 12. 2019 19:58
11. 12. 2019 22:12
11. 12. 2019 22:52
12. 12. 2019 00:47
12. 12. 2019 09:17
12. 12. 2019 10:24
12. 12. 2019 12:34
12. 12. 2019 13:24
12. 12. 2019 13:38
12. 12. 2019 14:43
12. 12. 2019 19:09
12. 12. 2019 23:59
13. 12. 2019 09:46
13. 12. 2019 12:53
13. 12. 2019 13:02
12. 12. 2019 20:25
12. 12. 2019 22:21
12. 12. 2019 22:34
13. 12. 2019 00:03
13. 12. 2019 09:42
13. 12. 2019 13:08
13. 12. 2019 13:12
13. 12. 2019 13:29
13. 12. 2019 14:08
13. 12. 2019 14:17
13. 12. 2019 20:58
13. 12. 2019 21:16
12. 12. 2019 10:23
12. 12. 2019 12:39
Avatar - _Karel_
11. 12. 2019 18:04
Honda
To se takhle manažeři v Hondě ráno radí, co s mizernými prodeji v Evropě. A napadne je - co zkusit nějakou verzi se sportovnějším vzhledem, má to dnes skoro každá automobilka, auto je pak hezčí a ne každej chce Type-R. Bezva nápad! A druhej, asi ze žárlivosti, že ho to nenapadlo samotnýho, navrhne - ale dáme to jen s nejslabším motorem!
Banda trotlů.
Rozbalit vlákno
30
11. 12. 2019 19:07
Re: Honda
Jel jsem s tim trivalcem.
A je to vyborny auto.
"Sport" nemusi byt jen o motoru.
A trivalec je opravdu lehky.
Jizdni vlastnosti absolutni spicka.
Je s ni zabava.

Pro ctyrvalcovou 1.5 mas vybavu Sport a Sport+. Takze Te vlastne vubec nechapu, na co narazis.

Honda je celosvetove velmi uspesna znacka. Bohuzel pro nas ne v Evrope.

PS To co ty nechapes, je pry zamerna podpora litroveho motoru kvuli flotilovym emisim ;-)
Avatar - _Karel_
11. 12. 2019 19:58
Re: Honda
Sport line je zejména designový paket. Se čtyřválcem 182k by jízdní vlastnosti nebyly "absolutní špička"? Pokud má Honda problémy s flotilovými emisemi, tak to je smutné, vzhledem k tomu, že i největší a nejtěžší auto prodávají buď s 1,5T nebo s hybridem. Pořád mi přijde hloupé nemožnost koupit si designový paket k silnějšímu motoru.
Avatar - white label
11. 12. 2019 22:12
Re: Honda
Možná (byť marně) doufají, že tím někoho naženou ze zvažované nejsilnější běžné motorizace rovnou do CTR. :-)
To je jako kdyby VW u Golfu zrušil R-line pro silnější motorizace, aby podpořil prodeje GR. ;-)
Avatar - CICERO
11. 12. 2019 22:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
12. 12. 2019 00:47
Re: Honda
Záměrná podpora litrového motoru se tedy u Hondy dělá tak, že vezmeme výbavu Elegance, která všechny v článku zmíněné skvělé výbavové prvky má, hodíme na to dramatický outfit , chromované pedály a pár metrů červené nitě, zdražíme o 200 tisíc a voilá....nestačíme měnit vypsaný propisky při podpisech objednávek. :-[] :-[] :-[]

Zaručenej sukces, až si tě při vyjížďce s tím skoro tajpárem bude vychutnávat kvaltující řemeslník ve svým Dokkeru. :-)
12. 12. 2019 09:17
Re: Honda
Ne kazdej potrebuje zavodit ;-)
Avatar - lamal
12. 12. 2019 10:24
Re: Honda
das za neho 770tis kc ?
12. 12. 2019 12:34
Re: Honda
Tak to ani nahodou :-) Nemam tolik penez, abych nakupoval za cenikovy ceny. A v Cechach asi nebude za 770.000Kc. To je cena pro GB...

Vzhled zakladni verze mi prijde sportovnejsi nez u Seatu Cupra :-)

Dal bych za nej 409.800 Kc.

https://www.smucler.cz/…fort-ctg5-i9745/
:yes:
Avatar - white label
12. 12. 2019 13:24
Re: Honda
Hlavně ne každý se potřebuje modlit při každém běžném předjíždění, aby to vůbec stihl.
Navíc s tímto optickým paketem se u nás najde spousta "chytráků", kteří se zkusí tento opticky "STR" (SkoroTajpáR) nachytat na hruškách tím, že mu při předjíždění přidají plyn.
Mám s tím u nás poměrně bohaté zkušenosti, a to mám (naštěstí) skutečný hh a ne jen jeho optickou napodobeninu.
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2019 13:38
Re: Honda
K nejprodávanějšim motorum koncernu kterej tak rád hájíš patří krabice od mlíka 1.0 = modlíš se i za Oktu 81 kW a další koncernoVWý modely?

Máš skutečný HH? To sis dobře vybral https://www.garaz.cz/…i-forme-21002637 :yes: :yes:
Avatar - white label
12. 12. 2019 14:43
Re: Honda
Kde hájím 1.0 do Oktávie? Proč zase lžeš?
Až bude např. Škodovka nabízet optický RS paket jen pro R3 1,0, pak to bude také zralé na kritiku.
Že znáš jen jeden hh, mě vůbec nepřekvapuje, naopak!
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2019 19:09
Re: Honda
Když něco nepochopíš white = neznamená to že JÁ lžu = chápeš? :-)

Reagoval sem na tvý MODLENÍ BĚHEM PŘEDJÍŽDĚNÍ = napsal by si to samý o Oktě 81kW a dalšim obřim počtu modelů s timhle motorem = lokálně de o nejrozšířenějšího VWýrobce a ta krabice od mlíka s 3 válcema nejrozšířenější motor toho VWýrobce = napsals to o něm někdy? ;-)
NE = napíšeš to JEN o ... komkoli jinym :-)

A to je to zajímavější motor než větší 1.5TSI = ale to je jinej příběh

Už nějakej pátek jezdim Prahu a okolí touhle velikostí auta se 100 kW = je to blbý ale nejen že to stačí, ale v drtivý většině případů patřim k nejrychlejšim

Ten KRÁL HH tě koukám dostal = už nechceš argumentovat svou ojetinou? ;-)
Avatar - white label
12. 12. 2019 23:59
Re: Honda
Jsi král demagogů!
Nikdo tady nekritizuje existenci slabších motorizací Civicu, ty dnes nabízí prakticky každá automobilka, kritizujeme tady kombinaci sportovně optického paketu, který nelze kombinovat se silnější, jinak běžně nabízenou, motorizací. Pokud tohle někdo není schopen (nebo jen nechce) ani po tolika příspěvcích pochopit, nemůže být normální... :no:
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2019 09:46
Re: Honda
Jj SI král demagogů = vo tom jako ŽÁDNÁ :D

Popírat co si SÁM o pár příspěvků níž napsal = to je SÍLA :-)

Nadprůměrně pružnej litr v Civicu tě nutí K MODLENÍ = slabší totéž v tý nejen nový Oktě ale všem ostatnim koncernoVWym ne = takže JO KRITIZUJEŠ a NAPROSTO JEDNOZNAČNĚ

Pokud tohle chceš po tolika příspěvcích okecávat = jsi TEN white label kterýho znám :-!
Avatar - white label
13. 12. 2019 12:53
Re: Honda
Díky za potvrzení, že nejsi normální...
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2019 13:02
Re: Honda
ANO okecávat NEOKECATELNÝ = viz ty včera 12:34 = to mi připomíná šéfa toho ANO :-)

Ale možná se stejně jako na tom V10 shodneme = že mu to de až NEuvěřitelně co? :D
Avatar - woody-alien
12. 12. 2019 20:25
Re: Honda
No jistě, že nepotřebuje. Tím spíš nedává smysl podporovat prodeje litrového tříválce optickým paketem ve stylu nabušeného Type-R za ne zrovna zanedbatelnou sumičku. Můžeme počkat na české ceny, ale při vědomí toho, za kolik se aktuálně prodává Elegance nebo Comfort, to stejně smysl dávat nebude. Když tě navíc výrazně levněji vyjde i 1.5T se stejně dobrými jízdními vlastnosti a už důstojnou dynamikou. A závodit tě nikdo nenutí ani s ní.
Avatar - CHerokee
12. 12. 2019 22:21
Re: Honda
Jasně, že jo. Je to úplně nesmysl. On ten tříválec ani není dobrý. Mizerně jede i zní. Má divný nelineární projev. Zkoušel jsem. Píše se o tom i v testech. Ale tříválec za 700 to je šílené. Na běžnou lítačku máme Civic 1,5 Sport Plus a byl za 600.
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2019 22:34
Re: Honda
"..na poměry 3válců je tato jednotka velmi dobrá a překvapuje zejména výtečnou kultivovaností a nadpůrměrnou pružností" https://www.autojournal.cz/…hvezdny-zacatek/
Avatar - white label
13. 12. 2019 00:03
Re: Honda
Jistě, když to píší na "automobilovém magazínu bez kompromisů", tak to musí být zaručeně pravda a ani to nemá cenu osobně vyzkoušet.
Někdo si vystačí s odkazy, jiný se raději osobně sveze, viz i tvůj odkaz na RS6/C6...
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2019 09:42
Re: Honda
Viz tvůj odkaz = STEJNĚ jako já = ani ty = sme starší Audi V10 co NENI ZAS TAKOVÁ PECKA s aktuální verzí RS6 neporovnávali. Jen sme se SHODLI na závěru ;-)

Karlův vkus názor závěr si naopak nazval = analfabetním :-!

Tříválce mě neberou = ale jeden máme v rodině a tak jednou 2x ročně s nim jedu a vyzkoušel sem si ho = a kecy lidí který jak nečtou tak nevyzkoušeli = sou fakt KECY

Každej se rád sveze = ale my z příbuznýho oboru nemáme rádi lidi co zaberou tisíce hodin zbytečný práce a JEN choděj zkoušet = takže sami to děláme spíš jen okrajově
Avatar - white label
13. 12. 2019 13:08
Re: Honda
Já nikoho neobtěžuji, často se svezu díky známým, kteří takové auto mají (např. RS6/C6 měl známý v kobaltově modré), ale často mě taky na předváděčky zvou sami prodejci, ať už přímo, nebo prostřednictvím někoho. Např. před dvěma týdny jsem byl ve Špindlu na společné předváděcí akci značek (podle abecedy) Bentley, Ferrari, Lamborghini, Maserati, MB-AMG a Porsche., organizované (včetně ubytování) přes KSA.
A až na pár výjimek, které byly na letních pneu, se se všemi dalo projet/řídit je.
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2019 13:12
Re: Honda
No fajn = já taky. A občas samozřejmě neodolám a pučim si něco v autosalonu. Ale sou lidi co prostě jen obcházej = jedno jestli hifi studia nebo autosalony s tim že VÍ že si nic nekoupí maj to prostě jen jako zábavu = a v součtu zaberou fakt hodně času = a bohužel vlastně i peněz

Jak víš = já se hromadnejch akcí nezúčastňuju = ale nic proti. Na porovnání těch aut co si vyjmenoval s výjímkou Maserati = mám naštěstí příbuzenstvo :-)
Avatar - white label
13. 12. 2019 13:29
Re: Honda
Ty taky? Že sem tě tam nikde nepotkal...
Zase každého na podobné akce samozřejmě nezvou...
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2019 14:08
Re: Honda
Ach jo = jo já TAKY = já TAKY nikoho neobtěžuji. Doufám že to byl pokus o vtip = a ne důsledný nepochopení následnýho textu ;-)

Jj to je JASNÝ že tebe zvou tam co mě ne :-!

Dokonce to platí = i naopak :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2019 14:17
Re: Honda
For woody = myslim že ses tuhle jen tak ze srandy ptal https://www.autorevue.cz/…prodava-traktory :-)
Avatar - white label
13. 12. 2019 20:58
Re: Honda
Tak ti dva se hledali, až se našli...
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2019 21:16
Re: Honda
PLNÁ shoda v názoru :yes: :-)

Všim sem si že politicky = budu řikat politika i tomuhle = se SHODUJEME ;-)

No viz ta stará vs nová Audina + a asi i to LFA V10 = možná tu a tam i v autech :-!
Avatar - lamal
12. 12. 2019 10:23
Re: Honda
tvl, ale za 770tis ?? ... fakt husté
12. 12. 2019 12:39
Re: Honda
Pockej si na ceske ceny.

A pak na ceske akcni ceny, jestli te to vazne zajima. ;-)

Jestli ne, tak tady brec nad 770..
Avatar - Magister
12. 12. 2019 09:11
Evropské specifikum
Pěkná verze, černočervený interiér k hondičce sedí.... Facelift je hodně decentní. Jen kua ten motor....jen 3 válec. Tak to je síla! Pokud vím, prodává se jen v Evropě. Dalším specifikem, jen tu máme start stop a tedy i baterky s poloviční výdrží proti klasickým. Takže zatímco v USA mají i kupé a z 1,5 ždímou ve verzi Si 210 koníků po faceliftu, tak nám tu zbyde nepovedená mr*ka, která se k tomuto v rámci třídy docela velkému a sportovně laděnému autu vůbec nehodí.
Rozbalit vlákno
29
12. 12. 2019 09:27
Re: Evropské specifikum
Nechapu tolik negativnich reakci.

Civic se tu prodava s 1.5 turbo motorem (ctyrvalcem..) se 180k. Jako HB a jako sedan.

A pak je tu CTR.

V cem je tedy problem?
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2019 09:41
Re: Evropské specifikum
V diskutujících? :-)
Avatar - _Karel_
12. 12. 2019 11:13
Re: Evropské specifikum
V naprosto hloupé nekonfigurovatelnosti?
12. 12. 2019 11:16
Re: Evropské specifikum
Konkretne?

Co ti chybi?

U ctvrtyho nejprodavanejsiho auta sveta..

https://focus2move.com/…est-selling-car/

Ja osobne vidim jediny nedostatek v absenci kombi.
https://www.autobild.de/…st-14422135.html

Doporucuji procitat testy ojetin, kde Toyoty a Hondy vychazi nejlip..
12. 12. 2019 12:46
Re: Evropské specifikum
Palce dolu za odkaz na zebricek spolehlivosti jsou vtipny

:-) :-) :-)
Avatar - _Karel_
12. 12. 2019 12:44
Re: Evropské specifikum
Ty to hraješ? Nebo fakt pořád nerozumíš? Proč bych si měl číst testy ojetin? Zjistím z nich, proč nelze pěkný designový paket k silnějšímu motoru? Protože o ničem jiným já nepíšu, než o konkrétním stupidním rozhodnutí někoho v Hondě.
12. 12. 2019 12:47
Re: Evropské specifikum
Myslel jsem, ze jsem vysvetleni, ktere jsem nasel, podal.

To neni nekonfigurovatelnost.
Je to zamer.
Avatar - _Karel_
12. 12. 2019 12:49
Re: Evropské specifikum
To žes ho našel, nemění nic na tom, že je hloupý a není důvod ho obhajovat. Nehledě na to, že kulhá na obě nohy - prodeje tříválce těžko zásadněji zvýší přidáním drahé verze.
12. 12. 2019 12:56
Re: Evropské specifikum
Vlastne nevim o co Ti jde.

Ok v Honde jsou idioti.

A ty jsi letadlo.
Avatar - white label
12. 12. 2019 13:26
Re: Evropské specifikum
Podle aktuálních prodejů jsou neschopní především právě ti, co mají na starost EU trh. A tohle je jen další důkaz.
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2019 13:40
Re: Evropské specifikum
K prodejum Civicu https://www.auto.cz/diskuse/72876/1?…

Lidi na našem malym kontinentu to maj v hlavách trochu diVWně = ty nemužeš brát vážně. Největší růst tu už roky má třeba Dacia a největší místní VWýrobce https://www.seznamzpravy.cz/…lion-korun-82822 ;-)
Avatar - white label
12. 12. 2019 14:45
Re: Evropské specifikum
To je ale velká ostuda Hondy, že si ani s tak podřadnými značkami neví v EU rady, že jo...
12. 12. 2019 15:36
Re: Evropské specifikum
Vis je to relativni. Dacii bych neoznacoval jako podradnou. Jeji pomer cena vykon je top.

Honda Civic je objektivne spickovy produkt ve sve kategorii. Ja beru spis jako ostudu, ze ji Evropane nekupuji a davaji prednost produktum s horsim podvozkem, nizsim vykonem (1.0 tsi) a obecne mizernou spolehlivosti (nemyslim Dacii, ta je v tomto ohledu OK).

Proste sila (domaciho) marketingu je tezko porazitelna. A muzes mit produkt jaky chces.. Vsimni si, ze treba pro ten Civic (ale i pro Corollu) je Evropa asi jediny trh, ktery neovlada. Jak si to vysvetlujes ;-) ?

PS Neprijde ti smutna tvoje veta, ze jsou neschopni ty co prodavaj? V normalni spolecnosti se spickovy produkt za konkurenceschopnou cenu (viz 409 tisic Kc) prodava skoro sam :-)
Avatar - white label
12. 12. 2019 16:48
Re: Evropské specifikum
To "podřadnými" byla samozřejmě ironie pro hamunu.
Pro méně chápavé jsem to zřejmě měl dát do uvozovek.
Samozřejmě mě příliš nepřekvapuje, že ti to připadá relativní jen u té Dacie a u koncernu VW je to naopak (dle tebe) zcela v pořádku.
Takže nakonec za mizerné prodeje Hondy v EU mohou zákazníci, kteří (na rozdíl třeba od těch "US automobilových fajnšmekrů") nejsou schopni docenit špičkový produkt... a proto je to vlastně jejich ostuda, nikoli Hondy!
Tak to je hláška na diamantový ventilek desetiletí! :yes: :-O :D :-[]
Možná by měla Honda začít v EU kampaň ve stylu, nedělejte si ostudu a začněte konečně kupovat naše
špičková auta, takový marketing naruby.
Byly doby, a není to zas tak dávno, kdy měla Honda v EU nesrovnatelně větší podíl na trhu s automobily, než dnes, jak si to vysvětluješ, i tenkrát tu totiž byl silný marketing EU konkurence.
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2019 19:01
Re: Evropské specifikum
No tvoje snaha vidět to že ne = je tim pádem na sociologickej Zlatej ventilek století ;-)

Samozřejmě pokud celoplanetárně něco patří na absolutní špičku = a tady se PROKAZATELNĚ místo toho prodávaj horší věci = je snadný to házet na lokální management výrobce, ale fakt je to JEN O LIDECH (pro tebe) toho JEDNOHO malýho kontinentu :-!

Byly doby kdy se tu daleko míň prodávala ta Dacie = je to jen o lidech a jejich preferencích a peněženkách :-|
Avatar - white label
12. 12. 2019 13:14
Re: Evropské specifikum
Takže podle tebe jsem měl tady včera ve 22:12 vlastně pravdu?
To je ten záměr?
Děkuji za odpověď.
Avatar - white label
12. 12. 2019 13:17
Re: Evropské specifikum
A kolikáté ne(j)prodávanější auto je to v Evropě?
12. 12. 2019 17:00
Re: Evropské specifikum
Nevim. Asi na tom Civic v Evrope moc dobre nebude.

Cim si to vysvetlujes? U auta se spickovymi motory, podvozkem na urovni nejlepsich (Focusu) a s progresivnim sportovnim designem (ocenovanym po celem svete).
Avatar - _Karel_
12. 12. 2019 17:41
Re: Evropské specifikum
Já bych měl na svém volantu znáček Hondy úplně nejraději. Měl jsem jich dost a pro mě má ta značka úplně nejlepší zvuk, image - to mi zůstalo z mládí, japonské BMW, výrobce nejlepších čtyřválců na světě...
Žel bohu - nic se mi od nich nelíbí. Civic s (pro mě) pubertálním designem, TypeR přímo kolotočářský, Acco skončilo bez náhrady(!!!) a CRV - aktuálně pro mě nejreálnější - se mi v žádné generaci nelíbí, nic mě na něm neuráží, ale není na něm ani milimetr něčeho, co by mě přitahovalo. Výběr motorů žádná sláva, ale ujde.
Tak tohle je ve zkratce vysvětlení někoho, kdo by si Hondu koupil moc rád.
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2019 19:43
Re: Evropské specifikum
Ve zkratce k těm prodejům https://www.autoforum.cz/…aprosto-nezname/ Honda Civic je dlouhodobě absolutní prodejní vrchol aktuálně 3. nejprodávanější auto planety = jen ty diVWný evropani.. :D

Celoplanetárně má Honda 3. a k tomu i 4. místo i v eště furt megarostoucim segmentu SUV https://zpravy.aktualne.cz/…295ac1f6b220ee8/

Viz ty a white = fakt myslíte že by Honda měla svý auta změnit aby se VWám dVWěma libily = nebo radši zůstat na svym = a patřit na světovou byť ne na místně lokální špičku? :-)
Avatar - white label
12. 12. 2019 23:52
Re: Evropské specifikum
Jistě si moc dobře vzpomínáš na své nespočetné příspěvky/reakce, kde si bojoval proti koncernu VW tvrzením, že objem prodejů absolutně nic neříká o kvalitě produktů. Dával si k tomu "moudré" příklady z prodeje nosičů populární hudby apod. A to najednou neplatí..., už jsi bezpáteřní jako tebou kritizovaný Zeman, který tvrdí, že názory nemění jen idiot!
Dobrá tedy, přidržme se na chvíli tvé nové "argumentace" s odvoláváním na světové prodeje.
V nižší střední toho celosvětově prodá VW rozhodně víc, než Honda, jediný, pro samotné prodeje v této třídě naprosto nepodstatný (to jako místní samozvaný ekonom nemůžeš popřít) rozdíl je v tom, že VW má pro verzi sedan (mimo Evropu velmi oblíbenou) v této třídě jiný název, než pro hb, to ovšem nic nemění na tom, že celosvětově! v této třídě prodává více aut VW, než Ford.
VW je tak dlouhodobě světovým lídrem prodejů aut v této třídě, tedy nikoli statisticky podle jednoho společného! názvu pro více karosářských verzí včetně sedanu, ale celkovými skutečnými prodeji v rámci této třídy. A jestli s někým o první příčku (v této třídě) bojuje, tak to nejsou prodeje Focusu, ale prodeje Corroly s Aurisem.
Jen ti tvoji "divwnÝ" američani a hlavně TY, si neumíte dát dohromady 1+1.
Takže pokud chce Honda dostihnout VW v celosvětových prodejích v nižší střední, bude muset právě v EU zabrat, a ne to tu flákat jako teď.
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2019 09:37
Re: Evropské specifikum
Vidim že si dál meleš svou = divnÝ sme my evropani = aktuálně směřující nejvíc k tý Dacii ;-)
Že místo ní je lepší něco jako Civic = na tom se snad shodnem

Kvalita a prodeje fakt nemaj skoro NIC společnýho = nejen v hudbě a hifi ale samozřejmě ani autech.

Asi si to neumíš dát dohromady = ale pokud je Civic celosvětově 3. nejprodávanější a Golf 6. = možná to s tim doháněnim je trochu jinak ;-)

Karlovi se do odpovědi nechtělo tak ty = to dohánění asi docela zajímavě ovlivní https://www.seznamzpravy.cz/…lion-korun-82822 co TY na to jako zarytej fanoušek?
Avatar - white label
13. 12. 2019 12:51
Re: Evropské specifikum
6. místo bez sedanu! je zdaleka nejlepší celosvětový výsledek v nižší střední, Civic bez sedanu! by byl rád, kdyby se vešel do TOP 20.
Golf včetně verzí sedan (hlavně Jetta) by byl na absolutní špičce. A podívej se třeba na Golfy v kombíku, indentické auto je v Evropě je Golf Variant, ale na US trhu se jmenuje Jetta Vagon, nebo Jetta Sportwagen:
https://www.autorevue.cz/…bi-pro-ameriku_3
Prostě statistika jen podle shodného názvu nemá z hlediska celkových prodejů značky v dané třídě skutečnou/objektivní výpovědní hodnotu. To je tak logické a jasné, že to nepřizná jen zaslepený trouba.
Dacia se kupuje v EU hlavně k vůli ceně, to ale platí do jisté (netvrdím, že stejné) míry i o Civicu na US trhu, kde je jeho cena jedním z jeho hlavních trumfů, podobně jako u jeho tamní přímé japonské konkurence. V EU ovšem Civic není cenově takovou lácí, jako na US trhu, i proto tady dá tolik lidí přednost výrazně levnější (byť celkově horší) Dacii, případně koupí za podobné prachy něco z EU produkce, která se více orientuje na Evropu a evropský vkus.
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2019 12:58
Re: Evropské specifikum
Dík za vysvětlení že to je hlavně CENA která je důvodem proč se tu víc prodává Dacia než třeba ta Honda

A taky dík za to vysvětlení Corolla Auris a Golf Jetta atp. = já tě nemít.. :-)

Nicméně to NIC NEMĚNÍ na tom že do kultivovanýho dynamickýho litru jednoho výrobce rýpeš a mluvíš o modlení při předjíždění zatimco zjednodušeně to samý od jinýho VWýrobce..

No sem HODNĚ zvědavej na bilionovou investici a přerod koncernoVWejch aut v elektrický = plánovanej na dobu kdy ochlazení http://www.autoforum.cz/…-rok-neni-dobry/ docela pravděpodobně přejde v recesi dost možná v krizi

Ono je to eště mnohem horší než poslední roky naše směrování k Dacii = svět aut asi čekaj SAKRA VELKÝ změny = prej třetina generace Z nemá ani řidičák a https://archiv.ihned.cz/…astnit-ci-sdilet
12. 12. 2019 20:50
Re: Evropské specifikum
Civic ma byt nahradou i za Accord, jelikoz jeho rozmery jsou uz (temer?) za kompaktni tridou.

Kazdopadne jako nahrada Accordu se nemusi stydet ani jizdne..

Vkus je vec individualni. Nejvic se mi libi sedan, na kterem tezko hledam, co by se mi nelibilo.. Civic vypada podle me kazdopadne velmi moderne.
Rad ho porovnavam s Leonem. A Leon mi v tom porovnani pripada tak o deset let pozadu :-)

PS CR-V se ti mozna nelibi, nicmene ma zrejme nejpokrokvejsi (hybridni) techniku, jaka je dnes k dispozici ;-)
Avatar - _Karel_
12. 12. 2019 21:21
Re: Evropské specifikum
A já mám být novým Chuckem Norrisem, asi 4 roky jsem dělal karate a kickbox. :-)
Není nutno vymýšlet náhradu Accordu, když Accord existuje.
Ano, vkus je věc individuální, můj vkus nepovažuju za obecnou pravdu. Civic je ale holt pro mladý.
Nemyslím si, že by RAVka měla horší hybrid než CR-V, už jen pro adekvátnější základ 2,5i. Čistě pohon-pohon - dal bych přednost Toyotě. No a u zbytku auta vlastně taky.
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2019 21:51
Re: Evropské specifikum
No Chucku = JE to třeba = momentálně nemá nic takovej propad jako mainstreamová střední

Jo a Chucku = některý vtipy o tobě = sou fakt :yes: :-)

2.5 v RAVce je fajn = v Camry je to ale eště lepší :yes: