Ano. dnes studuje výšku( a vystuduje ) kdejaký blb. Devalvovali jsme maturity, devalvujeme hodnotu vysokoškolského vzdělání ( mimo zavedených tech. oborů) a zavedeme super vysokoškolské vzdělání, aby se oddělilo zrno od plev.
Ty diskuze mi doopravdy dojímají. Největším expertem na auta je obvykle někdo, kdo se tváří jako generální ředitel a přitom neví jestli v tom co píše je i nebo y. Vždyť si mnozí nevyděláte ani na tohle auto, tak se zdržte komentářů. Pro společenskou prestiž je důležitější výše jmenované, než mít Audi místo Logana. A kdo to nechápe....
Jakékoli nové auto a tedy i Logan je vždy lepší než jakékoli 5 let staré auto. Kdo řeší, že to tak není, neví o čem mluví. Možná se stydí, nevím. Raději si koupím nový Logan, než tři roky starou předraženou ojetou fabku. Raději si koupím Logan MCV než 5 let starý Sharan. A nejraději bych si koupil nový Sharan. To vůbec není co řešit! Ojetiny nemají smysl, nevěřte tomu, že vy jste Ti jedni z deseti, kteří mají to štěstí a nemají auto kterému bylo stočeno 150 000 km nebo bylo havarované. Blbost!
Tak ty jsi opravdu nebožák.Bude mi srdce radostí plesat až tě ve tvém golfu s černými skly(nebo podobném autě pro lidi co si myslí,že IQ je přímo úměrné koním pod kapotou a rychlostí,kterou jedeš), budu sundávat z kandelábru nebo stromu.
nepises o par prispevku vyse, ze uz VS studujes? a na slovensko taky nejdezdis? i kdyz mas pritelkyni ze slovenska? covece, neustale me (bohuzel ) prekvapujes :no: btw. nehulils nahodou? tvoje prispevky fakt stoji za to :no:
Musím se smát.Roztrhejte si občanky! No ale i já se přidám >:D
Kdo se kdy pozastavil nad tím, že první Fabie měly přední stabilizátory (řízení) z blata a po 1. roce provozu po nerovnostech to řachtalo jako když jedete se žebřiňákem. Nikdo ani nehlesl, že Octavie, zvláště ty z poloviny devadesátých let měly snad větší spotřebu žárovek než benzínu.
Dále si nikdo z vás neuvědomuje, že když si koupíte auto, které se vyrábí 6-tým rokem, tak se jen tvarem podobá první serii. Že v každé automobilce je obrovský tým lidí, kteří pracují na tom, jak auto při výrobě slevnit a vy, spotřebitelé jste přesvědčeni, že váš řízek má 150 grammů, ale málokdo si uvědomí, že je to v syrovém stavu.
Ať si Renault zve majitele vozů Dacia na navoskování. Co udělala německá Škodovka s elektroinstalacemi v prvních Oktávkách? Nic. Apropó, víte jaký je poměr výrobní ceny Fabie vs. prodejní cena? 40% z prodejní ceny je výrobní náklad, 60 % je zisk, takže jásejte milí oškubaní....
Jo a 3 roky starej Golf má jednu obrovskou výhodu oproti nové Dacii, už není rok v záruce! Má ještě záruku na karoserii proti prorezivění, ale už se někomu podařilo tuto záruku vymoct? Myslím si, že každý raději zklapne a nechá si to za svý opravit, že jo?!
Však počkejte na číňany nebo Indy. To jejich TATA Nano za 45.000,- Kč! To je kauf :-)
s tym eurom na slovensku to hlavne prehanaju ceski opozicni politici,aby ukazali "pozitivny vzor"...slovakom sa s tym frajerit neoplati, sluzi to ako konkurencna vyhoda na prilakanie zahranicnych investicii. vyhoda-menej nezamestnanosti nevyhoda-keby sa koruna mohla dalej volne vyvyjat tak by postupne znizovala kurz a tym padom by boli zahranicne vyrobky lacnejsie
Re: Neni nahodou to auto vyrobene koncernem rendlik a syn?
Mercedes měl více svolávaček než Renault.Mercedes je jen navoněná bída,auto s pověstí aut pro kolotočáře,zelináře,taxikáře,vexláky,...… pro podobnou skupinu lidí.Kdežto Renault je pro solidní,poctivé a sympatické lidi
To by mi tedy zajímalo o kolik let je pozink trvanlivější? O 5 ?
No a když to shnije, tak se dá novej blatník. Stejně už bude zrušenej z parkoviště. Jsou krásný auta, ale na ty nemám, lepší Logan nežli Fóbie nebo Jebka z bazaru !!!
Puku, ať pročítám tenhle thread, jak chci, o ojeté Fabii tu není ani písmenko. O Fabii ano, ale ta jetina tam nějak stále chybí. Nesnaž se vykroutit, zvoral jsi to sám.
Je to marný - máš pravdu, niečo si o tom naštuduj. Airbagy sa musia nafúknuť v presne definovanom čase od začiatku nárazu. Inak sú nebezpečné - namiesto toho aby sa hlava do nich zaborila, sa akurát stretne s nafukujúcim sa airbagom. Zisti si akou rýchlosťou sa a-bag nafukuje >:D
No to asi samozrejme za dva-tri roky nestihne, ale oni zistili, ze pri tomto tempe bude do 6 rokov mozno prehnita, na co sa vztahuje zaruka, takze to tymto oddialia o nejaky cas, aby sa ich to v zaruke netykalo, co bude po zaruke nikoho nezaujima a je uz teraz jasne, ze to bude kvalitne hnit, kedze si to uvedomuju aj oni. Mimochodom, ta zaruka sa vztahuje na prehrdzavenie nie na hrdzavenie, to znamena, ze musia byt diery...
Marketingový ťah? Možno aj. Ale predovšetkým ide o peniaze, nie o fazuľky. Stare auto mam, o.i. jazdim s Formanom, a ten postupne hnije. Ale Dacia nehnije, tomu by som povedal, že koroduje. Hnilá kasňa je podľa mňa taká, že do nej zabodneš šrobovák. A o takom Logane som ešte nepočul.
Hmmm, tak sorry, ked mas na to a nikdy si nemal jazdene starsie auto, ale pokial nemas pozink, tak po piatich rokoch sa to pomaly zacne zvnutra... totiz keby sme nemali zimu a tu sol, tak mozno vydrzi dlhsie, ale auta hniju, samozrejme aj pozinkovane, ale trva im to dlhsie... A Renault nedava taku zaruku kvoli kvalite svojho vyrobku, je to len marketingovy tah, ak ti to nieco hovori....
Čo to tu trepete, kto z vás už videl hnilého Logana? Keby hnil, nedal by naň Renault takú záruku, akú dáva. Pozink to nie je, ale nie je dôvod k obavám. Tie môže mať maximálne výrobca. Ak si nie je istý antikoróznou ochranou auta, tak ju zlepší. Renault tým chráni seba. Je asi lepšie zaplatiť dodatočnú ochranu proti korózii ako platiť prípadné opravy karosérie v záruke, z ktorých, vzhľadom na počet predaných áut, by sa zakrútila hlava každému. Zákazník bude v každom prípade zabezpečený. Napriek tomu, že si kúpil lacné auto.
Logan zatial nehnije, lebo nestiha, ale o 2 roky uvidis.. nechapem, preco nie je pozink??? Za tie peniaze mas o nic lepsiu Thaliu, tiez od Renaultu, ale hlavne pozink!! Ked uz silou mocou nove auto za co najmenej. Ale v kazdom pripade je momentalne najvyhodnejsie Suzuki Ignis (v akcii od 262k Sk), skvely motor aj auto celkovo, samozrejme v tejto triede...
Protože oni nedělají marketingové kroky, proto kašlou na NCAMP. Stejně kroky nedělali ani při zavedení malých pravých zrcátek, to taky nebyl marketingový krok. >:-[]
Ano, má přední blatníky z plastu, takže nikdy nezreznou a díky tomu taky po té nehodě nemusel být pravý blatník vyměněn, jen bude nastříkán, protože se vrátil díky elastivitě zpět do původního tvaru. Plastové jsou také zadní dveře, takže odpadají problémy majitelů hnijících Felicií. Mimochodem kapota je z hliníku, což pokud se nepletu nema ani Superb
Tak pěkně postupně, pane vysokoškoláku. Jak koukám, dneska vezmou na VŠ kdejakého pablba. Tak aby bylo jasno, Polu upadl nárazník, který byl na odpis. Mimochodem to bylo to z pravé strany a ani tak se spolujezdci nic nestalo, dokonce se neaktivoval ani jeden z airbagu. Co se týče bourání s Favoritem, taky mám zkušenosti. 8 let zpátky nám Favorita shodou okolonstí odrovnalo Polo. Auto na odpis, otec nepřipoután, ale z Faťana tehdy vystoupil. Jinak reagovat dál nebudu, protože jsem si přečetl všechny Tvé příspěvky v diskuzi a klesat se mi k Tvé úrovni nechce ;-\
ty si v zivote renault ani peugeot nemal, inak by si netrepol taku kktinu, len sa opicis po ostatnych debiloch a myslis ze si nieco viac, to teda si - vacsie *
Mame doma latrinu, mam zakladni vzdelani ale to neznamena že jsme zaostali. A na tu vejšku pudu možna. A možna se i podivam na slovensko jak to tam opravdu vypada.
Všichni prominte mne debilkovi z vesnice i za moji pritelkini Anču Dlaňovu. jsem proste chudaček mama defka tata alkoholik je to pravda. Byl sem spitej na mol.
Vola sa Anča Dlaňova a každy den ti ho lešti na latrine a pri tom snivaš že je zo slovenska. Najlepšie ekonomiku ukazuju dvolenky. Stretnuť čecha nabaleneho z domu to naozaj zažitok. Dokonca aj vodu si nosia z domu.
Nijak, ale přeci ti teď nebudou říkat, že Logana co ci můžeš koupit po roce 2006 tzn. třeba co jim stojí na showroomech právě teď ti shnije taky :-! A za tři roky ho pozvou na to samý....
To je pravda . Už ako maly chlapec som vnimal za soc. že v čechach kraluju škody a unas Lady - cenovo podstatne drahšie. Aj teraz sa u nas predava podstane viac novych aut s maximalnou vybavou ako v čechach. Jezedak acAlien so svojou 1000 MB si lieči len svoje problemi. A verim tomu že to svoje ***kovo kde byva ešte ani neopustil ani na hodinu. V ***kove žije a prd vie o svete.
Bezpečnost škody a vw je dlouhodobě špatná.... viz opakované crash testy nového passatu, crash roomsteru a OII. Renaultu ani volvu se bohužel neblíží v bezpečnosti ani náhodou. A proč Octavia II má stejně špatný ceash test jako OI, když je získat pět hvězdiček v NCAP tak jednoduché?
To je dáno historicky. Můj táta míval trabanty a když jsem se zas někde vysekal, tak si koupil nového, než mu ten starý opraví. Nakonec měl na sebe ty trabanty napsaný tři nebo čtyři. Jo, ale vždycky si pro trabanta musel zajet do Bratislavy nebo do Žiliny, protože v českých Mototechnách bývaly beznadějně vyprodané.
Je vidiet že nemaš prehlad o predaji ani dacii ani AAA.
U vas maju Dacie rozmach aj AAA auto u nas nie. tak nestrapnuj svoj narod. V prepočte na počet obyvatelov až tak v kupe novych aut za vami nezaostavame a v starych vediete vy. Ale to je tak ked krkonšsky horal sedi na latrine a tuka na internet.
Jasně ... Nebo to jsou prostě jen iniciály Tvého jména, co? Diskuze už tady čtu nějaký rok a Tvé reakce na články s koncernovými vozy taky. Tak už mi raději nic, prosím nevysvětluj. Toho PR je tady až, až ... ;-)
Máš namysli Escort RS, Focus RS, Clio RS nebo Mazdu RX8 RS?
1) já někdy někde napsal, že Logan rezne?
2) je mi jasné, že při nárazu počítáš, zda se ti bag nafoukne za 50ms nebo 100ms.
Tak prosím nečti raději vůbec, protože to evidentně nemá smysl ;-)
Tak více čti Ty! MŮŽE se objevit koroze! Ale už podle Tvého nicku je mi jasné, že ti Škoda zřejmě přirostla k srdci ... A pozdě vystřelené = nefunkční airbagy bagatelizovat a dělat, že to vlastně ani závada není, to může napsat opravdu jen zarytý koncernový fanoušek! Podotýkám, že těžce zaplacené airbagy! Tak příště čti pořádně Ty a netlachej tady ...
Ja pisem a regujem na to co napisal on.."radsej kupi jazdenu Fabiu" A ja som jasne napisal ze porovnavam fabiu I a Clio Storia..vznik oboch aut je priblizne rovnaky..takze zase nemrnuj tu o hruskach a jablkach, ale nauc sa citat. Ano nove generacie tebou spominanych aut su viac menej rovnocenne s tym suhlasim
Ale v tom mi dáš iste zapravdu, že keby Škoda zvolala autá a zabezpečila ten kábel, jej image by to iba prospelo, a nie málo. Okrem získania či posilnenia povesti výrobcu, ktorý sa o svojich zákazníkov príkladne stará, by úplne vylúčila akékoľvek "môže sa stať" a žiadny pochybovač či posmeškár by nemal argument.
Ale Škoda sa zachovala alibisticky, a zákazník môže jazdiť s vedomím, že v jeho aute v kritickej chvíli môže prísť k nie práve príjemnej závade. Čo na tom, že to "nie je nebezpečné". Neskoršia aktivácia airbagu znamená nestatočnú ochranu, a keď k tomu príde, tak to JE NEBEZPEČNÉ.
Takže Škoda ušetrila pár korún - za cenu určitej straty dôvery k modelu aj značke. Vyplatilo sa jej to? Ja tvrdím, že v konečnom dôsledku nie.
Prístup Dacie, resp. Renaultu mi je v tomto prípade sympatický.
Ale vpohode, kamoš. Len som chcel pripomenúť, že "všetko tu už raz bolo". Čo sa týka Dacie, rozhodne ma táto akcia nijak nerozhádzala. Renomovanejšie značky robia zásadnejšie zásahy.
Jediné, čo sa mi na Daciách nepáči, je to, že je na nich vidno, že sú jednoduché a lacné - pritom v reáli až tak lacné nie sú. Keď ich dovybavíš na úroveň konkurencie, cena už nie je tak nízka, aby človek neuvažoval, či sa neoplatí trochu priplatiť za iné, podstatne lepšie vyzerajúce auto.
Odkud by na to přišel? Z výsledků NCAP testů, které zde byly uveřejněny a jsou uveřejněny na webu NCAP. Zkus číst, než začneš házet hnůj. Já vím, že k takovému kydání moc vzdělání třeba není, ale zkus to. Nebudeš za blba.
Nehodlám omlouvat Škodovku za to, že auta nesvolala, nicméně chtělo by to být trochu více informován a netlachat nesmysly. První verze mají "závadu" při které se MŮŽE stát, že airbag vystřelí později NIKOLIV vůbec, jak zde místní rádi zmiňují! Z toho vyplývá, že se to stane pouze když se přeruší inkriminovaný kabel, který se těžko může přerušit při jakémkoliv nárazu. Co se týče samotných airbagů, tak opět MŮŽE dojít jen ke zpoždění a ne nefunčnosti. Zpoždění může být v rámci milisekund či setin vteřiny, čímž už aktivace není optimální, ale rozhodně neni nebezpečná. Stále tedy s přehledem plní kriteria pro 4 hvězdy NCAP. Méně tlachat, více poslouchat a číst :-!
co ty vies o zivote? je ti 23 a ked tak si skoncil skolu. Placas tu hovadiny, robis zo seba pomaly prezidenta zemegule. Nikde nepises cim jazdis, ale myslim ze to nebude dosahovt kvality ani tej dacii logan.
Ja osobne by som si ju nekupil, ale fandim jej pretoze je to pohodove auto za dobry peniaz. Pises ze nie Renaultom, atd, atd... napis zoznam aut ktorymi si jazdil ( a aj km) a potom je mozne posudit ci mas nato machrovat. Ja som loganom odjazdil asi 2000 km a nebolo to vobec zle zvezenie.. apropos 2 roky stara fabka (aj po dochodcovi co s tym jazdil len do LIDLu a garazoval) VS novy logan, zrejme by som siel do loganu
BTW ak by tanapadali nejake kecy o slovakoch, zijem v Brne 3 roky :-)
Srovnávat jablka a hrušky ti jde, Puku... Ale jinak jsi fakt mimo. Clio Storia je historický model. Kdyby se první generace Fabie vyráběla dále, cenově by vyšla stejně nebo by byla levnější při shodné výbavě. Porovnejme nové Clio a novou Fabii a jsme na shodných cenách.
Manipulovat s čísly a slovy, aby se to hodilo do krámu, to ti jde. Přiznat si pravdu je už těžší, zdá se. Fabia, Clio, 207, Corsa, Grande Punto jsou srovnatelná auta za srovnatelnou cenu.
Jak to vlastně je. Svolávačku a její důvod hodnoťme ze dvou pohledů. Prvním je kladný přístup automobilky, druhým je fakt, že mám nové auto, které není 100% O.K. Znovu opakuji, že záleží na DŮVODU svolávací akce.
Ovšem vždy musím vycházet z pořizovací hodnoty auta a za jakým účelem bylo koupeno. Tžko budu porovnávat Logana s Octavií, když pořizovací hodnota Octavie je 3x větší že.
A srovnávejeme pánové srovnatelné. Koroze u Loganu navíc nebyla deklarována. Slovo může neznamená je. Není náhodou daleko zásadnější, když mi nevystřelí airbag?
A kdo vzpomene na rezavějící karoserie u Felicií? A jakou měla záruku?
Co se týče bezpečnostních testů. Kdo jako první dostal 5 hvězd?
Kdo jako první měl 5 hvězd u všech modelů?
Kdo se komu začal vyrovnávat?
Na závěr malé konkrétní srovnání Renault-Volvo.
Laguna III-nejlepší výsledek v historii crash-testu.
Volvo 70-s odřenýma ušima 5 hvězd.
Ano? Co ponuka Fabia v zaklade? zoberme si teraz tu starsiu lebo bola rec o jazdenej..ponuka 1x ABG...a co este?no este posilovac riadenia..Kdezto si zoberiem Clio storia napriklad..a tam mam 4x ABG, ABS, okna v elektrike, klimu, central...Nova Fobia jedna stala hola 299 900Sk...Clio Storia stoji u nas 239 000sk...takze mi tu netaraj...Kazde auto, este aj polo ma lepsiu vybavu, pravdaze Polo je drahsie, pretoze polo narozdiel od Fobie je uz auto...
Boze ako si trapny...sa kukni kde ste vy s vasou ekonomikou a kde mi ty..nechcem napisat co...preco mame najlepsiu a najrychlejsie rastucu ekonomiku v strednej europe?ked uz tie fakty spominas..ale toto nemas co do ebaty o dacii...si pako a tym to ostane
Neviem odkiaľ si prišiel na to, že Room... má 5 hviezdičiek. Ja o takej Škodke neviem... A tam hore niekto vyhlási, že škodka je lepšia ako P-geot a R-ot? No tak fakt, najmä s pohľadom na roky nedávno minulé. Idete sa zblázniť, že máte nemeckú know-how. Ako o čo je lepšia Octavia oproti Ceedu? - Kufor, a to v kombíku odpadá. No tak my sa ideme vyťahovať s Kiou, ktorá zo Slovenska má len lacnú pracovnú silu. Určite celú oktávu konštruovali v Ml. Bol., že? Veľmi vydarené sú najmä ložiská na kolesách. Nakoniec, myslím, že dôkazom je to, čo u vás byhralo AUTO Roka! FII to neni, prečo asi, v kombíku to vyzerá ako svinka >:D. Stará Fabia bola podľa mňa veľmi podarená a pekná, ale toto je krok vedľa - viz konkurecia, corsa, g. punto. 207, fiesta, C3, clio atď.
a proto jsi se studiem seknul hned po zakladce?Hele ja se s tebou fakt nechci hadat,nemame to zapotrebi,myslim ze to mame v hlave oba srovnany,tak peace ;-) OK?
Bez zaujatia: Roomster spred crash-testu nehrdzavie a ma 4*, po nom uz 5*. Logan 3* a hrdzavie, po zvolavacke menej (nepozinkovana kasna). Toto si strelil vedla. (Paci sa mi Logan aj Roomster)
Protoze vy nakupujete v ceskym AAAauto ;-),novy moc neberete .Tady si to kupujou duchodci misto Favorita a ostatni lidi na drivi.U vas nakup novyho auta u vetsiny obyvatelstva nehrozi ;-) a to nemyslim vubec spatne..
Neboj,kazdej kdo vi o aute vic,nez ze se dela benzin/deisel, ma 4 kola a volant, tohleto vi.Dokonce to prasknul i jeden Ing. primo z vyvojovyho centra Rendlu,stejne tak,jako se nechal slyset jeden manager z logistiky a zasobovani pro VW ,kdy rek,ze soucastky vyhovujici,ale ne uplne dokonaly se posilaj Skodovce,jenze to by tady lidi museli cist i clanky jinde nez jen na auto.cz a nedej boze novinky.cz Je potreba cist reporty pro zapad ;-)
Voe co je podle tebe slupka?Aby Polo dalo slupku,musel bys ho dat pekne do cervenejch.Kdyby to byla slupka,tak se ti tatka leci jeste ted,uz jenom z toho titulu,ze to byl bocni naraz,kterej je pro mozek nehorsi.Dam priklad za vsechny : meli jsem udelany tablo z trabanta,byly tam fotky a blablabla..pak jsme ho jeli odvezt majiteli a ridic kamarad nedal prednost,napalil to do nas favori z boku(nastesti prevazne na predni kolo,motor zprerazenej,spis prevodovka..) a ja z toho vylez jen s utrzenym uchem(do pulky :-) ),chces tim snad rict,ze trabos je bezpecnej? Ps Favorit odpis.
Jenom poupravim,ze Fox byl driv nez Logan... a ze Logan hnije dokazuje zkusenost jednoho majitele,je to myslim i tady na auto.cz ... hnije mu to na uzadnim blatniku na hrane u dveri..
at. a to je znakom našej ekonomickej stability
-> jako ze se zivotni uroven na Slovensku stabilne drzi na urovni,ve ktery jsme se rozdelili?Nic proti Slovensku...pritelkyne je slovenka,jan pripominam fakta
Jak mam vedet jak se pise brindza >:D , ja to vubec nemyslel spatne,moje pritelkyne je slovenka,mam slovaky rad,jen jsem upozornil na to,ze to obcas s eurem prehanej....A blbej nejsem to bych nebyl na vejsce a nestudoval po svete...
Člověče, můj otec boural s Lagunou před Vánoci. Narazilo do něj z boku Polo. Šupa slušná, ale kdom dveří, které se vyklepají to neodneslo nic... Kecy typu "oni to mají připravené na test" jsou tak trochu mimo mísu. Když nejsou argumenty, tak se označí druhého za lháře, je to přece nejjednodušší
Dacii se posmíváte a Škodovka se ani neráčí svá auta (Roomstery) do servisu svolat ... Koroze u tak levného auta je prkotina oproti nevystřeleným airbagům!!! Škodovce se to u toho předraženého krámu promine ale na Dacii se bude házet špína ... Holt koncernoví tupouni se zase musí ukázat!
Škoda už také autá vyrábala...k základnej cene bol ešte povinný balík doplatkov. Ak si dobre pamätám, sesternica dala niekedy v osemdesiatych rokoch 63.000,-Kčs za novú Š120L, a za doplatky boli ešte bezpečnostné pásy, opierky hlavy na predné sedadlá, gumené koberce na podlahu, sada náradia na opravu a zdvihák, rezerva, gumené zásterky a plechovka s lakom v odtieni karosérie, čo bolo ešte nejakých 4.000,- Kčs navyše...Plus dokupovala ešte rádio, hmlovky, poťahy.
Re: Neni nahodou to auto vyrobene koncernem rendlik a syn?
V čom všetkom akože? V nafúkanosti. To je pravda, Mercedes bol označená za najarogantnejšie sa správajúceho výrobcu áut. V kvalite? Ťažko, Mercedesy nie sú práve bezporuchové, ibaže sa na to tak vehementne nepoukazuje ako pri "neprémiových" značkách. Dizajn? Ťažko povedať, najmä vzhľadom na nutnú konzervatívnosť značky. Podvozky? Klasickú koncepciu a predný náhon ťažko zrovnávať, hoci v priamom porovnaní sa mi voči Éčku zdal Vel Satis istejší v zákrutách aj pohodlnejší na nerovnej ceste. Motory. Niektoré iste, to nemožno poprieť. Ale nenašiel som nič, čo by zodpovedalo Tvojmu tvrdeniu "ve všem hodně daleko vpředu"...
Zase príspevok zamindrákovaného *_a, veď sa počúvaj je tu diskusia o zvolávačke na daciu a ty tu začneš potiť o Slovensku, uhm uhm, nie sme na zemepise pako, v ústave pre duševne poškodených máte zase vychádzky?
dalsi debilny slovak ... a ze automobilovy odbornik ... ja ked ta stretnem na ceste s tvojou bolsevicko funesovskou dackou tak ti to napalim rovno na smerovku :))))
Bratře Slováku. Fabii si kupuje spousta lidí. Když kritizuješ kupce Fábie v SR, případně i ČR, tak tím odsuzuješ i kupce Clia, Pola, Ibizi, 207 atd. Výbava prakticky srovnatelná a cena prakticky také. Takže asi tak!
Áno presne tak Euro mať budeme a to je znakom našej ekonomickej stability s dlhodobou udržateľnosťou. Je Však zarážajúce ako si niekto dokáže liečiť komplexi tým, že na internete uráža Slovákov. Ja by som si nikdy nič také nedovolil urobiť už len z toho tituli, že je to nemorálne. Ja osobne mám Čechov rád (teda okrem teba), nič zlé mi neurobili a preto nemám dôvod ich ohovárať a akýmkoľvek spôsobom zneažovať.
kdo tady tvrdí,že Logan hnije?Renault neustle zvyšuje kvalitu.A navíc,Renaultu patří velká sláva.Když před lety prohlásil plán o výrobě auta do 5000 eur,všichni se smály.A teď se ho snaží napodobovat šunkama typu VW Fox a další.Kdyby Škoda(potažmo VW)vyráběl auto do 5000 eur,tak by v základní výbavě neměl ani volant >:-[] >:D
ee on ne, vy ;-) .Ja nevi proc porad machrujete, s prumernym platem 17000Sk se k nam ani neplazite, nemate Catch Up k HDP EU,my jo,hlavne ze se vytahujete EUrem,uz ted si u vas lidi nekoupi ani brinzu pac na ni nemaj,ale porad clovek slysi,jak nam to nandate >:D a jak budete mit euro...My jsme na EUro pripraveny uz dlouho,ale neni kam spechat..V prvni rade udelejte z mest mesta a ne,ze se da prezit v Martine(hezky mestecko) a strochou snahy v Bratislave.Mate hezky hory,ale tim to konci,jo a abych nekrivdil..lidi jsou tam na sebe hodnejsi a to je fajn.
Chceš bezpečnosť kup si Renault, Volvo ty ses asi podelal ne >:D ?Jak muzes Renault povazovat za bezpecny a jeste ho napsat vedle volva tuntu :-) ?Pocet Airbagu neni primo umernej bezpecnosti a Renalt ma v NCapu prumerny hodnoceni a to se jeste vseobecne vi,ze pripravujou deformacni zovy primo pro tyhle testy,jestli se to k tobe nedoneslo,tak ono je strasne jednoduchy udelat konstrukci tak,aby se zdala jako sqela,kdyz vis,jak rychle,z jakyho uhlu,jakou rychlosti a do ceho to auto napali,realita ovsem neni testovaci hala.Az pojedes po silnici,koukni se jak dopadaj lidi a auta Renaultu a pak se podivej,jak koncej Volkswageny a Opely ...Je to cenove jinde,to je jasny,ale nesrovnavej Renault s Volvem,ani s jakymkoliv nemcem,v tomhle ohledu je i Skodofka lepsi a to ji nak nemusim.
Co mas s tou fabiou?komplex?...fabiu si kupi clovek co nevie co s peniazmi.draha, nevybavena krabica ktorej servis stoji majland..a este ten HTP v tom...uzas...Teda..ta nova aspon vypada..ale nic ine sa nezmenilo
Je odporná, ale skús nájsť iné nové auto za 300 000sk v ktorom odvezieš bez problémov 7 ludí a aj ich batožinu..je to auto na účel a nie aby vyhrávalo ceny za dizajn
Pre Slovensko? Ako od nejakeho inteligentného človeka by ma to možno urazilo, ale od takého tupca ako ty a ešte čistou náhodou "pepíka" ma to rozčúliť nemože..pako :-!
Ved som hovoril. Chceš bezpečnosť kup si Renault, Volvo . . .. nemaš peniaze , kupiš si Daciu. Dacia sa na nič nehrá. Ani na design ani na bezpečnosť ani na nič. ...
jenze na bezpecnost se jen tak snadno neprijde, jako na deravy blatnik. nic bych si nenamlouval, tohle auto na tom bude s bezpecnosti asi tak, jako auto vyrobeny pred 5 lety. a od kdy oxidace zpusobuje korozi >:D ja si myslel, ze to je to samy
No myslím si, že sa na to dá pozrieť aj z druhej strany. Zvolávacia akcia tohoto typu, je podľa môjho názoru oveľa lepšia ako keď sa zvolávacia akcia týka bezpečnosti atď. Stačí si pozrieť koľko renomovaných značiek volalo autá do servisu, na také závažné opravy, že by ste sa čudovali. Netreba z toho hneď robiť tragédiu. Dacia je v pohode, na nič sa nehrá, na dlhodobých testoch predbehla mnohé "značky" a také MCV je aj dosť praktické aj dobre vyzerá.
Neni nahodou to auto vyrobene koncernem rendlik a syn?
Nejvice prekvapujici na tom je, ze to firma dela. Asi ekonomove zjistili, ze to hnije takovym fofrem, ze za 6 let by tam uz zadne blatniky nebyly a to by byl dalsi hrebik do rakve tehle firmy.