Novinky
Nebyť firemného znaku, normálne by som premýšľal, či ide o americkú limuzínu, alebo o auto zo starého kontinentu. Nejaké americké rysy sa nájdu, ale má to aj európske gény. Predná maska vyzerá na prvý pohľad zvláštne, ale vcelku originálne. Interiér v znamení hesla "v jednoduchosti je krása". Tie kombinácie farieb sú pekné a mimo šedej živé a temperamentné.
Rozmery v rámci štandardu.....ale tá šírka....
Ako to, že je to užšie ako Focus? A také veľké auto. Určite bude preto úplne na***... >😁
Rozmery v rámci štandardu.....ale tá šírka....
Ako to, že je to užšie ako Focus? A také veľké auto. Určite bude preto úplne na***... >😁
Líbí se mi kontrast mohutného těla s veselou tváří 😊) Rozměrově mám pocit, že evropská střední třída tu americkou už dorostla, takže by se mezi Mondey a Passaty cítil docela dobře. Akorát tím čumáčkem by vyčníval.
Dyt to ani nema vydechy klimatizace pro zadni cestujici. Alespon uprostred ne. Nevim na co si to Chevrolet zase chce hrat, ale auto teto tridy ma podle me nabizet vic nez jen velke rozmery, velky motor a kozene sedacky.
Interier vyzera celkom dobre (LTZ), je to akysi mix Opel a Lexus. Rusivo vsak posobia lacne plastove imitacie dreva a hlinika. Cierne packy pod volantom su ako tykadla hmyzu, najma v kombinacii s bezovou palubovkou. Ale aspon auta na oficialnych fotografiach vyzeraju dobre spracovane. Ktovie ako dopadne seriova vyroba...
Motory vask nicim neoslnuju. Typicke americke dlhozdvihove krabicky, ktore postradaju aj najvacsiu vyhodu dlhozdvihovych motorov - krutiaci moment. Zato konstrukteri "vykopli" maxima pomerne slabych vykonov do pomerne velmi vysokych otacok. Urcite to "prospeje" zivotnosti. Ale asi si veria, ked davaju zaruku 100000 mil/5 rokov... Uvidime.
Zarazilo ma pouzitie stvorstupnovej automatiky u celkom noveho vozidla, ktore je na spicky americkej techniky. Aspon sestvalec ma o dva stupne viac.
Spotreba je opatovne uzasna. Aj ked to je aj vdaka novej norme, ktora lepsie odraza skutocne podmienky. Ani "hybrid" sa vsak nedostane v meste pod 9,85 l/100km, na dialnici 7,4 l/100km. Nehovoriac o sestvalci, ktory jazdi v meste za 14 a "vonku" za 9.
Co nemozno spochybnit, je skvela vybava a cena. Value for money. Ale to ma svoje dovody.
Motory vask nicim neoslnuju. Typicke americke dlhozdvihove krabicky, ktore postradaju aj najvacsiu vyhodu dlhozdvihovych motorov - krutiaci moment. Zato konstrukteri "vykopli" maxima pomerne slabych vykonov do pomerne velmi vysokych otacok. Urcite to "prospeje" zivotnosti. Ale asi si veria, ked davaju zaruku 100000 mil/5 rokov... Uvidime.
Zarazilo ma pouzitie stvorstupnovej automatiky u celkom noveho vozidla, ktore je na spicky americkej techniky. Aspon sestvalec ma o dva stupne viac.
Spotreba je opatovne uzasna. Aj ked to je aj vdaka novej norme, ktora lepsie odraza skutocne podmienky. Ani "hybrid" sa vsak nedostane v meste pod 9,85 l/100km, na dialnici 7,4 l/100km. Nehovoriac o sestvalci, ktory jazdi v meste za 14 a "vonku" za 9.
Co nemozno spochybnit, je skvela vybava a cena. Value for money. Ale to ma svoje dovody.
Uhlazená příď je pěkná, ale ta useknutá záď, navíc se smutným, až momentálně zaostalým výrazem, se mi opravdu nelíbí. Kompozice světel je trochu kombinace nového passata se "starým" superbem, ovšem výsledek je disharmonický (dle fotek).
Bral by som :yes: Prečo konečne nemôžu eu a jap výrobci ponúkať rôzne farebné variácie interiéru? Moc sa mi to páči, môcť si vybrať ...
Když se člověk podívá, s čím vyrukovala ve stř. třídě vloni Evropa, prakticky co auto, to trefa, je mu Američanů až líto, že jim jako auto roku předhodí bezpohlavnínikohoneurážející USasijský odvar. Tohle už je víc Daewoo než Chevrolet. Vnitřek je naopak celkem slušný. A přitom mají v USA novinky jako z úplně jiné ligy, třeba nové CTS.
Ten predok by mohol byt aj lepsi a trochu viac americky, ale inak je uzasny. Posledne 2 generacie Malibu boli na tom s designom dost biedne, toto je krasa. Mnam.
Vzhledem k ceně, za kterou se vůz prodává, nemá cenu kritizovat. Za cenu Fábie máte pořádný kus auta. Zdroj: www.chevrolet.com - cena od 19.995 USD
Časově nezařaditelné, s příliš tupou tváří a nijakou zádí. Ten profil střechy a zejména phaetonovské zakončení bočního zadního okna posouvají sice tento vůz do lepších vod, ale jako celek to postrádá základní esenci - originalitu, styl. Klasické auto bez přesahů, ikony tvoří jiní... Ovšem vnitřek, ten zaslouží velkou pochvalu, zejména ta kombinace kakaové s béžovou... to se povedlo.
Práve ten zadok je zaujímavý, iný ako bežná produkcia. Ale chcelo by to ešte doladiť ako celok. S tým interiérom sa zhodneme. 😄
Jo, vime, inspiraci celeho sveta je VW... jen ten image jim nejak nejde okopiroat co...? 😄 Ale kcemu ten image Phaetonu, kdyz se proda na celem svete 5 kusu za rok? Nezapomen na narkotika...
Jo, vime, inspiraci celeho sveta je VW... jen ten image jim nejak nejde okopiroat co...? 😄 Ale kcemu ten image Phaetonu, kdyz se proda na celem svete 5 kusu za rok? Nezapomen na narkotika...
Kruci, lamem si hlavu nad tym, odkedy je Ecotec motorom Chevroletu... ja viem, globalizacia, Opel predava svoje motory do USA, zrejme 😄 Ale Ecotec tohto objemu nikdy nevyrobil..
... americká kára bez šmrnu a elegance. Povšiměte si toho příšerného vrstvení středového panelu přístrojovky. Celé to auto je bez výtvarného ducha.
Vzhledem k tomu, že většina obyvatel ex-ČSSR (odečtěme služební vozy) si podobné auto nikdy nekoupí,neb schrastí stěží někde něco mezi 150-200tis na ojetinu, nebo 250-300tis na nějaké malé nové, pak nechápu,proč kritizovat auto určené jako obyčejný spotřební zboží pro občany USA?? Klidně bych to koupil,interiér je pěkný,podobný volant v jednom autě doma je,zvenku na to nečučím,když řídím.Jediné co tomu chybí,ať to tu oživím, je dobrá nafta 2-2,2 litru a 4 roky by to vydrželo.BRAVO CHEVROLET >😁 :yes:
Přesně jak psal někdo nade mnou, je to auto za 20k usd, což je pro američany cena asi jako za logan. Kupuje si snad někdo Logana kvůli odvážnému designu?
Než budete hodnotit auto pro americký trh, zkuste si zjistit jak tam vypadá vozový park.
Focus je považován v Evropě za rodinný auto, tam ho koupí tatík tak maximálně 16-leté dceři na ježdění do školy.
Než budete hodnotit auto pro americký trh, zkuste si zjistit jak tam vypadá vozový park.
Focus je považován v Evropě za rodinný auto, tam ho koupí tatík tak maximálně 16-leté dceři na ježdění do školy.
Možno tak, možno nie. Ale čo sa týka dizajnu, tam Malibu nemá šancu. Prvá fotka bola pre mňa potešením. Ale čím viac študujem Malibu, tým viac zisťujem ako aj tu platí: GM-priemerný dizajn. Auto, ktoré spredu vôbec nevyzerá moderne a vzadu má retro zadok áut zo 70. rokov. Teda akéhosi "odpadu" automobilov. Kedy všetko muselo byť úsporné, nevýkonné a bolo to škaredé. Louis sa otáča v hrobe. Nikdy nechcel, aby Chevrolet zapadol do davu. Tento Malibu ale zapadá ako Lego.
Hrdy predchudce: www.chooseyouritem.com/…lassics/files/77… />Toto Malibu ze svych puvodnich genu nema uz vubec nic. Jako dopravni prostredek asi ujde, ale nema to zadneho ducha. ;-\
Mě se líbí, a mělo by se líbyt i vám jasné tvary oktávky.
Auto pro většinu lidí, a dokonce levnější než ty naše Oktávie.
Auto pro většinu lidí, a dokonce levnější než ty naše Oktávie.
Zde nejde, jen zvolat VYBORNE CHEVROLET. Automobil vypada vyborne. Exterier se povedl nadmiru. Zajimavy predek, vyrazny z boku a opravdu povedeny zadek. Zde vidim potencial i pro prodeje v Evrope. Chevy Malibu by byl solidnim managerskym vozem, svezim vankem do nudne ceske managerske flotily. Moc povedene.
Jojo, svěží vánek, Topolánek 8-s Podle mě design nic moc až tragédie, ale to je věc názoru. Za ty prachy takový logan pro amíky, ale co by jsme tu v evropě za to dali, že.
Jine emoce to ve mne nevyvolava.
vetsina zdejsich charakteru ma sice jeste v ruce otisk radici paky trabanta, ale jiz prihlouple kritizuji socialni automobil americke delnicke tridy jakoby by si jiz zvykli na Porsche. Ted se jeste ozve nejaky Cobol a dilo zkazy bude dokonano. Zdar a silu najdes v syru! >😁
A že není nejlevnější na českém trhu jako to bývalo? Jenže dnes už neprodává nedomrlé stroje jako Felicia. Zákazník kupuje plnohodnotná konkurenceschopná auta, dobře zpracovaná s know-how VW.
BTW Co ty hrozne spunty ve dverich? To je nejaka nova retromoda?! 😲
Jinak ujde, i kdyz predek ani zadek me zrovna neohromily...