Hrabání ve skříních se starým šatstvem po prarodičích může přinést spoustu srandy, ale málokdy něco, co fakt unosíte. To třetí fabii to v laku, kterým proslula první generace, opravdu sluší.
"Zatímco jedničce to i po dvaceti letech velmi sluší a má vynikající jízdní vlastnosti, zvýšená dvojka bez jakéhokoliv designového nápadu nesmírně rychle zastarala a je to dnes vyloženě ošklivé auto. Navíc má velmi nejisté jízdní vlastnosti."
Připomeňme si z testů ACZ:
- Velmi lehký motor nad přední nápravou znamená také lehkost v ovládání, hbitost a bezprostřednost v reakcích vozu na změnu směru jízdy.
- Plusy Dobré jízdní vlastnosti
- Podvozek patří k silným stránkám Fabie.
A dále:
"Mezi lidmi je prý časté, že dobré vlastnosti se dědí přes koleno. U fabie to platí stoprocentně."
Takže až představí MBčko Fabii IV, tak se opravdu těším, jak tu budu číst, že tohle je sudá generace, co se nepovedla a co je krám :-!:-!
P.S. Sám se divím, že sem vůbec tento příspěvek ještě píšu. ACZ ztráta času :-!:no:
Řeknu to takhle, auto jako je X5 bych si nikdy nekoupil, takže v mé úvaze o barvách vůbec nefigurovalo. Na silnicích jsou tak tři čtvrtiny černé, jedna čtvrtina je bílá, červenou jsem nikdy neviděl. Ano, auta jako X5 jsou v tomto asi specifická. Na druhé straně jsou zde auta jako je Oktávka, kde se obtížně prodává bílý lak, zatímco barevná metalíza se prodá snadno.
Slyšel prosím o tomto "šílenství" někdo jinde než na auto.cz To snad je nějaká kachna? Nebo jde jen o umělé vytvořený a nastavovaný článek?
Jinak za mne snad ta nejodpornější barva na autě co znám.
proste nepasuje na ziadne auto... mozno tak na kuchynsky retro mixer alebo hrncek na kavu ale auto potrebuje za mna nejaku tu technicku farbu... teda ciernu modru bielu cervenu .. a potom odtiene tychto farieb... a legendarna? to hadam nie.. takto by som to tiez nebral ... rovnako ako ani taka ta podobne pastelovo matna bledo modra na felde tiez nie je legendarna ani nikdy nebude .. su to proste farby ... akurat svojim odtienom kusok "nevhodne" na 4kolesovy objekt akym je auto ( neviem ako to inak napisat ).... no ale teraz uz dost k farbam
vsetkym fandom aut aj chlapcom z ACZ prajem stastne a vesele :yes:
No jo, ale na konec stejně vezmu nějakou šedivou, černou, nebo bílou. Protože cokoli jinýho se pak blbě prodává. Ve firmě jsem měl červenou X5, když to začalo, byl to hit, po čtyřech letech byl problém se toho kvůli barvě zbavit.
U takových aut jako je miata mi to přijde naprosto nepochopitelné, takové auta si přímo říkají o limitované edice se speciálním lakem nebo s možností za patřičný příplatek zvolit individuální lak.
Tuhle barvu bych nechtěl ani zadarmo. Jsem zvědavej, kolik lidí jí za ten příplatek bude chtít. Škodovky jsou dnes jen o příplatcích, takže za ty peníze je spoustu lepších věcí, co si za příplatek objednat.
A fabii za půl milionu? No to ani náhodou.
Pistáciová byla snad první barva na Fabii I. a byl to fakt vyblitej hnus. My jsme měli na Fabii I. oranžovou metalízu Cayenne, která se mi taky, ale byla to skladovka. Druhou Fábii I kterou jsem zadával do výroby byla s modrou metalickou Admiral a ta je bych řekl hezká.
Na jedničkové Fabii mi ten pistáciový lak nepřijde nějaký legendární. U malých aut byly výrazné pastelové laky běžnou součástí nabídky.
Dnes je to mnohem horší. Klasická nabídka dnešního auta jsou dva stříbrné laky, dva šedé, dva bílé (tohle absolutně nechápu, bílé laky nejde skoro rozeznat), pak černá, většinou jedna červená, jedna až dvě modré a to je leckdy konec. Ano, u dnešního auta je "obyčejná pistácie" výrazným oživením auta,