Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
Dojezd 168km???? "na velkou přepravní dodávku?... Jsou normální? Už jim z ty elektrodebility fak hrabe... To ne idejí že ten systém není dokonalý dodělány a že je to naprostá zoufalost?
Je to zoufalost a pomatenost - bohužel pro nás naprosto brutálně protlačovaná vládami EU. E-auta nejsou ani ekonomická, ani ekologická. A ceny na nabíjecích stanicích začínají růst.
Tak není to moc, ale kurýrní služby toho fakt denně moc nenajedou (vždyť pořád stojí). Když trochu uděláš průzkum, ty v městech se pohybují okolo 60-150 km. Takže pokud víš, že to auto nepošleš na trasu delší než např. 120 km, neměl by být problém. Pokud máš tu 60-80km trasu, měl bys to zvládnout i s tou levnější variantou. Tohle je prostě na rozvážku v rámci jednoho města a tam takový dojezd může stačit. Ostatně spousta kurýrních služeb už dnes elektrické dodávky s velmi krátkými dojezdy pod 200 km používá, takže to očividně stačí.
Baterie se vybíjejí i když to stojí.
V létě pořád chladí baterie, v zimě je zahřívají a chladí, dle toho co je zrovna víc zapotřebí.
A NEJVĚTŠÍ GÓL JE JAKÉ DĚLÁ WEBASTO KŠEFT S NEZÁVISLÝM N A F T O V Ý M TOPENÍM DO ELEKTROMOBILŮ.
ANO, I "ELEKTROVEHYKLY" MAJÍ SPOTŘEBU NAFTY. 😁 😁 😁 😁 😁
V létě pořád chladí baterie, v zimě je zahřívají a chladí, dle toho co je zrovna víc zapotřebí.
A NEJVĚTŠÍ GÓL JE JAKÉ DĚLÁ WEBASTO KŠEFT S NEZÁVISLÝM N A F T O V Ý M TOPENÍM DO ELEKTROMOBILŮ.
ANO, I "ELEKTROVEHYKLY" MAJÍ SPOTŘEBU NAFTY. 😁 😁 😁 😁 😁
2 - velmi velmi krátký dojezd
a teď babo radď !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nicméně je to jedno, v tomhle režimu odejde každý motor.
Těch 80 tisíc km mám od člověka z firmy, která se stará o jejich vozový park.
Hasičská cisterna která nedohasí požár.
Policajti, kteří musí přerušit pronásledování kriminálníků.
Tak to jsou výhody "elektrovehyklů".
Vy elektronáckové to ale jinak neumíte.