Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Mercedes-Benz eSprinter nabízí baterie s různou kapacitou

22 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
1 - extrémně krátký dojezd
2 - velmi velmi krátký dojezd

a teď babo radď !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Flajzi
Třeba Česká pošta je v pohodě na oba typy. Jejich dodávky, co realizují místní rozvážku, tak toho najedou za den málo, ale díky častému startování a popojížďkám po pár metrech jsou jejich auta (resp. motory) k odpisu již po 80 tisících km.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Když používají francouzské vozy, nelze se ničemu divit. :no:
Flajzi
Nepoužívají náhodou Fordy?
Nicméně je to jedno, v tomhle režimu odejde každý motor.
Mino21
Mají Peugeoty Boxer, alespoň tady na severu Moravy. Nicméně časté startování se nemusí moc konat. Mnoho kurýrů nechává auto pořád nastartované.
Flajzi
Asi to moc nepomáhá.
Těch 80 tisíc km mám od člověka z firmy, která se stará o jejich vozový park.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Pošťák, který nedoveze balíček.
Hasičská cisterna která nedohasí požár.
Policajti, kteří musí přerušit pronásledování kriminálníků.

Tak to jsou výhody "elektrovehyklů".
Avatar - speedfred
speedfred
Elektrického valnika do 3,5t by som uživil aj ja v priemyselných podnikoch,len by ma zaujímala cena voči klasickému dízlu.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Orm
Dvojnásobná.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A to znamená vysokou pojistku a vysokou ztrátu hodnoty. Zaplatilo by se to jedině při velkých nájezdech, ale to je s tímto autem věc nemožná.
Flajzi
Stačí zákaz vjezdu naftových aut do centra a hned se ti to zaplatí. 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A jinak by to nešlo pane milovníku zákazů?
Vy elektronáckové to ale jinak neumíte.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Obvykle přesně 2x vyšší, užij si to.
Avatar - speedfred
speedfred
Ak si reagoval na mňa tak : denne po podniku naskáčem do cca 30km a auto sa štartuje xyz -krát, tak by sa mi vcelku hodilo aj také EV vozidlo (nabíjať mám kde cez noc). Samozrejme za nejakú normálnu cenu.
Anonym
Dojezd 168km???? "na velkou přepravní dodávku?... Jsou normální? Už jim z ty elektrodebility fak hrabe... To ne idejí že ten systém není dokonalý dodělány a že je to naprostá zoufalost?
Orm
Je to zoufalost a pomatenost - bohužel pro nás naprosto brutálně protlačovaná vládami EU. E-auta nejsou ani ekonomická, ani ekologická. A ceny na nabíjecích stanicích začínají růst.
Mig_35
můžu se zeptat kluků od různých kurýrních služeb, ale podle mého víc než sto km za den níkdo z nich nenejezdí. stojí každé tři metry, to musí být pro klasickou motorizaci lahoda.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
DHL v Praze testovalo elektrické Transity a potom to v tichosti vzdali.
Mino21
Tak není to moc, ale kurýrní služby toho fakt denně moc nenajedou (vždyť pořád stojí). Když trochu uděláš průzkum, ty v městech se pohybují okolo 60-150 km. Takže pokud víš, že to auto nepošleš na trasu delší než např. 120 km, neměl by být problém. Pokud máš tu 60-80km trasu, měl bys to zvládnout i s tou levnější variantou. Tohle je prostě na rozvážku v rámci jednoho města a tam takový dojezd může stačit. Ostatně spousta kurýrních služeb už dnes elektrické dodávky s velmi krátkými dojezdy pod 200 km používá, takže to očividně stačí.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Baterie se vybíjejí i když to stojí.
V létě pořád chladí baterie, v zimě je zahřívají a chladí, dle toho co je zrovna víc zapotřebí.
A NEJVĚTŠÍ GÓL JE JAKÉ DĚLÁ WEBASTO KŠEFT S NEZÁVISLÝM N A F T O V Ý M TOPENÍM DO ELEKTROMOBILŮ.

ANO, I "ELEKTROVEHYKLY" MAJÍ SPOTŘEBU NAFTY. 😁 😁 😁 😁 😁