Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz eSprinter nabízí baterie s různou kapacitou

Mercedes-Benz Vans v souvislosti se zahájením sériové výroby modelu eSprinter s čistě elektrickým pohonem uvádí konečné specifikace pohonného systémy i přepravní schopnosti.
Zpět na článek
Avatar - WinDiesel
22. 12. 2019 11:36
Na výběr je:
1 - extrémně krátký dojezd
2 - velmi velmi krátký dojezd

a teď babo radď !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar - CICERO
22. 12. 2019 16:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - speedfred
22. 12. 2019 14:19
Re: Na výběr je:
Elektrického valnika do 3,5t by som uživil aj ja v priemyselných podnikoch,len by ma zaujímala cena voči klasickému dízlu.
Avatar - CICERO
22. 12. 2019 14:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 12. 2019 20:30
Sprinter
Dojezd 168km???? "na velkou přepravní dodávku?... Jsou normální? Už jim z ty elektrodebility fak hrabe... To ne idejí že ten systém není dokonalý dodělány a že je to naprostá zoufalost?
22. 12. 2019 12:40
Re: Na výběr je:
Třeba Česká pošta je v pohodě na oba typy. Jejich dodávky, co realizují místní rozvážku, tak toho najedou za den málo, ale díky častému startování a popojížďkám po pár metrech jsou jejich auta (resp. motory) k odpisu již po 80 tisících km.
23. 12. 2019 08:35
Re: Sprinter
Tak není to moc, ale kurýrní služby toho fakt denně moc nenajedou (vždyť pořád stojí). Když trochu uděláš průzkum, ty v městech se pohybují okolo 60-150 km. Takže pokud víš, že to auto nepošleš na trasu delší než např. 120 km, neměl by být problém. Pokud máš tu 60-80km trasu, měl bys to zvládnout i s tou levnější variantou. Tohle je prostě na rozvážku v rámci jednoho města a tam takový dojezd může stačit. Ostatně spousta kurýrních služeb už dnes elektrické dodávky s velmi krátkými dojezdy pod 200 km používá, takže to očividně stačí.
23. 12. 2019 08:26
Re: Sprinter
můžu se zeptat kluků od různých kurýrních služeb, ale podle mého víc než sto km za den níkdo z nich nenejezdí. stojí každé tři metry, to musí být pro klasickou motorizaci lahoda.
23. 12. 2019 08:15
Re: Sprinter
Je to zoufalost a pomatenost - bohužel pro nás naprosto brutálně protlačovaná vládami EU. E-auta nejsou ani ekonomická, ani ekologická. A ceny na nabíjecích stanicích začínají růst.
Avatar - Ada je zase tady
23. 12. 2019 00:34
Re: Na výběr je:
Když používají francouzské vozy, nelze se ničemu divit. :no:
Avatar - speedfred
23. 12. 2019 18:06
Re: Na výběr je:
Ak si reagoval na mňa tak : denne po podniku naskáčem do cca 30km a auto sa štartuje xyz -krát, tak by sa mi vcelku hodilo aj také EV vozidlo (nabíjať mám kde cez noc). Samozrejme za nejakú normálnu cenu.
Avatar - WinDiesel
23. 12. 2019 16:59
Re: Sprinter
DHL v Praze testovalo elektrické Transity a potom to v tichosti vzdali.
Avatar - WinDiesel
23. 12. 2019 16:57
Re: Na výběr je:
A jinak by to nešlo pane milovníku zákazů?
Vy elektronáckové to ale jinak neumíte.
Avatar - WinDiesel
23. 12. 2019 16:57
Re: Na výběr je:
Obvykle přesně 2x vyšší, užij si to.
Avatar - WinDiesel
23. 12. 2019 16:50
Re: Na výběr je:
Pošťák, který nedoveze balíček.
Hasičská cisterna která nedohasí požár.
Policajti, kteří musí přerušit pronásledování kriminálníků.

Tak to jsou výhody "elektrovehyklů".
23. 12. 2019 11:04
Re: Na výběr je:
Asi to moc nepomáhá.
Těch 80 tisíc km mám od člověka z firmy, která se stará o jejich vozový park.
23. 12. 2019 08:37
Re: Na výběr je:
Mají Peugeoty Boxer, alespoň tady na severu Moravy. Nicméně časté startování se nemusí moc konat. Mnoho kurýrů nechává auto pořád nastartované.
Avatar - KANKUNEN
23. 12. 2019 08:36
Re: Na výběr je:
A to znamená vysokou pojistku a vysokou ztrátu hodnoty. Zaplatilo by se to jedině při velkých nájezdech, ale to je s tímto autem věc nemožná.
23. 12. 2019 00:51
Re: Na výběr je:
Nepoužívají náhodou Fordy?
Nicméně je to jedno, v tomhle režimu odejde každý motor.
23. 12. 2019 11:07
Re: Na výběr je:
Stačí zákaz vjezdu naftových aut do centra a hned se ti to zaplatí. :-)
Avatar - WinDiesel
23. 12. 2019 17:01
Re: Sprinter
Baterie se vybíjejí i když to stojí.
V létě pořád chladí baterie, v zimě je zahřívají a chladí, dle toho co je zrovna víc zapotřebí.
A NEJVĚTŠÍ GÓL JE JAKÉ DĚLÁ WEBASTO KŠEFT S NEZÁVISLÝM N A F T O V Ý M TOPENÍM DO ELEKTROMOBILŮ.

ANO, I "ELEKTROVEHYKLY" MAJÍ SPOTŘEBU NAFTY. :D :D :D :D :D