Elektromobilita
megacruiser
9
Však oni si to koupí - stačí pořádně zdražit provoz klasických aut jak už EU plánuje - online posílání spotřeby a GPS souřadnic je jen začátek, potom dojde ke kilometrovému zdanění pohybu auta v závislosti na jeho spotřebě a euro normě. Starší auta budou mít paušál tak vysoký, že je to dostane ze silnic úplně. K tomu pobídky placené z daní těch, kteří na elektromobil nikdy nedosáhnou. A i bez nových silnic bude najednou všude volno, jezdit auty budou jen ti bohatší, ne všichni jako je tomu dnes. Zbytek bude jezdit vlaky, autobusy, na kole...
Přejít do diskuze
To neva, hlavne ze se budeme mit na co vymlouvat.... ceska klasika.... 😉 neinvestujeme do infrastruktury, do vzdelani, do niceho.... ale vlaky pro duchodce jsou zdarama.... co s nama....
70 000 ***ů se v Německu najde, ***ů je tam mnohem víc.
Mimochodem😒br /> Čína snížila podporu EV a hlásí velký pokles registrací
Norsko snížilo podporu EV a hlásí velký pokles registrací
detaily jsou k dispozici na webu autoforum
Mimochodem😒br /> Čína snížila podporu EV a hlásí velký pokles registrací
Norsko snížilo podporu EV a hlásí velký pokles registrací
detaily jsou k dispozici na webu autoforum
Nebojte co se tyce CR tak vam tady nechaji vyrobu pouze fosilu. Uz ted to maji v planech jako neperspektivni segment takze EV si budou vyrabet jen u sebe. Vyrobit EV je podstatne jednodusi na pracovni silu takze si to pokryjou svyma lidma a az budou fosili v evrope zakazany uplne (muj tip 15 let) tak tady muzem soupat nohama bez automotive prumyslu
Toto "zelené otroctví" se ale budou moci snažit politici zavádět jen do prvních následujících voleb. Minimálně tedy ve střední v východní Evropě, kde ještě obyvatelstvo není totálně vymaštěné greténismem. 😄
Si si tým istý? Už keď sa vo VW Bratislava zavádzala výroba modelu VW Up!, hovorilo sa o jeho elektrickej verzii a robila sa na to príprava. Písal sa rok 2010. Výroba, takmer na kolene, sa začala až o ďalšie dva roky. A nebolo to nič moc, rozbeh bol pozvoľný.
Vyrobiť nie je možno problém, vyrobiť dobrú vec už problém je. Vyrobiť dobrý elektromobil je minimálne tak ťažké ako vyrobiť dobré auto.
Vyrobiť nie je možno problém, vyrobiť dobrú vec už problém je. Vyrobiť dobrý elektromobil je minimálne tak ťažké ako vyrobiť dobré auto.
Chod k volbam, vstup do politiky, angazuj se, posilej penize institucim kterym fandis.... jinak jsou to jen kecy....
Kluci bezte to tem hloupim nemeckym manazerum vysvetlit a reknete jim jak se strasne mili. Ale nevim jestli si nechaji poradit od chytraku ze zeme, ktera montuje jimi vymysleny auta za tretinovy platy a v ktere se bohuzel mysleni velke casti obyvatel od socialismu moc nezmenilo a tim padem ji zase ujede dalsi vlak
Zastupy lidi jdou po spatku vpred. Mnozi se stidi, ze staveli svet nekteri zvraci. davaji ze sveho obeda povinnou dan..... 😒
Quote: Analytici a výrobci aut tvrdí, že jedinou možností, jak tyto limity splnit, bude výrazné zvýšení prodeje elektrických aut.
Ne, není to jediná možnost. Limity se dají zrušit nebo nechat tam kde jsou a sledovat situaci cca 10 roků . Zároveň vyřadit z provozu všechny vozy co nesplňují alespoň euro 5. Ale vyžadovalo by to silnou politickou vůli a tlak.....
Ne, není to jediná možnost. Limity se dají zrušit nebo nechat tam kde jsou a sledovat situaci cca 10 roků . Zároveň vyřadit z provozu všechny vozy co nesplňují alespoň euro 5. Ale vyžadovalo by to silnou politickou vůli a tlak.....
"Dobrý elektromobil" je totální oximoron, to už z principu není možné! 😄 😄 😄 A ví se to už asi tak 120 let! 😉
Mě to autoforum přijde hrozně bulvární. Nerad tam chodím. Když tu ty jejich články připadám si jako pitomec.
Ono ve Francii budou mít velký problém, jako s radary, kdy Francouzi zničili 65% všech radarů.
Francouzi nejsou úplné ovce.
Němci ale ano. Ať je to Hitler nebo Merkelová, oni drží a jedou zvolenou linii až do padnutí.
V 2. WW to znamenalo 6 000 000 mrtvých židů, 10 000 000 mrtvých Němců a podobně to bylo s Poláky.
Němci jsou mezci, a není náhodou že mezek je kříženec koně a OSLA.
Francouzi nejsou úplné ovce.
Němci ale ano. Ať je to Hitler nebo Merkelová, oni drží a jedou zvolenou linii až do padnutí.
V 2. WW to znamenalo 6 000 000 mrtvých židů, 10 000 000 mrtvých Němců a podobně to bylo s Poláky.
Němci jsou mezci, a není náhodou že mezek je kříženec koně a OSLA.
Wtf?
Nechapu porad, co ma spolecneho ekologie s imigranty.
Asi hlavne to, ze spravny macho odmita oboje 😄
PS Zapadni zeme se skutecne stydi za dobu, kterou popisujes. Predevsim kolonializmus.. Zajdi si nekdy v Holandsku do muzea. Promluv si nekdy s Anglicanem.. Uvedom si, ze Brit nebo Nemec je uplne jinde. Ten neresi, jestli bude mit na nove auto. Prumerny plat v Nemecku je 96 tisic korun 😉
https😐/www.finance.cz/…emecko-rakousk👋
To, ze se mame v CR dobre, je blbost. Cesko zaostava. Je nemeckou montovnou. Lidi nemaji na vlastni bydleni, natoz pak na novy auto.
Nejdulezitejsi zpusob, jak to zmenit, je vzdelani. Misto toho je tu ale napr. hromadna doprava (skoro) zadarmo.
Nechapu porad, co ma spolecneho ekologie s imigranty.
Asi hlavne to, ze spravny macho odmita oboje 😄
PS Zapadni zeme se skutecne stydi za dobu, kterou popisujes. Predevsim kolonializmus.. Zajdi si nekdy v Holandsku do muzea. Promluv si nekdy s Anglicanem.. Uvedom si, ze Brit nebo Nemec je uplne jinde. Ten neresi, jestli bude mit na nove auto. Prumerny plat v Nemecku je 96 tisic korun 😉
https😐/www.finance.cz/…emecko-rakousk👋
To, ze se mame v CR dobre, je blbost. Cesko zaostava. Je nemeckou montovnou. Lidi nemaji na vlastni bydleni, natoz pak na novy auto.
Nejdulezitejsi zpusob, jak to zmenit, je vzdelani. Misto toho je tu ale napr. hromadna doprava (skoro) zadarmo.
Ne, tak starý nejsem, ale dost se zajímám o historii automobilismu. Zřejmě na rozdíl od tebe. 😄
Reakce plna argumentu..... ale podle tvych nenavistnych prispevku se ani nic jinyho ocekavat nedalo.
No od tebe si radit opravdu nenechaji, když ani nevis ze se slovo mylit pise s ypsilonem
A nam take prosim nerad a vrat se do skoly aby ti neujel vlak ……..
A nam take prosim nerad a vrat se do skoly aby ti neujel vlak ……..
No u nás se Zelení znemožnili, ale obratem je nahradili Piráti a Bursík, kterého vyhodili dveřmi se vrátil oknem.
Ony ty pražské defenestrace měly očišťující charakter...
Ony ty pražské defenestrace měly očišťující charakter...
Hromada bombastických keců - říká se tomu brainwashing. Snaží se vytvořit zdání že je to jasná věc. Mohou se zeptat soudružky Merkelové jak to bylo s tím milionem EV na silnicích v Německu.
Čo sa tu niektorí stále oháňate nejakým voľným trhom...? Je to len fantázia, nič také neexistuje.
Prumerny najezd denne se pohybuje okolo 50km.
To je dejme tomu 10kWh na auto za den.
Ne 50kWh, to je rozdil.
Promin, seknout se o 5% neni problem.
Seknout se 5x uz jo 😄
Nabijecka na i-phone to nezvladne. Na druhou stranu nabijeni 1kw neni zadny problem..
To je dejme tomu 10kWh na auto za den.
Ne 50kWh, to je rozdil.
Promin, seknout se o 5% neni problem.
Seknout se 5x uz jo 😄
Nabijecka na i-phone to nezvladne. Na druhou stranu nabijeni 1kw neni zadny problem..
Komu si myslí, že ty elektrošlupky prodají? Jsem zvědav. Tedy pokud jim nejde vláda na ruku, nezavede nové ekodaně na stará auta a tím nepokroutí pravidla volného trhu. :no:
Teraz si ma rozosmial... História automobilizmu nie je len o spaľovacích motoroch, vieš?
Hádaj, aké auto ako prvé prekonalo rýchlosť 100 km/h?
Hádaj, aké auto ako prvé prekonalo rýchlosť 100 km/h?
Tipuju, že mají nějakou dohodu s německou vládou, že jim půjde na ruku, patrně tím, že úřady od nich budou ta elektro auta povinně kupovat a provoz spalovacích aut nějakými poplatky a daněmi budou zdražovat ...
No Greténi to vidí tak, že by se evropsko-americká civilizace měla stydět za svoji vyspělost a životní úroveň, kterou si vydřela po staletích příšerné dřiny a krvavých válek při prosazování pokroku a kapitalismu proti feudalismu a církevnímu tmářství. A jako pokání se máme nejlépe nechat "obohatit" statisíci muslimskými nájezdníky! Je to ta nejodpornější zeleno-rudá zrádcovská pakáž!!!
Je asi tak 50 milionů kWh na nabití. Někdo denně , někdo ob den. Takže asi tak půl mega nabíjecích stojánků. Ne, nabíječka na iPhone to opravdu nezvládne.