....že to je první firma, která podniká v Číně bez podmínky účasti domácího kapitálu. A to je historický mezník. :-! Že by přece Trump a jeho hrozby k něčemu vedly?
Edit. Bolševikům to samozřejmě nejde pod vousy...... ;-)
To není přesné
tato podmínka platila pro automobilky, ne pro všechny firmy.
Firmy jako Denso, Bosch apod. tam mají firmy 100% vlastněné, Číňané mají podíl 0.
Myslím si že jak moc se tam kdo tlačil, tak "zaplatil". Spoustu dílů Číňané neumí vyrobit, takže strpí 100% vlastnictví továrny značkou z ciziny.
..ze prve tisice kusov "vyrobenych" v GF3 su vlastne iba poskladane z baterii a komponentov vyrobenych v US, a teda aj zdanenych, preto je cena pomerne vysoka, ale napomaha to rovnovahe kedze predaje US verzii Modelu 3 v Cine su cely rok v plnom prude, minuly mesiac predala Tesla v cine vyse 5000 aut. Po pokryti stale vysokeho prvotneho dopytu drahsimi verziami, z casti aj CN verziami pravdepodobne uz s LG Chem bateriami Tesla znizi cenu Modelu 3 o 20% aby mohla porazit aj Cinsku konkurenciu v objeme predajov. Skoda ze vystavba DE GF4 bude trvat nasobne dlhsie, to k nam skor pridu lacnejsie Made in CN EU kusy.
Nevím, zda-li plakat nebo jásat nad stavbou GF4 v Německu. Brutální tlak na masivní prodej e-aut bude nesmírně finančně nákladný a ekologii nijak zvlášť nepomůže. Mnohem vyšší, snažší a rychlejší výsledek v ochraně životního prostředí by přinesl např. brutální tlak na omezování těžkých a významně neekologických a v podstatě zbytečných SUV.
Nezlob se ale nemáš pravdu.
V SUV se mimořádně dobře sedí, skvěle se nastupuje a vystupuje a nejsi v autě zapadlý jako Němec v bunkru.
Každý by si měl mít možnost vybrat.
Nemáš pravdu. Do mnohých SUV sa nastupuje blbo, majú príliš vysoký a široký prah dverí, ktorý treba prekročiť, takže o pohodlí nastupovania a vystupovania sa veľmi hovoriť nedá. To je skôr prednosť MPV.
Saso ako ty ktory nezvlada jednoduche fakty by sa mal zdrzat komentovania prispevkov dospelych vzdelanych ludi, predijdes strapneniu, aj ked si uz na to zvyknuty..