Elektromobilita
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
....že to je první firma, která podniká v Číně bez podmínky účasti domácího kapitálu. A to je historický mezník. :-! Že by přece Trump a jeho hrozby k něčemu vedly?
Edit. Bolševikům to samozřejmě nejde pod vousy...... 😉
Edit. Bolševikům to samozřejmě nejde pod vousy...... 😉
To není přesné
tato podmínka platila pro automobilky, ne pro všechny firmy.
Firmy jako Denso, Bosch apod. tam mají firmy 100% vlastněné, Číňané mají podíl 0.
Myslím si že jak moc se tam kdo tlačil, tak "zaplatil". Spoustu dílů Číňané neumí vyrobit, takže strpí 100% vlastnictví továrny značkou z ciziny.
tato podmínka platila pro automobilky, ne pro všechny firmy.
Firmy jako Denso, Bosch apod. tam mají firmy 100% vlastněné, Číňané mají podíl 0.
Myslím si že jak moc se tam kdo tlačil, tak "zaplatil". Spoustu dílů Číňané neumí vyrobit, takže strpí 100% vlastnictví továrny značkou z ciziny.
..ze prve tisice kusov "vyrobenych" v GF3 su vlastne iba poskladane z baterii a komponentov vyrobenych v US, a teda aj zdanenych, preto je cena pomerne vysoka, ale napomaha to rovnovahe kedze predaje US verzii Modelu 3 v Cine su cely rok v plnom prude, minuly mesiac predala Tesla v cine vyse 5000 aut. Po pokryti stale vysokeho prvotneho dopytu drahsimi verziami, z casti aj CN verziami pravdepodobne uz s LG Chem bateriami Tesla znizi cenu Modelu 3 o 20% aby mohla porazit aj Cinsku konkurenciu v objeme predajov. Skoda ze vystavba DE GF4 bude trvat nasobne dlhsie, to k nam skor pridu lacnejsie Made in CN EU kusy.
Nevím, zda-li plakat nebo jásat nad stavbou GF4 v Německu. Brutální tlak na masivní prodej e-aut bude nesmírně finančně nákladný a ekologii nijak zvlášť nepomůže. Mnohem vyšší, snažší a rychlejší výsledek v ochraně životního prostředí by přinesl např. brutální tlak na omezování těžkých a významně neekologických a v podstatě zbytečných SUV.
Nezlob se ale nemáš pravdu.
V SUV se mimořádně dobře sedí, skvěle se nastupuje a vystupuje a nejsi v autě zapadlý jako Němec v bunkru.
Každý by si měl mít možnost vybrat.
V SUV se mimořádně dobře sedí, skvěle se nastupuje a vystupuje a nejsi v autě zapadlý jako Němec v bunkru.
Každý by si měl mít možnost vybrat.
Já měl teda jen jednou x6 50i a nastupovalo se do ní dost blbě. A sedělo se asi stejně jako v klasickém autě. Jen ten výhled byl určitě lepší.