Ekonomika
"V tomto směru je nutné zmínit, že i segment pick-upů postihl trend downsizingu. Jestliže před deseti lety byl průměrný motor v americkém pick-up pětilitr, dnes má objem 4,9 litru."
Nechtěl bych žít v pošahané a hyperkorektní americe, ale co se týče aut - tak jo.
Nechtěl bych žít v pošahané a hyperkorektní americe, ale co se týče aut - tak jo.
Veď si kľudne kúp a tankuj auto s priemerom 13,2 na sto.
Je to jen otázka velikosti nádrže. Nejhorší jsou přizdi.s.r.á.č.i co si to koupí a potom to honem běží předělat na plyn..
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já bych pickup klidně koupil, líbí se mi, dobře se mi v nich jezdí. Ale nevím, k čemu bych je využil. Až na něco přijdu, na co mi nebude stačit kombík, třeba na silnice přibude další.
Bud je to stylovka, nebo na tom vozí věci pro camping, sport, farmaření nebo za tím tahaj koně, auta....
Pikapů tu jezdí dost, i těch amerických zejména RAMky a Fordy F. Ostatně RAMky tu maj 3 ofiko dovozce.
Pikapů tu jezdí dost, i těch amerických zejména RAMky a Fordy F. Ostatně RAMky tu maj 3 ofiko dovozce.
Dcera byla v Kalifornii a přilehlých státech.
Pošahané je to jen v Kalifornii a ve městech jako je NY, LA, SF a podobných. Tam se hyperkorektnost kumuluje. Sotva přejeli hranice, vše se změnilo jako mávnutím proutku. V Kalifornii melting pot, hromada divných individuí, bezpeční se cítili jen v hotelu.
Takže tvoje přání zcela koresponduje s vozovým parkem. V NY apod. jsou to hlavně Tesly a malá japonská auta opravdu malá na americké poměry), mimo velká města na venkově jsou to pickupy - tam je všechno ještě v pořádku (tedy v tom americkém stylu).
Pošahané je to jen v Kalifornii a ve městech jako je NY, LA, SF a podobných. Tam se hyperkorektnost kumuluje. Sotva přejeli hranice, vše se změnilo jako mávnutím proutku. V Kalifornii melting pot, hromada divných individuí, bezpeční se cítili jen v hotelu.
Takže tvoje přání zcela koresponduje s vozovým parkem. V NY apod. jsou to hlavně Tesly a malá japonská auta opravdu malá na americké poměry), mimo velká města na venkově jsou to pickupy - tam je všechno ještě v pořádku (tedy v tom americkém stylu).
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Rekl bych ze Amerika, je na tom mnohem lip nez Evropa, kdyz to tak srovnam. Korektnost hlavne v mediich je ujeta, ale to je i v EU navic EU je prolezla eko komunusty, kteri vylozene chteji polozit Evropsky prumysl. O nekontrolovane imigraci a bourani klasickych hodnot nemluve. Radsi zit za oceanem se svou 5.3 V8, nez se lopotit v Evrope s 0.9 trojhrnkem...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Je na tom lip ovsem jak v cem. V tom ze tam neni vubec slyset hlas posahanych alarmistu to ano v tom jsou na tom primo paradne. Takovy francouz muze jen tise zavidet. Ten si zadny velkoobjemovy motor uz chudak nekoupi. Tam se muzou prodavat jen auta s nizkymi emisemi co2. A zbytek evropy do ty zumpy asi za par let spadne taky.
Pickup je u nás neprávem podceňované vozidlo. Já pickupy miluju. Podle mě ideální rodinné auto, teda pokud nebydlíte zrovna někde u Karlova mostu. Když máte full-size kabinu, tak mají děti vzadu víc místa než v S-Klasse. Na šířku je to taky super - já třeba normálně před zadní sedačky dávám svoje silniční kolo, samozřejmě aniž bych něco odmontovával - naložení kola je otázkou pěti sekund. A na korbu hodíte doslova všechno, co vás napadne. Klidně půlku IKEA showroomu, měsíční nákup a dokonce i kufry mojí ženy, což je co říct, protože moje žena když někam jede na víkend, tak bere z domova všechno, co není vyloženě přišroubovaný.
V Americe prostě vědí, co je dobrý. Když máte dost místa a trochu rozmachu kolem sebe, tak vyzkoušíte pickup a už nechcete zpátky.
V Americe prostě vědí, co je dobrý. Když máte dost místa a trochu rozmachu kolem sebe, tak vyzkoušíte pickup a už nechcete zpátky.
Jak rikas, pokud zijes v horach, preriich nebo pousti, neni lepsi a praktictejsi rodinne auto nez truck...
Jinak kola se vetsinou prehazuji, pres tailgate. Ale tak silnicari byli vzdycky jini 😁
Jinak kola se vetsinou prehazuji, pres tailgate. Ale tak silnicari byli vzdycky jini 😁
Jo, to je pravda. Ale já jsem na to kolo přece jen trošku háklivější, chráním lak... 😄
5-6 korun na kilometr. Full-size truck do každé české domácnosti :yes: :yes:
Spotřeba 15 litrů na sto, v LPG cca 7. Takže asi těžko vid....
Kolik je 15-18 l x 32 Kč si zajisté spočítat dokážeš...
15*30 je 450
450/100 je 4,50 😄
Za kolik jezdí 3 litrový dehet v SUV, já jezdil Jaguarem XF po Praze za 9,1 až 9,4. To co váží ještě o 400 kg víc jak jago bude jezdit za 9,8-10,5 😄
450/100 je 4,50 😄
Za kolik jezdí 3 litrový dehet v SUV, já jezdil Jaguarem XF po Praze za 9,1 až 9,4. To co váží ještě o 400 kg víc jak jago bude jezdit za 9,8-10,5 😄
Ta konstantní spotřeba “pick-upu” je úsměvná. Viz garaz.tv - když RAMka něco vezla/táhla, spotřeba šla o pět litrů nahoru. Já jsem uvedl nějaký rozptyl, ty počítáš s konstantou😊
A cena benzinu je evidentně taky všude stejná 😄
A cena benzinu je evidentně taky všude stejná 😄
Bež zátěže to fakt víc jak 15 nežere, kdy vyrazíš na klobouka z Prahy někam do Pardubic po okresce a pojedeš max 90, máš to tak za 11,5 L....
Vypínání válců je věc víš, místo 5,7 V8 máš pak 2,7 V4 😄
Vypínání válců je věc víš, místo 5,7 V8 máš pak 2,7 V4 😄
Jak jako, že to nežere víc než 15l? Průměr u takových aut bývá dle stylu jízdy 15-20l. Žere to určitě víc, než 15l, pokud člověk nejede trochu s rozumem.
víc to žere jen pokud to honí jak nadmutou kozu nebo za tím něco táhneš nebo jezdíš čistě město.
Hele mam druhý 5,7 V8 v autech co maj 1,8-2 tuny tak vím kolik to baští....
Hele mam druhý 5,7 V8 v autech co maj 1,8-2 tuny tak vím kolik to baští....
Pokazdy kdyz se vyjadrim k textu a uvedu jako zde, ze srovnat f150 k cybetrucku je proste hloupost. Jako prirovnat bmw140i k bmw i8. Skratka status muze bejt i f150ka ale zminovat v kontextu toho zajebanej cybertuck je picovina. Prectete si nejdriv text nez se vyjadrite k memu prispevku pici už
Jedna vec je tema prodejnost trucku v usa, druha vec je ze si ho muzes koupit i tady. Kazdy si muze vybrat, tak bych tu neplakal. Zvlast pokud ma clovek moznost srovnani zivota tady a v ruznych statech usa.
Tak u nás je prostě celkově míň místa. Málokdo si uvědomuje, že USA mají 12x nižší hustotu obyvatelstva než třeba Holandsko. To vede k úplně jinému rozložení měst, šířce silnic, všeho. Tam prostě ještě pořád můžeš rozpažit.
To ze truck muzes koupit v Evrope je fajn, ale ta cena je diky clu, danim, importu je o cca 70% vyssi, nez je bezna prodejni cena v US. Half ton v US koupis za cenu Octavie, v Evrope je to luxusni zbozi... Takze bych to uplne nesrovnaval.
Tady ten Classic zacina na 470 000Kc s dani. Octavia zacina na cenikovych 450 000Kc. Novy RAM 2020 zacina na 640 000Kc s dani...
Za cenu tady te stare holotiny z sauto. Koupis novy 2020 RAM Limited, coz je plna vybava...
Za cenu tady te stare holotiny z sauto. Koupis novy 2020 RAM Limited, coz je plna vybava...
470 vs 1,1 mega není rozdíl 70%, zkus si zopakovat 1 stupeň Základky.
Stará kára, z letošního roku 😄
Stará kára, z letošního roku 😄
Ja ale nepsal, ze Octavia stoji 70% ceny RAMU, ale ze ty ceny trucku jsou vetsinou a minimalne o 70% vyssi tj. 170% puvodni ceny. Coz tak vychazi, kdyz obcas sleduju ty ceny v CR. Ty auta jsou minimalne 1 3/4x az 2x tak drahe, jako za oceanem...
Stejne jako ten kousek tady, ktery by sis v US za ceskou cenu koupil dva...
A ano pisu stary, protoze Classic je vybehovy model, ktery se vyrabi soubezne s novou generaci. Takova americka Octavia Scout...
Stejne jako ten kousek tady, ktery by sis v US za ceskou cenu koupil dva...
A ano pisu stary, protoze Classic je vybehovy model, ktery se vyrabi soubezne s novou generaci. Takova americka Octavia Scout...
Pickup neni jen pracovni auto, ale 150/1500 jsou pro hodne lidi auta rodinna, na urovni Octavky v CR. Holt nekdo ma social edition a nekdo L&K. Nekomu to je jedno, nekdo na tom stavi svou osobnost...