Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz GLE 400 d – Čekal jsem víc

Na velké SUV od Mercedesu jsem se těšil, třícípou hvězdu mám od dob dlouhodobého medvídka ve velké oblibě. Nové GLE mě ale zklamalo.
Zpět na článek
1. 1. 2020 12:59
1. 1. 2020 13:10
1. 1. 2020 13:11
1. 1. 2020 22:12
2. 1. 2020 08:38
2. 1. 2020 08:46
2. 1. 2020 12:13
1. 1. 2020 13:12
1. 1. 2020 13:16
1. 1. 2020 13:27
1. 1. 2020 13:40
1. 1. 2020 13:50
1. 1. 2020 13:58
1. 1. 2020 14:33
1. 1. 2020 15:53
1. 1. 2020 19:34
2. 1. 2020 09:01
2. 1. 2020 10:23
2. 1. 2020 11:43
2. 1. 2020 12:11
1. 1. 2020 18:36
1. 1. 2020 19:13
1. 1. 2020 20:01
1. 1. 2020 13:51
1. 1. 2020 13:56
1. 1. 2020 14:04
1. 1. 2020 14:07
1. 1. 2020 15:52
1. 1. 2020 16:02
2. 1. 2020 09:52
6. 1. 2020 20:26
1. 1. 2020 15:55
2. 1. 2020 07:01
1. 1. 2020 18:37
1. 1. 2020 19:05
1. 1. 2020 19:21
1. 1. 2020 19:44
1. 1. 2020 19:55
2. 1. 2020 07:02
2. 1. 2020 08:43
2. 1. 2020 08:50
2. 1. 2020 09:39
2. 1. 2020 10:34
2. 1. 2020 11:30
1. 1. 2020 21:37
2. 1. 2020 09:03
2. 1. 2020 10:19
2. 1. 2020 11:54
2. 1. 2020 12:38
2. 1. 2020 10:59
2. 1. 2020 12:47
1. 1. 2020 13:20
1. 1. 2020 13:46
2. 1. 2020 07:03
1. 1. 2020 17:50
1. 1. 2020 18:38
1. 1. 2020 23:30
2. 1. 2020 11:07
1. 1. 2020 13:27
1. 1. 2020 13:43
1. 1. 2020 21:31
1. 1. 2020 13:42
1. 1. 2020 19:56
1. 1. 2020 21:35
1. 1. 2020 19:35
2. 1. 2020 09:07
1. 1. 2020 17:39
1. 1. 2020 18:42
1. 1. 2020 18:50
1. 1. 2020 19:51
1. 1. 2020 21:39
2. 1. 2020 01:49
2. 1. 2020 04:17
2. 1. 2020 13:14
2. 1. 2020 09:13
2. 1. 2020 12:44
2. 1. 2020 16:56
2. 1. 2020 11:10
2. 1. 2020 12:45
1. 1. 2020 20:41
1. 1. 2020 21:43
1. 1. 2020 23:59
2. 1. 2020 00:41
2. 1. 2020 10:08
2. 1. 2020 11:15
2. 1. 2020 11:52
2. 1. 2020 09:21
2. 1. 2020 13:12
2. 1. 2020 17:54
2. 1. 2020 12:49
1. 1. 2021 13:59
Avatar - 3_diamanty
1. 1. 2020 12:57
dizajn pekny
v tomto vidiet tu uz zmenu k lepsiemu ( aj nove GLB ) ..... ale to za danu cenu uz nemusi zakaznikovi medveda stacit... a obcas ani auto za tazke melony s co najsamlepsim motorom nemusi byt na rozdiel od papiera v skutocnej praxi az tak dokonale ( a takychto prikladov je viac .. a podvozkovo ani papierovo dokonale nakonfigurovane XC90 v praxi moc dokonale nefunguje ) .. popravde ja si za 2 melony viem predstavit radsej nejakeho v praxi podvozkovo lepsie fungujuceho ( a to aj mimo kvalitny povrch ) vw touarega ( ci povedzme LR discovery ) .. obcas to uz totiz tak vyzera ze tie kdejake hviezdne kusky ( za tazke prachy ) uz viac pozeraju na papierovu dokonalost ako na realne fungujuce zladenie auta v praxi ... pride mi to nieco s tymto GLE ako s nejakym bohatym futbalovym timom ... kde obcas ani muzstvo s novo nakupenymi papierovo naslapanymi hracmi ( ktori ale este nie su zohrati ) za tazke miliony sa nevyrovna papierovo slabsiemu timu ktory ale ma perfektne zohrate muzstvo s hracmi ktori si navzajom aj po hernej stranke rozumeju
Rozbalit vlákno
4
1. 1. 2020 13:15
Re: dizajn pekny
No, já znám novýho Touarega a musí se nechat, že je to hodně povedené auto. Když jsem s ním loni jel těch pár set km, říkal jsem si, že nevidím důvod si kupovat Q7. Touareg se fakt povedl, zvlášť na vzduchu s tou nejlepší verzí podvozku. A jak psal Machala - já jel taky na 21čkách a všechno OK. A jak psal Machala - vzducháče na MB s velkejma kolama skáčou. Vlastní zkušenost. Zlatá Hydra.
No jistě by byl redaktor méně zklamaný, kdyby tam nebyla hvězda, ale stylizované "L". To je taky faktor.
10. 3. 2020 04:45
Re: dizajn pekny
Myslím, že kdyby si Machala ufouk gumy z nějakých 2,8 či víc na rozumný 2,2 až 2,3, jezdilo by se mu podstatně jinak.
1. 1. 2020 18:35
Re: dizajn pekny
Co ti osobně vadí na XC90,
Avatar - CICERO
1. 1. 2020 21:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 1. 2020 12:59
zklamani
Jak funguje hodnoceni clanku? Napsat v perexu ze Mergl redaktora zklamal a dat 3a pul hvezdy? Kdy dostane nejaky auto 1 nebo 2 hvezdy? Jak velke zklamani musi byt?
Rozbalit vlákno
9
1. 1. 2020 13:10
Re: zklamani
tak mizerné auto snad už dnes nikdo nedělá. možná nějaká čínská kopie něčeho.
za dva a půl miče poslouchat chrochtání nepovedeného dieselu a mlácení od podvozku...
1. 1. 2020 13:11
Re: zklamani
To auto zklamalo vzhledem k ceně, značce a očekávání. Pořád ale je lepší než většina normálních aut. Na 1 nebo 2 hvězdy to asi není.
Avatar - 3_diamanty
1. 1. 2020 13:17
Re: zklamani
suhlas... iste je GLE paradne auto.. ale ako pisem tiez vyssie... za danu cenu tu uz len pekny dizajn nemusi zakaznikovi o takuto premiovku stacit... zvlast ked sa dozvedame ze podvozkom lepsie fungujuce auta sa daju kupit aj o melon lacnejsie a to s porovnatelne priestrannou kabinou.... napriklad touareg alebo discovery iste v praxi nebudu horsimi autami ako GLE pritom sa daju kupit za viditelne "zmysluplnejsiu" sumu ...
Avatar - Jaros71
1. 1. 2020 22:12
Re: zklamani
Cena odpovídá značce...otázkou je zda odpovídá také svezení..a to asi úplně ne.
Jinak design karoserie je super.
Interier už mne moc neoslnil..
Avatar - xxc
2. 1. 2020 08:38
Re: zklamani
bude zaujimave, ked sa rozbehnu predaje a ludia v mercedese zistia, ze ludom nevadi ani vyssia hlucnost ani buchanie podvozka :-) potom tu budu mudrlanti vypisovat, ze ti ludia su na hlavu a mali si to vyskusat
2. 1. 2020 08:46
Re: zklamani
Pokud jim to nevadí, pak tu nad tím nebudou plakat. Tudíž se nebude dát ani napsat, že si to měli vyzkoušet.
Avatar - xxc
2. 1. 2020 12:13
Re: zklamani
Kto si neinformovany kupi Mercedes kvoli komfortu, plakat bude. A ze nie kazdy cita testy :-) Preto je jedine dobre, ze na to autor upozornuje a preto je zahada, preco to novinar nespomenul napr. pri Renaulte.
1. 1. 2020 13:38
Re: zklamani
já to vidím takto:

1* = odpad (to už dnes asi nikdo nevyrábí)
2* = nepovedené auto
3* = slabý průměr
4* = spokojenost
5* = paráda

3,5* tedy u tak drahého auta beru jako právě to zklamání.... zas na druhou stranu spoustu věcí na tom autě je potřeba i objektivně pochválit, takže dát mu 3* by asi nebylo úplně fér.... i tak je to velmi slabé hodnocení a plánovat nákup takového auta, asi bych směrem k MB velmi zpozorněl....
1. 1. 2020 13:12
Hmm
Mám trochu zbytkáč tak sorry za kostrbatost. Tak jak se mi líbil design mercedesů předchozích let, mám teď pocit že to sklouzává zase k nudnosti a jednotlivé třídy jsou těžce zaměnitelné.

S touchpadem jsem se nenaučil pracovat, ač jsem se fakt hodně snažil. Bylo to utrpení.

Ta móda, narvat na auto 21" kola a vzducháč, aby ty šlupky aspoň trochu zjemnil mi přijde poněkud nešťastná.

Mimochodem včera jsem se trochu ostřeji projížděl v 540i a pořád mi nejde do hlavy jak to že má mercedes o tak moc horší převodovky a nic s tím nedělá.
Rozbalit vlákno
50
1. 1. 2020 13:16
Re: Hmm
JJ, vzduch má bejt v kolech.
Je to špatně.
1. 1. 2020 13:27
Re: Hmm
Mě vzduch u mercedesu přišel vždy výborný na dálnici. Na našich hrbolatých okreskách už tolik ne. A nejhorší mi přišel, když mi technik v Mercedesu oznámil, že nemají žádný "stroj" na testování účinosti tlumičů. Ať si dojedu někam do autoservisu. To mě fakt dost překvapilo.
1. 1. 2020 13:40
Re: Hmm
Tak já nevím, kdes byl, ale snad ne u Hoška. ...s odstupem nejhorší servis prémiové značky co jsem viděl - na světě.
1. 1. 2020 13:50
Re: Hmm
Hele chodil jsem do Mercedes Chodov a Stodůlky a byla to tragédie. Nastěstí auto skoro nic nepotřebovalo. Chodov je přitom přímo státní zastoupení. Všude tam choděj Němci z vedení v kvádrech a nikdo neumí udělat mystery shoping, aby zjistil že sekretářka neumí zdravit, prodejce neví nic o autě, že se tam za dva dny neodvoláš, že ti klíče vrací sekretářka co nemá ani páru co se s autem dělalo atd.
1. 1. 2020 13:58
Re: Hmm
Ajaja. Tak to je všude sejný.
MB servis v ČR tím pádem zlo.
Avatar - KANKUNEN
1. 1. 2020 14:33
Re: Hmm
Chování manažerů je takové, že kdo něco umí uteče.
Avatar - WinDiesel
1. 1. 2020 15:53
Re: Hmm
Tak to není pravda, tedy na Stodůlkách, tam jezdím já. Všechno je v poho, pouze servis je drahý ale s tím musím počítat. Dokonce mám svého přijímacího technika, sekretářky zdraví. Servis je drahý ale kvalitní. Lhůty jsou ok.
Takže mi to připadá dost tendenční co píšeš.
1. 1. 2020 19:34
Re: Hmm
Ona jsou to vlákna nepřehledná, tak si nejsem jist jestli to je přímo na mne. Pokud jo, prohlašovat, že to co tvrdím není pravda je hloupost. Já mohu mít špatnou zkušenost, ty dobrou. To je úplně normální. Nechci vás unavovat, ale když už se to nakouslo...

Ve Stodůlkách jsem si chtěl kdysi koupit CLS500, mám to kousek od baráku. Přijel jsem tam a dvacet minut si mě nikdo nevšímal. Začal jsem někoho aktivně vyhledávat až jsem narazil na slečnu s cedulkou asistent prodeje. Auto jsem měl vybraný, chtěl jsem jen znát dodací lhůtu a půjčit si ho. Než jsem stačil říct dvě slova, odkázala mě na letáčky v rohu že prý v nich je všechno napsaný. Tak jsem jel na Chodov, tam mi auto hned půjčili a za čtyři hodiny jsem měl objednáno.

Na servisu jsem v Mercedes Stodůlky byl jen jednou. Potřeboval jsem vyvážit přední kola. Čekací lhůta asi dva týdny, s tím problém nemám. Na místě ale čekám dvacet minut nad dohodnutou lhůtu, zatímco přijímací technik různě pobíhá kolem a jejich vedoucí s nima řeší kdo a kdy půjde do práce. Kdybych nezačal po těch dvaceti minutách prudit, tak tam snad stojím dodnes. Za vyvážení dvou kol si řekli asi 1200kč. Nesundali ani pásku ze starýho závaží. Technik řekl, že to bude trvat hodinu, což mi trochu zkomplikovalo plány. Dřív to prý nejde. Po hodině mi vrací auto vyluxovaný a umytý - proto to trvalo tu hodinu. Přitom jsem to nechával dělat dva dny zpět. Prostě domluva jak s tatarama. Přijímací technik mi řekl, že zadní destičky vydrží tak tisíc kilometrů a jestli je chci udělat. Bylo mi to divný, zběžně si tyhle věci kontroluju, ale neměl jsem chuť to řešit, že se kdyžtak objednám. Najel jsem na nich dalších 25tis km.

Pak už jsem tam nikdy na servis nejel, radši jsem jezdil přes celou Prahu na Chodov, kde to taky nebylo nic moc. Letos jsem to chtěl zkusit znovu a půjčit si tam (Stodůlky) nové CLS. Nezájem úplně stejný takže jsem opět skončil na Chodově. Štěstí bylo, že to auto kromě oleje a jedný záruční opravy nic nepotřebovalo.
2. 1. 2020 09:01
Re: Hmm
není jednodušší jet vyvážit kola do pneuservisu?
2. 1. 2020 10:23
Re: Hmm
Když máš nějaký dobrý tak určitě je. Já si je právě nechával vyvážit v pneuservisu a byla vyvážená blbě. Dlouhodobě mám v Praze problém najít dobrý pneuservis. Uvítám nějaký tip.
2. 1. 2020 11:43
Re: Hmm
hahaha musíš do Brna:) a co s autem, ale s motorkou najít někoho, kdo umí vyvážit kola, většina jich řekne, že u motorky se to neřeší:)
2. 1. 2020 12:11
Re: Hmm
To máš pravdu. S motorkou jezdím do Inveltu a tam se jim kola podařilo vyvážit vždy fakt pěkně. Horší je to s gumama, ty se jim na poprvé vždy sehnat nepodaří a se vším ostatním vlastně taky. :-)

Když jsem měl defekt na motorce, tak mi ani ten defekt většinou nikdo nechce v klasickým pneuservisu opravit. Bojí se toho, neznají to. Vždy je musim přemlouvat, abych měl na čem dojet domu. Teď už si radši vozím knoty sebou.
1. 1. 2020 18:36
Re: Hmm
Chodov a Ostrava spolu soutěží o nejhoršího dealera co jsem kdy mezi značkami zažil.
1. 1. 2020 19:13
Re: Hmm
Hm, nemám důvod nevěřit.
když k tomu přičteme toho hororovýho Hoška, je to pro MB ČR dost děs.
Avatar - m.z.
1. 1. 2020 20:01
Re: Hmm
Tohle můžu potvrdit, ale u nákladní divize. V r.2014 jsem vybíral tahač do podvalníku na převoz stroje. Měl jsem to jen pro firemní potřeby, nejsem profi dopravce.
Prodejce v Ostravě mě furt cpal Actrose na operák, když jsem mu řekl svoje požadavky a využití, tak mi řekl: mám pocit, že mě trošku houpete... :-O

No a mám Scaniu, jejich blbost. Přitom MB Actros vůbec není špatné auto.
Avatar - _Karel_
1. 1. 2020 13:51
Re: Hmm
A nějaký doporučení, ideálně Morava?
1. 1. 2020 13:56
Re: Hmm
Otevřeli nově Jihlavu, ale zatím nic nevím.
Niccméně to vypadá slibně.
Bohužel jen negativní doporučení - vyvaruj se Hoška.
Servis zpackají, jsou protivní a namistrovaní a i on sám je de byl. Takovej ten zbohatlík-primitiv a chvástal z 90tek co mele nesmyly a nechápe, že po čtvrtstoletí je to trochu out. Kříženec Jonáka a Bohouše z Dědictví.
Osobní zkušenost. A co se týká servisu, jedná se o jednohlasný názor z mé sociální bubliny. Ještě jsem se nesetkal s pzitivním názorem.
1. 1. 2020 14:07
Re: Hmm
Edit
Jeden čas jsem s SLK350 jezdil do Laa k Paltramovi.
Takovej normální maloměstskej servis, ale v pohodě.
Je tam aquapark a tak.
S rozstřelenou V12AMG bych se tam úplně odtáhnout nenechal - ale všechno probíhalo aspoň normálně a poslední vylizovač se na mě nedíval, jako že jsem mu u zadku (specialita Hošek Motor)
A je to +-5km Morava. :-)
Avatar - Machýrek
1. 1. 2020 15:52
Re: Hmm
Trochu OT ale nejaky doporuceni/varování na cesky servisy BMW nemate?
S M3 jsem jezdil do Drážďan, tak jestli v tom mam pokracovat nebo uz je to tu lepší (driv jsem byl u Bychla ale pak jsem prave zacal jezdit do říše).
1. 1. 2020 16:02
Re: Hmm
Já měl v posledních letech jenom jedno trojkový kabro a táta Mini Cooper. A v Brně Renocar byl OK. Ale nemám moc možností srovnání.
2. 1. 2020 09:52
Re: Hmm
No pokud nemas moznost srovnani, radeji bych nic moc nepsal - Renocar je opravdu spatny servis. Osobni a nekolikanasobna zkusenost.
6. 1. 2020 20:26
Re: Hmm
Ahoj, já už šest let jezdím s X5 v Olomouci do Cartecu. Nevím, jaký je Cartec v Ostravě, ale v Olomouci zatím velká spokojenost. Tedy až na úplné drobnosti typu špatně očistěná kůže po servisním zásahu v interiéru, smazaná osobní nastavení v systému po aktualizaci, ale na víc bych si asi za ty roky nevzpomněl. Navíc se k těm drobnostem postavili čelem. Přijímací technik J. Hradil dříve sám závodní M3 servisoval a je to nadšenec do BMW. Za těch šest let, co se s ním opakovaně vídám, si už troufnu říci i to, že je to rovný chlap, který se snaží vyjít zákazníkovi maximálně vstříc. Se šéfem servisu p. Jílkem se dá taky normálně mluvit. Termíny oprav zatím vždy servis dodržel a recepční jsou příjemné. Pokud vím, na servis tam jezdí lidi i třeba z Brna. S prodejci osobní zkušenost při nákupu auta nemám. Slyšel jsem na některé z nich od dobrého známého kritiku, ale hodnotit to objektivně neumím. Zase z druhé strany, má výborná kamarádka byla z nákupu vozu u p. Čopa nadšená. Když s nimi mluvím, jsou informovaní a příjemní. Takže celkově můžu zatím olomoucký CarTec jen doporučit.
Avatar - WinDiesel
1. 1. 2020 15:55
Re: Hmm
To je na malých městech normální. Každý zahnojený vyližprd si tam připadá jako mistr swěta amoleta.
2. 1. 2020 07:01
Re: Hmm
Omyl, nejhorší jednání jsem si vždy odnesl z Prg nebo Brna.
1. 1. 2020 18:37
Re: Hmm
Nevím jak Olomouc, Ostrava je příšerná.
Avatar - _Karel_
1. 1. 2020 19:05
Re: Hmm
Zrovna ta Olomouc by mě docela zajímala, mám to v dobrém dosahu. :-(
O bídě českých zastoupení MB a o tom, že je lepší jet za hranice tu čtu pravidelněji, ale jazyková bariéra..
Avatar - Dinar
1. 1. 2020 19:21
Re: Hmm
Hm, Morava, MB Olomouc je lepší než Ostrava, takový standard, nic, co by tě nutilo psát radostné projevy do knihy hostů, ale udělají, co mají. Podobně Zlín.

Bmw, Renocar Brno je čirá katastrofa, servisní ignoranství, buranské chování, naopak Cartec Olomouc jeden z nejlepších servisů bmw v ČR.
Avatar - Machýrek
1. 1. 2020 19:44
Re: Hmm
Na Cartec Praha nemáš referenci?
2. 1. 2020 07:02
Re: Hmm
U Cartecu je to kolísavé, prodej v Ově ok, ale servis děs. Olmík obojí fajn, uvidíme, jak se jim povede Praha.
Avatar - Machýrek
2. 1. 2020 08:43
Re: Hmm
Má od nich auto teď. Když jsem ho přebíral, mělo ujeto 110 km, nechápu, jako že si někdo vzal moje auto a jel se projet? Tohle mě přijde přinejmenšim podivný
2. 1. 2020 08:50
Re: Hmm
To, že auto před prodejem převezou, odvezou, vysokovýkonné třeba i odzkouší mi přijde normální. Veškerá tato manipulace by ale měla být minimálně u ujeté vzdálenosti vymazána.
Pak je taky ještě otázka, zda-li jsi neměl svojí specifikaci, ale promo auto. Já si takto řešil X5 přes MFF KV a nedělám si iluzi, že by auto jen tlačili.
Avatar - Machýrek
2. 1. 2020 09:39
Re: Hmm
Jedná se o vlastní specifikaci, prodejce to okomentoval tím, že teď kvůli kontrole emisí jim chodí auta s vyššími nájezdy. Že je to teď normální. Mám za to, že emise se kontrolují jen u kusů určených k homologaci.
Avatar - Dinar
2. 1. 2020 10:34
Re: Hmm
Na 110 km nemůžou mít přijatelné vysvětlení, to s emisemi je čirá pitomost. Řešil bych s ředitelem dealerství příp. importérem, protože nové auto se 110 km prostě není nové.
2. 1. 2020 11:30
Re: Hmm
110km mi přijde fakt hodně. Já měl na novém najeto něco jen jednou. Bylo to 7km na x6 50i. Cestovala ale z USA, takže tam se ty přejezdy dají pochopit.
Avatar - CICERO
1. 1. 2020 21:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 1. 2020 09:03
Re: Hmm
Dinare ale tvoje zkušenost stará při vší úctě snad minimálně pět let s Renocarem nemá nic společného s tím současným. Třeba Petr Hanák je naprostá špička jako technik, velmi ochotný a příjemný. A na motorkách Marek Heide naprosto perfektní. Chvilku jsem měl tendence hledat nějaké alternativy, ale rychle jsem se vrátil.
Avatar - Dinar
2. 1. 2020 10:19
Re: Hmm
Ano, moje osobní zkušenost, poslední s Renocar Brno servisem, je opravdu stará pět let, protože po předchozím pětiletém martyriu s nimi (pět firemních aut, která byla koupena u nich najednou a jezdila k nim na servis ve stejné době) jsem byl naprosto znechucený. Podotýkám, že ta auta byla v nákupu celkem za 12 mio., žádné 118i.

Kolegovi z vedlejší firmy se nelíbil přístup Synotu, vyměnili se tam lidi, tak před třemi lety přešel k Renocaru, přes má varování. Zkušenost udělal velmi podobnou mojí, teď si objednal pro sebe 8er už znova v Synotu a obchoďácká auta už tam znova servisuje od loňska. Takže, možná je nějaký p. Hanák naprostá špička, popravdě jména techniků si nepamatuju, ale celkově je to stejná bída, jako byla před deseti nebo pěti lety, když ptáčka lapají... (p. doktor Vránek poskakuje kolem), ale jakmile jsi koupil, už nás neotravuj.
Že máš ty lepší zkušenost, buď rád, ovšem, při vší úctě, myslím, že zkušenost jedinou, resp. v kterých jiných bmw dealerstvích, a kolik aut, jsi servisoval?
2. 1. 2020 11:54
Re: Hmm
Nevím, jak je to jinde, poslední zkušenost, přední brzdové destičky, říkám, vyměňte i kotouče, už budou k.o. za hodinku v telefonu zpráva/videozáznam, natočeno měření, kotouče ještě dobré netřeba měnit, měníme jenom destičky...
čtyři nebo pět osobních aut jsem tam servisoval, zkoušel jsem i jinde ale pro moje účely výměny oleje a spotřebního materiálu naprosto dostačující, auto jde po sto tisíci km pryč a tak se pravděpodobně asi žádná závada nestačí ani projevit /no ještě aby ano:)
Avatar - Dinar
2. 1. 2020 12:38
Re: Hmm
Může být, jak říkám, buď rád, že máš s nimi dobrou zkušenost, protože, kdybych ti začal vyprávět, nebudeš věřit. ;-)
2. 1. 2020 10:59
Re: Hmm
Mam nekolik starsich i cerstvych zazitku v Renocar Brno a mozna je tam nejaky odbornik, ale Renocar je fakt spatny servis. Par let dozadu mi menili kvuli vrzani ramena na X5 za 40 tis.-az na to, ze to byly silent bloky za 7 tis, na ktere jsem dostal velkorysou 15% slevu, ze jsem musel teda menit ta ramena. Se sefem servisu Renocar jsem si hezky tehdy popovidal. No a pri prodeji auta jsem zjistil, ze byly vymeneny neorigo ramena-znackove, ale neorigo! Mysli si tam “vsichni” o sobe mnohem vice nez by meli.
S p. Hanakem zkusenost z leta, rikal jsem, ze jeste dam Renocaru po lete h sanci-mozna mate dlouhodoby vztah, my ne a jeho jednani povazuji za arogantni a malo komunikativni. Dalsi zkusenost z leta mam cisteni klima za 3800 bez dph nebo drazsi vymena brzd nez ve Vidni. V Porsche na stejne ulici si vzali za cisteni klima v Panamere 1500).
Mozna je prob ze jsem si dovezl vuz z DE a nekoupil si u nich. Tady pratele z Renocaru ani neznali standardni servise inclusive pack, museli volat do DE a predtim nejprve klasicka Renocar pisnicka-buhvi kde jste si to koupil (2 roky stary vuz primo od BMW Stuttgart), buhvi na co jste skocil (standard service pack) a my to tady delame uz dlouho, auta si lidi vozi, ale s tim jsme se nesetkali.....jako ze se standardnim servisnim balikem zakoupenym v DE?? Nebudu napinat, samozrejme servis udelali a pokyvovali hlavou, ze prej to jeste nevideli.
Renocar never more-pokud mate zname, vztahy atd., prosim, jinak doporucuji vyzkouset pro srovnani i dalsi moznosti.

Sorry za offtopic k MB :)
Avatar - Dinar
2. 1. 2020 12:47
Re: Hmm
Tohle ti klidně podepíšu, když vyprávím někomu o tom, jak v Renocaru vyměnili brzdy na 5er a na X5 za neoriginální díl (kotouče se zkroutily po 500 km u X5 a necelém tis. km u 5er, proto se následně přišlo na to, že to není origo díl bmw) nebo jak u X5 35i nebyl min. 2x po 30 tis. vyměněn olej ani filtry (zjistil kupec, který ode mně auto koupil čerstvě po servisu ve 125 tis. km), fotky mazlavého hnusu (olej) a beztvaré hmoty (rozpadlý filtr) jsem do Renocaru poslal, tak by nevěřil, že je u autoriz. dealera něco takového vůbec možné. A těch humus historek je z těch pěti aut mnohem víc, každopádně to, že zaměstnanci Renocaru jsou podvodnická lůza, je vizitkou zaměstnavatele, který navíc před jakýmikoliv stížnostmi strkal hlavu do písku a škody hradil až po soudním rozhodnutí. Pro mně je Renocar jako bmw dealer tím nejhorším, co jsem kdy viděl.
Avatar - 3_diamanty
1. 1. 2020 13:20
Re: Hmm
za mna ked skutocnu premiu dnes tak jedine lexus alebo jaga.... :yes:
1. 1. 2020 13:46
Re: Hmm
To´s podělal a zkazils mi den.
Je vidět (promiň) že ty auta neznáš.
Lexus nesnáším a tak bych nebyl objektivní.
Ale současné jaguary jsou šrot.
A to je Jaguar v mejch dejme tomu TOP5 značkách na světě.
Ale asi je všechnonenávratmě fuč.
2. 1. 2020 07:03
Re: Hmm
Jaguary jsou šrot? XE má spolu s Giulií snad nejlépe odladěný podvozek ve třídě, XF je na tom velmi podobně. Smutná je nabídka motorů a u XF i nic moc interiér.
1. 1. 2020 17:50
Re: Hmm
chlape, Ty skoro kazdym svojim prispevkom len dokazujes, ze o dnesnej premii nevies absolutne nic. si presne ten typ, ktory si premiu nemoze dovolit a preto vsade hlasa "premia sa precenuje, su to len predrazene auta a rovnaku kvalitu, ci dokonca lepsiu, dnes dostane clovek z nepremiovych znaciek". pisat o Jag, ze je "skutocna premia" ? jazdil si v nom niekedy ? som si isty, ze nie.
1. 1. 2020 18:38
Re: Hmm
Co má Jag proti GLE? Aha, nic...tak narposto nechápu a Lexus sice asi RX v L verzi, ale jízdně? Úplně jiná liga...horší.
Avatar - white label
1. 1. 2020 23:30
Re: Hmm
Za tebe skutečně maximálně tak lux, nebo babajaga...
1. 1. 2020 13:16
Dlhodobé autá...?
"...třícípou hvězdu mám od dob dlouhodobého medvídka ve velké oblibě."
Minule "dlouhodobá Fabia", teraz zase medvídek. To je fakt nejaký nový typ alebo aspoň výbava, tá dlhodobá? :-)
Rozbalit vlákno
6
1. 1. 2020 13:20
Re: Dlhodobé autá...?
Takže pro strupa:
Jedná se o auto, které má redakce možnost užívat déle a najet s ním větší počet (tisíce) kilometrů v rozdílných podmínkách.
Při takovém testu se o autě dozvíš nesrovnatelně víc, než při půldenním svezení.
Zbytek světa to pochopil.
1. 1. 2020 15:54
Re: Dlhodobé autá...?
Ja ti neviem, dlhodobý test, dlhodobá prevádzka, ale dlhodobé auto? Trochu amatérsky výraz na profesionála redaktora. Asi naráža na to, nie?
1. 1. 2020 16:04
Re: Dlhodobé autá...?
Tak by se ti líbilo více než "dlouhodobá fabia" kdyby tam datloval "fabia, kterou jsme měli možnost dlouhodobě testovat". Mě teda ne.
1. 1. 2020 19:28
Re: Dlhodobé autá...?
Stačí napísať "dlhodobo testovaná Fabia", alebo niečo v podobnom duchu, sorry, takéto zjednodušovanie jazyka je pre buranov, profík by mal mať vyššiu úroveň. Mňa to dosť režie do očí, čítam snáď automagazín na úrovni, nie miestny bulvárny plátok.
Avatar - _Karel_
1. 1. 2020 16:33
Re: Dlhodobé autá...?
Jo, Machala má trochu zvláštní sloh, ne že ne. Za mě je to to poslední, co mi vadí, pokud ho používá v obsahově zajímavém textu a ne ve stupidním nadpisu. A občas zajímavé testy napsat umí.
Avatar - CICERO
1. 1. 2020 21:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 1. 2020 13:27
disel gate
z každého záporného zápisu tu vidím jen závist,zlost,lenost typicky čecháčkovské,shodneme se tu určitě na tom že tohle auto si tu z nás diskutujících nikdo nekoupí(možná za 20let jako ojetinu)tak tu můžeme jen slintat...
Rozbalit vlákno
15
1. 1. 2020 13:29
Re: disel gate
Já třeba píšu z vlastní zkušenosti a nová auta v této cenové kategorii si kupuju. A určitě tu nejsem sám.
1. 1. 2020 13:43
Re: disel gate
:yes: samozřejmě.
Když pojedeš po dálnici, potkáš takovejch aut stovky s českou značkou. To von si myslí, že v nich jezdí ufoni nebo kdo? :D
Avatar - CICERO
1. 1. 2020 21:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 1. 2020 13:42
Re: disel gate
Nemel nesmysly, shodni se tak leda sám se sebou.
Mám několik aut, z toho jedno třeba stálo 3x víc než tohle GLE.
A jsou tady další takový lidi.
Nebo jsem něco propásl a aby člověk mohl do diskuse i po 1.1.2020 musí bejt socka?
Čecháčkovsky kafráš a breptáš tak akorát ty.
A jak píšeš - slintáš.
Avatar - CICERO
1. 1. 2020 19:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 1. 2020 13:44
Re: disel gate
.... čecháčkovské je naopak myslet si že všichni jsou socky a nikdo na nic nemá.... reálných majitelů drahých aut sem pár chodí.... a dokonce i pár lidí kteří by na takové auto měli, ale třeba jim to přijde jako vyhozené peníze.... ;-) takže nesuď ostatní podle sebe.... mimochodem dobré předsevzetí do roku 2020 :yes:
Avatar - Machýrek
1. 1. 2020 15:58
Re: disel gate
Kápls na to. Psaní do místní dikuse je zábava lůzy. Nadlidi, co jezdí mercedesama, ani nevědi, že nějaký auto.cz existuje :yes:
Avatar - CICERO
1. 1. 2020 21:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 1. 2020 18:40
Re: disel gate
Shodneme se na tom, že procento kupujících bude podobné jako v případě tržního podílu GLE na trhu. Nevím, proč by ho tu pár lidí nekoupilo.
Takže trošku uber.
Avatar - Dinar
1. 1. 2020 19:35
Re: disel gate
Přesně, tedy přesně tu závist, zlost a lenost čtu z tvého komentu s tím pro čecháčka tak typickým závěrem, kdy on prostě ví, jak to je.
Avatar - white label
1. 1. 2020 23:35
Re: disel gate
Typicky čecháčkovské je: "Podle sebe, soudím všechny!"
Avatar - white label
1. 1. 2020 23:36
Re: disel gate
Pokud o tom přesvědčíš alespoň sám sebe, budeš to snad celkově snášet líp...
2. 1. 2020 01:42
Re: disel gate
Zas na druhou stranu tak bohatý, aby tohle kupoval jako 20 letou ojetinu, tu opravdu není asi nikdo :-)
2. 1. 2020 09:07
Re: disel gate
souhlas, nekoupím.
2,5M za "pracovní auto" mi přijde zbytečně moc, takové peníze jsem ochoten dát za auto, které přinese emoce. tohle je prostě přemisťovadlo z bodu A do bodu B.
mimochodem, před pár dny jsem porovnával, jaké jsou ceny nových GLE, X5 a Q7 - ve srovnání s Toyotou Land Cruiser jsou všechny dražší, a o dost. po třech letech se prodávají za stejné peníze, ztratí se "náskok" cca 300-500 tisíc "prémiových vozů". po pěti letech už se Land Cruiser prodává dráž a poměrně výrazně.
3. 1. 2020 04:35
Re: disel gate
Však jezdi LC a bojuj dál :-[]
1. 1. 2020 14:52
niečo nie je v poriadku...
pozerám a čítam testy ale nikde som nevidel to čo tu .... tento motor je všade ospevovaný a tu v perefektne odhlučnenom aute je drsný a urevaný ??!! A všade inde ospevujú podvozok (na vzduchu) podľa druhu pneumatík niektorí tvrdia, že je možno až dosť mäkký a komfortnejší ako X5. takže tomu tu celému vôbec nerozumiem.... nech idú do servisu MB či to tak mám byť, či je všetko v poriadku.... lebo možno nie je
Rozbalit vlákno
12
Avatar - hugino
1. 1. 2020 17:09
Re: niečo nie je v poriadku...
Tento pán redaktor mal problémy s BMW 320d s Mercedesom A 180 a aj teraz s GLE.Ja si skôr myslím že pán redaktor sa chce robíť zaujimavý aký je odborník ale dať Mercedesu GLE 3 a pol hviezdičky je už na smiech.Všetky tieto autá sú špička segmentu ale pán redaktor to vjednej vete vystihol kde sa vlastne aj priznal,citujem "Je samozřejmně teoreticky možné že jsem blbej a spletl jsem se"To je tá najlepšia veta z celého článku.Keby mu parkovalo ako sukromné auto pred chalupou bol by ináč pyšný.A dať za rok 2019 naj auto v ktorom sa pán redaktor vozil Hondu Civic Type R už hovorí za všetko.
1. 1. 2020 17:34
Re: niečo nie je v poriadku...
Tak samozřejmě.
Toto je silně japanofilní web.
Avatar - CICERO
1. 1. 2020 19:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
2. 1. 2020 03:04
Re: niečo nie je v poriadku...
Japanofilní zaměřený na VW. :-[]
1. 1. 2020 17:59
Re: niečo nie je v poriadku...
vysoke hodnotenia na auto.cz dostane z D3 len audi, lebo "koncern" ... pri MB a BMW je recenzent vzdy " sklamany" a "ocakaval" nieco "ine". ostatni recenzenti, bez ohladu na krajinu povodu, su vacsinou z tychto aut nadseni. kde bude asi chyba ? pride mi to tak, ako keby si niekto zobral MB SLR a bol sklamany, ze nie je dobry v tazkom terene. no a ked sa tu 2x za sebou objavi clanok o tom, ze NAJOCAKAVANEJSIM sportovym autom roka 2020 je Toyota Yaris GR...

ano.. 350d/ 400d od MB a 30d / 40d od BMW su aktualne asi najlepsie diesle, ktore sa daju na trhu kupit. maju skvelu dynamiku, spotrebu a spolahlivost.
1. 1. 2020 19:16
Re: niečo nie je v poriadku...
:yes: :yes: :yes:
ještě tě neznám, ale vypadáš hodně dobře.
Vítej.
edit...už jsi viděl 50 článků o ho...ně a o Supře dua Mára&Kolman? Máš se na co těšit. :-)
Avatar - CICERO
1. 1. 2020 21:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 1. 2020 00:10
Re: niečo nie je v poriadku...
ani nie, ja sa ale zvycajne vyjadrujem len k autam / motorom, ktore poznam ( som jazdil / vlastnil ), alebo k dizajnu, ktory je zase pre kazdeho subjektivnou zalezitostou :-) s "by som kupil" clenmi sa velmi tazko diskutuje, tak som to uprimne sa priznam, s nimi vzdal. ale je tu par ludi, s ktorymi sa velmi fajn komunikuje :-)
Avatar - Dinar
1. 1. 2020 19:42
Re: niečo nie je v poriadku...
Někdy je zvukový/hlukový projev jednoturbové verze stejného dýzl motoru oproti víceturbovým ve stejném autě jiný, typicky 30d oproti 35d resp. 40d byla vždy tišší.

MB 400d jsem jel v esku a clsku, tam mi přišel projevem jako naprostá špička, takže taky jsem při čtení tohoto testu trochu kroutil hlavou, ale akt Gle jsem jel zatím jen s 350d (ta mi zvukově přišla velmi podobná akt X5 30d) takže nevím, tj dokud se Gle 400d nesvezu, tvrdit, že testér přehání (a ještě záměrně?) si nedovolím.
Avatar - CICERO
1. 1. 2020 21:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
2. 1. 2020 08:41
Re: niečo nie je v poriadku...
Naopak, prave je spravne, ze napise pravdu, aj keby mal to auto v garazi.
1. 1. 2020 23:09
Re: niečo nie je v poriadku...
Tiež to tak vidím, lenže úprimne, to vôbec nemusí byť starosť redaktora. Novinárske autá dostávajú zabrať, ale tak v Mercedese si musia ustrážiť, že čo požičiavajú. S novým GLE som už tiež čo to pojazdil a kvalita spracovania oproti BMW žiaľ zaostáva. Pokazené otvárania lakťovej opierky je pri takomto aute dosť trápne.
1. 1. 2020 17:39
podovzek
Mám s GLE jenom malinkou zkušenost, ale oproti Touaregu na vzduchu s aktivníma stabilizátorama hraje třetí housle hlavně takovým zvláštním nejistým pohupování na nerovnostech v zatáčkách. Prostě takový žvejkání. X5 jezdí i bez stavilizátorů velmi dobře, ikdyž Tureg je malinko lepší (s nima, bez nich je určitě lepší X5). X5 se stabilizátorama jsem nejel.
A E magic Body control bohužel taky ne. Obávám se ale, že sportovnosti to moc pomoci nemůže. Nicméně komfortu to určitě pomoci může a dost. GLE prostě není na rozdíl od Touarega cílený hlavně na EU trh, ale do USA...
Rozbalit vlákno
12
1. 1. 2020 18:42
Re: podovzek
GLE i předchůdce ML vždy ve své kategorii tahal za kratší konec provazu. Q7 i X5 byly ve všech generacích lepší.
1. 1. 2020 18:50
Re: podovzek
Jo to souhlas, minulé GLE a všechy jeho deriváty (TMX, JGCH) byly podvozkově bída. Ono ale minulá Q7 taky nebyla nicmoc. To až teď teno novej vícekomorovej vzduch se stabilizátorama to posunul takhle vysoko.
Ani ta C7 A6 co mám doma není nicmoc. Jako je to oproti C6 fakt pohodlný, ale jestli to něco není tak sportovní.
Avatar - Dinar
1. 1. 2020 19:51
Re: podovzek
Gle coupe (odcházející) je oproti klasickému Gle na tom o něco líp, vzduch je trochu víc do sportovna, takže se to nehoupe, a přitom to nemlátí o nic víc, než normální gléčko. Ale obecně souhlas, z konkurence je podvozek Gle na vzduchu nejhorší, já tu píšu léta letoucí, že MB obecně neumí vzduch (výjimky jako E43 amg vypočítám na prstech jedné ruky) zatímco tu ta léta čtu v testech MB o létajících kobercích atp., takže jsem rád, že už si toho konečně všimli i odborní redaktoři. :D
1. 1. 2020 21:39
Re: podovzek
Problém je prostě v tom, že kolem tědlech aut je hodně lidí, kteří prostě slepě věří jedné značce a mají ji na piedestalu. Můj kolega si kupoval auto a jedinou podmínkou bylo, že to musí být Mercedes. Měl v oku Éčko, GLC a V. Jinej zase jezdíi s Vitem a Ačkem odsuzuje Cayenne a tvrdí, že Mercedes je určitě lepší. Pochopitelně bez zkušenosti ani s jedním z těch aut.
No a pak je tu prostě klasika, tzn Mercedes je nejluxusnější a nejpohodlnější, BMW nejsportovnější a Audi nezatáčí...
Přitom by stačilo vytáhnout si hlavu ze zadku a jít si to prostě vyzkoušet.
Avatar - Alf1k
2. 1. 2020 01:49
Re: podovzek
Chlapi jakou máte zkušenost v česku s dealery D3 se zapůjčením auta třeba na celý den, ideálně víkend? Je to vůbec možné/běžné? Chápu, když takhle půjčí dealer třeba nějakou předváděcí octávii nebo golfa, ale to nejsou auta za 2 melouny. Než bych za něco dal takové peníze, tak bych to rád vyzkoušel déle než jednu ubohou předváděci jízdu někde kolem dealerství.. A brát sebou k dealerovi kočárek, autosedačku a já nevim co všechno se mi taky nechce :D
2. 1. 2020 04:17
Re: podovzek
Záleží na dealerovi, pražáci nevím kromě JLR, tam bez problémů. Jinde jsem nikdy neměl problém mít auto aspoň na celý den, příp víkend.
Avatar - Alf1k
2. 1. 2020 13:14
Re: podovzek
Alespoň ten den by byl fajn, musím to nějak pořešit :-) kamarád spolupracuje s dealerem Mercedes-Benz Milan Král a.s a když jsme se viděli naposledy, tak byl spokojenej, včera jsem koukal, že se tu řešila kvalita dealerství MB v CZ tak kdo to má blíž k Českým Budějovicím tak by tady nemusel bejt zklamanej, ale sám to teprve otestuju pokud mě teda nezláká dealer tady v Německu a vy mi to nevymluvíte :-) Stojí tu nádherný CLS53 (řekl bych předváděčka) 2019, vybavený je (na mě asi i zbytečně moc :D) no, ale propad ceny je cca 500tis od nového s daní (a má najeto cca 9tisíc, prostě nové auto) A věřím, že bych vyjednal ještě něco dolů určitě.. To je propad ceny behěm necelého roku v hodnotě Pola gti :D Každej den mě to dráždí, když jedu kolem.. :-)
2. 1. 2020 09:13
Re: podovzek
Ahoj,
hele já tam většinou někoho trošku znám, takže problém nikdy nebyl. A to se mi taky podařilo při předání přepřahat dvounáprovovej vlek :)). Takže se sedačkou bych si starosti vážně nedělal...
Avatar - Alf1k
2. 1. 2020 12:44
Re: podovzek
Tak to musel prodejce zírat, zápřah od prvních kilometrů :D :yes:
2. 1. 2020 16:56
Re: podovzek
To auto mělo už nějaký jednotky tisíc km a dopředu jsem se zeptal. Paní mi řekla, že jestli to má kouli, problém nebude :-)
2. 1. 2020 11:10
Re: podovzek
Mam vybornou zkusenost s Top Centrum v Kyjove, z me zkusenosti se jinak moc o ochote neda mluvit, i kdyz dojednat se da hodne veci
2. 1. 2020 12:45
Re: podovzek
Top Centrum Kyjov je to nej, když jsem měl ještě Audi. Opravdu špička. :yes:
1. 1. 2020 18:41
No a pro srovnání v benzínu
https://www.youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
1
2. 1. 2020 06:30
Re: No a pro srovnání v benzínu
Ale k podvozku vytkol podobne veci a na jednom zábere aj pekne vidieť ako to koleso po prejazde nerovnosťou poskakuje.
1. 1. 2020 20:41
450/EABC
Trochu praktické zkušenosti s jinou motorizaci. Benzinový šestiválec je opravdu tichý, po nastartování asi stejne hlučný jak jsem byl zvyklý z hybridni XC90 - když jela na elektřinu. Dlouhodobá spotřeba 11,2, překvapuje me, ze diesel by byl jen o litr úspornější?? Vzduch + EABC (= možnost tlakovani jednotlivych tlumičů olejem pod píst i nad píst a tím nezávislé řízení jejich zdvihu x-krát za vteřinu) je pro me subjektivně mnohem lepší než byl vzduch u XC90 - ale to je dost slabý etalon. Zázraky to rozhodne s 21 koly dělat neumí, po prezuti na zimní je jízda přes nerovnosti výrazně klidnější. Nevím jak u testovaného 400d, autor to nezmiňuje, ale je vnímám podstatný rozdíl chování auta podle nastavení režimu. ECO vs. SPORT jsou dvě různá auta.
Rozbalit vlákno
8
1. 1. 2020 21:43
Re: 450/EABC
Napiš toho prosím trošku víc o tom EABC, pokud bys ale mohl tak ideálně ve srovnání s třeba s SQ7 nebo X5. XC90 je podvozkově na úrovni lepšího Kodiaqu, jezdit s tím jde. Ale musí se mít na paměti, že je to auto do USA na rozvážení dětí do školy. Na našich silnicích drncá a při pokusech o sportovní jízdu je nervozní. Navíc to podezřívám, že to nemá stavitelný tlumiče, ale jen měchy. Kdyby XC 90 stála jako lepší Kodiaq, tak proč ne. Ale za 2,8 mil. Kč což měla ceníkovku ta T8 se kterou jsem jezdil je to kravina.
1. 1. 2020 23:59
Re: 450/EABC
ako pises, podvozkovo je XC90 o dost slabsia v porovnani s D3, ale jej najvacsi nedostatok je v motoroch ... presnejsie v tom, ze su to vsetko len 4 valce. papierovo nevyzeraju zle a Tebou jazdena T8 vyzera super - s nabitou bateriou. bez nej je ale 4 valec na taketo velke a tazke auto slaby. absencia 1 - 2 valcov ( 5r / 6r ) je znacne citelna pod zatazou. pri T8, ktora je od obycajnej XC90 este tazsia o nejakych 200-300kg este horsie. zaroven plati, ze motory od Volva zeru o asi 1-2l viac ako podobne vykonne konkurencne. v tomto pripade je urcite lepsia volba Touareg. nie je to sice premia ako Volvo, ale myslim si, ze dostanes lepsie "balenie" ako pri XC90. a ak chces PHEV a nemas nic proti BMW, tak X5 45e je asi idealna volba. benzinovy 6valec je asi to najlepsie, co dnes na trhu mozes kupit. sam o sebe zerie v X5 40i okolo 11l. spolahlivost ich hybridneho systemu je pre mna neznama, kedze sa zacali montovat len pred par mesiacmi.
Avatar - _Karel_
2. 1. 2020 00:41
Re: 450/EABC
"Touareg. nie je to sice premia ako Volvo " - naopak, oproti Volvu je to minimálně technikou plnohodnotná prémie.
2. 1. 2020 10:08
Re: 450/EABC
vsak som napisal presne to iste, lebo si z mojho komentu precital len tuto jednu malu cast ? :)
2. 1. 2020 11:15
Re: 450/EABC
Nevymlouvej se z toho, napsal jsi “nie to sice premia ako Volvo” Pises potom sice neco o tom, ze balik je lepsi, ale z te vety jasne vyplyva, ze si myslis, ze Volvo je premie a Touareg / VW ne...mozna nejsou ani jedna, nemam to skatulkovani rad, ale Volvo je premie jen marketingem a Ty se to ted snazis nejak okecat ctenim celeho prispevku.
Udelal jsem tak celkem 3x a porad z toho plyne co napsal Karel :)
2. 1. 2020 11:52
Re: 450/EABC
Ty si zase evidentne nechapes pisany text. presne to som napisał ... Touareg NIE JE premia a Volvo je premia / skoro premia. nemam dovod sa snazit z niecoho "vykecat". zaroven pisem presne to iste, co Karel, ze ma Volvo horsi podvozok a motor. tak si to precitaj asi 4.x ... evidentne Ti nestaci citat 3x
2. 1. 2020 09:21
Re: 450/EABC
45e je ve výběru vedle Q7 Q60 TFSI a Touaregem R, kterej by měl snad už konečně bejt na jaře představenej.
S T8 jsem jezdil víkend a ve výsledku mi to přišlo pohonem docela v pohodě. Ten hybrid mě i bavil. Když si s tím trošku hraješ tak mi po cca 300km v baterii malinko zbylo a měl jsem spotřebu 8,8l/100km. Stejným stylem stejná trasa X5 40i měla 13,5l, Touareg 3,0 TDI 10,5 a Tesla X 30kWh.
Na tom Volvu mi ale lezlo krkem jak si to nevědělo rady kterým motorem zabrat. A pak teda když si to nachytal na švestkách, tak než předek nastartoval a přeřadil, tak to taky byla věčnost. Prostě to co umí BMW v rámci motoru a převodovky je jinej svět. V té X5 jsem si zavzpomínal na auta před 10 lety. Který prostě poslouchaly a řadily jak já chtěl.
No a pak podvozek, jako TMX mi lezla vyloženě krkem, to to Volvo bylo asi lepší. Ale ne teda o moc. To prostě není na svižnější ježdění. Zase na druhou stranu do kufru by se snad vešla paleta, kůže na sedačkách byla měkká a když to jelo po městě na elektřinu tak zvuk z té B/W nebo co to bylo audiosoupravy byl teda fascinující.
3. 1. 2020 19:19
Re: 450/EABC
To bohužel zklamu. X5 ani SQ7 neznám tak důvěrně, abych si troufl je soudit. EABC je subjektivně komfortní, na autobahnu jede jak po kolejích. Nakloněni do zatáčky parkrat ukážeš kamarádům, ale větší smysl to nema. Zpomalovací práh ale spolehlivě zaregistruješ a pražskou dlažbu taky nepřepere - ale to snad žádné auto. Vlastně to mohu ještě porovnat s jízdou bez EABC. Hned druhy den po tom, co jsem si auto přebral, se uvolnil nějaký zemníci kablík, řídící jednotka to vyhodnotila jako poruchu a EABC odstavila. Než jsem dojel do servisu, poskakovalo to a v zadku jsem cítil každý vymol. Jestli to takhle jezdí jenom na vzduchu, chápu tu kritiku.
2. 1. 2020 02:14
Ještě jste zapomněli napsat,
že s tím smrdí babička. :yes:
Rozbalit vlákno
2
2. 1. 2020 07:04
Re: Ještě jste zapomněli napsat,
A co drozdi, pohrabali se pod plotem vedle výzkumáku?
2. 1. 2020 09:09
Re: Ještě jste zapomněli napsat,
kolega narážel zjevně na
https://cz.sputniknews.com/…us-hitlerjugend/
2. 1. 2020 09:16
nechápu rozdílné názory na 400d
V autorevue.cz motor 400d v CLS hodnotili takto, "verze 400d je tím nejlepším dieselovým šestiválcem na trhu. V mém subjektivním pohledu překovává lehce i jednotku BMW, což už je co říct. Svých 700 newtonmetrů maximálního točivého momentu podává už od 1200 otáček. A především bez vibrací a hluku při rozjezdu. Tento motor redefinuje pojem sametový chod. Už jako studený si na volnoběh jen tak tiše kloktá, při jízdě o něm prostě nevíte. Ve finále tak připomíná jízdu spíše s velkoobjemovými osmiválci. Skvělá devítistupňová převodovka využívá nízko položeného "krouťáku" a při běžné jízdě se tak pohybujete do dvou, dvou a půl tisíc otáček. A tedy klidně i za 6 litrů v kombinovaném režimu" Více na: https://www.autorevue.cz/…legantnim-kabatu#…
Rozbalit vlákno
12
2. 1. 2020 09:44
Re: nechápu rozdílné názory na 400d
ja to tez nechapu, protoze:
1. tady to auto, konkretne motor i podvozek vychvalili. https://www.garaz.cz/…bre-suv-21003165?…
2. ten novy radovy 400d jsem jezdil (ale v GLC) a motor byl vylozene fantasticky! ne kvuli vykonu, to se dalo ocekavat, ale prave kvuli absolutnimu tichu.

jasne, ze kazdy clovek vnima jinak, nekomu se muze zdat neco pene, druhemu skarede, ale takto rozdile nazory??
2. 1. 2020 12:48
Re: nechápu rozdílné názory na 400d
V GLC jsi jezdil 400d?
Avatar - Dinar
2. 1. 2020 17:51
Re: nechápu rozdílné názory na 400d
Dali ho tam s fl, mohlo by to být zajímavé auto, tím spíš, že do céčka se nedává.
3. 1. 2020 07:51
Re: nechápu rozdílné názory na 400d
ano, jezdil jsem GLC400d
2. 1. 2020 10:07
Re: nechápu rozdílné názory na 400d
edit
2. 1. 2020 10:07
Re: nechápu rozdílné názory na 400d
staci sa pozriet na hodnotenie novej 320d na auto.cz a na vsetkych moznych ostatnych CZ/SK a zahranicnych serveroch ... potom takto zasadne rozdielne hodnotenie 400d na auto.cz uz vlastne ani neprekvapi ...
Avatar - Dinar
2. 1. 2020 13:12
Re: Test GLE
Ten klučina je taky docela komik, fandovství je hezká věc, ale jestli se snaží předvádět coby objektivní testér, tak po takovém videu mu to těžko věřit. :-O
Avatar - Londonbridge
2. 1. 2020 15:30
Re: Test GLE
Martin je nic moc na Slovensku je najlepsia Garaz potom Top speed a potom daleko nic... Ja rozpravam plynule 7 jazykmi tak si to viem vyhladat inde ale chcel som dat nieco v jazyku blizkom :*)
Avatar - Dinar
2. 1. 2020 17:54
Re: Test GLE
Na YT jsem na gle400d našel zatím jen jeden francouzský test, ale na Gle benzinové je testů dost. Extra chválu na podvozek nikdo nepěje.
Avatar - Londonbridge
2. 1. 2020 18:04
Re: Test GLE
Mas tam viac v Anglickom jazyku som nasiel aspon 5 aj nemci maju nove GLE test.

https://www.youtube.com/watch?…
2. 1. 2020 12:49
Re: Test GLE
Zbytečně bych to nedémonizoval, to jak se chová 400d v CLS nic nevypovídá o tom, jak funguje v GLE.
26. 3. 2020 01:02
Podvozek mlátí?
No aby nemlátil, když byly gumy nafouknuté na 3,2 baru. Po panu Machalovi testoval tentýž vůz pan Vaculík, který se nepochybně vyzná víc. Rovněž mu podvozek mlátil, ale jemu to došlo a gumy upustil na 2,4 a již to bylo dobré, jak píše.
Rozbalit vlákno
0
5. 6. 2020 18:40
Podvozek rozhodně nemlátí
Rozhodně podvozek má několik úrovní nastavení stejně jako jízdní režimy ( sport, off road, ECO atd.)
Podvozek, motor, kastle - super, převodovka stupně 1,2,3 zbytečně krátké ale bezvadná..
Po půl roce spotřeba 6,8 l /100 ( 30% město a terén, zbytek delší jízdy)
Co mě maximálně vytáčí je inteligence vozu na úrovni staré slepé tety.
Systémy nelze programově vypnout už jsem to zkoušel v servisu.
Takže denně před každou jízdou se musí vypínat a někdy to docela trvá což je totální hlína jako kdyby neměli prachy na okamžitou reakci tač pedu.
Brzdový asistent a jízda v pruzích se mohou projevit jako noční můra, jelikož nečekáte tak dementní a rázné zásahy do jízdy ( servo nepřeperete), což Ti za Vámi, kteří nemají podobné systémy, to ztěží ubrzdí. Jste rázem za dementa a to nikomu nevysvětlíte.
Myslel jsem že prodám starší MB ale neprodám - nekecá mi do řízení a nemusím nic před jízdou vypínat - nasednu a jedu.
Chtěl jsem to koupit bez těch x raček ale nejde to.
Na x írá mě to čím dál víc.
Závěr : važme si auťáků, který mají obyčejný budíky a systémy, které nezasahují do jízdy.
Rozbalit vlákno
0
11. 6. 2020 09:26
Test není objektivní
To auto mám. Rozhodně není bez chyb (aerodynamický hluk, malý volant, přes který nevidím na displej, debilní asistenty, který se musí furt dokola vypínat) ale podvozek rozhodně nemlátí a motor neřve.
Naopak, podvozek a motor je to nejlepší z celého auta. Motor je velmi tichý a podvozek pohodlný, jízdní vlastnosti excelentní.
Uvedený test je velmi zvláštní a vůbec neodpovídá realitě.
Rozbalit vlákno
0
1. 1. 2021 13:59
GLE 400d
Toto auto vlastním. Mám osobní zkušenost prakticky se všemi vozy této třídy (BMW X5 M50, VW Touareg V8, Lexus, ...). Pan redaktor patrně seděl v jiném voze, jiné značky. Je to tak tendenční a neprofesionální popis vlastností tohoto automobilu, až z toho musí být skutečnému expertovi smutno. Nemá vůbec smysl s autorem polemizovat, byla by to ztráta času a energie. Doporučil bych tomuto redaktorovi ať se raději věnuje testům erotických pomůcek, zde možná dosáhne větší věrohodnosti. :-(
Rozbalit vlákno
0