Testy
Auto súčasnosti.
Šuster je o dve generácie vpredu, asx sa blíži úrovni ľady Niva.
Dizajn ešte ujde, ale jazdné vlastnosti otrasne, motor neťahá a žerie, prevodovka zavíja. Kufor maly a nemá ani prechod na lyže.
Vyhrievanie volantu nemá, sedačiek až v najvyššej výbave.
Svetla sú slabé, hoci používajú Led - klasické čínske, bez nastavenia výšky a ostreku.
Hluk podvozka na nekvalitnej ceste vysoký, v podbehoch počuť každý kamienok.
Neuveriteľne šitove auto.
Šuster je o dve generácie vpredu, asx sa blíži úrovni ľady Niva.
Dizajn ešte ujde, ale jazdné vlastnosti otrasne, motor neťahá a žerie, prevodovka zavíja. Kufor maly a nemá ani prechod na lyže.
Vyhrievanie volantu nemá, sedačiek až v najvyššej výbave.
Svetla sú slabé, hoci používajú Led - klasické čínske, bez nastavenia výšky a ostreku.
Hluk podvozka na nekvalitnej ceste vysoký, v podbehoch počuť každý kamienok.
Neuveriteľne šitove auto.
v testoch noveho ASX u nas na jednom webe prave svetla chvalili 😉
to auto uspech ma... a to je hlavne.. a snad este aspon 2 roky v sucasnej podobe vydrzi... bezny zakaznik o dostupne SUV 4x4 auto bude len rad :yes:
to auto uspech ma... a to je hlavne.. a snad este aspon 2 roky v sucasnej podobe vydrzi... bezny zakaznik o dostupne SUV 4x4 auto bude len rad :yes:
To nestačí ani na dodávku. Pokud bys chtěl mít stovku pod sto, tak bys tam musel narvat šestiválec. 😉
Měl jsem nějakou dobu Outlander a úplně mě fascinovaly ty papírový dveře. A na dálnici když se trochu trhlo volantem tam a zpět, tak se to málem zkroutilo nenávratně do vrtule. Na druhou stranu ve stychu mě nenechalo a ctverkolka mě tehdy v Alpách podržela
mitsu je v terene aj nadalej stale moc silne a robustne prisposobene podvozkom ... a hoc je coraz viac vonaviek a lesteniek na trhu ktore uz teren nevidia ani na pohladnici .... tak so sucasnym outlanderom by som sa aj nadalej do nejakeho toho mensieho terenu este vobec nebal :yes: https😐/www.youtube.com/watch?… 😄
Jeden motor, jizdni vlastnosti z devadesátek, ale ta cena! Takovy auta se prodavaji, za 500. No, ale proč ne. Nikdo si nechce kurvit auto za 1,5 na nasich silnicich kdyz na nej šušnil leta. Jsme porad za opicema ze zapadu a tak tu drandime vsichni spolu.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Stále lepšie ako litrová krpata Arona.
tak ono aronu si kupuje zakaznik asi za inym ucelom ako ASX... ASX je s razvorom na urovni octavie aj objemom kabiny defakto uz rodinne auto .... kym aronu si viem predstavit ako auto pre zenu na rozvoz deti a ako taku mestsku nakupnu stylovku ... priamo si obe auta podla mna ani nekonkuruju.... to este ASX ma blizsie k vacsej atece potom ... aj vykonom aj 4kolkou... a vlastne aj rozmerovo je takmer zhodny s atecou :yes:
ASX je rodinné auto?! No tak Oktávie má možná stjený rozvor (to si ověřím), ale je nesrovnatelně větší ! Bože, přestań už psát kraviny 😁 Seděl si v aktuální Oktávii?
u nas ho vidim ako rodinne auto... uplne vazne ... dokonca sused co mal O2 ma teraz ASX a vravi ze je o pol cisla vacse este v kabine ... zase nie kazdy kto kupuje rodinne auto potrebuje 500L kufor... pre niekoho je dolezitejsi razvor a objem kabiny a tu ASX ma ozaj miesta na rozdavanie
No, tak O2 se už pár let nevyrábí a O3 je větší, než O2.. Hele, já v ASX jel vzadu, mám 188cm a nic příjemného to nebylo. Neumím si představit s tím jet dál, než 100 km s rodinou, nemá to kufr, ani extra místa. Auta této kategorie nejsou rodinná... to je stejná blbost, jako si myslet, že je to Offroad větší, než Duster. Hele, asi už na to nemám 😁 Házím hrách na zeď, my všichni, co se s tebou snažíme diskutovat a co ta auta zkoušejí, ty je znáš jen letmo, neznáš konkurenci, ale máš názor... to je důležitější a má to větší váhu 😉
nikde nepisem ze ASX je vacsi offroad ako duster ... ale klasika.. zase pises tak ako tebe vyhovuje a prekrucas to tak aby si ma zhovadil ... ale mne to nevadi... zrovna od teba vobec ... kedze ta tu uz kusok poznam a berem to ako konstruktivnu oponenturu 😉
No, píšeš nahoře, že ASX je lepší v teréně, než Duster... tolik k mému překrucování
"v terene bude 2.0 s CVT lepsia ako male turbo "
Jsem rád, že mne znáš, tak i víš, že já si ta auta jdu zkusit a stejně jako si se tu semnou roky hádal, že malé turbo je horší, než zdechlá atmosférická jednačtyřka a pak si koupil Polo TSI, tak je i toto podobná situace 😊
A k tomu rodinnému autu, máš rodinu? Já jen, že za 0,5Mil se dají sehnat auta, která pojmou třeba 3-4 lidi na dovolenou, s ASX to bude kompromis 😊
"v terene bude 2.0 s CVT lepsia ako male turbo "
Jsem rád, že mne znáš, tak i víš, že já si ta auta jdu zkusit a stejně jako si se tu semnou roky hádal, že malé turbo je horší, než zdechlá atmosférická jednačtyřka a pak si koupil Polo TSI, tak je i toto podobná situace 😊
A k tomu rodinnému autu, máš rodinu? Já jen, že za 0,5Mil se dají sehnat auta, která pojmou třeba 3-4 lidi na dovolenou, s ASX to bude kompromis 😊
Kedy pochopíte že ASX je top topov u Topera a nemá cenu mu to vysvetľovať. Podľa obrázkov a auta na parkovisku je to tak!
presne.. 😄
tak nakoniec mam tie vianoce ako si pisal ( ale teda nie silvester ) .... 6 januara na troch kralov ... :yes:
tak nakoniec mam tie vianoce ako si pisal ( ale teda nie silvester ) .... 6 januara na troch kralov ... :yes:
pre mna.... uz teraz mozem povedat :yes:
dik redakcii.. a vlastne aj mitsu za zapozicanie etalonu chlacom z ACZ .... velmi emotivny test...
😒] 😒] 😒]
tak a uz nech je rok 2021 a test noveho outlanderu :yes:
dik redakcii.. a vlastne aj mitsu za zapozicanie etalonu chlacom z ACZ .... velmi emotivny test...
😒] 😒] 😒]
tak a uz nech je rok 2021 a test noveho outlanderu :yes:
Na testu nic emotivního nevidím. Emoce by testu mohly dodat jedině pěkné modelky v galerii navíc ještě ve vyzývavých pózách. Za mě standartní test podprůměrného auta, které dostalo 3 * z milosti.
boze... ved kusok ironia to bola odo mna 😉 :yes:
Tak to jsi vzhledem k předchozím svým příspěvkům pod článkem opravdu překvapil.
tie tri vychechtane smajle tam nie su nahodne u mna 😉 ...
ale inak pre mna skutocne zaujimavy test... aj ked popravde uz tu mohol byt aspon pred mesiacom ( vzhladom na cas vstupu tohto faceliftovaneho ASX na trh .. oktober 2019 ) ... ale lepsie neskoro ako nikdy.. aspon o to lepsie som si ho teraz v sviatocny den uzil... :yes😒br />
v praci uz jedno taketo ASX vidim ... ale len dvojkolka zaklad na 16tkach ( podla mna aj nadalej toto bude u nas najpredavanejsia kombinacia ) ... ale aj tak.. uz len ta predstava ze to ma 110kw a 2.0ku a ten paradny look... to auto chcem :yes:
ale inak pre mna skutocne zaujimavy test... aj ked popravde uz tu mohol byt aspon pred mesiacom ( vzhladom na cas vstupu tohto faceliftovaneho ASX na trh .. oktober 2019 ) ... ale lepsie neskoro ako nikdy.. aspon o to lepsie som si ho teraz v sviatocny den uzil... :yes😒br />
v praci uz jedno taketo ASX vidim ... ale len dvojkolka zaklad na 16tkach ( podla mna aj nadalej toto bude u nas najpredavanejsia kombinacia ) ... ale aj tak.. uz len ta predstava ze to ma 110kw a 2.0ku a ten paradny look... to auto chcem :yes:
Teda já čekal v testu mnohem větší výprask. Jo, je to zastaralý, ale - 4x4 AT s použitelnou výbavou za ty peníze - mě to přijde docela ok.Každý nepotřebuje nejmodernější design a techniku. Kdyby to nemělo ty stupidní chromový kly vepředu, tak mu to v té červené i sluší. Co mě zaráží je stovka za 12sec. - na 110kw docela bída, a si CVT. Nicméně pro nenáročnýho řidiče, s nějakou slevou - proč ne.
manual dvojkolka to da papierovo za 10,6s tusim... co bude asi aj najpredavanejsia kombinacia ... ale je fakt ze 4kolka s cvt som cakal okolo 11,5s ... aj u mna je to zrychlenie tu ( aspon teda to na papieri ) sklamanim aj ked cielovy zakaznik o takuto dostupnu 4kolku s neznicitelnym motorom to slabsie zrychlenie autu asi odpusti.. ale ano.. tiez som cakal ze by to malo byt lepsie aspon o s.ekundu....
ale ono real je niekedy lepsi ako papier a u mitsu by tomu tak nebolo po prvykat ( eclipse cross to iste kde aj o sekundu je real lepsi ako papier.. vid videa ) .. a aj tu 2kolke ASX namerali z 0-100 vybornych 9s https😐/www.youtube.com/watch?… co je o 1,6s lepsie ako papierovy udaj ... ten mivec taha moc pekne a dobre sa aj vytaca... nadalej to nie je ziadne delo jasne.. ale voci predoslej 1,6tke je to zlepsenie skoro o svetelny rok :yes😒br />
PS: inak prave aj tato "nova" cervena farba kasne s oznacenim ... red diamond ... mu moc sekne .. a asi aj najviac .. je fakt paradna az luxusna .. aj tie nove disky... dokonala kombinacia pre oko :yes:
ale ono real je niekedy lepsi ako papier a u mitsu by tomu tak nebolo po prvykat ( eclipse cross to iste kde aj o sekundu je real lepsi ako papier.. vid videa ) .. a aj tu 2kolke ASX namerali z 0-100 vybornych 9s https😐/www.youtube.com/watch?… co je o 1,6s lepsie ako papierovy udaj ... ten mivec taha moc pekne a dobre sa aj vytaca... nadalej to nie je ziadne delo jasne.. ale voci predoslej 1,6tke je to zlepsenie skoro o svetelny rok :yes😒br />
PS: inak prave aj tato "nova" cervena farba kasne s oznacenim ... red diamond ... mu moc sekne .. a asi aj najviac .. je fakt paradna az luxusna .. aj tie nove disky... dokonala kombinacia pre oko :yes:
manuálna dvojkolka...
Len mne pripadá divné,že v roku 2020 je tam 5-stupňová prevodovka ? 😒
Len mne pripadá divné,že v roku 2020 je tam 5-stupňová prevodovka ? 😒
ved prave.... mohli dat 6tku... ale na tie sotva 2 roky co ma toto ASX este pred sebou to proste asi uz moc neprerabali prevodovkou tu dvojkolku.. akurat dali CVT k 4kolke a to je za mna fajn aj logicke riesenie :yes:
ale je stale dost aut s 5st prevodovkou aj dnes este... tusim ani novy golfik 8 nema v zaklade 6tku .. ale mas tam 1,0tsi s 5M... teda pre tu najslabsiu specifikaciu s 66kw..
inak je to tocivy motor takze aj tak to treba tocit.. 6tka tu teda na nejakej okrske fakt az tak nechyba .... mna skor viac "stve" ze nie je 4kolka okrem automatu dostupna aj s manualom... lebo mohla byt cenou uz aj pod nejakych 19 tisic ( teda aspon od 1500 eur lacnejsia ako s CVT ) ... a to CVT tiez nesadne kazdemu aj ked v terene ( ak tam clovek jazdi castejsie ) voci manualu je to skutocne lepsia volba ( a v terene aj co do zivotnosti prevodovky ) ... ale proste na tie 2 roky tu uz asi nema moc vyznam prerabat cele auto ktore je koncepcne 10 rokov stare ... stejne toto ASX uz coskoro dozije a pride uz nieco fakt uplne nove... a bohvie ci nie uz rovno hybridne alebo rovno ciste elektricke.. takze tesim sa este kym toto ASX "zije" lebo je to skutocne posledny ( dostupny ) mohykan https😐/www.youtube.com/watch?… svojho druhu .. a v tej cervenej je krasny... :-! .. uplna parada .. nezmar na behacky tu a tam po okoli a popri tom si mozes "setrit" v garazi nejakeho superba na nejake tie dlhsie trasy ... :yes😒br />
PS: neviem ci si si vsimol ale tymto faceliftom nabralo ASX 7cm do dlzky ( 4365mm ) ... a razom je skoro tak dlhe ako eclipse cross ( 4405mm) ... neskutocna "skoro zhoda" kedze aj razvor maju rovnaky... ASX je teraz uz aj skoro tak dlhe ako skoda karoq ( 4382mm ) ... a dokonca uz aj dlhsie ako seat ateca ( 4363mm )... o 2mm... sila.... ale aj tak nadalej je ASX rozmerovo este sikovne :yes:
ale je stale dost aut s 5st prevodovkou aj dnes este... tusim ani novy golfik 8 nema v zaklade 6tku .. ale mas tam 1,0tsi s 5M... teda pre tu najslabsiu specifikaciu s 66kw..
inak je to tocivy motor takze aj tak to treba tocit.. 6tka tu teda na nejakej okrske fakt az tak nechyba .... mna skor viac "stve" ze nie je 4kolka okrem automatu dostupna aj s manualom... lebo mohla byt cenou uz aj pod nejakych 19 tisic ( teda aspon od 1500 eur lacnejsia ako s CVT ) ... a to CVT tiez nesadne kazdemu aj ked v terene ( ak tam clovek jazdi castejsie ) voci manualu je to skutocne lepsia volba ( a v terene aj co do zivotnosti prevodovky ) ... ale proste na tie 2 roky tu uz asi nema moc vyznam prerabat cele auto ktore je koncepcne 10 rokov stare ... stejne toto ASX uz coskoro dozije a pride uz nieco fakt uplne nove... a bohvie ci nie uz rovno hybridne alebo rovno ciste elektricke.. takze tesim sa este kym toto ASX "zije" lebo je to skutocne posledny ( dostupny ) mohykan https😐/www.youtube.com/watch?… svojho druhu .. a v tej cervenej je krasny... :-! .. uplna parada .. nezmar na behacky tu a tam po okoli a popri tom si mozes "setrit" v garazi nejakeho superba na nejake tie dlhsie trasy ... :yes😒br />
PS: neviem ci si si vsimol ale tymto faceliftom nabralo ASX 7cm do dlzky ( 4365mm ) ... a razom je skoro tak dlhe ako eclipse cross ( 4405mm) ... neskutocna "skoro zhoda" kedze aj razvor maju rovnaky... ASX je teraz uz aj skoro tak dlhe ako skoda karoq ( 4382mm ) ... a dokonca uz aj dlhsie ako seat ateca ( 4363mm )... o 2mm... sila.... ale aj tak nadalej je ASX rozmerovo este sikovne :yes:
Ako vieš že dva roky.Možná ASX prezije aj do 2025. 😁
emisie kamarat... emisie.... takyto model uz mitsu za 2 roky nebude hrat do karat absolutne
ale malicky space star https😐/img2.auto.cz/…ull/6033832_.jpg by nakoniec prezit mohol dalsich par rokov a to aj s klasickym spalovakom... auto ktore som uz davnejsie u mitsu doslova prehliadal a nejak ignoroval nakoniec bude tym tajnym "esom" troch diamantov ... a v case ked uz drviva vacsina bude v eu ponukat nekupitelne neprakticke a nezmyselne mini-elektra za milion a s realnym dojazdom tak do 200- 300km bude space star ( voci elektru cenovo za babku ) coraz predavanejsi a oblubenejsi a znamejsi aj u nas .... mitsu to robi sikovne ale hlavne prakticky v prospech "beznych" zakaznikov ktori proste chcu nic ine len nadalej normalne auto... aj ked obcas mi pride ze ani samo nevie ako a aj nejake tie okolnosti mu tu samozrejme zahraju do karat :yes:
ale malicky space star https😐/img2.auto.cz/…ull/6033832_.jpg by nakoniec prezit mohol dalsich par rokov a to aj s klasickym spalovakom... auto ktore som uz davnejsie u mitsu doslova prehliadal a nejak ignoroval nakoniec bude tym tajnym "esom" troch diamantov ... a v case ked uz drviva vacsina bude v eu ponukat nekupitelne neprakticke a nezmyselne mini-elektra za milion a s realnym dojazdom tak do 200- 300km bude space star ( voci elektru cenovo za babku ) coraz predavanejsi a oblubenejsi a znamejsi aj u nas .... mitsu to robi sikovne ale hlavne prakticky v prospech "beznych" zakaznikov ktori proste chcu nic ine len nadalej normalne auto... aj ked obcas mi pride ze ani samo nevie ako a aj nejake tie okolnosti mu tu samozrejme zahraju do karat :yes:
podla mna na trhu nebude do roka 😄 alebo len ako okrajovy model.
nerobili by takyto facelift keby o polroka skoncilo... kusok aj rozmyslaj 😄 .. neajake 2 roky tu bude.. az potom definitivne zmizne :yes:
okrajovy model? to je mozno 😜ander alebo delica... kdezto ASX je pre mitsu skor "trhak" .. akoze fakt.. skus rozmyslat ... a vyhneme sa nedorozumeniam 😉 :yes:
okrajovy model? to je mozno 😜ander alebo delica... kdezto ASX je pre mitsu skor "trhak" .. akoze fakt.. skus rozmyslat ... a vyhneme sa nedorozumeniam 😉 :yes:
by bylo dobrý auto, pokud by mělo diesel a čtyřkolku s manuálem. Alespoň že má ruční brzdu.
ten manual ze nema pre 4kolku "stve" aj mna .... lebo za nejakych 19 litrov to mohla byt bezkonkurencna 4x4 volba ... pre niekoho kto chce 4x4 povedzme hlavne kvoli vacsej aktivnej bezpecnosti za dazda .. snehu.. aj co do trakcie a pod... ale zaroven zase nejazdi nejak moc do terenu ( kde ten automat bude predsa len vzdy lepsi ) ...
rucka ok.. aj budiky su nadalej klasika co je fajn ( ziadny 2D displej ) .... pre konzervativneho a zaroven aj nenarocneho zakaznika nadalej vcelku zaujimava volba ... navyse taketo auto pojde aj dobre opatovne predat... a aj ako 10 rocne si este udrzi hodnotu.. co u dnesnych elektrokuskov uz teraz nehrozi a ich cena o 10 rokov s vybitou baterkou a popraskanym megatabletom bude rovna 0.....
PS: dizel 4kolku ma od mitsu v eu dnes uz jedine eclipse cross ( ak neratame pracovnu L200 ) ... ale aj to len len kdesi v nemecku taliansku spanielsku ( u nas nie ) https😐/www.youtube.com/watch?… ale za mna ten motor eclipsu stejne nesedi a aj nadalej dost zerie.. ta 1,5tka turbo benzin je tu nadalej "ideal" :yes:
rucka ok.. aj budiky su nadalej klasika co je fajn ( ziadny 2D displej ) .... pre konzervativneho a zaroven aj nenarocneho zakaznika nadalej vcelku zaujimava volba ... navyse taketo auto pojde aj dobre opatovne predat... a aj ako 10 rocne si este udrzi hodnotu.. co u dnesnych elektrokuskov uz teraz nehrozi a ich cena o 10 rokov s vybitou baterkou a popraskanym megatabletom bude rovna 0.....
PS: dizel 4kolku ma od mitsu v eu dnes uz jedine eclipse cross ( ak neratame pracovnu L200 ) ... ale aj to len len kdesi v nemecku taliansku spanielsku ( u nas nie ) https😐/www.youtube.com/watch?… ale za mna ten motor eclipsu stejne nesedi a aj nadalej dost zerie.. ta 1,5tka turbo benzin je tu nadalej "ideal" :yes:
nastali dnes pre 3_diamantového diskusného kolegu. Konečne sa dočkal a prajem mu nech žije z tohto dňa(testu) ešte dalších niekoľko rokov. :yes:
Ako píšeš ty zväčša pod inými testami tak ja by som radšej ešte menej peňazí utratil za serioznejší Duster a lepším servisným zázemím a modernejšou technikou. Čaf.
Ako píšeš ty zväčša pod inými testami tak ja by som radšej ešte menej peňazí utratil za serioznejší Duster a lepším servisným zázemím a modernejšou technikou. Čaf.
dik ...a papa :yes:
neboj.. ved mozno tento rok tu bude aj test novej L200 aj hybridneho outlanderu uz s tou novou 2,4kou a aj faceliftovany spacestar ... to si este uzijem(s) ... 😉 ... mitsu jede :yes:
v zeneve novy outlander ... a hadam uz aj hybridny eclipse cross... po roku ci dvoch suchot ( od eclipsu .. ak neratam novy 😜ander pre juznu aziu alebo novu delicu 😱5 ktora ide opat mimo nas ) sa konecne mam od mitsu zase u nas na co tesit .... juhuuuu :yes:
neboj.. ved mozno tento rok tu bude aj test novej L200 aj hybridneho outlanderu uz s tou novou 2,4kou a aj faceliftovany spacestar ... to si este uzijem(s) ... 😉 ... mitsu jede :yes:
v zeneve novy outlander ... a hadam uz aj hybridny eclipse cross... po roku ci dvoch suchot ( od eclipsu .. ak neratam novy 😜ander pre juznu aziu alebo novu delicu 😱5 ktora ide opat mimo nas ) sa konecne mam od mitsu zase u nas na co tesit .... juhuuuu :yes:
S novým...heh..."novým" ASX už mám trochu skúsenosti a teda celkom som pochopil jeho zmysel, lebo dlho mi unikal. Je úplne na mieste ho po 10 rokoch na trhu porovnávať s Dusterom, veď v podstate tie autá majú aj podobnú cenovú politiku (to samozrejme neznamená, že rovnako stoja).
Aby som bol úprimný, kupovať si dnes slušne vybavené Mitsu Eclipse Cross alebo starý črep Outlander za skoro 30-tisíc eur je blbosť, ale mať ASX so štvorkolkou, automatom a slušným motorom veľmi jemne nad 20-tisíc eur je už zaujímavá voľba.
Ja by som do ASX nešiel kvôli slabej výbave. Ono je to auto, ktoré si ľudia kupujú aj na 10 rokov a v tejto disciplíne už bohužiaľ dosť zúfalo zaostáva. Poznám však ľudí, ktorí si ho kúpili a sú maximálne spokojní.
Známy, čo ho kupoval ako nové, toho podozrievam, že si nespravil pred kúpou prehľad čo sa mu ponúkalo, ale ďalší dvaja a dokonca mladí (ASX mi príde ako dôchodcovské auto) ho kupovali ako jazdenku a tam mi príde celkom logické sa obzerať v danej kategórii po Japoncovi (teda okrem Nissanu).
Takže za mňa je výsledok testu podľa očakávaní, treba si uvedomiť, že nie každý chce najlepšie jazdiace auto prešpikované najmodernejšou technológiou, no ak by sa Duster ponúkal s automatom, dám mu bez väčšieho váhania prednosť.
Inak dve také možno zaujímavosti: ASX prišlo o polohovanie zadných operadiel, sedí sa tam ako vzadu v L200 a stále sa u nás predáva aj predfacelift s tou 1.6-kou, 2WD a manuál a vôbec v Mitsu nemajú problém sa tých áut zbaviť.
Aby som bol úprimný, kupovať si dnes slušne vybavené Mitsu Eclipse Cross alebo starý črep Outlander za skoro 30-tisíc eur je blbosť, ale mať ASX so štvorkolkou, automatom a slušným motorom veľmi jemne nad 20-tisíc eur je už zaujímavá voľba.
Ja by som do ASX nešiel kvôli slabej výbave. Ono je to auto, ktoré si ľudia kupujú aj na 10 rokov a v tejto disciplíne už bohužiaľ dosť zúfalo zaostáva. Poznám však ľudí, ktorí si ho kúpili a sú maximálne spokojní.
Známy, čo ho kupoval ako nové, toho podozrievam, že si nespravil pred kúpou prehľad čo sa mu ponúkalo, ale ďalší dvaja a dokonca mladí (ASX mi príde ako dôchodcovské auto) ho kupovali ako jazdenku a tam mi príde celkom logické sa obzerať v danej kategórii po Japoncovi (teda okrem Nissanu).
Takže za mňa je výsledok testu podľa očakávaní, treba si uvedomiť, že nie každý chce najlepšie jazdiace auto prešpikované najmodernejšou technológiou, no ak by sa Duster ponúkal s automatom, dám mu bez väčšieho váhania prednosť.
Inak dve také možno zaujímavosti: ASX prišlo o polohovanie zadných operadiel, sedí sa tam ako vzadu v L200 a stále sa u nás predáva aj predfacelift s tou 1.6-kou, 2WD a manuál a vôbec v Mitsu nemajú problém sa tých áut zbaviť.
ta sila ASX je tu prave v tej jednoduchosti a blbuvzdornosti ... a napriklad ja mam tiez radsej klasicke budiky ako displej a aj ventilaciu radsej ovladam koleckom ako by som mal tukat kdesi na displej ktory este k tomu vsetkemu aj odputava pozornost.... vzdy je to o tom co od auta chces to je jasne.. kto chce raz C-HR kvoli jej hi-tech moznostiam tak nepojde do ASX a kto chce zase jednoduche ale bytelne ASX tak ten sa zase v netradicnejsie ponatom C-HR nebude tiez citit ako doma... kazde auto ma svoje pre a proti ... ale za mna je fajn ako to pan tester ponal a ako napisal cely test.. citam ho uz asi treti krat a klobuk dole.. ziadne vyslovene posmesky na auto ale napak mnohe riadky su plne uznania kvalit auta a jeho praktickosti ... auta ktore uz fakt nie je nove ale prave tymi rokmi na trhu preukazalo svoje nepopieratelne plusy pre ktore ma u zakaznikov uspech... motor je pritom aj zivy...s prijemnym vytacanim a nakoniec aj relativne usporny ( vzhladom na vyssiu kasnu a v 4x4 s automatom aj s tymi vcelku aj sirokymi pneu ) ... podla mna su tie 3 hviezdy aj preto lebo je vazne uz starsie voci novsim kuskom. to ale neznamena ze je zle a niektore veci rokmi stejne nestarnu .. ba naopak suhlasim s testerom ze "nove" ASX je prave teraz v naj kondicii a jeho face je daleko stylovesi ako u niektorych uplne novych a aj daleko drahsich aut..... za mna test vyznieva fakt hodne pozitivne co ma tesi ( praktickosti auta vek neubral predsa nic ) ... skratka vzhladom na sucasnu dobu a standardy hodnoteniu chapem ..... vid aj ine kde to vzdy treba vztahovat na sucasne trendy nehovoriac aj o neraz uz celkom zhyckanych testerov... ale tentokrat klobuk dole... pan tester to pdoal famozne ... a aj s citom a realisticky
inak tu prave v ASX to CVT prekvapujuco aj podla testov funguje ... chcel by som si ho skusit... a chalim aj displej... ziadny trciaci tablet ale idealne vsadeny displej... ale zase je to o tom co od auta chces.. lebo komu sa pacia trciace tablety tak ten takuto
inak tu prave v ASX to CVT prekvapujuco aj podla testov funguje ... chcel by som si ho skusit... a chalim aj displej... ziadny trciaci tablet ale idealne vsadeny displej... ale zase je to o tom co od auta chces.. lebo komu sa pacia trciace tablety tak ten takuto
Tak ani v slovenských testoch nevidím posmešky😒br />http😐/auto.sme.sk/…or-na-zaver.html
http😐/www.autoviny.sk/…e-dobrym-vozenim
http😐/auto.pravda.sk/…veta-faceliftov/
http😐/autogratis.sk/…dva-kroky-vpred/
Ty máš Polo minulej generácie, nie? To by si fakt o 5-6 rokov ešte išiel do ASX? Či hľadáš nejaký youngtimer do ľahkého terénu?
http😐/www.autoviny.sk/…e-dobrym-vozenim
http😐/auto.pravda.sk/…veta-faceliftov/
http😐/autogratis.sk/…dva-kroky-vpred/
Ty máš Polo minulej generácie, nie? To by si fakt o 5-6 rokov ešte išiel do ASX? Či hľadáš nejaký youngtimer do ľahkého terénu?
ano mam .. o 5 dni ma uz 3 roky... ale do konca zivota ho neplanujem mat a viem si predstavit o nejaky ten cas uz nieco prave ako ASX ... :yes:
co ak po tete o par rokov zdedim zahradu ( este take 3 roky a uz v 80tke to tam asi nebude vladat chodit starat sa o to vsetko ... jedine zeby sa predala zahrada ) ... a stejne bracha ITckar nie je ten typ zeby tam chodil okopavat .. on sa zavrie do lancera a ide s kamosmi kdesi do slovinska... proste on ma svoj svet ... a ja s polom tam furikovat kazdy tyzden mimo spevneny povrch tiez nemozem.. to by som ho casom znicil... vidim to casom na nieco ako ASX alebo jazdenu vitaru ( este asi tu s 1,6tkou ) .. pripadne mozno nieco od skody... mozno aj kamiq... lebo postaci aj 2kolka.. len to chce vyssiu svetlost a.. kazdopadne ziadny citron ani pezo ani pompezny reno a podobne pre mna neunosnosti... chcem nieco od koncernu alebo japonske... proste nieco seriozne co nehra na gyc a pozlatka ale hlavne na praktickost a s overenou kvalitou :yes:
co ak po tete o par rokov zdedim zahradu ( este take 3 roky a uz v 80tke to tam asi nebude vladat chodit starat sa o to vsetko ... jedine zeby sa predala zahrada ) ... a stejne bracha ITckar nie je ten typ zeby tam chodil okopavat .. on sa zavrie do lancera a ide s kamosmi kdesi do slovinska... proste on ma svoj svet ... a ja s polom tam furikovat kazdy tyzden mimo spevneny povrch tiez nemozem.. to by som ho casom znicil... vidim to casom na nieco ako ASX alebo jazdenu vitaru ( este asi tu s 1,6tkou ) .. pripadne mozno nieco od skody... mozno aj kamiq... lebo postaci aj 2kolka.. len to chce vyssiu svetlost a.. kazdopadne ziadny citron ani pezo ani pompezny reno a podobne pre mna neunosnosti... chcem nieco od koncernu alebo japonske... proste nieco seriozne co nehra na gyc a pozlatka ale hlavne na praktickost a s overenou kvalitou :yes:
ale tu ma okrem najvyssej vybavy ventilacia 2 kolecka, lebo ma manualnu klimatizaciu 😄 suzuki dava normalne automaticku do kazdej vybavy, rovnako ako samostmievacie spatne zrkadlo
kazdy ma nieco ine.. ASX ma zase uz v zaklade full LED svetla... a tusim az 7 airbagov ak nie 8... vzdy je to o tom co od auta ocakavas... mne by ASX bohate stacilo.. na bezne potreby v tomto nie som narocny... akurat ta cena... nove stoji v zaklade 16 tisic na 16tkach ... pritom o 5 rokov taketo auto mozno kupim od nejakeho deda za 12 a este aj na 18tkach... treba si dnes ale na ne este pockat... casom budu ASX-ka s 2.0kou urcite ziadane na trhu aj ako jazdenky :yes:
že nejprodávanější diamant. aby taky ne, co jinýho by tam člověk měl koupit? Outlander je snad ještě zastaralejší a Eclipse cross má tak divný proporce, že to už chce fakt labužníka.
Ale jo, cena celkem ujde.
Ale jo, cena celkem ujde.
outlander je uz novsi o nejake 3-4 roky od ASX ... a novy eclipse to je takt paradicka take skoro az SUV kupe ... akurat ta cena.. 20 litrov dat za zaklad 2kolku na 16tkach ( pricom v tejto cene mas uz naslapane ASX ) to uz nie je tiez pre kazdeho ... pritom do prace alebo na nakupy aj na nejaky ten vikend v tatrach ci navstevy k babke do PO si bohate vystacim aj s malym autom az az .. a este aj to mi pride docela nevyuzite ( momentalne mam "len" 24600km a o 5 dni uz ma 3 roky .. akurat ma caka uz dalsia prehliadka ( ta prva bola az po dvoch rokoch ) ... ocakavam teraz uz aj vymenu brzdovej kvapaliny a podobne veci ... ale ked raz auto treba tak treba .. co spravime... bez auta si dnes uz skoro ako bez ruky.. sila a to ani nemam do prace daleko... ale aj tak mi auto treba hoc jazdim 8000-8500 rocne ... 8-s
PS: uz o dva mesiace v zeneve je tu novy outlander a rad si vychutnam to ako tu budu na neho poniektori diskuteri reagovat ( na to sa fakt uz teraz tesim ) ... snad potom im uz dojde ze mitsu predsa len aj nieco vyvija a nespi a ze vzhladom na to aka je to relativne mala znacka tak ma dnes uz velmi slusne meno vo svete aut a aj celkom pekne legendy uz vo svojom "zivotopise" ( L200, pajero, lancer, colt a pod ) :yes:
PS: uz o dva mesiace v zeneve je tu novy outlander a rad si vychutnam to ako tu budu na neho poniektori diskuteri reagovat ( na to sa fakt uz teraz tesim ) ... snad potom im uz dojde ze mitsu predsa len aj nieco vyvija a nespi a ze vzhladom na to aka je to relativne mala znacka tak ma dnes uz velmi slusne meno vo svete aut a aj celkom pekne legendy uz vo svojom "zivotopise" ( L200, pajero, lancer, colt a pod ) :yes:
K Outlanderu. nevím, jak starý to je, jel jsem tím před 2 lety a připadal jsem si jak v roce 2002, když jsem chodil testovat auta s tátou.
Eclipse cross... pro me je to škaredší, nez Multipla, takže se asi nemáme moc o čem bavit. Připomíná mi to bájný Pontiac Aztek.
Na ASX názor nemám, ale kdybych chtěl auto dané kategorie, určitě mezi favoritama nebude.
Eclipse cross... pro me je to škaredší, nez Multipla, takže se asi nemáme moc o čem bavit. Připomíná mi to bájný Pontiac Aztek.
Na ASX názor nemám, ale kdybych chtěl auto dané kategorie, určitě mezi favoritama nebude.
tak ono outlander sucasnej generacie siaha kdesi do roku 2013 https😐/img2.auto.cz/…ull/4511908_.jpg .. v 2015 dostal uz facelift prvykrat uz s tym dynamickym stitom https😐/img2.auto.cz/…ull/4652425_.jpg a potom este koncom roku 2018 prisiel dalsi facelift uz tohto dynamickeho stitu https😐/img2.auto.cz/…ull/5592408_.jpg plus samozrejme aj novy motor u hybridneho PHEVcka .. ale ono nemenil sa len dynamicky stit... zmeny su tam aj v materialoch v kabine.. mas tam aj nove ventilacky vzadu medzi sedackami.. nove vyplne dveri... nove potahy sedaciek... lepsia izolacia okolo dveri... viac makcenych materialov.... novy displej aj infotainment.... proste outlander sa zlepsil komplexne po kazdej stranke za tie roky... pisem to len preto aby si niekto nemyslel ze po tych 7 rokoch je u neho nova len maska ( tak ako si to niektori myslia aj o ASX ) ... to zdaleka nie.. vylepsenia na outlandeeri su kompexne.. od motorov cez interier a podvozok az po vybavu a exterier ( dnes uz ma aj tuhsie tlmice.. istejsi podvozok a aj vacsie brzdy ako mal este niekedy v roku 2015 )
eclipse nenecha nikoho chladneho... je to presne ten typ auta o ktorom aj v praci diskutujeme... jednemu sa paci.. iny ho nemusi... mne sa paci.. a je aj prakticky... paci sa mi aj motoricky aj kabinou... ale uznavam ze kazdemu uz nebude sympaticky
ASX je pracant.. rokmi overeny.. vzdy to bola skor taka seda myska.. nenapadna.. akurat prave tymto poslednym faceliftom akoby ASX az "zazracne" zmenilo svoj postoj a uz je to aj vcelku "napadne" a okrem praktickosti konecne uz kusok aj stylove auto... mne sa dokonca paci aj viac ako eclipse cross .. ale na druhej strane vek nepusti jasne... po technickej stranke je eclipse uz ina liga ( podvozok, dynamika, vybava )
eclipse nenecha nikoho chladneho... je to presne ten typ auta o ktorom aj v praci diskutujeme... jednemu sa paci.. iny ho nemusi... mne sa paci.. a je aj prakticky... paci sa mi aj motoricky aj kabinou... ale uznavam ze kazdemu uz nebude sympaticky
ASX je pracant.. rokmi overeny.. vzdy to bola skor taka seda myska.. nenapadna.. akurat prave tymto poslednym faceliftom akoby ASX az "zazracne" zmenilo svoj postoj a uz je to aj vcelku "napadne" a okrem praktickosti konecne uz kusok aj stylove auto... mne sa dokonca paci aj viac ako eclipse cross .. ale na druhej strane vek nepusti jasne... po technickej stranke je eclipse uz ina liga ( podvozok, dynamika, vybava )
Spíš by mne zajímalo, co to je za bazmek uprostřed kufru. Vždyť to tam akorát překáží. K čemu to je?
https😐/www.auto.cz/…jeden-dela-totez?…
https😐/www.auto.cz/…jeden-dela-totez?…
To je zakryté kotvenie zadných sedadiel. Pôvodne tam bola podlaha s dvojitým dnom, takže bola vyššie a hentá sranda neprekážala. Ja som ale nepochopil, že toto riešenie s hlbším kufrom je za príplatok. Ostatní to majú opačne a dvojitá podlaha je príplatková. No a vľavo na foto je zavesená sada na opravu defektu, lebo rezerva tam už nie je.
Taká Ateca by za podobnú cenu dávala väčší zmysel. Navyše bude rýchlejšia a úspornejšia.
jedine zeby niekto nechcel turbo... a mal rad CVT 😉 .. navyse ani neviem kolko stoji 4kolkova ateca.. ale obavam sa ze tu uz cenovo nebude v podobnej cene ako 4kolkove ASX ... 😉 ale bude uz asi kusok drahsia.. lebo 2kolka 1.0tsi ateca fakt nie je moc draha to je jasne.. zaklad nemoze byt prehnane drahy nikde... .. ale co sa 4kolky tyka tak tu ASX patri dnes medzi najdostupnejsie 5 dverove 4kolky po boku vitary dusteru a S-crossu... :yes:
Jasné. Ateca 1,5tsi, stovka za 8,5 s. To je že nebezpečné. Tých 12s ASX je akurát, aspoň ľudia nebudú predbiehať.
to tvrdis ty... ja pisem len to ze 4kolkove ASX ma zase ine vyhody .... kazde auto ma nieco pre a proti... kolko vlastne stoji najlacnejsia 4x4 ateca? nech to nehladam
Nejakých 710k CZK.
A naozaj tie výhody ASX nevidím. Jedine že by tým niekto mienil brázdiť mestské kolóny. Vedy CVT + atmo bude mať istú výhodu.
A naozaj tie výhody ASX nevidím. Jedine že by tým niekto mienil brázdiť mestské kolóny. Vedy CVT + atmo bude mať istú výhodu.
no vidis a uz plnu palbu mas ASX v 4kolke na 18tkach v automate za 600.... co niekomu moze prist fajn ak ma rozpocet prave okolo 600 za 4kolku a zaroven nenahana casy na ringu ale skor oceni to ze sa dostane k chate za mestom aj v zime ...
sucasne ASX je hlavne o dostupnosti a jednoduchosti... samozrejme kto chce byt vsade prvy tak ten nech si priplati aj za cupru atecu ... vzdy je to ale nieco za nieco :yes:
sucasne ASX je hlavne o dostupnosti a jednoduchosti... samozrejme kto chce byt vsade prvy tak ten nech si priplati aj za cupru atecu ... vzdy je to ale nieco za nieco :yes:
No hlavná výhoda je predsa tá cena. Veď tá Ateca v štvorkolke stojí takmer o 10-tis. eur viac ako ASX! Aj predokolka s automatom a 1,5 TSI je stále o 5-tis drahšia. Ale je to len a len o cene, Ateca je tak o jeden a pol generácie pred ASX.
len zaujimave ze predajne to nejak ani nevidiet u nas... atecu skoro ani nevidiet... za to ASX vidim denne ze ho ani nespocitam... ale chapem.. ta cena atecy ozaj nie je pre kazdeho uz navyse zaklad je tam 3 valec liter turbo a ten tiez uz kazdy za pol mega nechce ... to radsej S-cross s 1,4T alebo prave ASX 2.0 ... nehovoriac aj o cenach 4kolky atecy ktora je razom kdesi uz fakt voci nejakemu S-crossu alebo ASX uplne inde
Staronové ASX zvenku vůbec nevypadá špatně a uvnitř vysloveně potěší spoustou věcí, které novější konkurence totálně domrvila rádoby modernějšími řešeními. Mám na mysli klasický (nevirtuální) přístrojový štít, trojici pořádných kruhových ovladačů klimy a poctivá tlačítka na naprostou většinu funkcí. A jako parádní třešnička na dortu je zde dokonce mechanická ručka!!! 😄 :yes: :yes: :yes: Když k tomu přidáme dnes již zcela raritní dvoulitrovou atmosféru a velmi příznivé ceny, ASX se jistě bude dobře prodávat i v budoucích letech. 😄
P.S. Ten dodělávaný koberec na dno kufru je dost zoufalý. Opravdu ho české zastoupení nemohlo nechat vyrobit z tužšího materiálu a v tmavším odstínu? Jinak ale za tento praktický nápad obrovská pochvala! 😄 :yes:
P.S. Ten dodělávaný koberec na dno kufru je dost zoufalý. Opravdu ho české zastoupení nemohlo nechat vyrobit z tužšího materiálu a v tmavším odstínu? Jinak ale za tento praktický nápad obrovská pochvala! 😄 :yes:
Proti gustu...
Na mě třeba hned ta úvodní fotka působí těžce předesignovaně... asi v nějaké nižší výbavě je to lepší.
Na mě třeba hned ta úvodní fotka působí těžce předesignovaně... asi v nějaké nižší výbavě je to lepší.
To si veľmi mierny. Z môjho pohľadu je to jedno z najškaredších áut na trhu, takýto preplácaný nevkusný čínsky dizajn aby si pohľadal. Z toho dizajnérske zúfalstvo priamo kričí, tu sa jasne nevedelo, akým smerom ísť, tak sa tam paclo všetko a výsledok je ako torta psíčka s mačičkou: na vracanie. 😒 8-s
A keď k tomu prirátam techniku spred 20 rokov, atmosféra s 2 (!) ventilmi na valec, nepriamym vstrekom (existuje iný takýto motor na trhu?) skombinovaná s variátorom, to len auto kompletne doráža. Duster je oproti tomuto výkvet moderny, dizajnový i technický. Keby aspoň To ASX stálo ako Duster, ale ani tá cena nie je zodpovedajúca veku a technike. Fakt sa divím tým 3 bodom, jediné vysvetlenie je ako si písal vyššie, t.j. reálne používaná škála je len 3 až 5*, kde 3* znamená najhoršie reálne hodnotenie.
A keď k tomu prirátam techniku spred 20 rokov, atmosféra s 2 (!) ventilmi na valec, nepriamym vstrekom (existuje iný takýto motor na trhu?) skombinovaná s variátorom, to len auto kompletne doráža. Duster je oproti tomuto výkvet moderny, dizajnový i technický. Keby aspoň To ASX stálo ako Duster, ale ani tá cena nie je zodpovedajúca veku a technike. Fakt sa divím tým 3 bodom, jediné vysvetlenie je ako si písal vyššie, t.j. reálne používaná škála je len 3 až 5*, kde 3* znamená najhoršie reálne hodnotenie.
Co by pak bylo toto😒br />https😐/www.auto.cz/…ta-radost-130634
Nebo toto😒br />https😐/www.auto.cz/…ez-obvykle-75310
😁
Nebo toto😒br />https😐/www.auto.cz/…ez-obvykle-75310
😁
Ako písal emel, istú dobu skúšalo Acz využívať celú škálu bodov, doplatilo na to to Clio RS, ale po krátkej dobe sa vrátili k hodnoteniu, že aj najslabšie auto dostane tie 3 hviezdy. Schváne vyhľadaj testy za poslednú dobu, povedzme rok-dva dozadu, tam žiadne dvojhviezdičkové auto nebude.
Tak desing není zase tak špatnej, jen předek je trošku přeplácanej, hodně chromu a to střešní svítidlo... ale zas na druhou stranu, nízká světla mám rád, kdyby to trošku umírnili...
https😐/carsguide-res.cloudinary.com/…e-1001x565_0.jpg
https😐/carsguide-res.cloudinary.com/…e-1001x565_0.jpg
na ameirckom trhu predpokladam sa im ta nova chromovana maska bude pacit ... uz nie kazddy europan potrebuje tolko chromu ale zober si aj faceliftovanu HR-V hondu... tiez u nej pekne pritvrdili co sa chromu tyka ( co nie je tiez uz po voli kazdemu europskemu zakaznikovi ) ale z hladiska globalneho ( kedze ASX aj HR-V su globalne auta ) je asi ten chrom nadalej ziadanejsi a v kurze :yes:
"takýto preplácaný nevkusný čínsky dizajn aby si pohľadal"
Nemuzu si pomoct, ale po precteni teto casti, preplacanost a Cina, me jako prvni nenapadlo ASX, ale https😐/www.autozeitung.de/…mw-x7-m50d-2.jpg?…
😒
Nemuzu si pomoct, ale po precteni teto casti, preplacanost a Cina, me jako prvni nenapadlo ASX, ale https😐/www.autozeitung.de/…mw-x7-m50d-2.jpg?…
😒
Tý... ta X7 IMO není přeplácaná... jen ty ledviny jsou strašně obrovský, ale jinak je tam celkem uklizeno.
Ledviny pritahuji nejvic pozornosti (pri te plose a mnozstvi chromu jeste aby ne), ale za me je preplacanej o ruzne kly a zebra hlavne naraznik. Tim ale dnes trpi vetsina baworaku, a ja si na to nemuzu nejak zvyknout.
Znas ten pocit kdyz potkas hezkou holku, ktera to ale prehnala s maskarou, rtenkou, stiny a nevim co dalsi na sebe patlaj... to je dnesni BMW: hezky zaklad tam furt je, ale nejak je tam toho moc, asi jako:"jeste tu pridame, a jeste tady, a tu taky, a tu bychom mohli jeste...", do toho proc ty ledviny nepodsvit..
... a me prechazi chut.
PS: kdyby mi nekdo pred treba 10 lety rekl, ze prijde doba kdy ja dam (alespon v nekterych autech) vnejskem prednost Audi a vnitrkem zase prednost BMW tak bych si myslel, ze si ze me dela srandu a ejhle. Audi zacina delat hezka auta (Q😄, ktera ale vnitrkem za me drti BMW (5er vs. A6).
Znas ten pocit kdyz potkas hezkou holku, ktera to ale prehnala s maskarou, rtenkou, stiny a nevim co dalsi na sebe patlaj... to je dnesni BMW: hezky zaklad tam furt je, ale nejak je tam toho moc, asi jako:"jeste tu pridame, a jeste tady, a tu taky, a tu bychom mohli jeste...", do toho proc ty ledviny nepodsvit..
... a me prechazi chut.
PS: kdyby mi nekdo pred treba 10 lety rekl, ze prijde doba kdy ja dam (alespon v nekterych autech) vnejskem prednost Audi a vnitrkem zase prednost BMW tak bych si myslel, ze si ze me dela srandu a ejhle. Audi zacina delat hezka auta (Q😄, ktera ale vnitrkem za me drti BMW (5er vs. A6).
S tým posledným plne súhlasím a sme na tom rovnako. Dlhé roky tu dávam za vzor dokonalého interiéru Audi (v podstate akékoľvek) a BMW ako presný opak a prémiovú interiérovú ostudu. Ale dobsa sa zmenila, Audi so svojimi dotykáčmi komplet na všetko už nie je ergonomicky ani vizuálne top, kdežto bavorskí zamakali a najnovšie interiéry sú paráda. Ale exteriérovo opak, od jednoduchých línií BMW prešlo ku komplikovaným až preplácaným predkom a hypertrofovaným obličkám. Kdežto Audi je dizajnovo na tej správnej ceste, hlavne vizuál modelov S a RS je parádny a Q8 je u mňa najkrajšie SUV. https😐/ipravda.sk/…-nestandard1.jpg
Nárazník je fakticky celý v černé... je trošku nasvalený jak je dneska v módě, ale třeba toho chromu tam (krom ledvinek) zas tolik není... jo, asi bych si to uměl představit i bez klů, ale žádný extrém.
S tím exteriérovým designem... mně se Audi vždycky docela líbilo, konkrétně třeba původní A5 Sportback je pro mě dodnes jedním z vrcholů elegance (a i další Audi té doby beru)... naopak poslední inkarnace (A5, A6) trošku trpí přesně a) přehnanou agresivitou b) přehnaným zdůrazněním markant.
BMW u mě dosáhlo vrcholu v minulé generaci 3/5/6, i nová 8 je good... nová 3/5/7 už s výhradami (3er nutně v ///M apod.).
S tím exteriérovým designem... mně se Audi vždycky docela líbilo, konkrétně třeba původní A5 Sportback je pro mě dodnes jedním z vrcholů elegance (a i další Audi té doby beru)... naopak poslední inkarnace (A5, A6) trošku trpí přesně a) přehnanou agresivitou b) přehnaným zdůrazněním markant.
BMW u mě dosáhlo vrcholu v minulé generaci 3/5/6, i nová 8 je good... nová 3/5/7 už s výhradami (3er nutně v ///M apod.).
X7 trpí hypertrofiou obličiek, proste abnormálne zväčšené orgány, to medicína pozná dávno. 😁 😒] Dať tej X7 primeranú veľkosť obličiek, je to vcelku fajn, má to nejaký štýl. Aj keď tie posledné BMW masky ma všeobecne moc nenadchýňajú, s trochou hrania sa s výbavou a farbou sa to stále dá považovať za pekné: https😐/www.auto.cz/…je-to-ale-navrat?…
vizaz je fakt podarena a v reale funguje lepsie ako na nejednom novsom kusku od konkurencie... jak pise tester .. ASX je az teraz v najlepsej forme.. aj vizualne aj technicky... ale dlhe roky uz nevydrzi pretoze tento facelift je uz len preto aby model este dozil nejake dva roky a potom ASX uplne skonci... nic netrva vecne a ani tento "nezmar" tu nemoze byt donekonecna.... ale nepriamo ho nahradi predpokladam uz nejaky modernejsi hybridny crossover ktory asi uz ale ponesie predpokladam nejake ine meno..... uvidime... ja sa vsadim ze take dva roky urcite este na trhu vydrzi ale viac uz asi nie a to aj vzhladom na coraz prisnejsie emisne limity .... a mitsu uz tiez zacina pomaly vsetko hybridizovat ( chysta sa uz aj hybridny eclipse cross ) ...
interier je jednoduchy ucelny prakticky.. vsetko prehladne .. robustne kolecka ventilacie.. paradne budiky.. skutocne nemam co vytknut... a aj motoricky to auto zrejme prezije aj celu nasledujucu dekadu bez poruchy... takze kto hlada auto na dlhsi cas ( povedzme aj na 10 rokov.. napr. nejaky starsi zakaznici pred dochodkom ktori s autom uz kludne aj "vodicsky doziju" ) moze to byt pre takychto zakaznikov zaujimava volba ( aj motoricky aj financne ) ... osobne by som ale radsej si nepriplacal za to "hlbsie dno" ... a nechal tam klasicke dno....... ale je to zaujimava moznost.. :yes:
interier je jednoduchy ucelny prakticky.. vsetko prehladne .. robustne kolecka ventilacie.. paradne budiky.. skutocne nemam co vytknut... a aj motoricky to auto zrejme prezije aj celu nasledujucu dekadu bez poruchy... takze kto hlada auto na dlhsi cas ( povedzme aj na 10 rokov.. napr. nejaky starsi zakaznici pred dochodkom ktori s autom uz kludne aj "vodicsky doziju" ) moze to byt pre takychto zakaznikov zaujimava volba ( aj motoricky aj financne ) ... osobne by som ale radsej si nepriplacal za to "hlbsie dno" ... a nechal tam klasicke dno....... ale je to zaujimava moznost.. :yes:
Jedina vyhoda je cena voci konkurencii.
ucite cena ... ale popri tom je aj prakticke... jednoduche... robustne... motoricky nesmrtelne... tu bude clovek len tankovat a jazdit... mne sa velmi paci... len to chce pockat na nejaky dobry kus o 5-6 rokov... a potom "nezavahat" :yes:
Já se jen zeptám na tu praktičnost. Asi každý z nás ji vidí jinak. Když potřebuju odvézt kočárek ( pro dvojčata ), k tomu postýlku a pár drobností, do ASX to určitě nedám bez sklopeni sedaček. Kam bych ale posadil děcka potom? Pro mne je praktické auto takové, že cokoliv vozim běžně a kamkoliv ( ano nepotřebuju 4x4 abych dojel v horách na chatu, stačí normální zimní pneu, nikoli ty nejlevnější ze supermarketů ).
Pocházím z hor, kde je sníh 7 měsíců v roce ( i když poslední dobou ani to ne ) a nikdy nebyla potreba 4x4. Ba naopak, nejvíc zapadlych aut byly právě ctyrkolky, protože si mysleli že můžou všude.
Kdo bydlí na horách, má takové prislovi: "4x4 je od toho, abys zapadl na méně pristupnem miste". A do puntíku to sedí.
Pocházím z hor, kde je sníh 7 měsíců v roce ( i když poslední dobou ani to ne ) a nikdy nebyla potreba 4x4. Ba naopak, nejvíc zapadlych aut byly právě ctyrkolky, protože si mysleli že můžou všude.
Kdo bydlí na horách, má takové prislovi: "4x4 je od toho, abys zapadl na méně pristupnem miste". A do puntíku to sedí.
tak to fakt neviem... asi to chce potom uz outlandera... alebo nejakeho tigiho
ono je taketo auto ako ASX uz lepsie kupit ked ma clovek odrastenejsie deti.. lebo fakt na prevoz kociarov to nie je... takze kto ma male decka kludne moze kupit nejake lacne kombiky a potom ked deti odrastu uz kupi nejaky modny cross kde neriesi megakufre... ale ja u nas vidim aj mlade rodiny s malymi detmi ktore maju vitary aj ASX alebo dokonca CX-3 a cuduj sa svete nejako to zvladaju a pomestia sa ... treba sa takychto ludi spytat .. oni skor poradia jak to s tymi autami ( plus male decka ) zvladaju :yes:
ono je taketo auto ako ASX uz lepsie kupit ked ma clovek odrastenejsie deti.. lebo fakt na prevoz kociarov to nie je... takze kto ma male decka kludne moze kupit nejake lacne kombiky a potom ked deti odrastu uz kupi nejaky modny cross kde neriesi megakufre... ale ja u nas vidim aj mlade rodiny s malymi detmi ktore maju vitary aj ASX alebo dokonca CX-3 a cuduj sa svete nejako to zvladaju a pomestia sa ... treba sa takychto ludi spytat .. oni skor poradia jak to s tymi autami ( plus male decka ) zvladaju :yes:
Nesmrtelný mi přijde spíš můj V8, který se motá v pásmu 1500-2200 otáček/minutu 😄. Ale to je jen otázka vkusu.
tak to mas dobre... ale aj ten 2.0 mivec hodne vydrzi... bez filtra castic.. nepriamy vstrek... bude to tiez nezmar .. rad si o par rokov aj nejaky skusim ( od nejakeho deda ) :yes:
Byl jsem hodně spokojený s 1.8 GDI, to se dalo jezdit za pár litrů. Jenže už jezdím poměrně málo, na dovolenou radši letím, tak jsem pak provozoval vše nad tři litry. Dost jezdím v pěti lidech, tak je lepší mít nějaký výkon v rezervě.
tak to je jasne.. jazdit castejsie v 5tici tak to chce uz aj slusny vykon pod kapotou.. :yes:
1.8 GDi bola dost katastrofa, jednak kvoli sýre v palive a aj vykonovo to je dost lemra... tak ako vacsina prvopociatkovych GDI vraten FSI...
V těch dobách jsem do toho tankoval 98, rozdíl v v ceně byly dvě kačky. Známá, co to kupovala se mnou, má to GDI v provozu dodnes na popojíždění po městě a stále funguje. Výkonová lemra? V té době uměli z 1.8 dostat takový výkon jen u BMW.
Mimochodem do Chorvatska (když jsem do té pitomé země ještě občas jezdil) jsem dojel na jednu nádrž trasu 980 km v 4 lidech a s věcmi na 11 dní.
FSI byla katastrofa, s tím můžu souhlasit.
Mimochodem do Chorvatska (když jsem do té pitomé země ještě občas jezdil) jsem dojel na jednu nádrž trasu 980 km v 4 lidech a s věcmi na 11 dní.
FSI byla katastrofa, s tím můžu souhlasit.
92 kW bol na 1.8 uplne bezny vykon v r 1998... jak pise dolu Emel spomen si na VTi ta mala 1.6 118 kW v roku tusim 1991 😁
áno 1.8 GDi bola a je lemra, nema to ziaden krutiak, lancer alebo carisma s tym boli velmi utrapene... spotreba dobra kvoli chudobnej zmesi, ale to aj ten motor odrovnavalo
áno 1.8 GDi bola a je lemra, nema to ziaden krutiak, lancer alebo carisma s tym boli velmi utrapene... spotreba dobra kvoli chudobnej zmesi, ale to aj ten motor odrovnavalo
Tomu říkám fakt pokrok, když z dvoulitru vyždímají 110 kW. Přitom jsem v proce 2001 kupoval mišivbuši s 1.8, která tehdy uměla 92 kW a zrychlení o 3 vteřiny lepší.
Už bych nechtěl auto se zrychlením vyšším jak 8 vteřin, bál bych se s tím jezdit.
Už bych nechtěl auto se zrychlením vyšším jak 8 vteřin, bál bych se s tím jezdit.
a co povies na vykonom uzasnu 90kw 2.0 atmo v novej mazde 3? to je podla tejto logiky este lepsi pokrok no nie? doslova delo na klesach...
ono vsetko je to aj o emisiach.. je ina doba ako v 90 rokoch... a dnes uz emisne limity doslova "odstavili" skoro vsetky atmosfery...
ono vsetko je to aj o emisiach.. je ina doba ako v 90 rokoch... a dnes uz emisne limity doslova "odstavili" skoro vsetky atmosfery...
Souhlas. motory se nedají srovnat. Nejen, že auta tehdy vážila méně, neboť byla mnohem méně bezpečná, ale i ty emise se prakticky neřešili.
a ktovie co bude o dalsich 10 rokov.... mozno potom uz aj to sucasne hybridne niro bude brane ako brutalny dymic 😁 ... a nepripustne a ludia na teba budu palcom ukazovat ako mozes jazdit v takom dymiacom 10 rocnom archaizme ... ono tie problemy s klimou nas este pekne "pritlacia" ( a nielen auta ale aj ine oblasti ) ... obavam sa 😢
ale mozno to nebude az take zle ... a mozno sa to kusok aj ustali uz.... lebo ak sa naozaj z praxe o par rokov preukaze ze masove elektro je nezmysel z hladiska ochrany ZP tak nakoniec tie spalovaky este mozno zaziju "vzkiesenie" a vratia sa ... ale tak to az cas ukaze... :yes:
ale mozno to nebude az take zle ... a mozno sa to kusok aj ustali uz.... lebo ak sa naozaj z praxe o par rokov preukaze ze masove elektro je nezmysel z hladiska ochrany ZP tak nakoniec tie spalovaky este mozno zaziju "vzkiesenie" a vratia sa ... ale tak to az cas ukaze... :yes:
Obávám se, že vhledem k možnostem produkce el. energie, počtu nabíjecích stanic apod bude hybrid stále velmi dobrou cestou.
O hybridu jsem vážně přemýšlel, ale nový model zdražil auto o 100 litrů, tak jsem se na to vykašlal a radši budu dál provozovat starouška, který je asi nesmrtelný, byť trochu žravější, ale při mém nájezdu to nehraje takovou roli.
tak tak... a to je prave to co asi mnohi ( ktori nejazdia vela ) riesia... ci sa im vobec vyplati hybrid aj vzhladom na najazd a cenu voci klasickemu spalovaku ... mne sa nakoniec tiez neoplati momentalne ale priznavam otvorene hybrid by ma nedrazdil a nevadil by mi ... a beriem ich ovela kladnejsie a privetivejsie ako nejake elektroauta a viem si do budcuna predsatvit kludne aj nieco hybridne...
ja to tiez vidim tu blizku buducnost prave v hybridoch ( a nie cistom elektre ) .. neraz som to uz spominal... len dufam ze budu coraz dostupnejsie... a nebude to co sa dostupnych hybridov tyka stale len o tych par toyotach a jednej dvoch kii :yes:
Hybridy nikdy nemohou vyhovovat každému. Pro toho, kdo jezdí hlavně delší trasy, jsou naprostým nesmyslem a navíc nenabízí manuální převodovku! 😒
nic nie je idealne ak zvazime kam automobilovy svet ( vdaka emisiam a preludnenosti ) dospel .... dnes uz nie je ideal ani spalovak ani ciste elektro ani vsade len automat .. a manual tiez uz skoro nik nechce ... divna doba... ale chapem... len hybridy ako take nie su vhodne pre kazdeho a ja osobne by som tiez najradsje klasicky benzin az kym to len pojde....ale vzhladom na mensi najazd na mensie vzdialenosti by som si rad skusil aj hybrid a tak zvazil pre a proti... novy yaris je moc pekne a podla ocakavania uz ani neposobi tak zensky ako ten predosly akurat je este kratsi ako moje polo... tak neviem.. asi to chce uz corollu len ta cena.. ale to je skoro teraz mne toto riesit ... to najskor tak o dalsich 5 rokov .. skor asi nie :yes:
no to je smůla s manuálem. Na delší trasy po dálnici není o tolik výhodný, souhlas. A lítání po německé dálnici je určitě přednost dieselu. Ale dálniční tempo 130 je ve spotřebě srovnatelný s dieslem.
Já už bych po těch letech manuál nechtěl. Na čistej manuál už ani nefotím, fotím s prioritou clony. Pračku mám taky automatickou, tak proč bych zrovna při přesunu z místa na místo (hlavně po městě) měl furt něčím kvedlat?
Nehledě k tomu, že většina lidí stejně kvedlá blbě.
Nehledě k tomu, že většina lidí stejně kvedlá blbě.
Klídek, u Ma3 jde o základní benzínový motor. Tady je to vrchol nabídky. Mimochodem, proti Ma3 asi Mitsu nic v Evropě nenabízí, že?
Zaujimalo by ma kde pan autor nabral, ze to je 8V motor ? Za to ze ma jednu vacku ? ...
´´4J11
Specifications
Engine type Inline 4-cylinder SOHC 16v, MIVEC
Displacement 2.0 L (1,998 cc)
Bore x Stroke 86 mm × 86 mm (3.39 in × 3.39 in)
Compression ratio 10.5:1
Fuel system Electronically controlled MPI
Peak power 110 kW (150 PS) at 6000 rpm
Peak torque 195 N⋅m (144 lb⋅ft) at 4100-4200 rpm
Applications
2013-2016 Mitsubishi Outlander
2020- Mitsubishi ASX´´
´´4J11
Specifications
Engine type Inline 4-cylinder SOHC 16v, MIVEC
Displacement 2.0 L (1,998 cc)
Bore x Stroke 86 mm × 86 mm (3.39 in × 3.39 in)
Compression ratio 10.5:1
Fuel system Electronically controlled MPI
Peak power 110 kW (150 PS) at 6000 rpm
Peak torque 195 N⋅m (144 lb⋅ft) at 4100-4200 rpm
Applications
2013-2016 Mitsubishi Outlander
2020- Mitsubishi ASX´´
Tiež sa mi to zdalo veľmi čudné, že by v r. 2020 niekto robil dvojventilový motor.
posledny mohykan v nedavnych dobach si pamatam na 1.2 TSi EA111 to bol asi jediny moderny benzinovy motor, ktory siel na 8 ventiloch, u turba to aspon dava zmysel...
ten dvojliter je za mna paradny.... nema chybu... na dnesnu dobu az zazrak ze taketo atmo tu stale mame (k tomu nepotrebuje ani ziadny filter castic ) :yes: .. ale tak mitsu malo vzdy vyborne motory ... :yes:
Čo z motora keď k nemu nevedia dať normálnu automatickú prevodovku.
Naozaj bomba! A k tomu až 5-stupňovú manuálnu prevodovku!
ASX? Stará platforma, 5-stupňová prevodovka... a palubovka ešte z éry C4 Aircross/P 4008
ASX - fakt úžas. Stará platforma, 5-stupňová prevodovka... a palubovka z éry C4 Aircross/P 4008!!
!
ASX - fakt úžas. Stará platforma, 5-stupňová prevodovka... a palubovka z éry C4 Aircross/P 4008!!
!
PS: len ten pocet hviezd sa mi nejak nezda 😒] ... ale chapem... na 5 to uz asi nebolo 8-s
A ani se nedivím, že je to od Mitsu nejprodávanější auto, kdyz mají v nabídce vlastně dva normální modely 😁
obavam sa ze toto je posledne dostojne atmo ( v misaku ) v eu ... ASX drz sa dokym sa da :yes:
ak s spotrebe😒br />
https😐/www.spritmonitor.de/…tail/704789.html
Já to přiznám, řadit jsem nemusel už dost let a fakt bych to neměnil.
nepreberam ulohu toppera, ale nevidim dovod tu hejtit zakladny, velmi spolahlivy a nie uzrany pohon... ak nerad radis tak, nie si uplne kompetentny posudit dostatocnost motora co potrebuje otacky a radenie, vies ako to myslim....
Tohle je super u malého hatche, né u SUV, které má být příjemné na jízdu a cestování, ideálně denní. Od toho auta čekám v kontextu konkurence prostě trochu víc, než že budu ždímat poslední kilowatty v dlouhém táhlém v kopci, abych předjel kamion a ty víš, že jsem na slabá auta zvyklý 😁 Nehledě na to, že vše ostatní je na autě prostě 10 let staré 😁
ide mi skor o to, ze tu zbytocne hejtíte zakladny motor, ktory je sam o sebe velmi solidny ... kto nepochopil jeho ulohu, ten hejtí (spolahlivost, nenarocnost, odolnost na kratke trasy atd, mestska prevadzka a primestska v kludnejsom tempe... v plnsom obsadeni bude dychavicny, normalne) ... pokial to ovsem stalo 500tis tak je samo chyba niekde inde, to si musi uz rozhodnut dovozca/zakaznik
Mít Mitsu nějaký 3dv hatch s jednašestkou, budu mluvit jinak 😊
celkove kontexty chapem, akurat za to nemoze 1.6 MIVEC, inak by som si ASX nekupil ani ja, tiez som nazoru, ze sa da aj v tej kat kupit auto co ponuka aj ine hodnoty ako len spolahlivost... jazdne vlastnosti, odhlucnenie, interier su fakt mizerné v tomto by som si nasiel lepsie auto, napr kaškai alebo HRV atd..
Karoq se za podobné peníze dal sehnat jako skladovka, popřípadě Kuga za 545 Titan, tu jsme kupovali v září 😊. Tak proto to srovnávám.
Jinak jsou i další SUV v takové ceně, třeba Kadjar s 1.33Tce, Jeep Compass 1.4T, Peugeot 3008, Opel Grandland, nebo právě to CHR či korejský Tucson s 1.6T a Sportage s tímto motorem . Výběr je široký 😊 Nyní s dvoulitrem to ASX už vypadá lépe, nejel jsem, ale to auto jako takové mimo motoru moc změn nedoznalo, takže mne ani tak neláká.
presne tak.. ASX nie je dialnicny korab ( na to je passat lepsi ) ... ale beznej rodine na sidlisku ( ktora nema melon ani dva na auto ) ako auto " na vsetko" velmi dobre posluzi :yes:
podla mna ASX je jedno z naj mitsu za poslednych 10 rokov.. teda co do sikovnosti a uspechu.... :yes:
Mluvil jsem o autě jako takovém, že na něm není snad nic dobrého, nikoli o jeho využití.
Motor - tragédie
Podvozek - tragédie
Komfort jízdy - minimální
Odhlučnení - minimální
materiály - podprůměrné
Snad jediný ten průměrný volant, ale ten jsem ani neměl chuť držet. Takže to přeberu od Ozzmana, že byl tou nejlepší věcí na autě.
Kdyz sem byl mladej chtel sem mit spoustu aut a porad si na nich neco delat. Ted chci mit jedno univerzalni auto a nedelat na nem nic. Jen odjet a vratit se kdykoliv si vzpomenu. Cas starsiho cloveka ma uplne jinou hodnoty.
Mimochodem vidim je s malym a mekym
A upřímně, krátké dojíždění si vyberu klidně menší, ale mnohem pohodlnější auto za stejnou cenu. A tím, že bude menší, tak je do města mnohem lepší.
Jedinou výhodu tohoto auta vidím v😒br /> - vyšší posez pro důchodce, případně zdravotně indisponovane.
- větší světlá výška pro nemehla, kteří neumí jezdit kolem obrubníku.
Takze nabidka aut s ASX asi zacina i konci, nebo mas jeste neco podobneho bez diesla a turba?
Toyota - Yaris hybrid, corolla hybrid, chr hybrid ( cenově jako vyšší výbavy ASX )
Mazda - M2, M3
Honda - jazz
Renault - nové clio
Dacia - Sandero, Logan
Když už někdo chce něco na krátké jízdy do města, je většina těchto aut mnohem lepší než ASX. Přepravní kapacitu i ten B segment nemá špatnou, když člověk může sklopit sedačky.
Takže blbost, že ASX je výborné do města za tu cenu. je to kompromis na všech úrovních a než ASX, raději připlatím. Právě proto, že už nejsme v době socializmu, kdy člověk musel jezdit z všemožnými krámy. Auto má být prostředek, který mne nijak neobtěžuje, neničí, jestliže ho používám denně.
A pokud ho denně nepoužívám, pak už je lepší nějaká ojetina
Dacia ma myslim turbomotor a tu znacku bych asi nevydychal. Ja jednu mel za bolsevika, to stacilo. Zrovna tak ojetinu, tak spatne na tom jeste nejsem. No nic, nechme toho, nikam to nevede, ja to vidim jinak ty taky tak si kazdy nechame to svoje a je to.
Byl tu argument, ze je nejlepsi do mesta. Tak vybírám auta, která jsou do mesta lepší.
Co je a co neni do mesta je diskutabilni, s o pul metru vetsim Outlanderem nemam zadny problem ani v centru Prahy jak prijezdem tak parkovanim. Ty mista se o dost zvetsily jak se zvetsily vsechny auta, tak nechavaji vetsi mezery. Jezdi tam i o dost vetsi auta. ASX ma na delku nejakych 4,3 m jako vetsina malych aut. Mesto neni jen parkovani, je to najizdeni do chodniku, prejizdeni zpomalovaku, nebo dlazebnich kostek. Se sportakem jako jsem mel Z4 to bylo v Praze o hodne tezsi.
Ja si tvrde za ASX nestojim, uznam, jestli bude neco jineho, ale ono neni. Aspon ja to nevidim a ani ty jsi nic srovnatelneho nenasel. Kdyz budu vybirat mezi pidiautama, jo tam se neco najde. Ale mezi crossoverama mezi 4 a 4,5 metru tezko. Az na neco prijdes dej vedet, rad se necham poucit.
https😐/carfromjapan.com/…ors-1024x670.jpg
PS: vím že na fotce je RHD auto, foto ilustrační 😉
PPS: brácha měl na RX-7 kouli, to řešilo i ten sporák 😄... i když on by se asi vešel i dovnitř, vzhledem ke karoserii liftback... 😁
Vlastně jsem ti slíbil nějakou instruktáž, co? Moc času už není 😁
Písek se přesípá.... :-! :-!
a cross jsem dával, CHR třeba. Já bych tedy CHR nechtěl, ale vybírat mezi těmito zly, tak raději to CHR.
se hned poškrábou, nepřijemný materiál sedaček, divný tvar sedaček. Vše odfláknuté a fórové. Absolutně nezajímavé a nudné.
se hned poškrábou, nepřijemný materiál sedaček, divný tvar sedaček. Vše odfláknuté a fórové. Absolutně nezajímavé a nudné.
este mazda ma nejake atmo motory aj dvoliter ... skoro som zabudol :yes:
este mazda ma nejake atmo motory aj dvoliter ... skoro som zabudol :yes:
O akej dynamike hovorime, v obci ? Tempomat na 59 a idem. Alebo mimo limitov (co by nikoho nemalo trapit) mimo obce ?
http😐/moje.auto.cz/…/seda-myska.html#…
ale ano uznavam.. tie starsie kusy s 1,6tkou neboli zrovna "dokonale" ... napriek tomu kolega co ma 1,6tku z r 2010 ( jednu z prvych ) ... dodnes je spokony s tym autom a vravi ze je spolahlive ... asi ma stastie na kus :yes:
Jednu dobu jsem měl pocit, že se redakce pokusila opustit zažitý postup (dobré auto 4*, dobré auto s nějakýma mouchama 3-3,5*, něco nadprůměrného 4,5*, top 5😉 a trošku si rozšířit škálu, takže začali používat i hodnocení pod 3*... ale dneska už je zase všechno při starém a tak 3* neznamenají nadprůměr, ale naopak podprůměr.
Inak nie je lepsie od ASX prave Suzuki SX4 S Cross? V rodine riesia problem, co kupit 😄 Mna nejak to ASX pri pohlade do cennika nenadchlo ani cenou.
To je za tu prvni vetu :yes:
ale inak mohlo by tu byrt porovnanie duster vs ASX .. dobry tip :yes😒br />
v novom SM bude ASX v kaskaj ( asi po roku opat jeden casak co kupim ) :yes:
R : Dežo aké je tvoje najobľúbenejšie jedlo?
D : Bryndzové halušky pán redaktor !
R : A už si ich jedol?
D : Ne, ale moj brat ich už videl. 😁 😁 😁