Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Meky
Auto súčasnosti.
Šuster je o dve generácie vpredu, asx sa blíži úrovni ľady Niva.
Dizajn ešte ujde, ale jazdné vlastnosti otrasne, motor neťahá a žerie, prevodovka zavíja. Kufor maly a nemá ani prechod na lyže.
Vyhrievanie volantu nemá, sedačiek až v najvyššej výbave.
Svetla sú slabé, hoci používajú Led - klasické čínske, bez nastavenia výšky a ostreku.
Hluk podvozka na nekvalitnej ceste vysoký, v podbehoch počuť každý kamienok.
Neuveriteľne šitove auto.
Šuster je o dve generácie vpredu, asx sa blíži úrovni ľady Niva.
Dizajn ešte ujde, ale jazdné vlastnosti otrasne, motor neťahá a žerie, prevodovka zavíja. Kufor maly a nemá ani prechod na lyže.
Vyhrievanie volantu nemá, sedačiek až v najvyššej výbave.
Svetla sú slabé, hoci používajú Led - klasické čínske, bez nastavenia výšky a ostreku.
Hluk podvozka na nekvalitnej ceste vysoký, v podbehoch počuť každý kamienok.
Neuveriteľne šitove auto.
v testoch noveho ASX u nas na jednom webe prave svetla chvalili ;-)
to auto uspech ma... a to je hlavne.. a snad este aspon 2 roky v sucasnej podobe vydrzi... bezny zakaznik o dostupne SUV 4x4 auto bude len rad :yes:
to auto uspech ma... a to je hlavne.. a snad este aspon 2 roky v sucasnej podobe vydrzi... bezny zakaznik o dostupne SUV 4x4 auto bude len rad :yes:
Úspěch? To auto je dávno za zenitem, nedělá takřka nic dobře a ty rtu operuješ jakýmsi domnělým úspěchem? ;-\
KANKUNEN
To nestačí ani na dodávku. Pokud bys chtěl mít stovku pod sto, tak bys tam musel narvat šestiválec. ;-)
Alfonz666
Měl jsem nějakou dobu Outlander a úplně mě fascinovaly ty papírový dveře. A na dálnici když se trochu trhlo volantem tam a zpět, tak se to málem zkroutilo nenávratně do vrtule. Na druhou stranu ve stychu mě nenechalo a ctverkolka mě tehdy v Alpách podržela
mitsu je v terene aj nadalej stale moc silne a robustne prisposobene podvozkom ... a hoc je coraz viac vonaviek a lesteniek na trhu ktore uz teren nevidia ani na pohladnici .... tak so sucasnym outlanderom by som sa aj nadalej do nejakeho toho mensieho terenu este vobec nebal :yes: https://www.youtube.com/watch?…:-)
ProchyToman
Jeden motor, jizdni vlastnosti z devadesátek, ale ta cena! Takovy auta se prodavaji, za 500. No, ale proč ne. Nikdo si nechce kurvit auto za 1,5 na nasich silnicich kdyz na nej šušnil leta. Jsme porad za opicema ze zapadu a tak tu drandime vsichni spolu.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
sekanec
Stále lepšie ako litrová krpata Arona.
tak ono aronu si kupuje zakaznik asi za inym ucelom ako ASX... ASX je s razvorom na urovni octavie aj objemom kabiny defakto uz rodinne auto .... kym aronu si viem predstavit ako auto pre zenu na rozvoz deti a ako taku mestsku nakupnu stylovku ... priamo si obe auta podla mna ani nekonkuruju.... to este ASX ma blizsie k vacsej atece potom ... aj vykonom aj 4kolkou... a vlastne aj rozmerovo je takmer zhodny s atecou :yes:
ASX je rodinné auto?! No tak Oktávie má možná stjený rozvor (to si ověřím), ale je nesrovnatelně větší ! Bože, přestań už psát kraviny :D Seděl si v aktuální Oktávii?
u nas ho vidim ako rodinne auto... uplne vazne ... dokonca sused co mal O2 ma teraz ASX a vravi ze je o pol cisla vacse este v kabine ... zase nie kazdy kto kupuje rodinne auto potrebuje 500L kufor... pre niekoho je dolezitejsi razvor a objem kabiny a tu ASX ma ozaj miesta na rozdavanie
No, tak O2 se už pár let nevyrábí a O3 je větší, než O2.. Hele, já v ASX jel vzadu, mám 188cm a nic příjemného to nebylo. Neumím si představit s tím jet dál, než 100 km s rodinou, nemá to kufr, ani extra místa. Auta této kategorie nejsou rodinná... to je stejná blbost, jako si myslet, že je to Offroad větší, než Duster. Hele, asi už na to nemám :D Házím hrách na zeď, my všichni, co se s tebou snažíme diskutovat a co ta auta zkoušejí, ty je znáš jen letmo, neznáš konkurenci, ale máš názor... to je důležitější a má to větší váhu ;)
nikde nepisem ze ASX je vacsi offroad ako duster ... ale klasika.. zase pises tak ako tebe vyhovuje a prekrucas to tak aby si ma zhovadil ... ale mne to nevadi... zrovna od teba vobec ... kedze ta tu uz kusok poznam a berem to ako konstruktivnu oponenturu ;-)
No, píšeš nahoře, že ASX je lepší v teréně, než Duster... tolik k mému překrucování
"v terene bude 2.0 s CVT lepsia ako male turbo "
Jsem rád, že mne znáš, tak i víš, že já si ta auta jdu zkusit a stejně jako si se tu semnou roky hádal, že malé turbo je horší, než zdechlá atmosférická jednačtyřka a pak si koupil Polo TSI, tak je i toto podobná situace :)
A k tomu rodinnému autu, máš rodinu? Já jen, že za 0,5Mil se dají sehnat auta, která pojmou třeba 3-4 lidi na dovolenou, s ASX to bude kompromis :)
"v terene bude 2.0 s CVT lepsia ako male turbo "
Jsem rád, že mne znáš, tak i víš, že já si ta auta jdu zkusit a stejně jako si se tu semnou roky hádal, že malé turbo je horší, než zdechlá atmosférická jednačtyřka a pak si koupil Polo TSI, tak je i toto podobná situace :)
A k tomu rodinnému autu, máš rodinu? Já jen, že za 0,5Mil se dají sehnat auta, která pojmou třeba 3-4 lidi na dovolenou, s ASX to bude kompromis :)
Kedy pochopíte že ASX je top topov u Topera a nemá cenu mu to vysvetľovať. Podľa obrázkov a auta na parkovisku je to tak!
presne.. :-)
tak nakoniec mam tie vianoce ako si pisal ( ale teda nie silvester ) .... 6 januara na troch kralov ... :yes:
tak nakoniec mam tie vianoce ako si pisal ( ale teda nie silvester ) .... 6 januara na troch kralov ... :yes:
3_diamanty
pre mna.... uz teraz mozem povedat :yes:
dik redakcii.. a vlastne aj mitsu za zapozicanie etalonu chlacom z ACZ .... velmi emotivny test...
:-[] :-[] :-[]
tak a uz nech je rok 2021 a test noveho outlanderu :yes:
dik redakcii.. a vlastne aj mitsu za zapozicanie etalonu chlacom z ACZ .... velmi emotivny test...
:-[] :-[] :-[]
tak a uz nech je rok 2021 a test noveho outlanderu :yes:
Na testu nic emotivního nevidím. Emoce by testu mohly dodat jedině pěkné modelky v galerii navíc ještě ve vyzývavých pózách. Za mě standartní test podprůměrného auta, které dostalo 3 * z milosti.
boze... ved kusok ironia to bola odo mna ;-) :yes:
Tak to jsi vzhledem k předchozím svým příspěvkům pod článkem opravdu překvapil.
tie tri vychechtane smajle tam nie su nahodne u mna ;-) ...
ale inak pre mna skutocne zaujimavy test... aj ked popravde uz tu mohol byt aspon pred mesiacom ( vzhladom na cas vstupu tohto faceliftovaneho ASX na trh .. oktober 2019 ) ... ale lepsie neskoro ako nikdy.. aspon o to lepsie som si ho teraz v sviatocny den uzil... :yes:
v praci uz jedno taketo ASX vidim ... ale len dvojkolka zaklad na 16tkach ( podla mna aj nadalej toto bude u nas najpredavanejsia kombinacia ) ... ale aj tak.. uz len ta predstava ze to ma 110kw a 2.0ku a ten paradny look... to auto chcem :yes:
ale inak pre mna skutocne zaujimavy test... aj ked popravde uz tu mohol byt aspon pred mesiacom ( vzhladom na cas vstupu tohto faceliftovaneho ASX na trh .. oktober 2019 ) ... ale lepsie neskoro ako nikdy.. aspon o to lepsie som si ho teraz v sviatocny den uzil... :yes:
v praci uz jedno taketo ASX vidim ... ale len dvojkolka zaklad na 16tkach ( podla mna aj nadalej toto bude u nas najpredavanejsia kombinacia ) ... ale aj tak.. uz len ta predstava ze to ma 110kw a 2.0ku a ten paradny look... to auto chcem :yes:
_Karel_
Teda já čekal v testu mnohem větší výprask. Jo, je to zastaralý, ale - 4x4 AT s použitelnou výbavou za ty peníze - mě to přijde docela ok.Každý nepotřebuje nejmodernější design a techniku. Kdyby to nemělo ty stupidní chromový kly vepředu, tak mu to v té červené i sluší. Co mě zaráží je stovka za 12sec. - na 110kw docela bída, a si CVT. Nicméně pro nenáročnýho řidiče, s nějakou slevou - proč ne.
manual dvojkolka to da papierovo za 10,6s tusim... co bude asi aj najpredavanejsia kombinacia ... ale je fakt ze 4kolka s cvt som cakal okolo 11,5s ... aj u mna je to zrychlenie tu ( aspon teda to na papieri ) sklamanim aj ked cielovy zakaznik o takuto dostupnu 4kolku s neznicitelnym motorom to slabsie zrychlenie autu asi odpusti.. ale ano.. tiez som cakal ze by to malo byt lepsie aspon o s.ekundu....
ale ono real je niekedy lepsi ako papier a u mitsu by tomu tak nebolo po prvykat ( eclipse cross to iste kde aj o sekundu je real lepsi ako papier.. vid videa ) .. a aj tu 2kolke ASX namerali z 0-100 vybornych 9s https://www.youtube.com/watch?… co je o 1,6s lepsie ako papierovy udaj ... ten mivec taha moc pekne a dobre sa aj vytaca... nadalej to nie je ziadne delo jasne.. ale voci predoslej 1,6tke je to zlepsenie skoro o svetelny rok :yes:
PS: inak prave aj tato "nova" cervena farba kasne s oznacenim ... red diamond ... mu moc sekne .. a asi aj najviac .. je fakt paradna az luxusna .. aj tie nove disky... dokonala kombinacia pre oko :yes:
ale ono real je niekedy lepsi ako papier a u mitsu by tomu tak nebolo po prvykat ( eclipse cross to iste kde aj o sekundu je real lepsi ako papier.. vid videa ) .. a aj tu 2kolke ASX namerali z 0-100 vybornych 9s https://www.youtube.com/watch?… co je o 1,6s lepsie ako papierovy udaj ... ten mivec taha moc pekne a dobre sa aj vytaca... nadalej to nie je ziadne delo jasne.. ale voci predoslej 1,6tke je to zlepsenie skoro o svetelny rok :yes:
PS: inak prave aj tato "nova" cervena farba kasne s oznacenim ... red diamond ... mu moc sekne .. a asi aj najviac .. je fakt paradna az luxusna .. aj tie nove disky... dokonala kombinacia pre oko :yes:
manuálna dvojkolka...
Len mne pripadá divné,že v roku 2020 je tam 5-stupňová prevodovka ? :-(
Len mne pripadá divné,že v roku 2020 je tam 5-stupňová prevodovka ? :-(
ved prave.... mohli dat 6tku... ale na tie sotva 2 roky co ma toto ASX este pred sebou to proste asi uz moc neprerabali prevodovkou tu dvojkolku.. akurat dali CVT k 4kolke a to je za mna fajn aj logicke riesenie :yes:
ale je stale dost aut s 5st prevodovkou aj dnes este... tusim ani novy golfik 8 nema v zaklade 6tku .. ale mas tam 1,0tsi s 5M... teda pre tu najslabsiu specifikaciu s 66kw..
inak je to tocivy motor takze aj tak to treba tocit.. 6tka tu teda na nejakej okrske fakt az tak nechyba .... mna skor viac "stve" ze nie je 4kolka okrem automatu dostupna aj s manualom... lebo mohla byt cenou uz aj pod nejakych 19 tisic ( teda aspon od 1500 eur lacnejsia ako s CVT ) ... a to CVT tiez nesadne kazdemu aj ked v terene ( ak tam clovek jazdi castejsie ) voci manualu je to skutocne lepsia volba ( a v terene aj co do zivotnosti prevodovky ) ... ale proste na tie 2 roky tu uz asi nema moc vyznam prerabat cele auto ktore je koncepcne 10 rokov stare ... stejne toto ASX uz coskoro dozije a pride uz nieco fakt uplne nove... a bohvie ci nie uz rovno hybridne alebo rovno ciste elektricke.. takze tesim sa este kym toto ASX "zije" lebo je to skutocne posledny ( dostupny ) mohykan https://www.youtube.com/watch?… svojho druhu .. a v tej cervenej je krasny... :-! .. uplna parada .. nezmar na behacky tu a tam po okoli a popri tom si mozes "setrit" v garazi nejakeho superba na nejake tie dlhsie trasy ... :yes:
PS: neviem ci si si vsimol ale tymto faceliftom nabralo ASX 7cm do dlzky ( 4365mm ) ... a razom je skoro tak dlhe ako eclipse cross ( 4405mm) ... neskutocna "skoro zhoda" kedze aj razvor maju rovnaky... ASX je teraz uz aj skoro tak dlhe ako skoda karoq ( 4382mm ) ... a dokonca uz aj dlhsie ako seat ateca ( 4363mm )... o 2mm... sila.... ale aj tak nadalej je ASX rozmerovo este sikovne :yes:
ale je stale dost aut s 5st prevodovkou aj dnes este... tusim ani novy golfik 8 nema v zaklade 6tku .. ale mas tam 1,0tsi s 5M... teda pre tu najslabsiu specifikaciu s 66kw..
inak je to tocivy motor takze aj tak to treba tocit.. 6tka tu teda na nejakej okrske fakt az tak nechyba .... mna skor viac "stve" ze nie je 4kolka okrem automatu dostupna aj s manualom... lebo mohla byt cenou uz aj pod nejakych 19 tisic ( teda aspon od 1500 eur lacnejsia ako s CVT ) ... a to CVT tiez nesadne kazdemu aj ked v terene ( ak tam clovek jazdi castejsie ) voci manualu je to skutocne lepsia volba ( a v terene aj co do zivotnosti prevodovky ) ... ale proste na tie 2 roky tu uz asi nema moc vyznam prerabat cele auto ktore je koncepcne 10 rokov stare ... stejne toto ASX uz coskoro dozije a pride uz nieco fakt uplne nove... a bohvie ci nie uz rovno hybridne alebo rovno ciste elektricke.. takze tesim sa este kym toto ASX "zije" lebo je to skutocne posledny ( dostupny ) mohykan https://www.youtube.com/watch?… svojho druhu .. a v tej cervenej je krasny... :-! .. uplna parada .. nezmar na behacky tu a tam po okoli a popri tom si mozes "setrit" v garazi nejakeho superba na nejake tie dlhsie trasy ... :yes:
PS: neviem ci si si vsimol ale tymto faceliftom nabralo ASX 7cm do dlzky ( 4365mm ) ... a razom je skoro tak dlhe ako eclipse cross ( 4405mm) ... neskutocna "skoro zhoda" kedze aj razvor maju rovnaky... ASX je teraz uz aj skoro tak dlhe ako skoda karoq ( 4382mm ) ... a dokonca uz aj dlhsie ako seat ateca ( 4363mm )... o 2mm... sila.... ale aj tak nadalej je ASX rozmerovo este sikovne :yes:
Ako vieš že dva roky.Možná ASX prezije aj do 2025. :D
emisie kamarat... emisie.... takyto model uz mitsu za 2 roky nebude hrat do karat absolutne
ale malicky space star https://img2.auto.cz/…ull/6033832_.jpg by nakoniec prezit mohol dalsich par rokov a to aj s klasickym spalovakom... auto ktore som uz davnejsie u mitsu doslova prehliadal a nejak ignoroval nakoniec bude tym tajnym "esom" troch diamantov ... a v case ked uz drviva vacsina bude v eu ponukat nekupitelne neprakticke a nezmyselne mini-elektra za milion a s realnym dojazdom tak do 200- 300km bude space star ( voci elektru cenovo za babku ) coraz predavanejsi a oblubenejsi a znamejsi aj u nas .... mitsu to robi sikovne ale hlavne prakticky v prospech "beznych" zakaznikov ktori proste chcu nic ine len nadalej normalne auto... aj ked obcas mi pride ze ani samo nevie ako a aj nejake tie okolnosti mu tu samozrejme zahraju do karat :yes:
ale malicky space star https://img2.auto.cz/…ull/6033832_.jpg by nakoniec prezit mohol dalsich par rokov a to aj s klasickym spalovakom... auto ktore som uz davnejsie u mitsu doslova prehliadal a nejak ignoroval nakoniec bude tym tajnym "esom" troch diamantov ... a v case ked uz drviva vacsina bude v eu ponukat nekupitelne neprakticke a nezmyselne mini-elektra za milion a s realnym dojazdom tak do 200- 300km bude space star ( voci elektru cenovo za babku ) coraz predavanejsi a oblubenejsi a znamejsi aj u nas .... mitsu to robi sikovne ale hlavne prakticky v prospech "beznych" zakaznikov ktori proste chcu nic ine len nadalej normalne auto... aj ked obcas mi pride ze ani samo nevie ako a aj nejake tie okolnosti mu tu samozrejme zahraju do karat :yes:
podla mna na trhu nebude do roka :-) alebo len ako okrajovy model.
nerobili by takyto facelift keby o polroka skoncilo... kusok aj rozmyslaj :-) .. neajake 2 roky tu bude.. az potom definitivne zmizne :yes:
okrajovy model? to je mozno xpander alebo delica... kdezto ASX je pre mitsu skor "trhak" .. akoze fakt.. skus rozmyslat ... a vyhneme sa nedorozumeniam ;-) :yes:
okrajovy model? to je mozno xpander alebo delica... kdezto ASX je pre mitsu skor "trhak" .. akoze fakt.. skus rozmyslat ... a vyhneme sa nedorozumeniam ;-) :yes:
Ada je zase tady
by bylo dobrý auto, pokud by mělo diesel a čtyřkolku s manuálem. Alespoň že má ruční brzdu.
ten manual ze nema pre 4kolku "stve" aj mna .... lebo za nejakych 19 litrov to mohla byt bezkonkurencna 4x4 volba ... pre niekoho kto chce 4x4 povedzme hlavne kvoli vacsej aktivnej bezpecnosti za dazda .. snehu.. aj co do trakcie a pod... ale zaroven zase nejazdi nejak moc do terenu ( kde ten automat bude predsa len vzdy lepsi ) ...
rucka ok.. aj budiky su nadalej klasika co je fajn ( ziadny 2D displej ) .... pre konzervativneho a zaroven aj nenarocneho zakaznika nadalej vcelku zaujimava volba ... navyse taketo auto pojde aj dobre opatovne predat... a aj ako 10 rocne si este udrzi hodnotu.. co u dnesnych elektrokuskov uz teraz nehrozi a ich cena o 10 rokov s vybitou baterkou a popraskanym megatabletom bude rovna 0.....
PS: dizel 4kolku ma od mitsu v eu dnes uz jedine eclipse cross ( ak neratame pracovnu L200 ) ... ale aj to len len kdesi v nemecku taliansku spanielsku ( u nas nie ) https://www.youtube.com/watch?… ale za mna ten motor eclipsu stejne nesedi a aj nadalej dost zerie.. ta 1,5tka turbo benzin je tu nadalej "ideal" :yes:
rucka ok.. aj budiky su nadalej klasika co je fajn ( ziadny 2D displej ) .... pre konzervativneho a zaroven aj nenarocneho zakaznika nadalej vcelku zaujimava volba ... navyse taketo auto pojde aj dobre opatovne predat... a aj ako 10 rocne si este udrzi hodnotu.. co u dnesnych elektrokuskov uz teraz nehrozi a ich cena o 10 rokov s vybitou baterkou a popraskanym megatabletom bude rovna 0.....
PS: dizel 4kolku ma od mitsu v eu dnes uz jedine eclipse cross ( ak neratame pracovnu L200 ) ... ale aj to len len kdesi v nemecku taliansku spanielsku ( u nas nie ) https://www.youtube.com/watch?… ale za mna ten motor eclipsu stejne nesedi a aj nadalej dost zerie.. ta 1,5tka turbo benzin je tu nadalej "ideal" :yes:
speedfred
nastali dnes pre 3_diamantového diskusného kolegu. Konečne sa dočkal a prajem mu nech žije z tohto dňa(testu) ešte dalších niekoľko rokov. :yes:
Ako píšeš ty zväčša pod inými testami tak ja by som radšej ešte menej peňazí utratil za serioznejší Duster a lepším servisným zázemím a modernejšou technikou. Čaf.
Ako píšeš ty zväčša pod inými testami tak ja by som radšej ešte menej peňazí utratil za serioznejší Duster a lepším servisným zázemím a modernejšou technikou. Čaf.
dik ...a papa :yes:
neboj.. ved mozno tento rok tu bude aj test novej L200 aj hybridneho outlanderu uz s tou novou 2,4kou a aj faceliftovany spacestar ... to si este uzijem(s) ... ;-) ... mitsu jede :yes:
v zeneve novy outlander ... a hadam uz aj hybridny eclipse cross... po roku ci dvoch suchot ( od eclipsu .. ak neratam novy xpander pre juznu aziu alebo novu delicu D:5 ktora ide opat mimo nas ) sa konecne mam od mitsu zase u nas na co tesit .... juhuuuu :yes:
neboj.. ved mozno tento rok tu bude aj test novej L200 aj hybridneho outlanderu uz s tou novou 2,4kou a aj faceliftovany spacestar ... to si este uzijem(s) ... ;-) ... mitsu jede :yes:
v zeneve novy outlander ... a hadam uz aj hybridny eclipse cross... po roku ci dvoch suchot ( od eclipsu .. ak neratam novy xpander pre juznu aziu alebo novu delicu D:5 ktora ide opat mimo nas ) sa konecne mam od mitsu zase u nas na co tesit .... juhuuuu :yes:
Avantime
S novým...heh..."novým" ASX už mám trochu skúsenosti a teda celkom som pochopil jeho zmysel, lebo dlho mi unikal. Je úplne na mieste ho po 10 rokoch na trhu porovnávať s Dusterom, veď v podstate tie autá majú aj podobnú cenovú politiku (to samozrejme neznamená, že rovnako stoja).
Aby som bol úprimný, kupovať si dnes slušne vybavené Mitsu Eclipse Cross alebo starý črep Outlander za skoro 30-tisíc eur je blbosť, ale mať ASX so štvorkolkou, automatom a slušným motorom veľmi jemne nad 20-tisíc eur je už zaujímavá voľba.
Ja by som do ASX nešiel kvôli slabej výbave. Ono je to auto, ktoré si ľudia kupujú aj na 10 rokov a v tejto disciplíne už bohužiaľ dosť zúfalo zaostáva. Poznám však ľudí, ktorí si ho kúpili a sú maximálne spokojní.
Známy, čo ho kupoval ako nové, toho podozrievam, že si nespravil pred kúpou prehľad čo sa mu ponúkalo, ale ďalší dvaja a dokonca mladí (ASX mi príde ako dôchodcovské auto) ho kupovali ako jazdenku a tam mi príde celkom logické sa obzerať v danej kategórii po Japoncovi (teda okrem Nissanu).
Takže za mňa je výsledok testu podľa očakávaní, treba si uvedomiť, že nie každý chce najlepšie jazdiace auto prešpikované najmodernejšou technológiou, no ak by sa Duster ponúkal s automatom, dám mu bez väčšieho váhania prednosť.
Inak dve také možno zaujímavosti: ASX prišlo o polohovanie zadných operadiel, sedí sa tam ako vzadu v L200 a stále sa u nás predáva aj predfacelift s tou 1.6-kou, 2WD a manuál a vôbec v Mitsu nemajú problém sa tých áut zbaviť.
Aby som bol úprimný, kupovať si dnes slušne vybavené Mitsu Eclipse Cross alebo starý črep Outlander za skoro 30-tisíc eur je blbosť, ale mať ASX so štvorkolkou, automatom a slušným motorom veľmi jemne nad 20-tisíc eur je už zaujímavá voľba.
Ja by som do ASX nešiel kvôli slabej výbave. Ono je to auto, ktoré si ľudia kupujú aj na 10 rokov a v tejto disciplíne už bohužiaľ dosť zúfalo zaostáva. Poznám však ľudí, ktorí si ho kúpili a sú maximálne spokojní.
Známy, čo ho kupoval ako nové, toho podozrievam, že si nespravil pred kúpou prehľad čo sa mu ponúkalo, ale ďalší dvaja a dokonca mladí (ASX mi príde ako dôchodcovské auto) ho kupovali ako jazdenku a tam mi príde celkom logické sa obzerať v danej kategórii po Japoncovi (teda okrem Nissanu).
Takže za mňa je výsledok testu podľa očakávaní, treba si uvedomiť, že nie každý chce najlepšie jazdiace auto prešpikované najmodernejšou technológiou, no ak by sa Duster ponúkal s automatom, dám mu bez väčšieho váhania prednosť.
Inak dve také možno zaujímavosti: ASX prišlo o polohovanie zadných operadiel, sedí sa tam ako vzadu v L200 a stále sa u nás predáva aj predfacelift s tou 1.6-kou, 2WD a manuál a vôbec v Mitsu nemajú problém sa tých áut zbaviť.
PS: len ten pocet hviezd sa mi nejak nezda :-[] ... ale chapem... na 5 to uz asi nebolo 8-s
A ani se nedivím, že je to od Mitsu nejprodávanější auto, kdyz mají v nabídce vlastně dva normální modely :D
obavam sa ze toto je posledne dostojne atmo ( v misaku ) v eu ... ASX drz sa dokym sa da :yes:
ak s spotrebe:
https://www.spritmonitor.de/…tail/704789.html
Já to přiznám, řadit jsem nemusel už dost let a fakt bych to neměnil.
nepreberam ulohu toppera, ale nevidim dovod tu hejtit zakladny, velmi spolahlivy a nie uzrany pohon... ak nerad radis tak, nie si uplne kompetentny posudit dostatocnost motora co potrebuje otacky a radenie, vies ako to myslim....
Tohle je super u malého hatche, né u SUV, které má být příjemné na jízdu a cestování, ideálně denní. Od toho auta čekám v kontextu konkurence prostě trochu víc, než že budu ždímat poslední kilowatty v dlouhém táhlém v kopci, abych předjel kamion a ty víš, že jsem na slabá auta zvyklý :D Nehledě na to, že vše ostatní je na autě prostě 10 let staré :D
ide mi skor o to, ze tu zbytocne hejtíte zakladny motor, ktory je sam o sebe velmi solidny ... kto nepochopil jeho ulohu, ten hejtí (spolahlivost, nenarocnost, odolnost na kratke trasy atd, mestska prevadzka a primestska v kludnejsom tempe... v plnsom obsadeni bude dychavicny, normalne) ... pokial to ovsem stalo 500tis tak je samo chyba niekde inde, to si musi uz rozhodnut dovozca/zakaznik
Mít Mitsu nějaký 3dv hatch s jednašestkou, budu mluvit jinak :)
celkove kontexty chapem, akurat za to nemoze 1.6 MIVEC, inak by som si ASX nekupil ani ja, tiez som nazoru, ze sa da aj v tej kat kupit auto co ponuka aj ine hodnoty ako len spolahlivost... jazdne vlastnosti, odhlucnenie, interier su fakt mizerné v tomto by som si nasiel lepsie auto, napr kaškai alebo HRV atd..
Karoq se za podobné peníze dal sehnat jako skladovka, popřípadě Kuga za 545 Titan, tu jsme kupovali v září :). Tak proto to srovnávám.
Jinak jsou i další SUV v takové ceně, třeba Kadjar s 1.33Tce, Jeep Compass 1.4T, Peugeot 3008, Opel Grandland, nebo právě to CHR či korejský Tucson s 1.6T a Sportage s tímto motorem . Výběr je široký :) Nyní s dvoulitrem to ASX už vypadá lépe, nejel jsem, ale to auto jako takové mimo motoru moc změn nedoznalo, takže mne ani tak neláká.
presne tak.. ASX nie je dialnicny korab ( na to je passat lepsi ) ... ale beznej rodine na sidlisku ( ktora nema melon ani dva na auto ) ako auto " na vsetko" velmi dobre posluzi :yes:
podla mna ASX je jedno z naj mitsu za poslednych 10 rokov.. teda co do sikovnosti a uspechu.... :yes:
Mluvil jsem o autě jako takovém, že na něm není snad nic dobrého, nikoli o jeho využití.
Motor - tragédie
Podvozek - tragédie
Komfort jízdy - minimální
Odhlučnení - minimální
materiály - podprůměrné
Snad jediný ten průměrný volant, ale ten jsem ani neměl chuť držet. Takže to přeberu od Ozzmana, že byl tou nejlepší věcí na autě.
Kdyz sem byl mladej chtel sem mit spoustu aut a porad si na nich neco delat. Ted chci mit jedno univerzalni auto a nedelat na nem nic. Jen odjet a vratit se kdykoliv si vzpomenu. Cas starsiho cloveka ma uplne jinou hodnoty.
Mimochodem vidim je s malym a mekym
A upřímně, krátké dojíždění si vyberu klidně menší, ale mnohem pohodlnější auto za stejnou cenu. A tím, že bude menší, tak je do města mnohem lepší.
Jedinou výhodu tohoto auta vidím v:
- vyšší posez pro důchodce, případně zdravotně indisponovane.
- větší světlá výška pro nemehla, kteří neumí jezdit kolem obrubníku.
Takze nabidka aut s ASX asi zacina i konci, nebo mas jeste neco podobneho bez diesla a turba?
Toyota - Yaris hybrid, corolla hybrid, chr hybrid ( cenově jako vyšší výbavy ASX )
Mazda - M2, M3
Honda - jazz
Renault - nové clio
Dacia - Sandero, Logan
Když už někdo chce něco na krátké jízdy do města, je většina těchto aut mnohem lepší než ASX. Přepravní kapacitu i ten B segment nemá špatnou, když člověk může sklopit sedačky.
Takže blbost, že ASX je výborné do města za tu cenu. je to kompromis na všech úrovních a než ASX, raději připlatím. Právě proto, že už nejsme v době socializmu, kdy člověk musel jezdit z všemožnými krámy. Auto má být prostředek, který mne nijak neobtěžuje, neničí, jestliže ho používám denně.
A pokud ho denně nepoužívám, pak už je lepší nějaká ojetina
Dacia ma myslim turbomotor a tu znacku bych asi nevydychal. Ja jednu mel za bolsevika, to stacilo. Zrovna tak ojetinu, tak spatne na tom jeste nejsem. No nic, nechme toho, nikam to nevede, ja to vidim jinak ty taky tak si kazdy nechame to svoje a je to.
Byl tu argument, ze je nejlepsi do mesta. Tak vybírám auta, která jsou do mesta lepší.
Co je a co neni do mesta je diskutabilni, s o pul metru vetsim Outlanderem nemam zadny problem ani v centru Prahy jak prijezdem tak parkovanim. Ty mista se o dost zvetsily jak se zvetsily vsechny auta, tak nechavaji vetsi mezery. Jezdi tam i o dost vetsi auta. ASX ma na delku nejakych 4,3 m jako vetsina malych aut. Mesto neni jen parkovani, je to najizdeni do chodniku, prejizdeni zpomalovaku, nebo dlazebnich kostek. Se sportakem jako jsem mel Z4 to bylo v Praze o hodne tezsi.
Ja si tvrde za ASX nestojim, uznam, jestli bude neco jineho, ale ono neni. Aspon ja to nevidim a ani ty jsi nic srovnatelneho nenasel. Kdyz budu vybirat mezi pidiautama, jo tam se neco najde. Ale mezi crossoverama mezi 4 a 4,5 metru tezko. Az na neco prijdes dej vedet, rad se necham poucit.
https://carfromjapan.com/…ors-1024x670.jpg
PS: vím že na fotce je RHD auto, foto ilustrační ;-)
PPS: brácha měl na RX-7 kouli, to řešilo i ten sporák :-)... i když on by se asi vešel i dovnitř, vzhledem ke karoserii liftback... :-D
Vlastně jsem ti slíbil nějakou instruktáž, co? Moc času už není :D
Písek se přesípá.... :-! :-!
a cross jsem dával, CHR třeba. Já bych tedy CHR nechtěl, ale vybírat mezi těmito zly, tak raději to CHR.
se hned poškrábou, nepřijemný materiál sedaček, divný tvar sedaček. Vše odfláknuté a fórové. Absolutně nezajímavé a nudné.
se hned poškrábou, nepřijemný materiál sedaček, divný tvar sedaček. Vše odfláknuté a fórové. Absolutně nezajímavé a nudné.
este mazda ma nejake atmo motory aj dvoliter ... skoro som zabudol :yes:
este mazda ma nejake atmo motory aj dvoliter ... skoro som zabudol :yes:
O akej dynamike hovorime, v obci ? Tempomat na 59 a idem. Alebo mimo limitov (co by nikoho nemalo trapit) mimo obce ?
http://moje.auto.cz/…/seda-myska.html#…
ale ano uznavam.. tie starsie kusy s 1,6tkou neboli zrovna "dokonale" ... napriek tomu kolega co ma 1,6tku z r 2010 ( jednu z prvych ) ... dodnes je spokony s tym autom a vravi ze je spolahlive ... asi ma stastie na kus :yes:
Jednu dobu jsem měl pocit, že se redakce pokusila opustit zažitý postup (dobré auto 4*, dobré auto s nějakýma mouchama 3-3,5*, něco nadprůměrného 4,5*, top 5*) a trošku si rozšířit škálu, takže začali používat i hodnocení pod 3*... ale dneska už je zase všechno při starém a tak 3* neznamenají nadprůměr, ale naopak podprůměr.
Inak nie je lepsie od ASX prave Suzuki SX4 S Cross? V rodine riesia problem, co kupit :-) Mna nejak to ASX pri pohlade do cennika nenadchlo ani cenou.
To je za tu prvni vetu :yes:
ale inak mohlo by tu byrt porovnanie duster vs ASX .. dobry tip :yes:
v novom SM bude ASX v kaskaj ( asi po roku opat jeden casak co kupim ) :yes:
R : Dežo aké je tvoje najobľúbenejšie jedlo?
D : Bryndzové halušky pán redaktor !
R : A už si ich jedol?
D : Ne, ale moj brat ich už videl. :D:D:D