Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Mitsubishi ASX 2.0 Mivec AWD CVT – Když jeden dělá totéž

238 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dik za testik ( tak som sa dockal ) ......... juhuuuuuuuuuuuuu... :yes:

PS: len ten pocet hviezd sa mi nejak nezda :-[] ... ale chapem... na 5 to uz asi nebolo 8-s
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vylez od počítače a běž si vyzkoušet ASX a konkurenci, pak každý střízlivý člověk musí ještě uznale pokývat, že to Mitsubishi prochází a že má ještě alespoň ty 3 hvězdy :D

A ani se nedivím, že je to od Mitsu nejprodávanější auto, kdyz mají v nabídce vlastně dva normální modely :D
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
kolegna v praci uz jedneho noveho asi mesiac ma... musim sa opytat .. akurat ze ma len 2kolku s manualom ... kazdopadne na dnesnu pretechnizovanu dobu fakt paradny yongtimer... ale este radsej tu 4kolku s cvt by som skusil.... mozno raz... a kludne aj ako jazdenku... nebranim sa ASXku vobec :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
No to víme všichni, že se ASX nebráníš :D Jen si ho užij do sytosti, ale nediv se, že má jen 3 hvězdy, když už 5 let přesluhuje :D
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ved to... uz coskoro aj ASX skonci a pridu same hybridy a elektra.. ani misak sa tomu zrejme nevyhne... :-( ...

obavam sa ze toto je posledne dostojne atmo ( v misaku ) v eu ... ASX drz sa dokym sa da :yes:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Důstojný atmo motor? A ta 1,6 byla taky důstojná?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo... důstojně kvílela a žrala, když jsme ji tahali do toho obrovského horského převýšení ve středních čechách :D
Avatar - Mikesus
Mikesus
Já si z toho moc nepamatuju. Ale nezpomeň, jeli jsme ve 3 lidech a to zatížení muselo být znát. Pak ti stačí obrovská převýšení v okolí Kladna a je vymalováno.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Sport Utility Vehicle.... to mluví za vše :D Díkybohu, že to nebylo s CVT...
Avatar - Mikesus
Mikesus
ha už jsem na to přišel. On to byl vlastně manuál. Ty numíš řadit. :-[]
Avatar - Ozzman
Ozzman
No tak, kdyz to nejede ani na plnej kotel, tak to už ani já nepokazim :D
Avatar - lamal
lamal
chlapi s dovolenim nemate ani jeden paru o tej 1.6 o ktorej pisete... ano je to viac nez dostojny, velmi trvanlivy, na svoj objem a atmosfericke sanie primerane zivy pohon... staci vediet radit, co ani jeden z vas nevie... to ste si priznali sami, ziaden hate ! :-)

ak s spotrebe:

https://www.spritmonitor.de/…tail/704789.html
Avatar - Mikesus
Mikesus
ty kráso. 6,7 litru s tou zdechlinou?
Já to přiznám, řadit jsem nemusel už dost let a fakt bych to neměnil.
Avatar - lamal
lamal
https://www.spritmonitor.de/…tail/899047.html (je o nieco vacsi ale...)

nepreberam ulohu toppera, ale nevidim dovod tu hejtit zakladny, velmi spolahlivy a nie uzrany pohon... ak nerad radis tak, nie si uplne kompetentny posudit dostatocnost motora co potrebuje otacky a radenie, vies ako to myslim....
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak řadit asi extra dobře neumím, však se známe :D ale co si pamatuji, tak opravdu auto trochu jelo až v otáčkách. I přesto jsem to vyzkoušel, ve 3 lidech na palubě a v mírném kopci se mu nechtělo ani v otáčkách... a teď si to představ s CVT :D

Tohle je super u malého hatche, né u SUV, které má být příjemné na jízdu a cestování, ideálně denní. Od toho auta čekám v kontextu konkurence prostě trochu víc, než že budu ždímat poslední kilowatty v dlouhém táhlém v kopci, abych předjel kamion a ty víš, že jsem na slabá auta zvyklý :D Nehledě na to, že vše ostatní je na autě prostě 10 let staré :D
Avatar - lamal
lamal
s tym suhlasim, no zakladny motor ... ukazkova spolahlivost, slusna spotreba... vykon dostatocny, co taka fabia 1.0 MPI ? v tiahlom kopci v otackach ? nič... zakladne motorizacie lacnych aut su take, hlavne atmosfery, pruznost na rozdavanie nie je v cene, kto chce viac nech si kupi silnejsi motor, hlavne pokial ide o vacsie a vysoke vozitko (asx nie je uplne lahke auto, za co si moze z casti samo - zastarala platforma)

ide mi skor o to, ze tu zbytocne hejtíte zakladny motor, ktory je sam o sebe velmi solidny ... kto nepochopil jeho ulohu, ten hejtí (spolahlivost, nenarocnost, odolnost na kratke trasy atd, mestska prevadzka a primestska v kludnejsom tempe... v plnsom obsadeni bude dychavicny, normalne) ... pokial to ovsem stalo 500tis tak je samo chyba niekde inde, to si musi uz rozhodnut dovozca/zakaznik
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hejtíme základní motor, jediný motor, co byl až do podzimu 2019 v nabídce u auta v ceně + 0,5M, což byl konkurent třeba Karoqu 1.5TSI, nebo Kugy 1.5 EB :) Dvoulitr je třeba lepší, nejel jsem ho, ale i tak třeba Duster 4x4 má zatím z tabulek lepší pružnost s 150k TCE ;)

Mít Mitsu nějaký 3dv hatch s jednašestkou, budu mluvit jinak :)
Avatar - lamal
lamal
noo ale kde bol s cenou karoq alebo kuga s 1.5T ? mi nevrav, ze za 0,5m... duster je uplne ina kategoria, bezpecnost atd...

celkove kontexty chapem, akurat za to nemoze 1.6 MIVEC, inak by som si ASX nekupil ani ja, tiez som nazoru, ze sa da aj v tej kat kupit auto co ponuka aj ine hodnoty ako len spolahlivost... jazdne vlastnosti, odhlucnenie, interier su fakt mizerné v tomto by som si nasiel lepsie auto, napr kaškai alebo HRV atd..
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nám nabídli FWD s MT s trochou výbavy za asi 520 tisíc +/- byl to nějaký střed s příplatky na 17" kolech a metalízou.

Karoq se za podobné peníze dal sehnat jako skladovka, popřípadě Kuga za 545 Titan, tu jsme kupovali v září :). Tak proto to srovnávám.

Jinak jsou i další SUV v takové ceně, třeba Kadjar s 1.33Tce, Jeep Compass 1.4T, Peugeot 3008, Opel Grandland, nebo právě to CHR či korejský Tucson s 1.6T a Sportage s tímto motorem . Výběr je široký :) Nyní s dvoulitrem to ASX už vypadá lépe, nejel jsem, ale to auto jako takové mimo motoru moc změn nedoznalo, takže mne ani tak neláká.
Avatar - lamal
lamal
myslim, ze sa zrovnava idea cennikovej ceny 0,5m pre ASX, to neverim ze by tu 1,6ku predajca nespustil, v reale bolo ovela menej... no nech sa mu dari :D
Avatar - Ozzman
Ozzman
Prý se na ně stála fronta :D Tam skákaly docela dost příplatky a omezená konfigurovatelnost, moc si to podrobně nepamatuju, ale levné to rozhodně nebylo.
Avatar - lamal
lamal
to ale konkurencia este karoq nemala... ak sa bavime o zaciatkoch, tak si to mitsu mohlo celkom dovolit, dnes je to uz diametralne odlisne v tejto prehustenej triede... za to mi to zrovnavanie ceny pride trochu nestastne, no tiez viem ze bolo pomerne drahe... znamy si ho kupil za 15tis € pred asi 8 rokmi tiez 1.6 2wd
Avatar - woody-alien
woody-alien
Nepamatuješ ? Tak to musel být přímo extatický zážitek... ;-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
Fakt z tý jízdy ani ň. Bylo to jediné auto, které mne ani nelákalo řídit. Seděl jsem za Ozzmanem a snažil se najít na tom autě něco dobrého. A pokud bys chtěl jednu jedinou věc. Nevím. Všechno takový podprůměr, fakt nevím. Možná ta cenovka tehdy, jako výprodejový kus.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pokud si pamatuji, tak prumerne vybavene auto stálo přes 0,5M , což mi jako pozitivum nepřišlo. Mne se možná líbil volant... ten byl prumerny na rozdíl od většiny komponentů a vlastností auta :D
Avatar - Zetti
Zetti
Tak ja bych ti jich par nabidl. ASX je sikovne auto na mestske a primestske pojizdeni treba do prace a nakupy nebo pro penzisty i diky blbuvzdornemu atmosferickemu motoru ak preskakovani ruznych prahu, najizdeni do chodniku pri parkovani atd. , k tomu vyhodny pomer nakupni a prodejni ceny do tri let. Je treba se vybodnout na priplatky staci koupit dvoukolovy zaklad, priplatit jen na lepsi lak a treba senzory parkovani. Tak je treba ASX chapat, ne jako drtic dalnicnich kilometru nebo rodinne auto. Pak si tezko najde na trhu konkurenta.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
presne tak.. ASX boduje prave aj tou svojou jednoduchostou... pouzitelnostou... celkovou spolahlivostou aj dostupnostou pre beznu rodinu ... ak velkostou je dokonale posadeny...

presne tak.. ASX nie je dialnicny korab ( na to je passat lepsi ) ... ale beznej rodine na sidlisku ( ktora nema melon ani dva na auto ) ako auto " na vsetko" velmi dobre posluzi :yes:

podla mna ASX je jedno z naj mitsu za poslednych 10 rokov.. teda co do sikovnosti a uspechu.... :yes:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Šikovných městských aut je mnohem víc, lepších a za méně peněz. Jedinou výhodu vydím v té blbuvzdornosti. Což tedy dnes najdu i lepší a blbuvzdorná auta.
Mluvil jsem o autě jako takovém, že na něm není snad nic dobrého, nikoli o jeho využití.
Motor - tragédie
Podvozek - tragédie
Komfort jízdy - minimální
Odhlučnení - minimální
materiály - podprůměrné
Snad jediný ten průměrný volant, ale ten jsem ani neměl chuť držet. Takže to přeberu od Ozzmana, že byl tou nejlepší věcí na autě.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Asi tak....nemam co bych dodal :yes:
Avatar - Zetti
Zetti
Vyuziti auta je asi to hlavni proc se to auto kupuje. Jestli mam auto na kratke dojizdeni, jsou mi vsechno to co popisujes fuk. Daleko dulezitejsi jsou provozni naklady a to ze nemusim jezdit kazdych par tydnu s nejakou hovadinou do servisu. Mezi nama je par let rozdilu a na spoustu veci kazdej koukame jinak. Az drobet zestarnes tak k tomu dojdes taky. Ver mi, ze je to rychlejsi nez si dokazes pripustit.
Kdyz sem byl mladej chtel sem mit spoustu aut a porad si na nich neco delat. Ted chci mit jedno univerzalni auto a nedelat na nem nic. Jen odjet a vratit se kdykoliv si vzpomenu. Cas starsiho cloveka ma uplne jinou hodnoty.

Mimochodem vidim je s malym a mekym
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jakmile jsme odešli od škodovky, návštěvy servisu se snížili na minimum.
A upřímně, krátké dojíždění si vyberu klidně menší, ale mnohem pohodlnější auto za stejnou cenu. A tím, že bude menší, tak je do města mnohem lepší.
Jedinou výhodu tohoto auta vidím v:
- vyšší posez pro důchodce, případně zdravotně indisponovane.
- větší světlá výška pro nemehla, kteří neumí jezdit kolem obrubníku.
Avatar - Zetti
Zetti
Tak rekni ktere, to mi zajima. Vynech diesly, pro kratke pojizdeni jen pro zabednence a zkus preskocit turba, protoze opakovane studene jizdy muzou byt pro ne fatalni. Cena do 450 tis.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Yaris hybrid, třeba
Avatar - Zetti
Zetti
Jo, yaris je urcite zajimavy, ale tak pro babu na male nakupy ne univerzalni auto k baraku. Na kazdou o neco vetsi kravinu, bych si musel sjednavat dopravu. Mas dalsi, spis odpovidajici velikosti ASX?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ale tady bylo vyzdvihováno, že asx je výborné do města a na krátké ježdění. Ne jako univerzální auto. No a na dlouhe tratě určitě není. Dál než 100km bych s tím fakt jet nechtěl.
Avatar - Zetti
Zetti
Jo tak to vidim taky, ale je za nej nejaka adekvatni nahrada i na ty kratke cesty? Obcasnych par kilaku se s tim da taky najet bez potizi. My driv narozeni pamatujeme dobu, kdy jezdili nemci trabantem nebo polaci ve svych Maluchach 126P s obrovskym batohem na strese do bulharska. Dnesni zmlsani motoristi by to nevydrzeli ani v predstave. Ja vyvazel rodinu jeste v roce 1990 ve S1202 STW z roku 68 a taky to slo, i karavan jsme za ni tahali, i v zap. Nemecku sme s ni byli, nemcum se to moc libilo, fotili si nas i auto

Takze nabidka aut s ASX asi zacina i konci, nebo mas jeste neco podobneho bez diesla a turba?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak namátkou, bez většího hledání s atmosférama:

Toyota - Yaris hybrid, corolla hybrid, chr hybrid ( cenově jako vyšší výbavy ASX )
Mazda - M2, M3
Honda - jazz
Renault - nové clio
Dacia - Sandero, Logan

Když už někdo chce něco na krátké jízdy do města, je většina těchto aut mnohem lepší než ASX. Přepravní kapacitu i ten B segment nemá špatnou, když člověk může sklopit sedačky.
Takže blbost, že ASX je výborné do města za tu cenu. je to kompromis na všech úrovních a než ASX, raději připlatím. Právě proto, že už nejsme v době socializmu, kdy člověk musel jezdit z všemožnými krámy. Auto má být prostředek, který mne nijak neobtěžuje, neničí, jestliže ho používám denně.
A pokud ho denně nepoužívám, pak už je lepší nějaká ojetina
Avatar - Zetti
Zetti
Ty furt vybiras maly auta, ja potrebuju v aute prevezt sporak, televizi, sekacku do servisu, prepravky se vsim moznym, nalozit tri decka s bagazi na turistiku.

Dacia ma myslim turbomotor a tu znacku bych asi nevydychal. Ja jednu mel za bolsevika, to stacilo. Zrovna tak ojetinu, tak spatne na tom jeste nejsem. No nic, nechme toho, nikam to nevede, ja to vidim jinak ty taky tak si kazdy nechame to svoje a je to.
Avatar - Mikesus
Mikesus
To ale neni auto do mesta. A sporak nedas do ASX, tomu neverim :D
Byl tu argument, ze je nejlepsi do mesta. Tak vybírám auta, která jsou do mesta lepší.
Avatar - Zetti
Zetti
Sporak das do ASX po sklopeni zadnich sedacek snadno. Ma cisty rozmer 60 x 60 x vysku kuchynske linky 85 cm, v ASX sem odvezl v krabici zabalenou 65" televizi Phillips i se zavrenymi zadnimi dvermi. Musel jsem ji zvednout nad podbehy a posunout sedacky dost dopredu ale odvez sem ji

Co je a co neni do mesta je diskutabilni, s o pul metru vetsim Outlanderem nemam zadny problem ani v centru Prahy jak prijezdem tak parkovanim. Ty mista se o dost zvetsily jak se zvetsily vsechny auta, tak nechavaji vetsi mezery. Jezdi tam i o dost vetsi auta. ASX ma na delku nejakych 4,3 m jako vetsina malych aut. Mesto neni jen parkovani, je to najizdeni do chodniku, prejizdeni zpomalovaku, nebo dlazebnich kostek. Se sportakem jako jsem mel Z4 to bylo v Praze o hodne tezsi.

Ja si tvrde za ASX nestojim, uznam, jestli bude neco jineho, ale ono neni. Aspon ja to nevidim a ani ty jsi nic srovnatelneho nenasel. Kdyz budu vybirat mezi pidiautama, jo tam se neco najde. Ale mezi crossoverama mezi 4 a 4,5 metru tezko. Az na neco prijdes dej vedet, rad se necham poucit.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Sporák dám i do Clia... na to nepotřebuju ASX :D
Avatar - Zetti
Zetti
To me nerikej, Mikesus tomu neveri. A to je clio o pul metru mensi nez ASX. Das dozadu do clia 3 detsky sedacky? Do ASX jo, i kdyz mimo isofixy, ale jdou tam.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nedám, na to mám jiné auto, Clio je do města a ani tak netuším, jestli tam dám 3, já mam teprve první a děsím se, až nastane ten první den, kdy ji budu muset připevnit, protože jsem to nikdy nedělal :D
Avatar - Zetti
Zetti
Ja se vzdycky desil opaku, ze ji z tech isofixu nesundam. Nekdy to je porod
Avatar - Emel
Emel
To byl trošku problém u RX-8, kde je mezi zadníma sedačkama středovej tunel :-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ty si vozil sporák v RX-8 ? :D
Avatar - Emel
Emel
Sedačky, ne sporák :-) Vozil jsem v RX-8 dvě isofixový sedačky, takovou tu klasiku od Cybexu, vešly se tam úplně na pohodu... akorát byl problém s tím isofixem... no, vlastně největší problém byl zapnout pás v prostoru mezi tou sedačkou na isofixu a tím středovým tunelem, to jsem měl vždycky vorvaný ruce 8-s
https://carfromjapan.com/…ors-1024x670.jpg
PS: vím že na fotce je RHD auto, foto ilustrační ;-)
PPS: brácha měl na RX-7 kouli, to řešilo i ten sporák :-)... i když on by se asi vešel i dovnitř, vzhledem ke karoserii liftback... :-D
Avatar - Ozzman
Ozzman
:yes: :-[]
Avatar - Ozzman
Ozzman
My máme nějakou na pásy, prý je ale zase nějak bezpečnější a lepší v tom dítě sedí, nevím, v tomhle se nevyznám a odevzdal jsem se do rukou prodejce :D
Avatar - Mikesus
Mikesus
Prodejcům nevěřit!!!!!
Vlastně jsem ti slíbil nějakou instruktáž, co? Moc času už není :D
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vždyť si tam byl a říkal si že je to dobrá sedačka! :D No jeste nejaky čas je :D
Avatar - Mikesus
Mikesus
Já z toho poznám prd :-[]
Písek se přesípá.... :-! :-!
Avatar - Zetti
Zetti
Za bolsevika jsme vzdycky vyplnili prostor mezi sedackama a udelali detem lezeni. Je to divny, ale vsichni jsme to prezili a deti nevisely ve spanku v pasech jak obesenci.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Aha, v tom případě po sklopení to dáš i do toho yarise a čehokoliv podobného.
a cross jsem dával, CHR třeba. Já bych tedy CHR nechtěl, ale vybírat mezi těmito zly, tak raději to CHR.
Avatar - superkutil
superkutil
Souhlasím. Mám ASX 1.6DI-D a to auto je prostě přehled blbostí. Nechápu jak takovou uskákanou plechovku mohl někdo vytvořit, koupit a ještě chválit! Kam se kouknu, tam je blbost. Připomíná mi to totalitní dobu, kdy se socialistický blok snažil vyrobit konkurenci západním výrobkům a tak to museli udělat jinak. Výsledek byl paskvil. A stejné je to u ASX. Blbě jede, blbě řadí, je uskákané, v zatáčkách na nerovnostech nesedí, nedostatečné zatlumení, nevyužitý prostor kufru, všude zaobliny, co nejlevnější konstrukce, tenké plechy, tenký lak, měkké plasty, které
se hned poškrábou, nepřijemný materiál sedaček, divný tvar sedaček. Vše odfláknuté a fórové. Absolutně nezajímavé a nudné.
Avatar - superkutil
superkutil
Souhlasím. Mám ASX 1.6DI-D a to auto je prostě přehled blbostí. Nechápu jak takovou uskákanou plechovku mohl někdo vytvořit, koupit a ještě chválit! Kam se kouknu, tam je blbost. Připomíná mi to totalitní dobu, kdy se socialistický blok snažil vyrobit konkurenci západním výrobkům a tak to museli udělat jinak. Výsledek byl paskvil. A stejné je to u ASX. Blbě jede, blbě řadí, je uskákané, v zatáčkách na nerovnostech nesedí, nedostatečné zatlumení, nevyužitý prostor kufru, všude zaobliny, co nejlevnější konstrukce, tenké plechy, tenký lak, měkké plasty, které
se hned poškrábou, nepřijemný materiál sedaček, divný tvar sedaček. Vše odfláknuté a fórové. Absolutně nezajímavé a nudné.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Když sedíš vzadu v těch luxusních sedačkách, auto drncá a do toho důstojně kvílí mnou vytáčená jednašestka ... asi se v tu chvíli nemůžeš moc soustředit na pozitiva o kterých znalec jako Topper píše :D
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
bola fajn... ale tak este v lanceri ako zaklad stacila ... uz vo vyssom ASX so sirsimi pneu fakt moc nestacila ... aj ked samozrejme v praxi uspech mala a paradoxne najvacsi prave v ASX ... lebo.. cena.. jednoduchost...

este mazda ma nejake atmo motory aj dvoliter ... skoro som zabudol :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
bola fajn... ale tak este v lanceri ako zaklad stacila ... uz vo vyssom ASX so sirsimi pneu fakt moc nestacila ... aj ked samozrejme v praxi uspech mala a paradoxne najvacsi prave v ASX ... lebo.. cena.. jednoduchost...

este mazda ma nejake atmo motory aj dvoliter ... skoro som zabudol :yes:
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ona ta 1,6 nebola dôstojná ani v Lanceri, nieto ešte v ASX.
kyklop
Brzdi, v Lanceri mala dať 0-100 za nejakých 11, to zase na základný motor až také špatné nie je. Príliš sme fajnoví, zabudli sme na akých popelniciach sme jazdili pár rokov naspäť
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
konecne rozumny pohlad na vec :yes:
webpaja
Nezapoměli, ale doba a hlavně provoz, jeho dynamika se mění. Tomu odpovídají parametry nově představovaných vozů. ;-)
Avatar - Beefcake
Beefcake
Dynamika ? Ludom viac zadrbava, to je cele.
O akej dynamike hovorime, v obci ? Tempomat na 59 a idem. Alebo mimo limitov (co by nikoho nemalo trapit) mimo obce ?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
v lanceri je 1,6tka tak akurat.. uplne v pohode.. aj maximalka aj zrychlenie... takze v tomto tazky nesuhlas s tebou
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já bych tě odkázal tady na reálnou zkušenost s ASX a zvláště nejnovější novinku, kdy majitel ASX porovnává s Dusterem :)

http://moje.auto.cz/…/seda-myska.html#…
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
od tej doby sa ASX znacne zlepsilo..... v kazdom smere.. ( nove sedacky... novy infotainment, nove materialy v kabine.. novy motor... CVT .. LED-ky ... nove deformcacne zony... proste asi vsetko )

ale ano uznavam.. tie starsie kusy s 1,6tkou neboli zrovna "dokonale" ... napriek tomu kolega co ma 1,6tku z r 2010 ( jednu z prvych ) ... dodnes je spokony s tym autom a vravi ze je spolahlive ... asi ma stastie na kus :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ehm.. cože se změnilo v interieru? Ja v tom testovaném kousku seděl taky a nevšiml jsem si :D
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tazko zbadas zmenu struktury materialu ked navonok je na pohlad rovnaky... precitaj si ofiko na mitsu stranke "zmeny" na novom ASX a uvidis co vsetko sa zmenilo... a to aj v kabine hoc to prave ocami zrovna neuvidis
Avatar - Ozzman
Ozzman
Aha... tak když to píšou, tak je to jistě pravda... no já v tom jen seděl, takže neber mou zkušenost vážně :) U Hyundaie ix25 taky psali, že je to liftback...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
jasne ze je... preco by klamali? zmeny tam su aj v kabine... len proste iny material vizualne nezbadas ked ma farbou rovnaku povrchovu upravu ... ako ten predosly .... mozno ked olizes tak vtedy alebo ked poklepes... cast palubovky je uz aj makcena...
Avatar - Ozzman
Ozzman
A k čemu mi tedy taková inovace je, která vypadá stejně? To je opravdu už jen na to použít jako "munici" do diskuze :D
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
iste veci nepotrebujes menit vizualne.. ale skor materialovo.... a nejeden vyrobca to tiez tak robi... ze navonok vyzeraju niektore detaily rovnako ale su potoim uz z kvalitnejsieho materialu po facelifte...
kyklop
Tú recenziu treba brať veľmi , ale fakt veľmi vlažne. Autor je na tomto fóre žijúcou legendou. :-[] :-[] :-[]
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jenomže pokud tady Clio RS schytalo v testu dvě hvězdičky, ASX by mělo být rádo za jednu. ;-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ty hvězdičky jsou podle očekávání. Od clia autor očekával hodně a úplně to nedostal. Tady neočekával nic a taky to nedostal.
Avatar - Emel
Emel
To by tak být nemělo. Hvězdičky by měly říkat, jak si auto vede v rámci třídní konkurence... a nějaký pocit nadšení nebo naopak nesplněného očekávání by měl udělat třeba půl hvězdy.

Jednu dobu jsem měl pocit, že se redakce pokusila opustit zažitý postup (dobré auto 4*, dobré auto s nějakýma mouchama 3-3,5*, něco nadprůměrného 4,5*, top 5*) a trošku si rozšířit škálu, takže začali používat i hodnocení pod 3*... ale dneska už je zase všechno při starém a tak 3* neznamenají nadprůměr, ale naopak podprůměr.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nemělo by tak být, ale ruku na srdce, jak opravdu to je. Nicméně podle mého, 3* by měly být průměr. a používat celou škálu. Problém spíš vidím v tom, jak by pak dostávali auta na test, když by někomu dali 1 nebo půl hvězdy.
Avatar - xxc
xxc
Aj moj Scenic ma tu myslim 3*. Lenze ludia by ma tu isli pozabijat, ked na to auto nieco zle napisem :-)

Inak nie je lepsie od ASX prave Suzuki SX4 S Cross? V rodine riesia problem, co kupit :-) Mna nejak to ASX pri pohlade do cennika nenadchlo ani cenou.
Avatar - Emel
Emel
Ne, fakt nemyslím, že to hraje nějak velkou roli... pokud redaktor čeká dobré auto a dostane dobré auto, tak pořád dostane dobré hodnocení.
DonVito
:D:D:D

To je za tu prvni vetu :yes:
Avatar - speedfred
speedfred
Konečne si sa dočkal toho drahokamu :-! . Fakt asi radšej toho Dustera za tie dengy (ktovie ale koľko Mitsu spustí z ceníku).
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
duster je tiez pekny ale misak je za mna celkovo lepsi... a aj motoricky aj pohonom aj spolahlivostou ... a uz v zaklade s full LED ... parada ... :yes:

ale inak mohlo by tu byrt porovnanie duster vs ASX .. dobry tip :yes:

v novom SM bude ASX v kaskaj ( asi po roku opat jeden casak co kupim ) :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
V čem je ASX lepší ? Konkrétně? Třeba motoricky ? Proti 1.33TCe 150? No tak určitě...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
v terene bude 2.0 s CVT lepsia ako male turbo ... ale chcelo by to test.. aby si uveril :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Všim sis, že ASX není offroad? Kde si na toto přišel? Uvěřím rád, když mi řekneš jak si na to přišel :)
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nejde o tazky offroad... aj na polnacke v miernom kopci bude 2.0 lepsia ako male turbo .. ale chcelo by to skutocne nejaky test ... lebo dovtedy samozejme je moja snaha tu o dokaz marna... ;-\
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, protože si v tom nejel, nejel si ani v malém turbu, pouze si to myslíš... nevím, proč by to mělo být lepší....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a v com som vlastne jel nostradamus? staci ked napises len to.. skor skoncime ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pokud vím, Nostradamovo proroctví je proroctví, pokud jsou i tvá tvrzení pouhé proroctví a doměnky, prosím pro lepší srozumitelnost, aby si to vždy uváděl ;) Bude to tak lepší...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
takze zase nic... skoda ;-\
Avatar - xxc
xxc
Cvt moze byt v terene fakt lepsia volba, ako dvojspojka. Na ceste to bude asi opacne.
Avatar - speedfred
speedfred
Nie sú full LED ako full LED. Xenony bývajú aj lepšie ako nejaké LED-ky. Pokial neskúsiš tak tu môžeš písať koľko chceš.
Avatar - fOE
fOE
Presne. Radeji levne xenony nez levne LED, tim spis u auta na 10+ let nebo "na doziti".
Avatar - xxc
xxc
Tie lepsie led svetla su az v najvyssej vybave. A nikde som sa nedocital, ci aspon prepinaju automaticky dialkove svetla.
Avatar - fOE
fOE
Dlouho tu razis nesmrtelne motory idealne jeste s manualem jako neco po cem motorista prahne a touzi, neb drzak, a pak das druhym dechem palec nahoru LED svetlum, ktere jsou neopravitelne a az jednou dosviti bude majitele cekat Tour de vrakac. Jinak se dost mozna prohne vic nez u repase turba. Tomu rikam konzistetni nazor. :yes:
kyklop
JJ, servisovať niektoré technické fíčury (ako napríklad tie ledky) je pri súčasných cenách náhradných dielov čistým masochizmom. K tej "tour de vrakáč" - v mnohých prípadoch končí zle, týka sa to hlavne okrajových modelov, prípadne hľadania komponentu, ktorého spoľahlivosť nebola žiadna hitparáda, už keď bol nový :-[]
Avatar - wakantanka
wakantanka
Nechcem byť zlý a dúfam že to topper nezoberie nejak vzťahovačne, ale ten jeho postoj k ASX mi pripadá ako tento vtip :
R : Dežo aké je tvoje najobľúbenejšie jedlo?
D : Bryndzové halušky pán redaktor !
R : A už si ich jedol?
D : Ne, ale moj brat ich už videl. :D:D:D
Avatar - Ozzman
Ozzman
:yes: :yes: :yes: :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
stare ale dobre :yes:
Avatar - wakantanka
wakantanka
:-) :yes:
webpaja
:D :yes:
Meky
Auto súčasnosti.
Šuster je o dve generácie vpredu, asx sa blíži úrovni ľady Niva.

Dizajn ešte ujde, ale jazdné vlastnosti otrasne, motor neťahá a žerie, prevodovka zavíja. Kufor maly a nemá ani prechod na lyže.
Vyhrievanie volantu nemá, sedačiek až v najvyššej výbave.

Svetla sú slabé, hoci používajú Led - klasické čínske, bez nastavenia výšky a ostreku.

Hluk podvozka na nekvalitnej ceste vysoký, v podbehoch počuť každý kamienok.

Neuveriteľne šitove auto.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
v testoch noveho ASX u nas na jednom webe prave svetla chvalili ;-)

to auto uspech ma... a to je hlavne.. a snad este aspon 2 roky v sucasnej podobe vydrzi... bezny zakaznik o dostupne SUV 4x4 auto bude len rad :yes:
webpaja
Úspěch? To auto je dávno za zenitem, nedělá takřka nic dobře a ty rtu operuješ jakýmsi domnělým úspěchem? ;-\
Avatar - Beefcake
Beefcake
"Svetla sú slabé, hoci používajú Led - klasické čínske, bez nastavenia výšky a ostreku."
Asi ozaj budu slabe, lebo serioznejsie svetla od 2000lm vyssie vysku a ostrek mat musia.
Avatar - Emel
Emel
Hm... nemusí. Mercedes nebo Opel u svých MatrixLED taky běžně ostřik nemají.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To nestačí ani na dodávku. Pokud bys chtěl mít stovku pod sto, tak bys tam musel narvat šestiválec. ;-)
Avatar - idam.i
idam.i
...myslíš stovku pod 10sec. ?
kyklop
Na akú? Drtivú väčšinu dodávok to porazí...v niektorých prípadoch len o kúsok, ale predsalen.
Alfonz666
Měl jsem nějakou dobu Outlander a úplně mě fascinovaly ty papírový dveře. A na dálnici když se trochu trhlo volantem tam a zpět, tak se to málem zkroutilo nenávratně do vrtule. Na druhou stranu ve stychu mě nenechalo a ctverkolka mě tehdy v Alpách podržela
Avatar - Ozzman
Ozzman
To by mne zajímlo, proč ty palce dolu, s Outlanderem jsem jel jen dvakrát a potvrzuji :)
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mitsu je v terene aj nadalej stale moc silne a robustne prisposobene podvozkom ... a hoc je coraz viac vonaviek a lesteniek na trhu ktore uz teren nevidia ani na pohladnici .... tak so sucasnym outlanderom by som sa aj nadalej do nejakeho toho mensieho terenu este vobec nebal :yes: https://www.youtube.com/watch?…:-)
webpaja
Do menšího terénu á la Outlander vjedu s X1 a předvedu to samé. Co tam máš dál za teorie? ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já s Cliem... :D
Avatar - Beefcake
Beefcake
Kto dava tie minusky, to fakt nechapem :)
Avatar - Beefcake
Beefcake
Boze, ja som tak stastny, ze som si ten Outlander nakoniec nekupil. Fakt :) Som bol k tomu dost blizko.
ProchyToman
Jeden motor, jizdni vlastnosti z devadesátek, ale ta cena! Takovy auta se prodavaji, za 500. No, ale proč ne. Nikdo si nechce kurvit auto za 1,5 na nasich silnicich kdyz na nej šušnil leta. Jsme porad za opicema ze zapadu a tak tu drandime vsichni spolu.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
sekanec
Stále lepšie ako litrová krpata Arona.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak ono aronu si kupuje zakaznik asi za inym ucelom ako ASX... ASX je s razvorom na urovni octavie aj objemom kabiny defakto uz rodinne auto .... kym aronu si viem predstavit ako auto pre zenu na rozvoz deti a ako taku mestsku nakupnu stylovku ... priamo si obe auta podla mna ani nekonkuruju.... to este ASX ma blizsie k vacsej atece potom ... aj vykonom aj 4kolkou... a vlastne aj rozmerovo je takmer zhodny s atecou :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
ASX je rodinné auto?! No tak Oktávie má možná stjený rozvor (to si ověřím), ale je nesrovnatelně větší ! Bože, přestań už psát kraviny :D Seděl si v aktuální Oktávii?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
u nas ho vidim ako rodinne auto... uplne vazne ... dokonca sused co mal O2 ma teraz ASX a vravi ze je o pol cisla vacse este v kabine ... zase nie kazdy kto kupuje rodinne auto potrebuje 500L kufor... pre niekoho je dolezitejsi razvor a objem kabiny a tu ASX ma ozaj miesta na rozdavanie
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, tak O2 se už pár let nevyrábí a O3 je větší, než O2.. Hele, já v ASX jel vzadu, mám 188cm a nic příjemného to nebylo. Neumím si představit s tím jet dál, než 100 km s rodinou, nemá to kufr, ani extra místa. Auta této kategorie nejsou rodinná... to je stejná blbost, jako si myslet, že je to Offroad větší, než Duster. Hele, asi už na to nemám :D Házím hrách na zeď, my všichni, co se s tebou snažíme diskutovat a co ta auta zkoušejí, ty je znáš jen letmo, neznáš konkurenci, ale máš názor... to je důležitější a má to větší váhu ;)
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nikde nepisem ze ASX je vacsi offroad ako duster ... ale klasika.. zase pises tak ako tebe vyhovuje a prekrucas to tak aby si ma zhovadil ... ale mne to nevadi... zrovna od teba vobec ... kedze ta tu uz kusok poznam a berem to ako konstruktivnu oponenturu ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, píšeš nahoře, že ASX je lepší v teréně, než Duster... tolik k mému překrucování

"v terene bude 2.0 s CVT lepsia ako male turbo "

Jsem rád, že mne znáš, tak i víš, že já si ta auta jdu zkusit a stejně jako si se tu semnou roky hádal, že malé turbo je horší, než zdechlá atmosférická jednačtyřka a pak si koupil Polo TSI, tak je i toto podobná situace :)

A k tomu rodinnému autu, máš rodinu? Já jen, že za 0,5Mil se dají sehnat auta, která pojmou třeba 3-4 lidi na dovolenou, s ASX to bude kompromis :)
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
motoricky lepsie pouzitelne v terene.. ok opravujem sa.. moja chyba :yes:
Avatar - speedfred
speedfred
Kedy pochopíte že ASX je top topov u Topera a nemá cenu mu to vysvetľovať. Podľa obrázkov a auta na parkovisku je to tak!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
presne.. :-)

tak nakoniec mam tie vianoce ako si pisal ( ale teda nie silvester ) .... 6 januara na troch kralov ... :yes:
webpaja
Jak napsal Topper sám, přesně. Plká a pindá, vymýšlí si a domýšlí. Je to celkem diskuzní sešup.
KIaudius
Sešup? On písal niekedy lepšie?
webpaja
Ale ano, měl jsem ho za kluka, co má rád auta a teď je z něj škrábla deska.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jo to se musí uznat. Vzduchu nad hlavou bylo dost. Jen kolenama jsem Ozzmana masiroval do ledvin
Avatar - Ozzman
Ozzman
Je to rodinné auto ! Vzadu tedy musí jezdit jen děti ! A ty nemají tak ostrá kolena! :D
Avatar - Mikesus
Mikesus
ale z dětské sedačky taky dokážou dobře promasírovat záda i ve větších autech. :D
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pre mna.... uz teraz mozem povedat :yes:

dik redakcii.. a vlastne aj mitsu za zapozicanie etalonu chlacom z ACZ .... velmi emotivny test...

:-[] :-[] :-[]

tak a uz nech je rok 2021 a test noveho outlanderu :yes:
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Na testu nic emotivního nevidím. Emoce by testu mohly dodat jedině pěkné modelky v galerii navíc ještě ve vyzývavých pózách. Za mě standartní test podprůměrného auta, které dostalo 3 * z milosti.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
boze... ved kusok ironia to bola odo mna ;-) :yes:
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Tak to jsi vzhledem k předchozím svým příspěvkům pod článkem opravdu překvapil.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tie tri vychechtane smajle tam nie su nahodne u mna ;-) ...

ale inak pre mna skutocne zaujimavy test... aj ked popravde uz tu mohol byt aspon pred mesiacom ( vzhladom na cas vstupu tohto faceliftovaneho ASX na trh .. oktober 2019 ) ... ale lepsie neskoro ako nikdy.. aspon o to lepsie som si ho teraz v sviatocny den uzil... :yes:

v praci uz jedno taketo ASX vidim ... ale len dvojkolka zaklad na 16tkach ( podla mna aj nadalej toto bude u nas najpredavanejsia kombinacia ) ... ale aj tak.. uz len ta predstava ze to ma 110kw a 2.0ku a ten paradny look... to auto chcem :yes:
Avatar - speedfred
speedfred
emotívny test :-[] :-[] :-[] (plačem od dojatia).
Avatar - _Karel_
_Karel_
Teda já čekal v testu mnohem větší výprask. Jo, je to zastaralý, ale - 4x4 AT s použitelnou výbavou za ty peníze - mě to přijde docela ok.Každý nepotřebuje nejmodernější design a techniku. Kdyby to nemělo ty stupidní chromový kly vepředu, tak mu to v té červené i sluší. Co mě zaráží je stovka za 12sec. - na 110kw docela bída, a si CVT. Nicméně pro nenáročnýho řidiče, s nějakou slevou - proč ne.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
manual dvojkolka to da papierovo za 10,6s tusim... co bude asi aj najpredavanejsia kombinacia ... ale je fakt ze 4kolka s cvt som cakal okolo 11,5s ... aj u mna je to zrychlenie tu ( aspon teda to na papieri ) sklamanim aj ked cielovy zakaznik o takuto dostupnu 4kolku s neznicitelnym motorom to slabsie zrychlenie autu asi odpusti.. ale ano.. tiez som cakal ze by to malo byt lepsie aspon o s.ekundu....

ale ono real je niekedy lepsi ako papier a u mitsu by tomu tak nebolo po prvykat ( eclipse cross to iste kde aj o sekundu je real lepsi ako papier.. vid videa ) .. a aj tu 2kolke ASX namerali z 0-100 vybornych 9s https://www.youtube.com/watch?… co je o 1,6s lepsie ako papierovy udaj ... ten mivec taha moc pekne a dobre sa aj vytaca... nadalej to nie je ziadne delo jasne.. ale voci predoslej 1,6tke je to zlepsenie skoro o svetelny rok :yes:

PS: inak prave aj tato "nova" cervena farba kasne s oznacenim ... red diamond ... mu moc sekne .. a asi aj najviac .. je fakt paradna az luxusna .. aj tie nove disky... dokonala kombinacia pre oko :yes:
Avatar - idam.i
idam.i
manuálna dvojkolka...
Len mne pripadá divné,že v roku 2020 je tam 5-stupňová prevodovka ? :-(
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ved prave.... mohli dat 6tku... ale na tie sotva 2 roky co ma toto ASX este pred sebou to proste asi uz moc neprerabali prevodovkou tu dvojkolku.. akurat dali CVT k 4kolke a to je za mna fajn aj logicke riesenie :yes:

ale je stale dost aut s 5st prevodovkou aj dnes este... tusim ani novy golfik 8 nema v zaklade 6tku .. ale mas tam 1,0tsi s 5M... teda pre tu najslabsiu specifikaciu s 66kw..

inak je to tocivy motor takze aj tak to treba tocit.. 6tka tu teda na nejakej okrske fakt az tak nechyba .... mna skor viac "stve" ze nie je 4kolka okrem automatu dostupna aj s manualom... lebo mohla byt cenou uz aj pod nejakych 19 tisic ( teda aspon od 1500 eur lacnejsia ako s CVT ) ... a to CVT tiez nesadne kazdemu aj ked v terene ( ak tam clovek jazdi castejsie ) voci manualu je to skutocne lepsia volba ( a v terene aj co do zivotnosti prevodovky ) ... ale proste na tie 2 roky tu uz asi nema moc vyznam prerabat cele auto ktore je koncepcne 10 rokov stare ... stejne toto ASX uz coskoro dozije a pride uz nieco fakt uplne nove... a bohvie ci nie uz rovno hybridne alebo rovno ciste elektricke.. takze tesim sa este kym toto ASX "zije" lebo je to skutocne posledny ( dostupny ) mohykan https://www.youtube.com/watch?… svojho druhu .. a v tej cervenej je krasny... :-! .. uplna parada .. nezmar na behacky tu a tam po okoli a popri tom si mozes "setrit" v garazi nejakeho superba na nejake tie dlhsie trasy ... :yes:

PS: neviem ci si si vsimol ale tymto faceliftom nabralo ASX 7cm do dlzky ( 4365mm ) ... a razom je skoro tak dlhe ako eclipse cross ( 4405mm) ... neskutocna "skoro zhoda" kedze aj razvor maju rovnaky... ASX je teraz uz aj skoro tak dlhe ako skoda karoq ( 4382mm ) ... a dokonca uz aj dlhsie ako seat ateca ( 4363mm )... o 2mm... sila.... ale aj tak nadalej je ASX rozmerovo este sikovne :yes:
Avatar - idam.i
idam.i
Ako vieš že dva roky.Možná ASX prezije aj do 2025. :D
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
emisie kamarat... emisie.... takyto model uz mitsu za 2 roky nebude hrat do karat absolutne

ale malicky space star https://img2.auto.cz/…ull/6033832_.jpg by nakoniec prezit mohol dalsich par rokov a to aj s klasickym spalovakom... auto ktore som uz davnejsie u mitsu doslova prehliadal a nejak ignoroval nakoniec bude tym tajnym "esom" troch diamantov ... a v case ked uz drviva vacsina bude v eu ponukat nekupitelne neprakticke a nezmyselne mini-elektra za milion a s realnym dojazdom tak do 200- 300km bude space star ( voci elektru cenovo za babku ) coraz predavanejsi a oblubenejsi a znamejsi aj u nas .... mitsu to robi sikovne ale hlavne prakticky v prospech "beznych" zakaznikov ktori proste chcu nic ine len nadalej normalne auto... aj ked obcas mi pride ze ani samo nevie ako a aj nejake tie okolnosti mu tu samozrejme zahraju do karat :yes:
Avatar - xxc
xxc
podla mna na trhu nebude do roka :-) alebo len ako okrajovy model.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nerobili by takyto facelift keby o polroka skoncilo... kusok aj rozmyslaj :-) .. neajake 2 roky tu bude.. az potom definitivne zmizne :yes:

okrajovy model? to je mozno xpander alebo delica... kdezto ASX je pre mitsu skor "trhak" .. akoze fakt.. skus rozmyslat ... a vyhneme sa nedorozumeniam ;-) :yes:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
by bylo dobrý auto, pokud by mělo diesel a čtyřkolku s manuálem. Alespoň že má ruční brzdu.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ten manual ze nema pre 4kolku "stve" aj mna .... lebo za nejakych 19 litrov to mohla byt bezkonkurencna 4x4 volba ... pre niekoho kto chce 4x4 povedzme hlavne kvoli vacsej aktivnej bezpecnosti za dazda .. snehu.. aj co do trakcie a pod... ale zaroven zase nejazdi nejak moc do terenu ( kde ten automat bude predsa len vzdy lepsi ) ...

rucka ok.. aj budiky su nadalej klasika co je fajn ( ziadny 2D displej ) .... pre konzervativneho a zaroven aj nenarocneho zakaznika nadalej vcelku zaujimava volba ... navyse taketo auto pojde aj dobre opatovne predat... a aj ako 10 rocne si este udrzi hodnotu.. co u dnesnych elektrokuskov uz teraz nehrozi a ich cena o 10 rokov s vybitou baterkou a popraskanym megatabletom bude rovna 0.....

PS: dizel 4kolku ma od mitsu v eu dnes uz jedine eclipse cross ( ak neratame pracovnu L200 ) ... ale aj to len len kdesi v nemecku taliansku spanielsku ( u nas nie ) https://www.youtube.com/watch?… ale za mna ten motor eclipsu stejne nesedi a aj nadalej dost zerie.. ta 1,5tka turbo benzin je tu nadalej "ideal" :yes:
Avatar - speedfred
speedfred
nastali dnes pre 3_diamantového diskusného kolegu. Konečne sa dočkal a prajem mu nech žije z tohto dňa(testu) ešte dalších niekoľko rokov. :yes:
Ako píšeš ty zväčša pod inými testami tak ja by som radšej ešte menej peňazí utratil za serioznejší Duster a lepším servisným zázemím a modernejšou technikou. Čaf.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dik ...a papa :yes:

neboj.. ved mozno tento rok tu bude aj test novej L200 aj hybridneho outlanderu uz s tou novou 2,4kou a aj faceliftovany spacestar ... to si este uzijem(s) ... ;-) ... mitsu jede :yes:

v zeneve novy outlander ... a hadam uz aj hybridny eclipse cross... po roku ci dvoch suchot ( od eclipsu .. ak neratam novy xpander pre juznu aziu alebo novu delicu D:5 ktora ide opat mimo nas ) sa konecne mam od mitsu zase u nas na co tesit .... juhuuuu :yes:
Avantime
S novým...heh..."novým" ASX už mám trochu skúsenosti a teda celkom som pochopil jeho zmysel, lebo dlho mi unikal. Je úplne na mieste ho po 10 rokoch na trhu porovnávať s Dusterom, veď v podstate tie autá majú aj podobnú cenovú politiku (to samozrejme neznamená, že rovnako stoja).

Aby som bol úprimný, kupovať si dnes slušne vybavené Mitsu Eclipse Cross alebo starý črep Outlander za skoro 30-tisíc eur je blbosť, ale mať ASX so štvorkolkou, automatom a slušným motorom veľmi jemne nad 20-tisíc eur je už zaujímavá voľba.

Ja by som do ASX nešiel kvôli slabej výbave. Ono je to auto, ktoré si ľudia kupujú aj na 10 rokov a v tejto disciplíne už bohužiaľ dosť zúfalo zaostáva. Poznám však ľudí, ktorí si ho kúpili a sú maximálne spokojní.

Známy, čo ho kupoval ako nové, toho podozrievam, že si nespravil pred kúpou prehľad čo sa mu ponúkalo, ale ďalší dvaja a dokonca mladí (ASX mi príde ako dôchodcovské auto) ho kupovali ako jazdenku a tam mi príde celkom logické sa obzerať v danej kategórii po Japoncovi (teda okrem Nissanu).

Takže za mňa je výsledok testu podľa očakávaní, treba si uvedomiť, že nie každý chce najlepšie jazdiace auto prešpikované najmodernejšou technológiou, no ak by sa Duster ponúkal s automatom, dám mu bez väčšieho váhania prednosť.

Inak dve také možno zaujímavosti: ASX prišlo o polohovanie zadných operadiel, sedí sa tam ako vzadu v L200 a stále sa u nás predáva aj predfacelift s tou 1.6-kou, 2WD a manuál a vôbec v Mitsu nemajú problém sa tých áut zbaviť.