Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Výroba aut v Německu byla loni nejnižší za 23 let

20 komentářů

Avatar - xxc
xxc
najekologickejsie auto je to, ktore sa nevyrobi
KIaudius
Pozerám, že občas aj motyka vystrelí. Áno, v tomto prípade máš 100% pravdu. Aspoň niekomu to došlo.
Avatar - pradeda777
pradeda777
se postavit ekoteroristům a politikům v EU, tak teď sklízíte plody své zbabělosti..... 😒] Dobře vám tak.... 😒]
Arese
Přesně tak, co sakra dělali lobbisté evropských automobilek, že se takto obrovské firmy zaměstnávající statisíce lidí nechali takto vehnat do kouta?!!
Smrt zelenému fašismu!
Avatar - xxc
xxc
ludia mozu ist sadit stromy, alebo venovat sa konickom. doba sa meni 😄
Avatar - Alf1k
Alf1k
A ty si určitě všechno jídlo pěstuješ doma na zahradě, piješ vodu z potoka a vydělávat peníze na semínka jezdíš na kole 😒]
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
frite
Nevim co je to za paranoiu co nuti lidi myslet si ze normy automobilkam skodi.
Ve skutecnosti jim chrani evr.trh pred vstupem ciny a indie.
A automobilky jsou samozrejme cleny pracovni skupiny ktera normy vytvari..
KIaudius
Vstupu Číny alebo Indie na trh sa dá zabrániť aj oveľa jednoduchšie - napríklad zvýšením cla. Podobne si štáty môžu riadiť počet prisťahovalcov - zavedú víza a sami rozhodnú, koľko ľudí prijmú a koľko nie, dokonca aj koho konkrétne áno alebo nie. Myslím, že tieto práva by si žiadny štát za žiadnych okolností nemal dať vziať.
frite
A napadlo tě že ony státy zareagují uvalením cel či jiných překážek na evropské výrobce? Tak proč vyvolávat obchodní války a dostat se pod kritiku WTO než raději nastavit legislativní pravidla pro zboží uváděné na trh?
Hospodská knížecí moudra o řízení migrace ani nekomentuju..
KIaudius
Áno, a hovorí sa tomu politika. Lepšie ako riešiť obchodné záležitosti je nastavovať nezmyselné pravidlá a na ochranu priemyslu ho nimi ho zároveň decimovať. Super logika...
Arese
Ha, ha, tak to je fakt fór. Každý odborník z automotive ti potvrdí, že výroba a vývoj elektromobilu je ve srovnání s vývojem kvalitního vozu s dobrým spalovacím motorem mnohem složitější a evropským automobilkám to má pomoc k "ochraně" před Čínou a Indií? Tak tomu říkám ochrana, nahnat nebohé evropské výrobce do výroby něčeho, co 95 % zákazníků nechce! 😁
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Fofrekombi,
dovolím si tvou neotřelou myšlénku převésti do oblasti medicíny...

Nevím, co je to za paranoiu, která nutí pacienty myslet si, že jim ***nkáli škodí
Ve skutečnosti jim chrání zdraví před všemi nemocemi.
Po požití dostatečné dávky KCN má pacient samozřejmě 100% jistotu, že žádnou nemocí již nikdy v životě neonemocní.
cjoctavian
"Pilit si pod sebou konar" 😒]
99matthew99
S prichodom Tesly v roku 2021 sa to urcite zmeni!
KIaudius
To asi ťažko.
Freddka
Samotny fakt ze V NEMECKU se vyrobilo min je pravda.
Vsechno ostatni jsou jen blby kecy, protoze odpoved je jednoducha jako facka: vyrabi to jinde. V CR, na Slovensku, v Cine, kdekoliv. Prodeje jsou rekordni, zisky nemeckych automobilek zrovna tak.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Mýlíš se brachu....prodeje padají všude...a když se méně prodává....tak se i méně vyrábí..... :-!
Niemand
Ale citeľne menej sa predáva len v Číne. A to naše regulácie ťažko zmenia. Nemecko malo napríklad v roku 2019 5% rast predajov oproti 2018. Len im asi toľko nezáleží na tom, aby auto bolo vyrobené u nich doma.
Krtek_no1
To sice ano ale pokud Daimler 60-80% prodejů aut (podle našich dodávek komponent) má v Číně, klesne tam třeba o 5-10%, tak je to problém a EU trh to nevytrhne.