Novinky
pradeda777
Mýlíš se brachu....prodeje padají všude...a když se méně prodává....tak se i méně vyrábí..... :-!
pradeda777
se postavit ekoteroristům a politikům v EU, tak teď sklízíte plody své zbabělosti..... 😒] Dobře vám tak.... 😒]
KIaudius
Vstupu Číny alebo Indie na trh sa dá zabrániť aj oveľa jednoduchšie - napríklad zvýšením cla. Podobne si štáty môžu riadiť počet prisťahovalcov - zavedú víza a sami rozhodnú, koľko ľudí prijmú a koľko nie, dokonca aj koho konkrétne áno alebo nie. Myslím, že tieto práva by si žiadny štát za žiadnych okolností nemal dať vziať.
Freddka
Samotny fakt ze V NEMECKU se vyrobilo min je pravda.
Vsechno ostatni jsou jen blby kecy, protoze odpoved je jednoducha jako facka: vyrabi to jinde. V CR, na Slovensku, v Cine, kdekoliv. Prodeje jsou rekordni, zisky nemeckych automobilek zrovna tak.
Vsechno ostatni jsou jen blby kecy, protoze odpoved je jednoducha jako facka: vyrabi to jinde. V CR, na Slovensku, v Cine, kdekoliv. Prodeje jsou rekordni, zisky nemeckych automobilek zrovna tak.
Alf1k
A ty si určitě všechno jídlo pěstuješ doma na zahradě, piješ vodu z potoka a vydělávat peníze na semínka jezdíš na kole 😒]
Krtek_no1
To sice ano ale pokud Daimler 60-80% prodejů aut (podle našich dodávek komponent) má v Číně, klesne tam třeba o 5-10%, tak je to problém a EU trh to nevytrhne.
KIaudius
Áno, a hovorí sa tomu politika. Lepšie ako riešiť obchodné záležitosti je nastavovať nezmyselné pravidlá a na ochranu priemyslu ho nimi ho zároveň decimovať. Super logika...
KIaudius
Pozerám, že občas aj motyka vystrelí. Áno, v tomto prípade máš 100% pravdu. Aspoň niekomu to došlo.
frite
Nevim co je to za paranoiu co nuti lidi myslet si ze normy automobilkam skodi.
Ve skutecnosti jim chrani evr.trh pred vstupem ciny a indie.
A automobilky jsou samozrejme cleny pracovni skupiny ktera normy vytvari..
Ve skutecnosti jim chrani evr.trh pred vstupem ciny a indie.
A automobilky jsou samozrejme cleny pracovni skupiny ktera normy vytvari..
Jerry.Gunman
Fofrekombi,
dovolím si tvou neotřelou myšlénku převésti do oblasti medicíny...
Nevím, co je to za paranoiu, která nutí pacienty myslet si, že jim ***nkáli škodí
Ve skutečnosti jim chrání zdraví před všemi nemocemi.
Po požití dostatečné dávky KCN má pacient samozřejmě 100% jistotu, že žádnou nemocí již nikdy v životě neonemocní.
dovolím si tvou neotřelou myšlénku převésti do oblasti medicíny...
Nevím, co je to za paranoiu, která nutí pacienty myslet si, že jim ***nkáli škodí
Ve skutečnosti jim chrání zdraví před všemi nemocemi.
Po požití dostatečné dávky KCN má pacient samozřejmě 100% jistotu, že žádnou nemocí již nikdy v životě neonemocní.
Arese
Ha, ha, tak to je fakt fór. Každý odborník z automotive ti potvrdí, že výroba a vývoj elektromobilu je ve srovnání s vývojem kvalitního vozu s dobrým spalovacím motorem mnohem složitější a evropským automobilkám to má pomoc k "ochraně" před Čínou a Indií? Tak tomu říkám ochrana, nahnat nebohé evropské výrobce do výroby něčeho, co 95 % zákazníků nechce! 😁
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Niemand
Ale citeľne menej sa predáva len v Číne. A to naše regulácie ťažko zmenia. Nemecko malo napríklad v roku 2019 5% rast predajov oproti 2018. Len im asi toľko nezáleží na tom, aby auto bolo vyrobené u nich doma.
frite
A napadlo tě že ony státy zareagují uvalením cel či jiných překážek na evropské výrobce? Tak proč vyvolávat obchodní války a dostat se pod kritiku WTO než raději nastavit legislativní pravidla pro zboží uváděné na trh?
Hospodská knížecí moudra o řízení migrace ani nekomentuju..
Hospodská knížecí moudra o řízení migrace ani nekomentuju..
Smrt zelenému fašismu!