Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Titul Auto roku v ČR 2020 získává BMW řady 3! Kdo skončil v závěsu?

157 komentářů

Avatar - white label
white label
Tak vidíte škarohlídi, "Komiq" to nakonec nevyhrál a dokonce není ani druhý... 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
:yes: to samý jsem si říkal taky. Tisíce řečí a vida.
99matthew99
Neviem ale nieco mi vravi ze ked predtym 4 roky po sebe vyhrali Skodovky tak ludia akosi cakali ze sa to stane opat. Ale je to len moj tip.
Avatar - _Karel_
_Karel_
A před nimi čtyři roky ani jedna škoda.
Novináři jsou všude stejní.
Avatar - lamal
lamal
tak sluší sa aby aspon jeden z novych modelov tam bol, Škodovka to robi pre Čechov a Číňanov, ale tí nehlasuju pochopitelne... Scalka je škaredá, teda Komiq tiež, ale niečo by tam byt malo... skor ma prekvapilo uznanie skyactivu X ako tech inovacie, to rozhodne nebol hlas ľudu, vo vacsine diskusii su len plky o tom ake to je slabe a ake to bude poruchove, pochybujem ze novinari si myslia presny opak... povazujem tuto anketu za nedoveryhodnu
Anonym
Přesně :yes:
A Kamiq je přitom dobrej, narozdíl od některejch Šk. co vyhrály v minulosti.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Stejně nezakecáš, že je lepší než BMW 😁

Ale jo, já jsem na něj tipoval i když bych to přál jinému autu 😊
Anonym
Jak může vyhrát něco co je pro většinu nedostupné... Je vidět že tato událost je jen pro snilky nebo horních deset tisíc....
Avatar - kari.laz
kari.laz
touto logikou by vždy musel vyhrát v tom roce nejlevnější model, protože na nejlevnější model vždycky dosáhne nejvíc lidí.
webpaja
Tobě jsem dal palec a naskočily 3, Karlovi jsem dal palec a naskočily 2, Labelovi jsem dal palec a dostal jen jeden...hezký 😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Mě to funguje normálně, ale jedno dopoledne komu jsem dal :yes: naskočil i :no:
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
To je normalni a v poradku. Proste mezi nactenim diskuse tvym prohlizecem a tim, kdy jsi dal ten palec, dal nekdo jiny palec dolu. A kdyz das palec, tak si tvuj prohlizec vyzada ze serveru auto.cz aktualni informace a poctu palcu nahoru i dolu u daneho prispevku.

To stejne webpaja - proste dal palec nahoru a dalsi dva lide tesne predtim taky. To jsou dohromady ty tri, ktere se "zahadne" objevily.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ne, udělalo mi to 4x po sobě, to nebyla náhoda.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Ano - aktualizovaly se ti nove palce nahoru a dolu u ctyr ruznych prispevku. To u noveh👋dnesniho clanku neni nic prekvapiveho. Zkus dat palec nahoru u nejakeho rok stareho a urcite se ti to nestane 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jirko palce se aktualizují při obnovení stránky, tobě nabíhají palce "online"? Mě teda ne. Prostě to chvíli blbě fungovalo. To je jedno.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Pri obnoveni stranky se obnovi palce u vsech prispevku v diskusi. Kdyz das palec u prispevku, tak se ti obnovi aktualni pocty pro palce nahoru a dolu. Ted jsem to zkousel 😊

Ale to je hodne mimo diskusi o aute roku.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Alespoň vypadá, že je můj příspěvek oblíbený 😒] 😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Prosím tě vzpamatuj se. 3-er není Rolls-Royce. I na novou trojku dosáhne daleko víc, než "horních deset tisíc" a ojetou si můžeš za pár let koupit i ty.
Avatar - white label
white label
Na hlavu zkus mokrý hadry a místo auta si kup kolo zn. Ukrajina...
Mig_35
smirao: zlato bude stát za rok stejně a půda nebo byt nebo dům pravděpodobně půjdou s cenou nahoru, ale ojetou trojku můžeš mít za dva roky za půlku za ceny a za tři levněji než oktávku. a garantuju ti, že jízdní vlastnosti nebudou, při trochu slušné údržbe, o víc než dejme tomu deset procent horší, než na začátku. to mi přijde celkem fér :yes:
Avatar - kari.laz
kari.laz
Já to sice přál Jimnymu, ale jinak jsem spokojený, hlavně jsem spokojený s kompletní šestkou. Rozmanitý výběr (SUV, crossover, offroad, HB...) a hlavně normální auta. Žádná elektrika a vlastně ani žádný vyloženě hybrid (ano jsou tam i modely, co mohou být hybridní a dokonce 208 elektrická) ale za mě spokojenost.
jan.obrovs...@...
Jimny je bezesporu skvělé auto, jenže ty auta se hodnotí ze všech směrů, Jimny je snad nejlepší volba do terénu, do lesů, díky svojí lehkosi, malým rozměrům, velmi dobré světlé výšce se dostane do míst, kde jeho konkurenti prostě končí. Jenže, tady se hodnotí auto z celkového hlediska, kolik stojí, kolik žere, jak jezdí ( po silnici) kolik se do něj vejde, jak je úsporné atd.. no a tady malý offroad prostě nemá šanci, moc se do něj nevejde, na dálnici byste s ním moc nechtěl hned ze dvou důvodů a to je rychlost a jízdní komfort. Mě osobně vcelku překvapil BMW na prvním místě, jako asi spoustu dalších čtenéřů, ale to bude spíš tím, že jak o značce BMW, tak o jejich uživatelých je spousta, ne zrovna kladných předsudků 😁 Ale jestli to auto na to má být první, proč ne. Myslím že loni to málem vyhrála X5, prvenství jí nejvíc sebrala cena, protože byla v některých případech i 3x dražší, než ostatní nominovaní.
JOE_CZ
Nová trojka je naprosto fantastické auto. Jsem rád, že novináři, kteří mají možnost vyzkoušet více aut, dokázali ocenit její přednosti a nepodlehli módě SUV. Snad móda SUV jednou skončí a skvělá auta jako trojka se budou zase prodávat tak dobře jak si zaslouží.
Avatar - xxc
xxc
Ved to malo myslim 3 hviezdicky pri teste 😁
Avatar - pradeda777
pradeda777
Musím tě zklamat. Doba SUV bohužel neskončí, protože ženské zpět do sedanů nedostaneš.... 😉
webpaja
Znovu, podívej se na světlé výšky moderních běžných aut. Zatímco zpomalovací prahy se zvyšují, podvozky jsou čím dál tím nižší.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
to je reálný argument
a já nehubnu a nemládnu
Mig_35
zpomalovací prahy, pohodlné nastupování a vystupování... sleduju tyhle argumenty a říkám si: mám to tak jenom já? že do auta jednou nastoupím a za delší dobu vystoupím, že zpomalovací práh přejedu jednou za čas, ale do zatáček a z nich vyjíždím pořád?
Avatar - Emel
Emel
Mám to taky tak. Spíš než zpomalovací pruhy mě u nízkýho auta štve, když někde fakt dřu spodkem... třeba při výjezdu z nějaké garáže u domku, různé příjezdové cesty k horské chatě a tak... to mi srdce krvácí 😄
Mig_35
mhm tak to se mi ještě vážně nestalo. nikdy. tedy s aktuálním autem.
Avatar - Emel
Emel
Stávalo se mi to u rodičů na chalupě... je tam takovej ten klasickej výjezd zespoda na hlavní silnici a trošku naložený auto si škrtlo břichem. Byl to jeden z důvodů proč jsem u Insi nějak zvlášť netoužil po tom GSi paketu s nástavcema prahů...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nemáš to tak jen ty. Ale je vás relativně málo.
Denně vídám řidiče SUV, jak před zatáčkou zastaví, vystoupí, tlačí, za zatáčkou nasednou a pokračují. Ti šťastnější v nízkých autech okolo nich profičí. 😄
Mig_35
Avatar - _Karel_
_Karel_
Vyšší spotřeba, dražší.... bleble.... zatáčky. Zadokolkový BMW3 vs. předokolka X2. Levnější rovná se lepší? Tak proč nejezdíš Dacií s 0,9t?

U BMW plánují ukončit výrobu 3 a 4er a nahradit je X? Nebo co pořád dokola posté řešíš? Že mají ostatní jiné priority?
Podesáté zopakuju - nejsem závodník a v zatáčkách mi nízký auta málokdy ujíždí. Najedu ročně přes 40tkm, většinou mimo dálnice, takže v zatáčkách potkám řidičů dost. Žádný handicap nepozoruju. Samozřejmě, že jsou i rychlíci jako ty, ale je jich opravdu málo.
Mig_35
probůh nic neřeším. když mi někdo napíše, že SUV jsou lepší v nastupování a přejíždění příčných prahů, napíšu, že mi tenhle argument přijde zanedbatelný proti každodenním jízdním vlastnostem.
a jestli nesmím v diskusi reagovat potom to samozřejmě učiním 😉
stačí říct Karle :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ale piš, já jen pokaždé čtu "proč si to proboha kupujete". Možná to úplně špatně chápu. 😄
Mig_35
já jsem někdy napsal "proč si to proboha kupujete"?
edit: to je jako s ženskýma na jehlách. jasně že to vypadá super. ale určitě to není totéž, co tenisky😊
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ty píšeš pořád "proč si to proboha kupujete". 😁 Jen jinými slovy.
Proč se jinak ptát "jsem jediný, komu výhody SUV nic neříkají a vadí mu nevýhody"?
Známe se tu, víme zhruba, kdo co má , kdo nechce SUV a kdo jo, k čemu ta otázka? Na kterou navíc odpovídají prodeje. Dokud nejsou majitelé SUV nějak zvýhodňováni, dokud je stále nabídka nízkých kombíků i kupé, proč ta nesnášenlivost a proč údiv, že to někomu vyhovuje víc, než mě? Mě taky udivuje, že sis koupil kabrio, auto, jehož výhody užiju pár měsíců v roce. Ale mě ho nikdo nenutí, já ti auto ani spotřebu neplatím, proč bych se tě měl udiveně ptát "proboha, stojí ti to za to?"
😄
P.S. V tom tvým odkazu dává zrovna Kodiaq/Superb plichtu. Ale to je úplně jedno, je to slátanina.
Mig_35
však nikdo netvrdí, že kabrio je nejlepší auto jaký může být. navíc jsem ho nechtěl, přišel jsem k němu jako slepý k houslím. a navíc je to většinu roku prostě kupé.
nejlepší auto pro většinu účelů je osobák. popř. kombík. SUV má charakterové rysy offroadu a ten je na cestě prostě znevýhodněn. potom nastupuje snaha výrobců ty nevýhody "ořezat" což se jim částečně daří. ale stačilo by snížit výšku karoserie a už by se nemuseli nijak snažit.

sorry, ale Pája tady předvádí to, čemu se říká z nouzectnost nebo pokrytectví. sám většinu času, pokud jede někam sám, jezdí se sedanem nebo kupé nebo prostě osobním autem a SUVčko má pro rodinu /nevím jaká je aktuální situace ale mnoho let to tak byl👋. proč to dělá? proč si nepořídí druhé SUVčko pro svoje soukromé ježdění, když je to taková paráda? a když je to vlastně jedno a není v tom rozdíl, proč závody na okruhu nejezdí SUV?😊
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ad druhý odstavec - ??? Tak samozřejmě že na jízdu pro radost to kupé. Co je na tom divného nebo pokryteckého? A chápu, že rodina se raději veze v prostorném a pohodlném SUV. To je ideál (mít jedno auto na to a druhý na to) Pája si to může dovolit, nevidím problém.

Říct "nejlepší auto je" je hrozná p.čovina. Pro tebe? Jo. Pro někoho je to Mustang. Pro mladou svobodnou holku Beatle? Pro někoho SUV. Pro důchodce kombík? Proč? Kdy už pochopíš, že lidi mají různý priority, a jen málo z nich má za prioritu zatáčky?
Mig_35
ale to není o zatáčkách proboha.
četl jsi tohle?
https😐/www.auto.cz/…si-limity-131461
pokud se všichni budeme muset chovat ekologicky, potom tyhle zvýšené krabice půjdou do pr.de.le - proč je asi chtějí zakázat ve městech atd... proč proti nim protestují... jezdit ve dvou a vícetunové krávě po městě sólo je sobectví, mimo jiné...

ad druhý odstavec - ne pro radost, pro každodenní potřeby, pokud se mu dá věřit to co říkal/psal - a navíc poslední roky v benzínovém autě😊

hehehe s tou pr.d.e.lí na červeno to se mi povedlo😊
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Zrovna dnes vecer jsem videl ridice duchodoveho veku, jak se v obrovskem Mercedesu (nejspis GLS, ale moc jsem ho neprohlizel) snazi vymotat se z podzemni garaze. Bylo mi ho az lito, jak se tam snazil napasovat mezi ty sloupy a porad couval a popojizdel, aby to vytocil.
webpaja
Taky občas potřebuji zaparkovat v úzkých podzemních garážích s velkým autem. Ale nekupoval jsem ho právě kvůli tomu, to bych si pořídil Sparta. Pokud se však nevyhneš podobnému parkování, neznamená to, že jsi zvolil špatně auto nebo jsi nabob.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Takže ekologie? Uff.To dvou a více tunové SUV uveze náklad, pět lidí a žere míň, než tvoje kupé.
Mig_35
Ve městě stejně těžké MPV s pohonem jedné nápravy musí logicky sežrat míň pohonných hmot, než srovnatelné SUV s pohonem 4x4 a vyšší stavbou. Uznávám, ta ekologie není úplně nejzásadnější argument proti.
Karle a to si piš, že mě to trápí a kdyby byla dodávka NV200 v elektrice jen o fous větší a vešla by se mi do ní motorka, už stojí doma a většinu svých přískoků po městě vyřeším s ní...
Nicméně těžko můžeš srovnávat benzín a diesel, ani ti, co ty emisní limity vymýšlejí to nedělají😊
Reco
V meste zerie to SUV tolko co rovnako tazke a vykone auto v akejkolvek inej karoserii. Odpor vzduchu sa moc neprejavuje, ten sa prejavuje povedzme na tej dialnici a tam mas pravdu. A teraz trochu porovnavaciek. Posledne som mal kombik 1430kg 96kW s dlhodobou spotrebou 7,2l (bol som maximalne spokojny a nemenil by som keby som nemusel) Teraz mam 7miestne SUV 1610kg 133kW so spotrebou za cca 9k km 7,4l. Oboje samozrejme benzin. Jazdim s tym uplne rovnako v rovnakych podmienkach a tankujem rovnake palivo z rovnakej cerpacky dokonca rovnakeho stojanu. Takze vyhanat SUV z miest z dovodu "ekologie" je hovadina. Navyse ako pisem v podobnych diskusiach - ak niekomu vadi SUV a nevadi MPV, tak je pokrytec, lebo vsetky tie nevyhody co sa SUV pripisuju ma rovnako aj MPV a proti nim sa takyto triedny boj neviedol nikdy. Naviac ak by som si kupoval druhe auto a nebude prave polovicku, tak aktualne mam taku vzdialenu viziu caymana pripadne mustang. Ak by som mal mat len jedno auto - co je moja aktualna filozofia, tak budem volit prave SUV.
Mig_35
zareagoval jsem a skočilo to nad tebe, tak snad jen tolik. to, co popisuješ, je jen a jen na vrub modernosti technologie, a sice, kdyby to SUV, které v sedmi lidech bere sedm litrů😊 tedy kdyby to SUV mělo poháněnou jen jednu nápravu a ne dvě, spotřeba by klesla o cca dalšího půl litru až litr. takže stejně velké MPV jako tvoje SUV by určitě mělo nižší spotřebu.
Reco
Moje SUV je FWD, ziadne 4x4 (nepotrebujem a ani nechcem). Tento argument ti pada. A nepoznam ani ziadne MPV rovnakeho vykonu, ktore by malo nizsiu spotrebu. Priamy vykonovy MPV konkurent s podobnou vahou ma priemer o liter vyssie. Alebo spotrebu o 2dcl nizsiu ale aj s o 20kW slabsim motorom. Takze ziadne urcite sa nekona.
Mig_35
A jsme doma. A5 2.0 má sice karoserii kupé, ale sportovní auto to není. A SUV s pohonem jedné nápravy je podle me MPV, jen s libivejsim designem...
Reco
Definicia SUV je sice pomerne jednoducha a napasujes tam takmer vsetko, ale ziadna nehovori o tom, ze SUV musi byt 4x4 a je irelevantne, ked to ty tak beries. Podla TP mam vlastne kombi a v konecnom dosledku ti tu vyvraciam aj tu tvoju predstavu o fyzike, ze porovnatelne MPV nebude uspornejsie, resp bude - pri vysokych rychlostiach a v jednotkach %, co je uplne zanedbatelne.
Mig_35
no v mém světě - a tak vzniklo to první, Toyota Rav - je SUV offroad bez rámové konstrukce podvozku, za účelem zlepšení jízdních vlastností na asfaltu a následně, jejich zhoršení mimo něj. SUV s pohonem jedné nápravy je podle mého opravdu jen MPV s jiným designem. Něco jako když běžnému autu ubereš jeden pár dveří, aby se podobalo sportovnímu, a jinak všechno necháš, taky to naplňuje definici karoserie kupé, ale jen vzhledově.
a nevyvracíš mi nic, tvrdím, že stejné auto s pohonem jedné nápravy - třeba X5ka s pohonem Sdrive - bude prostě úspornější, než s X-drive. protože lepší srovnání nenajdeme, pořád budeme srovnávat různé výrobce a různá auta. tady máš stejného výrobce a stejné auto, jen s pohonem všech čtyř nebo ne.
Reco
Zacinas do toho tahat prave viac veci a zbytocne. Ja nespochybnujem to, ze pri pohone dvoch naprav bude spotreba vyssia, ja ti vyvraciam, ze podobne velke, tazke a vykonne mpv nebude mat lepsiu spotrebu ako suv, bude to uplne porovnatelne. Ty akurat za SUV nepovazujes auta bez pohonu dvoch naprav a prave s tou X5 si davas vlastny gol. S xdrivom to SUV uz je a bez neho to SUV nie je? Je to proste hovadina. A ak rovnaka paradigma plati u jedneho, musi u vsetkych ekvivalentov platit rovnako. Pohon s tym nic nema.
Mig_35
to bychom se mohli hádat do rána. první SUV byla zmiňovaná RAVka a čím se odlišovala bylo zřejmé, pohon všech kol to nebyl. dneska už se některá SUV chápou jako off-road. A ano, souhlasím, SUV nebo MPV s pohonem jedné nápravy je totéž a je mylné vyhánět je z měst kvůli větší výšce karoserie.
Reco
Asi sme nasli zhodu - aspon to tak chapem.
Avatar - Emel
Emel
Jak "žádná nemluví o 4x4"? Anglická Wiki hned v první větě:

Sport utility vehicle (SUV) is a category of motor vehicles that combine elements of road-going passenger cars with features from off-road vehicles, such as raised ground clearance and four-wheel drive.
Reco
a preco si nedopisal hned dalsi odstavec za tym? "There is no commonly agreed definition of an SUV, and usage varies between countries. Some definitions claim that an SUV must be built on a light truck chassis; however, broader definitions consider any vehicle with off-road design features to be an SUV. A crossover SUV is defined as an SUV built with a unibody construction (as per passenger cars), however in many cases crossovers are simply referred to as SUVs. In some countries—such as the United States—SUVs have been classified as "light trucks", resulting in more lenient regulations compared to passenger cars."

a hned cs verzia : Většina SUV má pohon všech kol (někdy označován jako 4WD nebo 4×4), tím se mohou těšit z výhod, které toto technické řešení poskytuje
Avatar - Emel
Emel
Protože jsem toho nechtěl opisovat tolik... jinak s tím souhlasím - původně to byly fakt terénní auta bez rámu, "typické" znaky SUV jsou větší světlá výška a 4x4, ale přesně jak se tam píše - oficiální definice neexistuje a tak si to trh ohýbá dle svých potřeb. Třeba původní Mazda MPV z roku 96 by dneska nepochybně bylo SUV a udělat hranici mezi MPV a SUV by byl dost problém (ono totiž MPV taky nemusí mít jednoprostorovou karoserii...).

https😐/123auta-katalog-902363.c.cdn77.org/…v-5dverovy-3.jpg
webpaja
Ufff...tímto způsobem "sobectví" se dostaneš až do té pr.de.le, kterou sám popisuješ i osobně.
webpaja
Budu lehce parafrázovat tvá slova...

Půjdeš běhat v lyžákách, cvičit do fitka v lyžařském kompletu?

Nikdy jsem tu nenapsal, že SUV je lepší než sportovní auto a nikdy bych ho za to nezaměňoval. Deformuješ si cizí vyjádření jak potřebuješ a ještě si dovolíš napsat kecy o pokrytectví.

To mě u tebe docela mrzí.
Mig_35
Ale my se Pajo bavíme o tom, ze i když jsi měl doma SUV, pro svoje běžné ježdění jsi vždy používal sedan (XE s kompresorem, M3 V😄 protože se ti proste s takovým autem lip jezdilo. Nemám pravdu? Nebo to bylo od tebe sebemrskacstvi??? Trápil ses?😊
Vůbec nemluvím o sportovních autech. Nebo jsi jezdil s těmi jmenovanými vozy jako na okruhu?
Protože to co děláš je, ze tady vyzdvihujes kvality SUV proti běžným autům, jak se do nich dobre nasedá a předjíždějí se s nimi dobre retardery... a neznám aktuální stav - ale stejně jsi dával přednost sedanum. Dřív.
Řekni, ze jsi definitivně dozral a od teď už jen SUV a já se ti omluvím😊
webpaja
Ne, píšu pouze důvody proč je pro mě SUV lepší než kombík nebo sedan. Nevyžaduji omluvu, je mi to fuk.
To, že vytrháváš z konceptu co jiní napíší je úplně jiná věc. Ano, SUV má pro mnohé smysl a nejde jen o pouhou módní záležitost.

Mimochodem o nasedání jsem nepsal, to není věc, která by pro mě byla důležitá.
Btw: S XE, M3 apod jsem měl u mnoha retardérů problém, nejednou jsem se u frézované komunikace musel dokonce otáčet, jelikož bych bez podření nesjel atd.
Mig_35
Jezdím parkovat na jedno místo v Brně, kde se parkuje na chodníku a ten obrubník má snad 15 cm. Možná i víc. Řekl bych, že čtyřka je nastejno s XE a M3. Stačí prostě jet hodně pomalu a sjedeš to. Pokud někde frézují i víc do hloubky, to nemůžu vyloučit. Ale to je fuk.

Na co jsem se ptal, je tvoje osobní preference. Chápu, že s pětičlenou rodinou plus pes jsi prostě donucen okolnostmi jezdit v SUV. Tvoje osobní volba je ale jinde. Stejně to má i Dinar. Ano, pochválí SUV, ale až si bude konfigurovat další auto na tři měsíce, pro sebe, bude to sedan. Proč to dělá? Protože tak velké auto je prostě pro jednoho nebo dva úplně zbytečné a jízdními vlastnostmi svým způsobem otravné.
Avatar - praptak
praptak
Co vysoké obrubníky a naprosto špatný stav velké části našich silnic?
Mig_35
já přes obrubníky nejezdím. a naprosto špatný stav velké části silnic taky nevnímám, možná někde na Vysočině nějaké silnice třetí třídy jsou... co jezdím já je celkem v pohodě.
Reco
Ja ale pri nich parkujem a je rozdiel prist tak, ze mam s prehladom miesto a cumak nad obrubnikom, alebo si musim davat bacha a bud zaparkovat tesne pred, lebo inak ohnem naraznik pripadne som mozno nad, niekto sadne a vyfuk dostal do drzky.
Avatar - xxc
xxc
Ja uz som aj jazdil cez obrubnik, ked bola cesta zapchata. Dokonca som raz C5 nafukol do servisnej polohy najvyssie a odisiel zo zablokovaneho parkoviska po schodoch 😄
webpaja
A jsou města, kde jich je spousta. Podle prodejů není málo příznivců SUV a zatáčky kupodivu zvládají taky.
Mig_35
SUV jsou pohledná auta, chápu, ze se lidem líbí, ale fyzika platí pořád stejně, aerodynamika taky.
SUV na tom bude vždycky hůř, než stejně velké kombi/sedan.
Avatar - pradeda777
pradeda777
pája.....ale ty přece víš o čem mluvím..... 😉
webpaja
Proč by měla móda SUV skončit? Auta se vrací k původním výškám a rozumné světlé výšce podvozku.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ona to totiž není móda. To si jen myslí anti-SUVáci. Je to je návrat k normálu.
chytrak1
Ale skončí, nebo minimálně ta bublina splaskne. Nejpozději v momentě masového rozšíření e-aut, kde každý centimetr výšky má vliv na dojezd auta. Konecnkonců podívej se na audi e-tron a porovnej třeba se starým Mercedes ML.
Mig_35
už pohon 4x4 je zodpovědný za vyšší emise a časem z něho bude jeden ze žhavých adeptů na odstřel...
frite
škodovka obětovala Kamiqa za budoucí slavné vítězství Octavie
Avatar - white label
white label
Jasně, bez konspiračních teorií by to byla nuda...
Avatar - Emel
Emel
No, to je celkem nečekaný vítěz... za mě dobrý, sice mi základní 3er (bez M) moc neučarovala a třeba digitální budíky taky ne, ale určitě to je důstojný zástupce prémiové střední... což je zase jedna z nejzajímavějších tříd 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
už to má náhon na předek?
Avatar - speedfred
speedfred
áno, pri x-drive. 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
proč nám dávají mínusy za otázku a odpověď ??? to mi hlava nebere
Avatar - speedfred
speedfred
-/+ neregistrujem
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Dovedeš si představit co to musí být za blby.
Avatar - _beta
_beta
To je taký fenomén. Časť populácie nechápe písaný text, tak potom len tak náhodne kliká na palčeky hore/dole.
Netreba sa vzrušovať, dnes má k internetu prístup kdekto.
Avatar - white label
white label
U nové 3er mimořádně záleží na konkrétní konfiguraci...
Aktuální budíky/přístrojovka jsou velkým problémem nejen u 3er. Přitom ty předchozí s "3D rámečkem" byly úplně v pohodě.
webpaja
Všechny modely s plně digitálním přístrojovým štítem budou mít do léta možnost nahrání nového software (pravděpodobně zdarma), kde bude možné dát verzi "classic".
Avatar - Machýrek
Machýrek
Tak to je pecka. Postupně to vylepšují. Před časem tu v recenzi pětky psali, že do kaple si nepustíš mapu, mě už to jde (auto vyrobený v 12 měs.).
Avatar - Dinar
Dinar
V mojí vyrobené v 9/19 jde mapa v kapličce stejně jako kdekoliv jinde, v X5 např.
Avatar - spitfirecz
spitfirecz
Já Vám teda nevím, ale mě ty budíky v nové x5 vyhovovali více, než v m5 😒 ty rámečky nalepený na displeji jsou přece úplně zbytečný... no a ten otáčkoměr v x5(a dalších modelech) mi teda vůbec nevadil, ve chvíli co mám automat tak je mi to fakt jedno, přece ta hodnota je na něm stejná, a jestli to leze zleva doprava nebo zezdola nahoru... + mi to přece promítá otáčky na Head-up display...
Avatar - Machýrek
Machýrek
Ze to nejde sem četl tady na auto.cz. Tak možná si to blbě pamatuju.
Avatar - Dinar
Dinar
Tak sláva nazdar😄
Arese
Opravdu? Tak to bude super. Ten současný design přístrojového štítu je totiž naprosto nekoukatelný, je potřeba tam vrátit pořádnou klasiku se 2 menšími a 2 většími "budíky"! 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Koho znám tak pořád řeší pneu.
webpaja
Při klasickém slow in, fast out se mi i u X5 sjely dříve zadní pneu.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Myslím to cukání při nestejně sjetých pneu.
webpaja
Na předku nebo na zadku a při přidání apod? Citlivost na poničené pneu bude dána méně gumovým nastavením podvozku.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Já vím že druhé místo si za pár dní nikdo nebude pamatovat,
přesto ale … BRAVO MAZDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Bravo Mazda Win řekl 😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
… a slízl si za to 4 palce dolů, jestli jsou proti Mazdě ok, jestli jsou proti Winovi tak je to ubohost :no: :no: :no:
rtomas
V podstate uplne zbytocna a cisto subjektivna anketa. Neexistuju ziadne zavazne a meratelne kriteria, pri inej porote by bol vysledok iny.
Co to vlastne znamena auto roka? Je auto roka CR lepsie ako europske auto roka ? Alebo je horsie?
webpaja
Je to anketa novinářů, kteří si projeli všechny vozy a posuzovali dle vícero kritérií, takže svou váhu má. A to, že vyhrál model prémiového výrobce značí, že jej sami shledali natolik dobrým, aby i přes vyšší cenu dokázal vyhrát.
rtomas
Ini ako ceski novinari vozy neprojeli? Aku ma vahu ked inde ako v cesku zvolia ine auto roku?
A ak vies prosim o odpoved na otazku, ci je lepsie auto roka CR alebo europske auto roka. Ak sa to neda urcit, je jasne ze ocenenie nevypoveda o nicom.
webpaja
Tohle je česká anketa a český výběr, naprosto nechápu o co ti jde? Možná jen o to, že nevyhrál tvůj favorit?
Chceš ode mě objektivní posouzení? To nedostaneš od nikoho, nikdo neví, jaké byly tlaky a priority na COTY a jaké jsou tady.
Šimpanz
Každá anketa je subjektivní.
Ankety v různých zemích nebo v rámci kontinentu srovnávat samozřejmě nelze, protože každá země či kontinent má jiné priority, preference, jiná měřítka designu etc.
Každá takováto anketa vypovídá, co nejvíce sedí motoristickým novinářům dané země nebo regionu, je zcela zbytečné se nad tím hloupě pozastavovat.
Avatar - Emel
Emel
Tak si holt přečti slovenský vůz roku a podiskutuj na auto.sk... v čem je problém 😉 ?
rtomas
Ty si majitel tohto webu alebo primitivny hlupak, ktory je tu rovnaky host ako ja?
Chodim aj na nemcke a anglicke weby, ale nikde sa nenasiel primitv, co by ma vykazoval, robia to len cechackovia. Pritom je to sukromny web a nie cesky narodny, kde by si mal aspon 1/10000000 podiel.
Kam budem chodit sa s tvojim laskavym povolenim rozhodnem sam. Alebo to mozno spravim aj bez tvojho povolenia. Buzeruj svoju staru, ak sa necha.
Avatar - Emel
Emel
Vůbec tě nevyháním, jen mi přijde poněkud naivní dotaz "k čemu je dobrá anketa" a jestli je lepší evropské nebo české auto roku...
Avatar - speedfred
speedfred
Ako primitív sa správaš akurát ty, a k tomu ako 15-ročný.
Avatar - _beta
_beta
No teda, fakt sa trochu divne správaš ...
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
Ty jsi exemplární ubožák 😉
Avatar - Alf1k
Alf1k
Jedno z mála současných BMW co má pro mě šťávu, ta modrá mu fakt sekne a to taky není zrovna moje barva na auto, takže pro mě dvojité překvapení 😄 Konkrétně u M340i mi tam vadí asi jenom ty budíky.. Cenová politika mi právě přijde vzhledem ke konkurenci úplně OK, pokud si teda člověk odpustí různý pro mě zbytečný cinkrlátka, takže za mě dobrý :yes:
Avatar - iudex
iudex
Presne, pokiaľ sa nenecháš zlákať blbosťami v konfigurátore a neklikáš, môžeš mať bavorák za cenu Superba či Passatu. Bavorskí ti stále také auto vyrobia, aj keď žiaľ ani v BMW tá voľnosť už nie je taká, ako voľakedy. Ešte v minulej generácii si si mohol zvoliť čokoľvek: zadohrab s manuálom a šesťvalcom, štvorkolku s manuálom, RWD s automatom, či štvorkolku s automatom. Dnes to už je hodne obmedzené, R6 len s automatom a 😁rive. Ale stále sa dá ten benzín s RWD či nafta s manuálom.
webpaja
Dnes jsem se schválně koukl, kolik je 340i F30 s manuálem a RWD na mobile.de. Jsou to bohužel zlomky počtů s automatem a xdrive. Takže chápu výrobce.
Jinak na G20 si taky musím zvykat, chce to barvu, kola, M paket atd.
Avatar - iudex
iudex
Takisto ako je zlomok ľudí, ktorí sú kúpia Jag XE či Giuliu namiesto 3er. Ale sú. Keby neboli tlaky na emisie, drahé homologizácie a pod., dodnes má prémia konfigurovateľnosť (to okrem iného robilo prémiu prémiou).
Mig_35
navíc, pokud může mít manuál a RWD M3/4 - proč ne běžná třičtyři?
webpaja
Znovu, podívej kolik takových aut v G generaci bylo. Myslím, že je to zbytečná debata. Cílovka M3/4 bude mít zřejmě trochu jiné rozložení.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Homologovat běžnou třičtyři jako manuál a RWD by se BMW, jak píše nahoře pája, nevyplatilo. Jo, pokud by stačila homologace M3 v manuálu s RWD nebo manuálu s AWD i pro běžnou třičtyři, tak by do toho BMW možná šla. Ale bacha, nová M3 AWD se s největší pravděpodobností nebude v manuálu nabízet. A ti z nás, co mají zkušenosti s RWD/AWD M vozy v manuálu dobře ví proč..... 😉
Mig_35
takže dělat manuál pro základní dýzl se vyplatí /reálně jich bude stejně málo jako u šestiválce/ ale pro šestiválec už ne?
Avatar - Emel
Emel
Hele asi nebude, v základní naftě s manuálem to bude takovej entry model do fleetů. Když jsem viděl na mobile.de Mercedesy v šedivé a na plechu... no, ale asi si to holt kupce najde.
Avatar - _Karel_
_Karel_
K té konfigurovatelnosti prémie - už jsem si pár aut konfiguroval, ale to na co jsem narazil u MB, to snad nikdo nemá. Nevím, jestli tím šikanují jen "zaostalý východ", ale takový problém vybrat si kola, vyhřívaný volant, čalounění........
webpaja
To samozřejmě pravda je.
Avatar - Dinar
Dinar
Tak hlavně, že si v tom Jagu nebo Alfě můžou koupit ten manuál. 😉
Mig_35
Podívej se někdy, kolik je Panamer s manuálem a jak si drží cenu. A že každý prodávající neopomene zmínit, že jde o vzácnou kombinaci.
webpaja
CTRL+C a CTRL+V, napíše jeden, druhý a pak už všichni 😉
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
U mě ze současné palety vede jednoznačně 5er. Dostatečně hbitá a přitom komfortní jako předchozí 7er. Navíc je štíhlá i pohledná, při FL bych ji nadělil jen nižší přední lampy.
Avatar - Emel
Emel
Štíhlá... no jak se to vezme... mně právě přijde, že se oproti předchozí generaci trošku zakulatila... nic hrozného, ale F10 po fl se mi líbí víc, hlavně vpředu je taková atletičtější. A taky nemusím tu stříbrnou hokejku za kolem. Jako celek dobrý... ale asi bych dal přednost 3er v M.
Avatar - pradeda777
pradeda777
5er.....ok. Jako "dálniční křižník" perfekt. Ale se svými 4.966m do města jen s obtížemi..... 😉
webpaja
😁 ty musíš žít v centru Krumlova, jinak nevím
LandHodor
Super ze u nas vyhrala, nova 3er je opravdu krasna. Mit penize na premii stredni tridy jdu do ni. Nevite nahodou vyhralo BMW nekdy ceskou anketu auto roku?
Avatar - praptak
praptak
Nevyhrálo, je to poprvé.
Jezdec667
Není krásná, je to pořád na jedno brdo.
LandHodor
No jo 100 lidi 100 chuti, za me je trojka po Peugeotu 508 nejhezci sedan stredni tridy i kdyz si nejsou rovni.
Avatar - _beta
_beta
No hej, ale tá trojka sa dá používať aj ako štvormiestny sedan.
Avatar - Floyd
Floyd
Přečetl jsem celý článek a prošel kompletně celou diskuzi a nikde, ale vůbec nikde jsem nenarazil na bodové hodnocení! Neznáte někdo výsledné body? Redaktoři Auto.cz totiž nejsou schopni plnit základní novinářské principy.
Avatar - _beta
_beta
Toto je ale veľmi dobrý postreh a správna otázka.
Koľko ktoré auto dostalo.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Výsledné body nejsou ani na oficiálním webu ankety.
Avatar - Floyd
Floyd
To vím, tam jsem se taky díval. Ale to je více než podivné, ne?! Novináři mají přesně definovaný počet bodů, s jejich pomocí jednotlivá auta bodují, ve výsledku se body sečtou a ten kdo má nejvíc, tak vyhrál. To je easy. Ale proč tedy ty body nezveřejní?! Konspirace: že by Škodovka dostala až tak moc na pr.el?
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Konspirace neřeším, ale celý letošní ročník je divný. Novináři ani nemusí zdůvodnit své hlasování a rozhodnutí, což dříve bývalo.
Avatar - _Karel_
_Karel_
O tom nic nevím, že by museli, ale tady to dělali. Po tom, co zdejší redaktoři napsali "Nejlepší a nejhorší auta roku 2019 podle redaktorů Auto.cz" a dostali čočku, co si to dovolují, mít jinej vkus než ostatní, se jim ani nedivím. Tolerance k názoru druhého je čím dál nižší.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Bylo to součástí podmínek ankety snad od jejího vzniku, kdy každý porotce musel ke svému hlasování napsat i odůvodnění, proč volí které auto na kterou pozici s nějakým hodnocením. V COTY to takhle funguje stále.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Aha. Tak to jsem nevěděl.
Avatar - hugino
hugino
Dobrá volba.Na ACZ dal pán redaktor BMW 320d tri hviezdičky a tu majú adekvátnu odpoveď.Aj keď som celoživotne fanúšik Mercedesu tak pre mna BMW je takisto špička segmentu a táto trojka vyzerá super a určite to bude super auto. :yes:
Šimpanz
Na ACZ dal pan redaktor 330i 4,5 hvězdičky, takže je pravděpodobné, že hlasoval také pro 3er, protože verze 330i byla i verzí, kterou novináři testovali po dva dny v rámci ankety.
Mig_35
Protože anketu nevyhrálo BMW 320D. Prostě jen trojka😊
Avatar - Floyd
Floyd
A oni páni novináři v anketě hodnotili verzi 330i?! Opravdu?! Já měl za to, že vyhrála 3er a nikoli konkrétní motorové provedení!
Jezdec667
To bmw vskutku design nic moc, bude problém rozeznat to od předchozích tří generací.
Avatar - speedfred
speedfred
Tak šup,šup o očnému.
webpaja
Pán by si možná přál, aby 3er vypadala jako Geely nebo nevím 😉
Avatar - Machýrek
Machýrek
Chceš tvrdit, že máš problém rozeznat od sebe poslední čtyři generace trojky?
Mig_35
no počkej až na tu další naroubují gigaledviny z X7. hned budeš vědět, že tohle je nová😊
Avatar - _beta
_beta
Yup, väčšie ľadviny = novšia generácia.
Ešte 2, 3 generácie a budú od jedného predného kolesa až po to druhé...
LORASI
si zo seba urobil "znalca" ... u Teba, pri vyjadrovani sa k autam plati "mlcat je zlato"
Okcak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Okcak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Okcak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.