Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
CHerokee
Tohle auto se u nás málo prodává. Přitom je výborné. Možná je to tím, že do testů novinářům i na showroom zákazníkům zásadně strkají diesely. Ve srovnání s celou prémií včetně Alfy Romeo je tenhle diesel jasně nejslabší a nejdražší (na papíře) a zaostává. To si fakt pomohli... Přitom s tím 300 K benzínem to krásně pojede, i s tím 250 k to bude dobré. Snad tam dodají časem i 6 válec. Je to povedené auto.
Tohle auto se prodava malo i v anglii.
Na papire to jde, v realite to jezdi taky dobre. To je stejne jako Alfa.
Ale pak prijde na nakup, kouknes za kolik ho pak prodas jako ojetinu, uvedomis si, ze tohle fakt moc dobre neprodas, uvedomis si, ze Jaguar / Land Rover je nejmene spolehliva znacka a nakonec si reknes "stejne si prece nebudu kupovat jaguar/alfu s dieselem" a koupis si nakonec neco jinyho - to, co vsichni ostatni :-)
Na papire to jde, v realite to jezdi taky dobre. To je stejne jako Alfa.
Ale pak prijde na nakup, kouknes za kolik ho pak prodas jako ojetinu, uvedomis si, ze tohle fakt moc dobre neprodas, uvedomis si, ze Jaguar / Land Rover je nejmene spolehliva znacka a nakonec si reknes "stejne si prece nebudu kupovat jaguar/alfu s dieselem" a koupis si nakonec neco jinyho - to, co vsichni ostatni :-)
Vím, jak to jezdí. Brácha měl v dieselu XE a má XF. Já měl jaguara kdysi. S kvalitou a ani prodejem problém nebyl. Zvláště dnes, kdy ta auta jsou celohliníková, tak nemá ani co reznout. Ale vyzkoušet XE v benzínu se mi u dealera ještě nepodařilo.
_Karel_
Dolívání AB v kufru - dělá to dnes víc výrobců? To je ale oslovina. Ještě že močka nesmrdí.
No.. asi minutu jsem přemýšlel, jestli má Jag v kufru Babiše... pak mi došlo, že je to AdBlue :D
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kdepak, to si vymyslel JLR pro sedany. "Úžasná" vychytávka!
Nejde vyrobcum timhle krokem o lepsi rozlozeni hmotnosti (jako treba cpanim baterky do kufru)?
Podstatné je, kam dáš nádrž, ne nalévací hrdlo, jestli je nalévací hrdlo vzadu vedle hrdla nádrže na diesel, nebo někde v kufru, nemůže mít na rozložení hmotnosti žádný podstatnější vliv.
Ozzman
Zajímavé v srovnávací tabulce jsou i údaje o zrychlení, auta podobných koncepcí a podobných či stejných výkonů a takové rozdíly ? 8.4s vs Alfa s 7.1s... zajímavé, docela by to chtělo přeměřit.
No a bavorák píše 6,9s, to vyzerá na papieri oveľa dynamickejšie, ako Jag so svojimi 8,4s. Ale realita je iná, keď som skúšal 320d, čakal som lepšiu dynamiku. Niežeby som bol sklamaný, ono to výkon má, ale je to proste bežný dvojliter, ako akýkoľvek konkurenčný v tejto hladine. Od údaju 6,9s na sto by človek čakal takmer dynamiku hotheču, ale to je omyl. Ako píšem, ako hociktorý iný stredne silný naftový dvojliter, nič viac, nič menej.
Bylo by zajímavé ta auta dostat na letiště a poměřit.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
iudex: to by znamenalo, že BMW u některých modelů lže. no, nejspíš nelže
https://www.autoevolution.com/…test-134737.html
...tady to někdo změřil.
a tady někdo změřil XE 2.0d a v reálu to je ještě horší
https://www.autoweb.cz/…aci-lepsi-hezci/
https://www.autoevolution.com/…test-134737.html
...tady to někdo změřil.
a tady někdo změřil XE 2.0d a v reálu to je ještě horší
https://www.autoweb.cz/…aci-lepsi-hezci/
Zle vnímaš obsah môjho príspevku. Ja nepíšem, že to 320d nedá v uvádzanom čase, píšem len, že subjektívne to tak nepôsobí, napriek tomu, že čas je blízky kompaktným hothečom s +/-250k benzínom, subjektívne je to rovnaké ako obdobné nafťáky konkurencie. Teda ťahá to, ale nijak dynamický pocit z toho nemáš.
takže 320d je na stovce za 6,9 - Jaguar XE 2.0D to udělá za 8,4 - ale subjektivně je to totéž.
mimochodem stovku za 6,9 má i Oktávka RS TDI.
možná popisuješ to, co cítím už od dob čtynásobně oturbeného dieselu od BMW. papírově to jede, jede to i ve skutečnosti, ale pocit je z toho rozpačitý. je to prostě diesel.
mimochodem stovku za 6,9 má i Oktávka RS TDI.
možná popisuješ to, co cítím už od dob čtynásobně oturbeného dieselu od BMW. papírově to jede, jede to i ve skutečnosti, ale pocit je z toho rozpačitý. je to prostě diesel.
... hmmm, převodovky jsou stejné, těma to nebude.... snad jiné nastavení SW, kratší převody.... ale spíš to prostě bude tím že ta Alfa je holt o dost lehčí (dohledej si o kolik, kdysi jsem to dohledával a myslím že 150kg nebude daleko od pravdy....)
Ze by 150 kg udelalo takovy rozdíl ? No, možné to je, takže stačí do Alfy posadit dva prumerné lidi, nebo jednoho tlouštíka :D
Mig_35
se kupují dieselové XE do fleetu?
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mr.Murphy
.... vypadá opravdu strašně.... ;-)
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
dr.Remorey
V benzinu 250k se zadokolkou v nejake nizsi vybave to je celkem prijatelne naceneny a mohla by to byt ridicsky zajima volba.
Tenhle diesel mi az tak smysl nedava, hltaci kilometru asi vic oceni nemeckej puntklich styl.
Tenhle diesel mi az tak smysl nedava, hltaci kilometru asi vic oceni nemeckej puntklich styl.
3_diamanty
interier aj exterier dokonalost :yes:
Nepleteš si test? Tohle je Jag, ne ASX :)
jaguare zboznujem :yes:
Zkoušels ?
to ne... ale zboznujem uz od mala tuto luxusnu znacku .. a poslednych 10 rokov z luxusnych zanciek sa mi pacia este aj lexusy .. :yes:
Mne toto XE s benzinovym trilitrem pujcil pred par lety Webpaja a dodnes si pamatuji, jak umělo kopnout na mokru (byl to RWD), krásné auto, ale pro mne menší interiér... KDYBYCH měl ty peníze, i tak BYCH mu dal přednost před D3 :) Tohle se Jagu povedlo.
parada... lebo tu to chce jednoznacne benzin podla mna... viem si predstavit taketo nieco jedine v benzine ako sukromnik ... ale samozrejme firma si pre zmenu zvoli dizel... tak to v tomto biznise chodi
len mam citak ze momentalne uz XE v ponuke 3 liter ani nema.... no jo... vieme preco :'-(
ta stredova konzola je neskutocna aj volant.. a mne osobne sa pacia prave taketo nizke palubovky ktore su tak pekne akoby rozliate po celom tom obvode predku auta... :yes:
aj displej je krasne zakomponovany.. pripomina mi to pomaly az styl astonu... za mna moc stylove a aj pre oko az luxusne posobiace ... :yes:
len mam citak ze momentalne uz XE v ponuke 3 liter ani nema.... no jo... vieme preco :'-(
ta stredova konzola je neskutocna aj volant.. a mne osobne sa pacia prave taketo nizke palubovky ktore su tak pekne akoby rozliate po celom tom obvode predku auta... :yes:
aj displej je krasne zakomponovany.. pripomina mi to pomaly az styl astonu... za mna moc stylove a aj pre oko az luxusne posobiace ... :yes:
Mne na tom autě vadil akorát volič převodovky kolečkem, ale to facelift změnil, naopak můj oblíbený Ford to teď dává do aut.. strašný.
Motor byl super, ani nevím, jestli je ten šestiválec ještě v prodeji (asi fakt ne), ale pro mne, jakožto pro jezdce mainstreamu, to ve mne zanechalo pozitivní vzpomínku a třeba někdy, jako auto pro zábavu :D Kdo ví ...
Motor byl super, ani nevím, jestli je ten šestiválec ještě v prodeji (asi fakt ne), ale pro mne, jakožto pro jezdce mainstreamu, to ve mne zanechalo pozitivní vzpomínku a třeba někdy, jako auto pro zábavu :D Kdo ví ...
je mozne ze o 10 rokov ako jazdenka bude uz aj v celkom prijemnej cenovke.. ale zase to uz skoro kazdy bude mat nejaky ten hybrid alebo elektro... a sportovanie za volantom ( obavam sa ) uz nebude moc v kurze ani ziaduce vzhladom na trendy ake nas v automobilizme nasledujucu dekadu cakaju... ale nepredbiehajme....
ja si ako auto pre zabavu viem predstavit ( najskor a najradsej ) nieco male a obratne... povedzme barchettu alebo pandu 100HP alebo nejaku 206tku gti ....
ja si ako auto pre zabavu viem predstavit ( najskor a najradsej ) nieco male a obratne... povedzme barchettu alebo pandu 100HP alebo nejaku 206tku gti ....
206 je strašně malé auto a kdo ho měl z mého okolí, vždy si na něco stěžoval, já jezdil jen s 1.4 hdi, krásné, ale malé, nicméně se dají sehnat za slusne peníze. Ten Fiat za pár let už bude spíš unikát a panda moc zábavné auto nebude. Pro mne je stale nedostizny HH sen Clio sport 172 či 182, ale u nás je jich jako šafránu a stojí kolem 200 tisíc v trochu ucházejícím stavu. Levnější jsou třeba FieSTy 150, nebo Punta HGT.
panda 100HP zabavna urcite je... co potvrdzuju aj testeri ... akurat ju dnes skoro nikde nezozenies .... je ich strasne malo... to asi skor zozenie clovek aj vw corrado este o vyse dalsiu dekadu starsi ....
punto hgt .. fiesta .. clio.. suhlas... alebo uz aj ten predosly swift sport postupne s pribudajucim casom zacne byt dostupnejsi
punto hgt .. fiesta .. clio.. suhlas... alebo uz aj ten predosly swift sport postupne s pribudajucim casom zacne byt dostupnejsi
V širšej rodine je Panda 100HP a je to fajn svižné auto do mesta a možno okolia. Sranda s tým jazdiť ale najako zábavné mi neprišlo,čiperné určite.
Dizajn sa mi ale hodne páči.
Dizajn sa mi ale hodne páči.
Že takové auto nebude pomalé, o tom žádná, ale nějak ve mne to auto neuspokojuje tu představu warmhatche, nebo dokonce hothatche... to je už na mne moc nákupní taška :D
Je úsměvné, jak se tu rozplýváme nad auty kolem 100-150k, přičemž některým už je dnes přes 20 let a jinde v jiní diskuzní kovbojové napíšou, že 200hp + turbo je slabé a líné :D
Je úsměvné, jak se tu rozplýváme nad auty kolem 100-150k, přičemž některým už je dnes přes 20 let a jinde v jiní diskuzní kovbojové napíšou, že 200hp + turbo je slabé a líné :D
na SS jsem zapoměl, ty se taky pohybují řádově v přijatelných mezí. Pak byla ještě Corsa GSI s 1.8, u nás viděno pár kousků od 50-100 tisíc kč, ale jaká je, to netuším.
Naštěstí šlo jen o volbu PRDN, pádla fungovala u V6 naprosto bryskně ;-)
To jsem tenkrát asi nezkoušel, ale jde mi o to, že Ford to teď dává jako novinku a mne se to.. slušně řečeno nelíbí :D Jedině snad Mondeo HEV má volič jako předfaceliftem :D
JJ, kolečko patří na sporák ;-)
webpaja
...s odstupem času je potřeba přiznat, že R4 Ingenium v naftě se JLR nepovedly. Už od počátku zaostávaly za konkurencí výkonem a spotřeba taky nepřesvědčí. V březnu přijdou na řadu inovované jednotky, uvidíme jaký posun výrobce předvede.
Je smutné, že nejlepším doporučitelným motorem je u Jagu R4 v benzínu a ne V/R6.
Jinak stále platí, rudá metalíza, výbava R-Sport, 20" kola a je to mazel.
Ano, auto krásně jezdí, opravdu našlapuje jako kočka, stejně skvěle se řídí, to však dnešní piloty zajímá až po ostatních věcech, které by člověk chtěl spíš od chytrého telefonu. A tak JLR dotahuje konkurenci v 3,14čovinkách a na motory již jaksi nezbývají peníze.
Mimochodem otázka na testéra. Už se podařilo usadit elektricky ovládaná přední sedadla níže, nebo tam je pořád 1-2cm nad ideálním posazen? U manuálních ten problém není.
Je smutné, že nejlepším doporučitelným motorem je u Jagu R4 v benzínu a ne V/R6.
Jinak stále platí, rudá metalíza, výbava R-Sport, 20" kola a je to mazel.
Ano, auto krásně jezdí, opravdu našlapuje jako kočka, stejně skvěle se řídí, to však dnešní piloty zajímá až po ostatních věcech, které by člověk chtěl spíš od chytrého telefonu. A tak JLR dotahuje konkurenci v 3,14čovinkách a na motory již jaksi nezbývají peníze.
Mimochodem otázka na testéra. Už se podařilo usadit elektricky ovládaná přední sedadla níže, nebo tam je pořád 1-2cm nad ideálním posazen? U manuálních ten problém není.
Já si nemohu pomoct, to vše, co píšeš, bude asi pravda, neznám, tak nemohu soudit, ale z čistě estetického hlediska má Jag velkou výhodu. Na rozdíl od auta roku (3er) umí vypadat velmi dobře i obyčejná verze, má líbivé a dynamické tvary, kdežto když jsem poprvé viděl obyčejnou novou trojku na cestě, v černé, říkal jsem si... sakra, tohle je BMW ? Naopak Mpaket a metalíza z toho dělá jiné auto. Můj názor :)
A ještě k Jagu, kombinace té rudé, kterou si míval je pak vysloveně výstavní... odjakživa si přeji červenou metalízu na autě... snad se mi to někdy splní :D
A ještě k Jagu, kombinace té rudé, kterou si míval je pak vysloveně výstavní... odjakživa si přeji červenou metalízu na autě... snad se mi to někdy splní :D
Vyznění designu dělají detaily, 3er si pořád drží stejnou základní linku, ale stačilo, aby v nové generaci udělali hnusné nárazníky a dojem bavoráku je pryč. Jak říkáš, mpaket pomůže, ale i s ním mám k designu G20 výhrady. A přesně naopak je to s XE, předfaceliftu chyběla špetka dotaženosti, aby jeho design vyzněl naplno, zadní lampy, nárazník byly příliš fádní, a teď, předek i zadek parádní, propracovaná grafika zadních světel, členitější nárazník a voila, je tu nejhezčí auto ve třídě. Vevnitř podobně, pořádný šaltr, přepracovaný infotainment, lepší materiály na palubovce a hned je to lepší.
Škoda těch motorů, on se tu sice může redaktor rozplývat, jak xe umí řidičsky pobavit i se základním dýzlem, ale to je jen přání otcem myšlenky, resp. píše to, aby podpořil svůj test 320d, která ho, bože, tak zklamala. V reálu, při podobné konfiguraci, není podvozkově, agilita, komfort, rozdíl mezi xe, 3er nebo céčkem, přičemž bych řekl, že ten nejmíň očekávaný, céčko, z nich má nejlepší řízení, jag sice zvládnul elektrický posilovač o něco lépe než bmw, ale nejlíp ho zvládl mercedes. Každopádně problém s motorem zůstává, dvoulitry bmw a MB hrají jinou ligu, 1,5s ve zrychlení na sto to jen naznačuje, jde o to, že u těch dvou člověk ani v té dvoulitr dýzlové motorizaci nemá dojem nedostatečnosti, netrpí při každém přidání plynu pocitem, ku.va proč to nejede, bohužel ta 132kW verze v jagu přesně tento pocit navozuje. A při faktu, že to auto hůř jede, víc žere, je o sto litrů dražší než konkurence, je v něm málo místa, se pak těžko divit, že se tato "fleetová" verze ve fleetech reálně neobjevuje. ;-)
Škoda těch motorů, on se tu sice může redaktor rozplývat, jak xe umí řidičsky pobavit i se základním dýzlem, ale to je jen přání otcem myšlenky, resp. píše to, aby podpořil svůj test 320d, která ho, bože, tak zklamala. V reálu, při podobné konfiguraci, není podvozkově, agilita, komfort, rozdíl mezi xe, 3er nebo céčkem, přičemž bych řekl, že ten nejmíň očekávaný, céčko, z nich má nejlepší řízení, jag sice zvládnul elektrický posilovač o něco lépe než bmw, ale nejlíp ho zvládl mercedes. Každopádně problém s motorem zůstává, dvoulitry bmw a MB hrají jinou ligu, 1,5s ve zrychlení na sto to jen naznačuje, jde o to, že u těch dvou člověk ani v té dvoulitr dýzlové motorizaci nemá dojem nedostatečnosti, netrpí při každém přidání plynu pocitem, ku.va proč to nejede, bohužel ta 132kW verze v jagu přesně tento pocit navozuje. A při faktu, že to auto hůř jede, víc žere, je o sto litrů dražší než konkurence, je v něm málo místa, se pak těžko divit, že se tato "fleetová" verze ve fleetech reálně neobjevuje. ;-)
:yes:
Nechcete s Pájou psát testy na prémii? Dozvím se tu víc z diskuze :D
Nechcete s Pájou psát testy na prémii? Dozvím se tu víc z diskuze :D
Já nesmím, to by neprošlo přes Miga. Mohl bych kvůli pokrytectví leda SUVky :D
Možno už ani nejde o konektivitu a asistenty ale celkový imidž značiek D3, oni keby aj vyrobili zlé auto tak sa predávať budú. Kdežto Jag či AR nech majú historiu a športové DNA sebelepšie tak paberkujú iba na okraji trhu na hranici rentability. Opýtaj sa mladých na auto (ak ich ešte vôbec zaujímajú) tak snáď aj Octavia RS je pre nich daleko lepší športiak.
Dost su drahe aj rocny servis nie je lacnejsi ako u MB , sme vymenili XF diesel za benzin ten dizlak bol par krat v service nic vazne len malickosti / elektr,blbosti / + kontrolka na filter dost casto svietila, dobre je ze servis poziciava XE kym je auto v servise. :*) Dizlak potrebuje caste prevetranie mimo mesta ak to porovnam z MB dizlakom ten znesie viac mestkych posunov a kontrolka mi este zatial nesvietila...Inak pekne auta v cervenej metle + cierne prahy a doplnky, cervena koza atd. nakupna cena XF bola vyzsia ako MB e alebo 5 er , mozno tam by mali ist jemne pod D 3 ceny :-!
Postreh
Je to krásne auto a s dieslom jazdí dobre s benzínom výborne.....
Samotný Autor uvádza
Plusy Parádní vzhled Jisté jízdní vlastnosti Poddajný podvozek Slušná výbava Pohodlné sedačky a to je na 3 a pol hviezdy??? Byť to škodovka tak tipujem tak 4 a pol....
Strašne neobjektívne a to pravidelne......
Samotný Autor uvádza
Plusy Parádní vzhled Jisté jízdní vlastnosti Poddajný podvozek Slušná výbava Pohodlné sedačky a to je na 3 a pol hviezdy??? Byť to škodovka tak tipujem tak 4 a pol....
Strašne neobjektívne a to pravidelne......
schválně jsem se kouknul na spritmonitor. dieselový dvoulitr by měl být šetřílek, kde konkurence jezdí za 6, tenhle bere osm. za tolik jsem jezdil s dvoulitrovým benzínem s 300 hp...
×
Sdílení komentáře
×
Co robi ten dub vo ventiloch? :-)