Ekonomika
Tak hlavne, jak vsichni delaj kina, ze nemecky automobilky jsou skrze elektrowandel v p*deli a nemeckej autoprumysl jde do haje... 😁 Pritom nestihaj vyrabet a treba na hybridni Ccka a Ecka se tedka ceka tri ctvrte roku 😁
Trololo
Trololo
To len tu sa nájdu taký čo si myslia, že tie zákony prechádzaj automobilkám navzdory. Ale viac priškrtený trh bráni vstupu nových hráčov. Zlepiť EV vie naozaj každý. A automobilky sa môžu odvoláva na to, že nebudú potrebovať toľko ľudí a prepustia ich už dnes aj keď podiel EV je zatiaľ minimálny. Ale je to prepúšťanie za vznešený cieľ záchrany planéty. Nik nenapíše, že prepúšťajú preto, že automatizácia postupuje a odborári sú stále nenažratejší.
A aké boli zisky automobiliek? Tiež boli najnižšie za 23 rokov? Dám príklad, ktorý by si mohol pochopiť. VW ma v Nemecku voľné kapacity, ale Škodovka nestíha vyrábať. Prečo niečo nepresunú domov?
Výroba v Německu klesá, ale to neznamená, že se nedaří německým automobilkám, VW group růst prodejů v Evropě něco přes 2%, Daimler růst prodejů v Evropě něco přes 3%, BMW group růst prodejů v Evropě 0,1%. Takže je jasné, že jednak roste tržní podíl německých automobilek na evropském trhu (protože celkový trh v Evropě klesá) a druhak o co méně německé automobilky vyrábí v říši o to více (a ještě něco navrch) vyrábí v méně rozvinutých zemích s levnou pracovní silou jako jsou ČR, SK, HU, PL, HU, RO etc. Takže ano, je to jenom klasické bulení automobilek aby vymámily dotace z EU, ani jeden z vyjmenovaných německých koncernů neskončí ve ztrátě, naopak všechny jsou ve šťavnatém zisku. A samozřejmě v Německu chtějí i nadále propouštět, protože nenažraní odboráři jim tam ženou cenu práce do astronomických výšin, takže přesun výroby bude pokračovat a protože se vedení automobilek bojí tyto prosté pravdy komunikovat na prkno, tak raději vytváří atmosféru, že se nedá nic dělat, EV nám berou práci etc. Prdlajs, práci bere především automatizace a nesmyslné požadavky na mzdy.
Prepúšťanie za vznešený ciel záchrany planéty znie lepšie ako prepúšťanie pre nenažranosť odborárov a postup v automatizácii.
Takže sa zníži počet drahých ľudí a zvýšia ceny aut, lebo musia mať tie eco fičurky. Automobilky na tom trhnú a lúdia budú nadávať na úradníka.
Takže sa zníži počet drahých ľudí a zvýšia ceny aut, lebo musia mať tie eco fičurky. Automobilky na tom trhnú a lúdia budú nadávať na úradníka.
Mercedes je podla mna najlepšia automobilová značka na svete.Aj BMW aj Audi sú super ale Medveď je jednoducho Medveď.A to čo predvádza posledné roky v F1 je voči napr. ikone Ferrari neuveritelné.Má obrovské portfólio modelov aj motorov.Vyrába si sám automatické prevodovky/nie ako BMW že ich kupuje od ZF/ a má už z histórie neskutočne množstvo patentov na zlepšenie bezpečnosti .Keď zoberieme že vyrábajú aj kamióny,autobusy,dodávky atd tak sa musí uznať že je to TOP značka a ja im velmi fandím.Len tak ďalej :yes:
Převodovky si mercedes vyrábí asi sám, ale těm v bmw od z/f bohužel nesahají ani po kotníky.
Aj infotainment má vraj BMW lepší a aj tak sa Medveď lepšie predáva.Vravím že aj BMW je super značka ale to ako po pár rokoch v F1 bez úspechu zdupkali a Medveď aj napriek počiatočnému neúspechu vydržali a posledných 6 rokov vyhrávajú dokazujú že tie technológie ktoré majú su špička.
:no: