Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Loňský rok pro Mercedes znovu rekordní. Už devátý rok za sebou

14 komentářů

Anonym
Je mi líto, ale nejde pozitivně reagovat na článek, který obsahuje větu😒br /> "Daimler za stejnou dobu prodal 2,46 milionu vozů Mini a Mercedes-Benz"
:no:
uxauxa
možná má mini dva majitele😄
scadar
Tak hlavne, jak vsichni delaj kina, ze nemecky automobilky jsou skrze elektrowandel v p*deli a nemeckej autoprumysl jde do haje... 😁 Pritom nestihaj vyrabet a treba na hybridni Ccka a Ecka se tedka ceka tri ctvrte roku 😁

Trololo
Niemand
To len tu sa nájdu taký čo si myslia, že tie zákony prechádzaj automobilkám navzdory. Ale viac priškrtený trh bráni vstupu nových hráčov. Zlepiť EV vie naozaj každý. A automobilky sa môžu odvoláva na to, že nebudú potrebovať toľko ľudí a prepustia ich už dnes aj keď podiel EV je zatiaľ minimálny. Ale je to prepúšťanie za vznešený cieľ záchrany planéty. Nik nenapíše, že prepúšťajú preto, že automatizácia postupuje a odborári sú stále nenažratejší.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Niemand
A aké boli zisky automobiliek? Tiež boli najnižšie za 23 rokov? Dám príklad, ktorý by si mohol pochopiť. VW ma v Nemecku voľné kapacity, ale Škodovka nestíha vyrábať. Prečo niečo nepresunú domov?
Šimpanz
Výroba v Německu klesá, ale to neznamená, že se nedaří německým automobilkám, VW group růst prodejů v Evropě něco přes 2%, Daimler růst prodejů v Evropě něco přes 3%, BMW group růst prodejů v Evropě 0,1%. Takže je jasné, že jednak roste tržní podíl německých automobilek na evropském trhu (protože celkový trh v Evropě klesá) a druhak o co méně německé automobilky vyrábí v říši o to více (a ještě něco navrch) vyrábí v méně rozvinutých zemích s levnou pracovní silou jako jsou ČR, SK, HU, PL, HU, RO etc. Takže ano, je to jenom klasické bulení automobilek aby vymámily dotace z EU, ani jeden z vyjmenovaných německých koncernů neskončí ve ztrátě, naopak všechny jsou ve šťavnatém zisku. A samozřejmě v Německu chtějí i nadále propouštět, protože nenažraní odboráři jim tam ženou cenu práce do astronomických výšin, takže přesun výroby bude pokračovat a protože se vedení automobilek bojí tyto prosté pravdy komunikovat na prkno, tak raději vytváří atmosféru, že se nedá nic dělat, EV nám berou práci etc. Prdlajs, práci bere především automatizace a nesmyslné požadavky na mzdy.
Niemand
Prepúšťanie za vznešený ciel záchrany planéty znie lepšie ako prepúšťanie pre nenažranosť odborárov a postup v automatizácii.
Takže sa zníži počet drahých ľudí a zvýšia ceny aut, lebo musia mať tie eco fičurky. Automobilky na tom trhnú a lúdia budú nadávať na úradníka.
Reco
vzhladom k tomu, ze pracujem v automatizacii musim oponovat - cim viac automatizacie, tym viac prace 😊 Kazdopadne ale chodia info od dodavatelov, ze v konkretnych zavodoch dojdu aktualne projekty a nemaju dalej nic. Uvidi sa casom ako sa to vyvinie.
Avatar - hugino
hugino
Mercedes je podla mna najlepšia automobilová značka na svete.Aj BMW aj Audi sú super ale Medveď je jednoducho Medveď.A to čo predvádza posledné roky v F1 je voči napr. ikone Ferrari neuveritelné.Má obrovské portfólio modelov aj motorov.Vyrába si sám automatické prevodovky/nie ako BMW že ich kupuje od ZF/ a má už z histórie neskutočne množstvo patentov na zlepšenie bezpečnosti .Keď zoberieme že vyrábajú aj kamióny,autobusy,dodávky atd tak sa musí uznať že je to TOP značka a ja im velmi fandím.Len tak ďalej :yes:
spaleny6
Převodovky si mercedes vyrábí asi sám, ale těm v bmw od z/f bohužel nesahají ani po kotníky.
Avatar - hugino
hugino
Aj infotainment má vraj BMW lepší a aj tak sa Medveď lepšie predáva.Vravím že aj BMW je super značka ale to ako po pár rokoch v F1 bez úspechu zdupkali a Medveď aj napriek počiatočnému neúspechu vydržali a posledných 6 rokov vyhrávajú dokazujú že tie technológie ktoré majú su špička.
spaleny6
Já nerozporuju že má lepší prodeje a daří se mu v f1. S těma převodovkama si ale vedle.
Arese
Tak prima, to budou mít v Číně radost! 😒