O elektrifikovaných verzích Renaultu Clio a Captur se mluvilo již od jejich představení, oficiální premiéra však proběhne až na lednovém autosalonu v Bruselu.
Tak se spotrebou litr a pul vetsinou ty auta nejezdej, ale tvrdit, ze nefungujou vubec, je taky blbost. Prius jako klasickej hybrid uz funguje dost dlouho a tech 40-50km, co da prumernej plugin, vetsinou na denni pojizdeni kolem komina taky staci. Pokud jezdis z baraku s nabitou baterkou kazdy rano a parkrat do roka jedes nekam tisic kilometru na benal, tak tu dlouhodobou kolem dvou litru klidne udelat muzes...
...vždy, když vidím obrázek, na kterém to auto stojí se zaraženým kabelem z dobíječky, zvedá se mi kufr! :-(:no::no::no: Prostě drahá, složitá a v podstatě nesmyslná technika jako úlitba ekoteroristům. :-(:-(:-(:no:
Ale tyhle pluginy a podobné chujoviny...jak psali kolegové - vycházej jen na papíře.
Čili právě u nich bude nejvtipňejší to EU špiclování spotřeby. Spolu se sporťákama na víkend tohle budou auta s největším rozdílem. Třeba ekoprasata pochopí, že šla špatnou cestou. Ale jen jestli si to přiznají. O tomhle, stejně jako o většině věcí v unii rozhodují nikoliv odborníci, ale politickými čachry vygenerovaní panáci.
hlavně že to "papírově" vychází
ale taky jestli jim to za ty prachy bude někdo chtít koupit :D
komické je jak to všechno společně s CNG jde proti elektrovehyklům :-!
A jak jim to v tom testu nefungovalo? Rozbit se muze obcas leccos (giulia by mohla povidat) :)
Co se dojezdu tyce, tak u pluginu je zas dobry, ze kdyz teda treba hodne mrzne, tak furt mas ten spalovak... a range anxiety tim padem taky neexistuje... :-) Za me je PHEV proste win-win...
Ty si tuším tupí 365 dní v roku. Väčšina ľudí z periférii každé ráno mieri autom do mesta. A ten kto žije v dosahu metra zas väčšinou nemusí jazdiť každý deň autom. Nehovoriac o tom, že automobilový trh sa neriadi tým ako to vyzerá v ČR.
Pokojne môžem cestovať 80km do práce a elektriku v baterke si podržím na mesto. Ale to tupec tvojho kalibru čo vie len urážať ťažko pochopí.
A na tento nezmysel si ako prisiel? Mozu si kupit hocijake ine z 80 milionov ICE aut, ale oni sa rozhodli pre EV kvoli mnohym jasnym vyhodam alebo(aj) kvoli vlastnemu uvedomeniu. Samozrejme ze ten kto si priplati za ekologickejsie EV ktore setri nase ovzdusie, zivotne prostredie a aj zdravie kazdeho z nas ktory je dnes nuteny dychat karcinogenne emisie ICE aut si zasluzi prispevok od statu, nie zvyhodnenie, ale zmiernenie vyssich vydavkov. Kazdy jeden EU stat ma vyhradane miliony eur na eliminovanie negativnych dopadov priemyslu a dopravy na zdravie obyvatelov a dnes neexistuje efektivnejsi a lacnejsi sposob odstranovania skodlivych emisii z ovzdusia ako eliminacia ich produkcie a tam je najucinnejsi prechod vyroby el. energie na obnovitelne bezemisne zdroje a prechod na EV. To su jednoduche fakty. Vysadzanie milionov stromov a miliardove zariadenia na zachytavanie emisi zo vzduchu su radovo drahsie a neefektivnejsie, takze ano, dotacie a zvyhodnovanie je to najlepsie co dnes staty mozu robit a stat ktory to nerobi je jednoducho lahostajny k zivotnemu prostrediu a zdraviu svojich obcanov. Ak mas dostatocne vysoky vek a mas spravne hodnoty tak musis suhlasit ze zdravie je prvorade. Iba v US a CN sposobia emisie z dopravy smrt pol miliona ludi. Ci uz je to produkcia plastov alebo emisii.. redukovat produkciu je naasobne lacnejsie ako riesit nasledky. Dotacii by malo byt nasobne viac ak chceme nie vyriesit ale iba vyrazne spomalit dnesny nezvratny trend.
:-) Skoro nikto ich nechce? Preco su vsetky vypredane s dlhymi cakacimi dobami? Preto je Tesla Model 3 11ty najpredavanejsi model v EU a tu citievana Octavia je az za nim? :D Vy EVhateri ste vtipne neinformovani.. :-)
V clanku je to blbe, je to 1,6 atmosfera, asi je to stary dobry SCe motor. Plus v clanku taky chybi celkem zajimava informace, ze ty auta se rozjizdi jen na elektromotor, spalovak se pripojuje az pozdeji. Tim se nahrazuje bezna spojka.
Tak ale české (resp. slovenské) mesto a nemecké alebo francúzske mesto je trochu rozdiel, nie? Srdce Európy nie je napriek vzletnému pomenovaniu pupok sveta.
Omezení a následný zákaz používání aut na naftu/benzín ve městech a dalších oblastech už je, zákaz prodeje se blíží - a pak to bude dilema - chci individuální mobilitu nebo ne.
Pri PHEV je zatiaľ ten zádrhel, že bez dotácii to proste nevychádza. Auto predávam keď má tak 150 tisíc a do vtedy sa mi PHEV proste oproti klasickému hybridu nesplatí.