Pokud ta alternativa má (zatím) nevyřešené technické problémy, tak se nejedná o alternativu..
A je otázkou jestli se někomu vyplatí investovat do řešení těch problémů když elektroauta už fungují a je z roku na rok vidět progres..
Ale jistě že existují jiná řešení než jen baterky a s nimi spojené zatíme něvyřešené technické problémy. Jen zkrátka určité elektrolobby v Bruselu našla své propagovatele.
Ta kocovina po vystřízlivění, že baterky nejsou to pravé, ale bude děsivá.
Současné řešení je používáno už sedmým rokem, a tak se logicky diskutuje o tom, co jej bude následovat. Ke změně by mělo dojít v roce 2025 a Pat Symonds nyní přišel se vskutku revoluční ideou - dvoutaktním motorem.
To by mne opravdu zajímalo, říká že spousta aspektů je vyřešena, a že jsou výrazně účinnější.
To by mohli v Audi zkusit místo tlaku na ztrátové elektromobily.
Ale kdyby to vyřešili ve Formuli 1, tak by se to jistě dalo převzít do komerční výroby.
Wartburgy měly maličké 3-válcové motůrky ale na svoje dobu jezdily dobře. Trabanty se staly ikonou, trochu smradlavou ale přesto :yes:
Na 1 prodaný elektromobil 2 ztracené vozy se spalovacím motorem, takhle se prodeje nenavyšují.
A vůbec, německému D3 se prodeje elektromobilů moc nedaří ale natvrdle se o to dál pokoušejí.
Zaujal mne prodej e-Jaguaru u nás, 2,5x méně v roce 2019 než v roce 2018.
Prodej e-Mercedesu = bída s nouzí, BMW to samé, Audi nic moc.
Mohou vyrobit 1000 modelů EV ale kdo to bude kupovat když prakticky celou poptávku dražších EV sbírá Tesla?
A to ještě musíme vzít v potaz fakt že bez Kalifornie, Norska a Holandska by se žádný prodej EV vůbec neuskutečnil. Co se týče Číny, tam jsou EV s extrémně nízkým nájezdem extrémně dotované ale to už skončilo a tak prodeje padají o desítky procent.
V Holandsku zelení tak přitápí pod kotlem že ke to jen do dalších voleb ...
Když chce nalákat lidi a prodat víc aut, má mluvit o tom, že přijde
- výjimečný design
- ještě lepší materiály a zpracování
- super audio a tak
-lepší možnost personalizace
- lepší ceny, podmínky financování a lepší záruční možnosti
atd atd
Místo toho blekotá o elektromobilech. Tím počty nezvýší a zisk už vůbec ne.
Ono to není 100% objasněný a teorii o vrtulce nelze vyvrátit.
Tak klídek. Tahle formulace se běžně objevovala i ve firemních materiálech.
Asi to ptravda nebude, ale za těch více než 100 let, co to logo a ta historka existuje (ne, auta ještě nějakej čas nedělali), se v podstatě rozšířila tak, že se pravdou stala.
Nauč se s tím žít.
Víš, jak málo lidí ve skutečnosti ví, co to je Audi?
To je ještě menší procento. A to jsou i Audi fans.
a sice že Audi - ale platí to pro všechny koncernový káry - se neskutečně a nemožně mlátí v homologacích a emisích a díky tomu krutě ztrácejí prodeje.
Znám několik děsivých příkladů z nedávné doby. To by člověk nevěřil.
ptz pocet prodaných kusů nevypovídá nic moc o (ne)kvalite.
Dávno ne všechno, co D3 vyrobí, je "prémie" jak se tomu říká.
Když už je článek o Audi...tak ať mu dáme pokoj.... třeba taková B-Klasse? Vždyť je to kepl.
A takovejch kár najdeme napříč D3 víc.
JInak do budoucna se mi jeví nejobtížnější pozice BMW. Ale uvidíme.