Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi chce v roce 2020 dostihnout konkurenční BMW a Mercedes. Jak toho chce dosáhnout?

Audi v poslední době prodejně ztrácí na své hlavní oponenty. V roce 2020 to však hodlá změnit.
Zpět na článek
Avatar - ericho33
13. 1. 2020 20:19
Re: 2-TAKTNÍ MOTORY
Na také vozenie ti stačí v rodine jedno auto. Zvyšné dve môžu byť pokojne Éčka.
13. 1. 2020 12:45
Re: 2-TAKTNÍ MOTORY
Nabiju za 5 minut, dojedu 1 000 km ? - včetně topení při -15°C ! A TCO stejné jako u auta se spalovacím motorem ?
13. 1. 2020 11:24
Tak dalším zvyšováním počtu elektrovehyklů v nabídce...
...Audi jenom ještě víc potopí. Buď je ta paní úplně blbá, nebo jenom hraje nařízenou komedii. :-)
13. 1. 2020 11:22
Re: 2-TAKTNÍ MOTORY
Cha, cha, elektohujer promluvil! :D :D :D
13. 1. 2020 10:35
Re: 2-TAKTNÍ MOTORY
Samozřejmě. Můžete si ho koupit, doma či jinde nabít, pak do něj sednout a jet kam potřebujete..
co je na tom nefunkčního?
13. 1. 2020 10:25
Re: 2-TAKTNÍ MOTORY
Elektroauta už fungují ?Zatím jsem si nevšimnul, že by byla alternativou k autům se spalovacími motory.
13. 1. 2020 08:47
Re: 2-TAKTNÍ MOTORY
která historie se konkrétně v tomto případě opakuje? děkuji
13. 1. 2020 08:46
Re: 2-TAKTNÍ MOTORY
Pokud ta alternativa má (zatím) nevyřešené technické problémy, tak se nejedná o alternativu..
A je otázkou jestli se někomu vyplatí investovat do řešení těch problémů když elektroauta už fungují a je z roku na rok vidět progres..
Avatar - Jaros71
12. 1. 2020 22:40
Re: 2-TAKTNÍ MOTORY
Nahradit tradiční modely elektrovozítky , které nikdo nechce..to bude bomba úspěch.. :D
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2020 22:36
Re: 2-TAKTNÍ MOTORY
Historie se opakuje. Potřebují maximální průser aby dostali rozum. Bude nás to všechny hodně bolet.
Avatar - CICERO
12. 1. 2020 21:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 1. 2020 20:56
Re: 2-TAKTNÍ MOTORY
Ale jistě že existují jiná řešení než jen baterky a s nimi spojené zatíme něvyřešené technické problémy. Jen zkrátka určité elektrolobby v Bruselu našla své propagovatele.

Ta kocovina po vystřízlivění, že baterky nejsou to pravé, ale bude děsivá.
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2020 19:12
2-TAKTNÍ MOTORY
Současné řešení je používáno už sedmým rokem, a tak se logicky diskutuje o tom, co jej bude následovat. Ke změně by mělo dojít v roce 2025 a Pat Symonds nyní přišel se vskutku revoluční ideou - dvoutaktním motorem.

To by mne opravdu zajímalo, říká že spousta aspektů je vyřešena, a že jsou výrazně účinnější.
To by mohli v Audi zkusit místo tlaku na ztrátové elektromobily.
Ale kdyby to vyřešili ve Formuli 1, tak by se to jistě dalo převzít do komerční výroby.
Wartburgy měly maličké 3-válcové motůrky ale na svoje dobu jezdily dobře. Trabanty se staly ikonou, trochu smradlavou ale přesto :yes:
12. 1. 2020 18:33
Re: Jinak ta šéfka je hrobařka značky
Přesně.
12. 1. 2020 18:33
Re: Opět pisálek bez znalostí....
Ne, tohle je pravděpodobně právě rozšířený omyl.
My se tady bavíme o level jinde. Nepoučuj.
12. 1. 2020 18:11
Re: Opět pisálek bez znalostí....
Skús si ho nastudovat ty. Je to výrobca leteckých motorov. A, logo značí vrtulu.
12. 1. 2020 17:59
Re: Jinak ta šéfka je hrobařka značky
Jedna hrobařka, která tomu nerozumí a nechápe automobilismus, už zabila Citroen.
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2020 16:39
Re: Jinak ta šéfka je hrobařka značky
Na 1 prodaný elektromobil 2 ztracené vozy se spalovacím motorem, takhle se prodeje nenavyšují.
A vůbec, německému D3 se prodeje elektromobilů moc nedaří ale natvrdle se o to dál pokoušejí.
Zaujal mne prodej e-Jaguaru u nás, 2,5x méně v roce 2019 než v roce 2018.
Prodej e-Mercedesu = bída s nouzí, BMW to samé, Audi nic moc.
Mohou vyrobit 1000 modelů EV ale kdo to bude kupovat když prakticky celou poptávku dražších EV sbírá Tesla?
A to ještě musíme vzít v potaz fakt že bez Kalifornie, Norska a Holandska by se žádný prodej EV vůbec neuskutečnil. Co se týče Číny, tam jsou EV s extrémně nízkým nájezdem extrémně dotované ale to už skončilo a tak prodeje padají o desítky procent.
V Holandsku zelení tak přitápí pod kotlem že ke to jen do dalších voleb ...
12. 1. 2020 16:00
Jinak ta šéfka je hrobařka značky
Když chce nalákat lidi a prodat víc aut, má mluvit o tom, že přijde
- výjimečný design
- ještě lepší materiály a zpracování
- super audio a tak
-lepší možnost personalizace
- lepší ceny, podmínky financování a lepší záruční možnosti
atd atd
Místo toho blekotá o elektromobilech. Tím počty nezvýší a zisk už vůbec ne.
12. 1. 2020 15:52
Re: Opět pisálek bez znalostí....
Ono to není 100% objasněný a teorii o vrtulce nelze vyvrátit.
Tak klídek. Tahle formulace se běžně objevovala i ve firemních materiálech.
Asi to ptravda nebude, ale za těch více než 100 let, co to logo a ta historka existuje (ne, auta ještě nějakej čas nedělali), se v podstatě rozšířila tak, že se pravdou stala.
Nauč se s tím žít.
Víš, jak málo lidí ve skutečnosti ví, co to je Audi?
To je ještě menší procento. A to jsou i Audi fans.
Avatar - wladyk
12. 1. 2020 15:11
Opět pisálek bez znalostí....
Další pisálek co není schopen si alespoň vyhledat informace než něco začne psát. Sám máš asi "vrtulku" v pr*eli, když neznáš význam loga BMW.
12. 1. 2020 14:36
Ale jedno ze článku je pravda pravdoucí
a sice že Audi - ale platí to pro všechny koncernový káry - se neskutečně a nemožně mlátí v homologacích a emisích a díky tomu krutě ztrácejí prodeje.
Znám několik děsivých příkladů z nedávné doby. To by člověk nevěřil.
12. 1. 2020 14:33
No, ono je to takové klamavé
ptz pocet prodaných kusů nevypovídá nic moc o (ne)kvalite.
Dávno ne všechno, co D3 vyrobí, je "prémie" jak se tomu říká.
Když už je článek o Audi...tak ať mu dáme pokoj.... třeba taková B-Klasse? Vždyť je to kepl.
A takovejch kár najdeme napříč D3 víc.
JInak do budoucna se mi jeví nejobtížnější pozice BMW. Ale uvidíme.
12. 1. 2020 14:30
Re: Dosáhne toho tak......
Tak tak
Přičemž bude muset projevit stejnou "kuráž"(citace) jako Audi v náhradě prodávaných a dobrých aut e-srancema. :-)
Avatar - pradeda777
12. 1. 2020 14:12
Dosáhne toho tak......
...že emisemi uškrcená konkurence "dostihne" Audi sama....... :-)