Mám pocit, že facelift tam dal zámerne, na zdôraznenie, že technicky je G8 veľmi podobný s G7, platforma, technika..., proste skôr väčší facelift než nová generácia. Podstatnou zmenou prešiel len interiér. A kto VWsleduje, tak to preňho nie je veľkou novinkou, že komplet nová je často len každá druhá generácia (Golf, Passat). Tak to bolo napr. vo vzťahu G5 a G6, ktorá bola len takým väčším faceliftom, komplet nová bola až G7.
No vdyť říkám, že dnes je otřesná doba, kdy jsou požadavky a přání zákazníků pro automobilky (a hlavně regulátory) až na posledním místě. :no::-(:-(:-(
Hmm, fakt bych u zdejších diskutérů očekával, že rozlišují mezi faceliftem (modernizací) a novou generací. Ve tvém případě jsme ale byl příliš optimistický.... ;-\
Tak všade sa píše o otupení 1,5TSI oproti 1,4TSI, ale keď som s Leonom 1,4TSI jazdil, bol som veľmi milo prekvapený dynamikou auta. Ak som mal nejaké výhrady, bolo to k torzke vzadu, ktorá pri ostrejšej jazde odskakovala (v porovnaní s Golfom s multilinkom).
Ako som písal v súvislosti s Meganom RS, zdražovanie je značné, automobilky najviac premietajú emisné pokuty do najvýkonnejších, ergo najdrahších verzií, takže sa obávam, že aj Cupra bude o hodne drahšia (oni síce už aktuálny výbehový model zdražili, asi aby ten skok nebol potom taký veľký).
Tiež sa domnievam, že manuál skončil. Proste keď sú s DSG emisie o 0,0000001 mg nižšie ako s manuálom, tak tam dajú automat. Uvidíme, čo Golf GTI, ktorý sa má predstaviť v Ženeve. Ak ten nebude mať manuál, tak na neho môže zabudnúť aj Octavia.
Přesně, dodnes jsem nepochopil, proč u nijak extra levné značky SEAT považují výškově stavitelné přední pásy za zbytečnost (nebo nemístný "luxus"). Vždyť jde sakra o bezpečnost (ale i komfort). Kdyby tento prvek Seat nabízel aspoň za příplatek, budiž, ale to ne, raději ho budou pokrytecky ignorovat.... Když to jde u Škody a VW, tak proč sakra ne u SEATU?! (s čestnou výjimkou posledního Toleda, kterého se vyrábělo tak málo, že se jim nevyplatilo tento prvek vykuchat z rapidovského interiéru).
Já ti řeknu co - s největší pravděpodobností ho verze Cupra vůbec nedostane, což je pochopitelně na facku. Proč sakra dělají evropské automobilky u dnes už jakékoliv silné varianty z manuální převodovky sprosté slovo?!! Ale co se vlastně divím, doby, kdy automobilky vyráběly auta podle přání a poptávky svých zákazníků už bohužel dávno skončily.... :-(:-(:-(:no:
P.S. Doufejme, že aspoň v Mladé Boleslavi si zachovali zdravý rozum a nová benzinová Octavia RS manuál dostane!
Smutný na tom je, že interiér Leona od určité výbavy (a řekněme rovnou od FR) pořád patřil k tomu lepšímu, co Seat vytvořil. A to i ve srovnání s novějšími jejich modely. Displejáda mě osobně vůbec nebere, ale prostoru ke zlepšení je i tak habaděj. A mohli by třeba zkusit pro změnu i výškově stavitelné pásy. Když už je teda najdu snad ve všech Daciích.
Už máme za sebou facelift golfu, octavie ostáva už len leon. Za mňa osobne tých pár foto nič moc ale snáď capkavý interiér bude lepší ako bol doteraz (mne sa strašne ten ešte aktualny nepáčil a verím že horšie sa to už ani nedá)
Nevím, zda máš na mysli srovnání agregátů nebo auto jako celek. Než jsem pořídil 2.0 TDI, dva roky jezdil Leona ST 1.4 TSI ACT 110 kW a byla to vážně radost, pružný, tichý, kultivovaný s velmi příznivou spotřebou. Moje zkušenost s i30 (prakticky shodné s Ceed) je neslaná nemastná, průměrné auto v každém směru. Megane/Focus nemohu soudit.
Obávám se, že automat v koncernových autech bude snad u všech dvoulitrů. Např. Leon kombinaci s 2.0 TSI 140 kW jsem s manuálem neviděl ani jeden a i poslední 2.0 TDI byly všechny s DSG. :-( Cupra bude navíc už teď i hodně drahá (přes milion).
Ja som zvedavy na LOEON Cupra, co tam daju za motor a ci to bude mat manual.
Predpokladam, ze tam bude 2.0 TSI a max 300 koni a povinny automat.
A este ma zaujima cena v suvislosti s novymi ekopokutami za emisie.