Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
silversurfer
Moc hezký není a ty černý kola tomu nasazují korunu.jak se tohle může líbit někomu nad 20 let nechápu..:-) jinak asi dobrý
Pokud mluvíš jen o černých kolech, tak s tím souhlas, ale jinak, mně se pětka líbí velmi a padesátka mi už buší na dveře.
Čo 50-tka, ale ja už budem mať za 15 rokov 60-tku a to auto sa mi fakt páči vypadá.Farba paráda a aj kolá mi k tomu pasujú.(možno ich málinko zosvetliť)
PS: dobrá fotka :Dhttps://www.auto.cz/…e-bych-asi-chtel?…
PS: dobrá fotka :Dhttps://www.auto.cz/…e-bych-asi-chtel?…
Je úžasný. Jen na to jak je zvenku velký je vevnitř celkem malý, ale to bych mu asi odpustil. Motor je brutální. 200 je tam během pár vteřin. Navíc se dá odemknout omezovač a posunout maximálku přes 300 a že na to ten motor sílu má :D
Aktuální pětka není vevnitř malá, ani vpředu ani vzadu a má velký kufr. Naopak, je to první pětka, jejíž vnější rozměry korespondují s vnitřními. ;-)
No kufr nemá špatnej, ale vevnitř je to pro 4 malý. Pro dva není problém, ale mačkat se v tom ve 4 bych nechtěl. Jako silná cestovní limuzína tak pro dva lidi.
Tak to musíš být členem basketbalového družstva a vozit svoje spoluhráče. Je to nekompromisně slušný povoz pro 4 lidi ;-)
No neviem na čo si zvyknutý ale ak je už toto malé vzadu tak musíš mať pomer telo vs nohy asi 30:70%
4 dospělí naprosto v pohodě, cestovní limo pro dva byla (se mnou na sedačce řidiče) jak E39 tak E60, F10 je slušný kompromis, G30 je bez kompromisu.
Upřímně vzadu mi moc velká nepřijde, nikoho tam skoro nikdy nevozím, ale místa na nohy nic moc.
Vzadu je aktuálna 5ka úplne v pohode, aj na dlhé cesty pre 4 dospelých.
Mal som predtým Superb, teraz 5ku. Priestor pre kolená sa samozrejme nedá zrovnávať.
Ale BMW má komfortnejšie a oveľa väčšie kreslá vzadu (pocitovo, nemeral som), takže v BMW je komfort na dlhej ceste lepší.
Mal som predtým Superb, teraz 5ku. Priestor pre kolená sa samozrejme nedá zrovnávať.
Ale BMW má komfortnejšie a oveľa väčšie kreslá vzadu (pocitovo, nemeral som), takže v BMW je komfort na dlhej ceste lepší.
Tak já ten prostor pro kolena právě srovnávám s tím Superbem. Jako tragédie to není jedničková Oktávka je na tom hůř, ale do pytle limuzína za 2,5 míče no představoval bych si to přeci jen trošku prostornější na ty nohy. Nicméně sedačky jsou pohodlný a přední s masážní fcí to je vůbec luxus.
CenturionCz
mám zkušenosti z rodiny s 530xd v této generaci (pravda, to je motoricky zcela jinde), ale dovedu si na základě svých zkušeností reálně představit, že moc víc než M550ix si v životě přát nelze. Strach bych ale měl z poklesu hodnoty. Kdo si koupí tu M5, přeci jen kupuje elitní model značky a pokud se bude dobře starat, nemusí na hodnotě moc tratit. Bohužel u vrcholných "neemkových" verzí mám pocit, že se o ně na trhu s ojetými vozy zrovna nikdo moc nepere a s cenou se často propadají hodně hluboko. Na nákupu tak možná nějaký ten statisíc ušetříte, ale na prodeji (pokud nechcete s tím autem být pohřbení) daleko víc proděláte. To bych zvážil.
V tomhle jsi trefil hřebíček na hlavičku. Měl-li bych volit mezi 550i a M5 pak si vezmu 550i, z M5 stejně nikdy závoďák nebude a jako daily car je 550i lepší, není tak napružená, nemá tak syntetické řízení jako M5, nebude provokovat každého blba k závodění. Ale jakmile dojde na kalkulaci následného prodeje, tak je to tragédie, po čtyřech letech má problém udržet cenu na úrovni 540d a prodejnost je v lepším případě v řádu měsíců. Taková pětiletá M5 je na tom úplně jinak.
Tak mě řízení u M5 rozhodně syntetické nepřišlo. Ale to je věc názoru. Na druhou stranu 550 jsem nejel
Řízení je u současných bavoráků jejich nejslabší článek, pořád ještě nezvládli elektrický posilovač, řízení je kolem středu mrtvé s nepříjemnou vůlí, vyvážení sice ok, ale je pomalé (málo strmé) a o nějakém citu v řízení si můžou povídat tak motorističtí novináři, s el. posilovačem žádný není. To mluvím o standardu. Mnohem lepší je aktuálně varianta adaptivního řízení, odpadá pomalý převod, i vyvážení působí paradoxně přirozeněji, tahle varianta mnohem víc připomíná řízení bavoráků s hydraulickým posilovačem, problém této varianty u M5 je, že je kvůli sportovnosti nastaveno víc do tuha (fixní idea, že sportovní řízení musí být tuhé, stále žije) než v běžných specifikacích 5er, jenže ta tuhost je "elektrická", a proto působí syntetičtěji ,odtažitěji než v 550i. ;-)
Má-li auto integrální řízení, tak problém nevidím...
Integrální a integrované jsou slova s hodně rozdílnými významy. ;-)
Ale rozumím, a taky o tom píšu, že adaptivní, tedy celým názvem podle bmw "integrované adaptivní řízení" je mnohem lepší.
Ale rozumím, a taky o tom píšu, že adaptivní, tedy celým názvem podle bmw "integrované adaptivní řízení" je mnohem lepší.
No, když chcete poučovat, tak tomu dejte formu ;-) :
Volitelné integrální aktivní řízení přizpůsobuje tuhost volantu a převodový poměr řízení rychlosti jízdy, což zaručuje agilnější řízení a větší bezpečnost. Pomáhá udržet výjimečnou stabilitu i v těch nejnáročnějších sekvencích zatáček.
Tolik citace z BMW.cz :-!
Volitelné integrální aktivní řízení přizpůsobuje tuhost volantu a převodový poměr řízení rychlosti jízdy, což zaručuje agilnější řízení a větší bezpečnost. Pomáhá udržet výjimečnou stabilitu i v těch nejnáročnějších sekvencích zatáček.
Tolik citace z BMW.cz :-!
integrální = souhrnný, sjednocený, úplný, nedílný
integrovaný = spojený, sjednocený, jednotný, propojený, celkový; kumulující více funkcí
Tady je vidět (viz sjednocený), že se najdou i případy, kdy se v může jednat o synonyma.
integrovaný = spojený, sjednocený, jednotný, propojený, celkový; kumulující více funkcí
Tady je vidět (viz sjednocený), že se najdou i případy, kdy se v může jednat o synonyma.
Tak ono se není čemu divit, vzhledem k tomu, že ten motor má životnost tak 60 tisíc km. Já bych to z druhé ruky taky nechtěl.
Jinak je to ale hodně pěkné svezení a souhlasím, že charakter uhlazené limuzíny M550i se k pětce hodí víc, než agresivní sportovní charakter M5, která sice práská do výfuků jak když střílíš z brokovnice, ale stejně to je pořád pětimetrová dvoutunová limuzína. :-)
Jinak je to ale hodně pěkné svezení a souhlasím, že charakter uhlazené limuzíny M550i se k pětce hodí víc, než agresivní sportovní charakter M5, která sice práská do výfuků jak když střílíš z brokovnice, ale stejně to je pořád pětimetrová dvoutunová limuzína. :-)
To je také důvod, proč se těchto vrcholných verzí prodává velmi málo v poměru k normálním, rozuměj velmi dobře prodejným 520-530d. Měl jsem to štěstí, že jsem si mohl podobný "luxus" užít a neplatit za něj vlastními penězi, v podobě MB E500 (W211)v nákupní ceně skoro 3 miliony vč DPH. Následně jsem ještě chvíli používal jednu z posledních W211 v 220 CDI a to bylo o moc rozumnější auto za docela rozumné peníze (jen ten děsný servis) .... Když jsem se E500 zbavoval z firmy stálo to firmu 800 tisíc doplatku leasingovce za předčasné ukončení (při cca 100 tis Kč bez DPH operáku) a následně to stálo v bazaru asi rok a půl než dorazil nějaký Baryk a ten si myslel, jak levně a dobře to koupil ....
Nechcem sa zastávať Baríka, ale on kúpi (550i,E500) vcelku mladé,spoľahlivé auto občas aj v záruke za zlomok ceny nového.
Pokud vím, tak měl poměrně zánovní BMW 650 a hodně rychle se toho zbavoval .... Tenhle autobus s pětilitrovým motorem bral lehce svižnou jízdou okolo 18l/100km a každá návštěva v MB byla nejméně za kilo. Jak to bylo nabité výbavou, tak se s tím jezdilo do servisu až nepříjemně často . Jinak jsem to vracel s necelýma čtyřma rokama a asi 130 tisíc km najeto ...
Pokud vím, tak měl poměrně olítanou 650i, která nejde servisovat doma na koleně ;-)
Máš pravdu, prodával to v 2014 a byla to 2007 .... Nicméně je to dobrý příklad, jak nákladné je udržovat auto, které se (v poměru k nákupní ceně nového pro nepodnikatele) dá jako ojeté pořídit za poměrně lákavou cenu, vzhledem k tomu jakou "parádu" ještě ta ojetina udělá :D
To je tak vždy. Náklady se i po čase nemění a pořád odpovídají kategorii v jaké bylo auto pořízeno jako nové. tedy drahý khar, drahá mejntenenc. ;-)
Jojo, cena dílů. Ta je nepodstatná, protože nejlepší maintenace je ta, co se nemusí dělat víš. Je ti prd platný kdyby díly stály 2,50, ale když jich musíš za rok vyměnit bambilion, je to o ničem.
A v tom bmw na ameriky fakt nemá. Proč sem neprodal na 3/4 roku CTS, Alero, Camaro atd. Divný vid. že by to bylo proto, že se na tom nes*alo to co na BMW? Asi jo vid :-)
CTS sem měl 3,5 roku
Alero 3,2 roku
Camaro budu mít v dubnu 2 roky
Sebring sem měl 3,1 roku
Stratus na den 3 roky
A v tom bmw na ameriky fakt nemá. Proč sem neprodal na 3/4 roku CTS, Alero, Camaro atd. Divný vid. že by to bylo proto, že se na tom nes*alo to co na BMW? Asi jo vid :-)
CTS sem měl 3,5 roku
Alero 3,2 roku
Camaro budu mít v dubnu 2 roky
Sebring sem měl 3,1 roku
Stratus na den 3 roky
Měl sem 650i koupenou jako novou v ČR jitým velmi zámožným pánem z Kampy a s*aly se na tom věci, naprosto atypické, co u žádného jiného auta ne. Motor byl v pohodě, držák s tím problém nebyl, ale klima, vytápění, vany převodovky , infotaimnet a další věci helmutům těžce nešly :-):-)
Měl sem 650i koupenou jako novou v ČR jitým velmi zámožným pánem z Kampy a s*aly se na tom věci, naprosto atypické, co u žádného jiného auta ne. Motor byl v pohodě, držák s tím problém nebyl, ale klima, vytápění, vany převodovky , infotaimnet a další věci helmutům těžce nešly :-):-)
Nemyslel som som Baríka osobne ale kupcov takýchto aút po tom prvom prudkom prepade ceny.
Nemám nic osobního proti Barichellovi ;-) . Jenom on je asi jediný, kdo preferuje velké benzíny .... Moje poslední dvě auta jsou také ojetiny, obě po prvním (firemním) majiteli, jen nejsou od tak zvaných prémiových výrobců, jelikož jsou to obě Mitsubishi :D
Protože ty benzíny sou nejlepší co se týče spolehlivosti a navíc pohodlné a dobré svezení. Za svoje ježdění sem toho nejvíc nalítal šestiválci a nemůžu si stěžovat.
Mas dobry vyber aut, to jako jo.
Ale zrat to zere ne? (jakoze V8 BMW taky to tim vubec rict nechci).
Muzu se zeptat kolik toho tak rocne nalitas? Jen ze zajimavosti, nemam v planu te prudit ze jezdis moc nebo malo.
Ja ted treba jezdim tech 20-30, ale mel jsem obdobi dojizdeni do prace 50km, to pak bylo k padesati... :-)
Ale zrat to zere ne? (jakoze V8 BMW taky to tim vubec rict nechci).
Muzu se zeptat kolik toho tak rocne nalitas? Jen ze zajimavosti, nemam v planu te prudit ze jezdis moc nebo malo.
Ja ted treba jezdim tech 20-30, ale mel jsem obdobi dojizdeni do prace 50km, to pak bylo k padesati... :-)
To je "problém" spôsobený tým, že tá 50i je už ďaleko nad rámec toho, čo v aute potrebuješ, súčasne však to nie je športiak schopný ostrej jazdy, to je až M5. Preto ten, kto na to má a chce s autom si s autom aj poriadne zajazdiť, občas zbehnúť na okruh, tak ide do M5. A ten, kto športovať nechce, chce mať "len" solídnu dynamiku a schopnosť v bežnej premávke predbehnúť väčšinu áut, tak tomu stačí aj 40i. Tá má viac ako dostatočný výkon v každom režime, výborný zvuk a ako bonus bude jazdiť s o 2 litre menšou spotrebou. A ten šesťvalec potom predáš oveľa ľahšie, ako 50i. Osobne by som sa pri 5er orientoval na R6, či už benzín alebo naftu.
Přesně tak, ale za mě pokud dát více jak 3 melouny za BMW tak jedině M5, nemyslím si, že na dobrých cestách je ten rozdíl na podvozku pro běžné použití tak omezující nebo rozdílnej plus u toho M možná nebude propad ceny milion za nechutně krátkou dobu :-)
Propad bude všude. Už aby přišla krize, auta jsou nechutně drahá. Díval jsem se na test 550i E60 a začínala na 1,8 - dneska začíná na 2,4M. M5ka byla dražší, ale taky nabízela unikátní motor, stejně jako u M3/M6.
Když je řeč o propadu aut, na dojezd na trať někam s motorkou by se mi hodně líbila Dacia pick-up, tedy Logan. Je jich strašně málo, je to alternativa k letité Felicii, prostě osobní pick-up, se snadným nakládáním. Auto stálo nové 250 tisíc s benzínovou 1,6kou a dnes se po deseti letech ty auta prodávají za 150-200 tisíc, když to není úplně po zedníkách:)
Kdybyste měl někdo nějaký na prodej, beru hned:)
Když je řeč o propadu aut, na dojezd na trať někam s motorkou by se mi hodně líbila Dacia pick-up, tedy Logan. Je jich strašně málo, je to alternativa k letité Felicii, prostě osobní pick-up, se snadným nakládáním. Auto stálo nové 250 tisíc s benzínovou 1,6kou a dnes se po deseti letech ty auta prodávají za 150-200 tisíc, když to není úplně po zedníkách:)
Kdybyste měl někdo nějaký na prodej, beru hned:)
Před dvěma lety jsem to do firmy koupil, správně se to jmenuje dacia dokker van, ne logan, a nové to stálo s 1,6kou nějakých 210 bez daně, zbytečné hledat ojetinu, zajdi do dacie. To auto nemá za dané peníze konkurenci. A zkušenost dobrá, jezdí skoro denně a zatím bez jakéhokoliv problému.
no kua ale ono se u nás neprodává, myslím tohle
https://i.ebayimg.com/…yRd2Ur-/$_46.JPG
už nové nekoupíš, chci to bez střechy...
kdybych bydlel v Austrálii, byla by jasná volba /říkají tomu UTE/
https://carsales.pxcrush.net/carsales//cars/dealer/co0w2ljo68q8s7ee5yncdsa0o.jpg?pxc_method=gravityfill&pxc_bgtype=self&pxc_size=720,480
jinde na světě se vůbec neprodává, v Americe jsou firmy, co to přestavují na levou stranu /řízení/, v historii Chevrolet El Camino, Ford Ranchero atd.
tak Dokker se prodává, ve Španělsku:)
https://www.autoscout24.com/…0ec-7f8ccc058c61?…
https://i.ebayimg.com/…yRd2Ur-/$_46.JPG
už nové nekoupíš, chci to bez střechy...
kdybych bydlel v Austrálii, byla by jasná volba /říkají tomu UTE/
https://carsales.pxcrush.net/carsales//cars/dealer/co0w2ljo68q8s7ee5yncdsa0o.jpg?pxc_method=gravityfill&pxc_bgtype=self&pxc_size=720,480
jinde na světě se vůbec neprodává, v Americe jsou firmy, co to přestavují na levou stranu /řízení/, v historii Chevrolet El Camino, Ford Ranchero atd.
tak Dokker se prodává, ve Španělsku:)
https://www.autoscout24.com/…0ec-7f8ccc058c61?…
ja som kúpil Fiat Doblo Work Up.Je síce za iné peniaze ako Dacia ale som s ním hodne spokojný.https://www.google.com/search?…
no to je ale hodně pracovní...
zdá se, že jsem našel co jsem hledal:)
https://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201911204571639?onesearchad=New&onesearchad=Nearly%20New&onesearchad=Used&radius=1501&make=HOLDEN&advertising-location=at_cars&sort=relevance&postcode=wc2n5du&page=1
zdá se, že jsem našel co jsem hledal:)
https://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201911204571639?onesearchad=New&onesearchad=Nearly%20New&onesearchad=Used&radius=1501&make=HOLDEN&advertising-location=at_cars&sort=relevance&postcode=wc2n5du&page=1
Ach so, tys myslel klasický pick-up, otevřený, to jsem ani nevěděl, že dacia vůbec dělá, dělala.
M5 a M550i jsou opravdu dvě úplně jiný auta. M5 je prostě eMko... brutalita. M550i je prostě pětka. Cesťák vyšší střední třídy s parádním motorem.
Nejel jsem s 550i, ale předpokládám že to tak hrozně rozdílný nebude, když nepočítám vzhled a sedačky. I ta M5 nějak tvrdá není, jasně, je hlučnější, na druhou stranu, když se přepne výfuk na tišší režim, tak to bude podobný tipuju.
Já jsem M550i jel jen jako spolujezdec (M5ku jsem lehce projel), ale přišlo mi to jako nebe a dudy. Když dáš plný kotel u M550i a u M5, tak se skutečně dějou dvě hodně rozdílné věci.
Nevím, M5 a nová M55Oi mi tolik rozdílné nepřijdou... (jasně na okruhu ano), ale jinak moc ne. Je fakt, že na každodenní používání je možná 55Oi i lepší volba...
rozdílné nepřijdou?? :-):-):-) asi jste nejel ani jedním z nich.. Tyhle dvě auta jsou jako nebe a dudy.. jak psal již kolega výše, nelze to vůbec srovnat ..
550i je bežná 5 se silným motorem, ok.. ale M5 je brutální supersport, který se může měřit téměř se vším na našich silnicích (jen ty uplně nejlepší (a taky nejdražší) ferrari a lamborghini mu možná na dlouhý rovině bez omezení ujedou.. ale určitě při tom neodvezou v případě potřeby 4 lidi.. :-))))
550i je bežná 5 se silným motorem, ok.. ale M5 je brutální supersport, který se může měřit téměř se vším na našich silnicích (jen ty uplně nejlepší (a taky nejdražší) ferrari a lamborghini mu možná na dlouhý rovině bez omezení ujedou.. ale určitě při tom neodvezou v případě potřeby 4 lidi.. :-))))
KANKUNEN
ale tu digitální budíky jsou otřesné a hlavně ten pežotí otáčkoměr.
Hele grafika budíků se bude dát nastavit. Nemusíš tam mít ty co je to s nima vyfocený.
Právě že nedá, jen barvy
Promin, ale co je na tom otáčkoměru divnýho? nejde vyloženě proti směru, ale spíš zezdola nahoru. No a hlavně - máš ho na head-up displeji, takže na ty budíky nekoukáš.
Jde to proti směru u otáčkoměru, BMW se zachovalo jakoby mělo francouzský management a opravovalo něco, co není rozbité ;-)
Po pravdě mi to nějak nepřijde, furt to jde spíš zezdola nahoru, ale ok. Stejně na to nekoukám - automat řadí sám, takže mě otáčky nezajímají a když chci jít pádlama, tak to mám přece na head-up displeji - kde to jde teda asi "správně" zleva doprava :-)
Nicméně možnost návratu ke classic verzi přístrojového štítu uvítám. ;-)
To určitě, škoda nevyužít ten displej. Na druhou stranu, vypadá to moderně a podle mě lépe, než předchozí verze s displejem na kterým byly nalepeny rámečky. Jak říkám - koukám už jen na head up display, takže mě klasické budíky v kapličce vůbec nezajímají a jsem rád, když je tam něco jiného, jinak je to pro mě nevyužitý prostor...
je to des, budik ma byt kruhovy a nie šišatý s opacnym chodom... esteticky nepodarok, vyzera to lacno... este pochopim, ze to je vec nazoru, ale nepochopim preco nie je na vyber aspon zopar uplne odlisnych grafik u auta za tu cenu... keby bol na vyber aj nejaky klasicky, tak su vsetci spokojni...
inak o kvalite auta podla mna hovori aj fakt, ze jedine, co velka cast ludi na 5er hejtuje, su prave "budiky" ... cize z pohladu kvality auta uplna "prkotina". tento rok by mal prist update soft, ktory umozni zobrazovanie "klasickych" budikov. displej je inak "nazivo" vyborny ... s vysokym rozlisenim, jemnou grafikou a super farbami. ano, je pravda, ze povodne budiky boli asi najlepsie ake mohli byt, ale vsetko sa meni a posuva ... aj ked / subjektivne / nie vzdy tym spravnym smerom.
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
prijebaná diskusia mi zas vyfajčila prispevok... za posledne 2 dni uz 4ty krat... MR Machi by sa fakt mohol zacat zaujimat, uz ma to tu serie...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
s tym suhlasim, nemam nic proti 5ke, pokial nie je v bielej... urcite je to momentalny EU top super sedan, mercedes mi nevona, ani ma moc nepresvedcili aspon tie Ečka kvalitou jazdy... nevravim, ze som sa viezol vo vsetkych, ale mláti to... to je hnus u takej znacky... momentalne nema tusim ani lexus YSF, to by bola pre mna osobne konkurencia...
Jde právě vyloženě do protisměru hodinových ručiček, tedy přesně naopak, než je to obvyklé...
Ve druhém kvartále to snad přijde. A upřímně díky HUD jsou mi budíky víc fuk, odřazuje/podřazuje se na uši. ;-)
Jo pro mě to taky není něco co se nedá překousnout, když je zbytek super, ale neschopnost nabídnout takovou maličkost na displej od firmy s kapitálem BMW.. :-) sranda v dnešním IT světě, ale možná by si našli výmluvu, něco ve smyslu jako: Naši zákazníci fejkové výfuky vyžadují viz. Audi :D
Kdepak, je to furt stejný, ale koukáš stejně do HUDu, takže je to jedno. Do kaple má smysl koukat akorát na dojezd a teplotu oleje.
webpaja
...odporná nevzhledná černá kola u novinářského vozu. Neznám moc lidí, kteří by o ně stáli a nějaký ichtyl z importu je seká sériově na všechna testovací auta. Kdyby si ten "estét" alespoň přečetl diskuze, když mu jeho oko neumí vyhodnotit následky jeho hloupých specifikačních rozhodnutí.
Přitom se dá vybrat jak imponující barva (i když jich je pomálu), tak krásná kola.
Jinak 5er s tímhle motorem? To je přímo balzám. A další neskutečná věc je ta, že i v základu vybavené auto s velkou V8 vepředu má pohotovostní hmotnost pod 2t. :yes:
Přitom se dá vybrat jak imponující barva (i když jich je pomálu), tak krásná kola.
Jinak 5er s tímhle motorem? To je přímo balzám. A další neskutečná věc je ta, že i v základu vybavené auto s velkou V8 vepředu má pohotovostní hmotnost pod 2t. :yes:
suhlas.. obecne tmave disky su neskutocny hnus za mna bez ohladu na typ auta... aj tu to mohla byt vizualna parada ale tie kola su fakt des ......
aj farba karoserie suhlas ....... nechapem... presne ako pises .... a pritom tak krasne sa daju tieto vozy nakombinovat ( farba, disky ) ... sila ...
aj farba karoserie suhlas ....... nechapem... presne ako pises .... a pritom tak krasne sa daju tieto vozy nakombinovat ( farba, disky ) ... sila ...
Souhlas - černá kola nesluší žádnému autu.
Ale jinak je to paráda. 530 koní v základu (vyrobit z toho výkonem M5 jde navíc velmi snadno), co si přát víc? Snad jen zhubnout o 400 kilo a je to ideál. :-)
Ale jinak je to paráda. 530 koní v základu (vyrobit z toho výkonem M5 jde navíc velmi snadno), co si přát víc? Snad jen zhubnout o 400 kilo a je to ideál. :-)
Nebo koupit GT-R co zadupe i M5 do země ;-)
To je 4d sedan jo? ;-)
V mnoha srovnávacích testech tato zásadní informace novinářům unikla a neváhali je vedle sebe postavit. Reálně, ty 4 dveře jsou fajn, až někoho potkám v M5, že veze tři pasažéry, tak sežeru klobouk. Moc často se to nevidí.
https://www.bmwblog.com/…great-potential/
https://www.bmwblog.com/…great-potential/
averziu voci ciernym diskom nechapem :) mne sa prave cierne kolesa pacia ... ked je cierny / sivy a biely lak karoserie doplneny ciernym packetom bez akehokolvek dizajnoveho prvku v chrome :) nepaci sa mi zase napriklad bruseny hlinik na maske chladica a spatnych zrkadlach M40 modelov, pricom asi vsetkym okolo mna sa tento dizajnovy prvok nopak paci :) dizajn je velmi specificka zalezitost.
5er je ( podla mna ) aktualne top vo svojom segmente ( dokonca mam pocit, ze auto vobec nestarne ) a pevne dufam, ze tohtorocny FL bude velmi esteticky a nedostane giganticke ladvinky. je ale otazka aka bude tato generacia 50i. btw opat k spotrebe ... znamy ma M5 a beze s tym jazdi za 10l ... 540ix sa da uplne bez problemov jazdit za 8 - 8,5l priemer ( samozrejme sa bavime o normalnom predpisovom jazdeni, kedy sofer vyuziva vykon motora hlavne pri predbiehani ). tym chcem len povedat, ze spotreba uvadzana v teste bude podla mna trosku prestrelena ... som si isty, ze redaktor vyuzival potencial motora na 100 % :)
5er je ( podla mna ) aktualne top vo svojom segmente ( dokonca mam pocit, ze auto vobec nestarne ) a pevne dufam, ze tohtorocny FL bude velmi esteticky a nedostane giganticke ladvinky. je ale otazka aka bude tato generacia 50i. btw opat k spotrebe ... znamy ma M5 a beze s tym jazdi za 10l ... 540ix sa da uplne bez problemov jazdit za 8 - 8,5l priemer ( samozrejme sa bavime o normalnom predpisovom jazdeni, kedy sofer vyuziva vykon motora hlavne pri predbiehani ). tym chcem len povedat, ze spotreba uvadzana v teste bude podla mna trosku prestrelena ... som si isty, ze redaktor vyuzival potencial motora na 100 % :)
tiez nemam problem s ciernymi diskami, nevravim ze tato varianta by nemohla mat inu farbu, ale taky hnus mi to zas nepride... naopak fádna strieborna mi lezie viac na nervy, len kvoli tomu aby boli vacsie... vsetko je male, musi to vyzerat velke najvacsie :D
Pokial je vhodna farebna kombinacia, cierne niekedy prospeju...
Pokial je vhodna farebna kombinacia, cierne niekedy prospeju...
este doplnim, ze najmenej sa mi vzdy pacili / pacia dvojfarebne disky, ale paradoxne na novom aute mame prave dvojfarebne, pretoze vyzerali zo vsetkych najlepsie. myslim, ze nie je dobre "generalizovat", pretoze obcas sa proste nejaka vynimka u kazdeho / vsetkeho objavi :)
mam to podobne s dvojfarebnymi, na novej corolle sa mi pacia tie co tam su...
diskusia mi 5ty krat zmazla prispevok...trapas toto
diskusia mi 5ty krat zmazla prispevok...trapas toto
Černé disky samy o sobě nemusí vůbec vypadat špatně, problém je, že je obvykle obuješ do černých pneumatik a pokud nemají alespoň nějakou kontrastnější obvodovou linku (raději v kovovém provedení, než v pastelovém), tak opticky splývá hranice/přechod disku a pneumatiky, což opticky zmenšuje disk a zvyšuje profil pneu, navíc to pak při jízdě častěji evokuje typické zimní plecháče. Nehledě na to, že ta černá bývá na kolech častěji méně praktická (čištění, viditelnější jemné škrábance...).
mal som cierne 16ky SSR, boli nastriekane komaxitom a bolo to v pohode... ako plechy nevypadali, inac suhlasim... teraz mam biele a prasia sa ovela viac samozrejme a drobne skrabance tiez vidno na nich :-|
Bílá kola jsou relativně extrém, mimo jiné mimořádně nepraktický. Navíc (podle mě) většinou vypadají na autě kýčovitě, až na některé velmi vzácné výjimky.
asi mam vynimku, biele boli original... auto ma tmavu gordini modru metlu a biele doplnky ako spetaky a pod... keby dam inu farbu, musim najprv zrusit tie biele veci, inac by to bol kanarik... ale na to to nejazdi, potrebujem poriesit ine francuzke boliestky :D
Ohledně kol mám ze svého okolí stejnou zkušenost, 8 z 10 se to líbí, tu averzi jsem začal vnímat až když jsem objevil diskuzi na auto.cz:D U mě je to tak, že záleží na kombinacích s lakem karoserie, ale dělám to tak, že na zimu mám černý a na léto klasiku :D
LORASI času, nezklamal jsi. Díky, jsme asi jediní, kterým se líbí černá kola s doplňky jak tak sleduju diskuzi... Já si černý vybral proto, že je ostuda jak u takového auta nabízí konfigurátor doslova jen pár typů kol. Všechno co pak jezdí po ulici má jedny a ty samý kola. Vzal jsem si úplně jiný (černý) a jsem spokojený. Jasně aftermarket se dají koupit, ale to nechci, proč nenabídne výrobce třeba 10 typů, dyk je to směšný totok :D
Mazda666
5 hvězd za co ? za 3mega ? a za sedan, no to je výhra. Ale jsme na auto.cz:-(
Asi za to, že to je dobrý auto?
neblazni ... auta ako Rolls, Lambo, ci Ferdo nemozu dostat 5* ... max 1,5* pretoze stoja viac ako 6 mio. auta okolo 3 mio max 3* a len auta za 0,5 mio mozu dostat plny pocet * ... uz by si mohol vediet, ze kvalita aut a ich hodnotenie zalezi od toho, ci si ich moze Mazda666 dovolit, alebo nie
Sedan není auto? Cena je taková, jakou jsou ochotni reální kupci dát. Navíc je zkreslená spoustou výbavy, která demonstruje možnosti vozu. Nechápu co je na tom k divení???
Ale k odpovědi na tvou otázku v perexu příspěvku: To jak se zde sám prezentuješ je tvůj problém, ale nutné to není ;-)
Ale k odpovědi na tvou otázku v perexu příspěvku: To jak se zde sám prezentuješ je tvůj problém, ale nutné to není ;-)
A čomu by si tak dal v danej triede 5 hviezd Ty? Hatchbacku? ;-)
Podobný exot ako XXC, ktorý napísal že normálny človek nejazdí v sedane pretože sa chlapcovi špiní zadné okno. :-[]
Ne, že bych se chtěl zrovna jeho obecně nějak zvlášť zastávat, ale špatně si ho tam pochopil, protože píše bez diakritiky. Napsal, že mu vadí "zaprsané" zadné sklo a myslel tím zapršané, nikoli zaprasené apod. Prostě mu u sedanu vadí absence zadního stěrače, když intenzivněji prší. ;-)
Dešťové kapky se ze zadního okna sfouknou po rozjetí.
Zajímavé, ty stesky na sedan, já naopak mám sedany rád mmj. právě proto, že se jim nešpiní zadní sklo. ;-)
Zajímavé, ty stesky na sedan, já naopak mám sedany rád mmj. právě proto, že se jim nešpiní zadní sklo. ;-)
Soulasím s tebou, pouze jsem interpretoval jeho připomínku. Pokud to neni nutné (kombi/hb), zadní stěrač nechci. Ale nekteří si ho objednají i na 911ku, což by mělo být trestné. ;-)
:D Souhlas, 911 se stěračem, to mě vždycky dostalo.
Vyzera to zle, aspon auto je funkcne. Aj na Octavie liftback sa myslim stierac dal objednat. Tu vidno, kto rozmysla a kto nie :-)
Hej aj niektoré 406 sedany mali ten stierač a keď som sa raz bavil s jedným majiteľom či ho niekedy použil, tak odpoveď bola že áno, keď zhodil dole taký snehový poprašok. :) Inak že mu ho za jazdy netreba. Inak za Liftbackom sa trochu inak výri vzduch a to čo u sedanu "chytí" samotný kufor ide u LB priamo na sklo. Preto má octavia stierač aj vzadu. Parkovanie ti aj tak lepšie porieši vzadu kamera a senzory a za jazdy máš bočné zrkadlá keď tým stredným nevidíš. :)
To si nemyslím, aspoň Rapidu nejde na zadní sklo nic, ale za zadní stěrač jsem rád i tak, protože jinak je sklo po rozjetí celé popršené a teče na něj ze střechy. Důvod, proč na sedanech mimo JDM nebývá skoro nikdy, je spíš ryze konstrukční.
Mno ale Rapid či Octavia sú liftbacky s dosť skloneným zadným oknom končiacim skoro až na hrane kufra, rovnako tak skôr zmienená Brava. A ten Fiat bol tak aerodynamicky riešený, že za jazdy bolo zadné sklo čisté aj bez potreby stierania. Predpokladám, že Škodovky sú na tom podobne z tejto stránky. A pri parkovaní či cúvaní v malej rýchlosti si pomôžeš s parkovacími senzormi či kamerou. Ak porovnám to vírenie vzduchu trebárs s takým FoFo I. hb, tak ten mal zadné sklo či dvere zadrbané skoro vždy.
Jasně, však s tím souhlas. Jezdím hb i liftback. Ale potečené sklo při parkování/ve městě mi vadí a s tím má větší problém lift. Navíc jsem líný pravidelně umývat.
spominate si, aka bola frajerina ked mali celne svetla stierace ? :-) tusim s tym zacalo volvo :)
Za frajeřinu jsem to nepovažoval nikdy. Bylo to spíš úsměvné a od začátku mi bylo jasné, že se to masově nerozšíří, naopak.
Presne tak, ja som aj odporca ostrekovacov svetiel. Lebo to zerie kvapalinu a podla mna to tak svetla nevycisti. Lenze. Vcera sme sli vecer na Citroene a hovorim zene, odisli nam svetla. Ona ze nie, ze ked nastupovala, svetla svietili. Ja hovorim, ze nesvietia, asi ideme na parkovackach. A pridem do garaze vecer a svetla cele biele od soli :-) Aj auto je cele biele od soli, ale aspon vidno nieco v spatnych zrkadlach, lebo Scenic ma biele od soli aj spatne zrkadla a cast bocnych okien.
Člověče marně přemýšlím čím to je, že zrovna tobě se pořád stávají takový zvláštní příhody.
Asi auto blbe pocasie, primrza cesta, solia a dlho som auto neumyl. Zato Renault umyvam po kazdej jazde, tam treba spatne zrkadla prejst handrou a vodou 2x. Trosku blbe pre niekoho, kto nema garaz a teplu vodu.
Pochopil som ako píšeš ale on potrebuje mať asi čisté a suché okno.
A ako píše Dinar, pri jazde to krásne stečie dolu takže zadný stierač je nepotrebný.
A ako píše Dinar, pri jazde to krásne stečie dolu takže zadný stierač je nepotrebný.
Ale auto sa pouziva aj pred jazdou. A az tak dobre to nestecie, ako ked to zotrie stierac. Aj ked mozno BMW to ma vyriesene lepsie, jazdil som len Peugeoty sedany. A este sa mi stala nemila prihoda na stk, cestou na stk sa roztrhla hadicka zadneho ostrekovaca na C5 kombi. Normalne ma nechceli cez stk pustit. Ale ze sedany nemaju ani stierac, ani ostrekovac vzadu, nikoho netrapi!!!
Zadní sklo sedanu se při jízdě nešpiní, na rozdíl od kombíku, stěrač nepotřebuje. STK ta C5 neprošla, protože jí nefungovalo něco, čím je vybavena, tvoje logika, že by nemělo projít ani auto, které danou věc nemá, protože se s ní nedodává, je hodna mentálního giganta. :D
Sedan vobec nemali homologizovat do prevadzky :-) Bez stieraca.
....páni moji čo si ty za exota.
Ty by si mal skúsiť dodávku alebo nákladné auto, tam není ani zadné okno.
Ty by si mal skúsiť dodávku alebo nákladné auto, tam není ani zadné okno.
Presne tak, ale pohdlnejsie je pozerat do vnutorneho spatneho zrkadla, ako len do vonkajsich. Ak to situacia umoznuje. Naco by potom vobec okna davali do auta? Ved v dodavkach a nakladnych autach ani nie su :-)
Či sa auto so stieračom dodáva na STK nikoho netrápi. Ak tam je musí fungovať. Ak trebárs prestane fungovať a nechceš to riešiť, stačí ho zhodiť, zaslepiť otvor a bez problému prejdeš.
na STK ide hlavne o to aby to bolo v sulade s dokumentaciou vozidla, ak v nej zadny stierac je uvedeny a ty ho nemas, pozorne oko ti moze spravit problem... akurat neviem kde a ci vbec sa pise takyto typ vybavy v TP... :-)
Neviem ako v CZ, ale čo mám najnovšie info tak na SK to je proste tak ako píšem vyššie. Ak tam aj od výroby bol a ty ho zhodíš dole, tak nič sa nedeje. Ale ak ho máš na aute a nefunguje - máš problém.
moze byt nehadam sa... akurat som poukazal na to, ze pokial by bol uvedeny v dokumentacii vozidla, tak by mohol podliehat kontrole aj na STK pokial chyba... to mas presne ako s rezervou, pokial mas napisanu opravnu sadu, staci mat v kufri spray na STK... rezervu nehladaju, ide len o to co je napisane v TP
pozor, ja sa nestazujem na stk, len pristup tych ludi vyssie, ze nieco vadi a nieco nikomu nevadi :-)
inak rezerva je vraj lepsie na stk, lebo ta opravna sada exspiruje a pozeraju vraj datum, pricom nepouzita rezerva vydrzi dlho (asi aj pouzita)
inak rezerva je vraj lepsie na stk, lebo ta opravna sada exspiruje a pozeraju vraj datum, pricom nepouzita rezerva vydrzi dlho (asi aj pouzita)
Ani dnes na STK nikoho netrápi ak tam ten stierač nie je. A je jedno či to máš na kombíku, MPV či hatchbacku. Princíp na STK je ten že zadný stierač nie je povinný a teda ak ho tam nemáš nič sa nedeje. Ale ak tam je, tak musí fungovať včetne ostreku.
Presne tak, ten Mazda ma pravdu, ze sedan uz z principu nemoze dostat tolko hviezdiciek :-) Konecne niekto aj rozmysla. Ved len si skuste po dazdi sadnut do auta na parkovisku, vsetko nabehne, zapne sa kamera s upozornenim, ze skontrolujte si svoje okolie pred cuvanim. No a kontrolujte zadok cez zaprsane okno!!!! Urcite by sa dalo jazdit aj bez prednych stieracov, len je to blbe nevidiet. Ze to vzadu nikomu nevadi. Ale ano, sedan vyzera pekne :-D
Ty môj boh !!! Čo si ty za trumtuľa? Očividne "čerstvý" vodič čo bez navigačky ani do obchodu cez dve ulice netrafí. :) Čo by si ty expert robil v dobe nedávno minulej, keď neboli parkovacie kamery či senzory?
No som sem tam buchol, ked neboli senzory :-) Este donedavna sme nemali senzory, auto dost inak vyzeralo, ako auto so senzormi. Neviem kto tu je trulo, ci ten, co chce cisto vidiet dozadu, alebo ten, co kupi sedan, lebo pekne vyzera.
Nevkladaj mi do úst niečo čo som nikde nenapísal a nepovedal. Kto vedel cúvať a parkovať aj bez senzorov a kamier určite nemá problém dnes so senzormi a kamerami. A či má na zadnom okne stierač na tom nič nezmení. A mimochodom, kedysi som mal LB Fiat Brava a div sa svete, ten zadný stierač mi bol za jazdy vieš na čo a použil som ho len vtedy keď som bol veľmi lenivý ometať aj zadné sklo.
Ved ja len pisem, ze bez senzorov to bolo tazsie, vzdy sa niekde buchlo. Aj bez stieraca sa sem tam nieco prehliadne, ale jazdit sa da so vsetkym.
A na zrcátkách si doufám kapky otíráš taky ;-)
To je pravda, ale okna zvyknem stiahnut a vytiahnut a zotru sa :-) Preto je dolezite mat zotrete aspon zadne okno, ked uz bocne su rozkvapkane.
hehe - len "malý" detail. Zadné okno na sedanie nie je nikdy tak špinavé, ako zadné okno na hatchi, či kombi, po 10km za dažďa. Proste nikdy. Max sú tam dažďové kvapky, ktoré pri vyšších rýchlostiach zmiznú - lebo ich prúdiaci vzduch (áno aj za dažďa) odfúkne.
V živote sa mi na sedane nestalo, že by som nič nevidel cez zadné okno, kvôli špine. Proste je to nemožné.
V živote sa mi na sedane nestalo, že by som nič nevidel cez zadné okno, kvôli špine. Proste je to nemožné.
Urcite aj z predneho okna pri jazde odfukne dazd (zalezi do akej miery), ale kazdy normalny zapne stierace a pozera dopredu cez ciste. Rovnako vzadu, preco nesledovat premavku vzadu cez ciste okno? Len preto, ze auto krajsie vyzera?
spitfirecz
Trochu mě překvapuje spotřeba, 14,5 l/100km mi přijde hodně. S m5, ještě o 100 koní silnější motor mám dlouhodobou za necelých 10 tis km (ani jednou jsem neresetoval) 12,7 l/100km. Když jedu dálky, dávám to okolo 10 když jedu spíše pomaleji, při jízdě na dálnici většinu cesty okolo 180 km/h se to drží na těch 12,5 l/100km. Město je těch 13-14-15 l/100km, a na 17/18 co je psáno v článku se nedostanu většinou ani se studeným autem.
Mě jezdí ve městě 5,7 HEMI za 15,3-16,0
Mimo město to jezdí za 12-13.
A je to starý OHV, akorát to má vypínání válců a proměnné časování ventilů
Mimo město to jezdí za 12-13.
A je to starý OHV, akorát to má vypínání válců a proměnné časování ventilů
Novinář tomu šlapal na krk. Těch 12,7 je super, ale tipuju, že při normálním ježdění by se dalo vejít o pod 12.
Asi určitě jo, podle WLTP to má psanou kombinovanou za 10,5, a ta 550i má psáno 9,9 litru.
Ono hodně záleží nejen jak se jezdí, ale taky kde se jezdí, v Praze to bude jiný než někde po vesnicích.
Pravda ale je, že na to jaký má to auto výkon je ta spotřeba fajn, jen by mohlo mít větší nádrž, 65 litru je spis podprůmer.
Ono hodně záleží nejen jak se jezdí, ale taky kde se jezdí, v Praze to bude jiný než někde po vesnicích.
Pravda ale je, že na to jaký má to auto výkon je ta spotřeba fajn, jen by mohlo mít větší nádrž, 65 litru je spis podprůmer.
5er je obecně nejlepší naprosto bez adaptivu na pasivním M-paket podvozku, komfortní dostatečně, přitom žádné houpání nebo zmítání, adaptiv je taková úlitba době, aby si kucí mohli mačkat tlačítka. Ale s panamerou nebo amg gt bych 5er úplně nesrovnával, tady je sice novinářská verze za tři mega, ale novinářská verze panamery s podobným výkonem nebo amg gt bude za čtyři a ta auta jsou stavěna jako sporťáky/gran tourisma se čtyřmi dveřmi, zatímco 5er je konfekční sedan. ;-)
teda mal som možnosť iba MB AMG GT (nie 4D) jazdiť a ten podvozok ma nepresvedčil. Za každých okolností tvrdé a kolesá mlátia. Rovná cesta o.k, ale trocha výmoly ostré a už sú tu nechutné otrasy a mlátenie a ja som mal aj pocit nervóznosti. BMW vie podvozky úplne inak a podľa mňa výrazne lepšie robiť - všetky (myslím porovnateľne vždy).
(Ale toto obecne pozorujem u všetkých MB - až na tú tvrdosť - bežné MB sú húpavé a potom rovno mlátia a stvrdnú).
A tiež mám pocit, že pri BMW je vždy lepší klasicky podvozok/či M - ako "adaptívny". Ale ani tie nie sú zlé.
A nie sú úplne tvrdé, len tuhé, jemne sa môžu zuhupnúť (a aj sa), ale stále kopírujú cestu a neodskakujú ani na zlomových nerovnostiach.
Takto to aspoň ja vnímam MB vs. BMW. A vždy ma každé MB sklame podvozkom. I keď minule malé AMG A45 mi vykúzlilo veľa úsmevu na tvári, avšak rovnako keď prišlo na hrboly (bežné naše) - zarazu bolo bum-bum-drnc-drnc...