Novinky
Nepaci sa mi interier, posobi zastaralo, ta kaplicka pred vodicom je obludna
A co by si pan jako přál v téhle třídě? Proti konkurenci to má interiér luxusní i tvoje kaplička před vodicom. Někteří si fakt nevidíte do huby...
interier je paradny.. tu nevidim problem.. ale nech mi niekto povie s ktorym motorom by si toto auto kupil ( navyse v cene toho litroveho turba je uz o triedu vacsie auto ako rio i20 swift a pod ) .... a zase predpkladam ze ten 49kw liter bude dynamiku asi nieco podobne ako bola fabia junior.. ktoru u nas ani autoskoly nechceli ani dochodcovia.. nikto .. a radsej zobrali vsetci aj pazravu 1,4mpi ale aspon to uz ako tak slo
inak o to viac ma tie motory mrzia ze inak by to bolo paradne auto... pretoze fakt vyzera dobre a aj celkom dospelo a pouzitelne aj ako auto na vsetko ( nielen do mesta ) ... skoda 😐
inak o to viac ma tie motory mrzia ze inak by to bolo paradne auto... pretoze fakt vyzera dobre a aj celkom dospelo a pouzitelne aj ako auto na vsetko ( nielen do mesta ) ... skoda 😐
AnnaXxx
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
19.1. píšete o akci co skončila 18.1.?
A 62 kw v prckovi že nejede? 171km/h v nákupní tašce na kolečkách vám je málo? Kolik to má jezdit?
Tohle nějak nechápu. :no:
A 62 kw v prckovi že nejede? 171km/h v nákupní tašce na kolečkách vám je málo? Kolik to má jezdit?
Tohle nějak nechápu. :no:
ta 1,2ka s manualom je asi jedina schodna a logicka volba aj z hladiska ceny ... kedze litrove atmo je slabsie ako felda... a litrove turbo bude aj v cene aj spotrebou uz vo vodach o triedu vacsich aut ...
ale inak pred 20 rokmi nejake to 64kw male auto malo daleko lepsiu dynamiku ako tento 64kw prcek .. ale tak jasne.. emisie.. hmotnost a pod... dnes je to uz cele pos,rane v tomto smere .. a asi aj preto miniauta uz dnes nikto nechce a radsej si aj na cesty okolo komina a po rohliky uz kupi vitaru ... ale tak sami si za to mozeme... spravme miniato s 800kg.. dajme mu 70kw.. a nech stoji 8000 eur a bol by to trhak... lenze to je asi dnes uz zda sa tazsie realizovatelne ako spravit nejaku 5m obludu s 400kw.. za 3 melony ;-\ .. skoda
ale inak pred 20 rokmi nejake to 64kw male auto malo daleko lepsiu dynamiku ako tento 64kw prcek .. ale tak jasne.. emisie.. hmotnost a pod... dnes je to uz cele pos,rane v tomto smere .. a asi aj preto miniauta uz dnes nikto nechce a radsej si aj na cesty okolo komina a po rohliky uz kupi vitaru ... ale tak sami si za to mozeme... spravme miniato s 800kg.. dajme mu 70kw.. a nech stoji 8000 eur a bol by to trhak... lenze to je asi dnes uz zda sa tazsie realizovatelne ako spravit nejaku 5m obludu s 400kw.. za 3 melony ;-\ .. skoda
Tady uz chybi jen konstatovani, ze i10 nema sportovni geny. Vemi casto se to na ACZ zminuje.
Ale tady se bavime o i10, aute do mesta a okoli, od nehoz se ceka, ze nastartuje, odveze rychlosti az 100kmh a hlavne vsude zaparkuje.Predpokladam, ze ridickam bude zcela jedno, jaky motor maji pod kapotou.
Nejsi jediny, kdo autora nechape.
Ale tady se bavime o i10, aute do mesta a okoli, od nehoz se ceka, ze nastartuje, odveze rychlosti az 100kmh a hlavne vsude zaparkuje.Predpokladam, ze ridickam bude zcela jedno, jaky motor maji pod kapotou.
Nejsi jediny, kdo autora nechape.
Mám v mini autě atm. motor 1,2 podobného výkonu s pětikvaltem a vůbec si na cestě nepřipadám jako outsider. Jen to chce trochu jinak řadit než u turba. Když chceš v devadesáti předjíždět musíš holt jít až na trojku. Pak je to otázka několika vteřin. Ani 130 na dálnici v kopci neudělá žádný problém. To vše za spotřebu do 5L.
...je krásně vidět na tom, že jejich nová legislativa likviduje právě ta nejúspornější a nejmenší auta... 😒 😒 😒 :no: :no: :no: Asi proto, že do takových autíček by nikdy nesedli... ;-\
Hlavní devizou tohoto auta je motor v módu nepřímy vstřik hošci. :yes: Tam nebude přibejvat benzín....a na kratký trasy to bude v pohodě. :yes:
PS: v tabulke chybaju udaje litroveho turba... preco? nebude v CR? tak to uz potom to i10 "vyhrala" uplne ... 8-s 😒 .. a pritom to mohlo byt jedno pecka auticko.. velka skoda.. rip minivozy
1,4tgdi by tu mohlo byt topka... nieco ako povedzme swift sport.. ved ktovie.. mozno casom spravia nejaku sportovu top verziu.. aj ked moc tomu v tomto segmente neverim ;-\
ja tiez jazdim aj po meste ako kazdy ... a neraz ma prave take tie feldy a thalie brzdia.. a kym sa rozbehnu tak uz by som bol 20m pred nimi ... takze ani v meste si dnes uz neviem predstavit jazdit nejakou masinkou s dynamikou na urovni feldy.. a viem to moc dobre aj preto ze som feldu dlhe roky mal ale uz by som v nej dnes v tejto rychlej dobe jazdit nechcel aj kvoli prave tej jej slabuckej aktivnej bezpecnosti .. to som mal vzdy niekoho nalepeneho na zadnom skle alebo mi niekto blikal co zavadziam a pritom som robil co mohol ... kusok neprijemne no.... ( aj preto mam dnes uz podstatne zivsie auto a som tomu fakt rad a prave tu podstatne lepsiu dynamiku si chvalim asi najviac zo vsetkeho ) .. no a teraz uz ten problem nemam ... takze ano.. aj v meste je dnes uz fajn nejazdit niecim lenivym na urovni thalie a to bez ohladu na velkost auta...
PS: kolkokrat som sa s feldou nemohol pripojit do premavky lebo som vedel ze to proste "nestiham" a musim cakat a cakat na vacsiu fugu ... takze aj prave v meste je dobre mat zivy motor aby si "necakal donekonecna" a stihol sa "pichnut" jak sa vravi ... teraz je to uz podsttane lepsie ... uz nemusim mat 200m rezervy pred prichadzajucim autom.. mam uz odpich... auto je zive.. nikoho nezbrzdim neohrozim... vsetko je otazka par sekund... skus jazdit dnes feldou po meste a sam mi das za pravdu ze je to uz "o drzku" popri tych vsetkych silnych rychlych autach vsade naokolo... aj preto mam dnes turbo v malom aute ( a to inak turbo som povodne moc nechcel ale inak to uz neslo )... proste nechcel som uz opat maleho lenocha ( kedze nejake tie vacsie dostojne atma uz v malych autach davno nie su ) ale konecne uz som chcel zive male auto.. a bolo to spravne rozhodnutie
Nedramatizuj to,ty nie si cielom pre tieto auta.Tu nie je cena uplne prvorada.Musi to byt male aby sa s tym nebali parkovat,musi sa to pačit a pod.Jasne,ze ide aj o prachy ale cielova skupina je ozaj ina.
sam to poznas .. stojis na stopke alebo davas prednost...a potrebujes sa odpichnut ... alebo aj pri predbiehani ked potrebujes sa rychlo pripojit alebo dostat pred nieco pomale .... lenze s feldou to proste nie je to co s tsi alebo tce a pod ... a v meste je takychto situacii fakt hodne... az som sam prekvapeny ako sa mi aj po meste s turbom efektivne a svizne jazdi .. ( a to nemusis ist ani vyslovene rychlo.. lebo to vobec nie je o tom jazdit rychlo ... ale ide prave o tu pruznost a agilitu kedy rychlo zrychlis vykonas potrebnu akciu a o par sekund to opat to das do normalneho "rezimu" )
P.S. Na Adu neragujem. 😢
No ono to je v podstate jedno.Ty si pojdes svoje a mna to uz prestalo bavit 😲
Do mesta stačí auto s dynamikou HTP, teda sto za 14-15 sekúnd.
Oveľa dôležitejšie než výkon je na semaforoch nečumieť do mobilu a pohnúť sa na zelenú.
ono aj octavka prvej generacie mala kedysi 44kw 1,4ku z vw polo ... ale to bol uz skutocne neskutocny pocin .. asi aj preto vydrzal hadam len rok.. kedze v podstatne tazsej octavke uz to vobec nejelo na rozdiel od vtedajsieho nejakeho 3,7m dlheho a 900kg vaziaceho pola
A čo sa ceny týka, boli snáď títo zástupcovia mini segmentu cenovo výhodní oproti B triede? Nemyslím si. Napriek tomu si to svojich zákazníkov, či skôr zákazníčky našlo a nájde. V našich končinách určite nie v masovom merítku, ale vo veľkých metropolách, kde je ich revír, tak určite.