Většina ojetin starších 15 let stihne za život vystřídat několik vlastníků, v USA však existuje i několik modelů, které si jejich první majitelé ochotně nechávají i delší dobu.
Děsí mně že i relativně (předpokládám) vzdělaný novinář dokáže k publikované tabulce pustit bez uzardění větu "Highlander ....tvoří 18,3 % vozidel starších 15 let ve vlastnictví prvních majitelů.
Přitom je to očividná blbost, to by ta tabulka vypadala úplně jinak.
Realita je taková že 18,3% prodávaných Highlandrů starších 15 let bylo od prvního majitele .
Muj pohled je takovej, ze kdyby ty toyoty nevypadali vsechny krome land cruiseru jak moderni holici strojek tak dotoho jdu. No a jinak nevim co je slovo uzardeni a to je asi vse. Jinak by to chtelo lepsi kola, to jen tak mimochodem pro terasky majorom hej. No a smokie man byl drzak, jen uz mel proste hodne natoceno a servis zadnej.
Sice teprve 8 let (3. generace). Je to neskutečný držák. Velmi špatně se mi hledají důvody, proč auto nahrazovat. Opravy:0, náklady: minimální, rez: žádná, spotřeba 8 litrů. Co dodat?
A mám ji už 19 let. Je to neskutečný držák. Důvody k prodeji už nehledám, je to člen rodiny. Opravy odpovídají nájezdu, rez žádná, spotřeba 5 L. Co dodat? Snad jen kdyby se prodávala v USA tak by byla v top 3. Amíci neví o co přišli.
když to nenačipuješ tak TDi se starou dobrou rotačkou umí jezdit i bez toho dýmu a smradu. Ale já spíš ze srandy parodoval tu Hondu nade mnou. Ale když se o auto staráš tak je na to po letech dobře skoro každá značka i Škoda.
TDI s rotačním čerpadlem smrdí vždy, k tomu občas výměna váhy vzduchu a podobné srandy, taky čistit sání a egr od karbonu = zlatá benzínová atmo (pokud je povedená, čili nežere olej).
Ty si asi nikdy nebol v USA. O nekultivovany traktor s manualom a tragickym vnutornym priestorom hlavne v zadu tam nie je zaujem. Skor maju stastie ze sa tam nafta skoro nepredava, inac by ich na rakovinu pluc z karcinogennych pevnych castic nezomierali statisice, ale miliony.
Budeš se divit. byl jsem tam 2x jednou jsem jezdil se šestiválcem Kia Sedona a podruhé na tripu po USA jsem měl Corollu 1,8 s variátorem. Recenzi tu mám pověšenou. Všechno co píšeš je skoro pravda, nicméně mi sloužila skoro 20 let bez větších problémů. S těmi pevnými částicemi nemáš úplně pravdu, rotační čerpadlo + nepříliš vysoké vstřikovací tlaky neprodukuje tolik těch nejmenších pevných částic které nejvíc škodí. U PD i commonrailu bez DPF je to velký problém
Takze suhlasis ze v US by o Octaviu 1.9 TDI by nebol zaujem? :) V jednej peknej studii rozoberali pevne castice a ich skodlivost. Vsetky pevne castice vznikajuce v TDI, ci uz PD alebo CR, a v ostatnych priamovstrekovych diesloch su karcinogenne a mensie ako castice zo starych tatroviek a inych sadzometov, ktorych sa pluca vedia zbavit hlienom a vykaslanim. Takze tvoja Octavia produkuje viacej karcinogennych nevylucitelnych castic ako TDI s DPF. Problemom najnovsich dieslov s extremne chudobnou zmesou a nizkymi teplotami naozaj su este jemnejsie castice ktore sa dostavju este hlbsie a zaroven aj problem ktory som tu spominal nedavno, studia ktora namerala pri Euro 6d temp az 1000x vyssie hodnoty pevnych castic pri vypalovani DPF a teda to nie je velmi ucinny filter ked obrovske mnozstvo zachytenych castic nakoniec aj tak uvolni pri cisteni. Tak ci tak stare diesle bez DPF su druhe najskodlivejsie pre ludi hned po novsich ktore mali DPF filtre ale uzivatelia ich vyrezali. Prave preto sa tak silno poluje na diesle so starsimi normami a po odhaleni problemov s prekrocenim castic pri najnovsich diesloch sa snad zobudi aj koncern a zacne vyrabat skutocne benzinove hybridy ktorymi pokryje dopyt kym naplnia svoje prehnane sluby o poctoch EV ked zatia maju problemy uviest aj malu seriu ID.3
Ja som mal V8 Ford Crown Victoria s 2 milionmi km a jazdila ako.. ako US auto na nekvalitny US olej baleny v 1litrovych plastovych flasich, meneny kazde 2 tyzdne, komponenty pohonneho ustrojenstva menene kazdy mesiac.. aj tak sa da jazdit, bez potreby kupy noveho auta ale s celkovo vyrazne vyssou uhlikovou stopou, nehovoriac o plastovom odpade, financnych vydavkoch a stratenom case. Prechod z takehoto auta na Prius alebo hybridny Lexus a uzivanim na miliony km je to co ma najvacsi prinos pre zdravie, klimu a aj penazenku ak uplne ignorujeme EV.
určitě, olej se v tom mění každých 10 tis km, jako doporučují mechanici měnit třeba i u nového dieslu, protože s intervalem 30 000 km a longlife srajdou to krááásně zakorbonuješ.
A díly sem na tom žádný neměnil co se týče podvozku a motoru, ty auta sou držák. Max sem vyměnil brzdy, což je spotřebák.
Ze tam budu japonci, to som tusil, ale ze komplet vsetci, to je prekvapenie.
Forester pekne umiestnenie. Tiez nepoznam nikoho, kto by s nim bol nespokojny.