Novinky
Charger
3
Ještě bych k článku doplnil, že ta kapota je karbonová, kromě klasického manuálu byla dostupná ještě převodovka Speedshift, tedy manual bez spojkového pedálu, a cena tohoto vozu byla dvakrát vyšší, než u pětkového sedanu Alpina (B12 5.7 stála skoro 300 tis. marek). V Česku jsou minimálně dva z 57 vyrobených kusů.
Přejít do diskuze
Ladné tvary zabila bezpečnost, jak posádky, tak chodců, bohužel, ty štíhlé nízké předky, tenké sloupky, lehkost siluety, stará osma je prostě nádhera, na druhou stranu zcela jistě bych raději boural v dnešní 8er. 😉
NÁDHERNÉ auto 😊. Dnes sa už nič podobné nevyrába. Kedysi sme si lepili podobné autá na steny 😊. Ktoré auto dnes je také nádherné, že aj po toľkých rokoch je pastvou pre oči?
Tiež by som volil dnešné auto na "bouraní" 😊. Ani dnes nie je problém vyrobiť nádherné autá - sem tam sa objaví nejaká štúdia...
Každopádne dnes sa človek viac "pokochá" na starších autách, ako na nových.
Každopádne dnes sa človek viac "pokochá" na starších autách, ako na nových.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.