Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vábnička elektromobilů na levný provoz přestává fungovat. Náklady na kilometr výrazně podraží

Lokálně bezemisní a finančně výhodný provoz, to mají být jedny z největších výhod elektromobilů. S neustálým zdražováním cen elektrické energie i samotného nabíjení to však nemusí být dlouho pravda.
Zpět na článek
21. 1. 2020 10:52
21. 1. 2020 12:26
21. 1. 2020 13:09
21. 1. 2020 13:49
21. 1. 2020 13:52
21. 1. 2020 14:16
21. 1. 2020 14:24
21. 1. 2020 14:28
21. 1. 2020 15:42
21. 1. 2020 15:49
21. 1. 2020 16:35
22. 1. 2020 14:41
21. 1. 2020 14:05
21. 1. 2020 15:43
21. 1. 2020 15:51
21. 1. 2020 16:38
21. 1. 2020 17:59
21. 1. 2020 11:25
21. 1. 2020 11:42
21. 1. 2020 13:11
21. 1. 2020 13:35
21. 1. 2020 13:47
21. 1. 2020 15:59
22. 1. 2020 10:06
22. 1. 2020 10:26
22. 1. 2020 10:32
22. 1. 2020 10:45
21. 1. 2020 11:54
21. 1. 2020 17:09
21. 1. 2020 21:59
21. 1. 2020 20:33
21. 1. 2020 20:52
21. 1. 2020 21:19
21. 1. 2020 21:32
21. 1. 2020 21:39
21. 1. 2020 21:41
21. 1. 2020 21:56
21. 1. 2020 22:50
21. 1. 2020 14:27
21. 1. 2020 20:02
21. 1. 2020 21:57
21. 1. 2020 22:27
21. 1. 2020 22:45
21. 1. 2020 22:51
21. 1. 2020 12:09
21. 1. 2020 12:21
21. 1. 2020 12:29
21. 1. 2020 12:31
21. 1. 2020 13:03
21. 1. 2020 13:25
21. 1. 2020 12:56
21. 1. 2020 13:11
21. 1. 2020 13:26
21. 1. 2020 14:44
21. 1. 2020 15:25
22. 1. 2020 11:44
21. 1. 2020 12:45
21. 1. 2020 17:40
21. 1. 2020 20:30
21. 1. 2020 20:59
21. 1. 2020 22:14
23. 1. 2020 08:58
24. 1. 2020 14:09
21. 1. 2020 10:52
nafta
Zpatky do naftaku. Kupuju nebudou ❤️
Rozbalit vlákno
16
21. 1. 2020 13:09
Re: nafta
Radši bych toho raka nechtěl, ani moje děti... :D
Avatar - Barrichello
21. 1. 2020 13:49
Re: nafta
Toho maj lidi v prvé řadě z hulení, chlastu a jedovatých nekvalitních potravin plných pesticidů, hnojiv, jedovaté nekvalitní půdy a tuny éček, léků. Všechna drůbež, lososy z farmových chovů a další ryby, maso mléko to vše je samý lék a podpůrné prostředky pro růst zvířat. Jinak by jim to vše zdechlo.

Takže v tomhle kontextu už tě ten sazomet moc nevytrhne.
21. 1. 2020 13:52
Re: nafta
Asi nechodíte moc ''do města''... mluvil byste jinak
Avatar - Barrichello
21. 1. 2020 14:16
Re: nafta
V městě sem denně. Krom pár čiplých oktávek a hulících tdci fordů nic tak tragického nevidám, je tuhle Okávku SDI co jí šel modrý dým z laufů :-)
21. 1. 2020 14:24
Re: nafta
Ford nekouri, to je vune fialek
Avatar - Barrichello
21. 1. 2020 14:28
Re: nafta
určitě, tatra 815 hadr, ale jinak fialky no :-) :-)
21. 1. 2020 15:42
Re: nafta
A čichové buňky máte amputované tedy? :D
Diesel a benzín se vstřikama mi zaleze vždycky hluboko no nosu. Je to hnus velebnosti.
Rak, mrtvice (částice pod PM1 fungují jako koagulant krve), infarkt.
Super...
Avatar - Barrichello
21. 1. 2020 15:49
Re: nafta
Mam jak benzín bez přímovstřiku (HEMI a Smart) tak přímovstřik (3,6 V6 DI od GM) a smrdí to všechno stejně.
21. 1. 2020 16:35
Re: nafta
Dyť to píšu, amputované... :D
21. 1. 2020 14:05
Re: nafta
Život je prostě škodlivej a nakonec nevyhnutelně vede k smrti.
Avatar - CICERO
21. 1. 2020 15:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
21. 1. 2020 15:51
Re: nafta
Jojo, teta Gréta valí bomby, hend zítra to všechno vypneme, přestane jezdit, létat, dopravovat a vyrábět zboží a jíst, takže vlastně višchni zdechnou a planeta se zachrání.

:-) :-) :-)

A helmut v roce 2035 chce zakázat kompletně vjezd do berlína všem spalovákům :-) :-)

země co vypouští 1% světového CO2 zachranuje planetu, tomu se nejde ani smát.
Avatar - CICERO
21. 1. 2020 16:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2020 17:59
Re: nafta
Wine tu mas nieco k tomu tvojmu samovolnemu zrychlovaniu tesiel :-) ako vzdy sa jednalo o hoax

https://www.teslamagazin.sk/…icia-stanovisko/
21. 1. 2020 11:25
no nekup to
No nekup to, kdyz je to tak levny.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pradeda777
21. 1. 2020 11:37
Toto muselo...
....zákonitě přijít. A bude hůř až se podaří EU odstavit všechny "atomovky".....tlak eko-lobby je obrovský, takže otázkou není jestli ale kdy..... ;-\ Generace manažérů "zpracovaných" vzdělávacím systémem ovládaném ekologisty se ujímá vedení průmyslu nejen v Evropě, ale po celém světě. VW a BMW již takové "borce" ve vedení má.... :-!
Rozbalit vlákno
33
21. 1. 2020 12:31
Re: Toto muselo...
Co atomovky .Teď se ta nablblá autistka začala zajímat i o uhelnou elektrárnu v Polsku. Tu by asi taky bylo potřeba zavřít. Co na tom, že v Polsku 60% elektřiny vyrobí v uhelkách. Tyhle ekologický džihádisty bych normálně veřejně lynčoval.
Avatar - Barrichello
21. 1. 2020 12:33
Re: Toto muselo...
Jojo, postavíme místo uhelky větrníky a solárka. Ted co s tím, že v zimě dává panel 15% toho co v létě a a co dělat když nefouká.

Aha, postavíme paroplynovku. Nebudeme zásvislí na strýčku Putinovi s ropou, ale s plynem. At je nějaká změna ne.

Komedianti na druhou :-)
Avatar - CICERO
21. 1. 2020 21:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2020 12:43
Re: Toto muselo...
Ze poliaci maju riesit prechod na normalnejsie zdroje? Fakt tu niekto ide obhajovat ten humus co ide zo spalovania uhlia? Uholne, co spaluju taky bordel ako nase Novaky uz mali byt zavrete pred desatrocim.
Avatar - Barrichello
21. 1. 2020 12:50
Re: Toto muselo...
Čím to nahradíš když kašpaři nechtěj atom a západní firmy staví elektránu 40 let???

Roasatom to stavět nemůže, to je politicky nepřípustné ..... Takže?

Nahradíme to plynem, super.

Nebo chceš taky stavět větrníky? :-) :-) :-)
21. 1. 2020 13:07
Re: Toto muselo...
Poláci větrníky na moři už staví...
Hoď si do googlu ''poland offshore wind''
Avatar - Barrichello
21. 1. 2020 13:21
Re: Toto muselo...
Jenže my žádný moře nemáme. A další země v EU taky ne.
21. 1. 2020 13:53
Re: Toto muselo...
Za chvíli bude levnější kupovat od nich elektřinu z větru, než provozovat uhelku
Avatar - CICERO
21. 1. 2020 21:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2020 13:56
Re: Toto muselo...
Jenže větrník je doplněk. Není to tvrdej zdroj energie, kterej dokážeš regulovat a můžeš na něj spoléhat. BTW taková uhelná elektrárna není žádný velký svinstvo. Sice se v ní pálí uhlí, ale kouř jde přes všemožný filtry a odlučovače prachu a popílku, takže z komína nelezou rakovinotvorný jedy jako tomu bylo před 30 lety.
21. 1. 2020 14:04
Re: Toto muselo...
Tak proč Chvaletice opakovaně žádají o vypouštění nadlimitního množství rtuti do Labe??
21. 1. 2020 14:21
Re: Toto muselo...
Proč by rtuť vypouštěli do Labe? Není náhodou rtuť součástí spalin?
21. 1. 2020 15:48
Re: Toto muselo...
V odpadních vodách z elektrárny... dobrou chuť rybářům podél Labe přeje Tykač!! :D

Na zdraví přípíjí také všem, kdo mají vrty u Labe!

Zkuste google - ''Chvaletice rtuť''
21. 1. 2020 16:21
Re: Toto muselo...
Tak jsem to zkusil

https://pardubicky.denik.cz/…ku-20191111.html

Ovšem jedná se o 300 kg rtuti ročně do ovzduší ne pustit do Labe a vzhledem k tomu, že se elektrárna modernizuje se jedná o dočasný stav. Jestli je to jediný problém ohledne Chvaletic, tak si můžeme pískat.
21. 1. 2020 20:41
Re: Toto muselo...
Tak pokud sleduješ takovéto ekoteroristické weby, tak to mnohé vysvětluje! :D
Avatar - CICERO
21. 1. 2020 21:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
22. 1. 2020 11:36
Re: Toto muselo...
:-) :-) :yes: :yes: Jo ty sou nejlepší
21. 1. 2020 14:05
Re: Toto muselo...
Jádro mi nevadí
Avatar - KANKUNEN
21. 1. 2020 13:10
Re: Toto muselo...
čo to je to normálne? Odsiřená elektrárna ti vadí?
21. 1. 2020 13:21
Re: Toto muselo...
Ako keby sira bol jediny problem. Ano vadi, akakolvek uholna elektrarna uz mala byt nahradena jadrovou. Nie naopak.
Avatar - speedfred
21. 1. 2020 13:39
Re: Toto muselo...
Tepelné elektrárne sú v súčasnosti už vcelku čisté a stále sa hodne investuje do eko čistenia. Atóm je na tom samozrejme lepšie, všade ale všade sú dosť veľké problemy s vystavbou a dokončením.
Avatar - Barrichello
21. 1. 2020 13:42
Re: Toto muselo...
Všude kde to staví USA a Evropa.

Kde to staví Korea nebo Rosatom jedou dle termínů. Sranda co
Avatar - speedfred
21. 1. 2020 14:06
Re: Toto muselo...
Myslel som hlavne Európu.
21. 1. 2020 14:02
Re: Toto muselo...
Přesně tak. :yes:
21. 1. 2020 13:59
Re: Toto muselo...
A co ti na ní konkrétně vadí? Odsiřená uhelka, u které je maximálně optimalizováno hoření a čištění spalin není problém proti kterému by stálo za to tvrdošíjně bojovat. Jasně pokud by jako náhrada takové elektrárny byla jaderka, která neprodukuje navíc ani to CO2, tak jsem všema 10 pro ji zavřít, ale Poláci nic takového nemají, takže ty uhelky provozovat MUSÍ!
21. 1. 2020 14:01
Re: Toto muselo...
Nicméně chválím tvůj realistický pohled na problém. Uhelky nahrazovat jaderkou, což je zcela správný postup. To takovej dementní Hamuna by zavřel i uhelný i jaderný a jel jen z větrníků. Kdyby holt nefoukalo tak by se svítilo svíčkama a průmysl by holt pár dní neběžel. Jako v KLDR :D :D
21. 1. 2020 13:53
Re: Toto muselo...
Já nejsem proti zavírání uhelek. Naopak bych jejich zavírání podporoval. Ovšem jsem si nevšiml, že by tahle ekologická pakáž podporovala výstavbu jaderných elektráren, které by je dokázali nahradit. Naopak se přivazují různě po plotech kolem jaderek a chtějí aby se zavřeli. V Německu kde to jde už od 10 k 5ti to bohužel nastalo. Takže se tam můžou Němci rozloučit s 22 GW elektřiny z jádra. Aspoň že u nás jsme o kus dál, takže naopak připravujeme dostavbu Dukovan. Ještě poslat do hajzlu rakušáky s jejich protestama a začít stavět. Bude to sice drahý, ale je to holt investice na dalších 50 let. To je v současné době jediná cesta. K tomu pár solárů a větrníků jako doplněk a jsme na špičce Evropy.
Avatar - Barrichello
21. 1. 2020 14:27
Re: Toto muselo...
v USA už vydali povolení k provozu rekatroů na 80 let, SLOVY OSMDESAT LET.

Kolik větrníků a panelů potřebuješ za 80 let?

A to ty staré americké verky jsou proti dnešním moderním reaktorům zastaralý krumpl, takže u moderních bude možná životnost až 100 let.

Kolik bude stát výstavba větrníků o výkonu 4800 MW na 100 let? Abysme si spočítali, co vyjde levněji :-) :-) :-)
21. 1. 2020 14:31
Re: Toto muselo...
Toto bolo politicke rozhodnutie po 2012. Ocakaval som, ze Nemcom to nakoniec dojde a stiahnu to, lebo to boli dalsie 2 volebne obdobia. Avsak nestalo sa, musia padnut na hubu. Ak zavrieme jadro - vsak ok, ak sa predlzuje zivotnost len na papieri a nic ine sa nerobi je to asi spravne, ale treba mat nahradny zdroj. A nahradit atomku spalovanim uhlia ako sudruhovia v DE je navrat do stredoveku.
Avatar - Barrichello
21. 1. 2020 14:54
Re: Toto muselo...
Všechno je to politika a hyterie eko aktivistů. Jádro je čistý zdroj, naprosto bez emisí, navíc stabilní a dlouholetý. Kdyby místo miliard na nesmysly daly ty peníze to přepracování paliva a vývoje rekatorů 4. generace, udělali by pro ekologii nejvíc.
21. 1. 2020 16:03
Re: Toto muselo...
Ano přesně tak. V DE to teda vzalo hodně směr vzad. Já bych jim ale tu elektřinu za draho prodával a pro naše interní potřeby držel cenu na stejný úrovni. Ovšem nevím jestli je to v rámci EU vůbec možné.
Avatar - Missouri
21. 1. 2020 11:42
Roztomilé
Ano, neviditelná ruka trhu zaúřadovala. A nejvyšší manažeři koncernu VW se začali potit až víme kde. Protože to vypadá, že vyrobili na sklad desítky tisíc povozů na baterky, které si už nikdy nikdo nekoupí. Prvák proto, že už měsíce stojí někde venku pod širým nebem a ještě měsíce stát budou, a jak známo, o ležáky nikdo nestojí, druhák proto, že jezdit na baterky bude dvakrát dražší než na benzín. Politici a regulátoři se z toho... 8-s
Rozbalit vlákno
20
21. 1. 2020 13:11
Re: Roztomilé
Ta elektroauta si zákazník koupit musí. Úředník to nařídil a automobilky jen musí poslouchat. Do roku 2025 musí prodávat 1/3 bezemisních aut. Co má dle tebe VW dělat jiného?
Avatar - Missouri
21. 1. 2020 13:25
Re: Roztomilé
Tak koncernu VW to přeju, protože tahle firma je v mých očích naprosto zdiskreditovaná kauzou Dieselgate. No a následně pofiderní kvalitou své produkce. A v neposlední řadě velkopanským chováním jak jejich špičkových představitelů, tak bohužel i lidí v dealerships. Alespoň českých, tedy v tom jednom, se kterým jsem měl tu čest. A nikdy víc. Myslím si, že jsou namydlení a už se vezou... Tesla je naprosto zdecimuje. A ano, německé úřady budou nakupovat elektro povozy. Tesla. Tečka. No a já zůstanu u toyoty... ;-)
Mimochodem, byl to právě koncern VW a jeho podvádění, které masivním způsobem přispělo k dnešní elektro mánii v Německu a zakazování dieselů a spalovacích motorů obecně. Tihle podvodníci to způsobili. Nemají právo na existenci!

Nicméně víme jak to chodí. Poučili jsme se z bankovní krize v roce 2008. Lehman Brothers, Morgan Stanley a další banky. Jsou tak velké, že nemůžou zkrachovat. Fond federálních rezerv je všechny zachránil, daňoví poplatníci, ti které podvedli. A slavní bankéři si rozdělili bonusy. VW je to samé v bledě modrém.
21. 1. 2020 13:35
Re: Roztomilé
Pofiderna kvalita? Denne mam v ruke golf a auris z toho isteho roku vyroby a uprimne musim povedat, ze golf znasa starnutie lepsie. Obe zatial bezporuchove, ale napriklad plasty, potahy sa znehodnocuju v aurise lahsie, intetier viac povrzava v toyote, nehovoriac o tom, ze je horsie poskladany
Avatar - Missouri
21. 1. 2020 13:38
Re: Roztomilé
Já měl na Ibize po třech letech prorezavělý tlumič výfuku a vadný výměník klimatizace. O prkotinách nemá smysl konverzovat. O přeplňovaných přímovstřikových motorech s Down syndromem nemá cenu se zmiňovat. Stačí říct: rozvodový řetěz...
21. 1. 2020 13:47
Re: Roztomilé
Nemam pocit, ze posledne generacie vw tsi maju vyrazne problemy so spolahlivostou
Avatar - Missouri
21. 1. 2020 13:50
Re: Roztomilé
Ty zakarbonované tříválce? Dej tomu čas.
21. 1. 2020 15:59
Re: Roztomilé
Vseobecny problem benzinov hadzes na plecia jednej automobilky. Pokial viem, tak problemy so spolahlivostou benzinov v poslednej dobe mal aj ford, opel, honda, peugot...etc
21. 1. 2020 21:53
Re: Roztomilé
Tesla a kvalita ? No, doporučím Ti hulit míň toho svinstva ... ;-)
Avatar - Missouri
22. 1. 2020 08:12
Re: Roztomilé
Já nehulím ;-) A nikdy jsem netvrdil, že Tesla rovná se kvalita. Elon Musk nepostavil svůj úspěch na kvalitě. Postavil ho na lidských emocích. Uvědomuje si, že člověk není racionální bytost, která má emoce, ale emocionální bytost, která občas myslí racionálně.
To mimochodem také vysvětluje tolik nenávistných výkřiků proti Gretě Thunberg všude na internetu.
Lidi se zatím nebojí o život, bojí se o svoje pohodlí. Až jim půjde o život, až se letní teploty v českých městech vyšplhají k padesáti stupňům Celsia, a nemusí to trvat dlouho, lidi se přestanou bát o pohodlí a začnou se bát o život. A ti, co nenáviděli Gretu, za to budou nenávidět sami sebe. :-O
22. 1. 2020 10:06
Re: Roztomilé
Greta a spol by se mohli pro začátek zbavit toho pohodlí. Pak možná začnou řešit život. Zatím většina z nich jen konzumuje bohatství, které jim tady jejich předkové zanechali.
Avatar - Missouri
22. 1. 2020 10:24
Re: Roztomilé
Hm, myslím, že Greta dělá, co může. Setkává se se světovými vůdci a přesvědčuje je, jak jen dokáže. Myslíš si, že je to pohodlné? Pohodlné by bylo se na to vykašlat a hrát si s mobilním telefonem. Potíž je právě v tom, že lidi jako ty mají plná ústa rad, co by měla Greta dělat a nedělat, zatímco si hrají s mobilním telefonem.
22. 1. 2020 10:26
Re: Roztomilé
Možná by to tak bylo lepší i v jejím případě.
Avatar - Missouri
22. 1. 2020 10:29
Re: Roztomilé
Tohle je vůbec úžasná lidská vlastnost, nechat za sebe dělat špinavou práci sedmnáctiletou holku a ještě se jí z bezpečné anonymity posmívat. Ale co naplat, lidi byli takoví vždycky.
22. 1. 2020 10:32
Re: Roztomilé
Za mě ta holka nic nedělá. Ani se mě nezeptala, jestli může.
Avatar - Missouri
22. 1. 2020 10:39
Re: Roztomilé
A ano, ovšem, arogance, jak jinak. Pán se mylně domnívá, že jeho se to netýká. Jeho pohodlí nikdy neskončí. No, já se obávám, že se budeš jednou divit a spolu s tebou další tisíce bohorovných a arogantních lidí, co si myslí, že pasivita je spasí. Tak si v tom hezky zůstaň a užij si to, dokud to jde.
22. 1. 2020 10:45
Re: Roztomilé
Máš pravdu. Neměl bych být pasivní. Proti Grétě a spol je třeba bojovat.
Avatar - Barrichello
22. 1. 2020 11:38
Re: Roztomilé
Přesně tak. Proti hlouposti, lobbistům a fanatikům, je nutné bojovat a všemi dostupnými prostředky a způsoby.
Avatar - Magister
21. 1. 2020 16:44
Re: Roztomilé
Dávno se měli výrobci aut - a ceý s nimi spojený průmysl postavit tomu tlaku, diskutovat s veřejností apod.
Avatar - pradeda777
21. 1. 2020 17:03
Re: Roztomilé
"Dávno" je pryč. Dnes už je ve vedení generace s vymytými mozky a ti se již za spalováky bít nebudou.... ;-\
21. 1. 2020 13:16
Re: Roztomilé
Budou mít záruku od státu ... tipuju, že státní správa v Německu dostane příkaz kupovat jen elektro auta.
21. 1. 2020 11:54
amortizace
A co pak taková amortizace el. fára. El Golf je za milion, baterky za polovinu. Takže až s autem odjedu řekněme 150tis km a baterky budou hotové, za kolik se asi tak auto prodá? 0,-. Takže pak to nakonec finančně vyjde dráž, než jezdit s V8 na benzín.
Celé tohle nucené šílenství je akorát přání někoho, kdo se rád kouká na scifi. Rozumnější mi přijde CNG, nebo přechod na vodík, při zachování současných motorů. El. auta s přihlédnutím na náročnost výroby, provoz (elektrika se jen tak někde nevezme) a pak hlavně likvidaci po odjetí, jsou stále ještě fantazie.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Barrichello
21. 1. 2020 12:03
Re: amortizace
Fantazie je vyrábět všechnu elektřinu z větrníků a solárů, jak o tom sní pomatené Německo.

To že Norsko vyrobí 70% energie z vody je super, ale většina států tuhle možnost nemá. Takže prostě potřebují atmovky, plynové elekrárny a uhlí, jenže to fanatikům není dost eko. V Belgii na autoslaonu dokonce fanatici protesovali i proti elektromobilům, prostě úplně všechny auta sou špatně. Rohlík do obchodu jim asi dodá poštovní holub. Kdyby blbost nadnášela, tak Musk už dávno zkrachoval, protože tihle exoti už by byli dávno na Marsu :-) :-) :-)
21. 1. 2020 17:09
Re: amortizace
Norsko vyrobí 99% elektřiny z vody a to i přes to, že se soustředí na energeticky náročnou výrobu.
Avatar - CICERO
21. 1. 2020 21:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2020 13:11
Re: amortizace
Baterky Tesly mají po 160 tis mil ještě 90% kapacity
21. 1. 2020 13:17
Re: amortizace
Jo, a američtí vědci říkají, že coca cola je lék.
21. 1. 2020 13:57
Re: amortizace
Zkuste google, je to tak
''tesla battery 160000 miles''

Malý pokles ceny starých aut Tesly v bazarech je toho důkazem
21. 1. 2020 20:33
Re: amortizace
"maly" pokles ceny ? good one :) Tesly stracaju ceny podobne az mierne rychlejsie ako auta so spalovacimi motormi napriek ich extremne malym poctom predanych v EU, cize aj malemu poctu v bazaroch. v DE je ich na predaj okolo 300ks. staru jazdenu teslu si kupi len blazon, pretoze servis je mimoriadne drahy a technickych problemov nemaju menej ako "konvencne" auta, len sa tykaju inych casti ako motora. staci navstivit forum majitelov tesiel / nie "bykupcov" teoretikov / napriklad z US, kde je uz dostatocne velka vzorka. servisna siet je v EU extremne nekvalitna a malo pocetna. pre predstavu - vymena zadneho naraznika a jeho lakovanie na Teslu S v autorizovanom servise stoji priblizne 8 000 EUR. poistenie na Teslu S v cennikovej cene 130 000eur stoji na Slovensku priblizne 4 500 EUR. Bazarove Tesly S a X maju velky problem kvoli Tesle 3, ktora je snad vo vsetkych parametroch okrem velkosti a dizajnovo prijemnejsiemu interieru lepsia a modernejsia.

argument, ze tesla s z roku 2013 stoji 1,15 mio CZK nevypoveda vobec o nicom. v prvom rade je velmi pravdepodobne, ze cennikova cena bola cez 3,6 mio CZK / 140 000 EUR / a inzerovana cena 1,15 mio CZK neznamena, ze ju za tuto cenu preda.
21. 1. 2020 20:52
Re: amortizace
https://www.handelsblatt.com/…il/24670474.html

Zkus vic cist a min (zbytecne) psat :-)

Tesla, Porsche, Dacia ;-)
21. 1. 2020 21:19
Re: amortizace
Tvoj "link" mal vyvratit moj koment ? ten link potvrdzuje co som napisal. mal by si viac citat a menej zbytocne pisat :-)

1. reagoval som na Teslu S z roku 2013 a jej sucasnych cenach. v clanku, ktory si postol su predikcie vyvoja cien jazdenych aut v roku 2023.
2. v texte nie je ani zmienka o tom, ze by mala Tesla S mensiu stratu hodnoty ako porovnatelne auta so spalovacimi motormi

a teraz to hlavne

3. Tesle 3 predikuju v roku 2023 zostatkovu hodnotu na urovni 54 % ceny cennikovej. Velkostou porovnatelne auto Audi A5 by ale podla tych istych odbornikov malo mat zostatkovu cenu 55 % cennikovej ceny.

ja som napisal : "Tesly stracaju ceny podobne az mierne rychlejsie ako auta so spalovacimi motormi". clanok tvrdi presne to iste 54 vs 55 %.

napriklad 840i / aj ked v clanku ide zrejme o 3dverovu verziu /, ktory je podobne velky ako Tesla S by mal mat zostatkovu cenu dokonca na urovni 58 % ...

v ziadnom pripade neplati, ze by si Tesly drzali ceny lepsie ako porovnatelne auta s konvencnymi motormi
21. 1. 2020 21:32
Re: amortizace
Odpoved na tvoji otazku:

Ano ten link vyvraci, co jsi (zbytecne) napsal.
Konkretne citace:
"maly" pokles ceny ? good one

V tom odkazu (to bys ho ale musel rozkliknout a pochopit) se pise, ze Tesla je spickova v zachovani hodnoty spolu s Porsche a Dacii.

Takze ne, neni to vtip (good one) ;-)
21. 1. 2020 21:39
Re: amortizace
ako to vyvracia ? ja tvrdim, ze link, ktory si postol potvrdzuje to, co som napisal.

1. kde sa pise o Tesle S ?
2. Tesla 3 straca cenu pomalsie ako napriklad Audi A5 ?
21. 1. 2020 21:41
Re: amortizace
Reagoval jsi na:
Malý pokles ceny starých aut Tesly..

Vetou:
"maly" pokles ceny ? good one

Staci??
Nikdo se tady nebavil o Audi :-D

Proste maly pokles ceny Tesly je fakt.
Neni to dobry vtip ani spatny vtip. Neni to zadny vtip. ;-)
21. 1. 2020 21:56
Re: amortizace
chlape, Ty si uplne strateny ...

citujem este raz : "maly" pokles ceny ? good one Tesly stracaju ceny podobne az mierne rychlejsie ako auta so spalovacimi motormi ... " Tvoj link POTVRDZUJE presne to, co som napisal.

ak si taky troll, ze z viac ako 17 slovnej vety vyberies len prvych 5 slov a snazis sa utocit tupymi poznamkami typu "Zkus vic cist a min (zbytecne) psat" ... tak je na Teba mozna len jedna reakcia.
21. 1. 2020 22:50
Re: amortizace
Ano nejlepsi reakce by byla, kdybys tu tolik netrollil.

Maly pokles hodnoty NEbyl u Tesly dobry vtip, jak jsi psal!!!
Naopak je to jak jsi psal dale.
Tesla je na urovni nejlepsich (mozna podle jinych zdroju lepe) - aut s nejnizsim poklesem zustatkove hodnoty.
Avatar - Barrichello
22. 1. 2020 14:44
Re: amortizace
919 litrů auto starý 7 let, asi ještě necelých. Takže za cca 6,5 roku to ztratilo kolik? 1,6 mega??

To je opravdu zanedbatelná ztráta. :-) A nalítáno 127 tis, takže žádný krám co má 400 tis km


https://www.sauto.cz/…model-s/18332325?…

A tohle je ještě lepší https://www.sauto.cz/…model-s/18542588?…
21. 1. 2020 13:13
Re: amortizace
Model S s 300tis.km se na sauto prodává za 1.15 mil Kč a je z roku 2013
21. 1. 2020 14:27
Re: amortizace
A uz to nekdo za tu cenu koupil ? Taky tam muzu dat svoje auto za mega.
21. 1. 2020 20:02
Re: amortizace
https://fdrive.cz/…vencni-vozy-3887

Tesla Model S si drží hodnotu dvakrát lépe než konvenční vozy
Avatar - beibej
21. 1. 2020 21:57
Re: amortizace
četl jsem článek o borcovi co má teslu a najel na ní 600tis km a baterku měnil už po 300tis.km. Tak nevím, to je dost tristní.
Avatar - _Karel_
21. 1. 2020 22:27
Re: amortizace
Já četl o chlapíkovi, který měl s Teslou S najet za 4 roky mil. km (nevěřím tomu) a spotřeboval 4 motory a dvě baterie. Na baterku slušný, na extrémně jednoduchý motor (jak se tu holebají chlapci) spíš tristní.