Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla Model 3 se v prosinci stal třetím nejprodávanějším automobilem v Evropě

Konec minulého roku se na evropském automobilovém trhu nesl ve znamení elektromobility.
Zpět na článek
29. 1. 2020 16:37
29. 1. 2020 16:43
29. 1. 2020 16:45
29. 1. 2020 16:47
29. 1. 2020 23:07
29. 1. 2020 17:29
29. 1. 2020 18:02
29. 1. 2020 20:30
29. 1. 2020 21:04
29. 1. 2020 21:24
29. 1. 2020 21:31
29. 1. 2020 21:34
29. 1. 2020 21:40
29. 1. 2020 21:37
29. 1. 2020 21:43
29. 1. 2020 21:56
29. 1. 2020 21:10
29. 1. 2020 18:04
29. 1. 2020 18:23
29. 1. 2020 18:35
29. 1. 2020 19:53
30. 1. 2020 12:08
29. 1. 2020 18:06
29. 1. 2020 21:01
29. 1. 2020 18:09
29. 1. 2020 18:48
29. 1. 2020 20:01
30. 1. 2020 00:59
30. 1. 2020 19:52
31. 1. 2020 11:32
31. 1. 2020 18:30
30. 1. 2020 01:26
29. 1. 2020 20:00
29. 1. 2020 20:03
30. 1. 2020 17:53
30. 1. 2020 08:41
30. 1. 2020 09:24
30. 1. 2020 13:42
30. 1. 2020 13:30
30. 1. 2020 14:42
30. 1. 2020 15:23
30. 1. 2020 15:46
30. 1. 2020 23:22
30. 1. 2020 17:33
30. 1. 2020 22:54
30. 1. 2020 23:24
30. 1. 2020 23:21
31. 1. 2020 07:11
Avatar - _Karel_
29. 1. 2020 16:37
Model 3
Tak pokud to není jen Norsko a spol, musí se nechat, že je to úspěch.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - WinDiesel
29. 1. 2020 16:43
Re: Model 3
Je to Nizozemí, končily tam extrémní dotace (Autoforum CZ dnes):
Otázkou samozřejmě je, nakolik je tento růst udržitelný. Ovlivněn byl celou řadou faktorů, z nichž ten nejvýznamnější je velmi typický - razantní snížení daňových výhod v Nizozemsku. Řada tamních motoristů proto vzalo ztečí nejen Teslu, ale také showroomy Renaultu, Volkswagenu nebo BMW. A nešlo jen o zákazníky, auta na sebe mohutně registrovali i prodejci.
29. 1. 2020 16:47
Re: Model 3
Máš k tomu konkrétne čísla?
Avatar - WinDiesel
29. 1. 2020 23:07
Re: Model 3
Autoforum dnes, Claudie
29. 1. 2020 17:29
Re: Model 3
tieto štatistiky sú veľmi problematické,
ak naozaj niekde končia dotácie, tak to vždy pokriví celú štatistiku a tá sa stáva bezcenná
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2020 17:34
Re: Model 3
Fakt SRANDA jak trápí pokřivení díky DROBOUČKÝ MALIČKÝ podpoře lokálně BEZ emisních aut = a mnoha NÁSOBNÝ pokřivení ve stovkách miliard pro naftu = to je v poho :D :-!
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 18:02
Re: Model 3
Opět plácáš nesmysly.
Avatar - Jerry.Gunman
29. 1. 2020 20:07
Re: Model 3
A Tebe to snad překvapuje? :D
Avatar - Jerry.Gunman
29. 1. 2020 20:42
Re: Model 3
Tož ale alespoň ze slušnosti by jsi se překvapeně tvářit mohl :D
29. 1. 2020 21:04
Re: Model 3
Hele, uz to tady ctu od tebe po xte, ale nikdy jsem nevidel vysvetleni. Vysvetli ty tvy miliardovy dotace na naftu... myslis spotrebni dan na naftu 10,94 vs. 12,84 na benzin? Tomu rikas "dotace"? Spravna definice by spise mela byt nizsi dan. V tom pripade se nechutne "dotuji" potraviny :-)
A myslis, ze kdyby byla dan stejna, tedy o necele 2 kc by se zvysila cena nafty, ze by to melo dramaticky dopad na prodej? Porad se vyplati z tohoto pohledu o ca 3 litry nizsi spotreba (bratru 100 kc) nez necele 2 kc na litr.
Mimochodem v CR stoji nafta a benzin skoro stejne. V zahranici je benzin o ca. 0,3-0,4 eur drazsi
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 21:24
Re: Model 3
Určité zvýhodnění to je. Ne že ne. Ale je to zvýhodnění v důsledku snížení nákladů za přepravu zboží. Rozhodně výrazně neovlivňuje spotřebu nafty.
29. 1. 2020 21:31
Re: Model 3
Zvyhodneni ano, souhlas; dotace jak tvrdi ham.... urcite ne.
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 21:34
Re: Model 3
:yes:

Asi už trénuje politické hesla sTOP09... Ono to zní docela dobře říkat - budeme zvyšovat dotace a myslet tím budeme zvyšovat daně :-DDD
29. 1. 2020 21:40
Re: Model 3
:yes: politikove umeji nekdy znit dobre, delat dobre se zatim moc nepovedlo ;-)
29. 1. 2020 21:37
Re: Model 3
Ty si tu novy ? :-) Musis byt, lebo inak by si sa s tymto clenom do diskusie nepustal :-)
29. 1. 2020 21:43
Re: Model 3
Nejsem. Ale diskuze mam rad (spise v realu), i kdyz ma nekdo zvlastni "argumenty" a styl. Zatim za slusny dotaz mam jen 1 palec dolu behem asi 3 minut, to taky svedci o necem - kdyz dojdou slova, postaci palce :-)
29. 1. 2020 21:56
Re: Model 3
palce tu vobec neries ... ludia dostavaju :no: aj za to, ze sem daju :yes:
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 13:06
Re: Model 3
Neomarxisti křiví trh nejen s auty, ale i energií, dotují větrníky, solárka, dobíječky, vodík.

Takže ano, vadí to hodně.

Zajímavé, že tobě to nevadí ale zato ti vadí komunisty dotovaný guláš a byt v panelu.

Pokrytec až na půdu a zelený bolševik vid
29. 1. 2020 21:10
Re: Model 3
Ano, dotace v NL konci. Vrchni konstrukter dotaci v NL planoval rocni naklady na dotace kolem 30 mil eur, v min roce byly kolem 750 mil eur. Trosku se prepocital, jak uz to chodi kdyz chce politicka garnitura neco prosadit ;) kdyz ptacka lapaji...
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 18:04
Re: Model 3
Ano, akorát už i tam jim došlo, jaká je to 3,14čovina podporovat tyhle nesmysly.
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2020 17:38
Re: Model 3
Jako že 3tí nejprodávanější model pětisetmilionovýho kontinentu udělá jeden malej stát co má asi polovinu obyvatel co my?
Avatar - _Karel_
29. 1. 2020 18:23
Re: Model 3
Fíha, za konstatování toho, že 3. místo je úspěch, hned 3 :no: ?
Hoši hoši...
29. 1. 2020 18:35
Re: Model 3
Taky jsem se divil :-) Tak jsem ti dal jeden :yes:

Tvy diesel-kamaradi te hodili pres palubu.

Konstatovani uspechu Tesla je pro ne zlocin :-)
Avatar - Mikesus
29. 1. 2020 19:53
Re: Model 3
Čučím že už 5 :no: . Tak taky dávám :yes:
Fakt nechápu některé myšlenkové pochody a nesouhlasit s konstatováním faktu.
Avatar - .StenLi.
30. 1. 2020 12:08
Re: Model 3
Treba si uvedomit ze predaje v jednotlivych krajinach EU neurcuju zakaznici svojim dopytom, ale iba Tesla svojimi dodavkami. U Holandskych predajcov Tesla nestoji 12k Modelu 3 na sklade a zakaznici tam nabehnu kupit si ich lebo koncia dotacie. Zaroven ak si otvorite konfigurator Tesly tak zistite ze viacere krajiny si musia po Model 3 zajst do Holandska, napr. aj Slovaci. Neviem ci sa auta registruju na predajcu a potom sa nedozvieme kde nakoniec skocili alebo vsetko su to registracie koncovych uzivatelov.
Tak ci tak obrovsky uspech, spolu s financnymi vysledkami za Q4, tie budu este lepsie v Q1 kedze GF3 este len zacne zarabat, skorsia vyroba modelu Y, prebiehajuca GF4 vystavba, akcie idu hore.. Tesle sa dari ako nikdy. Zbytocne robit okolo toho hate len preto ze niektori stale snivaju o bankrote Tesly, stastni ludia co v Juni nakupili ich akcie a maju 3 nasobny zisk :)
Avatar - WinDiesel
29. 1. 2020 16:47
Hybridy a PHEV
Vzhledem k tomu, že statistiky nezohledňují benzíny a diesely použité v HEV a PHEV, jsem klidný, protože prodeje hybrid-dieselů a plug-in-hybrid dieselů rychle narůstají. :-! Ve statistikách se to hledá těžko. To samé platí pro benzíny. Všichni si myslí že hybrid nebo plug-in-hybrid znamená automaticky benzínový motor ale to už dávno není pravda.
Zmatek ve statistikách dále působí MILD hybridy, které jsou někdy klidně zařazovány pod hybridy, někdy jsou zařazovány jako benzíny nebo diesely.
Rozbalit vlákno
30
29. 1. 2020 17:17
Re: Hybridy a PHEV
Mozes prosim % vyjadrit ako je to s plug in benzinom vs plug in dieslom? Mna pri plug in diesly napada len MB tusim E. Inak je to samy plug in benzin.
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2020 17:36
Re: Hybridy a PHEV
Win žije ve svym naftovym světě představ a snů = dodnes odmítá že nafta v osobácích by bez zvýhodňování ve gigantickejma částkama nedávala smysl :-)
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 18:01
Re: Hybridy a PHEV
Jaké gigantické zvýhodnění???

Jestli něco nedává smysl a je extrémně zvýhodnováno, tak je to pugin, a ne diesel.
29. 1. 2020 18:38
Re: Hybridy a PHEV
Jestli neco nedava smysl, pak je to zvyhodnovani toho nejspinavejsiho paliva.

Coz je bez debat diesel.
Se svymi mirnejsimi normami, ktere ke vsemu az na vyjimky (osobni) auta v realu neplni.
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 19:32
Re: Hybridy a PHEV
Co to je za nesmysly co píšeš?

A podpora elektromobilů, kde nikdo neřeší kde se vzala eletrická neergie, která klidně může být z uhelné elektrárny je co??

Jinými slovy - dnes se masivně až dumpingově podporují auta jezdící (nepřímo) na uhlí.
29. 1. 2020 20:05
Re: Hybridy a PHEV
https://www.cez.cz/…iard-korun-43612

Kdy jsi naposled měl problém s přímými emisemi uhelných elektráren?

Já jsem měl problém s dieselem dnes ráno přede mnou v zácpě - Passat 2.0TDI PD. Bylo to otřesný.

Je to dojemný, jak se tu zastáváš holandských daňových poplatníků a lidí žijících v bezprostřední blízkosti tepelných elektráren.
Mě ale trápí úplně něco jiného - viz ten Passat..
A stejně jako já, jsou na tom obyvatelé všech velkých měst u nás.

Tvá věta že ''nikdo neřeší, kde se vzala elektrická energie''. To snad nemyslíš vážně?????????
Zkus míň diskutovat na acz a začni poslouchat zprávy.
https://ec.europa.eu/clima/sites/clima/files/docs/pages/initiative_5_support_en_1.pdf
V tom dokumentu je zmíněno i: Karlovy Vary, Usti and Moravia Silesia (CZ)....

Zkus se zamyslet a diskutovat věcně.

S tím uhlím jsi měl pravdu tak maximálně v případě lokálních topenišť, tam by byl diesel možná lepší :-)

PS Opět se ukazuje, jak je neznalost zavádějící. Doufám, že už alespoň přestaneš šířit dezinformace, že zdroje energie nikdo neřeší. Je tomu v rámci boje proti klimatickým změnám přesně naopak.
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 20:34
Re: Hybridy a PHEV
Ne, já odmítám přístup těch, co se budou tvářit jak zachrańují svět a sedí si v čisté Praze, zatímco to za ně od*ere někdo jiný na Mostecku, Ostravsku... To je prostě alibismus nejhrubšího zrna.
29. 1. 2020 20:59
Re: Hybridy a PHEV
Za prve nejsem z Prahy.

A za druhe ''z ciste Prahy'' (nebo Brna viz odkaz nize) byl vtip?????
http://www.cisteturany.cz/…yka-se-to-i-nas/

A jeste jednou: Kdy jsi se naposled potykal ty s emisemi uhelnych elektraren?
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 21:08
Re: Hybridy a PHEV
sedí si v čisté Praze ... nebylo myšleno na tebe, ale obecně.

Ano, a v Brně je taky opravdu obrovský provoz ve srovnání s Prahou....

A to uhlí do uhelných elektráren je asi odkud? Není náhodou z té nejpostiženější Ostravy/Havířova/Třince???
30. 1. 2020 00:54
Re: Hybridy a PHEV
No comment.
Snad jen ze jsi mi porad neodpovedel na otazku.

https://cs.m.wikipedia.org/…ika_v_%C4%8Cesku
Avatar - Ozzman
30. 1. 2020 08:47
Re: Hybridy a PHEV
Hele, dám ti jednu malou otázku na zamyšlení.... Nikdy nevymitis všechny Passaty TDI, ne během dohledné doby. Proč ten Passat kouřil? Především proto, že jste po městě popojizdeli, kdyby jel plynule, nesmrdi tolik. A teď k té teorii: pokud třetina ekologicky smýšlejících řidičů prrsedne do EV, trochu to emise sníží, nebudou to ti, co mají starý Passat, ti tam budou pořád poskakovat. Takže co kdyby jste všichni jezdili MHD? Je to daleko ekologičtější, než jakékoliv EV, silnice se uvolní a ta část TDI Passatu pojede v nízkém provozu za nízkých emisí. Celkový efekt je daleko větší...... Ona ta ekologie je spíš o tomto :) Jen se zamysli.
Avatar - Jerry.Gunman
30. 1. 2020 09:11
Re: Hybridy a PHEV
Ozzy, bereš mi ta slova od úst.
Elektromobily by mohly dávat reálný smysl ve větších městech (řekněme tak od 100.000 lidí nahoru), za předpokladu, že budou použity jako JEDNA ZE SOUČÁSTÍ KOMPLEXNÍHO SYSTÉMU městské mobility.

Tzn. napřed vybudujme dobře, spolehlivě a lacině fungující systém hromadné dopravy po městě, PAK postavme okruh záchytných parkovišť na periferiích (autem do města, po městě hromadkou či nějakým kvasi-autonomním "bezemisním" vozítkem) a TEPRVE PAK tlačme elektromobilitu i jinam.

Jenže naše drahá EU má ve zvyku zapřahati koně zásadně ZA vůz a z mnoha řešení si bezchybně vyvolit to nejhorší z možných.
Téměř vždy :-( :'-(
Avatar - Ozzman
30. 1. 2020 10:09
Re: Hybridy a PHEV
Já bych to viděl takto : 1. obchvaty měst a výpadovky společně s P+R napojené na MHD. Toto bude mít největší efekt. a za 2. Pak EV a klidně omezení do center starším naftám.

MHD máme, třeba v Praze velmi dobrou a lacinou, je to o pohodlí lidí, pár samozřejmě musí autem jezdit, ale jezdí i lidi, co nemusí a těch je většina.
30. 1. 2020 13:05
Re: Hybridy a PHEV
Cau Ozzy.

Daleko vetsi prinos by melo, kdyby do MHD presedli ridici tech coudicich Passatu.. a Mondea :-)
Avatar - Ozzman
30. 1. 2020 14:37
Re: Hybridy a PHEV
Těm je ale ekologie u zadku a nestěžují si, že jim pod nos čoudil naftový Passat s vykuchaným DPF :D


p.s. já Mondeem do města nejezdím, vypouštím exhalace z benzínu, stejně jako ty, tak to je v pořádku :D

p.p.s jinak já jezdím i MHD po té Praze, kdopak z vás ekologů to dělá ? Jen řeči a skutek utek :D Škoda, že jsem se nedočkal nějaké konstruktivní odpovědi :)
Avatar - Mikesus
30. 1. 2020 15:15
Re: Hybridy a PHEV
Ja obcas jedu bus pruhem. Pocita se to? Nebo se na lidi v MHD usmivam, aby se jim jelo lépe.
Avatar - Ozzman
30. 1. 2020 15:15
Re: Hybridy a PHEV
Ty si ekolog z ekonomickejch duvodu, to se nepočítá :D
30. 1. 2020 17:45
Re: Hybridy a PHEV
Odpovedi na co?
Avatar - Ozzman
30. 1. 2020 19:25
Re: Hybridy a PHEV
Na můj návrh jezdit MHD, je to nejekologičtější ze všeho ;)
30. 1. 2020 19:43
Re: Hybridy a PHEV
To je pravda.
Letos jsem uz samozrejme nekolikrat jel. Vzdycky mam dobry pocit. Usetris co2 a jeste se projdes :-) Skoda, ze ty autobusy jsou dieselovy..
Mam k MHD blizko :-)

Bohuzel z praktickych duvodu si to nemuzu dovolit moc casto.

Rekl bych, ze jeste ekologictejsi je jizda na kole ;-)
Avatar - Ozzman
30. 1. 2020 20:10
Re: Hybridy a PHEV
Určitě, ale z praktickych duvodu... urcite se dá MHD odvézt ledasco a auto je spíš taková rozmařilost a že je to nepraktické, to je výmluva... já to řeknu narovinu, jsem líný, tak většinou jezdím autem, ale já jsem fanoušek TDI :D . Takže největší boj pro ekologii je MHD, nebo ještě lépe kolo :) To je cesta... viz já výše. A mnoho MHD jezdí už na CNG, nebo na elektřinu, tramvaje, trolejbusy, metr.. sorry to u vás není :D
30. 1. 2020 20:55
Re: Hybridy a PHEV
Samozrejme vsechno jde, jen vymluvy :-)

No proto ale propaguju kompromisni reseni (mezi spalovakem a kolem..) a sice EV ;-)
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 23:35
Re: Hybridy a PHEV
Řešení je dát miliardy do lesního, vodního a půdního hospodářství, výsydby stromů, přestat bentonovat šílené plochy, postavit nové JE, přestat vozit zboží přes půl světa, omezit konzum a létání a vyhnat z ulic zrezlé a dýmající vraky co nikdy neměly projít stk.
31. 1. 2020 18:22
Re: Hybridy a PHEV
Na tomhle se shodneme, to se musi delat take.

Akorat ta JE je trochu sporna, kazdopadne lepsi nez uhli.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 23:37
Re: Hybridy a PHEV
Já jezdil MHD 1995-2016 a bohatě mi stačilo.

Tak si to zas užijte Vy.
31. 1. 2020 11:39
Re: Hybridy a PHEV
Tak to já jsem asi největší ekolog. Skoro pořád chodím pěšky, na kole nebo MHD. Podpoře kvalitní veřejné dopravy bych tleskal. Avšak tyto dotace, zvýhodňování a zákazy jsou čiré zlo.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 23:41
Re: Hybridy a PHEV
Já měl naposled problém ve vesnici, kde čadilo 30 komínů baráků, kde topili uhlím a dřevem.

Passat TDI (btw daleko víc hulí čiplé oktávky a fordy tdci) neřeším nebo ho při první příležitosti tafnu, vono 390 HP se holt hodí :-) :-)
Avatar - Ozzman
31. 1. 2020 08:50
Re: Hybridy a PHEV
Komu tu lžeš ? :D Už zrovna tebe vidím, jak předjíždíš.. to by sis zkazil spotřebu a nemohl si se tu srovnávat s ostrými Jaguáry, které žerou o 0,1l víc při redakčním testu :D
Avatar - Barrichello
31. 1. 2020 15:53
Re: Hybridy a PHEV
Ne pojedu za čoudivým sazometem nebo někým kdo jede 30, jasně. Spotřebu neřeším, LPG :-) žere to méně než 3,0 V6 sazomet XF co sem měl předtím v přepočtu na Kč, tak proč bych řešil spotřebu :-) :-)
Avatar - Mikesus
29. 1. 2020 19:57
Re: Hybridy a PHEV
No mezi nejspinavejsi bych tedy počítal spíš mazut. Ale ten v centrech mest nespaluje snad nikdo. Takže v nejspinavejsi ve městě je diesel.
29. 1. 2020 17:44
Model 3 vs. mondeo
Hrubým součtem se v evropě prodalo necelých 100 000 ks Tesla model 3 za celý rok, což bude citelně víc než dvojnásobek prodejů Fordu mondeo (vč. jeho hybridní verze). Pokud tohle není úspěch tak co to je?
Rozbalit vlákno
12
29. 1. 2020 17:57
Re: Model 3 vs. mondeo
Samozrejme, ze to je obrovsky uspech. :yes:

Uz proto, ze si Holandani mohli koupit jakykoli jiny EV. Proc asi zvolili M3?

A samozrejme to u M3 neni udrzitelne.
Protoze az se predstavi Model Y, tak ten bude kanibalizovat Model 3.
A Model Y bude jeste mnohem vetsi uspech, jelikoz se jedna o popularni SUV a ne o v Evrope velmi nepopularni sedan.
V podstate to bude vlastnostmi neco jako Model 3 kombi..
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 19:47
Re: Model 3 vs. mondeo
Ne, je to především neúspěch celé společnosti. (Ale samozřejmě, očima mesiáše Elona to úspěch je).
29. 1. 2020 20:25
Re: Model 3 vs. mondeo
Kdybys bydlel ve městě, tak bys to možná pochopil.

Užívej života na čerstvém vzduchu.

Chápu, že když žiješ v lese, nechceš se spolupodílet a už vůbec ne se radovat ze snižování lokálních emisí..
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 20:39
Re: Model 3 vs. mondeo
Ale to je přesně ono. Ty si úplně naivně myslíš, že emise automobilů se spalovacími motory je nějaký zásadní problém. Což je lež jak věž.

Zásadní jsou emise zcela jiné. Kde je nejhorší vzduch? Ostravsko, Mostecko... A to mi někdo chce tvrdit, že v Ostravě je větší provoz aut jak v Praze??? Ne, ani omylem.
30. 1. 2020 01:08
Re: Model 3 vs. mondeo
Wtf
https://cs.m.wikipedia.org/…%AD_v_%C4%8Cesku

Rohypnole, doporucuji ti, abys nejprve ziskal k tematum jako energetika, znecisteni apod. alespon zakladni znalosti. Mrkni alespon do toho odkazu, prosim te. Dej si na cas, v klidu si to projdi. A pak klidne napis feedback. Uvidime, zda jsi to pochopil..
Promin, neber to jako urazku. ;-)

A v případe, ze te nekdo upozorni na tve omyly, by bylo alespon fajn, brat to sportovne :-)

Mej se
Cau
Avatar - elektrikar
30. 1. 2020 09:58
Re: Model 3 vs. mondeo
Rohypnole, víš co to znamená užitečný idiot? Ty toto přirovnání z pohledu Unipetrolu plníš na 100% :-[] :-[] :-[] Asi tam musíš pracovat, protože jinak si to nedokážu vysvětlit. Nebo že by už Unipetrol měl umělou inteligenci? :-O
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 13:10
Re: Model 3 vs. mondeo
Vaše lokální emise NIKOHO NEZAJIMAJ, kdy Vám to laskavě dojde?

Z hlediska globálního oteplení planety NPROSTO NIC? ALE NAPROSTO NIC neřeší!!!

Pokud nechceš být ve městě, odstěhuj se, kdo ti brání.
30. 1. 2020 13:19
Re: Model 3 vs. mondeo
Tak jo.

Odstehuju se z mesta. A najdu si novou praci, ktera nebude ve meste.

Diky za radu :-)

Vidis, reseni se naslo..
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 13:39
Re: Model 3 vs. mondeo
Přesně tak, můžeš jít kácet stromy na Šumavu nebo pást ovce do Beskyd, budeš denně na zdravém vzduchu. Nebo se odstěhuj na do Mongolska a postav si tam jurtu, auta tam jezdí minimálně, budeš štastnej kluk :-) :-)
30. 1. 2020 15:49
Re: Model 3 vs. mondeo
Jsi chytrej :-)
Avatar - Barrichello
31. 1. 2020 15:54
Re: Model 3 vs. mondeo
Génius vid.

Tak už si v Beskydech? :-)
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 13:08
Re: Model 3 vs. mondeo
Sem denně v Praze žádný smog tu není, nelži tady a nepovídej nesmysly.
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 17:59
Úspěch Gréty, nikoliv úspěch Tesly
Znevýhodnění běžných vozů proti elektromobilům vede k tomu, že Tesla roste. Jestli tohle někdo považuje za úspěch, tak já považuji za úspěch že ho osobně neznám :-! :-!

Nebýt gréty a ekoteroristických spolků a sdružení, tak Tesla stojí bez zájmu v koutě... Bohužel, největší ekoteroristickou organizací se stává EU.
Rozbalit vlákno
25
29. 1. 2020 18:17
Re: Úspěch Gréty, nikoliv úspěch Tesly
Nezlob se ale ty máš v hlavě dobře vydlabáno.
29. 1. 2020 18:19
Re: Úspěch Gréty, nikoliv úspěch Tesly
Jen pro tvou informaci - dotace na EV snižují jejich vysokou cenu, ale pořád z nich nedělají lacinou koupi. Naopak jsou stále drahé vůči konvenčním autům. A přesto si skoro 100 000 lidí v Evropě koupilo model 3. Nebude to tím že to prostě chtějí a to auto je sakra povedený?
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 19:34
Re: Úspěch Gréty, nikoliv úspěch Tesly
Jenže sankce pro výrobce za nadlimitní CO2 a poplatky uvalované na běžné vozy dělají z těch běžných vozů vozy stejně drahé jako ty elektromobily. Ty chytráku...
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 13:12
Re: Úspěch Gréty, nikoliv úspěch Tesly
Auto je ekonomický nesmysl, bez dotací, na 100 000 kč rozdílu na pořizovací ceně musíš najet s Teslou 100 000 km aby se ti ty peníze vrátily.

Je to hračka pro deformované trhy a sektáře z Elonovy sekty a frikulíny co musí mít něco jiného. A totální ekologická zátěž, protože aby ta Tesla 3 vznila, muse být vypuštěny tisíce tun škdoliv do odvzduší, vody atd

započítej vše od výstavby továren, výrobu aut a těžbu surovin.

Továrny na spalováky stály. Blbé co
29. 1. 2020 18:20
Re: Úspěch Gréty, nikoliv úspěch Tesly
Mame tu nejaky ten piatok Leaf, Ioniq, konu, bmw i3...Preco tieto niesu rovnako uspesne ako Tesla? Vies myslim si ze ked Toyota prisla s hybridom tiez si ludia mysleli naco to vymysla a nedavali jej velke sance. Pozrime sa kde je dnes Tesla, Toyota a kde su ostatny vyrobcovia.
30. 1. 2020 14:59
Re: Úspěch Gréty, nikoliv úspěch Tesly
Marketing. Znas? :-)
29. 1. 2020 18:51
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
Proc konkretne nepovazujes rust Tesly za uspech?
Pracujes v automotive pro zdejsi zaostale automobilky?

V cem spociva terorismus EU???
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 19:36
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
Proč je úspěšný Apple se svým iPhonem, když je to krám a ostatní dělají lepší telefony...? Stejná otázka... :-!
29. 1. 2020 19:50
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
V skratke:
Viac rocne aktualizacie
Najlepsie videa
Najvyladenejsi OS
Pomalsia strata hodnoty
Dokonale funguje s apple prislusenstvom
System fungujuci bez zavahania aj na niekolkorocnych produktoch
Servis 1*
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 20:41
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
Nesmysl od A do Z.

Pomalejší ztráta hodnoty... to je u spotřební elektroniky argument jak... :D :D :D :no:
29. 1. 2020 21:19
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
Trh s pouzivanymi mobilmi celkom fici. Podobne ako s autami. Niektory pozeraju aj nato. Nie kazdy je natom zjavne tak dobre ako ty.
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 21:28
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
Většina lidí co znám kupuje co dva tři roky nový. V podstatě neznám člověka co by měl a koupil bazarovku (mobil).

Jestli máš pocit, že koupě mobilu za cca někde 5 tis. značí o extra životní úrovni, zvlášť když spousta lidí má ty telefony navíc dotované...
29. 1. 2020 22:16
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
Ok. Pisem si ze trh s pouzivanymi mobilmi nefunguje pretoze rohYpnol nezna nikoho kdo by si ho koupil.

Len tak som otvoril bazar.cz a je tam 4000 inzeratov len na iphone.
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 22:31
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
A to znamená co???

Inzerátů je na všecko miliony. Jaký je trh určuje nabídka, poptávka, a realizované prodeje. Kolik se z těch 4 tis. inzerátů prodá?? 150??
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 13:15
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
mam čínský Honor a za rok 2019 sem měl 15 aktualizací :-)
Fotáky Iphone na konkurenci vůbec nemaj, stejně tak displeje.
30. 1. 2020 15:32
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
Vies citat? Napisal som niekde najlepsi fotak? Napisal som najlepsie videa je to proste tak. Huawei P30Pro robi super fotky ale najlepsie videa robi iphone.

15 aktualizacii za rok? A to sa tym ako chvalis?
Na tvoj cinsky honor ti budu chodit updaty mozno 2 roky a potom dovi dopo.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 23:07
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
víc jak 3 roky sem ještě žádný smartphone neměl, fakt mě to trápí...
31. 1. 2020 06:20
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
Pretoze si asi nemal iPhone. Ten funguje skvele aj ako 5 rocny samozrejme s najnovsim iOS.
30. 1. 2020 15:07
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
Jde hlavne o marketing. Dalo by se polemizovat o kazdem z Tvych bodu, ale jen par:

Servis 1*?? Resil jsem s Apple celkem 2 zalezitosti a tragedie. Na 11 mi zvonil budik, ktery neexistoval nikde a kazde rano me v 6:43 iphone zdravil. Po x telefonatech, kde se se mnou bavili jako s negramotnym a i pres jejich access na muj tel to vyresil tvrdy restart vseho. Stalo me to x hodin navic.

Prislusenstvi-mel jsi napsat, ze funguje jen s Apple prislusenstvim.
Ios mi uz xkrat zamrzl, to jsou jen takove kecy, ze se to nikdy nedeje.
A mluvit o ztrate hodnoty u telefonu nema smysl...

Ale jo, jedna se o dobry pristroj a mam jej proto, ze pred x lety jsem ve firme kupoval a vzal jsem si taky a nechce se mi na nic jinyho zvykat. Ale nedelejme z toho pomalu techno zazrak :-)
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 13:14
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
Chevrolet POUZE V USA prodá za 2 kvartály tolik co Tesla po celém světě za rok.

Ted kolik prodá Chevrolet v Kanadě, Mexiku, Jižní americe, Rusku. Číně, Evropě, Arabii atd.

HAHAHA
30. 1. 2020 15:34
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
Fiha takze Tesla coby startup dokaze predat tolko co Chevy za 2 kvartaly. Nie zle
Avatar - Barrichello
30. 1. 2020 23:08
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
Tesla není v roce 2020 žádný startup :-)
31. 1. 2020 06:18
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
Nie? Tak mi prosim povedz mladsiu automobilku predavajucu vo svete podobne mnozstvo aut ako Tesla. Kolko ze je na trhu taky Ford, VW, MB?
31. 1. 2020 11:19
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
Tesla neumí udělat normální auto se spalovákem. Je tedy otázkou, zda jde o automobilku a zda vůbec prodává auta. Zatím prodává jen jednoduchá EV.
31. 1. 2020 12:34
Re: Úspěch Gréty a vynikající úspěch Tesly
Vw je tu kolko rokov a tiez im prve TSicka akosi nevysli.
Tesla si ide vlastnou cestou a dodnes nema konkurenciu. A to maju dlhorocne automobilky ine financie aby ich dokazali dostihnut.
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 18:06
Rozbalit vlákno
2
29. 1. 2020 21:01
Re: Viz zde
zaujimave, ze si nikto netrufol rozporovat linknute clanky
29. 1. 2020 21:23
Re: Viz zde
Nikto si netrufne. Pockame si na dalsie obdobie a uvidime. Nezabudajme ze GF3 sa este len rozbieha a v roku 2021 tu mame GF4.
Aj tak si myslim ze Tesla pekne "podkuruje" premiovkam(100 000 za rok a to je nie velmi oblubeny sedan).
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 18:09
Smutné...
...Situace zašla tak daleko, že v roce 2019 bylo možné koupit Teslu Model 3 za cenu odpovídající Opelu Astra...
Rozbalit vlákno
29
29. 1. 2020 18:48
Re: Smutné...
Co je na tom smutneho?

Koupit bezemisni, dynamicke, tiche, komfortni auto za takovou cenu. :-)

Pro me je kazde bezemisni auto vyhra.

A nejvetsi vyhoda je, ze to auto nebude mit zadne :yes: (lokalni) emise ani po 20. letech provozu!

Jsi nejak precitlively na penize danovych poplatniku v Nizozemi..
Myslim, ze u nas to prilis nehrozi :-)
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 19:38
Re: Smutné...
Ano, to aut opravdu nebude mít po 20-ti letech žádné emise, protože po 10-ti letech skončí jako ekologický šrot.
29. 1. 2020 19:42
Re: Smutné...
Pockaj kedy sa preslo z debaty o Tesle k tvojemu autu?
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2020 19:44
Re: Smutné...
Hodně slabé a hodně ubohé... :no:
Avatar - Mikesus
29. 1. 2020 20:01
Re: Smutné...
Ale vtipné. Reaguje naprosto stejně jak ty píšeš