Já netvrdím, že mají odejít.
Jednak si nemyslím, že by bez daňových úlev prodělávali nebo kvůli tomu stěhovali stovky pracovních míst někam dál a jednak si myslím, že úleva 107 milionů za 18 nových pracovních míst je přehnaná.
Má žena za posledních 10 let vytvořila přes 50 nových pracovních míst a nedostala ani korunu úlevy, protože se zřejmě nejmenuje Volkswagen.
Asi si nerozumíme. Kdyby otevíral stovky nevých míst, nic bych nenamítal. Jen mi přijde daňová úleva 107 milionů za pouhých 18 nových míst docela přehnaná.
Podporu si dovedu představit i jinak. Třeba čistou legislativou, kterou nebude stát neustále měnit každý rok podle toho kdo je u kormidla. Nebo připravením infrastruktury v okolí, která bude sloužit jak fabrice, tak i okolním lidem, atd.
Aha. Takže když mám firmu o 80 zaměstnancích a na konci roku si je nechám, tak každým lednem vytvořím nových 80 pracovních míst? Nebo když je přesunu z jedné pobočky do druhé, tak je to vytvoření nových pracovních míst? To za chvíli počet pracovních míst překročí počet obyvatel, ne? :-)
Asi tu debatu ukončíme, doteď to mělo úroveň, tohle už začíná být babišovská demagogie typu, že opravu D1 započítáme ve statistice do nových kilometrů, aby to vypadalo lépe...
Přeji hezký víkend!
spalovaky to uz vecne tahat nebudu... a tak jak v trnave elektricka 208 tak aj v inych zavodoch bude treba uz kusok "sa prisposobit" aby sme nedopadli ako nejaka ta spominana nokia a neostali nam o par rokov (ne)prekvapujuco uz len prazdne vyrobne haly .... este to chce nieco hybridne casom dotiahnut do zilinskej kie a verit ze casom tu budu aj el. jaguare a potom sa da povedat ze "je to v suchu" .. docasne... samozrejme... lebo co bude o dalsich 20 rokov to dnes netusia snad ani ti najvacsi automobilovi odbornici... 8-s