Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

VW na Slovensku mohutně investuje do výroby součástek. Budou to díly pro elektromobily

15 komentářů

Flajzi
Tý brďo, za 18 nových míst dostat úlevu v podobě 117 milionů... To se tedy státu vyplatí! :😉
Meky
suhlas.

Zaujimave je, ze uz teraz Kia a jej dodavatelia prinasaju OVELA viac dani a prijmov pre statny rozpocet, ako VW.

A nezobru dalsie ulavy a dotacie ako Nemci.
A zaobidu sa aj bez Ukrajincov - platia dost slusne na to, aby nasli lokalnych ludi.

To VW pre si najme radsej ufoncov len aby usetril.

A uz vobec nehovorim o portfoliu, ked Kia vyraba bezne auta okolo 20 000 € a VW v BA tlaci priemer mozno 50000 € a viac.
pogo26
Pořád do rozpočtu víc dává než bere, A toho si važ.
Flajzi
Já také více dávám do rozpočtu než beru. Kde se mám přihlásit o úlevy?
pogo26
Možná by bylo nelepší, kdyby většina firem ze Slovenska odešla, Pak by vám to asi došlo.
Flajzi
Já netvrdím, že mají odejít.
Jednak si nemyslím, že by bez daňových úlev prodělávali nebo kvůli tomu stěhovali stovky pracovních míst někam dál a jednak si myslím, že úleva 107 milionů za 18 nových pracovních míst je přehnaná.
Má žena za posledních 10 let vytvořila přes 50 nových pracovních míst a nedostala ani korunu úlevy, protože se zřejmě nejmenuje Volkswagen.
pogo26
Kde jsou vyšší platy: Ve VW nebo u korejců? Pokud by se Váš stát nesnažil, tak to mohl VW zavřít. S příchodem elektroaut to bude celkem běžné.
Flajzi
Asi si nerozumíme. Kdyby otevíral stovky nevých míst, nic bych nenamítal. Jen mi přijde daňová úleva 107 milionů za pouhých 18 nových míst docela přehnaná.
Podporu si dovedu představit i jinak. Třeba čistou legislativou, kterou nebude stát neustále měnit každý rok podle toho kdo je u kormidla. Nebo připravením infrastruktury v okolí, která bude sloužit jak fabrice, tak i okolním lidem, atd.
pogo26
Pokud nějaké místa nezrušíš, tak je to stejné, jako by jsi je vytvořil.
Flajzi
Aha. Takže když mám firmu o 80 zaměstnancích a na konci roku si je nechám, tak každým lednem vytvořím nových 80 pracovních míst? Nebo když je přesunu z jedné pobočky do druhé, tak je to vytvoření nových pracovních míst? To za chvíli počet pracovních míst překročí počet obyvatel, ne? 😄
Asi tu debatu ukončíme, doteď to mělo úroveň, tohle už začíná být babišovská demagogie typu, že opravu D1 započítáme ve statistice do nových kilometrů, aby to vypadalo lépe...
Přeji hezký víkend!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
spalovaky to uz vecne tahat nebudu... a tak jak v trnave elektricka 208 tak aj v inych zavodoch bude treba uz kusok "sa prisposobit" aby sme nedopadli ako nejaka ta spominana nokia a neostali nam o par rokov (ne)prekvapujuco uz len prazdne vyrobne haly .... este to chce nieco hybridne casom dotiahnut do zilinskej kie a verit ze casom tu budu aj el. jaguare a potom sa da povedat ze "je to v suchu" .. docasne... samozrejme... lebo co bude o dalsich 20 rokov to dnes netusia snad ani ti najvacsi automobilovi odbornici... 8-s
Avatar - das_autos
das_autos
Oni nevědí ani co bude za půl roku.
Meky
Kia v Žiline už hybridy začala robiť..
Zatiaľ po plugin.
Meky
Kia v Žiline už hybridy začala robiť..
Zatiaľ po plugin.
pogo26
Všichni je robí nebo budů robiť. Musí.