Technika
Tak pane Bureši, tohle je fakt perla: "řidič i jeho spolujezdec sedí nížeji". To už jste rovnou mohl použít oblíbený anglismus více níže, ten by vám prošel snáz. Nebo snázeji? Hrubky sázejí?
K autíčku, uvnitř je to zase celé černé včetně stropu. Toyota! For Christ´s sake! 😲
K autíčku, uvnitř je to zase celé černé včetně stropu. Toyota! For Christ´s sake! 😲
Nějak si nedokážu představit😒br />
- v městském prostředí zvládne takřka 80 % času jet na elektřinu. To vypadá jako kdyby ta spotřeba byla nižší o 80%.
Jenom, abych to nekupoval zbytečně, pokud těch takřka 80% nedosáhnu.
Jenom, abych to nekupoval zbytečně, pokud těch takřka 80% nedosáhnu.
Pokial dosiahnes na testovacie podmienky pri, kt. to dosiahli tj Pariz napriklad, tak preco nie... v preklade, zalezi od trasy, premavky a stylu jazdenia, ako mozes ocakavat, ze to v kazdom pripade bude 80% ???
Obcas mam pocit ze ked ludia idu na elektrinu, tak nadobudaju pocit, ze idu zadarmo, lebo neplatia PHM, ale aj elektrinu treba zaplatit a niekto ju musi aj vyrobit.
Občas mám pocit, že sa tu dookola vyjadrujú ľudia, ktorí vôbec netušia k čomu sa vyjadrujú...
Aha, cize 80% casu. Ked 50% casu stoji na semaforoch a dole kopcom vypne motor, tak to asi vychadza na 80% casu. Ale asi neprejde 80% trasy na elektrinu.
Zkus se tim nekdy svezt. Nove hybridy od Toyoty zvladnou jet na "vyrobenou" elektrinu prekvapive hodne. Sam v lete na okreskach nemam problem jet na elektrinu pres 50% vzdalenosti bez omezovani ridice a provozu. Ve meste to muze v realu byt okolo 70-80%. Zimni pneu a topeni to samozrejme zhorsi, ale i tak to bude zajimave cislo.
Jestli to má mít tak dobrou baterii, tak je škoda, že se to nedá dobíjet ze zásuvky. Nebo dá?😁
napr v takom capture vidam v Prahe vacsinou seniorov a ženy... tj skupinu co rada sedi vyssie
asi hejtersky bulšit
Jsou mi jasné výhody městského poposkakovadla a přibližovadla, kde to bude stejně všem jedno, co auto dělá, ale bude to dělat plynule a relativně potichu, takže se jim bude jízda s touto převodovkou líbit.
za tento prispevok chcem aspon -6 :-!
Ale pokud i samotná 1,5 bude mít dostačující výkon, tak to bude celkem zábavné i na okreskách s tím manuálem odhaduji.
Takže, pokud nějaká Toyota zatáčí líp, je to vždy ta s baterkami, třeba Prius mne udivuje, jak sedí, nečekáš to od takového auta.
1,5 l = 120 PS pri 6600 a 145nM pri neviem kolko, spotreba 4,8-5,1 l.
Spolu so 6-stupnovym manuálom a kompletnym toyota safety sense by to mohlo byt do 15000 EUR a zaujimava kupa.
Hybrid bude urcite fajn, kombinovana spotreba pod 3 litre podľa novej metodiky, realne podla mna 3,5 az maximalne 4, ale stary hybrid bol od 15000, novy bude drahsi kedze novinka plus nove drahsie baterky, ak to bude atakovat 18-20000, tak na tak male auto to je vela. Ale benzin manual moze byt velmi zaujimavy...
Yaris 2020 1.5 6MT za 12780€, CVT za 13230€, Hybrid za 16550€. :😉
Manual je teda drahsi o 900€, CVT len o 90€ a Hybrid o 1060€ oproti modelu 2019 z naseho cenniku.
Maju tam i CVT 4x4 za 15160€ a Hybrid 4x4 za 18560€.
A zaujala ma i vybava😒br /> Panoramaticka 360 stupnova cuvacia kamera 420€.
Kamera na nahravanie jazdy 180-340€.
Monitor mrtveho uhlu 830€.
Dalsie zaujimave detaily: novy hybrid dokaze prejst 6km na elektriku takze v meste moze fungovat az 80% casu na baterky. CVT uz nebude tolko zvysovat otacky cim sa znizi hluk.
Link na pdf😒br />https😐/www.google.com/url?…