Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mildhybrid nestačí, nový Ford Focus RS může dostat upravený hybrid z SUV

Vývojáři nové generace ostrého Focusu RS mají díky flotilovým limitům CO2 plné ruce práce.
Zpět na článek
13. 2. 2020 15:09
13. 2. 2020 15:23
14. 2. 2020 08:24
14. 2. 2020 09:42
14. 2. 2020 14:45
14. 2. 2020 14:54
14. 2. 2020 11:11
14. 2. 2020 14:55
13. 2. 2020 15:09
díky EU
za nesmyslný limity, který stejně z globálního pohledu nic neřeší.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Mikesus
13. 2. 2020 15:23
Re: díky EU
Díky EU za limity, které sice v globalu nic neřeší, ale nám se vzduch zlepšuje, hlavně ve městech.
14. 2. 2020 08:24
Re: díky EU
Mluvím přeci o restrikcích na CO2 ne o NOx ani pevných částicích. Tam je to samozřejmě v pořádku tyto emise omezovat a pokud je mi známo tak moderní spalovací motory už v tomhle ohledu nemají problém a vzduch neznečišťují.
Avatar - .StenLi.
14. 2. 2020 09:42
Re: díky EU
Nie nehovoris, pises o nezmyselnych limitoch, ktore pomahaju ci uz lokalne alebo globalne. Z kade si nadobudol dojem ze s CO2 je to v poriadku? Alebo s NOx a pevnymi casticami? To ze ti nie je nieco znamo neznamena ze to neexistuje. Moderne ICE motory maju problem s plynmi kym ich vypustaju a s pevnymi casticami maju moderne ICE motory s DPF filtrami obrovsky problem ako ukazala studia ich neucinneho vypalovania a vlastne zbierania pocas prevadzky aby sa pocas vypalovania limity prekrocili az 1000 nasobne.
Neviem preco mas dojem ze emisie su v poriadku ked kvalita ovdusia v EU sa neustale zhorsuje. Neuvedomujes si ze limity v EU maju obrovsky globalny dopad kedze automobilky su nutene vyvinut technicke riesenia na obmedzenie emisii ktore su aplikovane na modely pre globalny trh a zaroven tieto limity nutia automobilky do vyroby EV ktorych produkcia nestaci pokryt ani EU dopyt takze vacsi effekt to dnes ani nemoze mat a pritom vacsina EV sa predava mimo EU.
14. 2. 2020 14:45
Re: díky EU
Osobní automobilová doprava produkuje zanedbatelné procento CO2, takže to že v Evropě budeme škrtit emise CO2 v osobních autech až za hranice únosnosti a budeme si tím decimovat ekonomiku je prostě špatně a pozitivní vliv to na CO2 v atmosféře to stejně mít žádnej nebude. Okecávat to můžeš jak chceš, ale to je celkem jednoduchá matematika.
Avatar - pradeda777
14. 2. 2020 13:25
Re: díky EU
Vzduch ve městech je už ok. Ty asi nepamatuješ, jak špatný vzduch ve městě vypadal.... :-[]
14. 2. 2020 14:54
Re: díky EU
Přesně tak. Je to jen rozmazlenost a špatná paměť. Když tě v kopci jako chodce na chodníku očudil Tráboš nebo Trambus, tak to byl panečku masakr. Tyhle nový auta co jim z výfuku jde zlomek toho co z aut před 20 lety nemá cenu vůbec řešit.
Avatar - speedfred
14. 2. 2020 11:11
Re: díky EU
A hlavne u športových áut. Tie by mali byť oslobodené od takýchto reštrikcíí a nezmyslov.
14. 2. 2020 14:55
Re: díky EU
Přesně tak. A stejně tak i motorky. Tam honit emise je taky úchylárna. Takže je běžná praxe, že si koupíš motorku a první co musíš udělat je vykuchat vejfuk a dát tam jinej, kvůli z-mrdům v Bruselu.
Avatar - .StenLi.
14. 2. 2020 09:44
Mild hybrid nestaci ani v inych autach..
Mild hybrid je neefektivny nezmysel ktory nema co robit v autach orientovanych na usporu ani na vykon. Zakazal by som to spolu s uvadzanim spotreby PHEV na prvych 100km.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pradeda777
14. 2. 2020 13:27
Re: Mild hybrid nestaci ani v inych autach..
...ty musíš nějaký vzdálený příbuzný Dolfi Hitlerového..... :-[] ;-)
Avatar - .StenLi.
14. 2. 2020 14:36
Re: Mild hybrid nestaci ani v inych autach..
A ty musis byt velmi blizky pradeda niekoho co tiez setril na slovesach :D
14. 2. 2020 16:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0