Nemůžu si pomoci, ale fakt všechno dobrý v auto průmyslu míří do háje. Jak něco takovýho může mít zelenou? Proč nejdou takový sumy do vývoje něčeho s budoucností? Třeba H2? Vůbec si nedovedu představit to lobby, který za tím stojí. A taky mi to nezapadá do dnešní zrychlený doby. Vše z bodu A do bodu B nejlépe hned, žádný čekání až vystojím frontu u stojanu na nabiju se na 250km...
Ked som cital o pomoci od startupu, myslel som ze myslia Teslu :) Je prijemne vidiet ako vsetci nasleduju nou nasadeny trend, co znamena ze ucel technologickeho startupu Tesla uspel a mozme sa len tesit na jeho dobiehanie a prekonavanie etablovanymi ICE automobilkami az sa dostaneme do idealneho stavu, kedy ICE bude uz len v autach ktore vyslovene potrebuju jeho zvuk.
Vobec si nemyslim ze USA nieco udava.. iba Tesla a Rivian a tie su nahodou v USA. Take GM ma EV techniku kompletne od LG. Inac co sa tyka ICE tak tam jednoznacne vedie Japonsko a Europa, v FCV tiez Japonsko.
Smutne je ako sa na otvorene patenty a idealne riesenia Tesly ako nabijacky a konektory uplne vybodli ci uz EU alebo US automobilky z nejakej hrdosti a potreby komplikovat veci propriertanymi rieseniami ktore spomaluju nastup EV a zbytocne ich predrazuju :no:
Nevidim problem preco by nieco ako Tesla nemohlo vzniknut v Europe. Baterie su spolupracou Japonskej firmy a Europa je ovela vhodnejsia pre EV kvoli kratsim vzdialenostiam a hustejsej obyvanosti. Je pravda ze v US sa startupom dari lepsie kvoli odlisnej business mentalite a vacsej chuti riskovat.