Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai-Kia vyvíjí novou platformu pro elektromobily. Pomůže s ní americký start-up

Nová platforma má usnadnit vývoj chystaných elektromobilů. Využijí ji modely značky Hyundai i Kia.
Zpět na článek
14. 2. 2020 14:42
Re: De ja vu z 2012
Tupoň jako vždy k věci... ;-)
Docela by mě zajímal tvůj psychologickej profil. Beru zpět, raději ne, horory mě nikdy moc nebraly :-)
14. 2. 2020 10:43
Re: De ja vu z 2012
Automobilky vše komplikují. Asi nepotřebuješ kliky na dveřích a budíky před očima. Stačí ti jeden tablet na všechno. Většina lidí to však má jinak.
14. 2. 2020 10:37
Re: De ja vu z 2012
Trend neudává Tesla, ale ekoalarmisté. Tesla neumí udělat ani normální ICE auto. O patenty Tesly neměl ani zadarmo nikdo zájem.
Avatar - .StenLi.
14. 2. 2020 11:14
Re: De ja vu z 2012
Co veta to hlupost. Sorry, si strata casu.
Avatar - xxc
14. 2. 2020 10:47
Re: De ja vu z 2012
V Europe by Tesla ani nevznikla, to je smutne. Tesla a Rivian su z USA a podla mna urcite nie nahodou.
14. 2. 2020 15:33
Re: De ja vu z 2012
Proč v Evropě nevznikl Amazon, Google, Facebook? Taky dotace? Myslim, že na vině je hlavně hlavně vysoké zdanění.
14. 2. 2020 15:32
Děkuji za nabídku, ale o elektrovehykly nemám zájem!
Do konce svých dnů budu jezdit pořádným normálním autem se spalovacím motorem, i kdyby pak mělo být třeba 30 let staré! :-) :yes:
14. 2. 2020 15:37
Re: Všechno dobré jde do háhe...
A ty někoho takovýho znáš?
14. 2. 2020 11:53
Re: De ja vu z 2012
Problém je jeden a to velký. V Kalifornii byly mnohem lepší dotace než v Evropě. A to Tesla moc dobře ví. Bez dotací by nebyla,
Avatar - xxc
14. 2. 2020 10:16
Re: De ja vu z 2012
Je celkom zaujimave, ako USA zacalo udavat trend v automobilizme. Kedysi to bola Europa a zatial to tu vyzera dost smutne.
14. 2. 2020 17:26
Všeobecný přehled
Opravdu je to biliarda?.) Technicky vzdělaný člověk by na tuhle "past" v překladu měl přijít.
Avatar - xxc
14. 2. 2020 15:11
Re: De ja vu z 2012
Zeby som zacal verit, ze aj dotacie su na nieco dobre? :-)
14. 2. 2020 14:38
Všechno dobré jde do háhe...
Nemůžu si pomoci, ale fakt všechno dobrý v auto průmyslu míří do háje. Jak něco takovýho může mít zelenou? Proč nejdou takový sumy do vývoje něčeho s budoucností? Třeba H2? Vůbec si nedovedu představit to lobby, který za tím stojí. A taky mi to nezapadá do dnešní zrychlený doby. Vše z bodu A do bodu B nejlépe hned, žádný čekání až vystojím frontu u stojanu na nabiju se na 250km...
Avatar - .StenLi.
14. 2. 2020 09:50
De ja vu z 2012
Ked som cital o pomoci od startupu, myslel som ze myslia Teslu :) Je prijemne vidiet ako vsetci nasleduju nou nasadeny trend, co znamena ze ucel technologickeho startupu Tesla uspel a mozme sa len tesit na jeho dobiehanie a prekonavanie etablovanymi ICE automobilkami az sa dostaneme do idealneho stavu, kedy ICE bude uz len v autach ktore vyslovene potrebuju jeho zvuk.
Avatar - .StenLi.
14. 2. 2020 10:35
Re: De ja vu z 2012
Vobec si nemyslim ze USA nieco udava.. iba Tesla a Rivian a tie su nahodou v USA. Take GM ma EV techniku kompletne od LG. Inac co sa tyka ICE tak tam jednoznacne vedie Japonsko a Europa, v FCV tiez Japonsko.
Smutne je ako sa na otvorene patenty a idealne riesenia Tesly ako nabijacky a konektory uplne vybodli ci uz EU alebo US automobilky z nejakej hrdosti a potreby komplikovat veci propriertanymi rieseniami ktore spomaluju nastup EV a zbytocne ich predrazuju :no:
Avatar - bystron
14. 2. 2020 11:35
Re: De ja vu z 2012
Hjundaj jsou taky co věta to hlupost a ko ko ti k tomu. :-[]
Avatar - xxc
14. 2. 2020 15:11
Re: Všechno dobré jde do háhe...
Kto chodi 250 km denne na jeden zatah, nici planetu tak, zeby sa mal co najmenej stazovat :-)
Avatar - .StenLi.
14. 2. 2020 11:17
Re: De ja vu z 2012
Nevidim problem preco by nieco ako Tesla nemohlo vzniknut v Europe. Baterie su spolupracou Japonskej firmy a Europa je ovela vhodnejsia pre EV kvoli kratsim vzdialenostiam a hustejsej obyvanosti. Je pravda ze v US sa startupom dari lepsie kvoli odlisnej business mentalite a vacsej chuti riskovat.